ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۵ از ۳۳۲
موج پژوه البرز
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازرگانی·۲۱ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
بازرگانی

سلام حضور همگی امروز به طور اتفاقی با برنامه تجربه کاری اشنا شدم و از روی کنجکاوی شرکت موج پژوه را سرچ کردم تا نظرات افراد را مطالعه کنم چون من 6 سال در این شرکت فعالیت داشتم و الان 10 روز است که باز نشسته شدم الان هم مشغول به کار در این شرکت نیستم واقعا نظراتی که ثبت شده به دور از انصاف هست این شرکت یک شرکت دانش بنیان با مدیران جوان و کارافرین ولی کاملا با تجربه میباشد من در زمینه فعالیت این شرکت کاملا بی تجربه بودم اما با اموزش کامل در این شرکت کلی تجربه کاری کسب کردم داشتن سابقه کار دراین شرکت جزءافتخارات سوابق کاریه من محسوب میشود لازم دونستم ازاین تریبون از مدیران و مسئولان شرکت که در زمان جنگ 12 روزه و جنگ 40 روزه با تمامه محدودیتها و شرایط سخت جامعه همچنان به فکرحقوق و عیدی و پکهای سبد کالایی همه کارمندان بودند تشکر کنم بااینکه 40 روز شرکت تعطیل بود ولی ما تمامه حق و حقوق خودمان را دریافت کردیم و وقتی کار مجدد شروع شد مطالباتی نداشتیم امیدوارم این شرکت و مدیرانش همیشه در سلامتی و پیشرفت باشند تا جوانان جویای کار و فعال بتوانند تواناییهای خودرا به نمایش بگذارند موفق و موید باشید عزیزان موج پژوهی

موج پژوه البرز
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ خرداد ۱۴۰۵
۴.۰

با سلام، من الان به مدت سه و سال و نیم هستش که با این مجموعه همکاری دارم و مثل تمام محیط های شغلی دیگه روزهای خوب و بد زیادی رو تجربه کردم و به نظرم هر شخص حرفه ای که تجربه کار کردن در محیط های شغلی بزرگ رو داشته باشه میدونه که فشار کاری و یا مشکلات ممکن هستش که گاهی پیش بیاد ولی چیزی که باعث میشه افراد با وجود تجربه مشکلات به همکاری با مجموعه ای ادامه بده قدرت مدیریت بحران و ارزش گذاری مدیریت اون مجموعه برای بهبود بخشیدن به شرایط هستش و خوشبختانه موج پژوه جزو اون دسته از شرکت هایی هستش که با بازبینی مدام شرایط و گوش دادن به درخواست های پرسنل همواره در جهت بهتر کردن شرایط برای پرسنل پیش میره. نوشته های من تعریف نیست بلکه تجربه های شخصی بنده در این مدت هستش، مدیر مالی و منابع انسانی مجموعه همیشه به صحبت های پرسنل گوش میدن و برای رضایت پرسنل تلاش میکنند، همچنین این موضوع که با وجود شرایط سخت اقتصادی مدیریت شرکت برای تعداد زیاد پرسنل پک های مناسبتی و پک های ارزاق تهیه میکنه که همگی از محصولات با کیفتی هستند که انتخاب همه ما در خریدهای روزانه می باشند و یا پرداخت به موقع حقوق نشان دهنده میزان ارزش گذاری مدیریت برای پرسنل خود می باشد و حتی در جنگ اخیر با وجود تعطیلی مجموعه علاوه بر پرداخت کلیه حق و حقوق قانونی پرسنل مدیریت مبلغی رو تحت عنوان قرض بلاعوض به ما پرداخت کردند که تو شرایط سخت جنگی تحت فشار مالی نباشیم.

موج پژوه البرز
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰

من با توجه به تجربه ای که داشتم که واقعا بهترین تجربه کاریم بوده ، این شرکت هم مثل بقیه شرکت های دیگه قوانین خودشونو دارن که قطعا آدم بی مسئولیت قادر به انجامش نیست ولی خوب شرکتیه که زحماتتون نادیده گرفته نمیشود و جای پیشرفت دارد و مهم تر از همه چیز همیشه هدف سیستم راحتی کارکنان در بهترین شرایط ممکن بوده است یامسائلی که حتی وظیفه ای برای انجامش ندارند هم انجام میدهند یه عنوان مثال پک های مناسبتی و حتی پشتیبانی مالی در شرایط جنگ یا طبق شرایط شخصی کارکنان پاداش و وام در نظر میگیرند .(ولی متاسفانه کاش امکان دسترسی به اسانسور وجود داشت) اگر انسان مسئولیت پذیر و هدفمندی هستید قطعا این شرکت بهترین انتخابتون خواهد بود .

شمیم خوشگوار
کالای مصرفی و خوراکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

شرکت خوشگوار که خیلی ها اون رو به عنوان نوشیدنی های کوکاکولا میشناسند ،شرکتی هست که منابع انسانی درستی نداره و بهتره بگیم اصلا منابع انسانی ساختار یافته ای نداره. منابع انسانی هر شرکتی ویترین اون شرکت هست وقتی که منابع انسانی این شرکت به خصوص خانم ن.ف که یک فرد کاملا مشکل دار هست که مشکلات زندگی اش رو کاملا در کار می آورد و زمانی که پر از مشکل هستی ،تو باید توی خونه بشینی ،نه اینکه بیای سرکار و جو کار هم سمی کنی. بنده به عنوان همکار این خانم ، اصلا کار که انجام نمیده،معلوم نیس با کدوم بند پ اوردن خانم ن .ف را سرکار. حتی توانایی این که بتونه یک مصاحبه رو ست کنه نداره،همه ساعت ها رو باهم مختل میکنه و در اخر مجبور هست مصاحبه ها را کنسل کنه . فقط کافی است که مدیر عامل چند تا رزومه با اسامی مختلف بفرسته و روند این خانم مریض رو رصد کنه و متوجه میشه که چرا اگهی های شغلی منجر به جذب نمیشن و یا چرا خروج نیرو بالا هست این خانم مصاحبه میذاره و ۱۰ دقیقه مونده به مصاحبه ،اون رو کنسل میکنه و این کار رو با خیلی از افراد انجام داده،یک بار میگه مرخصی میخوام برم،یک بار میگه الان حالم خوب نیست که مصاحبه انجام بشه. هر بار به هر دلیلی وقت کارجو رو میگیره و مردم مثل تو بیکار نیستن که برای لحظه به لحظه شون برنامه ریزی دارن واقعا وقتی منابع انسانی این باشه ،دیگه داخل شرکت رو تصور کنید چقدر منظم هست و جالبه بعد از ۶ ماه هنوز نتونسته یک نفر رو جذب کنه. از همه ما هم بیشتر حقوق میگیره ولی کارایی اش صفر.

موج پژوه البرز
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کنترل کیفیت قطعات·۲۱ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کنترل کیفیت قطعات

بمدت 3 سال در شرکت موج پژوه البرز کار کردم, در واحد بازرگانی و کنترل کیفیت قطعات برای من فضایی پر از یادگیری و کسب تجربه بود البته به همین راحتی میتونه براتون فضای مناسبی رقم نزنه بنظرم برای افرادی که جویای کسب دانش و تجربه فنی هستن بسیار تو این زمینه میتونه کمک کنه اون موقع یادمه خیلی حقوقا خوب نیود ولی میشد با مذاکره و با توجه به رشد کاریتون ارتقا پیدا کرد در شرایط جنگ هم حقوق و عیدی پرداخت شد هدایای مناسبتی داره و همچنین وام های بدون سود مهم‌ترین نکته ای که در موج پژوه البرز میبینم نظم کاری و محیط دوستانه هست، حقوق همیشه سر زمان پرداخت میشه و مدیر تیم ما انصافا انسان منصف و محترمی هستن.

وطن زرین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

من در این شرکت کار کردم. کثیف ترین شرکتی هست که تا حالا داخلش کار کرده بودم. در این شرکت کاری کردن که یک کارمند غش کنه بعدش هم کاری کردن که اون بره............................................................................................................................................................

سنجش افزار آسیا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

منابع انسانی نامنظم و غیرحرفه ای و خودشون هم نمیدونن دنبال چی هستن. الان آگهی شغلی میذارن، فردا اگهی شغلی رو میبندن،همون اگهی شغلی رو مجددا دوباره فردا میذارن و مجددا همین چرخه رو تکرار میکنن تماس میگیرن میگن میتونین بیان مصاحبه؟ میگیم بله. میگن باشه تماس میگیریم باهاتون و تماسی دیگه صورت نمیگیره. اصلا مشکل دارن یک بچه کم سن و سال رو گذاشتن برای تماس ها،که ثبات نداره و نمیدونه باید چیکار کنه داخل شرکت چه اوضاعی هست وقتی منابع انسانی این باشه

تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

اسکار بی در و پیکرترین شرکت میرسه به این شرکت به نظر من خیلی وقت ها ادم ها به خاطر چند درصد حقوق بیشتر سازمان رو ترک نمی کنند اما به خاطر بی احترامی و کار کردن با یه مدیر نامناسب ،خیلی زود تصمیم به رفتن می گیرن دقیقا مصداق همین شرکت هست منابع انسانی که نداره در واقع ۴ تا مترسک نشستن به خاله زنک بازی به خصوص اقای م.ز که رزومه رو نمیدونه برای چه واحدی ارسال کنه،یعنی در این حد بی سواد هست که رزومه طرف رو میفرسته یه بخش و واحد غیر مرتبط. شرکتی بسیار شلوغ ،همه تو هم نشستن،و پر از روابط نامشروع،برای همین دوربین هم خیلی جاها نذاشتن وقتی وارد شرکت میشی پوشش خانم ها به شدت نامناسب هست، که یه لحظه فکر میکنی اشتباه وارد مجموعه بانکی شدی

نرم افزاری داتیس آرین قشم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

منابع انسانی دقیقا اونجا چیکار میکنه؟منابع انسانی به شدت غیرکارامدی داره که فقط اگهی شغلی میذاره و رزومه ها رو در حالت بررسی شده نگه میذاره،درصورتی که نیرو جذب شده و اگر هم قرار مصاحبه میذاره زنگ میزنه کنسل میکنه یعنی یه مصاحبه نمیتونی ست کنی؟ حتی رزومه ها رو بررسی نمیکنن،فقط اگهی شغلی رو تمدید میکنن

طرفه نگار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارمند

یعنی محیط بقدری سمی هست و سطح پایین که کمتر جایی میبینی اعتقادی به مدیریت ندارن و از بین کسایی که سابقه بالا دارن و مراتب چاپلوسی و زیرآب زنی رو بهتر به جا میارن انتخاب میشن و میمونن تا تموم بشن چون اگه کسی بخواد جاشون رو بگیره طبق همین قانون زیرآبشون زده میشه مثلا آقای م وث و... نمونه بارز و هیچ نظم و قانونی نداره هر چی بیشتر کار کنی کار بیشتر بهت میدن و هر چی کمتر کار کنی کار کمتر و حتی ارتقا بعضی بخش ها یسری آدم قدیمی بد دهن و بد ذات و حاشیه دوست و حاشیه ساز دارن که دنبال اذیت بقیه ان تا کار کلا برای پشتیبانی یسری آدم بدون سابقه میخوان که تا میتونن ازشون کار بکشن ربات وار که دلشون خوش باشه حقوق دارن و به ظاهر امنیت شغلی برای برنامه نویسی هم یسری دانشجو که به اسم کارآموزی با حقوق کم براشون کار کنن

فناوران برج خنک کن آرمین اکسیر
نفت و گاز · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۲.۰

سلام خیلی حقوق کم و دیر به دیر میدن همش به فکر خودشون و همسرشون هستن خانومشون مثل برده ها با آدم رفتار میکنه فقط فکر حسابای بانکی و تفریحاتشون به ترکیه هستن واقعا یکم به فکر پرسنل باشید امیدوارم تجربه ی تلخ من برتی دیگران تکرار نشه.برایهمه نیروهای کار آرزوی موفقیت دارم تو این وضعیت اقتصادی بد. باحترام

دی رایانه نوین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰

در مدت همکاری با این شرکت، با شرایطی مواجه شدم که نشان‌دهنده ضعف در برخی بخش‌های مدیریت سطح سرپرستی بود. وجود سوءتفاهم‌های مداوم، نبود شفافیت در ارتباطات و عدم هماهنگی میان بخش‌ها باعث ایجاد فضای کاری ناپایدار شده بود. این مسائل نه تنها بر کیفیت کار تأثیر گذاشت، بلکه باعث کاهش رضایت شغلی و فشار کاری بر کارکنان شد و در نهایت به تصمیم من برای پایان همکاری منجر گردید.

بريد سامانه نوين
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارمند

در مدت همکاری با این شرکت، با شرایطی مواجه شدم که نشان‌دهنده ضعف در برخی بخش‌های مدیریت سطح سرپرستی بود. وجود سوءتفاهم‌های مداوم، نبود شفافیت در ارتباطات و عدم هماهنگی میان بخش‌ها باعث ایجاد فضای کاری ناپایدار شده بود. این مسائل نه تنها بر کیفیت کار تأثیر گذاشت، بلکه باعث کاهش رضایت شغلی و فشار کاری بر کارکنان شد و در نهایت به تصمیم من برای پایان همکاری منجر گردید.

سرور دات آی آر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·manager·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
manager

تجربه کاری من در این مجموعه به دلیل برخی مشکلات در سطح مدیریت میانی، چندان مثبت نبود. برخی رفتارهای غیرشفاف، تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای و نبود رویکرد واحد در مدیریت تیم باعث ایجاد نارضایتی در میان کارکنان شده بود. این موضوع باعث می‌شد افراد در بسیاری از مواقع نسبت به وظایف و انتظارات خود دچار ابهام شوند و همین مسئله به مرور بر عملکرد کلی تیم تأثیر منفی گذاشت و همکاری من را نیز تحت تأثیر قرار داد.

رویین پولاد ایرانیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·manage·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
manage

تجربه کاری من در این مجموعه به دلیل برخی مشکلات در سطح مدیریت میانی، چندان مثبت نبود. برخی رفتارهای غیرشفاف، تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای و نبود رویکرد واحد در مدیریت تیم باعث ایجاد نارضایتی در میان کارکنان شده بود. این موضوع باعث می‌شد افراد در بسیاری از مواقع نسبت به وظایف و انتظارات خود دچار ابهام شوند و همین مسئله به مرور بر عملکرد کلی تیم تأثیر منفی گذاشت و همکاری من را نیز تحت تأثیر قرار داد.

گروه صنعتی طبیعت میهن
کالای مصرفی و خوراکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰

تجربه کاری من در این مجموعه به دلیل برخی مشکلات در سطح مدیریت میانی، چندان مثبت نبود. برخی رفتارهای غیرشفاف، تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای و نبود رویکرد واحد در مدیریت تیم باعث ایجاد نارضایتی در میان کارکنان شده بود. این موضوع باعث می‌شد افراد در بسیاری از مواقع نسبت به وظایف و انتظارات خود دچار ابهام شوند و همین مسئله به مرور بر عملکرد کلی تیم تأثیر منفی گذاشت و همکاری من را نیز تحت تأثیر قرار داد.

سروشان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·manager·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
manager

تجربه من در این شرکت نشان می‌دهد که نبود هماهنگی و شفافیت در سطح سرپرستی می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر روحیه و عملکرد کارکنان داشته باشد. در این مجموعه، برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای مانند ایجاد حاشیه، عدم پیگیری صحیح مشکلات و نبود حمایت کافی از کارکنان باعث شده بود فضای کار از حالت حرفه‌ای فاصله بگیرد. این موضوع در بلندمدت باعث کاهش انگیزه و افزایش فشار روانی در محیط کار شد و ادامه همکاری را برای من دشوار کرد.

مهیمن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·manager·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
manager

تجربه من در این شرکت نشان داد که نقش مدیران میانی تا چه اندازه می‌تواند در کیفیت فضای کاری تأثیرگذار باشد. در این مجموعه، متأسفانه برخی رفتارهای نادرست در سطح سرپرستی، مانند سوءبرداشت از عملکرد افراد و انتقال ناقص یا اشتباه اطلاعات به مدیریت بالاتر، باعث ایجاد بی‌اعتمادی و سوءتفاهم میان کارکنان شده بود. این موضوع به مرور زمان موجب کاهش همکاری تیمی و افت روحیه کاری شد و در نهایت شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ادامه همکاری برای من امکان‌پذیر نبود.

گاج
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
مدیر

تجربه من در این شرکت نشان داد که نقش مدیران میانی تا چه اندازه می‌تواند در کیفیت فضای کاری تأثیرگذار باشد. در این مجموعه، متأسفانه برخی رفتارهای نادرست در سطح سرپرستی، مانند سوءبرداشت از عملکرد افراد و انتقال ناقص یا اشتباه اطلاعات به مدیریت بالاتر، باعث ایجاد بی‌اعتمادی و سوءتفاهم میان کارکنان شده بود. این موضوع به مرور زمان موجب کاهش همکاری تیمی و افت روحیه کاری شد و در نهایت شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ادامه همکاری برای من امکان‌پذیر نبود.

کاراشاب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
مدیر

تجربه کاری من در این شرکت در مجموع با چالش‌هایی همراه بود که بخش قابل توجهی از آن‌ها به نحوه مدیریت در سطح سرپرستی برمی‌گشت. متأسفانه برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای مانند انتقال نادرست اطلاعات، عدم شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها و ایجاد فضای بی‌اعتمادی بین اعضای تیم، باعث کاهش هماهنگی و تمرکز کاری شده بود. این وضعیت به مرور زمان محیط کار را فرسایشی کرد و علاوه بر کاهش انگیزه، بر کیفیت انجام وظایف نیز تأثیر گذاشت و در نهایت ادامه همکاری برای من امکان‌پذیر نبود.

موج پژوه البرز
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازرگانی·۲۱ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
بازرگانی

سلام حضور همگی امروز به طور اتفاقی با برنامه تجربه کاری اشنا شدم و از روی کنجکاوی شرکت موج پژوه را سرچ کردم تا نظرات افراد را مطالعه کنم چون من 6 سال در این شرکت فعالیت داشتم و الان 10 روز است که باز نشسته شدم الان هم مشغول به کار در این شرکت نیستم واقعا نظراتی که ثبت شده به دور از انصاف هست این شرکت یک شرکت دانش بنیان با مدیران جوان و کارافرین ولی کاملا با تجربه میباشد من در زمینه فعالیت این شرکت کاملا بی تجربه بودم اما با اموزش کامل در این شرکت کلی تجربه کاری کسب کردم داشتن سابقه کار دراین شرکت جزءافتخارات سوابق کاریه من محسوب میشود لازم دونستم ازاین تریبون از مدیران و مسئولان شرکت که در زمان جنگ 12 روزه و جنگ 40 روزه با تمامه محدودیتها و شرایط سخت جامعه همچنان به فکرحقوق و عیدی و پکهای سبد کالایی همه کارمندان بودند تشکر کنم بااینکه 40 روز شرکت تعطیل بود ولی ما تمامه حق و حقوق خودمان را دریافت کردیم و وقتی کار مجدد شروع شد مطالباتی نداشتیم امیدوارم این شرکت و مدیرانش همیشه در سلامتی و پیشرفت باشند تا جوانان جویای کار و فعال بتوانند تواناییهای خودرا به نمایش بگذارند موفق و موید باشید عزیزان موج پژوهی

موج پژوه البرز
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ خرداد ۱۴۰۵
۴.۰

با سلام، من الان به مدت سه و سال و نیم هستش که با این مجموعه همکاری دارم و مثل تمام محیط های شغلی دیگه روزهای خوب و بد زیادی رو تجربه کردم و به نظرم هر شخص حرفه ای که تجربه کار کردن در محیط های شغلی بزرگ رو داشته باشه میدونه که فشار کاری و یا مشکلات ممکن هستش که گاهی پیش بیاد ولی چیزی که باعث میشه افراد با وجود تجربه مشکلات به همکاری با مجموعه ای ادامه بده قدرت مدیریت بحران و ارزش گذاری مدیریت اون مجموعه برای بهبود بخشیدن به شرایط هستش و خوشبختانه موج پژوه جزو اون دسته از شرکت هایی هستش که با بازبینی مدام شرایط و گوش دادن به درخواست های پرسنل همواره در جهت بهتر کردن شرایط برای پرسنل پیش میره. نوشته های من تعریف نیست بلکه تجربه های شخصی بنده در این مدت هستش، مدیر مالی و منابع انسانی مجموعه همیشه به صحبت های پرسنل گوش میدن و برای رضایت پرسنل تلاش میکنند، همچنین این موضوع که با وجود شرایط سخت اقتصادی مدیریت شرکت برای تعداد زیاد پرسنل پک های مناسبتی و پک های ارزاق تهیه میکنه که همگی از محصولات با کیفتی هستند که انتخاب همه ما در خریدهای روزانه می باشند و یا پرداخت به موقع حقوق نشان دهنده میزان ارزش گذاری مدیریت برای پرسنل خود می باشد و حتی در جنگ اخیر با وجود تعطیلی مجموعه علاوه بر پرداخت کلیه حق و حقوق قانونی پرسنل مدیریت مبلغی رو تحت عنوان قرض بلاعوض به ما پرداخت کردند که تو شرایط سخت جنگی تحت فشار مالی نباشیم.

موج پژوه البرز
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰

من با توجه به تجربه ای که داشتم که واقعا بهترین تجربه کاریم بوده ، این شرکت هم مثل بقیه شرکت های دیگه قوانین خودشونو دارن که قطعا آدم بی مسئولیت قادر به انجامش نیست ولی خوب شرکتیه که زحماتتون نادیده گرفته نمیشود و جای پیشرفت دارد و مهم تر از همه چیز همیشه هدف سیستم راحتی کارکنان در بهترین شرایط ممکن بوده است یامسائلی که حتی وظیفه ای برای انجامش ندارند هم انجام میدهند یه عنوان مثال پک های مناسبتی و حتی پشتیبانی مالی در شرایط جنگ یا طبق شرایط شخصی کارکنان پاداش و وام در نظر میگیرند .(ولی متاسفانه کاش امکان دسترسی به اسانسور وجود داشت) اگر انسان مسئولیت پذیر و هدفمندی هستید قطعا این شرکت بهترین انتخابتون خواهد بود .

شمیم خوشگوار
کالای مصرفی و خوراکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

شرکت خوشگوار که خیلی ها اون رو به عنوان نوشیدنی های کوکاکولا میشناسند ،شرکتی هست که منابع انسانی درستی نداره و بهتره بگیم اصلا منابع انسانی ساختار یافته ای نداره. منابع انسانی هر شرکتی ویترین اون شرکت هست وقتی که منابع انسانی این شرکت به خصوص خانم ن.ف که یک فرد کاملا مشکل دار هست که مشکلات زندگی اش رو کاملا در کار می آورد و زمانی که پر از مشکل هستی ،تو باید توی خونه بشینی ،نه اینکه بیای سرکار و جو کار هم سمی کنی. بنده به عنوان همکار این خانم ، اصلا کار که انجام نمیده،معلوم نیس با کدوم بند پ اوردن خانم ن .ف را سرکار. حتی توانایی این که بتونه یک مصاحبه رو ست کنه نداره،همه ساعت ها رو باهم مختل میکنه و در اخر مجبور هست مصاحبه ها را کنسل کنه . فقط کافی است که مدیر عامل چند تا رزومه با اسامی مختلف بفرسته و روند این خانم مریض رو رصد کنه و متوجه میشه که چرا اگهی های شغلی منجر به جذب نمیشن و یا چرا خروج نیرو بالا هست این خانم مصاحبه میذاره و ۱۰ دقیقه مونده به مصاحبه ،اون رو کنسل میکنه و این کار رو با خیلی از افراد انجام داده،یک بار میگه مرخصی میخوام برم،یک بار میگه الان حالم خوب نیست که مصاحبه انجام بشه. هر بار به هر دلیلی وقت کارجو رو میگیره و مردم مثل تو بیکار نیستن که برای لحظه به لحظه شون برنامه ریزی دارن واقعا وقتی منابع انسانی این باشه ،دیگه داخل شرکت رو تصور کنید چقدر منظم هست و جالبه بعد از ۶ ماه هنوز نتونسته یک نفر رو جذب کنه. از همه ما هم بیشتر حقوق میگیره ولی کارایی اش صفر.

موج پژوه البرز
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کنترل کیفیت قطعات·۲۱ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کنترل کیفیت قطعات

بمدت 3 سال در شرکت موج پژوه البرز کار کردم, در واحد بازرگانی و کنترل کیفیت قطعات برای من فضایی پر از یادگیری و کسب تجربه بود البته به همین راحتی میتونه براتون فضای مناسبی رقم نزنه بنظرم برای افرادی که جویای کسب دانش و تجربه فنی هستن بسیار تو این زمینه میتونه کمک کنه اون موقع یادمه خیلی حقوقا خوب نیود ولی میشد با مذاکره و با توجه به رشد کاریتون ارتقا پیدا کرد در شرایط جنگ هم حقوق و عیدی پرداخت شد هدایای مناسبتی داره و همچنین وام های بدون سود مهم‌ترین نکته ای که در موج پژوه البرز میبینم نظم کاری و محیط دوستانه هست، حقوق همیشه سر زمان پرداخت میشه و مدیر تیم ما انصافا انسان منصف و محترمی هستن.

وطن زرین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

من در این شرکت کار کردم. کثیف ترین شرکتی هست که تا حالا داخلش کار کرده بودم. در این شرکت کاری کردن که یک کارمند غش کنه بعدش هم کاری کردن که اون بره............................................................................................................................................................

سنجش افزار آسیا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

منابع انسانی نامنظم و غیرحرفه ای و خودشون هم نمیدونن دنبال چی هستن. الان آگهی شغلی میذارن، فردا اگهی شغلی رو میبندن،همون اگهی شغلی رو مجددا دوباره فردا میذارن و مجددا همین چرخه رو تکرار میکنن تماس میگیرن میگن میتونین بیان مصاحبه؟ میگیم بله. میگن باشه تماس میگیریم باهاتون و تماسی دیگه صورت نمیگیره. اصلا مشکل دارن یک بچه کم سن و سال رو گذاشتن برای تماس ها،که ثبات نداره و نمیدونه باید چیکار کنه داخل شرکت چه اوضاعی هست وقتی منابع انسانی این باشه

تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

اسکار بی در و پیکرترین شرکت میرسه به این شرکت به نظر من خیلی وقت ها ادم ها به خاطر چند درصد حقوق بیشتر سازمان رو ترک نمی کنند اما به خاطر بی احترامی و کار کردن با یه مدیر نامناسب ،خیلی زود تصمیم به رفتن می گیرن دقیقا مصداق همین شرکت هست منابع انسانی که نداره در واقع ۴ تا مترسک نشستن به خاله زنک بازی به خصوص اقای م.ز که رزومه رو نمیدونه برای چه واحدی ارسال کنه،یعنی در این حد بی سواد هست که رزومه طرف رو میفرسته یه بخش و واحد غیر مرتبط. شرکتی بسیار شلوغ ،همه تو هم نشستن،و پر از روابط نامشروع،برای همین دوربین هم خیلی جاها نذاشتن وقتی وارد شرکت میشی پوشش خانم ها به شدت نامناسب هست، که یه لحظه فکر میکنی اشتباه وارد مجموعه بانکی شدی

نرم افزاری داتیس آرین قشم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

منابع انسانی دقیقا اونجا چیکار میکنه؟منابع انسانی به شدت غیرکارامدی داره که فقط اگهی شغلی میذاره و رزومه ها رو در حالت بررسی شده نگه میذاره،درصورتی که نیرو جذب شده و اگر هم قرار مصاحبه میذاره زنگ میزنه کنسل میکنه یعنی یه مصاحبه نمیتونی ست کنی؟ حتی رزومه ها رو بررسی نمیکنن،فقط اگهی شغلی رو تمدید میکنن

طرفه نگار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارمند

یعنی محیط بقدری سمی هست و سطح پایین که کمتر جایی میبینی اعتقادی به مدیریت ندارن و از بین کسایی که سابقه بالا دارن و مراتب چاپلوسی و زیرآب زنی رو بهتر به جا میارن انتخاب میشن و میمونن تا تموم بشن چون اگه کسی بخواد جاشون رو بگیره طبق همین قانون زیرآبشون زده میشه مثلا آقای م وث و... نمونه بارز و هیچ نظم و قانونی نداره هر چی بیشتر کار کنی کار بیشتر بهت میدن و هر چی کمتر کار کنی کار کمتر و حتی ارتقا بعضی بخش ها یسری آدم قدیمی بد دهن و بد ذات و حاشیه دوست و حاشیه ساز دارن که دنبال اذیت بقیه ان تا کار کلا برای پشتیبانی یسری آدم بدون سابقه میخوان که تا میتونن ازشون کار بکشن ربات وار که دلشون خوش باشه حقوق دارن و به ظاهر امنیت شغلی برای برنامه نویسی هم یسری دانشجو که به اسم کارآموزی با حقوق کم براشون کار کنن

فناوران برج خنک کن آرمین اکسیر
نفت و گاز · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۲.۰

سلام خیلی حقوق کم و دیر به دیر میدن همش به فکر خودشون و همسرشون هستن خانومشون مثل برده ها با آدم رفتار میکنه فقط فکر حسابای بانکی و تفریحاتشون به ترکیه هستن واقعا یکم به فکر پرسنل باشید امیدوارم تجربه ی تلخ من برتی دیگران تکرار نشه.برایهمه نیروهای کار آرزوی موفقیت دارم تو این وضعیت اقتصادی بد. باحترام

دی رایانه نوین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰

در مدت همکاری با این شرکت، با شرایطی مواجه شدم که نشان‌دهنده ضعف در برخی بخش‌های مدیریت سطح سرپرستی بود. وجود سوءتفاهم‌های مداوم، نبود شفافیت در ارتباطات و عدم هماهنگی میان بخش‌ها باعث ایجاد فضای کاری ناپایدار شده بود. این مسائل نه تنها بر کیفیت کار تأثیر گذاشت، بلکه باعث کاهش رضایت شغلی و فشار کاری بر کارکنان شد و در نهایت به تصمیم من برای پایان همکاری منجر گردید.

بريد سامانه نوين
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارمند

در مدت همکاری با این شرکت، با شرایطی مواجه شدم که نشان‌دهنده ضعف در برخی بخش‌های مدیریت سطح سرپرستی بود. وجود سوءتفاهم‌های مداوم، نبود شفافیت در ارتباطات و عدم هماهنگی میان بخش‌ها باعث ایجاد فضای کاری ناپایدار شده بود. این مسائل نه تنها بر کیفیت کار تأثیر گذاشت، بلکه باعث کاهش رضایت شغلی و فشار کاری بر کارکنان شد و در نهایت به تصمیم من برای پایان همکاری منجر گردید.

سرور دات آی آر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·manager·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
manager

تجربه کاری من در این مجموعه به دلیل برخی مشکلات در سطح مدیریت میانی، چندان مثبت نبود. برخی رفتارهای غیرشفاف، تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای و نبود رویکرد واحد در مدیریت تیم باعث ایجاد نارضایتی در میان کارکنان شده بود. این موضوع باعث می‌شد افراد در بسیاری از مواقع نسبت به وظایف و انتظارات خود دچار ابهام شوند و همین مسئله به مرور بر عملکرد کلی تیم تأثیر منفی گذاشت و همکاری من را نیز تحت تأثیر قرار داد.

رویین پولاد ایرانیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·manage·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
manage

تجربه کاری من در این مجموعه به دلیل برخی مشکلات در سطح مدیریت میانی، چندان مثبت نبود. برخی رفتارهای غیرشفاف، تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای و نبود رویکرد واحد در مدیریت تیم باعث ایجاد نارضایتی در میان کارکنان شده بود. این موضوع باعث می‌شد افراد در بسیاری از مواقع نسبت به وظایف و انتظارات خود دچار ابهام شوند و همین مسئله به مرور بر عملکرد کلی تیم تأثیر منفی گذاشت و همکاری من را نیز تحت تأثیر قرار داد.

گروه صنعتی طبیعت میهن
کالای مصرفی و خوراکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰

تجربه کاری من در این مجموعه به دلیل برخی مشکلات در سطح مدیریت میانی، چندان مثبت نبود. برخی رفتارهای غیرشفاف، تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای و نبود رویکرد واحد در مدیریت تیم باعث ایجاد نارضایتی در میان کارکنان شده بود. این موضوع باعث می‌شد افراد در بسیاری از مواقع نسبت به وظایف و انتظارات خود دچار ابهام شوند و همین مسئله به مرور بر عملکرد کلی تیم تأثیر منفی گذاشت و همکاری من را نیز تحت تأثیر قرار داد.

سروشان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·manager·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
manager

تجربه من در این شرکت نشان می‌دهد که نبود هماهنگی و شفافیت در سطح سرپرستی می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر روحیه و عملکرد کارکنان داشته باشد. در این مجموعه، برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای مانند ایجاد حاشیه، عدم پیگیری صحیح مشکلات و نبود حمایت کافی از کارکنان باعث شده بود فضای کار از حالت حرفه‌ای فاصله بگیرد. این موضوع در بلندمدت باعث کاهش انگیزه و افزایش فشار روانی در محیط کار شد و ادامه همکاری را برای من دشوار کرد.

مهیمن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·manager·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
manager

تجربه من در این شرکت نشان داد که نقش مدیران میانی تا چه اندازه می‌تواند در کیفیت فضای کاری تأثیرگذار باشد. در این مجموعه، متأسفانه برخی رفتارهای نادرست در سطح سرپرستی، مانند سوءبرداشت از عملکرد افراد و انتقال ناقص یا اشتباه اطلاعات به مدیریت بالاتر، باعث ایجاد بی‌اعتمادی و سوءتفاهم میان کارکنان شده بود. این موضوع به مرور زمان موجب کاهش همکاری تیمی و افت روحیه کاری شد و در نهایت شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ادامه همکاری برای من امکان‌پذیر نبود.

گاج
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
مدیر

تجربه من در این شرکت نشان داد که نقش مدیران میانی تا چه اندازه می‌تواند در کیفیت فضای کاری تأثیرگذار باشد. در این مجموعه، متأسفانه برخی رفتارهای نادرست در سطح سرپرستی، مانند سوءبرداشت از عملکرد افراد و انتقال ناقص یا اشتباه اطلاعات به مدیریت بالاتر، باعث ایجاد بی‌اعتمادی و سوءتفاهم میان کارکنان شده بود. این موضوع به مرور زمان موجب کاهش همکاری تیمی و افت روحیه کاری شد و در نهایت شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ادامه همکاری برای من امکان‌پذیر نبود.

کاراشاب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
مدیر

تجربه کاری من در این شرکت در مجموع با چالش‌هایی همراه بود که بخش قابل توجهی از آن‌ها به نحوه مدیریت در سطح سرپرستی برمی‌گشت. متأسفانه برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای مانند انتقال نادرست اطلاعات، عدم شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها و ایجاد فضای بی‌اعتمادی بین اعضای تیم، باعث کاهش هماهنگی و تمرکز کاری شده بود. این وضعیت به مرور زمان محیط کار را فرسایشی کرد و علاوه بر کاهش انگیزه، بر کیفیت انجام وظایف نیز تأثیر گذاشت و در نهایت ادامه همکاری برای من امکان‌پذیر نبود.