ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۰ از ۲۲
واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی ·۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
۱.۰
منابع انسانی

اخ اخ نگم از هاکوپیان! بدترین فرهنگ سازمانی رو بین تمامی شرکت های ایرانی داره. منابع انسانی افتضاح و بیسواد بهادری سیاهکل حیدری بیش از پانزده سال که در آن شرکت مشغول هستند که فقط با زیرآب زنی و پاچه خواری هاکوپیان اینجا موندن. اخلاق حرفه ای و امنیت شغلی در هاکوپیان معنایی نداره. گول برند رو نخورید. شرکت دوربین نداره اما تو اون شرکت آدمایی دارن که از دوربین خیلی بهتر عمل میکنند.

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیریت و معاونت فروش·۳۱ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
مدیریت و معاونت فروش

بنده با بیش از ۲۶ سال تجربه کاری در هاکوپیان عمرم را هدر دادم چون شرکت مافیایی بزرگی است و باند بازی زیراب زنی . مدیریت که خود اقای هاکوپیان است فردی بدون تحصیلات و بی سواد و دهن بین . درمدت سابقه کاری بنده بیش از ۲۰۰ نفر وارد این شرکت شده اند و اخراج شده اند پس هیچ گونه تعهد شغلی وجود ندارد قراد داد پرسنل ۳ ماهه و عین برده کار میکنن فقط موقع استراحت منزل میروند . شرکت هم پارچه چینی به وفور وارد میکنه و سر مردم رو مثل همیشه کلاه میزاره متاسفم برای اقای هاکوپیان البته خدا جای حق نشسته .

پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Mechanical Engineer·۲۵ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
Mechanical Engineer

بنده دوسال در این شرکت مشغول بودم و قرارداد برمبنای پایه حقوق نوشته بودند و صحبت حقوق دریافتی بالاتر بود. طرف تحصیل کرده خارج و خیلی با شخصیت بود مثلا خلاصه بعد اتمام ماه اول فهمیدم چیزی به نام اضافه کار نداره هشت صبح باید میرفتیم و شب تا وقتی کار بود بودیم. رسیدیم به مرخص، ایشان فرمود ماهی یک روز مرخصی داریم گفتم چرا؟ گفت پروژه به سرانجام رسید پول خوبی میدم بهت. گفتم اوکی خلاصه بعد دوسال بدون اطلاع قبلی ما رو تعدیل کرد. رفتم برای تسویه دیدم کمتر از پنجاه درصد حق و حقوق داده رفتم شکایت دیدم چون یک سال آخر یکی در میان پرداخت ها رو نقدی انجام داده (با این کار ورودی حساب شما میشه مبنی اداره کار برای شکایت و چون نقدی داده بود یه ماه، طرف گفته بود من دوماه یکی حقوق میدادم)و قرارداد پایه حقوق نوشته شده، شکایت راه به جایی نبرد. جالبه شرکت ایشان کماکان داره بهترین سایت های کاریابی درخواست استخدام میزمه

دمنده
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·قالبسازی·۲۱ فروردین ۱۴۰۲
۲.۰
قالبسازی

شرکتی بزرگ با هفتصد تا هزار و پانصد نفر نیرو می باشد که تولید کننده انواع هواکش هست این شرکت دایم به استخدام هست چون از یه طرف هر روز ده نفر برای استخدام می آید و از طرف دیگر ده نفر از کار در شرکت انصراف می دهد شیفت کاری اش دو شیفت هست از هفت صبح تا هفت غروب با از هفت شب تا هفت صبح حقوق بیشتر اعضای کارخانه اداره کاری می باشد سطح حقوق کلی کارخانه پایین هست ناهار و شام و صبحانه و عصرانه می دهد که نسبتا با کیفیت هست بیشتر اعضای کارخانه در بخش تولید و سری کاری می باشند که آمار های وحشتناک و زیادی برای تولید در روز دارند شرکت دارای قوانین و مقرارت و نظم و انضباط سفت و سخت ای می باشد بیشتر دستگاه های کارخانه قدیمی و فرسوده هستند برای جذب در شرکت کار سختی ندارید کافی است درب شرکت مراجعه نمایید از نظر برخورد در شرکت سر و کار شما بیشتر با سرپرست بخش هست که به شانس شما بستگی دارد که سرپرست چه شخصیتی داشته باشد اما روال عادی اش این هست که هر روز باید آمار بالاتر رود تقریبا هر دوماهی یک تلفات انسانی بیشتر در بخش دایکست و پرس دارند که فلان کارگر دستش رفت بیشتر هم به خاطر فرسوده و قدیمی بودن دستگاه های کارخانه و هم چنین آمار های وحشتناک تولید می باشد برای استخدام در کارخانه کار سختی در پیش ندارید حق و حقوق ای که توافق کردید به صورت کامل پرداخت می کند

پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس الکترونیک·۱۸ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
مهندس الکترونیک

با موز و شیرینی و بسیار گرم و خوش برخورد وارد میشید، با بی ادبی و پروگری مستقیم از سمت مدیر عامل خارج، میزان دخالت مدیر عامل در زندگی شخصیتون به حدی است که بخودش اجازه میده در رابطه با شخصی ترین مسائل که هیچ ارتباطی بهش نداره دخالت کنه. در کل اگر واقعا مجبور به همکاری با این شرکت هستید حتما یک نسخه از قرارداد را ازشون بگیرید و در رابطه با هر چیزی که بهشون میدید حتما رسید تحویل با اثرانگشت بگیرید.

پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Electrical Engineer·۱۲ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
Electrical Engineer

من حدود ۲ سال تمام وقت در این شرکت فعالیت داشتم، شرکت کوچیکی است و تمام تیم مهندسی متشکل از ۳ نفر میشود. در رابطه با پروژه، دو تا پروژه در این شرکت هست که یکیش ESPL که مجموعه از داکیومنت های کپی و پیست شده از فرایند توسعه نرم افزار است که هیچ نسخه پایداری هنوز ندارد و هیچ موقع تمام فرایند ذکر شده هم به طور کامل مجتمع و آزمایش نشده است. پروژه بعدی EPTS است که مربوط میشه به توسعه عملی نرم افزار خودرو که کلا کنار گذاشته شده و در حال حاضر خبری از این پروژه نیست‌. تمام تلاش این شرکت زنده نگه داشتن شعبه ی چین هست که به هر قیمتی شده دارن اونجا هم سهام میفروشن و هم قصد ورود به واردات محصول از چین به ایران دارند. در کل در بخش مهندسی نه خبری از حقوق خوبی است و نه پروژه درست و حسابی. تنها دلیل جذب برخی افراد در این شرکت و ماندن آنها وعده های موفقیت و ثروت الکی که شخصا توسط مدیرعامل داده می‌شود که همش دروغ است. در نهایت خواهشا قبل از ورود کامل تحقیق کنید و وقت خودتون را اینجا هدر ندهید.

پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·توسعه دهنده الگوریتم موتور های الکتریکی·۱۲ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
توسعه دهنده الگوریتم موتور های الکتریکی

خواهشا قبل از گرفتن هر تصمیمی بابت ورود به این شرکت ابتدا با افرادی که قبلا انجا کار کرده اند صحبتی داشته باشید و تصمیم عجولانه نگیرید، میتونید از طریق لینکدین این افراد را پیدا کنید. در کل شرکت هیچ پروژه ی فعالی ندارد، البته خودشون میگن که داریم ولی صرفا نیرو استخدام میکنن به عنوان سیاهی لشگر برای جذب سرمایه از سرمایه گذار. پرداختی ها عموما به موقع نیست و نسبت به شرکت های مشابه تا ۷۰ درصد کمتر از توانایی طرف پرداختی دارند، هیچگونه اضفه کاری هم به کارمند تعلق نمیگیرد و در بدو ورود باید برگه ایی امضا کنید برای همین موضوع. هیچ امکان رفاهی هم ندارد و از نظر بالانس زندگی و کار تغریبا تمام فکر و ذکر شما را درگیر کار میکند.

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·گرافیست·۲۷ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
گرافیست

سال ۱۴۰۰ با شروع قراردادم با شرکت اروا ، به‌دلیل بی برنامه گی ، شرایط پیشرفت و آسیب‌های روحی که از طرف مدیران مدیریت بهم وارد شده که فقط کارشون خورد کردن افراد وایین تر از خودشون بود، قراردادم هم یک ماه یک ماه میبیتن. لازم به ذکره که این شرکت من رو بیمه نکرده بود و بالاجبار بیمه خویش‌فرما گرفته بودم.

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروشنده ·۲۵ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
فروشنده

من در فروشگاه جانبو کار کردم، به شدت افتضاح، هر کسی که چند وقت از شما بیشتر کار کرده میخواد بهتون دستور بده، فروشگاه های کوچکی داره که با این مدل چیدن جعبه ای، هی باید از جعبه های پشتی جنس ها رو بیاری جلو، زمان بسیاری همین جوری میگذره، باید بار خالی بکنی، طی بکشی، صندوق واستی، تخفیف ها رو اعلام بکنی، ساعت کاری افتضاح بد، فروشگاه ساعت ده مثلا تعطیل میشه تا دوازده کارها طول میکشه. نیرو کم داشته باشن باید از صبح بیایی تا دوازده شب، اضافه کار هم نداره، و جابه جایی های زیاد از این فروشگاه به اون فروشگاه،

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه‌نویس·۲۰ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
برنامه‌نویس

هلدینگ آریا بنیز از چند شرکت مختلف با اهداف مختلف تشکیل شده است. شرکت در طبقه 13 برج کیان، در خیابان ولیعصر، جنب کوچه ناصری می‌باشد. در بدو ورود، شما با یک شرکت شیک، با دیزاین عالی که تقریبا سه چهارم یک طبقه برج رو اجاره کرده مواجه می‌شین. این یکی از هوشمندانه‌ترین کارهای هلدینگ است. این فضا به فرد مراجعه کننده حس اعتماد رو القا می‌کنه. اما حقیقت یک چیز دیگر است. فرقی نداره شما در کدوم شرکت هلدینگ مشغول به کار شید، یک چیز رو همیشه در نظر داشته باشد، هیچ وقت معلوم نیست دریافتی بعدیتون کی باشه. شرکت هیچ تعهدی به پرداخت به موقع حقوق کارمندان نداره. این امر در مورد بیمه هم صادق هست. بیمه با تاخیر ارسال میشه. ممکنه بعضی از ماه‌ها بیمه‌تون اصلا رد نشه. حواستون باید باشه. مدیرهایی که در راس شرکت‌ها قرار دارن آدم‌های کار بلدی نیستند. توانایی خاصی ندارند. دانشی هم که دارند به واسطه کاری هست که در این مدت در آریابنیز آموختن، که دانش خاصی نیست. راحت بگم، بیسوادن. در چند وقتی که در این شرکت مشغول به کار بودم متوجه شدم پر زیان‌ترین شرکت، آریابنیز کولینگ‌تاور هست، دقیقا همون شرکتی که هلدینگ باهاش شناخته میشه. درآمد اصلی شرکت تامین قطعه و واردات هست. مدیر هلدینگ،****** که سهام عمده شرکت‌ها رو هم در اختیار دارد، هیچ احترامی برای نیروهایی که در این هلدینگ کار می‌کنند قائل نیست. در سخنرانی‌های دوره‌ای، که معمولا خارج وقت اداری انجام می‌شود، این مسئله به شما گوش‌زد می‌شود که در راستا اهداف هلدینگ باید اهتمام بورزید و این شمایید که باید با سودرسانی به شرکت، به این نقطه شرکت رو برسونید تا به شما حقوق سر وقت بده. در پایان این سخنرانی‌ها هم چکیده کلام اینه که "همینی که هست. هر کس ناراحته از شرکت بره". به همین دلیل نیروهایی که در هلدینگ هستند زود به زود تغییر می‌کنند و شاید بیشتر از ۴ ماه نمونن. فرآیند تسویه حساب ممکنه ۶ تا ۹ ماه طول بکشه. بعضا همراه با قهر و شکایت در وزارت کار همراه هست. خیلی وقت‌ها هم ممکنه اون مبلغی که مد نظرتون هست رو نگیرید. برای این هلدینگ کار نکنید. تجربه من از این هلدینگ بسیار بد بود. حس بی ارزش بودن برای یک سیستم از هر حسی بدتره.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·رویا·۳ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
رویا

پرگاس طب یا همون لافارر بدترین شرکتی که میتونید توش کار کنید. 3ماه اول بیمه نمیکنند. حقوق معوق دارن. سفته میگیرن. عدد قرارداد با عدد واقعی فرق داره. بیمه عدد واقعی نیست استعفا بدی سفته ها رو نمیدن حقوقت رو هم نمیدن سنوات و عیدی که هیچی من به بدبختی اداره کار و بیمه دادگستری تونستم حق حقوقم بگیرم و اصلا اصلا براشون شکایت مهم نیست . فاقد مزایا سرتاسر معایب

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۳ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
کارمند

این شرکت در ابتدا فعالیت خود و تا اواسط سال ۹۷ در دسته شرکت های کوچک با امکانات معمولی بود. که پس از آن با استخدام بی رویه و غیر اصولی و عدم تطابق استاندارد ها منابع انسانی با منابع شرکت ؛ شرکت دچار چالش های بزرگ‌منابع انسانی؛ مالی و گردید به نحوی که تعداد پرسنل مستعفی و اخراجی این شرکت بسیار زیاد است و میزان نارضايتي کارمندان بسیار بالاست. اکثر پرسنل مستعفی و اخراجی این شرکت پس از ماه ها و فقط از طریق قانونی به حقوق خود می‌رسند. این شرکت حقوق معوق بین ۲تا ۳ماه دارد و هیچ مزایای خاصی ندارد. ساعت کاری هفتگی این شرکت ۵۰ ساعت در هفته می باشد که بالاتر از ۴۴ ساعت قانونی میباشد. فقط کافیست سری به سایت های استخدامی بزنید و از این میزان آگهی استخدامی این شرکت شگفت زده شوید. رکورد دار پرونده شکایت در اداره کار شمیرانات متعلق به شرکت پرگاس طب است. شرکتی که حق حقوق پرسنل خود را بدرستی پرداخت نمی‌کند و ارزشی برای منابع انسانی خود قائل نیست. بنده سابقه ۴ سال کار در این شرکت را داشتم که عمرم را تلف کردند. شاید بپرسید چرا ۴سال در همچین شرکتی کار کردی جوابی ندارم جز حماقت و اشتباه و البته وعده های پوشالی مدیرعامل. البته این شرکت برای چاپلوسان مزایای خوبی دارد با تشکر

گروه استیل البرز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار·۱ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
حسابدار

سلام برای موسس مجموعه و سهامداران متاسفم كه يك واحد (منابع انسانی هولدینگ استیل البرز و هفت الماس)،حقوق خودش رو از صرف زمان ديگران و مصاحبه هاي بيهوده دريافت ميكنه ، براي بار دوم هست كه به روش های غیر استانداردو با سوالات شخصی و خصوصی وقت من رو گرفتند

شرکت چوب و هنر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس· ·۱۸ بهمن ۱۴۰۱
۱.۰

با سلام شرکتی با مدیریت خانوادگی دارای 4 مدیر که مشکلات فرمایشی با یکدیگر دارند سوء استفاده کامل از کارکنان.قرارداد های 1 ماهه که هر زمان بهره مورد نظرشان گرفته شده قرارداد را تمدید نکرده و در واقع اخراج میکنند کار مبلمان فصلی است و از این جهت هر سال در بازه زمانی پیک کار استخدام و 6 ماه بعد عدم تمدید قرارداد من بمدت 6 ماه در پیک کار پست مدریتی داشتم و علیرغم رضایت کلامی خودشان بعد از افت کار بدلیل سیاست های کاری قراردادم تمدید نشد. چند ماه بعد دوباره آکهی کار دادند و این روند 3 سال است قابل مشاهده در سایت های استخدامی است شرکتی با ظاهر خوب اما باطن کثیف و سوء استفتده محض از نیروی مجرب ساعت کاری و روزهای کاری اعلامی در آگهی های استخدام نیز دروغ محظ است

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ·۳۰ دی ۱۴۰۱
۱.۰
کارشناس

کار کردن در این شرکت تنها هدر رفتن وقت شما رو شامل میشه امنیت شغلی نداره با شما روراست نیستند، مدام از شما سو استفاده میکنند گول برند رو نخورید کار کردن اینجا اشتباه محضه

پرداخت حقوق به موقع
ناهار رایگان
عدم توازن کار و زندگی
نداشتن بیمه تکمیلی
عدم امنیت شغلی
ساعت کاری بالا
عدم شناوری ساعت کاری
کنترل افراد با دوربین
مدیریت ضعیف
واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ·۱۵ دی ۱۴۰۱
۱.۰
کارشناس

مشکل عمده شرکت هاکوپیان چند دستگی بین نیروهای استخدام شده است. آقای هاکوپیان و پسرش در مسائل مختلف شرکت دچار کشمکش هستند. اگر زیر مجموعه یوریک باشی به راحتی کمتر از یکماه توسط آقای هاکوپیان بدون هیییییچ گونه دلیلی کنار گذاشته میشی در این شرکت زیرآب زنی کشمکش زیاد زدن اتهامات اخلاقی به وفور دیده میشه.

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست فروش زنجیره ای·۲۹ شهریور ۱۴۰۱
۱.۰
سرپرست فروش زنجیره ای

من ۴ سال در این شرکت کار کردم و با اینکه بهترین عملکرد را در تیم داشتم ولی همیشه مورد خشم و توهین و تحقیرو پشت سر گویی های مدیر مربوطه بودم این شرکت ترکیه ای فقط برای ۴ تا مدیر ارشد جیره خوار خودش خوبه اصلا به کارمندای زیر دست اهمیت نمیدن با دادن وعده های دروغین و پروموت کردن تموم وقت و توان ادمو میگیرن و آخرش هم که میخوای حقتو بگیری و اعتراض کنی اخراجت میکنن .شرایط کاری سخت پر استرس و ساعت کار طولانی و تبعیض و زیراب زدن های نوچه ها و زیر پا گذاشتن عملکرد کاری و زیر سوال بردن شان انسانی و تبعیض جنسی ،آزار کلامی و حق خوری و بی سوادی و بی تجربگی مدیر و کارنابلد بودن و انداختن فشار کار روی کارمند ، اجازه ندادن برای استراحت و ناهار خوردن ، سیگار کشیدن مدیران در محل کار و اخراج‌های پی در پی نیروها و استعفاهای مکرر افراد و ….از تجربه کار من در این شرکت بود .با شکایت به اداره کار بخاطر اخراج در اثنای کار تا حدودی به حقم رسیدم ولی هنوز بعد یکسال سفته های منو پس ندادند. جالب اینکه مدیر منابع انسانی به‌من گفت فقط شما در صورتی میتونی اعتراض کنی که مدیر به شما تعرض جنسی کرده باشه یعنی تو این شرکت هیچ حقی برای نیرو دیده نمی‌شود و فقط مدیر ارشد و چاپلوس و فریبکار براشون مهمه

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بخش فنی ·۱۶ شهریور ۱۴۰۱
۱.۰
بخش فنی

با سلام بخش تولید واقعا فرسایشی بود و اعتراض داشتن به ساعت شیفت و عدم اعمال سختی کار.واقعا مدیرای با طرز فکر قرون وسطی داشت.بجای بهبود وضع و شنیدن مشکلات، دنبال جلب رضایت مدیر عامل بودند. مصاحبه فرمالیته بود و کسی رو که باید بگیرن مشخص بود. ملاک ارزیابی عملکرد، نظر شخصی مدیر بود، نه واقعیت. من که فرار کردم، پیشنهادم اینه وارد اون زندان نشید.

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·باندلینگ·۲۸ مرداد ۱۴۰۱
۱.۰
باندلینگ

من یکی از کارکنان شرکت هستم ساعت کاری ۱۲ساعته آدم از زندگی میوفته مگه کارگر آدم نیست مام زندگی داریم آرزو داریم این چ وضعشه آدم از خستگی نمیدونه چیکار کنه

[]
[]
واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱ مرداد ۱۴۰۱
۱.۰
کارشناس

در واقع میشه گفت فاحعه ای بنام هاکوپیان تماما شما رو در مسیر زیرآب زنی و جاسوسی قرار میدن ( فرض بر اینه که همه دوشمنن) پیشرفت کاری و دانشی در حد صفره چون مدیر که کلا سواد نداره و مسول تیمی هم وجود نداره در کل فقط با زیرآب زنی و چاپلوسی چند صباحی میتونین بمونین حقوقتون هم به هیچ وجه در حد استاندارد نیست بلکه در حد یه کارگر ساده و هیچ وقت هم قابل مذاکره نیست باید منتظر آخر سال باشین دولت هر چی افزایش داد شرکت به اسم خودش میزنه و میگه من افزایش دادم خیلی جالبه واقعا از کنترل با دوربین و کنترل صفحه مانیتور هم که نگم براتون سفته هم ماشالا همیشه در اولویتشون بوده

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی ·۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
۱.۰
منابع انسانی

اخ اخ نگم از هاکوپیان! بدترین فرهنگ سازمانی رو بین تمامی شرکت های ایرانی داره. منابع انسانی افتضاح و بیسواد بهادری سیاهکل حیدری بیش از پانزده سال که در آن شرکت مشغول هستند که فقط با زیرآب زنی و پاچه خواری هاکوپیان اینجا موندن. اخلاق حرفه ای و امنیت شغلی در هاکوپیان معنایی نداره. گول برند رو نخورید. شرکت دوربین نداره اما تو اون شرکت آدمایی دارن که از دوربین خیلی بهتر عمل میکنند.

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیریت و معاونت فروش·۳۱ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
مدیریت و معاونت فروش

بنده با بیش از ۲۶ سال تجربه کاری در هاکوپیان عمرم را هدر دادم چون شرکت مافیایی بزرگی است و باند بازی زیراب زنی . مدیریت که خود اقای هاکوپیان است فردی بدون تحصیلات و بی سواد و دهن بین . درمدت سابقه کاری بنده بیش از ۲۰۰ نفر وارد این شرکت شده اند و اخراج شده اند پس هیچ گونه تعهد شغلی وجود ندارد قراد داد پرسنل ۳ ماهه و عین برده کار میکنن فقط موقع استراحت منزل میروند . شرکت هم پارچه چینی به وفور وارد میکنه و سر مردم رو مثل همیشه کلاه میزاره متاسفم برای اقای هاکوپیان البته خدا جای حق نشسته .

پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Mechanical Engineer·۲۵ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
Mechanical Engineer

بنده دوسال در این شرکت مشغول بودم و قرارداد برمبنای پایه حقوق نوشته بودند و صحبت حقوق دریافتی بالاتر بود. طرف تحصیل کرده خارج و خیلی با شخصیت بود مثلا خلاصه بعد اتمام ماه اول فهمیدم چیزی به نام اضافه کار نداره هشت صبح باید میرفتیم و شب تا وقتی کار بود بودیم. رسیدیم به مرخص، ایشان فرمود ماهی یک روز مرخصی داریم گفتم چرا؟ گفت پروژه به سرانجام رسید پول خوبی میدم بهت. گفتم اوکی خلاصه بعد دوسال بدون اطلاع قبلی ما رو تعدیل کرد. رفتم برای تسویه دیدم کمتر از پنجاه درصد حق و حقوق داده رفتم شکایت دیدم چون یک سال آخر یکی در میان پرداخت ها رو نقدی انجام داده (با این کار ورودی حساب شما میشه مبنی اداره کار برای شکایت و چون نقدی داده بود یه ماه، طرف گفته بود من دوماه یکی حقوق میدادم)و قرارداد پایه حقوق نوشته شده، شکایت راه به جایی نبرد. جالبه شرکت ایشان کماکان داره بهترین سایت های کاریابی درخواست استخدام میزمه

دمنده
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·قالبسازی·۲۱ فروردین ۱۴۰۲
۲.۰
قالبسازی

شرکتی بزرگ با هفتصد تا هزار و پانصد نفر نیرو می باشد که تولید کننده انواع هواکش هست این شرکت دایم به استخدام هست چون از یه طرف هر روز ده نفر برای استخدام می آید و از طرف دیگر ده نفر از کار در شرکت انصراف می دهد شیفت کاری اش دو شیفت هست از هفت صبح تا هفت غروب با از هفت شب تا هفت صبح حقوق بیشتر اعضای کارخانه اداره کاری می باشد سطح حقوق کلی کارخانه پایین هست ناهار و شام و صبحانه و عصرانه می دهد که نسبتا با کیفیت هست بیشتر اعضای کارخانه در بخش تولید و سری کاری می باشند که آمار های وحشتناک و زیادی برای تولید در روز دارند شرکت دارای قوانین و مقرارت و نظم و انضباط سفت و سخت ای می باشد بیشتر دستگاه های کارخانه قدیمی و فرسوده هستند برای جذب در شرکت کار سختی ندارید کافی است درب شرکت مراجعه نمایید از نظر برخورد در شرکت سر و کار شما بیشتر با سرپرست بخش هست که به شانس شما بستگی دارد که سرپرست چه شخصیتی داشته باشد اما روال عادی اش این هست که هر روز باید آمار بالاتر رود تقریبا هر دوماهی یک تلفات انسانی بیشتر در بخش دایکست و پرس دارند که فلان کارگر دستش رفت بیشتر هم به خاطر فرسوده و قدیمی بودن دستگاه های کارخانه و هم چنین آمار های وحشتناک تولید می باشد برای استخدام در کارخانه کار سختی در پیش ندارید حق و حقوق ای که توافق کردید به صورت کامل پرداخت می کند

پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس الکترونیک·۱۸ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
مهندس الکترونیک

با موز و شیرینی و بسیار گرم و خوش برخورد وارد میشید، با بی ادبی و پروگری مستقیم از سمت مدیر عامل خارج، میزان دخالت مدیر عامل در زندگی شخصیتون به حدی است که بخودش اجازه میده در رابطه با شخصی ترین مسائل که هیچ ارتباطی بهش نداره دخالت کنه. در کل اگر واقعا مجبور به همکاری با این شرکت هستید حتما یک نسخه از قرارداد را ازشون بگیرید و در رابطه با هر چیزی که بهشون میدید حتما رسید تحویل با اثرانگشت بگیرید.

پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Electrical Engineer·۱۲ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
Electrical Engineer

من حدود ۲ سال تمام وقت در این شرکت فعالیت داشتم، شرکت کوچیکی است و تمام تیم مهندسی متشکل از ۳ نفر میشود. در رابطه با پروژه، دو تا پروژه در این شرکت هست که یکیش ESPL که مجموعه از داکیومنت های کپی و پیست شده از فرایند توسعه نرم افزار است که هیچ نسخه پایداری هنوز ندارد و هیچ موقع تمام فرایند ذکر شده هم به طور کامل مجتمع و آزمایش نشده است. پروژه بعدی EPTS است که مربوط میشه به توسعه عملی نرم افزار خودرو که کلا کنار گذاشته شده و در حال حاضر خبری از این پروژه نیست‌. تمام تلاش این شرکت زنده نگه داشتن شعبه ی چین هست که به هر قیمتی شده دارن اونجا هم سهام میفروشن و هم قصد ورود به واردات محصول از چین به ایران دارند. در کل در بخش مهندسی نه خبری از حقوق خوبی است و نه پروژه درست و حسابی. تنها دلیل جذب برخی افراد در این شرکت و ماندن آنها وعده های موفقیت و ثروت الکی که شخصا توسط مدیرعامل داده می‌شود که همش دروغ است. در نهایت خواهشا قبل از ورود کامل تحقیق کنید و وقت خودتون را اینجا هدر ندهید.

پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·توسعه دهنده الگوریتم موتور های الکتریکی·۱۲ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
توسعه دهنده الگوریتم موتور های الکتریکی

خواهشا قبل از گرفتن هر تصمیمی بابت ورود به این شرکت ابتدا با افرادی که قبلا انجا کار کرده اند صحبتی داشته باشید و تصمیم عجولانه نگیرید، میتونید از طریق لینکدین این افراد را پیدا کنید. در کل شرکت هیچ پروژه ی فعالی ندارد، البته خودشون میگن که داریم ولی صرفا نیرو استخدام میکنن به عنوان سیاهی لشگر برای جذب سرمایه از سرمایه گذار. پرداختی ها عموما به موقع نیست و نسبت به شرکت های مشابه تا ۷۰ درصد کمتر از توانایی طرف پرداختی دارند، هیچگونه اضفه کاری هم به کارمند تعلق نمیگیرد و در بدو ورود باید برگه ایی امضا کنید برای همین موضوع. هیچ امکان رفاهی هم ندارد و از نظر بالانس زندگی و کار تغریبا تمام فکر و ذکر شما را درگیر کار میکند.

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·گرافیست·۲۷ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
گرافیست

سال ۱۴۰۰ با شروع قراردادم با شرکت اروا ، به‌دلیل بی برنامه گی ، شرایط پیشرفت و آسیب‌های روحی که از طرف مدیران مدیریت بهم وارد شده که فقط کارشون خورد کردن افراد وایین تر از خودشون بود، قراردادم هم یک ماه یک ماه میبیتن. لازم به ذکره که این شرکت من رو بیمه نکرده بود و بالاجبار بیمه خویش‌فرما گرفته بودم.

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروشنده ·۲۵ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
فروشنده

من در فروشگاه جانبو کار کردم، به شدت افتضاح، هر کسی که چند وقت از شما بیشتر کار کرده میخواد بهتون دستور بده، فروشگاه های کوچکی داره که با این مدل چیدن جعبه ای، هی باید از جعبه های پشتی جنس ها رو بیاری جلو، زمان بسیاری همین جوری میگذره، باید بار خالی بکنی، طی بکشی، صندوق واستی، تخفیف ها رو اعلام بکنی، ساعت کاری افتضاح بد، فروشگاه ساعت ده مثلا تعطیل میشه تا دوازده کارها طول میکشه. نیرو کم داشته باشن باید از صبح بیایی تا دوازده شب، اضافه کار هم نداره، و جابه جایی های زیاد از این فروشگاه به اون فروشگاه،

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه‌نویس·۲۰ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
برنامه‌نویس

هلدینگ آریا بنیز از چند شرکت مختلف با اهداف مختلف تشکیل شده است. شرکت در طبقه 13 برج کیان، در خیابان ولیعصر، جنب کوچه ناصری می‌باشد. در بدو ورود، شما با یک شرکت شیک، با دیزاین عالی که تقریبا سه چهارم یک طبقه برج رو اجاره کرده مواجه می‌شین. این یکی از هوشمندانه‌ترین کارهای هلدینگ است. این فضا به فرد مراجعه کننده حس اعتماد رو القا می‌کنه. اما حقیقت یک چیز دیگر است. فرقی نداره شما در کدوم شرکت هلدینگ مشغول به کار شید، یک چیز رو همیشه در نظر داشته باشد، هیچ وقت معلوم نیست دریافتی بعدیتون کی باشه. شرکت هیچ تعهدی به پرداخت به موقع حقوق کارمندان نداره. این امر در مورد بیمه هم صادق هست. بیمه با تاخیر ارسال میشه. ممکنه بعضی از ماه‌ها بیمه‌تون اصلا رد نشه. حواستون باید باشه. مدیرهایی که در راس شرکت‌ها قرار دارن آدم‌های کار بلدی نیستند. توانایی خاصی ندارند. دانشی هم که دارند به واسطه کاری هست که در این مدت در آریابنیز آموختن، که دانش خاصی نیست. راحت بگم، بیسوادن. در چند وقتی که در این شرکت مشغول به کار بودم متوجه شدم پر زیان‌ترین شرکت، آریابنیز کولینگ‌تاور هست، دقیقا همون شرکتی که هلدینگ باهاش شناخته میشه. درآمد اصلی شرکت تامین قطعه و واردات هست. مدیر هلدینگ،****** که سهام عمده شرکت‌ها رو هم در اختیار دارد، هیچ احترامی برای نیروهایی که در این هلدینگ کار می‌کنند قائل نیست. در سخنرانی‌های دوره‌ای، که معمولا خارج وقت اداری انجام می‌شود، این مسئله به شما گوش‌زد می‌شود که در راستا اهداف هلدینگ باید اهتمام بورزید و این شمایید که باید با سودرسانی به شرکت، به این نقطه شرکت رو برسونید تا به شما حقوق سر وقت بده. در پایان این سخنرانی‌ها هم چکیده کلام اینه که "همینی که هست. هر کس ناراحته از شرکت بره". به همین دلیل نیروهایی که در هلدینگ هستند زود به زود تغییر می‌کنند و شاید بیشتر از ۴ ماه نمونن. فرآیند تسویه حساب ممکنه ۶ تا ۹ ماه طول بکشه. بعضا همراه با قهر و شکایت در وزارت کار همراه هست. خیلی وقت‌ها هم ممکنه اون مبلغی که مد نظرتون هست رو نگیرید. برای این هلدینگ کار نکنید. تجربه من از این هلدینگ بسیار بد بود. حس بی ارزش بودن برای یک سیستم از هر حسی بدتره.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·رویا·۳ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
رویا

پرگاس طب یا همون لافارر بدترین شرکتی که میتونید توش کار کنید. 3ماه اول بیمه نمیکنند. حقوق معوق دارن. سفته میگیرن. عدد قرارداد با عدد واقعی فرق داره. بیمه عدد واقعی نیست استعفا بدی سفته ها رو نمیدن حقوقت رو هم نمیدن سنوات و عیدی که هیچی من به بدبختی اداره کار و بیمه دادگستری تونستم حق حقوقم بگیرم و اصلا اصلا براشون شکایت مهم نیست . فاقد مزایا سرتاسر معایب

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۳ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
کارمند

این شرکت در ابتدا فعالیت خود و تا اواسط سال ۹۷ در دسته شرکت های کوچک با امکانات معمولی بود. که پس از آن با استخدام بی رویه و غیر اصولی و عدم تطابق استاندارد ها منابع انسانی با منابع شرکت ؛ شرکت دچار چالش های بزرگ‌منابع انسانی؛ مالی و گردید به نحوی که تعداد پرسنل مستعفی و اخراجی این شرکت بسیار زیاد است و میزان نارضايتي کارمندان بسیار بالاست. اکثر پرسنل مستعفی و اخراجی این شرکت پس از ماه ها و فقط از طریق قانونی به حقوق خود می‌رسند. این شرکت حقوق معوق بین ۲تا ۳ماه دارد و هیچ مزایای خاصی ندارد. ساعت کاری هفتگی این شرکت ۵۰ ساعت در هفته می باشد که بالاتر از ۴۴ ساعت قانونی میباشد. فقط کافیست سری به سایت های استخدامی بزنید و از این میزان آگهی استخدامی این شرکت شگفت زده شوید. رکورد دار پرونده شکایت در اداره کار شمیرانات متعلق به شرکت پرگاس طب است. شرکتی که حق حقوق پرسنل خود را بدرستی پرداخت نمی‌کند و ارزشی برای منابع انسانی خود قائل نیست. بنده سابقه ۴ سال کار در این شرکت را داشتم که عمرم را تلف کردند. شاید بپرسید چرا ۴سال در همچین شرکتی کار کردی جوابی ندارم جز حماقت و اشتباه و البته وعده های پوشالی مدیرعامل. البته این شرکت برای چاپلوسان مزایای خوبی دارد با تشکر

گروه استیل البرز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار·۱ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
حسابدار

سلام برای موسس مجموعه و سهامداران متاسفم كه يك واحد (منابع انسانی هولدینگ استیل البرز و هفت الماس)،حقوق خودش رو از صرف زمان ديگران و مصاحبه هاي بيهوده دريافت ميكنه ، براي بار دوم هست كه به روش های غیر استانداردو با سوالات شخصی و خصوصی وقت من رو گرفتند

شرکت چوب و هنر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس· ·۱۸ بهمن ۱۴۰۱
۱.۰

با سلام شرکتی با مدیریت خانوادگی دارای 4 مدیر که مشکلات فرمایشی با یکدیگر دارند سوء استفاده کامل از کارکنان.قرارداد های 1 ماهه که هر زمان بهره مورد نظرشان گرفته شده قرارداد را تمدید نکرده و در واقع اخراج میکنند کار مبلمان فصلی است و از این جهت هر سال در بازه زمانی پیک کار استخدام و 6 ماه بعد عدم تمدید قرارداد من بمدت 6 ماه در پیک کار پست مدریتی داشتم و علیرغم رضایت کلامی خودشان بعد از افت کار بدلیل سیاست های کاری قراردادم تمدید نشد. چند ماه بعد دوباره آکهی کار دادند و این روند 3 سال است قابل مشاهده در سایت های استخدامی است شرکتی با ظاهر خوب اما باطن کثیف و سوء استفتده محض از نیروی مجرب ساعت کاری و روزهای کاری اعلامی در آگهی های استخدام نیز دروغ محظ است

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ·۳۰ دی ۱۴۰۱
۱.۰
کارشناس

کار کردن در این شرکت تنها هدر رفتن وقت شما رو شامل میشه امنیت شغلی نداره با شما روراست نیستند، مدام از شما سو استفاده میکنند گول برند رو نخورید کار کردن اینجا اشتباه محضه

پرداخت حقوق به موقع
ناهار رایگان
عدم توازن کار و زندگی
نداشتن بیمه تکمیلی
عدم امنیت شغلی
ساعت کاری بالا
عدم شناوری ساعت کاری
کنترل افراد با دوربین
مدیریت ضعیف
واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ·۱۵ دی ۱۴۰۱
۱.۰
کارشناس

مشکل عمده شرکت هاکوپیان چند دستگی بین نیروهای استخدام شده است. آقای هاکوپیان و پسرش در مسائل مختلف شرکت دچار کشمکش هستند. اگر زیر مجموعه یوریک باشی به راحتی کمتر از یکماه توسط آقای هاکوپیان بدون هیییییچ گونه دلیلی کنار گذاشته میشی در این شرکت زیرآب زنی کشمکش زیاد زدن اتهامات اخلاقی به وفور دیده میشه.

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست فروش زنجیره ای·۲۹ شهریور ۱۴۰۱
۱.۰
سرپرست فروش زنجیره ای

من ۴ سال در این شرکت کار کردم و با اینکه بهترین عملکرد را در تیم داشتم ولی همیشه مورد خشم و توهین و تحقیرو پشت سر گویی های مدیر مربوطه بودم این شرکت ترکیه ای فقط برای ۴ تا مدیر ارشد جیره خوار خودش خوبه اصلا به کارمندای زیر دست اهمیت نمیدن با دادن وعده های دروغین و پروموت کردن تموم وقت و توان ادمو میگیرن و آخرش هم که میخوای حقتو بگیری و اعتراض کنی اخراجت میکنن .شرایط کاری سخت پر استرس و ساعت کار طولانی و تبعیض و زیراب زدن های نوچه ها و زیر پا گذاشتن عملکرد کاری و زیر سوال بردن شان انسانی و تبعیض جنسی ،آزار کلامی و حق خوری و بی سوادی و بی تجربگی مدیر و کارنابلد بودن و انداختن فشار کار روی کارمند ، اجازه ندادن برای استراحت و ناهار خوردن ، سیگار کشیدن مدیران در محل کار و اخراج‌های پی در پی نیروها و استعفاهای مکرر افراد و ….از تجربه کار من در این شرکت بود .با شکایت به اداره کار بخاطر اخراج در اثنای کار تا حدودی به حقم رسیدم ولی هنوز بعد یکسال سفته های منو پس ندادند. جالب اینکه مدیر منابع انسانی به‌من گفت فقط شما در صورتی میتونی اعتراض کنی که مدیر به شما تعرض جنسی کرده باشه یعنی تو این شرکت هیچ حقی برای نیرو دیده نمی‌شود و فقط مدیر ارشد و چاپلوس و فریبکار براشون مهمه

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بخش فنی ·۱۶ شهریور ۱۴۰۱
۱.۰
بخش فنی

با سلام بخش تولید واقعا فرسایشی بود و اعتراض داشتن به ساعت شیفت و عدم اعمال سختی کار.واقعا مدیرای با طرز فکر قرون وسطی داشت.بجای بهبود وضع و شنیدن مشکلات، دنبال جلب رضایت مدیر عامل بودند. مصاحبه فرمالیته بود و کسی رو که باید بگیرن مشخص بود. ملاک ارزیابی عملکرد، نظر شخصی مدیر بود، نه واقعیت. من که فرار کردم، پیشنهادم اینه وارد اون زندان نشید.

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·باندلینگ·۲۸ مرداد ۱۴۰۱
۱.۰
باندلینگ

من یکی از کارکنان شرکت هستم ساعت کاری ۱۲ساعته آدم از زندگی میوفته مگه کارگر آدم نیست مام زندگی داریم آرزو داریم این چ وضعشه آدم از خستگی نمیدونه چیکار کنه

[]
[]
واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱ مرداد ۱۴۰۱
۱.۰
کارشناس

در واقع میشه گفت فاحعه ای بنام هاکوپیان تماما شما رو در مسیر زیرآب زنی و جاسوسی قرار میدن ( فرض بر اینه که همه دوشمنن) پیشرفت کاری و دانشی در حد صفره چون مدیر که کلا سواد نداره و مسول تیمی هم وجود نداره در کل فقط با زیرآب زنی و چاپلوسی چند صباحی میتونین بمونین حقوقتون هم به هیچ وجه در حد استاندارد نیست بلکه در حد یه کارگر ساده و هیچ وقت هم قابل مذاکره نیست باید منتظر آخر سال باشین دولت هر چی افزایش داد شرکت به اسم خودش میزنه و میگه من افزایش دادم خیلی جالبه واقعا از کنترل با دوربین و کنترل صفحه مانیتور هم که نگم براتون سفته هم ماشالا همیشه در اولویتشون بوده