ببه قول خودشون منو از بین 50 نفر انتخاب کردن و کلی پز دادن که کارهای زیادی باهم داریم انصافا در ابتدای کار هم همراهی کردن واما به محض انجام فاز اول من منتظر بودم پولم رو پرداخت کنند. اما دریغ از قولی که داده بودند. به مرور جواب پیام هام هم رو هم ندادند تا اینکه این اواخر تصمیم گرفتم ازشون شکایت کنم. ارزش پول من بعد از 7 ماه نصف شده اما انکار نه انگار به من بدهکار هستن. بهانه های کرونا و فلان رو برای من میارن در حالی که هیچ ربطی بمن نداره چون تو قرارداد ماه این موارد ذکر نشده بود که هیچ پول من باید 3 ماه قبل از کرونا تسویه میشد!!! در کل شرکتای کمی به نیروی کار اهمیت میدن و وقتی خرشون از پل رد میشه میزنن زیر میز.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در کارناوال، صنعت رسانه و انتشارات، تهران: بر اساس ۳ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۷ از ۵؛ ۰٪ از کاربران کارناوال را به دیگران توصیه میکنند. ۳ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
در مصاحبه در مورد روزهای کاری و مبلغ توافقی کردیم و بعد از اینکه من وارد آن شرکت شدم، بعد از یک هفته شخص دیگری با من صحبت کرد و نظر خود را در مورد روزهای کاری بیشتر کرد و علنا مبلغ هیچ افزایشی نداشت. همچنین قرار بود که یک ماه به صورت آزمایشی در این شرکت باشم و بعد از آن قرارداد بین ما بسته شود. بعد از یک ماه قرار به همکاری شد و من هرچه پیگیر قرارداد میشدم به بهانههای مختلف به وقت دیگر موکول میشد. بعد از حدود سه ماه به ناگهان به من گفته شد که از فردا نیا و ما دیگر کارهایمان در این زمینه به اتمام رسیده است. به هر حال من از آن شرکت بیرون آمدم. بعد از یک هفته مجددا به من تماس گرفتند و خواستند به صورت دورکاری برایشان کار کنم و من تعجب زده از اینکه چرا به من گفتند نیا و اینگونه مجددا از من کار میخواهند. این شرکت از زیر قرارداد بستن شانه خالی میکنه که تعهداتش را انجام ندهد. من را بیمه نکردند. حقوقم را کامل ندادند. به ناگهان و یک شبه از من خواستند انجا را ترک کنم. همچنین به استناد به اینکه قرارداد نداشتی سنوات و عیدی من را ندادند. لطفا کسی این اشتباه را نکنید و در این شرکت کار نکنید. اینجا هیچ احترامی برای نیروی خود قایل نیستند. من ۳ ماه از عمرم را هدر داد. ضمن اینکه این اتفاق برای یکی از همکاران دیگر که 9 ماه انجا بوده است اتفاق افتاده است و کار همیشگیشان است
مجموعه ای به شدت داغون که در طی سال های اخیر کلی نیرو ازش رفته، مدیر به شدت زبون نفهم و خود رای. سر پرداختی و تسویه هم به شدت اذیتتون میکنن. مسائل دیگه هم هست که ترجیح میدم باز نکنم.
استخدام در کارناوال
از مجموع ۳ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران کارناوال را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۷ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۷ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۷ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی کارناوال مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ کارناوال
آیا کارناوال در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از کارناوال ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در کارناوال چگونه است؟
بر اساس ۳ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۷ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در کارناوال چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در کارناوال از نگاه ۳ کارمند: ۱.۷ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در کارناوال چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از کارناوال ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: