من ۶ سال سابقه crmدارم و در مراکز بزرگی کار کردم حتی در حد سرپرست اما جالبه شرکت زرین رویا برای کارشناس crm رزومه من رو در جاب ویژن رد کرد بدون دلیل .....
آخرین تجربهها
به شدت منابع انسانی بی سوادی دارن و بنظرم فقط توی مصاحبه وقتت تلف میشه و اخرش هم با وجود کلی مصاحبه ردت میکنن و دلیل قانع کننده ای نمیدن بسیار رفتار منابع انسانی زننده و بد و نامحترمانه اصلا برای وقتت ارزش قائل نیستن و بسیار بدقولن اصلا به نظرم حتی با این شرکت وارد مصاحبه نشید چه برسه به همکاری
من به مدت یک سال در بخش تحقیقات شرکت داروسازی دانش واقع در کیلومتر ۱۳ اتوبان لشگری کار کردم. از اون زمان تا ب حال مدیریت اون بخش از مجموعه تغییر نکرده و مدیر اونجا تنها مشکل اونجا بود. بسیار بی ادب،قدر نشناس و خود شیفته. نمیدونم سطح دانش ایشون در چه سطحی هست اما مدیریت ایشون افتضاح هستش و هر مشکلی پیش میومد میگفت این مسائل رو نمیتوم کاری بکنم! چه افراد با سودای اومدن و رفتن ولی این خانوم هستش و توپ هم تکونش نمیده. بخش QC نرید که فاجعس،بخش تحقیقاتش خیلی بهتره.
-اگر کم سابقه، بی سابقه یا دانشجو هستید، این شرکت جای خوبی برای شماست، و به راحتی هم نیرو جذب میکنه -می تونید با کار در این شرکت، سابقه کسب کنید و بعد از دوسه سال برید شرکت های خوب -فشار کاری معمولی است، چون نظارت دقیقی نیست -به راحتی می تونید کنار کار، درس بخونید، پایان نامه انجام بدید، پروژه کسری و ... -پارکینگ نداره و برای جای پارک با توجه به موقعیت شرکت که در جردن است، باید نهایتاً تا 6:30 پارک کنید -پرداخت حقوق نامنظم و با تاخیر دو ماهه -رد نشدن بیمه بصورت کامل -کمبود امکانات حداقلی مانند دستمال، قهوه، آبسرد کن، مایکروویو و ... -ندادن صبحانه و میان وعده -دخالت مدیرعامل در همه زمینه ها -پرداختی حداقل عیدی -ندادن پاداش، بن کارت و کارانه -حقوق پایین -پس از ترک شرکت، آخرین حقوق شما و سنوات 9 ماه بلوکه میشه و نمیدن -گرفتن سفته برای شروع کار -سنوات با حقوق واقعی شما پرداخت نمیشه و پایه محاسبه میشه -بی برنامگی -مدیران ارشد در بیشتر واحد ها در زمینه اون واحد و رشته تخصص و دانشی ندارند
من ۲ ماه تو این شرکت بودم حتی جمعه ها هم مجبورم میکردن که برم انقدر مزخرف بود که حتی خود داروخونه هم شکایت داشت الا هی باید زنگ بزنم پیگیر مدارک و حقوقم بشم کسی هم پاسخگو نیس به هیچ عنوان حقوق طبق قانون کار بقول خودشون نصفِ قانون کارم نیس فقط بلدن پول خرج مدیرا کنن که لباس شیک بپوشن کروات بزنن
بنده حدود ۲ سال در این شرکت کار کردم باید بگم تنها شرکتی هست که هرچی کمتر زحمت بکشی هرچی ضعیف تر باشی در نزد مدیران محبوب تر هستی تعداد خیلی زیاد پرسنل مازاد باعث عدم پرداخت به موقع حقوق هست و داشتن مدیران نالایق و بسیار بسیار ضعیف در این مجموعه باعث چند گانگی قیمت ها شده به طور مثال قیمت ضد آفتابی که روی محصول ۵۷۸ هزار تومان خورده خود پنل شرکت توی دیجی کالا قیمت ۱۶۰ هزار تومان میفروشه و باعث نارضایتی بسیاری از مشتری ها شده وضعیت حقوق دهی این شرکت هم که فاجعه هست ۳ ماه حقوق ها عقب هستن پورسانت ها ۷ ماه عقب هستن.
برخوردشان بسیار حرفه ای بود در کمال احترام بود پذیرایی، خوشامدگویی و مصاحبه حرفه ای یکی از مهمترین نکات در سوپرپایپ احترام به حریم خصوصی و شخصی بود که در مصاحبه به آن وارد نشدند. و واقعا احساس خوبی بهم دادند
تعجب میکنم که این دوستان این نوشته ها را در مورد سوپرپایپ نوشتند، به هیچ عنوان در سوپرپایپ بی احترامی وجود ندارد و کاملا در یک فضای محترمانه با شما مصاحبه می شود. من باوجود اینکه از مصاحبه رد شدم ولی به من نتیجه مصاحبه را ارسال کردند و تشکر کردند. و اینکه قرار نیست هرکی مصاحبه کنه استخدام بشه. واقعا از بهترین مصاحبه هایی بود که به هیچ عنوان وارد حریم خصوصی فرد نمیشه و فقط تطابق با فرهنگشون و منطبق بودن تجربشون اهمیت داشت. وجدانم قبول نکرد که اینها رو نگم.
کلا این شرکت یه گارگاه بوده که بعد از چند سال با اضافه کردن چندتا شریک و نیرو شده یه شرکت کوچولو اگه کلی بخوام توضیح بدم یه کارگاه بزرگ با چهارتا شریک که هر چهارتاشون هم 24 ساعت اونجان, البته از نظر شخصیتی انسان های خوبی هستن ولی به طور کل جو اونجا اصلا برای افرادی که توی شرکت های بزرگ کار کردن خوب نیست. حقوق هم یکم بالاتر از وزارت کار که برای نیروهای فنی اصلا خوب نیست
یک شرکت کلاهبرداری به سبک یکی از شاخه های پانزی، به این صورت که از سرمایه گذار اول یک پولی میگیرن و قرار داد برای دو سال میبندن بعد بجایی اینکه کار کنن میگردن دنبال سرمایه گذار بعدی و بعدی و بعدی و ... تا اینکه صدای سرمایه گذار اولی در میاد، بعد پول اونو میدن و چون قرار داد را بصورتی میبدن که جریمه بسیار مقرون به صرفه ایی داشته باشه بعد از یکی دوسال این شکلی همیشه یک پولی هست (درواقع پول سرمایه گذار جدید) که باهاش پول قبلیا رو بدن و الا آخر. طبق معمول این شکل شرکت ها کلا حرفای الکی بزرگی میزنن برای جذب طبیعتا مثلا: ما داریم روی پروژه بسیار بزرگی کار میکنیم، یا ما یک میلیون دلار فاند از فلان کشور گرفتیم، یا شما قراره تاثیر زیادی در جهان داشته باشید و...
در مدت همکاری که با شرکت داشتم جز توهین و بی احترامی چیزی ندیدم، پرداخت حقوق با تاخیر بود وظایف غیر مرتبط بهت میدن امنیت کاری وجود نداره و مدام تهدید به اخراج میشی سفته ضمانت می گیرن و ازش بعنوان اهرم فشار استفاده می کنن خلاصه گول ادا و ویترینی که از اخلاق توی سایتشون هست رو نخورید
من سال یکبار سال 92 یکبار99 رفتم برای مصاحبه....سال 99 از شر ناچاری رفتم میدونستم شرکت درپیتیه...رفتم گفتند حقوق با تاخیر پرداخت میشه..... دقیقا دوستان درست میگن مصاحبه کننده به شدت بی ادب و غیر حرفه ای بودن اقای صادقی از سال 92 در برید بود و من دفعه پیش هم باایشون مصاحبه داشتم بعد این موجود سراپا عقده و حقارت به من گفت شما روند پیشرفتت طی سالهایی که کارکردی صعودی بوده ولی میتونست بهتر باشه خواستم بهش بگم مردک دوزاری تو از سال 92 اینجایی داری اتوماسیون درپیتتون رو وصله پینه میکنی داری روند پیشرفت منو تحلیل میکنی؟؟؟؟ همین اقای صادقی بالای 5-6بار گفت من قانع نشدم که چرا میخای از محل کارت بیای بیرون که اخرین بار همکارش گفت من قانع شدم میشه بسسسسسسسسسسس کنی؟؟؟؟؟؟؟؟
من با استیل البرز شیراز چند ساله که همکارم از حقوق که میگیرم راضی هستم به نسبت جاهای دیگه بیشتر هست جو علمی کار مدیران باسواد داره در کل اگه روزی خواستم برم به خاطر پیشرفت در زندگی خودم هست و نه به خاطر محیط
من به مدت دوسال با این شرکت همکاری داشتم ، در دوران کرونا چون دور کاری بود قابل تحمل بود ولی بعد از آن بصورت حضوری شد . شرکت برای نیروی انسانی هیچ ارزشی قائل نیست توجه کنید هیچ ارزشی حقوق با حداقل تاخیر 1 ماهه در بهترین حالت . بطور مثال حقوق اسفند سال 1400 در اردیبهشت پرداخت کردن و در همون سال پول حقوق پرسنل رو خرج تبلیغات بنر در سطح تهران کردن . قراردادی که جلوی شما میزارن از حقوق پرداختی کمتر ( پایه وزارت کار ) است و زمان خروج 1 تا 2 ماه از حقوقتون رو پرداخت نمیکنن و بدون شکایت ، نمیتونید حقوق و سنواتتون رو بگیرید . ساعت کاری بیشتر از استاندارد وزارت کار است و شما پنجشنبه ها هم باید تا ساعت 12 شرکت حضور داشته باشید . مدیریت مجموعه به طرز عجیبی ضعیف و ناکارامد است .
سلام. تجربه ارسال رزومه برای شرکت رو دارم و حتما بقیه می تونن استفاده کنن چون رفتار غیرحرفه ای این شرکت واقعا زننده بود. برای فرصت شغلی که تطابق کامل با آگهی داشتم رزومه فرستادم و مسئول گزینشش یه خانومی بود که بعدا از لینکدین فهمیدم کیه، رزومه امو رد کرد. به مدیرش از لینکدین پیام دادم، گفت باهات تماس می گیره، ظهر کارشناس شرکتشون برای مصاحبه تلفنی زنگ زد. یک مصاحبه عجیب و کاملا غیرحرفه ای بر خلاف آگهی که ذکر کرده بودن، فقط می خواست از سر خودش باز کنه و توجیه و علت تراشی برای رد رزومه ام پیدا کنه. بهش گفتم چیزهایی که می پرسین تو آگهی بعنوان مسئولیت هایی که می خپای ذکر نشده، گفت سیاست شرکت ما اینه! مورد دقیقا تحربه کاری بود، فرصت شغلیشون کارآموزی بود و هیچ تحربه ای تو آگهی ذکر نشده بود اما خانم کارشناس برای اینکه یه دلیلی برای رد رزومه بیاره روی این مورد محکم ایستاد. بعد گفت زبانت در چه حد هست؟ گفتم مسلطم رفت سراغ حقوق پیشنهادی، که من گفتم همون اشل نرمالی که خودتون قرار دادید اما پلسخ عجیبش این بود که با سیاست شرکت همخونی نداره! خنده دار نیست؟ مبلغی که خودشون توی آگهی بعنوان حقوق زدند رو میگه با شرایط شرکت همخونی نداره. خلاصه گفت بهت خبر میدم، البته من چون آدم پیگیری بودم به مدیرش که اول پیام داده بودم یک متن طولانی انگلیسی فرستادم تا سطح زبانم هم بدونه و بفهمه کارمندش چه عتیقه ای هست. با نهایت تعجب مدیرش هم همون دو تا جواب رو دقیقا داد که تجربه کاری نداری و حقپقت با رنج شرکت هماهنگ نیست! فهمیدم چه خبره توی شرکت. سرتون درد نیارم، همین شرکت توی سایتش چند صفحه درباره تعهد های اخلاقی و مسئولیت پذیری و... متن نوشته. شرکت در مسیر بررسی رزومه سه اشتباه فاحش کرد یک. رزومه ای که تطابق کامل با شرایط آگهی داشت رد کرد. دو. بعد از پیگیری من اقدام به اصلاح نکرد و به اشتباه اول خودش پافشاری کرد سه. گفته بود بابت جواب مصاحبه بهم خبر میده که خبر ندادن. خلاصه حتما مد نظر داشته باشید این تجربه ارو.
هاکوپیان یکمجموعه مافیایی است که توسط برادر آقای هاکوپیان یعنی آرمیک اداره میشه و افراد نزدیک به اون. چون خود سومبات هاکوپیان ۸۰ سالشه و در ظاهر مدیر عامله ولی مغز متفکر اونجا آرمیک ونوچه هاش هستند امثال بهادری ، اعرابی ، حیدری ، سیاهکل ، رهبری ، فروهر ، جوانمرد ، نادعلی و یه مشت بی سواد دیگه که فقط به دلیل اینکه آدم آرمیکهستند تو سیستم ماندند هاکوپیان بزرگ فوق العاده آدم دهن بین و بد اخلاقیه و فقط عشق اینو داره که ازش تعریف کنن و همیشه یک عده زن و دختر بچه کنارش باشن و اتفاقا هوای اونا رو خیلی داره !!! هیچ فرایند علمی واسه قیمت گذاری ندارند و کاملا سلیقه ای قیمت میگذارن وکلا سیستم همندارند مدیران فروشگاهها همگی آدمای قدیمی ، زیرآب زن و بی سواد هستند که با دله دزدی از سیستم به نون ونوایی رسیدن هاکوپیان بزرگ عشق جلسه گذاشتن داره و ساعتکاری اونجا فوق العاده زیاده ، تعطیلی ومرخصی همکه باشین همش باهاتون تماس میگیرن و مزاحمتونمیشن جوکاری داخل شرکت فوق العاده مسموم ، سنگین و سرده چون اصلا منابع انسانی خوبی ندارن و مدیر منابع انسانیشون هم که بهادری و آدم های بعدش هستن همگی مهره های آرمیک پدرخوانده مافیا هستند و هرچی اون دستور بده را اجرا میکنند سومبات هاکوپیان به دلیل غرور زیاد ، عشق به مدیریت و عقده احساس قدرت از خانواده خودش هم جدا شده ، پسرش دکتر یوریککه آدم با سوادی هست را هم کنار گذاشته و هرکس از کانال یوریک وارد اونجا بشه را به بهانه های مختلف اخراج میکنه خروجی نیرو در اینمجموعه فوق العاده بالاست و فقط آدمهایی که توتیم پدرخوانده یعنی آرمیک باشن تواونجا میمونن به هیچ وجه کار کردن در اینمجموعه مافیایی را با وجود آدم بی سوادی مثل آرمیک که همه کاره اونجاست و آدم عشق قدرت ، دهن بین و ضعیفی مثل سومبات هاکوپیان و نوچه های بسیار عوضی مثل بهادری ، اعرابی ، حیدری و ... پیشنهادنمی کنم
رامین امیری، که بهش میگن دکتر امیری، یک کلاهبردار بینالملی با سابقه طولانی در دروغ گویی است. فقط بخش کوتاهی از دروغ های این آقا میشه به سابقه تحصیلش نگاه کرد. طبق گفته این فرد دانشگاه تهران درس خونده بعد رفته دانشگاه ایالتی میشیگان و بعد دکترا ویسکانسین مدیسون گرفته. فقط کافیه بدونید این فرد در اصل دانشگاه تهران نبوده و همدان بوده و چند ترم دانشگاه تهران مهمان بوده. دانشگاه ایالتی میشیگان هم کاملا به صورت عادی بدون هیچ بورسی و به طور عادی و با هزینه گزافی (سال ۸۵) دادن کاملا شهریه تحصیل کرده و جالب تر اینکه کلا ۳ ماه دکترا خونده و اصلا تمام نکرده، لز نظر آکادمیک کلا ۲ تا مقاله داره که یکیش را با بچه های ایرانی کار کرده که میتونید الان حدس بزنید چرا یکی از امریکا باید با ایرانی ها مقاله کار کنه، یکی دیگشم با یکی از همدانشگاهی هاش بوده که زیاد موضوع پیچیده ایی در رشته برق قدرت محسوب نمیشه. سابقه کاری ۵ ماه GM بعد ۶ ماه دلفای و ۷ ماه US Hybrid که کلا رو هم بزور ۲ سال سابقه تو صنعت نداره. نکته ایی که هست در شرکت هایی بزرگ خارجی تنها ۲ سال طول میکشه که شما متوجه بشید کی به کیه، عملا زمانی که این اقا مشغول به فعالیت در این شرکت ها بوده بیشتر شبیه به یک کاراموزیه تا فعالیت حرفه ایی. و جالب تر اینکه در هر شرکتی که کار کرده کل منابع اطلاعاتی محرمانه شرکت مانند سورس کد و داکیومنت ها را دزدیده. بعدش به دلیل مریضی مادرش امده ایران دیگم نتونسته برگرده امریکا، ایرانم خیلی تلاش میکنه در شرکت هایی مثل کروز و ایرانخودرو و مکو بتونه پروژه ایی بگیره و یا جایگاهی پیداکنه که هیچ کدوم باهاش همکاری نمیکنند. شرکت خودشو میزنه که بتونه حداقل یک پروژه ایی بگیره و یک پروژه ی ارزون از پژوهشگاه نیرو بهش میدن که کل مبلغ پروژه به ۲۰۰ میلیون تومنم نمیرسید. خلاصه داستان این فرد به تنهایی یک کتاب ۲۰۰ صفحه ایی هست. خواهشی که دارم از همکاری و یا دادن هرگونه وجه نقد به هر دلیلی به این فرد جدا خوداری نمایید. همچنین اگر اطلاعات بیشتری در این باره میخواهید کافیه به یکی از نیرو هایی که قبلا در این شرکت کار کردند مستقیم در لینکدین پیام دهید، بیش از ۶۰ نفر در این شرکت امدن و رفتن از هر کدام که مایل بودید میتونید بپرسید.
در یک کلام افتضااااح، انقدر نیرو اضافه کردن که همه اونجا بیکار هستند، و این بیکاری بسیار آزاردهنده هست چون شما بخاطر زیرنظر شدید هیچ کار دیگه ای هم نمیتونید انجام بدید و ساعت کاری خیلی بالا هست،حتی یک یخچال درست تو شرکت نیست، بین ۷ طبقه فقط یک مایکروفر هست با یه هیتر که اونم افتضاحهه، موقع گرم کردن غذا یک ساعت باید تو صف باشی، واقعا خیلی زشته انقدر کارمند استخدام کنند امکانات نذارند مگه مردم برده شما هستند، انقدر نیرو زیاده که تو یه سالن جای نفس کشیدن نیست، فقط نیروهای که یخورده سابقه دارند سرپرست کردند که اونجا بمونن، اونم هیچ سواد مرتبطی ندارند و همش تو رقابت و حسودی باهم هستند که فشار روحیش به کارمند وارد میشه
برای مصاحبه رفتم مصاحبه کننده بسیار انسان آروم و متین بود و خیلی سریع میشد باهاش اوکی شد بیشتر در مورد ماهیت کار صحبت کرد که خیلی رک فرمودند کار در انبار خیلی سنگین و فیزیکی میباشد و خیلی وقتها تکراری و خسته کننده فقط موردی که باعث شد بنده از این شغل و شرکت نامید بشم ساعات کاری خیلی بالا و اضافه کاری های زیاد حتی روزهای تعطیل رسمی سال که تعادل کار و زندگی رو بهم میریزد عملا کل زندگی فقط تو کار کردن خلاصه میشه شیفت های 12 ساعته روز و یا شب
سلام،این تجربه چندساله من از شرکت عبیدی هست،جایی هست ک مدیرانش بیش ازحد مغرور م متکبر هستند و ب زیر دستاشون بعنوان ابزار پیشترفت خودشون نگاه میکنن،واقعا همه چی پول نیست انسان شخصیت حتی کارگرش.
من ۶ سال سابقه crmدارم و در مراکز بزرگی کار کردم حتی در حد سرپرست اما جالبه شرکت زرین رویا برای کارشناس crm رزومه من رو در جاب ویژن رد کرد بدون دلیل .....
به شدت منابع انسانی بی سوادی دارن و بنظرم فقط توی مصاحبه وقتت تلف میشه و اخرش هم با وجود کلی مصاحبه ردت میکنن و دلیل قانع کننده ای نمیدن بسیار رفتار منابع انسانی زننده و بد و نامحترمانه اصلا برای وقتت ارزش قائل نیستن و بسیار بدقولن اصلا به نظرم حتی با این شرکت وارد مصاحبه نشید چه برسه به همکاری
من به مدت یک سال در بخش تحقیقات شرکت داروسازی دانش واقع در کیلومتر ۱۳ اتوبان لشگری کار کردم. از اون زمان تا ب حال مدیریت اون بخش از مجموعه تغییر نکرده و مدیر اونجا تنها مشکل اونجا بود. بسیار بی ادب،قدر نشناس و خود شیفته. نمیدونم سطح دانش ایشون در چه سطحی هست اما مدیریت ایشون افتضاح هستش و هر مشکلی پیش میومد میگفت این مسائل رو نمیتوم کاری بکنم! چه افراد با سودای اومدن و رفتن ولی این خانوم هستش و توپ هم تکونش نمیده. بخش QC نرید که فاجعس،بخش تحقیقاتش خیلی بهتره.
-اگر کم سابقه، بی سابقه یا دانشجو هستید، این شرکت جای خوبی برای شماست، و به راحتی هم نیرو جذب میکنه -می تونید با کار در این شرکت، سابقه کسب کنید و بعد از دوسه سال برید شرکت های خوب -فشار کاری معمولی است، چون نظارت دقیقی نیست -به راحتی می تونید کنار کار، درس بخونید، پایان نامه انجام بدید، پروژه کسری و ... -پارکینگ نداره و برای جای پارک با توجه به موقعیت شرکت که در جردن است، باید نهایتاً تا 6:30 پارک کنید -پرداخت حقوق نامنظم و با تاخیر دو ماهه -رد نشدن بیمه بصورت کامل -کمبود امکانات حداقلی مانند دستمال، قهوه، آبسرد کن، مایکروویو و ... -ندادن صبحانه و میان وعده -دخالت مدیرعامل در همه زمینه ها -پرداختی حداقل عیدی -ندادن پاداش، بن کارت و کارانه -حقوق پایین -پس از ترک شرکت، آخرین حقوق شما و سنوات 9 ماه بلوکه میشه و نمیدن -گرفتن سفته برای شروع کار -سنوات با حقوق واقعی شما پرداخت نمیشه و پایه محاسبه میشه -بی برنامگی -مدیران ارشد در بیشتر واحد ها در زمینه اون واحد و رشته تخصص و دانشی ندارند
من ۲ ماه تو این شرکت بودم حتی جمعه ها هم مجبورم میکردن که برم انقدر مزخرف بود که حتی خود داروخونه هم شکایت داشت الا هی باید زنگ بزنم پیگیر مدارک و حقوقم بشم کسی هم پاسخگو نیس به هیچ عنوان حقوق طبق قانون کار بقول خودشون نصفِ قانون کارم نیس فقط بلدن پول خرج مدیرا کنن که لباس شیک بپوشن کروات بزنن
بنده حدود ۲ سال در این شرکت کار کردم باید بگم تنها شرکتی هست که هرچی کمتر زحمت بکشی هرچی ضعیف تر باشی در نزد مدیران محبوب تر هستی تعداد خیلی زیاد پرسنل مازاد باعث عدم پرداخت به موقع حقوق هست و داشتن مدیران نالایق و بسیار بسیار ضعیف در این مجموعه باعث چند گانگی قیمت ها شده به طور مثال قیمت ضد آفتابی که روی محصول ۵۷۸ هزار تومان خورده خود پنل شرکت توی دیجی کالا قیمت ۱۶۰ هزار تومان میفروشه و باعث نارضایتی بسیاری از مشتری ها شده وضعیت حقوق دهی این شرکت هم که فاجعه هست ۳ ماه حقوق ها عقب هستن پورسانت ها ۷ ماه عقب هستن.
برخوردشان بسیار حرفه ای بود در کمال احترام بود پذیرایی، خوشامدگویی و مصاحبه حرفه ای یکی از مهمترین نکات در سوپرپایپ احترام به حریم خصوصی و شخصی بود که در مصاحبه به آن وارد نشدند. و واقعا احساس خوبی بهم دادند
تعجب میکنم که این دوستان این نوشته ها را در مورد سوپرپایپ نوشتند، به هیچ عنوان در سوپرپایپ بی احترامی وجود ندارد و کاملا در یک فضای محترمانه با شما مصاحبه می شود. من باوجود اینکه از مصاحبه رد شدم ولی به من نتیجه مصاحبه را ارسال کردند و تشکر کردند. و اینکه قرار نیست هرکی مصاحبه کنه استخدام بشه. واقعا از بهترین مصاحبه هایی بود که به هیچ عنوان وارد حریم خصوصی فرد نمیشه و فقط تطابق با فرهنگشون و منطبق بودن تجربشون اهمیت داشت. وجدانم قبول نکرد که اینها رو نگم.
کلا این شرکت یه گارگاه بوده که بعد از چند سال با اضافه کردن چندتا شریک و نیرو شده یه شرکت کوچولو اگه کلی بخوام توضیح بدم یه کارگاه بزرگ با چهارتا شریک که هر چهارتاشون هم 24 ساعت اونجان, البته از نظر شخصیتی انسان های خوبی هستن ولی به طور کل جو اونجا اصلا برای افرادی که توی شرکت های بزرگ کار کردن خوب نیست. حقوق هم یکم بالاتر از وزارت کار که برای نیروهای فنی اصلا خوب نیست
یک شرکت کلاهبرداری به سبک یکی از شاخه های پانزی، به این صورت که از سرمایه گذار اول یک پولی میگیرن و قرار داد برای دو سال میبندن بعد بجایی اینکه کار کنن میگردن دنبال سرمایه گذار بعدی و بعدی و بعدی و ... تا اینکه صدای سرمایه گذار اولی در میاد، بعد پول اونو میدن و چون قرار داد را بصورتی میبدن که جریمه بسیار مقرون به صرفه ایی داشته باشه بعد از یکی دوسال این شکلی همیشه یک پولی هست (درواقع پول سرمایه گذار جدید) که باهاش پول قبلیا رو بدن و الا آخر. طبق معمول این شکل شرکت ها کلا حرفای الکی بزرگی میزنن برای جذب طبیعتا مثلا: ما داریم روی پروژه بسیار بزرگی کار میکنیم، یا ما یک میلیون دلار فاند از فلان کشور گرفتیم، یا شما قراره تاثیر زیادی در جهان داشته باشید و...
در مدت همکاری که با شرکت داشتم جز توهین و بی احترامی چیزی ندیدم، پرداخت حقوق با تاخیر بود وظایف غیر مرتبط بهت میدن امنیت کاری وجود نداره و مدام تهدید به اخراج میشی سفته ضمانت می گیرن و ازش بعنوان اهرم فشار استفاده می کنن خلاصه گول ادا و ویترینی که از اخلاق توی سایتشون هست رو نخورید
من سال یکبار سال 92 یکبار99 رفتم برای مصاحبه....سال 99 از شر ناچاری رفتم میدونستم شرکت درپیتیه...رفتم گفتند حقوق با تاخیر پرداخت میشه..... دقیقا دوستان درست میگن مصاحبه کننده به شدت بی ادب و غیر حرفه ای بودن اقای صادقی از سال 92 در برید بود و من دفعه پیش هم باایشون مصاحبه داشتم بعد این موجود سراپا عقده و حقارت به من گفت شما روند پیشرفتت طی سالهایی که کارکردی صعودی بوده ولی میتونست بهتر باشه خواستم بهش بگم مردک دوزاری تو از سال 92 اینجایی داری اتوماسیون درپیتتون رو وصله پینه میکنی داری روند پیشرفت منو تحلیل میکنی؟؟؟؟ همین اقای صادقی بالای 5-6بار گفت من قانع نشدم که چرا میخای از محل کارت بیای بیرون که اخرین بار همکارش گفت من قانع شدم میشه بسسسسسسسسسسس کنی؟؟؟؟؟؟؟؟
من با استیل البرز شیراز چند ساله که همکارم از حقوق که میگیرم راضی هستم به نسبت جاهای دیگه بیشتر هست جو علمی کار مدیران باسواد داره در کل اگه روزی خواستم برم به خاطر پیشرفت در زندگی خودم هست و نه به خاطر محیط
من به مدت دوسال با این شرکت همکاری داشتم ، در دوران کرونا چون دور کاری بود قابل تحمل بود ولی بعد از آن بصورت حضوری شد . شرکت برای نیروی انسانی هیچ ارزشی قائل نیست توجه کنید هیچ ارزشی حقوق با حداقل تاخیر 1 ماهه در بهترین حالت . بطور مثال حقوق اسفند سال 1400 در اردیبهشت پرداخت کردن و در همون سال پول حقوق پرسنل رو خرج تبلیغات بنر در سطح تهران کردن . قراردادی که جلوی شما میزارن از حقوق پرداختی کمتر ( پایه وزارت کار ) است و زمان خروج 1 تا 2 ماه از حقوقتون رو پرداخت نمیکنن و بدون شکایت ، نمیتونید حقوق و سنواتتون رو بگیرید . ساعت کاری بیشتر از استاندارد وزارت کار است و شما پنجشنبه ها هم باید تا ساعت 12 شرکت حضور داشته باشید . مدیریت مجموعه به طرز عجیبی ضعیف و ناکارامد است .
سلام. تجربه ارسال رزومه برای شرکت رو دارم و حتما بقیه می تونن استفاده کنن چون رفتار غیرحرفه ای این شرکت واقعا زننده بود. برای فرصت شغلی که تطابق کامل با آگهی داشتم رزومه فرستادم و مسئول گزینشش یه خانومی بود که بعدا از لینکدین فهمیدم کیه، رزومه امو رد کرد. به مدیرش از لینکدین پیام دادم، گفت باهات تماس می گیره، ظهر کارشناس شرکتشون برای مصاحبه تلفنی زنگ زد. یک مصاحبه عجیب و کاملا غیرحرفه ای بر خلاف آگهی که ذکر کرده بودن، فقط می خواست از سر خودش باز کنه و توجیه و علت تراشی برای رد رزومه ام پیدا کنه. بهش گفتم چیزهایی که می پرسین تو آگهی بعنوان مسئولیت هایی که می خپای ذکر نشده، گفت سیاست شرکت ما اینه! مورد دقیقا تحربه کاری بود، فرصت شغلیشون کارآموزی بود و هیچ تحربه ای تو آگهی ذکر نشده بود اما خانم کارشناس برای اینکه یه دلیلی برای رد رزومه بیاره روی این مورد محکم ایستاد. بعد گفت زبانت در چه حد هست؟ گفتم مسلطم رفت سراغ حقوق پیشنهادی، که من گفتم همون اشل نرمالی که خودتون قرار دادید اما پلسخ عجیبش این بود که با سیاست شرکت همخونی نداره! خنده دار نیست؟ مبلغی که خودشون توی آگهی بعنوان حقوق زدند رو میگه با شرایط شرکت همخونی نداره. خلاصه گفت بهت خبر میدم، البته من چون آدم پیگیری بودم به مدیرش که اول پیام داده بودم یک متن طولانی انگلیسی فرستادم تا سطح زبانم هم بدونه و بفهمه کارمندش چه عتیقه ای هست. با نهایت تعجب مدیرش هم همون دو تا جواب رو دقیقا داد که تجربه کاری نداری و حقپقت با رنج شرکت هماهنگ نیست! فهمیدم چه خبره توی شرکت. سرتون درد نیارم، همین شرکت توی سایتش چند صفحه درباره تعهد های اخلاقی و مسئولیت پذیری و... متن نوشته. شرکت در مسیر بررسی رزومه سه اشتباه فاحش کرد یک. رزومه ای که تطابق کامل با شرایط آگهی داشت رد کرد. دو. بعد از پیگیری من اقدام به اصلاح نکرد و به اشتباه اول خودش پافشاری کرد سه. گفته بود بابت جواب مصاحبه بهم خبر میده که خبر ندادن. خلاصه حتما مد نظر داشته باشید این تجربه ارو.
هاکوپیان یکمجموعه مافیایی است که توسط برادر آقای هاکوپیان یعنی آرمیک اداره میشه و افراد نزدیک به اون. چون خود سومبات هاکوپیان ۸۰ سالشه و در ظاهر مدیر عامله ولی مغز متفکر اونجا آرمیک ونوچه هاش هستند امثال بهادری ، اعرابی ، حیدری ، سیاهکل ، رهبری ، فروهر ، جوانمرد ، نادعلی و یه مشت بی سواد دیگه که فقط به دلیل اینکه آدم آرمیکهستند تو سیستم ماندند هاکوپیان بزرگ فوق العاده آدم دهن بین و بد اخلاقیه و فقط عشق اینو داره که ازش تعریف کنن و همیشه یک عده زن و دختر بچه کنارش باشن و اتفاقا هوای اونا رو خیلی داره !!! هیچ فرایند علمی واسه قیمت گذاری ندارند و کاملا سلیقه ای قیمت میگذارن وکلا سیستم همندارند مدیران فروشگاهها همگی آدمای قدیمی ، زیرآب زن و بی سواد هستند که با دله دزدی از سیستم به نون ونوایی رسیدن هاکوپیان بزرگ عشق جلسه گذاشتن داره و ساعتکاری اونجا فوق العاده زیاده ، تعطیلی ومرخصی همکه باشین همش باهاتون تماس میگیرن و مزاحمتونمیشن جوکاری داخل شرکت فوق العاده مسموم ، سنگین و سرده چون اصلا منابع انسانی خوبی ندارن و مدیر منابع انسانیشون هم که بهادری و آدم های بعدش هستن همگی مهره های آرمیک پدرخوانده مافیا هستند و هرچی اون دستور بده را اجرا میکنند سومبات هاکوپیان به دلیل غرور زیاد ، عشق به مدیریت و عقده احساس قدرت از خانواده خودش هم جدا شده ، پسرش دکتر یوریککه آدم با سوادی هست را هم کنار گذاشته و هرکس از کانال یوریک وارد اونجا بشه را به بهانه های مختلف اخراج میکنه خروجی نیرو در اینمجموعه فوق العاده بالاست و فقط آدمهایی که توتیم پدرخوانده یعنی آرمیک باشن تواونجا میمونن به هیچ وجه کار کردن در اینمجموعه مافیایی را با وجود آدم بی سوادی مثل آرمیک که همه کاره اونجاست و آدم عشق قدرت ، دهن بین و ضعیفی مثل سومبات هاکوپیان و نوچه های بسیار عوضی مثل بهادری ، اعرابی ، حیدری و ... پیشنهادنمی کنم
رامین امیری، که بهش میگن دکتر امیری، یک کلاهبردار بینالملی با سابقه طولانی در دروغ گویی است. فقط بخش کوتاهی از دروغ های این آقا میشه به سابقه تحصیلش نگاه کرد. طبق گفته این فرد دانشگاه تهران درس خونده بعد رفته دانشگاه ایالتی میشیگان و بعد دکترا ویسکانسین مدیسون گرفته. فقط کافیه بدونید این فرد در اصل دانشگاه تهران نبوده و همدان بوده و چند ترم دانشگاه تهران مهمان بوده. دانشگاه ایالتی میشیگان هم کاملا به صورت عادی بدون هیچ بورسی و به طور عادی و با هزینه گزافی (سال ۸۵) دادن کاملا شهریه تحصیل کرده و جالب تر اینکه کلا ۳ ماه دکترا خونده و اصلا تمام نکرده، لز نظر آکادمیک کلا ۲ تا مقاله داره که یکیش را با بچه های ایرانی کار کرده که میتونید الان حدس بزنید چرا یکی از امریکا باید با ایرانی ها مقاله کار کنه، یکی دیگشم با یکی از همدانشگاهی هاش بوده که زیاد موضوع پیچیده ایی در رشته برق قدرت محسوب نمیشه. سابقه کاری ۵ ماه GM بعد ۶ ماه دلفای و ۷ ماه US Hybrid که کلا رو هم بزور ۲ سال سابقه تو صنعت نداره. نکته ایی که هست در شرکت هایی بزرگ خارجی تنها ۲ سال طول میکشه که شما متوجه بشید کی به کیه، عملا زمانی که این اقا مشغول به فعالیت در این شرکت ها بوده بیشتر شبیه به یک کاراموزیه تا فعالیت حرفه ایی. و جالب تر اینکه در هر شرکتی که کار کرده کل منابع اطلاعاتی محرمانه شرکت مانند سورس کد و داکیومنت ها را دزدیده. بعدش به دلیل مریضی مادرش امده ایران دیگم نتونسته برگرده امریکا، ایرانم خیلی تلاش میکنه در شرکت هایی مثل کروز و ایرانخودرو و مکو بتونه پروژه ایی بگیره و یا جایگاهی پیداکنه که هیچ کدوم باهاش همکاری نمیکنند. شرکت خودشو میزنه که بتونه حداقل یک پروژه ایی بگیره و یک پروژه ی ارزون از پژوهشگاه نیرو بهش میدن که کل مبلغ پروژه به ۲۰۰ میلیون تومنم نمیرسید. خلاصه داستان این فرد به تنهایی یک کتاب ۲۰۰ صفحه ایی هست. خواهشی که دارم از همکاری و یا دادن هرگونه وجه نقد به هر دلیلی به این فرد جدا خوداری نمایید. همچنین اگر اطلاعات بیشتری در این باره میخواهید کافیه به یکی از نیرو هایی که قبلا در این شرکت کار کردند مستقیم در لینکدین پیام دهید، بیش از ۶۰ نفر در این شرکت امدن و رفتن از هر کدام که مایل بودید میتونید بپرسید.
در یک کلام افتضااااح، انقدر نیرو اضافه کردن که همه اونجا بیکار هستند، و این بیکاری بسیار آزاردهنده هست چون شما بخاطر زیرنظر شدید هیچ کار دیگه ای هم نمیتونید انجام بدید و ساعت کاری خیلی بالا هست،حتی یک یخچال درست تو شرکت نیست، بین ۷ طبقه فقط یک مایکروفر هست با یه هیتر که اونم افتضاحهه، موقع گرم کردن غذا یک ساعت باید تو صف باشی، واقعا خیلی زشته انقدر کارمند استخدام کنند امکانات نذارند مگه مردم برده شما هستند، انقدر نیرو زیاده که تو یه سالن جای نفس کشیدن نیست، فقط نیروهای که یخورده سابقه دارند سرپرست کردند که اونجا بمونن، اونم هیچ سواد مرتبطی ندارند و همش تو رقابت و حسودی باهم هستند که فشار روحیش به کارمند وارد میشه
برای مصاحبه رفتم مصاحبه کننده بسیار انسان آروم و متین بود و خیلی سریع میشد باهاش اوکی شد بیشتر در مورد ماهیت کار صحبت کرد که خیلی رک فرمودند کار در انبار خیلی سنگین و فیزیکی میباشد و خیلی وقتها تکراری و خسته کننده فقط موردی که باعث شد بنده از این شغل و شرکت نامید بشم ساعات کاری خیلی بالا و اضافه کاری های زیاد حتی روزهای تعطیل رسمی سال که تعادل کار و زندگی رو بهم میریزد عملا کل زندگی فقط تو کار کردن خلاصه میشه شیفت های 12 ساعته روز و یا شب
سلام،این تجربه چندساله من از شرکت عبیدی هست،جایی هست ک مدیرانش بیش ازحد مغرور م متکبر هستند و ب زیر دستاشون بعنوان ابزار پیشترفت خودشون نگاه میکنن،واقعا همه چی پول نیست انسان شخصیت حتی کارگرش.