ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۲ از ۲۲
بريد سامانه نوين
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس وب·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس وب

ابتدا با مدیر منابع انسانی خانم فتوحی صحبت کردم و یک فرم شامل ۶-۷ برگه سوال درمورد مشخصات فردی و روحیاتم پر کردم که گفتند ((( حقوق رو با دو ماه تاخیر پرداخت می کنند))))!!!!! بااینکه میدونستم نمیخوام با این شرایط کار کنم ولی خواستم مصاحبه فنیشو هم بگذرونم بعد با دوتا از مدیرهای فنی شرکت جلسه مصاحبه داشتم که بیش از دو ساعت طول کشید قصدشون گیر دادن بودن مثلا وقتی جواب سوالی رو میدادی به تک تک کلماتت که چرا گفتی readonly یا private اگر نباشه چی میشه و چه اروری میده گیر میدادن مصاحبه سطح بالا نبود ولی واقعا الکی با سوالات پیچیدش میکردن درمورد اینکه چرا میخوام از محل کار فعلیم بیام بیرون بیش از ۱۰ بار سوال پرسیدند گفتند در سایت خاصی عضوی؟ گفتم بله Code project گفتند اکانتتو بگو چک کنیم =))))) (در این حد محترمانه و حرفه ای) به نظرم اصلا ارزش مصاحبه رفتن هم نداره ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: روحیه کار تیمی چگونگی حل مشکل

بريد سامانه نوين
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس وب·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس وب

مصاحبه من ۳ قسمت داشت. اول اینکه خیلی براشون وقت شناسی مهم هست پس حتما سر موقع برای مصاحبه حاضر بشید. اینم باید بگم که جز معدود جاهایی هست که کارشون کاملا جدی هست و این خیلی برای من مهم بود. مرحله اول مصاحبه از پر کردن ی فرم مشخصات شروع شد که داخلش چندتایی هم سوال شناخت شخصیت بود. بعد خانمی که مدیر بخش منابع انسانیشون هستند ازم سوالات خیلی کلی از اونچیزی که داخل فرمها نوشتم پرسیدند. (که چرا از محل کار قبلیت جدا شدی و …) بعد ۴ تا آزمون با سیستم شرکتشون گرفتند که ۳ تا مربوط به شناخت شخصیت بود و یکی هم سوالات هوش بود. میتونم بگم واقعا جالب بود برام طوری که وسط آزمون از مسئولش خواستم نتیجه این آزمون رو به خودمم بگند. (اولش گفتند اگه انتخاب شدید نتیجه رو به خودمم میگند اما بعد از آزمون نتیجه رو به خودم گفتند و به نظرم واقعا دقیق بود) بعد از تموم شدن ۴ تا آزمون با مدیر فنی شرکت جلسه گذاشتند برام حدود یکساعت سوالاتی ازم پرسیدند که بعدا متوجه شدم همه سوالات مربوط به پروژه ای هست که بعدا قراره با همشون کار کنم. (این ماهیت شرکتهایی هست که کارشون جدیه که سوال بی ربط نمیپرسند) رفتار مدیر فنی و افرادی که توی شرکت دیدم واقعا محترمانه بود. سوالات هم مربوط به مفاد شی گرایی و پرسیدن بعضی از دیزاین پترن ها میشد. در مورد سیستم queue و … هم سوالاتی پرسیدند. ی سوال هم از linq پرسیدند. خودم توی بحث فنی که با هم داشتیم از ۱۰۰ به خودم ۷۵ میدم. اما در نهایت قبول شدم. یکم به موارد منفی رزومم گیر دادند اما اصلا تحقیراآمیز صحبت نکردند که رفتار حرفه ای بود. وقت شناس باشید. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: وقت شناسی

بريد سامانه نوين
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس Fullstack·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس Fullstack

مصاحبه من به صورت آنلاین بود به دلیل شرایط کرونا، و صبح تماس گرفتن و برای بعد از ظهر ست کردند. ۳ نفر بودن که دو نفر برای تیم فنی بودن و یک نفر منابع انسانی. اولش از رزومم پرسیدند و جالبه که سوالاتی کردند که واقعا زننده بود چرا داری میای بیرون چرا از شرکته ده سال پیشت اومدی بیرون. با آشنا رفتین یا مصاحبه!!! سوالات از این دست و از همون اول هم مشخص بود که قصدشون تخریبه چون هر سوال فنی که میپرسیدن الکی انقد گیجت میکردن یا همونجا میگفتن اشتباه گفتی یعنی بعد از ۴ تا سوال که جواب دادم و مفاهیمو گفتم به شدت عصبانی شدم و باهاشون بحثم شد که این چه مصاحبه غیرحر فه ای هست مثلا به شما میگن سینتکس جنریک متد رو بگو!!! بگو چجوری مینویسن!!! یه کوئری گفتن که سینتکسش رو بگو کاملا از اول چجوری مینویسی اینو!!! کلا در نهایت میخواستن به همون نمیدونم تو برسن انقد که کلافت میکنن .حتی از تلفظ virtual من ایراد گرفتن دانش خودشون رو مثلا به رخ میکشن که تو اشتباه جواب دادی بحثای بیمورد سر پاسخ تو که اصلا نیازی هم نیست بهش و اصلا حرفه ای نیست این حرکت. در کل من ده دقیقه مصاحبه کردم و بعدش ادامه ندادم چون واقعا همچین مصاحبه بیخودی رو جایی ندیده بودم و اولین بار بود مصاحبه ام رو جایی ادامه نمیدادم. البته به خودشونم گفتم همونجا به هیچ وجه درگیری همچین مصاحبه هایی نشین و اصلا توصیه نمیکنم چون به شدت رو مخ هستند این نظر من بود میتونین امتحان کنین و ببینین چقدر حتی نوع صحبت و به چالش کشیدن رو بلد نیستند ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: هیچ کدام

آتی فارمد
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سرپرست پشتیبانی کسب و کار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سرپرست پشتیبانی کسب و کار

مرحله اول یه آقای بود که بیشتر سوالهای کلی میپرسید چرا میخوای شغل عوض کنی و برنامه ات چیه و چقدر زبان بلدی و… مرحله دوم که انگار رییس کارگزینی بود یه مصاحبه پرتنش و چالشی داشت که مثل پینگ پنگ شده بود. یه روانشناس واقعی بود. آخرش هم گفت مصاحبه های من معمولا ۱۰ دقیقه بیشتر نیست (مال من یک ساعت بود) و خیلی کیف کردم و … قبلش آمادگی کامل برای یه مصاحبه سنگین داشته باشه. پول خیلی براشون مهم نبود. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: نمیدونم

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس روابط عمومی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس روابط عمومی

دو روز بعد از ارائه درخواست از طریق یکی از سایت‌های کاریابی، رزومه دیده شد و روز بعد هم برای مصاحبه تماس گرفتند. با اینکه آدرس شرکت درون طرح ترافیک بود و می‌شد مصاحبه نخست رو به صورت آنلاین برگراز کنند اما این کار انجام نشد و مصاحبه حضوری بود. مصاحبه اول با تاخیری حدودا ۲۰ دقیقه‌ای با یک خانم خوشرو انجام شد که خودشون رو مشاور سازمان معرفی کردند، در مورد تجربه کاری و واکنش‌ام در چند موقعیت مختلف سوال مطرح کردند. مصاحبه با ایشون تموم شد و با ده دقیقه معطلی، آقایی از بخش بازاریابی مصاحبه دوم رو شروع کردند. برام جالب بود که روابط عمومی زیرمجموعه بازاریابی شده و نکات مدنظر ایشون هم بیشتر شبیه بازاریابی بود تا روابط عمومی و ارتباطات برون سازمانی. سوابق و تجربیات کاری فراتر از روابط عمومی می‌خواستند که بنده در اختیار نداشتم.

ابیان دارو
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه فروش

وارد شرکت شدم کسی نبود راهنمایی کنه چه شخصی باهام مصاحبه می‌کنه بالاخره یه نفر از اتاقش اومد بیرون و شخص مورد نظر با اینکه می‌دید. مراجعه کننده اش آمده اما زحمت اومدن بیرون از اتاقش را نداد به خودش بعد از معطلی ‌‌و خراب بودن پیرینتر بالاخره مسئول منابع انسانی آمدند به همراه سرپرست علمی فروش ! حسی که از مصاحبه دست داد با اینکه روز قبلش تلفنی بیست دقیقه سوالی پرسیدن این بود که انگار رزومه رو ندیدن! مسئول منابع انسانی و سرپرست علمی دو تا خانوم بسیار جوون بودن ! سوالات را خانوم منابع انسانی شروع کرد انواع اقسام سوال های بی ربط مادر چیکارس پدر چیکارس چرا این درس و خوندی چرا این کار و‌کردی چن تا بچه این سوالاتی از این قبیل خانوم سرپرست علمی هم انگار خودشون جایزه نوبل داشتن از اینکه من چرا این رشته رو خوندم اعتراض داشتن تا اونجایی که گفتن تا …. بسیار مصاحبه بدی بود بسیار نگاه از بالا به پایین و‌حتی بی ادبانه

کولر هوایی آبان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند کولر هوایی آبان·۸ اسفند ۱۴۰۴
۱.۰
کارمند کولر هوایی آبان

خیلی خوبه که یک چنین سایت هایی هست که به کسانی که میخوان یک همکاری را شروع کنند کمک کنه بفهمن تو یک شرکت چه خبره کامنت ها رو خوندم و خیلی موارد نظیر حقوق با تاخیر و نداشتن مزایا و پایین بودن پایه حقوق و پرداخت پشت فیش رو سایرین نوشته بودن ولی الان که شب عید هست گفتم منم بنویسم شاید روشن تر بشه موضوع الان 8 اسفند 1404 هست و حقوق دی ماه را تازه حدود 20 اسفند میدن که این یعنی مفت کار کردن برای این شرکت با این وضع تورم، حقوق بهمن هم تنها حقوقی هست که با 20 روز تاخیر به جای 1 ماه و 20 روز در اسفند با 20 روز تاخیر همراه حقوق دی در اسفند میدن ولی حقوق اسفند میره برای 20 اردیبهشت سال بعد که ترتیب 1 ماه و نیم تاخیر حفظ بشه یعنی شب عید که پول احتیاج داری پول نداری و فروردین هم پولی تو دستت نیست یک نکته دیگه اینکه چون پایه را بسیار پایین میزنن عیدی (و سنوات که در پایان همکاری میدن) بر اساس پایه حقوق حساب میکنن در نهایت به شما 2 تا پایه حقوق عیدی میدن که اصلا عددی نیست مثلا حدود 30 تومان عیدی برای سال 1404 میشه آجیل و کمک های غیر نقدی برای عید و .... هم که اصلا تو این شرکت جایی نداره دیگه خود دانید اگر یک روز دعوت شدید تو این شرکت کار کنید نگید کسی به ما نگفته بود چون در اول استخدام بهتون در باغ سبز نشون میدن ولی هیچ خبری نیست راستی عید رو تعطیل هستن و از مرخصی تون کم میشه اما 26 روز مرخصی 7:20 دارید و روز کاری چون 9 ساعت هستش شما هر یک روز که مرخصی میگیرید 1 روز و 1:40 دقیقه از مجموع مرخصی 26 روز (190 ساعت) کم میشه یعنی در واقع شما 21 روز مرخصی دارید در سال و نه 26 روز قانون کار دیگه معایب شرکت رو در پایین ببینید ماشالله کلکسیون هست چیزی نمونده که علامت نزده باشم

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه·۷ اسفند ۱۴۰۴
۲.۰
مصاحبه

برای مصاحبه رفتم گفتن سابقه کاریت کمه مرتبط نیست .اینجوریه اونجوری نیست اینو میخوایم اونو نمیخوایم. انقدر تحقیر کردن که اگرم میگفتن استخدامی قبول نمی کردم. لع.ن.ت بهتون که به ما جوونا رحم نمی کنید ‌. یه کسی میخوان که ۵۰سال سابقه کاری داشته باشه وبیاد شرکتشون از صبح تا شب کار کنه حقوقم وزارت کار بخواد. بخدا اینطوری نیست اون زمانا گذشت. همین کارارو میکنید که و.... اینجا جاش نیست بگم ولش کن

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست تمام وقت·۲۸ بهمن ۱۴۰۴
۵.۰
سرپرست تمام وقت

خیلی زود وویس صحبت های ن.م درباره ع ن در یک سایت بارگذاری و لینکش رو منتشر می‌کنم، ببینم میتونه کتمان کنه. مدیر منابع انسانی که درباره قائم مقام پیش کارشناس منابع انسانی صحبت کنه دیگه چه انتظاری از کارشناس ها باید داشت منتظر باشید حتما این کار رو خواهم کرد حداقل ع.ن متوجه بشه که از چه شخصی حمایت می‌کرد

بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر معمولی ·۲۷ بهمن ۱۴۰۴
۵.۰
کارگر معمولی

سلام دوستان می‌خواستم لحظه‌ای وقت بزارم و از همه شما بابت تجربه فوق‌العاده‌ای که در شرکت بهران آسانبر داشتم، تشکر کنم. واقعاً همکاری با شما یک لذت خاص بود سختی هم داشته اما خب سرتاسر برای من تجربه بوده تو این شرایط خاص کشور حقوق هاشونو سر تایم دادن و اگر نیاز بود تشریف بیارید برای اثبات این موضوع پیشرفت اینجا خیلی خیلی راحته اما باید بخوای اون دوستمون که میگه غذا فلان قدر میگیرن ظاهرا از قیمت ها خبر نداره قیمت غذا شاید در روز نفری ۳۰۰ دربیاد اما از ما حدودا ۳۰ میگیرن کیفیتش هم ۵ تاش خوبه یکیش ضعیف انصاف داشته باش برادر من اینا همش اثبات شده هستش گوشی ممنوعه برای یکسری اشخاص چون بارها تو شبکه های اجتماعی بودن بارها اتفاقات خطرناک افتاده براشون اینجا خط تولیدیه که بسیار ابزارهای خطرناکی داره و لحظه ای غفلت مساوی با آسیب های جدیه خلاصه احترام و رعایت قوانین و تجربه کاری اینجا شمارو بالا میبره خروجی مالی زیاده ورودی تو این اوضاع اقتصادی کم هستش مقداری انصاف داشته باشیم و درک کنیم اینجارو و باید باهم دیگه بزرگ ترش کنیم . سربلند باشید درکل چه اینجا چه هرجای دیگه تا خودتون نخواهید پیشرفت نمی‌کنید و باید صبر کنید ای کاش اگر از شخصی عقده داشتیم کلی گویی نکنیم و بپذیریم

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ بهمن ۱۴۰۴
۳.۰

سلام من تو شرکت های مختلف با رفتار سازمانی متفاوت کارکردم اما همیشه بزرگتر های شرکت و با تجربه ها بهم نصیحت کردن که تو سازمانی کار کن که آدماش با اصالت باشند. متعصفانه آروا جای بسیار بی اصالت و سطح پایینی است جایی که تمامی روش های کاری روز دنیا توش برعکس انجام میشه و افتخار می کنند که با شرکت های دیگه متفاوت هستند.جایی که قانون هر روز عوض میشه و رفتار سازمانی مشخصی و مدونی از مدیران رده بالا نمی بینی شب میخوابند و صبح تصمیمات خلق‏‏‌الساعه میگرند. محیط دفتر کاملا شبیه به اردوگاه کاراجباری می باشه مدیر رده بالا بد دهنی میکنه و جو بسیار سنگین و سمی داره هرکی که بیسوار تر و مجیزگو تر باشه پیش مدیران رده بالا عزیز تر هست. نفرات اول و دوم سازمان فکر کردند رییس جمهور و یا رهبر یه کشوری هستند هرجا میرند کلی عکاس و فیلمبردار با خودشون همراه می کننده که بگن ما اومدیم و خیلی مهم هستیم در صورتی که .... مدیریت کارخانه که هیچ اختیار از خودش نداره چه برسه به این که بیاد از موضوعات و نفرات کارخانه دفاع کنه. تولید بسیار بی کیفیت هست نفرات تولید و کلا تو سازمان افراد دنبال خاله زنک بازی هستند و سرشون تو کار و زندگی دیگرانه ، برنامه ریزی افتضاح طرف از انبارش خبرنداره فرآیند انبار گردانی که تا خرداد ماه طول بکشه خودتون فاتح برنامه ریزی بخونید. وقتی رفتم تو سازمان اول کلی به به کردن که ما به شما نیاز داریم وقتی پیشنهاد میدی و از تجربه کار گذشته استفاده می کنی تا مسله ای حل کنی جلوت دیوار چین میچینند و کلی مقاومت می کنند و در آخر خودشون اعتراف می کنند که حرفی که زدی کاملا درست بوده. تو دفتر مدیرای سازمان درحال فکر کردن به کارهایی می باشند که اصلا هیچ ربطی به تولید ابزار نداره مثل برگزاری مسابقه آشپزی ، پرورش خواننده ، تاسیس رادیو آروا و ... کلی کار مضحک و خنده دار دیگه این موضوعات که من مطرح کردم قطره ای از دریا بود در آخر خودتون قضاوت کنید که جای با اصالت کجاست.

همراه صنعت کاوه
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مالی ·۲۶ بهمن ۱۴۰۴
۵.۰
مالی

سلام خدمت همه دوستان من در قسمت مالی این شرکت به مدت یکسال و نیم فعالیت میکردم مدیریت شرکت حاج آقای ***** به شدت انسان شریف و بزرگواری هستند طوری که کسی تا حالا صدای بلند ایشون و نشنیده از مزایای شرکت حقوق سر وقت بیمه تکمیلی و امنیت شغلی و هدایای مناسبتی هست تیم مالی بسیار بسیار هماهنگ و بدون حاشیه بخصوص رییس محترم حسابداری که بدون هیچ چشمداشت انچه در این سالها یاد گرفتن و یاد میدن محیط بسیار امن، گروههای کاری بسیار فعال و پویاهستند در کل پیشنهاد میکنم اگه شرایطش پیش اومد حتما اینجا رو انتخاب کنید

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس·۲۶ بهمن ۱۴۰۴
۱.۰
مهندس

تجربه کاری من در شرکت پرگاس طب بسیار منفی بود. من تا تیر ۱۴۰۲ در این مجموعه مشغول به کار بودم و دلیل قطع همکاری من و تیمم، عدم پرداخت حقوق به مدت حدود ۵ ماه بود. خروج ما کاملاً جمعی و اعتراضی انجام شد، اما متأسفانه بعد از آن، مدیریت مجموعه تلاش کرد این موضوع را به‌صورت «اخراج» جلوه دهد که با واقعیت تطابق ندارد. نکته مهم‌تر این است که پس از این اتفاق، برخی از همکاران با بازگشت به مجموعه، واقعیت خروج اعتراضی را انکار کردند و حتی اعلام کردند که در این موضوع نقشی نداشته‌اند یا در مرخصی بوده‌اند. این رفتار باعث شد مسئولیت اعتراض به‌نادرستی فقط به گردن عده‌ای دیگر انداخته شود و فضای ناسالم‌تری شکل بگیرد. همچنین عملکرد مدیریت اداری و منابع انسانی کاملاً غیرحرفه‌ای بود. برخوردها تبعیض‌آمیز بود و حمایت و توجه صرفاً متوجه عده‌ای خاص می‌شد، نه شایستگی و زحمت نیروها. این واحد به‌جای دفاع از حقوق کارکنان، بیشتر در جهت رضایت مدیران ارشد عمل می‌کرد و متأسفانه قدردان نیروی انسانی خود نبود. در این شرکت، حقوق کارکنان اولویت ندارد، مزایای مشخصی وجود ندارد و مدیریت پاسخگوی تعهدات مالی خود نیست. توصیه می‌کنم قبل از هرگونه همکاری، حتماً درباره سابقه پرداخت حقوق، تعهدات مالی و فضای مدیریتی این مجموعه به‌دقت تحقیق کنید.

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۱ بهمن ۱۴۰۴
۱.۰
کارشناس

از‌ وقتی حدود اختیارات به اصطلاح مدیر ( آقای مدیر کارخانه : م ن ص و ر ی ) زیاد شده فقط موضوع تعدیل مطرح شده و تمام تلاش‌های سازمان در حال فنا شدن هست. کسی که توانایی مدیریت حتی ده نفر رو نداشت و فقط باج داد تا صدای کارخانه به دفتر نرسه. تمام رشد کارخانه مدیون برادران م ص ل ا ی ی بود و ایشون هیچ کاری نکرد. فقط سیاسی بازی و پنهان کاری و دزدی و کوتوله پروری سازمان خیلی زود به همه زاویه های رفتاری ایشون پی میبره .

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مشاور·۱۱ بهمن ۱۴۰۴
۱.۰
مشاور

متاسفانه ۳ سال کار کردم و درآخر به خاطر جنگ ۱۲ روزه ، یکطرفه و با سندسازی تعدیلمون کردن. یکروزه از کار بیکار شدیم،بدون هیچ اطلاع قبلی . شکایت کردیم،ولی زیر بار هیچکدوم از تعهداتشون نرفتن و چون هیچوقت بهمون کپی قرارداد نمیدادن،هرچیزی که مطالبه کردیم در ازاش ازمون مدرک خواستن،ولی ماهیچی دستمون نبود... خیلی از حقمون رو خورد، و به شخصه درآخر برای آرامش روان خودم با یه مبلغ ناچیز رضایت دادم. مطمئنم بابت ریال به ریال پولای که ازمون خوردن یه روزی جواب پس میدن، از اون مدیریت گرفته تا پرسنلی که مامور اجرای کارای اون بودن. من به شخصه بابت ۱.۰۰۰ تومنی هم که ازم خوردن راضی نیستم و حلال نمیکنم. الان میفهمم که چقدر حماقت کردم که موندم و با یه مشت بی سواد و منفعت طلب عمرمو حروم کردم. یه روزی یه جایی یه جوری که حتی فکرشم نکنن پس میدن مطمئنم

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازرگانی ·۸ بهمن ۱۴۰۴
۲.۰
بازرگانی

آن تایم و منظم بودند ، مصاحبه به جای چند مرحله ای بودن در یک مرحله برگزار شد اما با چند نفر! سوال هایی در مصاحبه پرسیده می شد که هیچ ربطی به کار تخصصی نداشت، رفتار مصاحبه کننده منابع انسانی خوب نبود خیلی از بالا و با تکبر رفتار می کردند. با اینکه جواب از قبل میدادم دوباره سوالی می پرسیدند که جواب باز یکی بود یعنی تعامل مفید صورت نگرفت فقط ربات وار سوال هایی پرسیدن که هیچ فیدبکی هم دریافت نشد . ولی رئیس اون دپارتمان به جای سوال در مورد کار فقط نظاره گر جواب من در مقابل سوال منابع انسانی بود ولی آدم محترمی به نظر میومدن . آگهی که زده بودن با چیزی که حضوری متوجه شدم ، فرق می کرد ، که با توجه با مصاحبه تلفنی کوتاه که با منابع انسانی قبل مصاحبه حضوری داشتم و از کارم بهشون توضیح دادم ، نگفتن که کار فرق می کنه و برای کار اشتباهی من تا دفتر کشوندن . بی نظمی بسیار زیادی در بخش منابع انسانی دیده می شد برای همین با این مشکل مواجه شدم .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۵ بهمن ۱۴۰۴
۱.۰

شرکت نیست که دیونه خونه اس وقتی خود مدیرعامل دیوونه تشریف دارن دیگه چه انتظاری میشه داشت فقط تا دلت بخواد اونجا مدیر داره مدیرایی که هیچ کاری نمیکنن فقط حقوقای بالا میگیرن کس و کار خود مدیرعاملم که دیگه نگم برادرش که فقط با دخترا لاس میزنه تفریحش همینه دخترای بیچاره هم فکر میکنن چقدر آدم حسابیه خواهرش و شوهرشم فقط بازی میکنن خلاصه که تو این شرکت نرید همین

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۷ دی ۱۴۰۴
۱.۰

سلام همکار عزیزی که گفتی همه نظرات رو خوندی و همه میخوان ذهن‌ها رو به سمت دیگه‌ای ببرن، شما از اونجایی که سرویس رفت و برگشت داشتی و بهش اشاره کردی از مزایای شرکت نشون میده که در کارخونه مشغول بودی و از جو مسمومی که دفتر مرکزی داره بی خبری، پس بهتره با اطمینان خاطر نظر به شرایط مساعدی که مجموعه نداره ندی چون اگه از شرایط آگاهی دقیق داشتی اینم میدونستی که قائم مقام مجموعه به لطف یه سری همکاران زیرآب زن که همه میدونن کیا هستن عوض شده و آقای م ن ص و ر ی شدن از مزایایی اینجا فقط میشه به نوشیدنی رایگان که آبه اشاره کرد

بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول دفتر·۱۶ دی ۱۴۰۴
۱.۰
مسئول دفتر

این شرکت مدیریت پیگیری نداره یه مدیر چجوری متوجه ضعف کارخونه به اون بزرگی نمیشه تو یک سال آخر ۵ بار مسئول دفتر عوض کرده چرا پیگیر نمیشه دلیل این تعویض افراد نیستند بلکه سازمان خودش که منابع انسانی فقط پارتی بازی میکنه همه به دلایل مسخره اخراج میشن و اون هم آخرین روز قرارداد خیلی یهو تماس میگیرن و اعلام می‌کنند قرارداد تموم شده از فردا نیان این کارخونه واقع خیلی مزخرف هست روز اول همه ازت با این سوال روبه رو میشی کی اومدی اینجا اگه سابه تو این کارخونه یا پارسکنز داری باهات خوب برخورد میشه اما اگه نه که واویلا یه کارخونه ۷ تا مسئول دفتر داره فقط ادا دارن یه مشت آدم بدون تحصیلات که اطراف تهران کار نیست استخدام کردند و یکی یه پیشوند پسوند مدیر و سرپرست به یه دهه ۷۰ یا ۸۰ که دیپلم داره دادن دیگه می‌تازونن برا خودشون فوق العاده محیط غیر حرفه ای و بی ادب

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست تمام وقت ·۱۶ دی ۱۴۰۴
۵.۰
سرپرست تمام وقت

تمامی متن ها را خوندم. طبق شنیده های من شرکت اروا مسیر رشدش از زمانی شروع شده که ع ل ی ن ا د ع ل ای ا ن به سیستم اضافه شده و قطعا تلاش مدیر عامل و رییس هیات مدیره هم در این مسیر کمک کرده. اروا فوق العاده شرکت خوبی بود و همه چیز منظم بود جز یک نقطه اقای و ن ص و ر ی و مدیر تولید کارخونه جایی که بدور از چشم همه ست و‌اوج بی نظمی ، سیاسی بازی ، تیم های غیر رسمی و … اوج‌دروغ و همه انچیزی که در این صفحه نوشته شده برای بردن ذهن ها به سمت دیگه ست.

بريد سامانه نوين
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس وب·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس وب

ابتدا با مدیر منابع انسانی خانم فتوحی صحبت کردم و یک فرم شامل ۶-۷ برگه سوال درمورد مشخصات فردی و روحیاتم پر کردم که گفتند ((( حقوق رو با دو ماه تاخیر پرداخت می کنند))))!!!!! بااینکه میدونستم نمیخوام با این شرایط کار کنم ولی خواستم مصاحبه فنیشو هم بگذرونم بعد با دوتا از مدیرهای فنی شرکت جلسه مصاحبه داشتم که بیش از دو ساعت طول کشید قصدشون گیر دادن بودن مثلا وقتی جواب سوالی رو میدادی به تک تک کلماتت که چرا گفتی readonly یا private اگر نباشه چی میشه و چه اروری میده گیر میدادن مصاحبه سطح بالا نبود ولی واقعا الکی با سوالات پیچیدش میکردن درمورد اینکه چرا میخوام از محل کار فعلیم بیام بیرون بیش از ۱۰ بار سوال پرسیدند گفتند در سایت خاصی عضوی؟ گفتم بله Code project گفتند اکانتتو بگو چک کنیم =))))) (در این حد محترمانه و حرفه ای) به نظرم اصلا ارزش مصاحبه رفتن هم نداره ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: روحیه کار تیمی چگونگی حل مشکل

بريد سامانه نوين
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس وب·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس وب

مصاحبه من ۳ قسمت داشت. اول اینکه خیلی براشون وقت شناسی مهم هست پس حتما سر موقع برای مصاحبه حاضر بشید. اینم باید بگم که جز معدود جاهایی هست که کارشون کاملا جدی هست و این خیلی برای من مهم بود. مرحله اول مصاحبه از پر کردن ی فرم مشخصات شروع شد که داخلش چندتایی هم سوال شناخت شخصیت بود. بعد خانمی که مدیر بخش منابع انسانیشون هستند ازم سوالات خیلی کلی از اونچیزی که داخل فرمها نوشتم پرسیدند. (که چرا از محل کار قبلیت جدا شدی و …) بعد ۴ تا آزمون با سیستم شرکتشون گرفتند که ۳ تا مربوط به شناخت شخصیت بود و یکی هم سوالات هوش بود. میتونم بگم واقعا جالب بود برام طوری که وسط آزمون از مسئولش خواستم نتیجه این آزمون رو به خودمم بگند. (اولش گفتند اگه انتخاب شدید نتیجه رو به خودمم میگند اما بعد از آزمون نتیجه رو به خودم گفتند و به نظرم واقعا دقیق بود) بعد از تموم شدن ۴ تا آزمون با مدیر فنی شرکت جلسه گذاشتند برام حدود یکساعت سوالاتی ازم پرسیدند که بعدا متوجه شدم همه سوالات مربوط به پروژه ای هست که بعدا قراره با همشون کار کنم. (این ماهیت شرکتهایی هست که کارشون جدیه که سوال بی ربط نمیپرسند) رفتار مدیر فنی و افرادی که توی شرکت دیدم واقعا محترمانه بود. سوالات هم مربوط به مفاد شی گرایی و پرسیدن بعضی از دیزاین پترن ها میشد. در مورد سیستم queue و … هم سوالاتی پرسیدند. ی سوال هم از linq پرسیدند. خودم توی بحث فنی که با هم داشتیم از ۱۰۰ به خودم ۷۵ میدم. اما در نهایت قبول شدم. یکم به موارد منفی رزومم گیر دادند اما اصلا تحقیراآمیز صحبت نکردند که رفتار حرفه ای بود. وقت شناس باشید. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: وقت شناسی

بريد سامانه نوين
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس Fullstack·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس Fullstack

مصاحبه من به صورت آنلاین بود به دلیل شرایط کرونا، و صبح تماس گرفتن و برای بعد از ظهر ست کردند. ۳ نفر بودن که دو نفر برای تیم فنی بودن و یک نفر منابع انسانی. اولش از رزومم پرسیدند و جالبه که سوالاتی کردند که واقعا زننده بود چرا داری میای بیرون چرا از شرکته ده سال پیشت اومدی بیرون. با آشنا رفتین یا مصاحبه!!! سوالات از این دست و از همون اول هم مشخص بود که قصدشون تخریبه چون هر سوال فنی که میپرسیدن الکی انقد گیجت میکردن یا همونجا میگفتن اشتباه گفتی یعنی بعد از ۴ تا سوال که جواب دادم و مفاهیمو گفتم به شدت عصبانی شدم و باهاشون بحثم شد که این چه مصاحبه غیرحر فه ای هست مثلا به شما میگن سینتکس جنریک متد رو بگو!!! بگو چجوری مینویسن!!! یه کوئری گفتن که سینتکسش رو بگو کاملا از اول چجوری مینویسی اینو!!! کلا در نهایت میخواستن به همون نمیدونم تو برسن انقد که کلافت میکنن .حتی از تلفظ virtual من ایراد گرفتن دانش خودشون رو مثلا به رخ میکشن که تو اشتباه جواب دادی بحثای بیمورد سر پاسخ تو که اصلا نیازی هم نیست بهش و اصلا حرفه ای نیست این حرکت. در کل من ده دقیقه مصاحبه کردم و بعدش ادامه ندادم چون واقعا همچین مصاحبه بیخودی رو جایی ندیده بودم و اولین بار بود مصاحبه ام رو جایی ادامه نمیدادم. البته به خودشونم گفتم همونجا به هیچ وجه درگیری همچین مصاحبه هایی نشین و اصلا توصیه نمیکنم چون به شدت رو مخ هستند این نظر من بود میتونین امتحان کنین و ببینین چقدر حتی نوع صحبت و به چالش کشیدن رو بلد نیستند ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: هیچ کدام

آتی فارمد
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سرپرست پشتیبانی کسب و کار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سرپرست پشتیبانی کسب و کار

مرحله اول یه آقای بود که بیشتر سوالهای کلی میپرسید چرا میخوای شغل عوض کنی و برنامه ات چیه و چقدر زبان بلدی و… مرحله دوم که انگار رییس کارگزینی بود یه مصاحبه پرتنش و چالشی داشت که مثل پینگ پنگ شده بود. یه روانشناس واقعی بود. آخرش هم گفت مصاحبه های من معمولا ۱۰ دقیقه بیشتر نیست (مال من یک ساعت بود) و خیلی کیف کردم و … قبلش آمادگی کامل برای یه مصاحبه سنگین داشته باشه. پول خیلی براشون مهم نبود. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: نمیدونم

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس روابط عمومی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس روابط عمومی

دو روز بعد از ارائه درخواست از طریق یکی از سایت‌های کاریابی، رزومه دیده شد و روز بعد هم برای مصاحبه تماس گرفتند. با اینکه آدرس شرکت درون طرح ترافیک بود و می‌شد مصاحبه نخست رو به صورت آنلاین برگراز کنند اما این کار انجام نشد و مصاحبه حضوری بود. مصاحبه اول با تاخیری حدودا ۲۰ دقیقه‌ای با یک خانم خوشرو انجام شد که خودشون رو مشاور سازمان معرفی کردند، در مورد تجربه کاری و واکنش‌ام در چند موقعیت مختلف سوال مطرح کردند. مصاحبه با ایشون تموم شد و با ده دقیقه معطلی، آقایی از بخش بازاریابی مصاحبه دوم رو شروع کردند. برام جالب بود که روابط عمومی زیرمجموعه بازاریابی شده و نکات مدنظر ایشون هم بیشتر شبیه بازاریابی بود تا روابط عمومی و ارتباطات برون سازمانی. سوابق و تجربیات کاری فراتر از روابط عمومی می‌خواستند که بنده در اختیار نداشتم.

ابیان دارو
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه فروش

وارد شرکت شدم کسی نبود راهنمایی کنه چه شخصی باهام مصاحبه می‌کنه بالاخره یه نفر از اتاقش اومد بیرون و شخص مورد نظر با اینکه می‌دید. مراجعه کننده اش آمده اما زحمت اومدن بیرون از اتاقش را نداد به خودش بعد از معطلی ‌‌و خراب بودن پیرینتر بالاخره مسئول منابع انسانی آمدند به همراه سرپرست علمی فروش ! حسی که از مصاحبه دست داد با اینکه روز قبلش تلفنی بیست دقیقه سوالی پرسیدن این بود که انگار رزومه رو ندیدن! مسئول منابع انسانی و سرپرست علمی دو تا خانوم بسیار جوون بودن ! سوالات را خانوم منابع انسانی شروع کرد انواع اقسام سوال های بی ربط مادر چیکارس پدر چیکارس چرا این درس و خوندی چرا این کار و‌کردی چن تا بچه این سوالاتی از این قبیل خانوم سرپرست علمی هم انگار خودشون جایزه نوبل داشتن از اینکه من چرا این رشته رو خوندم اعتراض داشتن تا اونجایی که گفتن تا …. بسیار مصاحبه بدی بود بسیار نگاه از بالا به پایین و‌حتی بی ادبانه

کولر هوایی آبان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند کولر هوایی آبان·۸ اسفند ۱۴۰۴
۱.۰
کارمند کولر هوایی آبان

خیلی خوبه که یک چنین سایت هایی هست که به کسانی که میخوان یک همکاری را شروع کنند کمک کنه بفهمن تو یک شرکت چه خبره کامنت ها رو خوندم و خیلی موارد نظیر حقوق با تاخیر و نداشتن مزایا و پایین بودن پایه حقوق و پرداخت پشت فیش رو سایرین نوشته بودن ولی الان که شب عید هست گفتم منم بنویسم شاید روشن تر بشه موضوع الان 8 اسفند 1404 هست و حقوق دی ماه را تازه حدود 20 اسفند میدن که این یعنی مفت کار کردن برای این شرکت با این وضع تورم، حقوق بهمن هم تنها حقوقی هست که با 20 روز تاخیر به جای 1 ماه و 20 روز در اسفند با 20 روز تاخیر همراه حقوق دی در اسفند میدن ولی حقوق اسفند میره برای 20 اردیبهشت سال بعد که ترتیب 1 ماه و نیم تاخیر حفظ بشه یعنی شب عید که پول احتیاج داری پول نداری و فروردین هم پولی تو دستت نیست یک نکته دیگه اینکه چون پایه را بسیار پایین میزنن عیدی (و سنوات که در پایان همکاری میدن) بر اساس پایه حقوق حساب میکنن در نهایت به شما 2 تا پایه حقوق عیدی میدن که اصلا عددی نیست مثلا حدود 30 تومان عیدی برای سال 1404 میشه آجیل و کمک های غیر نقدی برای عید و .... هم که اصلا تو این شرکت جایی نداره دیگه خود دانید اگر یک روز دعوت شدید تو این شرکت کار کنید نگید کسی به ما نگفته بود چون در اول استخدام بهتون در باغ سبز نشون میدن ولی هیچ خبری نیست راستی عید رو تعطیل هستن و از مرخصی تون کم میشه اما 26 روز مرخصی 7:20 دارید و روز کاری چون 9 ساعت هستش شما هر یک روز که مرخصی میگیرید 1 روز و 1:40 دقیقه از مجموع مرخصی 26 روز (190 ساعت) کم میشه یعنی در واقع شما 21 روز مرخصی دارید در سال و نه 26 روز قانون کار دیگه معایب شرکت رو در پایین ببینید ماشالله کلکسیون هست چیزی نمونده که علامت نزده باشم

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه·۷ اسفند ۱۴۰۴
۲.۰
مصاحبه

برای مصاحبه رفتم گفتن سابقه کاریت کمه مرتبط نیست .اینجوریه اونجوری نیست اینو میخوایم اونو نمیخوایم. انقدر تحقیر کردن که اگرم میگفتن استخدامی قبول نمی کردم. لع.ن.ت بهتون که به ما جوونا رحم نمی کنید ‌. یه کسی میخوان که ۵۰سال سابقه کاری داشته باشه وبیاد شرکتشون از صبح تا شب کار کنه حقوقم وزارت کار بخواد. بخدا اینطوری نیست اون زمانا گذشت. همین کارارو میکنید که و.... اینجا جاش نیست بگم ولش کن

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست تمام وقت·۲۸ بهمن ۱۴۰۴
۵.۰
سرپرست تمام وقت

خیلی زود وویس صحبت های ن.م درباره ع ن در یک سایت بارگذاری و لینکش رو منتشر می‌کنم، ببینم میتونه کتمان کنه. مدیر منابع انسانی که درباره قائم مقام پیش کارشناس منابع انسانی صحبت کنه دیگه چه انتظاری از کارشناس ها باید داشت منتظر باشید حتما این کار رو خواهم کرد حداقل ع.ن متوجه بشه که از چه شخصی حمایت می‌کرد

بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر معمولی ·۲۷ بهمن ۱۴۰۴
۵.۰
کارگر معمولی

سلام دوستان می‌خواستم لحظه‌ای وقت بزارم و از همه شما بابت تجربه فوق‌العاده‌ای که در شرکت بهران آسانبر داشتم، تشکر کنم. واقعاً همکاری با شما یک لذت خاص بود سختی هم داشته اما خب سرتاسر برای من تجربه بوده تو این شرایط خاص کشور حقوق هاشونو سر تایم دادن و اگر نیاز بود تشریف بیارید برای اثبات این موضوع پیشرفت اینجا خیلی خیلی راحته اما باید بخوای اون دوستمون که میگه غذا فلان قدر میگیرن ظاهرا از قیمت ها خبر نداره قیمت غذا شاید در روز نفری ۳۰۰ دربیاد اما از ما حدودا ۳۰ میگیرن کیفیتش هم ۵ تاش خوبه یکیش ضعیف انصاف داشته باش برادر من اینا همش اثبات شده هستش گوشی ممنوعه برای یکسری اشخاص چون بارها تو شبکه های اجتماعی بودن بارها اتفاقات خطرناک افتاده براشون اینجا خط تولیدیه که بسیار ابزارهای خطرناکی داره و لحظه ای غفلت مساوی با آسیب های جدیه خلاصه احترام و رعایت قوانین و تجربه کاری اینجا شمارو بالا میبره خروجی مالی زیاده ورودی تو این اوضاع اقتصادی کم هستش مقداری انصاف داشته باشیم و درک کنیم اینجارو و باید باهم دیگه بزرگ ترش کنیم . سربلند باشید درکل چه اینجا چه هرجای دیگه تا خودتون نخواهید پیشرفت نمی‌کنید و باید صبر کنید ای کاش اگر از شخصی عقده داشتیم کلی گویی نکنیم و بپذیریم

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ بهمن ۱۴۰۴
۳.۰

سلام من تو شرکت های مختلف با رفتار سازمانی متفاوت کارکردم اما همیشه بزرگتر های شرکت و با تجربه ها بهم نصیحت کردن که تو سازمانی کار کن که آدماش با اصالت باشند. متعصفانه آروا جای بسیار بی اصالت و سطح پایینی است جایی که تمامی روش های کاری روز دنیا توش برعکس انجام میشه و افتخار می کنند که با شرکت های دیگه متفاوت هستند.جایی که قانون هر روز عوض میشه و رفتار سازمانی مشخصی و مدونی از مدیران رده بالا نمی بینی شب میخوابند و صبح تصمیمات خلق‏‏‌الساعه میگرند. محیط دفتر کاملا شبیه به اردوگاه کاراجباری می باشه مدیر رده بالا بد دهنی میکنه و جو بسیار سنگین و سمی داره هرکی که بیسوار تر و مجیزگو تر باشه پیش مدیران رده بالا عزیز تر هست. نفرات اول و دوم سازمان فکر کردند رییس جمهور و یا رهبر یه کشوری هستند هرجا میرند کلی عکاس و فیلمبردار با خودشون همراه می کننده که بگن ما اومدیم و خیلی مهم هستیم در صورتی که .... مدیریت کارخانه که هیچ اختیار از خودش نداره چه برسه به این که بیاد از موضوعات و نفرات کارخانه دفاع کنه. تولید بسیار بی کیفیت هست نفرات تولید و کلا تو سازمان افراد دنبال خاله زنک بازی هستند و سرشون تو کار و زندگی دیگرانه ، برنامه ریزی افتضاح طرف از انبارش خبرنداره فرآیند انبار گردانی که تا خرداد ماه طول بکشه خودتون فاتح برنامه ریزی بخونید. وقتی رفتم تو سازمان اول کلی به به کردن که ما به شما نیاز داریم وقتی پیشنهاد میدی و از تجربه کار گذشته استفاده می کنی تا مسله ای حل کنی جلوت دیوار چین میچینند و کلی مقاومت می کنند و در آخر خودشون اعتراف می کنند که حرفی که زدی کاملا درست بوده. تو دفتر مدیرای سازمان درحال فکر کردن به کارهایی می باشند که اصلا هیچ ربطی به تولید ابزار نداره مثل برگزاری مسابقه آشپزی ، پرورش خواننده ، تاسیس رادیو آروا و ... کلی کار مضحک و خنده دار دیگه این موضوعات که من مطرح کردم قطره ای از دریا بود در آخر خودتون قضاوت کنید که جای با اصالت کجاست.

همراه صنعت کاوه
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مالی ·۲۶ بهمن ۱۴۰۴
۵.۰
مالی

سلام خدمت همه دوستان من در قسمت مالی این شرکت به مدت یکسال و نیم فعالیت میکردم مدیریت شرکت حاج آقای ***** به شدت انسان شریف و بزرگواری هستند طوری که کسی تا حالا صدای بلند ایشون و نشنیده از مزایای شرکت حقوق سر وقت بیمه تکمیلی و امنیت شغلی و هدایای مناسبتی هست تیم مالی بسیار بسیار هماهنگ و بدون حاشیه بخصوص رییس محترم حسابداری که بدون هیچ چشمداشت انچه در این سالها یاد گرفتن و یاد میدن محیط بسیار امن، گروههای کاری بسیار فعال و پویاهستند در کل پیشنهاد میکنم اگه شرایطش پیش اومد حتما اینجا رو انتخاب کنید

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس·۲۶ بهمن ۱۴۰۴
۱.۰
مهندس

تجربه کاری من در شرکت پرگاس طب بسیار منفی بود. من تا تیر ۱۴۰۲ در این مجموعه مشغول به کار بودم و دلیل قطع همکاری من و تیمم، عدم پرداخت حقوق به مدت حدود ۵ ماه بود. خروج ما کاملاً جمعی و اعتراضی انجام شد، اما متأسفانه بعد از آن، مدیریت مجموعه تلاش کرد این موضوع را به‌صورت «اخراج» جلوه دهد که با واقعیت تطابق ندارد. نکته مهم‌تر این است که پس از این اتفاق، برخی از همکاران با بازگشت به مجموعه، واقعیت خروج اعتراضی را انکار کردند و حتی اعلام کردند که در این موضوع نقشی نداشته‌اند یا در مرخصی بوده‌اند. این رفتار باعث شد مسئولیت اعتراض به‌نادرستی فقط به گردن عده‌ای دیگر انداخته شود و فضای ناسالم‌تری شکل بگیرد. همچنین عملکرد مدیریت اداری و منابع انسانی کاملاً غیرحرفه‌ای بود. برخوردها تبعیض‌آمیز بود و حمایت و توجه صرفاً متوجه عده‌ای خاص می‌شد، نه شایستگی و زحمت نیروها. این واحد به‌جای دفاع از حقوق کارکنان، بیشتر در جهت رضایت مدیران ارشد عمل می‌کرد و متأسفانه قدردان نیروی انسانی خود نبود. در این شرکت، حقوق کارکنان اولویت ندارد، مزایای مشخصی وجود ندارد و مدیریت پاسخگوی تعهدات مالی خود نیست. توصیه می‌کنم قبل از هرگونه همکاری، حتماً درباره سابقه پرداخت حقوق، تعهدات مالی و فضای مدیریتی این مجموعه به‌دقت تحقیق کنید.

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۱ بهمن ۱۴۰۴
۱.۰
کارشناس

از‌ وقتی حدود اختیارات به اصطلاح مدیر ( آقای مدیر کارخانه : م ن ص و ر ی ) زیاد شده فقط موضوع تعدیل مطرح شده و تمام تلاش‌های سازمان در حال فنا شدن هست. کسی که توانایی مدیریت حتی ده نفر رو نداشت و فقط باج داد تا صدای کارخانه به دفتر نرسه. تمام رشد کارخانه مدیون برادران م ص ل ا ی ی بود و ایشون هیچ کاری نکرد. فقط سیاسی بازی و پنهان کاری و دزدی و کوتوله پروری سازمان خیلی زود به همه زاویه های رفتاری ایشون پی میبره .

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مشاور·۱۱ بهمن ۱۴۰۴
۱.۰
مشاور

متاسفانه ۳ سال کار کردم و درآخر به خاطر جنگ ۱۲ روزه ، یکطرفه و با سندسازی تعدیلمون کردن. یکروزه از کار بیکار شدیم،بدون هیچ اطلاع قبلی . شکایت کردیم،ولی زیر بار هیچکدوم از تعهداتشون نرفتن و چون هیچوقت بهمون کپی قرارداد نمیدادن،هرچیزی که مطالبه کردیم در ازاش ازمون مدرک خواستن،ولی ماهیچی دستمون نبود... خیلی از حقمون رو خورد، و به شخصه درآخر برای آرامش روان خودم با یه مبلغ ناچیز رضایت دادم. مطمئنم بابت ریال به ریال پولای که ازمون خوردن یه روزی جواب پس میدن، از اون مدیریت گرفته تا پرسنلی که مامور اجرای کارای اون بودن. من به شخصه بابت ۱.۰۰۰ تومنی هم که ازم خوردن راضی نیستم و حلال نمیکنم. الان میفهمم که چقدر حماقت کردم که موندم و با یه مشت بی سواد و منفعت طلب عمرمو حروم کردم. یه روزی یه جایی یه جوری که حتی فکرشم نکنن پس میدن مطمئنم

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازرگانی ·۸ بهمن ۱۴۰۴
۲.۰
بازرگانی

آن تایم و منظم بودند ، مصاحبه به جای چند مرحله ای بودن در یک مرحله برگزار شد اما با چند نفر! سوال هایی در مصاحبه پرسیده می شد که هیچ ربطی به کار تخصصی نداشت، رفتار مصاحبه کننده منابع انسانی خوب نبود خیلی از بالا و با تکبر رفتار می کردند. با اینکه جواب از قبل میدادم دوباره سوالی می پرسیدند که جواب باز یکی بود یعنی تعامل مفید صورت نگرفت فقط ربات وار سوال هایی پرسیدن که هیچ فیدبکی هم دریافت نشد . ولی رئیس اون دپارتمان به جای سوال در مورد کار فقط نظاره گر جواب من در مقابل سوال منابع انسانی بود ولی آدم محترمی به نظر میومدن . آگهی که زده بودن با چیزی که حضوری متوجه شدم ، فرق می کرد ، که با توجه با مصاحبه تلفنی کوتاه که با منابع انسانی قبل مصاحبه حضوری داشتم و از کارم بهشون توضیح دادم ، نگفتن که کار فرق می کنه و برای کار اشتباهی من تا دفتر کشوندن . بی نظمی بسیار زیادی در بخش منابع انسانی دیده می شد برای همین با این مشکل مواجه شدم .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۵ بهمن ۱۴۰۴
۱.۰

شرکت نیست که دیونه خونه اس وقتی خود مدیرعامل دیوونه تشریف دارن دیگه چه انتظاری میشه داشت فقط تا دلت بخواد اونجا مدیر داره مدیرایی که هیچ کاری نمیکنن فقط حقوقای بالا میگیرن کس و کار خود مدیرعاملم که دیگه نگم برادرش که فقط با دخترا لاس میزنه تفریحش همینه دخترای بیچاره هم فکر میکنن چقدر آدم حسابیه خواهرش و شوهرشم فقط بازی میکنن خلاصه که تو این شرکت نرید همین

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۷ دی ۱۴۰۴
۱.۰

سلام همکار عزیزی که گفتی همه نظرات رو خوندی و همه میخوان ذهن‌ها رو به سمت دیگه‌ای ببرن، شما از اونجایی که سرویس رفت و برگشت داشتی و بهش اشاره کردی از مزایای شرکت نشون میده که در کارخونه مشغول بودی و از جو مسمومی که دفتر مرکزی داره بی خبری، پس بهتره با اطمینان خاطر نظر به شرایط مساعدی که مجموعه نداره ندی چون اگه از شرایط آگاهی دقیق داشتی اینم میدونستی که قائم مقام مجموعه به لطف یه سری همکاران زیرآب زن که همه میدونن کیا هستن عوض شده و آقای م ن ص و ر ی شدن از مزایایی اینجا فقط میشه به نوشیدنی رایگان که آبه اشاره کرد

بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول دفتر·۱۶ دی ۱۴۰۴
۱.۰
مسئول دفتر

این شرکت مدیریت پیگیری نداره یه مدیر چجوری متوجه ضعف کارخونه به اون بزرگی نمیشه تو یک سال آخر ۵ بار مسئول دفتر عوض کرده چرا پیگیر نمیشه دلیل این تعویض افراد نیستند بلکه سازمان خودش که منابع انسانی فقط پارتی بازی میکنه همه به دلایل مسخره اخراج میشن و اون هم آخرین روز قرارداد خیلی یهو تماس میگیرن و اعلام می‌کنند قرارداد تموم شده از فردا نیان این کارخونه واقع خیلی مزخرف هست روز اول همه ازت با این سوال روبه رو میشی کی اومدی اینجا اگه سابه تو این کارخونه یا پارسکنز داری باهات خوب برخورد میشه اما اگه نه که واویلا یه کارخونه ۷ تا مسئول دفتر داره فقط ادا دارن یه مشت آدم بدون تحصیلات که اطراف تهران کار نیست استخدام کردند و یکی یه پیشوند پسوند مدیر و سرپرست به یه دهه ۷۰ یا ۸۰ که دیپلم داره دادن دیگه می‌تازونن برا خودشون فوق العاده محیط غیر حرفه ای و بی ادب

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست تمام وقت ·۱۶ دی ۱۴۰۴
۵.۰
سرپرست تمام وقت

تمامی متن ها را خوندم. طبق شنیده های من شرکت اروا مسیر رشدش از زمانی شروع شده که ع ل ی ن ا د ع ل ای ا ن به سیستم اضافه شده و قطعا تلاش مدیر عامل و رییس هیات مدیره هم در این مسیر کمک کرده. اروا فوق العاده شرکت خوبی بود و همه چیز منظم بود جز یک نقطه اقای و ن ص و ر ی و مدیر تولید کارخونه جایی که بدور از چشم همه ست و‌اوج بی نظمی ، سیاسی بازی ، تیم های غیر رسمی و … اوج‌دروغ و همه انچیزی که در این صفحه نوشته شده برای بردن ذهن ها به سمت دیگه ست.