کارشناس های هم سایت بهترین تجربه رو به من برای رشد و توسعه کسب و کارم نشون دادند. مرسی هم سایت.............. من هم سایت دارم.
آخرین تجربهها
حس من به هم سایت خیلی خوبه. کارشناسان هم سایت با مشاوره و بررسی های اصولی قبل از اجرا و شروع پروژه خیلی از مسیرهای خاموش را برای همه مشتریان روشن کردند. هم سایت واقعا پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی هستی....
من به عنوان یک موشن گرافیست با این مجموعه کار کردم و تجربه فوق العاده ای بود تیم فوق العاده قوی مدیریت عالی جو کاری عالی و....
شرکت به نسبت کوچک است. محیطی صمیمی ولی حرفه ای داره. خیلی سلسه مراتب اداری اون شکلی نداره، تیم های کوچیک (از یکی دونفر تا نهایتا ۴-۵ نفر) برای پروژه های مختلف داره که توی هر تیم یه نفر به عنوان Lead یا سرپرست وجود داره که زمانبندی، تقسیم کار و در صورت لزوم شرکت توی جلسات با مشتری رو انجام بده. ساعت کاریش تا 9:30 برای فنی ها شناوره. البته تاخیر رو اون موقعی که من بودم لحاظ نمیکردن،یعنی کلا شناور بود. بیشتر روی انجام شدن به موقع و صحیح کار تمرکز هست. اما نزدیک deadline شاید تا شب هم مجبور باشید بمونید که کار تموم بشه. پرداختی هاشون عموما خیلی بالا نبوده، معمولی، شاید هم یه مقدار کم. به نظرم بزرگترین نقطه ضعفش اینه. بیمه و بیمه تکمیلی ارائه میکنن، معمولا مناسبت های خاص (سالگرد تاسیس شرکت، یلدا، نوروز و ...) رو جشن میگیرن. بسته به وضع مالی و مناسبتش از رستوران و توچال، تا خرید کیک و جمع شدن دور هم توی شرکت متغیره. تولد کارمندها رو هم جشن میگیرن. من ندیدم کسی رو اخراج کنن، اما اگه نیرویی به نظرشون خوب نباشه بال و پر بهش نمیدن، حقوقش خیلی تغییر نمیکنه، روش خیلی حساب نمیکنن. از طرفی چون شرکت کوچیکه خیلی جای پیشرفت زیادی وجود نداره. سیستم پرداخت حقوقش هم اینه که عددی رو که توافق میکنید یه مقدارش رو ماهانه، و بقیه اش رو سه ماه یکبار یه جا دریافت میکنید. یعنی مثلا اگه 1 میلیون تومن توافقتون باشه، ششصد هزار تومن رو مامانه به عنوان حقوق پایه (که بیمه و مالیات و ... از اون حساب میشه) بهتون پرداخت میکنن، سر سه ماه هم یک میلیون و دویست هزارتومن (سه تا ۴۰۰ هزار تومن) جدا به اسم پاداش پرداخت میکنن (که البته باز بهش مالیات میخوره ولی بیمه نمیخوره). از طرفی بیمه کمتری پرداخت میکنید که درآمد بالاتری خواهید داشت، اما از طرف دیگه حقوق کمتری توی سابقیه بیمه اتون رد میشه.
به مدت تقریبا سه سال ترکیبی از دورکاری و کار دائم تو شرکت توزین صدر کار کردم. شرکت شامل دو بخش عمده دفتر فروش و کارخونه هستش که در حال حاضر محل فیزیکیشون ادغام شده. سمت من مدیریت وب و امور محتوا بود و توی این مدت ویدیوهای آموزشی مجموعه رو ساختم و ۳ سایت اصلی شرکت رو توسعه دادم. یک سایت معرفی شرکتی و دو سایت فروشگاهی. شرکت توزین صدر یک شرکت سنتی هستش با ساعات کاری ثابت و مزایای معمولی. مدیر عامل مجموعه آدم خوش ذوقیه و اگر ایده خوبی داشته باشین برای پیاده سازی امکانات در اختیارتون قرار میده.
وارد کننده و به روز کننده محصولات در سایت دکانچه
۴ ماه با شرکت نردبان اندیشه کار کردم به جد بدترین تجربه کاریم بود که که حداقل یک سالی منو عقب انداخت در کل دلایل بد بودن شرکت دروغ گو بودن و غیر حرفه ای بودن چه در کار فنی چه در مدیریت مجوعه هست. به دلایل مختلف نوشتن قرار داد با من رو هی به عقب مینداختن تا بیمه برام رد نکنن . بیمه رو با قیمت کف رد میکنن تا مالیات و حق بیمه کمتری بدن موقع پرداخت عیدی هم دبه کردن و گفتن عیدی رو هم پایین ترین قیمت پرداخت میکنیم. در آخر هم که از مجموعشون جدا شدم حدود 6 7 تومن طلبم رو بهم گفتن نمیدیم :| در کل جای خوبی برای کار کردن نیست اصلا پیشنهاد نمیکنم
احساس خیلی راحتی داریم.
بورسیکا عملا یکی از 5 فروشگاه برتر اینترنتی ایران محسوب میشه و توی مدتی که اینجا مشغول به کار بودم روند رو به رشد خوبی رو تجربه کرده و این مساله در کنار تجربه روبه تزاید تیم های مختلف کاری آیندۀ موفقی رو برای همه ما ترسیم کرده. با اینکه بورسیکا تبلیغات قوی و پرهزینه ای نداشته ولی تجربه خوب خریدی که برای مشتریانش ایجاد کرده اونو در یک مسیر رشد قابل قبول قرار داده.
در دوره تقریبا دو سالهای که در آبانگان کار کردم همه چیز عالی بود، از محیط کار و روابط دوستانه بین اعضا شرکت، مدیریت فوقالعاده، رعایت تمام قوانین وزارت کار مثل بیمه و عیدی و ... ، تا ساعت کار آزاد و شناور و پاداش پایان سال. تنها دلیل اینکه اینکه به شرکت دیگهای رفتم دریافت پیشنهاد کار با شرایط مالی بالاتر بود که بعد از مشورت با این شرکت، مجبور به انتخاب شرکت جدید شدم.
هیچی بلد نبودم اموزش رایگان دیدم از صفر کار با کامپیوتر تا... شش ماه بدون دریافتی از ماه ششم به بعد حدود 150 الی 200 تونستم در بیارم کم کم زیاد شد ماه نوزدهم 3 تومن در اوردم به مدت 4 ماه ولی باز خودم کم کاری کردم این ماه 200 در اوردم البته همین دیوست تومن برای حدود 52 ساعت کار هست یعنی حدود روزی 2 ساعت وقت گیر نیست کاملا خوش حساب و پرداختی و قوانین شفافی رو دارن و غیرحضوری هست وقتی کار میکردم 3200000 در اوردم اما وقتیم که کار نکردم کسی نگفت بالا چشمت ابرو هست البته پیگیر هستن و اگر مشکلی باشه کمک میکنن تا رفع بشه خصوصا اگر مرتبط با تخصص و ترفند های کار باشه
تاپ ادورت مجموعه ای بود تماما جوان ، پویایی و جست و جو گری در تمام قسمت های مجموعه وجود داشت و این حس کاملا بود که برای پیشرفت باید یاد گرفت و جست و جو کرد مدیریت مجموعه آقای کامرانی واقعا به عنوان یک همراه در کنار نفرات بودن تا اینکه به عنوان یک رئیس باشن و فقط بخوان دستور بدن
یک تجربه خیلی خوب
مصاحبه ای که با ادیلار داشتم خیلی عجیب بود! یه تماس تلفنی طولانی که تقریبا در مورد همه علایق زندگی من سوال شد و تنها سوالی که در مورد رزومه فنی بود صداقت در نوشتار اونها بود. وقتی به مصاحبه حضوری دعوت شدم یه تیم خیلی حرفه ای مصاحبه انجام دادن و در نهایت جلسه مستقیم با مدیر عامل شرکت بود. رفتار بسیار گرمی با من شد و برای کار در شرکت انتخاب شدم. جذاب ترین نکتش این بود که روز اول مدیرعامل چند ساعت رو با من گذروند و به صورت کامل با شرکت آشنا شدم؛ اتفاقی که در شرکتهای قبلی یک ماه طول کشیده بود!! فرهنگ کاری آدیلار بر مبنای اعتماد طرفین هست و فضا کاملا شاد و بدون استرس هست. از بودن در آدیلار بسیار خوشحالم! بیاین به سایت ما شما هم سر بزنید : https://adilar.com/
تا امروز 390 تا کلمه کلیدی رو تو صفحه اول دارم و جایگاه اول گوگل با 10 تا شرکت تو گیلان و تهران کار کردم فقط پول الکی خرج کردم ، مجانی مشاوره میگیرم کلیم تخفیف و قیمت زیر نرخ بازار واقعا بی نظیرن
نظرات بقیه رو خوندم خواستم نحوه اشناییم رو با بازدید ایده بگم من فرهناز یعقوبی 23 ساله ساکن رشت دانشجوی دانشگاه ازاد هستم که از مهر 97 در همایش بزرگ کسب و کارهای اینترنتی با این مجموعه اشنا شدم. با 3 تا از دوستام به همایش کسب و کارهای اینترنتی این مجموعه رفتیم برخلاف تمام همایش ها و کارگاه ها محیط شدیدا جذاب و خاصی بود و بعد از گذشت 5 ساعت تصمیم گرفتم کسب و کار اینترنتی داشته باشم. مشاوره کاملا رایگانشون رو بعد یه هفته استفاده کردم و با ستا دوستام و دو نفر دیگه طی مشاوره تصمیم گرفتیم شروع به کار کنیم اموزش ها کاملا رایگان بود و هزینه ای بابت اموزش ازمون دریافت نکردن تمام جلسات به صورت حضوری و ساعت کاری هم کاملا در اختیار خودم بدون نیاز به حضور و اجازه داد در کنار درسم که ترم اخر مهندسی برق هستم به راحتی فعالیت کنم. 3 ماه اموزش دیدم و حقوقیم دریافت نکردم میزان فعالیتم در این سه ماه در کل به روزی 2ساعت نرسید اما حقوقی دریافت نکردم و کاری نمیکردم از ماه چهارم بهم اجازه فعالیت داده نشد و ازم خواستن یا وقت مفید بزارم یا به فعالیتم اجازه نمیدن و منم قبول کردم از کند کار کردن و الکی تایم کاری رد کردن دست کشیدم. مهر اشنایی - ابان اذر دی اموزش با فعالیت الکی - بهمن اسفند دریافتی ماهی 200 تومن - فرودین 560 هزارتومن از بین ما پنج نفر خانم زارعی تا فرودین هیچی نتونسته درامد داشته باشه و 2 نفرم اذر ماه دیگه به کار ادامه ندادن اما یه اقا بابکی که من معرفیش کردم به بازدید ایده خدا روشکر حقوق فردوینشون یک میلیون و نهصد تومن بود و بهترین مجموعه برای کار کردن حتی بدون تجربه کاری و دانش هست. تنها مشکلشونم از نظر من این هست که به نیروهای بی تجربه و صفر کیلومتر که هیچگونه تجربه کاری نداشتن فرصت کار کردن و پیشرفت داد و حقوقهایی به نیروها میداد که باید چندسال کار میکردن تا میتونستن به اون حقوق برسن اما با کم کردن حاشیه سود خدماتی که ارارئه میدن برای خودشون و نوع تجارتی که توش هستیم میشه گفت منطقی هست اما میتونن کمتر به پرسنل باز پرداخت کنن تا امنیت شغلی بیشتری رو تضمینن کنن و یه مقدار هم سختگیری نکردن به نیروها و اعتماد بیش از حد به اونها برای شرکت خیلی گرون تموم میشه چون هم زمانشون رو افراد بی تجربه و بی هدف از بین میبرن و... من شخصا تا با خودم کنار اومدم که واقعا میخوام کار کنم یا نه 3 یا چهار بار فقط جلسه داشتم اما با اینکه هم خودشون میدونستن هم من که هیچ کاری نمیکنم اما باز برام وقت میذاشتن و بهم فرصت میدادن که کمتر جایی چنین کاری رو میکنه و فکر میکنم خدا هم مزد این لطفشون رو بهشون میده مهمترین ویژگی کار در بازدید ایده تایم کاری ازاد - روز کاری ازاد - نحوه کاری ازاد - بدون اقا بالاسر داشتن - امکان فعالیت و جا به جا شدن در بیشتر از 30 بخش - امکان فعالیت همزمان در چند شاخه - قوانین کامل و خوش حساب بودن - کاملا صمیمی و دوستانه بودن تیم ها - صد در صد غیرحضوری - اموزش های مداوم رایگان و حتی پولی ... و این همه ازادی و سبک غیرحضوری بودن کار باعث میشه خیلی ها از کار کناره گیری کنن ولی من با 1 سال توی بیمه کار کردن 2 سال شرکت پنبه ریز 2 سال مشاوره اموزشگاه ونوس و... خلاصه تونستم یه کار بی دردسر و قابل پیشرفت رو پیدا کنم. از سایت خوبتون ممنونم لطفا بعد از تایید این نظر و گذاشتن توی سایت مطلعم کنید
دو سال پیش از سیستم کسب درامد پویا وب با پرداخت 4.5 میلیون یه سایت خریدم کلیم هزینه تبلیغات و دامنه و سرور کردم ماه ششم حدودا سرجمع 106 میلیون بدهی بالا اوردم از هزینه ای که باید به کاربرا پرداخت میکردم تا هزینه های سرور و سایت به لطف خدا با اقای اسدی اشنا شدم با استفاده از مشاوره کسب و کارهای اینترنتی و پکیج مدیریت سایت با هزینه حدودی 6 هفت تومن تونستم کل مشکلات رو رفع کنم مجوز ابطال شده سایتم درست کردم تمام کاربرامم به سایت برگشتن و الحمدالله با ارتباط مداوم با ایشون امروز درامد روزانه 2.5 رو دارم و کل مدت ارتباطم با این تیم سرجمع 1 سال هست که از 24 ساعت کلشو در اختیارم میزارن واقعا جا داشت یجایی یه چیزی بگم که ادای دین کرده باشم
سلام 2 تا سایت برام طراحی کردن سایت فیلم و سریال و سیستم وبلاگدهی خیلی از کارشون راضی هستم هزینه بصرفه و طراحی عالی و بدون نقص امروز دنبال خریدن بانک شماره بودم دیدم سایت شما امکان ثبت نظر داره و نظرات مثبتی هم خدا رو شکر دیگران برای این سایت داشتن و باعث افتخارم شد. تا امروز 2 سایت و 6 قرار داد سئو و بهینه سازی داشتم و از اکثر خدماتی که ارائه میدن استفاده کردم و کاملا مورد رضایتم هست ارزوی توفیق روز افزون براشون دارم
سلام 6 ساله در حال همکاری با این مجموعه هستم پرداختی شفاف و منظمی داره استخدام یا قراردادی هم نیستم از بخش های کسب درامد سایتشون استفاده میکنم که با پشتیبانی کامل شخص مدیر سایت به بهترین نحوه مشکلاتم حل میشه در ماه 2مرتبه تسویه حساب میکنم و کل وجه کارکردمو کامل برام واریز میکنن در کل عالیه
دانشجو منابع طبیعی هستم سال 95 سه ماه کار کردم روزانه 2 ساعت هیچ دریافتی نداشتم شروع کردم به اموزش دیدن نصب دوربین مداربسته و اسانسور و.. در اموزشگاه ها اما موفق نشدم و فقط پول از جیبم رفت مهر 96 مجددا مراجعه کردم بهشون و دوره اموزشی ثبت نام کردم چون اصلا هیچی بلد نبودم بعد از هفت ماه برای اینکه عملی تر کار رو یاد بگیرم بتونم تو شرکتا کار کنم به عنوان کاراموز شروع به فعالیت کردم خدا رو شکر الان از درامدم و شغلم که نه ساعت کاری داره نه چیزی کاملا راضی هستم. یک هفته در میان کار میکنم یعنی شنبه تا پنج شنبه بعد هفت روز فعالیتی انجام نمیدم و فقط تنها شغلم درامد بازدید ایده هست
کارشناس های هم سایت بهترین تجربه رو به من برای رشد و توسعه کسب و کارم نشون دادند. مرسی هم سایت.............. من هم سایت دارم.
حس من به هم سایت خیلی خوبه. کارشناسان هم سایت با مشاوره و بررسی های اصولی قبل از اجرا و شروع پروژه خیلی از مسیرهای خاموش را برای همه مشتریان روشن کردند. هم سایت واقعا پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی هستی....
من به عنوان یک موشن گرافیست با این مجموعه کار کردم و تجربه فوق العاده ای بود تیم فوق العاده قوی مدیریت عالی جو کاری عالی و....
شرکت به نسبت کوچک است. محیطی صمیمی ولی حرفه ای داره. خیلی سلسه مراتب اداری اون شکلی نداره، تیم های کوچیک (از یکی دونفر تا نهایتا ۴-۵ نفر) برای پروژه های مختلف داره که توی هر تیم یه نفر به عنوان Lead یا سرپرست وجود داره که زمانبندی، تقسیم کار و در صورت لزوم شرکت توی جلسات با مشتری رو انجام بده. ساعت کاریش تا 9:30 برای فنی ها شناوره. البته تاخیر رو اون موقعی که من بودم لحاظ نمیکردن،یعنی کلا شناور بود. بیشتر روی انجام شدن به موقع و صحیح کار تمرکز هست. اما نزدیک deadline شاید تا شب هم مجبور باشید بمونید که کار تموم بشه. پرداختی هاشون عموما خیلی بالا نبوده، معمولی، شاید هم یه مقدار کم. به نظرم بزرگترین نقطه ضعفش اینه. بیمه و بیمه تکمیلی ارائه میکنن، معمولا مناسبت های خاص (سالگرد تاسیس شرکت، یلدا، نوروز و ...) رو جشن میگیرن. بسته به وضع مالی و مناسبتش از رستوران و توچال، تا خرید کیک و جمع شدن دور هم توی شرکت متغیره. تولد کارمندها رو هم جشن میگیرن. من ندیدم کسی رو اخراج کنن، اما اگه نیرویی به نظرشون خوب نباشه بال و پر بهش نمیدن، حقوقش خیلی تغییر نمیکنه، روش خیلی حساب نمیکنن. از طرفی چون شرکت کوچیکه خیلی جای پیشرفت زیادی وجود نداره. سیستم پرداخت حقوقش هم اینه که عددی رو که توافق میکنید یه مقدارش رو ماهانه، و بقیه اش رو سه ماه یکبار یه جا دریافت میکنید. یعنی مثلا اگه 1 میلیون تومن توافقتون باشه، ششصد هزار تومن رو مامانه به عنوان حقوق پایه (که بیمه و مالیات و ... از اون حساب میشه) بهتون پرداخت میکنن، سر سه ماه هم یک میلیون و دویست هزارتومن (سه تا ۴۰۰ هزار تومن) جدا به اسم پاداش پرداخت میکنن (که البته باز بهش مالیات میخوره ولی بیمه نمیخوره). از طرفی بیمه کمتری پرداخت میکنید که درآمد بالاتری خواهید داشت، اما از طرف دیگه حقوق کمتری توی سابقیه بیمه اتون رد میشه.
به مدت تقریبا سه سال ترکیبی از دورکاری و کار دائم تو شرکت توزین صدر کار کردم. شرکت شامل دو بخش عمده دفتر فروش و کارخونه هستش که در حال حاضر محل فیزیکیشون ادغام شده. سمت من مدیریت وب و امور محتوا بود و توی این مدت ویدیوهای آموزشی مجموعه رو ساختم و ۳ سایت اصلی شرکت رو توسعه دادم. یک سایت معرفی شرکتی و دو سایت فروشگاهی. شرکت توزین صدر یک شرکت سنتی هستش با ساعات کاری ثابت و مزایای معمولی. مدیر عامل مجموعه آدم خوش ذوقیه و اگر ایده خوبی داشته باشین برای پیاده سازی امکانات در اختیارتون قرار میده.
وارد کننده و به روز کننده محصولات در سایت دکانچه
۴ ماه با شرکت نردبان اندیشه کار کردم به جد بدترین تجربه کاریم بود که که حداقل یک سالی منو عقب انداخت در کل دلایل بد بودن شرکت دروغ گو بودن و غیر حرفه ای بودن چه در کار فنی چه در مدیریت مجوعه هست. به دلایل مختلف نوشتن قرار داد با من رو هی به عقب مینداختن تا بیمه برام رد نکنن . بیمه رو با قیمت کف رد میکنن تا مالیات و حق بیمه کمتری بدن موقع پرداخت عیدی هم دبه کردن و گفتن عیدی رو هم پایین ترین قیمت پرداخت میکنیم. در آخر هم که از مجموعشون جدا شدم حدود 6 7 تومن طلبم رو بهم گفتن نمیدیم :| در کل جای خوبی برای کار کردن نیست اصلا پیشنهاد نمیکنم
احساس خیلی راحتی داریم.
بورسیکا عملا یکی از 5 فروشگاه برتر اینترنتی ایران محسوب میشه و توی مدتی که اینجا مشغول به کار بودم روند رو به رشد خوبی رو تجربه کرده و این مساله در کنار تجربه روبه تزاید تیم های مختلف کاری آیندۀ موفقی رو برای همه ما ترسیم کرده. با اینکه بورسیکا تبلیغات قوی و پرهزینه ای نداشته ولی تجربه خوب خریدی که برای مشتریانش ایجاد کرده اونو در یک مسیر رشد قابل قبول قرار داده.
در دوره تقریبا دو سالهای که در آبانگان کار کردم همه چیز عالی بود، از محیط کار و روابط دوستانه بین اعضا شرکت، مدیریت فوقالعاده، رعایت تمام قوانین وزارت کار مثل بیمه و عیدی و ... ، تا ساعت کار آزاد و شناور و پاداش پایان سال. تنها دلیل اینکه اینکه به شرکت دیگهای رفتم دریافت پیشنهاد کار با شرایط مالی بالاتر بود که بعد از مشورت با این شرکت، مجبور به انتخاب شرکت جدید شدم.
هیچی بلد نبودم اموزش رایگان دیدم از صفر کار با کامپیوتر تا... شش ماه بدون دریافتی از ماه ششم به بعد حدود 150 الی 200 تونستم در بیارم کم کم زیاد شد ماه نوزدهم 3 تومن در اوردم به مدت 4 ماه ولی باز خودم کم کاری کردم این ماه 200 در اوردم البته همین دیوست تومن برای حدود 52 ساعت کار هست یعنی حدود روزی 2 ساعت وقت گیر نیست کاملا خوش حساب و پرداختی و قوانین شفافی رو دارن و غیرحضوری هست وقتی کار میکردم 3200000 در اوردم اما وقتیم که کار نکردم کسی نگفت بالا چشمت ابرو هست البته پیگیر هستن و اگر مشکلی باشه کمک میکنن تا رفع بشه خصوصا اگر مرتبط با تخصص و ترفند های کار باشه
تاپ ادورت مجموعه ای بود تماما جوان ، پویایی و جست و جو گری در تمام قسمت های مجموعه وجود داشت و این حس کاملا بود که برای پیشرفت باید یاد گرفت و جست و جو کرد مدیریت مجموعه آقای کامرانی واقعا به عنوان یک همراه در کنار نفرات بودن تا اینکه به عنوان یک رئیس باشن و فقط بخوان دستور بدن
یک تجربه خیلی خوب
مصاحبه ای که با ادیلار داشتم خیلی عجیب بود! یه تماس تلفنی طولانی که تقریبا در مورد همه علایق زندگی من سوال شد و تنها سوالی که در مورد رزومه فنی بود صداقت در نوشتار اونها بود. وقتی به مصاحبه حضوری دعوت شدم یه تیم خیلی حرفه ای مصاحبه انجام دادن و در نهایت جلسه مستقیم با مدیر عامل شرکت بود. رفتار بسیار گرمی با من شد و برای کار در شرکت انتخاب شدم. جذاب ترین نکتش این بود که روز اول مدیرعامل چند ساعت رو با من گذروند و به صورت کامل با شرکت آشنا شدم؛ اتفاقی که در شرکتهای قبلی یک ماه طول کشیده بود!! فرهنگ کاری آدیلار بر مبنای اعتماد طرفین هست و فضا کاملا شاد و بدون استرس هست. از بودن در آدیلار بسیار خوشحالم! بیاین به سایت ما شما هم سر بزنید : https://adilar.com/
تا امروز 390 تا کلمه کلیدی رو تو صفحه اول دارم و جایگاه اول گوگل با 10 تا شرکت تو گیلان و تهران کار کردم فقط پول الکی خرج کردم ، مجانی مشاوره میگیرم کلیم تخفیف و قیمت زیر نرخ بازار واقعا بی نظیرن
نظرات بقیه رو خوندم خواستم نحوه اشناییم رو با بازدید ایده بگم من فرهناز یعقوبی 23 ساله ساکن رشت دانشجوی دانشگاه ازاد هستم که از مهر 97 در همایش بزرگ کسب و کارهای اینترنتی با این مجموعه اشنا شدم. با 3 تا از دوستام به همایش کسب و کارهای اینترنتی این مجموعه رفتیم برخلاف تمام همایش ها و کارگاه ها محیط شدیدا جذاب و خاصی بود و بعد از گذشت 5 ساعت تصمیم گرفتم کسب و کار اینترنتی داشته باشم. مشاوره کاملا رایگانشون رو بعد یه هفته استفاده کردم و با ستا دوستام و دو نفر دیگه طی مشاوره تصمیم گرفتیم شروع به کار کنیم اموزش ها کاملا رایگان بود و هزینه ای بابت اموزش ازمون دریافت نکردن تمام جلسات به صورت حضوری و ساعت کاری هم کاملا در اختیار خودم بدون نیاز به حضور و اجازه داد در کنار درسم که ترم اخر مهندسی برق هستم به راحتی فعالیت کنم. 3 ماه اموزش دیدم و حقوقیم دریافت نکردم میزان فعالیتم در این سه ماه در کل به روزی 2ساعت نرسید اما حقوقی دریافت نکردم و کاری نمیکردم از ماه چهارم بهم اجازه فعالیت داده نشد و ازم خواستن یا وقت مفید بزارم یا به فعالیتم اجازه نمیدن و منم قبول کردم از کند کار کردن و الکی تایم کاری رد کردن دست کشیدم. مهر اشنایی - ابان اذر دی اموزش با فعالیت الکی - بهمن اسفند دریافتی ماهی 200 تومن - فرودین 560 هزارتومن از بین ما پنج نفر خانم زارعی تا فرودین هیچی نتونسته درامد داشته باشه و 2 نفرم اذر ماه دیگه به کار ادامه ندادن اما یه اقا بابکی که من معرفیش کردم به بازدید ایده خدا روشکر حقوق فردوینشون یک میلیون و نهصد تومن بود و بهترین مجموعه برای کار کردن حتی بدون تجربه کاری و دانش هست. تنها مشکلشونم از نظر من این هست که به نیروهای بی تجربه و صفر کیلومتر که هیچگونه تجربه کاری نداشتن فرصت کار کردن و پیشرفت داد و حقوقهایی به نیروها میداد که باید چندسال کار میکردن تا میتونستن به اون حقوق برسن اما با کم کردن حاشیه سود خدماتی که ارارئه میدن برای خودشون و نوع تجارتی که توش هستیم میشه گفت منطقی هست اما میتونن کمتر به پرسنل باز پرداخت کنن تا امنیت شغلی بیشتری رو تضمینن کنن و یه مقدار هم سختگیری نکردن به نیروها و اعتماد بیش از حد به اونها برای شرکت خیلی گرون تموم میشه چون هم زمانشون رو افراد بی تجربه و بی هدف از بین میبرن و... من شخصا تا با خودم کنار اومدم که واقعا میخوام کار کنم یا نه 3 یا چهار بار فقط جلسه داشتم اما با اینکه هم خودشون میدونستن هم من که هیچ کاری نمیکنم اما باز برام وقت میذاشتن و بهم فرصت میدادن که کمتر جایی چنین کاری رو میکنه و فکر میکنم خدا هم مزد این لطفشون رو بهشون میده مهمترین ویژگی کار در بازدید ایده تایم کاری ازاد - روز کاری ازاد - نحوه کاری ازاد - بدون اقا بالاسر داشتن - امکان فعالیت و جا به جا شدن در بیشتر از 30 بخش - امکان فعالیت همزمان در چند شاخه - قوانین کامل و خوش حساب بودن - کاملا صمیمی و دوستانه بودن تیم ها - صد در صد غیرحضوری - اموزش های مداوم رایگان و حتی پولی ... و این همه ازادی و سبک غیرحضوری بودن کار باعث میشه خیلی ها از کار کناره گیری کنن ولی من با 1 سال توی بیمه کار کردن 2 سال شرکت پنبه ریز 2 سال مشاوره اموزشگاه ونوس و... خلاصه تونستم یه کار بی دردسر و قابل پیشرفت رو پیدا کنم. از سایت خوبتون ممنونم لطفا بعد از تایید این نظر و گذاشتن توی سایت مطلعم کنید
دو سال پیش از سیستم کسب درامد پویا وب با پرداخت 4.5 میلیون یه سایت خریدم کلیم هزینه تبلیغات و دامنه و سرور کردم ماه ششم حدودا سرجمع 106 میلیون بدهی بالا اوردم از هزینه ای که باید به کاربرا پرداخت میکردم تا هزینه های سرور و سایت به لطف خدا با اقای اسدی اشنا شدم با استفاده از مشاوره کسب و کارهای اینترنتی و پکیج مدیریت سایت با هزینه حدودی 6 هفت تومن تونستم کل مشکلات رو رفع کنم مجوز ابطال شده سایتم درست کردم تمام کاربرامم به سایت برگشتن و الحمدالله با ارتباط مداوم با ایشون امروز درامد روزانه 2.5 رو دارم و کل مدت ارتباطم با این تیم سرجمع 1 سال هست که از 24 ساعت کلشو در اختیارم میزارن واقعا جا داشت یجایی یه چیزی بگم که ادای دین کرده باشم
سلام 2 تا سایت برام طراحی کردن سایت فیلم و سریال و سیستم وبلاگدهی خیلی از کارشون راضی هستم هزینه بصرفه و طراحی عالی و بدون نقص امروز دنبال خریدن بانک شماره بودم دیدم سایت شما امکان ثبت نظر داره و نظرات مثبتی هم خدا رو شکر دیگران برای این سایت داشتن و باعث افتخارم شد. تا امروز 2 سایت و 6 قرار داد سئو و بهینه سازی داشتم و از اکثر خدماتی که ارائه میدن استفاده کردم و کاملا مورد رضایتم هست ارزوی توفیق روز افزون براشون دارم
سلام 6 ساله در حال همکاری با این مجموعه هستم پرداختی شفاف و منظمی داره استخدام یا قراردادی هم نیستم از بخش های کسب درامد سایتشون استفاده میکنم که با پشتیبانی کامل شخص مدیر سایت به بهترین نحوه مشکلاتم حل میشه در ماه 2مرتبه تسویه حساب میکنم و کل وجه کارکردمو کامل برام واریز میکنن در کل عالیه
دانشجو منابع طبیعی هستم سال 95 سه ماه کار کردم روزانه 2 ساعت هیچ دریافتی نداشتم شروع کردم به اموزش دیدن نصب دوربین مداربسته و اسانسور و.. در اموزشگاه ها اما موفق نشدم و فقط پول از جیبم رفت مهر 96 مجددا مراجعه کردم بهشون و دوره اموزشی ثبت نام کردم چون اصلا هیچی بلد نبودم بعد از هفت ماه برای اینکه عملی تر کار رو یاد بگیرم بتونم تو شرکتا کار کنم به عنوان کاراموز شروع به فعالیت کردم خدا رو شکر الان از درامدم و شغلم که نه ساعت کاری داره نه چیزی کاملا راضی هستم. یک هفته در میان کار میکنم یعنی شنبه تا پنج شنبه بعد هفت روز فعالیتی انجام نمیدم و فقط تنها شغلم درامد بازدید ایده هست