وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۸ از ۳۳۲
بانک شهر
بانکداری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل·۱۲ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
پرسنل

سلام من بعنوان یکی از پرسنل این بانک به شدت از ورود به این بانک پشیمون هستم این بانک به هیچ عنوان برای پرسنل ارزشی قائل نیست و با پرسنل مثل برده برخورد می کنند اینها نیاز به بانکدار ندارند بیشتر بازاریاب میخان تا بعد از تایم کاری بره توی کوچه و خیابون دستگاههای پوز شرکت آسان پرداخت رو بفروشه و اگر نتونی بعنوان یه متصدی بازاریابی کنی و جذب منابع داشته باشی پاداش ها و وام ها بهت تعلق نمیگیره و انقدر اذیتت میکنند تا مجبور به استعفا بشی ، به شدت همه قسمتهاش باند بازیه وهمینطور مجبوری به مدیران نالایق و بیسواد دائما سواری بدی امیدوارم روزی برسه که بتونم از این بانک خلاص بشم چون واقعا همه پرسنل به شدت ناراضی و ناراحت هستن هم بخاطر مشکلات روحی و روانی و هم مشکلات جسمی که این بانک با مدیریت مدیران نالایقش ایجاد کردند

ژابیز پردا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۱ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰

در این مجموعه نیروهای انسانی جزو اولویت های آخر سازمان هستند. حقوق ها دیر پرداخت میشه و سطح حقوق تقریبا تو محدوده متوسط شرکت های هم نوع است، هرچند روابط خیلی دوستانه نیست اما احساس امنیت و احترام همیشه بین اعضا برقرار است. مهم ترین ویژگی این مجموعه شناوری بالا، دورکاری و سطح نسبتا بالای پروژه ها نسبت به رغبا و استاندارد بودن روش کار در تولید و توسعه محصول می باشد.

آریانیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه‌نویس·۱۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
برنامه‌نویس

این شرکت نمونه واقعی جایی هست که نباید از صد کیلومتریش هم رد بشید. تحت هیچ شرایطی حتی اگر قول یک میلیارد حقوق هم بهتون دادن این خریت رو نکنید مدیریت افتضاح خانم به اصطلاح دکتر پژوم بدقولی، بددهنی، بدرفتاری، تمام مشکلات ممکن رو داشتن، هیچکس تاکید میکنم هیچکس جز یکی دو نفر بیشتر از دو سه ماه نتونستن توی این شرکت کار کنن، منم یک ماه کار کردم، انقدر همه‌چیز وحشتناک بود که دمم رو کولم گذاشتم و فرار کردم، هیچ پولی هم نتونستم ازشون بگیرم همون موقعی که استخدام شدم با هرکس از همکارام صحبت میکردم هیچکدومشون بیشتر از سه ماه نبودن اونجا و وقتی دو ماه بعد برای پس گرفتن سفته‌م رفتم دیدم همه نیروهای جدیدن، کلا کارشون این بود که نیروها رو بیارن، یه مدت نگه دارن و بدون دادن حق و حقوقشون مجبورشون کنن که استعفا بدن. من تو یک ماه سه بار کلانتری رو توی شرکت دیدم که توی ۵ سال سابقه کاریم هیچ جای دیگه همچین چیزی ندیده بودم. به هیچ عنوان کلاهتونم افتاد اون سمت نرید. امتیاز یک هم براشون خیلی زیاده. صفر.

باگلوس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

یک شرکت کوچک و غیرحرفه‌ای که فقط وقت شما را با مصاحبه‌های طولانی تلف می‌کند. ادعای داشتن فرهنگ کاری مناسب دارند، اما در عمل فقط میکرو‌منیجمنت دیده می‌شود. سه مرحله مصاحبه که در مجموع تقریباً ۱۴ ساعت از وقت شما را می‌گیرد. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند
آموزش، مدارس و دانشگاه‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناسی و ارشد·۱۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناسی و ارشد

اقا این دانشگاه اصلا و ابدا تعریفی نداره نیاین اینجا فقط وقت وعمرتون تلف میشه. هردانشگاهی از اینجا بهتر. دی ماه۱۴۰۴ که بخاطر شرایط همه دانشگاهای ایران تاکید میکنم همه دانشگاهای ایران مجازی امتحان دادن دانشگاه ارشاد تو این شرایط دانشجوهاشو مجبور کرد حضوری امتحان بدیم .همش تقصیر مدیر اموزش اقا .ی ت هست. هیچ امکاناتی نداره .اگه پاییین ترین معدلو میخواید بیاید اینجا. تو جنگ اسفند ماهم . چون اصلا ابدا مدیریت درست ندارن کلاسای اسفند ماهو کلا تشکیل ندادن مثلا فک کردن چند روزه تموم میشه ولی جنگ ادامه داشت ، دیگه از15فروردین اولین روز کلاسمون شد ویه ماهه اسفند وقتمون تلف شد. وامتحاناتو انداخت ۱۷ تیر وکل تابستون و وقتمونو تلف کردن. همش بدلیل مدیریت نادرست اموزش هست. ما مجازی درس خوندیم ولی امتحان میانترممون حضوری شد درصورتی که کل کشور مجازی هستن. روح وروانتونو بهم میزنن اینجا ،اولش گفتن امتحانات مجازی الان که اخر کلاساس میگن حضوری هست . الان که کل دانشگاها مجازی امتحان دادن ومعدلشون خوب شده ما حضوری امتحان دادیم ومعدلمون داغون شده. خیلی دانشگاه بیخودی هست. کسی نبود به من بگه وگرنه پامو اینجا نمیزاشتم اساتید اکثرا پیر بالا۶۰ سال واصلا نمیفهمی چیمیگن اساتیدش دانا هستن ولی خیلی پیرن بنظرم باز نشست بشن بهتره. اساتبد جوون هم داره ولی کم. ولی اصلا دانشگاه تعریفی نداره آزاد بهتره شهریش تغریبا یکی هست با آزاد . دانشگاهی برین که باروانتون بازی نشه اساتید اصلا برگه رو تصحیح نمیکنن ویه نمره پایین از خودشون میدن. تو امتحاناتم مراقبا ازبس دورت میچرخن تا عصبی بشی نتونی امتحان بدی

آمارگران تفکر ایده‌آل
سرمایه گذاری و تحلیل کسب وکار · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

نمیدونم این شرکت هنوز داره کار میکنه یا به امید خدا به گل نشسته ولی مطمئن باشید انقدر ناله و نفرین پشتشون هست و انقدر خودشون به درد نفهمیدن خودشون گرفتار هستن که آخر عاقبتی ندارن،لطفا عمر و اعصابتونو در اختیار همچین آدم هایی قرار ندید،حتی برای ۱ ساعت،پول این شرکت تا حالا به درد هیچ کس نخورده و دلیل بی برکت بودنش هم مدیرش از همه بهتر میدونه

گاج
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

بدترین واحد توی گاج، منابع انسانیش هست، مدیرش که زن داداش مدیرعامله و داداشش رو هم کرده مسئول انبار، پرسنل hr هم یکی از یکی بدتر مخصوصا خانم. ر که یه دختر خودخواه و وقیح هست، روزی نیست که خبر روابطش با پسرها و مردهای شرکت به گوش نرسه، حتی مردهای زن دار، حتی من شنیدم که دوست و اشناهاش رو بدون اینکه بار علمی داشته باشن با پارتی بازی اورده توی شرکت جا داده. واحد اداری که داغونن و اوازه دزدیهاشون و فاکتورسازیهاشون همه جا پیچیده. سرپرست بازرگانی هم با زیر اب زنی تونسته خودش رو اونجا نگه داره و هر روز هم درخواست افزایش حقوق میده و داداش و خواهرش هم از خودش بدتر. توی این فضای مسموم هیچ کسی نمیتونه دوام بیاره هر روز یه چیزی هست که اعصاب و رکان کارمندها رو بریزه به هم. ناهار هم قطع کردن و دیگه نمیدن. حیف عمر ما که توی این شرکت داره حروم میشه.

آپادانا تابناک سیستم (آپتاسیس)
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

مدیرعامل فاسد ‌و بیماری جنسی دارد. از این شرکت دوری کنید‌ . محیط کار بسیار غیر حرفه ای. حقوق به شدت پایین. پاداشی هم درکار نیست. هرکاری کنی میگن وظیفته‌. فقط هم اهل وعده وعیدهای توخالی ان. هیچکدوم عملی نمیشه و فقط برا متقاعد کردن نیرو به ادامه کاره. هیچ امنیت شغلی هم نیست‌ یکهو میگن جمع کن به سلامت.

گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما
مالی و اعتباری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارشناس

اگر شخصیت و سلام روانتون واستون مهمه کلاهتونم افتاد سمت این شرکت نیاید،تمام پروژه های عجله ای و بزن دررویی با مدیر پروژه هایی که واسه موقعیتی که تو خوابم نمیدیدن حاضرن هر رفتاری رو انجام بدن و بله قربان گوی مدیر عاملن چون خودشون کاری نمیکنن،بدترین تجربه کاری،در ضمن هر چقدم کار کنید میگن کارتون عقبه و بهتون اضافه کار نمیدن،عدم امنیت شغلی که دیگه نگم بهتره

دارالترجمه الف
رسانه و انتشارات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند دارالترجمه اودیسه (شیراز شمالی پاپلی)·۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارمند دارالترجمه اودیسه (شیراز شمالی پاپلی)

وقتی به روزهای کاری‌ام در آن دارالترجمه فکر می‌کنم، بیش از هر چیز، تضاد میان «خدمات تخصصی زبانی» و «سطح فکری مدیریت» در ذهنم نقش می‌بندد. مدیریت این مجموعه که توسط فردی با نام اختصاری «ف.و.خ» اداره می‌شد، مصداق بارزِ نبودِ درکِ استراتژیک و انسانی از یک کسب‌وکار بود. کار در آنجا شبیه به تلاش برای ساختن یک عمارت روی زمینی باتلاقی بود. تمام دغدغه‌ی مدیریت، نه ارتقای کیفیت خدمات ترجمه یا ایجاد یک محیط پویا، بلکه در دایره‌ی بسیار محدودی از نیازهای روزمره خلاصه می‌شد؛ دایره‌ای که وسعت فکری‌اش گاه به کوچکیِ یک بطری آب معدنی یا یک بسته دستمال‌کاغذی یا کم مصرف کردن چایی بود. در حالی که ما برای تحویل پروژه‌های حساس و تخصصی با ددلاین‌های فشرده دست‌وپنجه نرم می‌کردیم، اتاق مدیریت پر بود از بحث‌های سخیف و بی‌مایه که نشان‌دهنده عمق نگاه کوچک مدیری بود که تنها برای «امروز» زندگی می‌کرد و هیچ بینشی نسبت به حفظ سرمایه‌های انسانی‌اش نداشت. بزرگ‌ترین درد این محیط، بی‌عدالتیِ سیستماتیک بود. حقوق‌ها نه تنها ناچیز بودند، بلکه همیشه با تأخیرهای طولانی و بهانه‌های واهی پرداخت می‌شدند. برای ما که هزینه‌های زندگی‌مان به همان حقوق وابسته بود، شنیدنِ توجیه‌های مدیر در حالی که خودش مشغول سفارش دادن غذاهای گران‌قیمت از بهترین رستوران‌ها بود، نمک پاشیدن به زخم محسوب می‌شد. بیمه‌ها هم که داستان خودش را داشت؛ رد شدنِ ناقص و غیراصولی حق بیمه، نشان می‌داد که «ف.و.خ» حتی برای قانونی‌ترین حقوقِ پرسنل‌اش هم ارزشی قائل نیست. فرهنگِ «آزار»، بخشی از ابزار مدیریتی او شده بود. فشار آوردن‌های بی‌دلیل و برخوردهای تحقیرآمیز، تنها راهی بود که او گمان می‌کرد می‌تواند قدرت‌اش را به رخ بکشد. در حالی که او غرق در سودهای حاصل از استثمارِ ما بود، محیط کار به جای فضایی برای رشد و همکاری، به یک زندانِ فکری تبدیل شده بود. آن دوران برای من درس بزرگی شد؛ درسِ شناختِ تفاوتِ میانِ «صاحب‌کار» بودن و «مدیر» بودن. حالا که به آن روزها نگاه می‌کنم، خوشحالم که از آن فضای مسموم فاصله گرفتم، اما همچنان برای همکارانِ عزیزی که هنوز در چنبره‌ی این مدیریتِ کوته‌فکر گرفتارند، متأسفم.

فینوتک پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس··۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

هر دم از این باغ بری می‌رسد. مدیرعامل پشت مدیرعامل عوض شده و نظم و نظام شرکت هم به‌هم ریخته است. از مدیرها و معاون‌هایش هم که هرکدام داستانی دارند. از معاون فروش گرفته تا مدیر فروش و مدیرهای مالی. این دو مدیر مالی اخیر واقعاً عجیب بودند؛ هم آقای پ و هم آقای م. این آخری هم یک نیروی جدید آورده با عنوان کارشناس ارشد و سرپرست. پیشرفت‌ها هم که یک‌شبه اتفاق می‌افتد. هر کاری هم از واحد ما به سمت او رفته، گفته: «به من ربطی ندارد» یا «با من نیست». صدایش هم آن‌قدر بلند است و لحن حرف زدنش را هم بلد نیست که آدم می‌ماند این فرد از کجا آمده است. جالب اینجاست که آن داستان‌های مربوط به مشکلات اخلاقی که قبلاً در واحد محصول وجود داشت، حالا دقیقاً بین مدیر و کارشناس ارشد مالی در حال تکرار است. واقعاً جای تأسف دارد. فینوتک شرکت خوبی بود و البته می‌تواند دوباره هم باشد. فقط باید حواسشان به این آدم‌ها باشد. ما که رفتیم، و امیدوارم واقعاً مدیرعامل جدید یک کاری بکند؛ هم جلوی این رفتارها را بگیرد، هم به‌جای اینکه مزایای بچه‌ها را قطع کند، مسئله‌های اصلی را حل کند.

سروشان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبانی·۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
پشتیبانی

انگاری اومدی توی یک دانشگاهی که همه چیش با پارتی. اگه با مدیراش بلاسی رشد می کنی . منابع انسانی نداره. حقوق درست نمیدن . مدیراش هم نجسن . کثافت بازی این شرکت . سرپرست داد می زنه مدیر هیچی نمیگه انگار می ترسه. مدیراش پیشنهاد میدن به دخترا. هیچی براشون مهم نیست. اینجا فقط باید جون بکنی بعدشم هیچی . وقتی هم میخوای بری چندماه بعد با بیچارگی باید پولتو بگیری ازشون

آمارگران تفکر ایده‌آل
سرمایه گذاری و تحلیل کسب وکار · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

نمیدونم این شرکت هنوز داره کار میکنه یا به امید خدا به گل نشسته ولی مطمئن باشید انقدر ناله و نفرین پشتشون هست و انقدر خودشون به درد نفهمیدن خودشون گرفتار هستن که آخر عاقبتی ندارن،لطفا عمر و اعصابتونو در اختیار همچین آدم هایی قرار ندید،حتی برای ۱ ساعت،اصلا ارزششو ندارن و بدونید حقوق این شرکت برای هیچ کس نمونده و برکتی نداشته،دلیلش هم مدیر شرکت از همه بهتر میدونه

آمارگران تفکر ایده‌آل
سرمایه گذاری و تحلیل کسب وکار · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

نمیدونم این شرکت هنوز داره کار میکنه یا به امید خدا به گل نشسته ولی مطمئن باشید انقدر ناله و نفرین پشتشون هست و انقدر خودشون به درد نفهمیدن خودشون گرفتار هستن که آخر عاقبتی ندارن،لطفا عمر و اعصابتونو در اختیار همچین آدم هایی قرار ندید،حتی برای ۱ ساعت،اصلا ارزششو ندارن و بدونید حقوق این شرکت برای هیچ کس نمونده و برکتی نداشته،دلیلش هم مدیر شرکت از همه بهتر میدونه

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر فروش·۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مدیر فروش

من مشتری این مجموعه هستم. این مجموعه. کلاهبردار و دزد هست. و ما از طریق مراجع ذی صلاح در حال پیگیری کلاهبرداری این مجموعه هستیم. متاسفانه روشهای نوینی برای کلاهبرداری هست. که این مجموعه و مدیرانش انجام میدهند. ...... ..... .... .... .... .... ... ................................................................

آکاف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند ·۸ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
برنامه نویس بک اند

من در تیم استانبول فعالیت می‌کردم و طبیعتاً ارتباط زیادی با تیم برنامه‌نویسی ایران نداشتیم. به‌نظر من اصلی‌ترین چالش کار در آکاف این بود که تمام داکیومنت‌ها و اپلیکیشن‌ها باید ابتدا به زبان انگلیسی تولید می‌شدند و بعد از ترجمه به فارسی، نسخه نهایی فارسی تحویل داده می‌شد. دلیلش هم این بود که بخشی از پروژه‌ها توسط برنامه‌نویس‌های غیرایرانی توسعه داده می‌شد. به‌نظرم این روند تا حدی سرعت پیشرفت پروژه‌ها را کاهش می‌داد، اما در مجموع تجربه خوبی بود.

داده پردازی رسپینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

با اینکه قبل از استخدام، کلی کامنت منفی اینور و اونور از رسپینا دیدم، اما باز هم احمقانه انتخاب کردم و رفتم. تنها چیزی که در اون سازمان وجود نداره، احترام به نیروی کاره، محیط شلوغ و بی نظم، مدیران کارنابلد، دروغگویی منابع انسانی و هر خصوصیت منفی دیگه‌ای در این شرکت غوغا میکنه. واقعا حیف وقت و انرژی که اونجا گذاشتم. بدترین تجربه کاریم بود .

فن آوران انیاک رایانه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۶ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

در کل جای پیشرفت نمیزارن داشته باشی .تیم قدیم رو آ.ش رهبری میکنه که در کل سطح سواد پایینی داره اما مسیر ماندگاری رو بسیار بلده مدیریت عامل هم کلا حس کنه ازش باسوادتری اولین دشمنت میشه و سابقه ایشون رو هم همه میدونن اگر میخوای کار شروع کنی برو اونجا اما فرد با سابقه اونجا اصلا نباید بره مراقب تیم قدیمی اونجا هم باش چون صاحب اصلی تا حالا ۵۰ بار اون شرکت رو فروخته و مجدد با تخریب شرکت اونو با قیمت کم خریده

(توسن (شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۶ خرداد ۱۴۰۵
۲.۰
کارشناس

مشکلاتی که توسن (گاندی) داره صادقانه اینجا مینویسم: 1- طبقات معمولا پر سر و صدا هستن, افرادی لات با ادبیات زننده و چاله میدونی و با استفاده از الفاظ رکیک همش مزاحم دیگران میشن و حسابی شرایط بدی هستش و مدیران هم انگار خواب تشریف دارن؟؟؟ (مخصوصا طبقه سوم) 2- کیفیت سخت افزار, میز و صندلی فاجعه و همگی خراب هستن. اصلا برای شما دوزار ارزش قایل نیستن که تجهیزات نو بهت بدن! 3- ده ها نفر رو کنار هم ردیف کردن و میزها بهم چسبیده هستن. هیچ پرایویسی نداری و باید دماغ به دماغ همکارت بشینی... 4- شرکت از نظر فنی هیچ برنامه و الگویی نداره و پروژه ها هم بصورت هیئتی مدیریت میشن. امکان برگشت کارها و زمانبندی مسخره وجود داره. 5- شاید چند ماه یا چند سال تو شرکت باشی ولی هیچ ارزشی برای توانمندیهای فنی شما قایل نیستن! اینهایی که نوشتم واقعا مشکلات اساسی توسن هستن که اگر رفع نشه این خروج نیرویی که شرکت داره همیشه هست و بیشتر هم خواهد شد. بنظر من منابع انسانی باید ورود کنه و افراد سمی رو تو شرکت تنبیه کنن تا جو آرام مجدد به شرکت برگرده!!!

کولر هوایی آبان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۵ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناس

امروز 6 خرداد 1405 هست نیمی از حقوق اسفند 1404 را در 6 خرداد 1405 دادن تازه قراردادی هم در کار نیست همیشه با 50 روز تاخیر میدادن جنگ هم بهانه شد براشون البته منافع مادی هم داشتن نه اینکه پول نداشته باشن گور پدر کارمندی که باید اجناس را چند برابر بخره در عوض آقایون خیری پول حقوق را ورق و .... خریدن تا ده برابر سود کنن لعنت به کسانی که از هر فرصتی برای ظلم کردن استفاده میکنن هیچ کس از کار کردن تو این شرکت خوشحال نیست یک نفر نشنیدم بگه خدا بهشون بیشتر بده فقط ناله و نفرین پشت شون هست برای همین هم کارشون هیچ وقت نمیگیره

بانک شهر
بانکداری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل·۱۲ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
پرسنل

سلام من بعنوان یکی از پرسنل این بانک به شدت از ورود به این بانک پشیمون هستم این بانک به هیچ عنوان برای پرسنل ارزشی قائل نیست و با پرسنل مثل برده برخورد می کنند اینها نیاز به بانکدار ندارند بیشتر بازاریاب میخان تا بعد از تایم کاری بره توی کوچه و خیابون دستگاههای پوز شرکت آسان پرداخت رو بفروشه و اگر نتونی بعنوان یه متصدی بازاریابی کنی و جذب منابع داشته باشی پاداش ها و وام ها بهت تعلق نمیگیره و انقدر اذیتت میکنند تا مجبور به استعفا بشی ، به شدت همه قسمتهاش باند بازیه وهمینطور مجبوری به مدیران نالایق و بیسواد دائما سواری بدی امیدوارم روزی برسه که بتونم از این بانک خلاص بشم چون واقعا همه پرسنل به شدت ناراضی و ناراحت هستن هم بخاطر مشکلات روحی و روانی و هم مشکلات جسمی که این بانک با مدیریت مدیران نالایقش ایجاد کردند

ژابیز پردا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۱ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰

در این مجموعه نیروهای انسانی جزو اولویت های آخر سازمان هستند. حقوق ها دیر پرداخت میشه و سطح حقوق تقریبا تو محدوده متوسط شرکت های هم نوع است، هرچند روابط خیلی دوستانه نیست اما احساس امنیت و احترام همیشه بین اعضا برقرار است. مهم ترین ویژگی این مجموعه شناوری بالا، دورکاری و سطح نسبتا بالای پروژه ها نسبت به رغبا و استاندارد بودن روش کار در تولید و توسعه محصول می باشد.

آریانیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه‌نویس·۱۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
برنامه‌نویس

این شرکت نمونه واقعی جایی هست که نباید از صد کیلومتریش هم رد بشید. تحت هیچ شرایطی حتی اگر قول یک میلیارد حقوق هم بهتون دادن این خریت رو نکنید مدیریت افتضاح خانم به اصطلاح دکتر پژوم بدقولی، بددهنی، بدرفتاری، تمام مشکلات ممکن رو داشتن، هیچکس تاکید میکنم هیچکس جز یکی دو نفر بیشتر از دو سه ماه نتونستن توی این شرکت کار کنن، منم یک ماه کار کردم، انقدر همه‌چیز وحشتناک بود که دمم رو کولم گذاشتم و فرار کردم، هیچ پولی هم نتونستم ازشون بگیرم همون موقعی که استخدام شدم با هرکس از همکارام صحبت میکردم هیچکدومشون بیشتر از سه ماه نبودن اونجا و وقتی دو ماه بعد برای پس گرفتن سفته‌م رفتم دیدم همه نیروهای جدیدن، کلا کارشون این بود که نیروها رو بیارن، یه مدت نگه دارن و بدون دادن حق و حقوقشون مجبورشون کنن که استعفا بدن. من تو یک ماه سه بار کلانتری رو توی شرکت دیدم که توی ۵ سال سابقه کاریم هیچ جای دیگه همچین چیزی ندیده بودم. به هیچ عنوان کلاهتونم افتاد اون سمت نرید. امتیاز یک هم براشون خیلی زیاده. صفر.

باگلوس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

یک شرکت کوچک و غیرحرفه‌ای که فقط وقت شما را با مصاحبه‌های طولانی تلف می‌کند. ادعای داشتن فرهنگ کاری مناسب دارند، اما در عمل فقط میکرو‌منیجمنت دیده می‌شود. سه مرحله مصاحبه که در مجموع تقریباً ۱۴ ساعت از وقت شما را می‌گیرد. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند
آموزش، مدارس و دانشگاه‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناسی و ارشد·۱۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناسی و ارشد

اقا این دانشگاه اصلا و ابدا تعریفی نداره نیاین اینجا فقط وقت وعمرتون تلف میشه. هردانشگاهی از اینجا بهتر. دی ماه۱۴۰۴ که بخاطر شرایط همه دانشگاهای ایران تاکید میکنم همه دانشگاهای ایران مجازی امتحان دادن دانشگاه ارشاد تو این شرایط دانشجوهاشو مجبور کرد حضوری امتحان بدیم .همش تقصیر مدیر اموزش اقا .ی ت هست. هیچ امکاناتی نداره .اگه پاییین ترین معدلو میخواید بیاید اینجا. تو جنگ اسفند ماهم . چون اصلا ابدا مدیریت درست ندارن کلاسای اسفند ماهو کلا تشکیل ندادن مثلا فک کردن چند روزه تموم میشه ولی جنگ ادامه داشت ، دیگه از15فروردین اولین روز کلاسمون شد ویه ماهه اسفند وقتمون تلف شد. وامتحاناتو انداخت ۱۷ تیر وکل تابستون و وقتمونو تلف کردن. همش بدلیل مدیریت نادرست اموزش هست. ما مجازی درس خوندیم ولی امتحان میانترممون حضوری شد درصورتی که کل کشور مجازی هستن. روح وروانتونو بهم میزنن اینجا ،اولش گفتن امتحانات مجازی الان که اخر کلاساس میگن حضوری هست . الان که کل دانشگاها مجازی امتحان دادن ومعدلشون خوب شده ما حضوری امتحان دادیم ومعدلمون داغون شده. خیلی دانشگاه بیخودی هست. کسی نبود به من بگه وگرنه پامو اینجا نمیزاشتم اساتید اکثرا پیر بالا۶۰ سال واصلا نمیفهمی چیمیگن اساتیدش دانا هستن ولی خیلی پیرن بنظرم باز نشست بشن بهتره. اساتبد جوون هم داره ولی کم. ولی اصلا دانشگاه تعریفی نداره آزاد بهتره شهریش تغریبا یکی هست با آزاد . دانشگاهی برین که باروانتون بازی نشه اساتید اصلا برگه رو تصحیح نمیکنن ویه نمره پایین از خودشون میدن. تو امتحاناتم مراقبا ازبس دورت میچرخن تا عصبی بشی نتونی امتحان بدی

آمارگران تفکر ایده‌آل
سرمایه گذاری و تحلیل کسب وکار · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

نمیدونم این شرکت هنوز داره کار میکنه یا به امید خدا به گل نشسته ولی مطمئن باشید انقدر ناله و نفرین پشتشون هست و انقدر خودشون به درد نفهمیدن خودشون گرفتار هستن که آخر عاقبتی ندارن،لطفا عمر و اعصابتونو در اختیار همچین آدم هایی قرار ندید،حتی برای ۱ ساعت،پول این شرکت تا حالا به درد هیچ کس نخورده و دلیل بی برکت بودنش هم مدیرش از همه بهتر میدونه

گاج
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

بدترین واحد توی گاج، منابع انسانیش هست، مدیرش که زن داداش مدیرعامله و داداشش رو هم کرده مسئول انبار، پرسنل hr هم یکی از یکی بدتر مخصوصا خانم. ر که یه دختر خودخواه و وقیح هست، روزی نیست که خبر روابطش با پسرها و مردهای شرکت به گوش نرسه، حتی مردهای زن دار، حتی من شنیدم که دوست و اشناهاش رو بدون اینکه بار علمی داشته باشن با پارتی بازی اورده توی شرکت جا داده. واحد اداری که داغونن و اوازه دزدیهاشون و فاکتورسازیهاشون همه جا پیچیده. سرپرست بازرگانی هم با زیر اب زنی تونسته خودش رو اونجا نگه داره و هر روز هم درخواست افزایش حقوق میده و داداش و خواهرش هم از خودش بدتر. توی این فضای مسموم هیچ کسی نمیتونه دوام بیاره هر روز یه چیزی هست که اعصاب و رکان کارمندها رو بریزه به هم. ناهار هم قطع کردن و دیگه نمیدن. حیف عمر ما که توی این شرکت داره حروم میشه.

آپادانا تابناک سیستم (آپتاسیس)
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

مدیرعامل فاسد ‌و بیماری جنسی دارد. از این شرکت دوری کنید‌ . محیط کار بسیار غیر حرفه ای. حقوق به شدت پایین. پاداشی هم درکار نیست. هرکاری کنی میگن وظیفته‌. فقط هم اهل وعده وعیدهای توخالی ان. هیچکدوم عملی نمیشه و فقط برا متقاعد کردن نیرو به ادامه کاره. هیچ امنیت شغلی هم نیست‌ یکهو میگن جمع کن به سلامت.

گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما
مالی و اعتباری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارشناس

اگر شخصیت و سلام روانتون واستون مهمه کلاهتونم افتاد سمت این شرکت نیاید،تمام پروژه های عجله ای و بزن دررویی با مدیر پروژه هایی که واسه موقعیتی که تو خوابم نمیدیدن حاضرن هر رفتاری رو انجام بدن و بله قربان گوی مدیر عاملن چون خودشون کاری نمیکنن،بدترین تجربه کاری،در ضمن هر چقدم کار کنید میگن کارتون عقبه و بهتون اضافه کار نمیدن،عدم امنیت شغلی که دیگه نگم بهتره

دارالترجمه الف
رسانه و انتشارات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند دارالترجمه اودیسه (شیراز شمالی پاپلی)·۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارمند دارالترجمه اودیسه (شیراز شمالی پاپلی)

وقتی به روزهای کاری‌ام در آن دارالترجمه فکر می‌کنم، بیش از هر چیز، تضاد میان «خدمات تخصصی زبانی» و «سطح فکری مدیریت» در ذهنم نقش می‌بندد. مدیریت این مجموعه که توسط فردی با نام اختصاری «ف.و.خ» اداره می‌شد، مصداق بارزِ نبودِ درکِ استراتژیک و انسانی از یک کسب‌وکار بود. کار در آنجا شبیه به تلاش برای ساختن یک عمارت روی زمینی باتلاقی بود. تمام دغدغه‌ی مدیریت، نه ارتقای کیفیت خدمات ترجمه یا ایجاد یک محیط پویا، بلکه در دایره‌ی بسیار محدودی از نیازهای روزمره خلاصه می‌شد؛ دایره‌ای که وسعت فکری‌اش گاه به کوچکیِ یک بطری آب معدنی یا یک بسته دستمال‌کاغذی یا کم مصرف کردن چایی بود. در حالی که ما برای تحویل پروژه‌های حساس و تخصصی با ددلاین‌های فشرده دست‌وپنجه نرم می‌کردیم، اتاق مدیریت پر بود از بحث‌های سخیف و بی‌مایه که نشان‌دهنده عمق نگاه کوچک مدیری بود که تنها برای «امروز» زندگی می‌کرد و هیچ بینشی نسبت به حفظ سرمایه‌های انسانی‌اش نداشت. بزرگ‌ترین درد این محیط، بی‌عدالتیِ سیستماتیک بود. حقوق‌ها نه تنها ناچیز بودند، بلکه همیشه با تأخیرهای طولانی و بهانه‌های واهی پرداخت می‌شدند. برای ما که هزینه‌های زندگی‌مان به همان حقوق وابسته بود، شنیدنِ توجیه‌های مدیر در حالی که خودش مشغول سفارش دادن غذاهای گران‌قیمت از بهترین رستوران‌ها بود، نمک پاشیدن به زخم محسوب می‌شد. بیمه‌ها هم که داستان خودش را داشت؛ رد شدنِ ناقص و غیراصولی حق بیمه، نشان می‌داد که «ف.و.خ» حتی برای قانونی‌ترین حقوقِ پرسنل‌اش هم ارزشی قائل نیست. فرهنگِ «آزار»، بخشی از ابزار مدیریتی او شده بود. فشار آوردن‌های بی‌دلیل و برخوردهای تحقیرآمیز، تنها راهی بود که او گمان می‌کرد می‌تواند قدرت‌اش را به رخ بکشد. در حالی که او غرق در سودهای حاصل از استثمارِ ما بود، محیط کار به جای فضایی برای رشد و همکاری، به یک زندانِ فکری تبدیل شده بود. آن دوران برای من درس بزرگی شد؛ درسِ شناختِ تفاوتِ میانِ «صاحب‌کار» بودن و «مدیر» بودن. حالا که به آن روزها نگاه می‌کنم، خوشحالم که از آن فضای مسموم فاصله گرفتم، اما همچنان برای همکارانِ عزیزی که هنوز در چنبره‌ی این مدیریتِ کوته‌فکر گرفتارند، متأسفم.

فینوتک پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس··۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

هر دم از این باغ بری می‌رسد. مدیرعامل پشت مدیرعامل عوض شده و نظم و نظام شرکت هم به‌هم ریخته است. از مدیرها و معاون‌هایش هم که هرکدام داستانی دارند. از معاون فروش گرفته تا مدیر فروش و مدیرهای مالی. این دو مدیر مالی اخیر واقعاً عجیب بودند؛ هم آقای پ و هم آقای م. این آخری هم یک نیروی جدید آورده با عنوان کارشناس ارشد و سرپرست. پیشرفت‌ها هم که یک‌شبه اتفاق می‌افتد. هر کاری هم از واحد ما به سمت او رفته، گفته: «به من ربطی ندارد» یا «با من نیست». صدایش هم آن‌قدر بلند است و لحن حرف زدنش را هم بلد نیست که آدم می‌ماند این فرد از کجا آمده است. جالب اینجاست که آن داستان‌های مربوط به مشکلات اخلاقی که قبلاً در واحد محصول وجود داشت، حالا دقیقاً بین مدیر و کارشناس ارشد مالی در حال تکرار است. واقعاً جای تأسف دارد. فینوتک شرکت خوبی بود و البته می‌تواند دوباره هم باشد. فقط باید حواسشان به این آدم‌ها باشد. ما که رفتیم، و امیدوارم واقعاً مدیرعامل جدید یک کاری بکند؛ هم جلوی این رفتارها را بگیرد، هم به‌جای اینکه مزایای بچه‌ها را قطع کند، مسئله‌های اصلی را حل کند.

سروشان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبانی·۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
پشتیبانی

انگاری اومدی توی یک دانشگاهی که همه چیش با پارتی. اگه با مدیراش بلاسی رشد می کنی . منابع انسانی نداره. حقوق درست نمیدن . مدیراش هم نجسن . کثافت بازی این شرکت . سرپرست داد می زنه مدیر هیچی نمیگه انگار می ترسه. مدیراش پیشنهاد میدن به دخترا. هیچی براشون مهم نیست. اینجا فقط باید جون بکنی بعدشم هیچی . وقتی هم میخوای بری چندماه بعد با بیچارگی باید پولتو بگیری ازشون

آمارگران تفکر ایده‌آل
سرمایه گذاری و تحلیل کسب وکار · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

نمیدونم این شرکت هنوز داره کار میکنه یا به امید خدا به گل نشسته ولی مطمئن باشید انقدر ناله و نفرین پشتشون هست و انقدر خودشون به درد نفهمیدن خودشون گرفتار هستن که آخر عاقبتی ندارن،لطفا عمر و اعصابتونو در اختیار همچین آدم هایی قرار ندید،حتی برای ۱ ساعت،اصلا ارزششو ندارن و بدونید حقوق این شرکت برای هیچ کس نمونده و برکتی نداشته،دلیلش هم مدیر شرکت از همه بهتر میدونه

آمارگران تفکر ایده‌آل
سرمایه گذاری و تحلیل کسب وکار · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

نمیدونم این شرکت هنوز داره کار میکنه یا به امید خدا به گل نشسته ولی مطمئن باشید انقدر ناله و نفرین پشتشون هست و انقدر خودشون به درد نفهمیدن خودشون گرفتار هستن که آخر عاقبتی ندارن،لطفا عمر و اعصابتونو در اختیار همچین آدم هایی قرار ندید،حتی برای ۱ ساعت،اصلا ارزششو ندارن و بدونید حقوق این شرکت برای هیچ کس نمونده و برکتی نداشته،دلیلش هم مدیر شرکت از همه بهتر میدونه

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر فروش·۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مدیر فروش

من مشتری این مجموعه هستم. این مجموعه. کلاهبردار و دزد هست. و ما از طریق مراجع ذی صلاح در حال پیگیری کلاهبرداری این مجموعه هستیم. متاسفانه روشهای نوینی برای کلاهبرداری هست. که این مجموعه و مدیرانش انجام میدهند. ...... ..... .... .... .... .... ... ................................................................

آکاف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند ·۸ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
برنامه نویس بک اند

من در تیم استانبول فعالیت می‌کردم و طبیعتاً ارتباط زیادی با تیم برنامه‌نویسی ایران نداشتیم. به‌نظر من اصلی‌ترین چالش کار در آکاف این بود که تمام داکیومنت‌ها و اپلیکیشن‌ها باید ابتدا به زبان انگلیسی تولید می‌شدند و بعد از ترجمه به فارسی، نسخه نهایی فارسی تحویل داده می‌شد. دلیلش هم این بود که بخشی از پروژه‌ها توسط برنامه‌نویس‌های غیرایرانی توسعه داده می‌شد. به‌نظرم این روند تا حدی سرعت پیشرفت پروژه‌ها را کاهش می‌داد، اما در مجموع تجربه خوبی بود.

داده پردازی رسپینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

با اینکه قبل از استخدام، کلی کامنت منفی اینور و اونور از رسپینا دیدم، اما باز هم احمقانه انتخاب کردم و رفتم. تنها چیزی که در اون سازمان وجود نداره، احترام به نیروی کاره، محیط شلوغ و بی نظم، مدیران کارنابلد، دروغگویی منابع انسانی و هر خصوصیت منفی دیگه‌ای در این شرکت غوغا میکنه. واقعا حیف وقت و انرژی که اونجا گذاشتم. بدترین تجربه کاریم بود .

فن آوران انیاک رایانه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۶ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

در کل جای پیشرفت نمیزارن داشته باشی .تیم قدیم رو آ.ش رهبری میکنه که در کل سطح سواد پایینی داره اما مسیر ماندگاری رو بسیار بلده مدیریت عامل هم کلا حس کنه ازش باسوادتری اولین دشمنت میشه و سابقه ایشون رو هم همه میدونن اگر میخوای کار شروع کنی برو اونجا اما فرد با سابقه اونجا اصلا نباید بره مراقب تیم قدیمی اونجا هم باش چون صاحب اصلی تا حالا ۵۰ بار اون شرکت رو فروخته و مجدد با تخریب شرکت اونو با قیمت کم خریده

(توسن (شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۶ خرداد ۱۴۰۵
۲.۰
کارشناس

مشکلاتی که توسن (گاندی) داره صادقانه اینجا مینویسم: 1- طبقات معمولا پر سر و صدا هستن, افرادی لات با ادبیات زننده و چاله میدونی و با استفاده از الفاظ رکیک همش مزاحم دیگران میشن و حسابی شرایط بدی هستش و مدیران هم انگار خواب تشریف دارن؟؟؟ (مخصوصا طبقه سوم) 2- کیفیت سخت افزار, میز و صندلی فاجعه و همگی خراب هستن. اصلا برای شما دوزار ارزش قایل نیستن که تجهیزات نو بهت بدن! 3- ده ها نفر رو کنار هم ردیف کردن و میزها بهم چسبیده هستن. هیچ پرایویسی نداری و باید دماغ به دماغ همکارت بشینی... 4- شرکت از نظر فنی هیچ برنامه و الگویی نداره و پروژه ها هم بصورت هیئتی مدیریت میشن. امکان برگشت کارها و زمانبندی مسخره وجود داره. 5- شاید چند ماه یا چند سال تو شرکت باشی ولی هیچ ارزشی برای توانمندیهای فنی شما قایل نیستن! اینهایی که نوشتم واقعا مشکلات اساسی توسن هستن که اگر رفع نشه این خروج نیرویی که شرکت داره همیشه هست و بیشتر هم خواهد شد. بنظر من منابع انسانی باید ورود کنه و افراد سمی رو تو شرکت تنبیه کنن تا جو آرام مجدد به شرکت برگرده!!!

کولر هوایی آبان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۵ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناس

امروز 6 خرداد 1405 هست نیمی از حقوق اسفند 1404 را در 6 خرداد 1405 دادن تازه قراردادی هم در کار نیست همیشه با 50 روز تاخیر میدادن جنگ هم بهانه شد براشون البته منافع مادی هم داشتن نه اینکه پول نداشته باشن گور پدر کارمندی که باید اجناس را چند برابر بخره در عوض آقایون خیری پول حقوق را ورق و .... خریدن تا ده برابر سود کنن لعنت به کسانی که از هر فرصتی برای ظلم کردن استفاده میکنن هیچ کس از کار کردن تو این شرکت خوشحال نیست یک نفر نشنیدم بگه خدا بهشون بیشتر بده فقط ناله و نفرین پشت شون هست برای همین هم کارشون هیچ وقت نمیگیره