حدود یک سال در این شرکت در زمینه رییس حسابداری مشغول به کار بودم . همه چی خوب . خصوصا اخلاق و رفتار مدیر عامل . البته بعضی از کارکنان اینو نقض میکردند . شاید چون بنده بهشون احترام زیادی میگذاشتم و تو کارم حرفه ای بودم اون عزیز هم به بنده احترام میگذاشت . یک چیزی که منو خیلی ناراحت میکرد نبود اختیار به عنوان رییس حسابداری بود . البته قبل از اینجا مدیر مالی بودم ولی چون بیکار بودم حاضر بودم این سمت رو قبول کنم . به عنوان مثال مدیر مالی اونجا علی رغم اینکه من رییس حسابداری بودم منومثل یک کارمند میدید و شغلهای ما رو تفکیک میکرد و همین امر باعث میشد مطلبی رو ازم سوال میکرد در مورد فلان کارمندم من در جریان نبودم و بعد از من ناراحت میشد . در صورتیکه غیر منطقی بود و یا این آخری مدیر عامل یکی از کارمندهای منو بدون اینکه با من در میان بگذارم حکم اخراجش رو داده بود . گفتم بابا شرکت متعلق به شماست و مختارید ولی ای کاش یک نفر رو در کنار ایشان استخدام و آموزش میدادید بعد اخراج میکردید ضمنا با این کار من خیلی از گزارشها رو نمیتونم تنهایی در بیارم و بعد شرمنده شما میشم . در پایان نتونستم دوامبیارم و اسنعفامو دادم . هر چند الان کار مشخصی ندارم ولی هرگز از کاری که کردم پشیمان نیستم . نظر شما چیه دوستان ؟
آخرین تجربهها
سلام بنده چند ماهی به صورت دورکاری با فاپول کار کردم و محتوای بخش وبلاگ رو تدوین و منتشر میکردم، این سایت واقعا رو به پیشرفته و به زودی قطعا بهترین و بزرگترین سایت فروش فایل در ایران خواهد شد
کلا کارمندا و کارکنانش رو انسان فرض نمیکنه. کار فشرده و طاقت فرسا تا نصف شب با حداقل حقوق یه چیز روتینه. مدیران بسیار بی سواد و غیر متخصص که اجازه بروز خلاقیت و کارهای نو نمیدن.ساختار فشل و غیر اصولی که به وضوح خودشونن میگن بیگاری میکشن.دیر کرد حقوق رو هم حداقل بیست روز دارن. اگر می خواید از زندگی سیر بشید برید تو این شرکت کار کنید.
من تقریبا 1 سال داخل رایان کار کردم.واقعیت اینه رایان توسعه شرکت کوچک ولی آیندهداری هست. مدیریت شرکت انصافا آدم قوی ای بود که ارتباطات خیلی خوبی داشت ولی به نظرم سرشون بیش از اندازه شلوغ بود. یکم بازخوردها با بچه ها ضعیف بود توی کار ولی از نظر بالانس کار و زندگی و همچنین یادگیری کار (به خصوص حوزه سرمایه گذاری خطر پذیر) انصافا عالی بودند به نظرم اگر رایان روی تیم مدیریت داخلی شرکت کار کنه، در سالهای آینده شرکت خیلی موفقی خواهد شد. و همچنین این شرکت رو برای کسانی که تجربه کافی کار مالی ندارند و میخوان از یک جایی شروع کنن پیشنهاد میکنم
تجربه همکاری ۱ ساله در زمینه تولید محتوا برای بلاگ و لینکدین و تلگرام شرکت جو بسیار صمیمی و در عین حال جدی در رسوندن تارگتها مخصوصا در بخش فروش وجود داره مدیر (آقای علیزاده) حواسش به اوضاع روحی و مالی همه هست. البته پرداختیها بالا نیست ولی رضایت کلی کاری وجود داره
آژانس دارت از آژانس های بزرگ و شناخته شده در دنیای دیجیتال هستش که مدتیه فعالیتهاش محدودتر شده و خیلی از دپارتمان ها کوچک یا تعطیل شدن. زمانی که من اونجا مشغول به کار بودم مشکلات مدیریتی به شدت وجود داشت که در همه سطوح کاری خودش رو نشون میداد. سطح پایه حقوق پایین بود که اون هم به موقع پرداخت نمیشد و همیشه از این نظر دغدغه وجود داشت. تو همه دپارتمان ها نیروها به سرعت در حال تغییر بودن و همیشه افرادی در حال خداحافظی یا ورود به شرکت بودن که نتیجهش هرج و مرج و عدم وجود کار تیمی بود. حقوق کارمند خیلی معنایی نداشت و شما حتی نسخه ای از قرارداد خودتون رو هم نمیتونید داشته باشید. بعد از ۲ سال از جدا شدن از مجموعه، هنوز قسمتی از کارکرد من در سایت تامین اجتماعی ثبت نشده در صورتیکه حق بیمه و مالیاتش در دوره کار از حقوق من کسر شد. شرکت محیط مدرن و صمیمیای داره و همیشه جشنهای گروهی به بهانههای مختلف برگزار میشه. اونجا میتونین دوستای خوبی پیدا کنین.
تجربه چند ماه فعالیتم در اطلس رایا باعث شد که به مشاور احتیاج پیدا کنم! ماهیت کار فروش تلفنی نیاز به روحیه خوب و اعصاب آروم داره. متاسفانه توی اطلس رایا از هر نظر تحت فشار بودیم. به لحاظ مالی قراردادهای مبهم بسته میشد که در نهایت باعث شد همه کارمندهای شیفت 2 استعفا بدن و عملا شیفت دوم اطلس رایا تعطیل بشه. همه جای شرکت دوربین بود و حتی در حد یک سیگار کشیدن هم اجازه نداشتیم که میزمون رو ترک کنیم. بزرگترین مشکل اطلس رایا مدیریت فوق العاده غیرحرفه ای و ضعیف مجموعه بود. در حدی که به جرات میشه گفت همه ازش متنفر بودن. شرکت هرروز داشت بزرگتر میشد ولی حقوق و پاداش کارمندها کمتر میشد!!!! با این وجود همه این عوامل رو میشد یه جوری تحمل کرد اما محصولات بی کیفیتی که میفروختیم رو نه! صراحتا بهمون میگفتن به مشتری دروغ بگیم. محصولات مجوزهایی که ادعا میکردن دارن رو نداشتن و واقعا بی کیفیت و گرون بودن. متاسفانه اطلس رایا ازمون میخواست به هر قیمتی که شده این محصول رو به هرکسی بفروشیم.
محیط بد این شرکت از اولین روز تو ذوق می زد. دعوا بین واحدها، جنگ قدرت، ساختار سلسله مراتبی، ... نیروها تند تند عوض میشدند و میرفتند. همینطور بدقولی در پرداخت حقوق وجود داشت.
یک شرکت در حوزه واردات و توزیع است و در نتیجه شرایط مالی برای کارکنان فروش خوبه و برای بقیه هیچ مزایایی در نظر گرفته نمی شود. محیط کاری اوپن آفیس و مدرنی دارد. مدیریت بر عکس ظاهر بسیار طرز تفکر سنتی دارد.
همشون دزدن فقط بیگاری میکشن هیچ پولیم نمیدن خبری هم از پورسانت نیست
یکی از سایت هایی هست که خیلی زود آگهی های رایگان و ثبت میکنه
این شرکت یکی از بدترین و در عین حال جالبترین تجربیات کاری من بود. نکات منفی شرکت شامل دهن بینی، غیبت، زیر آب زنی، چاپلوسی و ... است. متاسفانه مدیران شرکت به شدت تاثیر پذیر هستند و ثباتی در مدیریت شرکت نیست. بطوری که تصمیمات ممکن است از سوی یک مدیر مطرح و از سوی دیگری بلافاصله حذف شود. کارمندان به واسطه تاخیر تا میزان 5 برابر جریمه میشوند. یعنی یک ساعت تاخیر را 5 ساعت حساب میکنند. مدیران واحد در جهت حفظ جایگاه پشت نیروهای کاری خود را خالی میکنند و این منجر به تخریب مسائل بر سر کارمندان میشود. شرکت کارمندان را تحت فشار برای نوشتن استعفا قرار میدهد و گاها رفتارهای توهین آمیزی صورت میگیرد یا گاها کارمندان بدون هیچ هماهنگی یا امکان خداحافظی از دیگران اخراج میشوند. شرکت چند ماهی حقوق پرسنل را درست پرداخت میکرد و این را به عنوان منت و امتیاز همیشه مطرح میکرد اما متاسفانه شرکت در پرداخت و انجام تعهداتش به مشکل خورده است. در نهایت اینکه اخلاق سازمانی و اصول حرفهای در این شرکت جریان ندارد. تنها نکته مثبت کار کردن با افرادی بود که فضای کاری دشوار این شرکت را قابل هضم میکردند.
عدد تجربه خوبی بود
من به عنوان برنامهنویس در عدد به مدت ۱ سال مشغول به کار بودم. تیم ما یک تیم جوان و باانگیزه بود که تلاش میکرد با سرعت زیاد پیشرفت کنه و چالشها رو یکی پس از دیگری پشت سر بگذاره. فضای کاری بسیار خوب بود به طوری که کارمون تبدیل به تفریحمون شده بود. در کل تجربهی بسیار خوبی برای من بود.
رفتم مصاحبه، رزومه داده بودم که لینکدین و گیتهابم توش بود، منو از یه شهر دیگه کشیدن تا تهران، یک ساعتی قبل مصاحبه منتظرشون موندم تا یه دفتر خالی پیدا کنند، بعد مدیرشون یکبارم رزومه منو نخونده بود، تازه شروع کرد به خوندن، قبل هرچیزی گفت ببین خیلی تکنولوژیهای مختلفی کار کردی، تو دریایی به عمق یک انگشت :))) احتمالا اینو تو توییتر خونده بود یادش رفته بود اول سوال بپرسه. خلاصه شروع کرد سوال درمورد فرق abstract و interface و منم چون میخواستم زودتر و محترمانه برم گفتم نمیدونم ولی ادامه داد، درمورد jwt پرسیدن درصورتی که تو وبلاگم کامل شرحش دادم و آخرین مطلبم بود، حتی به خودشون زحمت نداده بودن کلیک کنه ببینه داره کی رو استخدام میکنه، سوالات بعدیش درمورد نمونههایی بود که رو گیت دارم. خلاصه بعد یک ساعت مصاحبه یه حقوق زیاد بهم پیشنهاد داد و گفت بعدا بیشتر هم میشه با اینکه من جواب سوالات رو نداده بودم، همونجا فهمیدم اینا مدت زیادی دوام نمیارن و خیلی بیخودی خرج میکنند، که چندماه بعدش سرمایه گذارشون بهشون پول نداد و...
من اولین تجربه کاری حرفه ایم رو توی عدد داشتم، یه تیم جوون و پر از انرژی، با کلی چالش برای پیشرفت، در کنار اینکه یه تیم حرفه ای کنار هم جمع شده بود، بچه ها مثه خونواده بودن، خیلی صمیمی.کاش میشد که اون تیم به کارش ادامه بده ولی متاسفانه دست های بالاتر (پی پی جی) این فرصت رو از تیم گرفت و تیم منحل شد.
حدود یک سال در این شرکت در زمینه رییس حسابداری مشغول به کار بودم . همه چی خوب . خصوصا اخلاق و رفتار مدیر عامل . البته بعضی از کارکنان اینو نقض میکردند . شاید چون بنده بهشون احترام زیادی میگذاشتم و تو کارم حرفه ای بودم اون عزیز هم به بنده احترام میگذاشت . یک چیزی که منو خیلی ناراحت میکرد نبود اختیار به عنوان رییس حسابداری بود . البته قبل از اینجا مدیر مالی بودم ولی چون بیکار بودم حاضر بودم این سمت رو قبول کنم . به عنوان مثال مدیر مالی اونجا علی رغم اینکه من رییس حسابداری بودم منومثل یک کارمند میدید و شغلهای ما رو تفکیک میکرد و همین امر باعث میشد مطلبی رو ازم سوال میکرد در مورد فلان کارمندم من در جریان نبودم و بعد از من ناراحت میشد . در صورتیکه غیر منطقی بود و یا این آخری مدیر عامل یکی از کارمندهای منو بدون اینکه با من در میان بگذارم حکم اخراجش رو داده بود . گفتم بابا شرکت متعلق به شماست و مختارید ولی ای کاش یک نفر رو در کنار ایشان استخدام و آموزش میدادید بعد اخراج میکردید ضمنا با این کار من خیلی از گزارشها رو نمیتونم تنهایی در بیارم و بعد شرمنده شما میشم . در پایان نتونستم دوامبیارم و اسنعفامو دادم . هر چند الان کار مشخصی ندارم ولی هرگز از کاری که کردم پشیمان نیستم . نظر شما چیه دوستان ؟
سلام بنده چند ماهی به صورت دورکاری با فاپول کار کردم و محتوای بخش وبلاگ رو تدوین و منتشر میکردم، این سایت واقعا رو به پیشرفته و به زودی قطعا بهترین و بزرگترین سایت فروش فایل در ایران خواهد شد
کلا کارمندا و کارکنانش رو انسان فرض نمیکنه. کار فشرده و طاقت فرسا تا نصف شب با حداقل حقوق یه چیز روتینه. مدیران بسیار بی سواد و غیر متخصص که اجازه بروز خلاقیت و کارهای نو نمیدن.ساختار فشل و غیر اصولی که به وضوح خودشونن میگن بیگاری میکشن.دیر کرد حقوق رو هم حداقل بیست روز دارن. اگر می خواید از زندگی سیر بشید برید تو این شرکت کار کنید.
من تقریبا 1 سال داخل رایان کار کردم.واقعیت اینه رایان توسعه شرکت کوچک ولی آیندهداری هست. مدیریت شرکت انصافا آدم قوی ای بود که ارتباطات خیلی خوبی داشت ولی به نظرم سرشون بیش از اندازه شلوغ بود. یکم بازخوردها با بچه ها ضعیف بود توی کار ولی از نظر بالانس کار و زندگی و همچنین یادگیری کار (به خصوص حوزه سرمایه گذاری خطر پذیر) انصافا عالی بودند به نظرم اگر رایان روی تیم مدیریت داخلی شرکت کار کنه، در سالهای آینده شرکت خیلی موفقی خواهد شد. و همچنین این شرکت رو برای کسانی که تجربه کافی کار مالی ندارند و میخوان از یک جایی شروع کنن پیشنهاد میکنم
تجربه همکاری ۱ ساله در زمینه تولید محتوا برای بلاگ و لینکدین و تلگرام شرکت جو بسیار صمیمی و در عین حال جدی در رسوندن تارگتها مخصوصا در بخش فروش وجود داره مدیر (آقای علیزاده) حواسش به اوضاع روحی و مالی همه هست. البته پرداختیها بالا نیست ولی رضایت کلی کاری وجود داره
آژانس دارت از آژانس های بزرگ و شناخته شده در دنیای دیجیتال هستش که مدتیه فعالیتهاش محدودتر شده و خیلی از دپارتمان ها کوچک یا تعطیل شدن. زمانی که من اونجا مشغول به کار بودم مشکلات مدیریتی به شدت وجود داشت که در همه سطوح کاری خودش رو نشون میداد. سطح پایه حقوق پایین بود که اون هم به موقع پرداخت نمیشد و همیشه از این نظر دغدغه وجود داشت. تو همه دپارتمان ها نیروها به سرعت در حال تغییر بودن و همیشه افرادی در حال خداحافظی یا ورود به شرکت بودن که نتیجهش هرج و مرج و عدم وجود کار تیمی بود. حقوق کارمند خیلی معنایی نداشت و شما حتی نسخه ای از قرارداد خودتون رو هم نمیتونید داشته باشید. بعد از ۲ سال از جدا شدن از مجموعه، هنوز قسمتی از کارکرد من در سایت تامین اجتماعی ثبت نشده در صورتیکه حق بیمه و مالیاتش در دوره کار از حقوق من کسر شد. شرکت محیط مدرن و صمیمیای داره و همیشه جشنهای گروهی به بهانههای مختلف برگزار میشه. اونجا میتونین دوستای خوبی پیدا کنین.
تجربه چند ماه فعالیتم در اطلس رایا باعث شد که به مشاور احتیاج پیدا کنم! ماهیت کار فروش تلفنی نیاز به روحیه خوب و اعصاب آروم داره. متاسفانه توی اطلس رایا از هر نظر تحت فشار بودیم. به لحاظ مالی قراردادهای مبهم بسته میشد که در نهایت باعث شد همه کارمندهای شیفت 2 استعفا بدن و عملا شیفت دوم اطلس رایا تعطیل بشه. همه جای شرکت دوربین بود و حتی در حد یک سیگار کشیدن هم اجازه نداشتیم که میزمون رو ترک کنیم. بزرگترین مشکل اطلس رایا مدیریت فوق العاده غیرحرفه ای و ضعیف مجموعه بود. در حدی که به جرات میشه گفت همه ازش متنفر بودن. شرکت هرروز داشت بزرگتر میشد ولی حقوق و پاداش کارمندها کمتر میشد!!!! با این وجود همه این عوامل رو میشد یه جوری تحمل کرد اما محصولات بی کیفیتی که میفروختیم رو نه! صراحتا بهمون میگفتن به مشتری دروغ بگیم. محصولات مجوزهایی که ادعا میکردن دارن رو نداشتن و واقعا بی کیفیت و گرون بودن. متاسفانه اطلس رایا ازمون میخواست به هر قیمتی که شده این محصول رو به هرکسی بفروشیم.
محیط بد این شرکت از اولین روز تو ذوق می زد. دعوا بین واحدها، جنگ قدرت، ساختار سلسله مراتبی، ... نیروها تند تند عوض میشدند و میرفتند. همینطور بدقولی در پرداخت حقوق وجود داشت.
یک شرکت در حوزه واردات و توزیع است و در نتیجه شرایط مالی برای کارکنان فروش خوبه و برای بقیه هیچ مزایایی در نظر گرفته نمی شود. محیط کاری اوپن آفیس و مدرنی دارد. مدیریت بر عکس ظاهر بسیار طرز تفکر سنتی دارد.
همشون دزدن فقط بیگاری میکشن هیچ پولیم نمیدن خبری هم از پورسانت نیست
یکی از سایت هایی هست که خیلی زود آگهی های رایگان و ثبت میکنه
این شرکت یکی از بدترین و در عین حال جالبترین تجربیات کاری من بود. نکات منفی شرکت شامل دهن بینی، غیبت، زیر آب زنی، چاپلوسی و ... است. متاسفانه مدیران شرکت به شدت تاثیر پذیر هستند و ثباتی در مدیریت شرکت نیست. بطوری که تصمیمات ممکن است از سوی یک مدیر مطرح و از سوی دیگری بلافاصله حذف شود. کارمندان به واسطه تاخیر تا میزان 5 برابر جریمه میشوند. یعنی یک ساعت تاخیر را 5 ساعت حساب میکنند. مدیران واحد در جهت حفظ جایگاه پشت نیروهای کاری خود را خالی میکنند و این منجر به تخریب مسائل بر سر کارمندان میشود. شرکت کارمندان را تحت فشار برای نوشتن استعفا قرار میدهد و گاها رفتارهای توهین آمیزی صورت میگیرد یا گاها کارمندان بدون هیچ هماهنگی یا امکان خداحافظی از دیگران اخراج میشوند. شرکت چند ماهی حقوق پرسنل را درست پرداخت میکرد و این را به عنوان منت و امتیاز همیشه مطرح میکرد اما متاسفانه شرکت در پرداخت و انجام تعهداتش به مشکل خورده است. در نهایت اینکه اخلاق سازمانی و اصول حرفهای در این شرکت جریان ندارد. تنها نکته مثبت کار کردن با افرادی بود که فضای کاری دشوار این شرکت را قابل هضم میکردند.
عدد تجربه خوبی بود
من به عنوان برنامهنویس در عدد به مدت ۱ سال مشغول به کار بودم. تیم ما یک تیم جوان و باانگیزه بود که تلاش میکرد با سرعت زیاد پیشرفت کنه و چالشها رو یکی پس از دیگری پشت سر بگذاره. فضای کاری بسیار خوب بود به طوری که کارمون تبدیل به تفریحمون شده بود. در کل تجربهی بسیار خوبی برای من بود.
رفتم مصاحبه، رزومه داده بودم که لینکدین و گیتهابم توش بود، منو از یه شهر دیگه کشیدن تا تهران، یک ساعتی قبل مصاحبه منتظرشون موندم تا یه دفتر خالی پیدا کنند، بعد مدیرشون یکبارم رزومه منو نخونده بود، تازه شروع کرد به خوندن، قبل هرچیزی گفت ببین خیلی تکنولوژیهای مختلفی کار کردی، تو دریایی به عمق یک انگشت :))) احتمالا اینو تو توییتر خونده بود یادش رفته بود اول سوال بپرسه. خلاصه شروع کرد سوال درمورد فرق abstract و interface و منم چون میخواستم زودتر و محترمانه برم گفتم نمیدونم ولی ادامه داد، درمورد jwt پرسیدن درصورتی که تو وبلاگم کامل شرحش دادم و آخرین مطلبم بود، حتی به خودشون زحمت نداده بودن کلیک کنه ببینه داره کی رو استخدام میکنه، سوالات بعدیش درمورد نمونههایی بود که رو گیت دارم. خلاصه بعد یک ساعت مصاحبه یه حقوق زیاد بهم پیشنهاد داد و گفت بعدا بیشتر هم میشه با اینکه من جواب سوالات رو نداده بودم، همونجا فهمیدم اینا مدت زیادی دوام نمیارن و خیلی بیخودی خرج میکنند، که چندماه بعدش سرمایه گذارشون بهشون پول نداد و...
من اولین تجربه کاری حرفه ایم رو توی عدد داشتم، یه تیم جوون و پر از انرژی، با کلی چالش برای پیشرفت، در کنار اینکه یه تیم حرفه ای کنار هم جمع شده بود، بچه ها مثه خونواده بودن، خیلی صمیمی.کاش میشد که اون تیم به کارش ادامه بده ولی متاسفانه دست های بالاتر (پی پی جی) این فرصت رو از تیم گرفت و تیم منحل شد.