این شرکت در بازه های زمانی مختلف آگهی کارآموز میده و در آگهی قید می کنه که در صورت رضایت کارفرما جذب صورت می گیره. ولی هیچ وقت این اتفاق نمی افته. این شرکت به وسیله برنامه های کارآموزی کارهای خودش رو با کیفیت کم انجام میده و وقتی دوره کارآموزی در اون پوزیشن تموم میشه میگه شما به اندازه کافی خوب نبودی و مجددا کارآموز دیگه ای جذب میکنه. بدون اینکه بخواد هیچ تعهدی نسبت به کارآموزان داشته باشه. کلا تو جابینجا هم آگهی شغل تمام وقت ندارن.
آخرین تجربهها
من دو سال پیش در این شرکت با کلی وعده و قول و بزرگنمایی مشغول شدم و بعد دیدم مدیر عامل صبح میاد آهنگ اسکوتر میزاره و سیگار میکشه ،مدیر کل هم که یه بچه متولد دهه هفتاد که نه تجربه و نه توان مدیریت داره و من باید با چنین شخصی سر و کله بزنم.اینا همه به کنار!حتی یک سیستم جهت کار کردن نداشتن!!!اینترنت نداشتن!!!بعد میگن ما توی آمریکا طرفدار داریم و اصلا خارجی هستیم و ما وضعمون خوبه .... بچه ها اصلا سمتش نرید.
کاموا شرکتی که به شما امکان پیشرفت، دوستان خوب، محیط خوب میده ولی در عین حال مشکلاتی رو هم داره که من سعی میکنم اینجا بهشون اشاره کنم. اولین مورد اینه که خیلی زود متوجه میشید به عمد یا به شکل اتفاقی تو پروژه پرسونال برندینگ مدیریت قرار گرفتید و نه پروژه کاموا همه چیز در محوریت این ماجراست و مسائل دیگهای که ممکنه برای شمای کارمند مهم تلقی بشه تو اولویتهای بعدی قرار میگیره این موضع در کنار پرداختیهای کم و عدم مدیریت پویا و پیگیری نشدن مطالباتتون به عنوان کارمند، شما رو تبدیل به رباتی برای انجام کارها میکنه و بعد از مدت کوتاهی هیچ احساسی نسبت به کارتون ندارید و همچنین احساس تعلقی هم نسبت به برندی که براش کار میکنید ندارید. در آخر کاموا یک محیط خوب برای پیشرفت و در عین یک محیط خیلی بد برای ادامه همکاری
من دو روز در این شرکت کار کردم بعد از دو روز شخصی که با من مستقیم کار می کرد گفت سیستم های شرکت را می خواهند فردا ارتقا بدهند لطفا تشریف نیارید بعد که من تعجب کردم دروغ دیگری گفت که من یک هفته مرخصی هستم شما هم یک هفته نیا.در صورتی که من تماس گرفتم فردای اون روز و ایشون تشریف داشتند.به نظرم رفتارشان با کسی که ده سال سابقه کار داره خیلی بچگانه و غیر حرفه ای بود.البته از شرکتهای موروثی و خانوادگی بهتر از این نمیشه انتظار داشت. خوشحالم که فقط دو روز از وقت گرانبهایم هدر رفت. امیدوارم تجربه من برای دیگران مفید واقع شود
من خودم به شخصه حدود 2 سال تو نادلیکو کار کردم خیلی راضی بودم همه پرسنل عالی بودن ایرادی که داره میزان حقوق دریافتی م نسبت به زمان کار برام کافی نبود در کل از محیط و مدیریت و پرسنل شرکت راضی بودم
چرت ترین شرکتی که دیدم اصلا پیشنهاد نمیشه حقوق نمیدن
من یک سال در این شرکت مشغول بودم و اولین تجربه حرفه ای برنامه نویسی رو از این شرکت شروع کردم. اگر در خصوص قولهایی که روز اول بهم دادن مشکلاتی پیش نمیومد قطعا همکاری طولانی مدتی میتونستم داشته باشم و در مجموع با توجه به کوچیک و زیر مجموعه بودن یک شرکت پخش بودن و تاثیراتی که این دو مورد میتونه داشته باشه باز هم به نظر من یکی از شرکت های خوب برای برنامه نویس ها هست.
من به مدت حدود شش سال در این شرکت مشغول بوده ام که در دوسال اول پشتیان و چهار سال بعدی برنامه نویسی وب انجام میدادم.(یک سال در جای دیگری مشغول بودم) این شرکت بزرگ، با تعداد پرسنل و تیم های بالا و دارای حداقل امتیاز متوسط در همه پارامتر هایی است که در انتخاب شغل موثر اند. در مجموع تجربه کاری خوبی از هر نظر میتونه برای کسانی که جویای کار هستن باشه.
در این سازمان همه حتی افراد سطوح 4 و 5 مجموعه با فاندر مجموعه مستقیم در ارتباطند و هکه باید گزارش کاری در مورد این که با کی حرف زده اند( همکاران) و تایید ایشان برای صحبت کردن با انواع مشتریان را در لحظه بگیرند. همه ادعای احترام دارند اما هیچ احترامی برای شما قائل نیستند.ممکن است نظر من تند باشد و باور نکردنی اما این همان تجربه ایست که به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم
فقط در یک کلمه: واقعا افتضاح. مدیریت فله ای و اتوبوسی، بدون برنامه مشخص و هیچ آینده ای و چند صد میلیون تومان منفی.
من یک مدت شرکت دفراز بودم تقریبا 4 سال پیش.اون زمان تمام سیستم ها از رده خارج قدیمی و کند بود.شرکت یک فریم ورک اختصای داشت که مثل تمامی فریم ورک های اختصاصی بد بود کار کردن با اون سخت..یکی از بدی های فریم ورک اختصاصی اینکه برنامه نویس مجبور میشه یک سری اطلاعات بی ارزش یاد بگیره و وقتی از شرکت خارج بشه اکثر اون اطلاعات به درد برنامه نویس نمیخوره . همکا رهای خوبی بودن جوان و پر انگیزه میشه از مزایای شرکت نام برد. شرکت اون زمان درامد خوبی نداشت به همین دلیل حقوق ها کم و دیر پرداخت میشد.بعضی وقت ها یک ماه کامل پرداخت نمیشد.تسویه حساب هم فوق العاده بد بود از من اون زمان 500 هزارتومن انقدر امروز فردا کردن که من فراموش کردم نگرفتم. بعدها فهمیدم حقوق بعضی از بچه چندین ماه پرداخت نکردن بعد تسویه شدن. شاید الان شرایط شرکت تغییر کرده باشه ولی اون زمان واقعا بد بود.
به نظرم جای مناسبی نیست و اصلا به کارکناش اهمیت نمیدن حقوق دادنشونم اصلا سر وقت نبوده و نیست
بهتره مدیریت از پست خود استعفا و به شغل معروف دلالی بپردازد چه بسا که بسیار آدمه خصیص ، پر توقع ، مدعی ، متوهم هستند حالا کاری با اینکه حقوق رو تا حدودی خوب میده ، چونه هم میزنه ، به هر حال کاسبه و بی انصاف نباشیم ولی موقع پرداخت کردن بی چاره میکنه آدمو مدعی ، یعنی اصن کاری نداره چی کار کردی ، فقط میخواد کار رو بی منت کنه به دوستان کاملاً توصیه میکنم که تو این شرکت کار نکنن چون قطع به یقین استعفا خواهند داد چه بسا که کارشناس ها در این سیستم حضور داشتند و فرار کردند
لینووا جوان و پر انگیزه است،روی فناوری های جدید کار میکند،طبعا در ابتدای فعالیت یک استارتاپ ممکن است عدم هماهنگی هایی وجود داشته باشد، ولی در کل حضور در محیط این استارتاپ بسیار تجربه ی آموزنده ای بود،بنیانگذاران با تمام وجود تجربه های خود را به اشتراک میگذاشتند.
تجربه کاری من در سیمیا در 2 سال گذشته تجربه پر از احساس خوب، حس رشد و تیم ورک بوده و به نظرم استارتاپی هستش که هر نیرویی که دل بده به بهش رو عاشق خودش میکنه
محیط بسیار حرفه ای و آرام فضایی بر اساس تجربه و دانش مدیرانی باتجربه و حرفه ای درکل که من خیلی راضی بودم و هستم وقتی اینجام درسته اول راهن ولی همین که برنامه دارن مهمه و ایندشون خوب خواهد بود
تنها مزیتی که برای این شرکت میشه در نظر گرفت دانش و سطح فنی است که جای پیشرفت زیاده اما در باقی موارد همه نکات ضعیف محسوب میشه حقوق به صورت ساعت کاری مفید محاسبه میشه و ماهی بوده که حقوق به 200 هزار تومن در ماه رسیده و اینکه اونجا سیستم در اختیار ندارن شما باید با خودت لپتاپ حمل کنی اون هم لپ تاپ شخصی خودت
خیلی جالب بود من با مسائل زیادی روبرو بودم. تا این که با مهندس افشاری اشنا شدم. با هم صحبت کردیم و از وضعیتم گفتم. او هم پیشنهاد داد که مدتی به صورت کاراموز در کنارشان باشم. پذیرفتم و هیچ وقت فکر نمی کردم که جایی شروع به فعالیت کنم که مدیرش تمام اعضا رو جزی از خانوادش ببینه و همون قدر انها رو دوست داشته باشه و از همه نظر کمکشون کنه.
من حدود دو سال با گروه فنی مهندسی فراشبکه نوین در ارتباط بودم، درسته که مقدار حقوق ثابتی که میگرفتم کم بود ولی مهمترین مقوله اخلاق فوق حرفه ای مدیریت و همچنین مهمتر از همه جوان بودن و دانشگاهی بودن مدیر عامل بود که علاوه بر اینکه کار میکردم، بدون کوچکترین مشکلی هر اطلاعاتی داشت را به اشتراک با ما میذاشت. (البته لازم به ذکره که درآمد فقط مختص به حقوق نبود و به صورت پورسانت در تمامی پروژه ها بنده هم سهم داشتم)
به پیشنهاد یکی از آشنایان در این شرکت مشغول به کار شدم. چند نفر دیگر هم همزمان استخدام شدند. شروع کردیم روی یک پروژه نرم افزاری و به خاطر تجربه کاری که داشتم نرم افزار به خوبی تحویل داده شد و رضایت مشتری جلب شد. اما شرکت و بالاخص مدیر آن از دادن حق الزحمه خودداری کردند و هر روز یک چیز جدیدی گفتند تا زمانی که بعد از دو ماه بدون هیچ پرداختی انگار منتظر بودند که بشنوند اینجوری کار نمی کنم و خودشان گفتند خوب نکن. کلا نه اخلاق کاری نه روش همکاری نه تخصص. فقط و فقط زرنگ بازی!
این شرکت در بازه های زمانی مختلف آگهی کارآموز میده و در آگهی قید می کنه که در صورت رضایت کارفرما جذب صورت می گیره. ولی هیچ وقت این اتفاق نمی افته. این شرکت به وسیله برنامه های کارآموزی کارهای خودش رو با کیفیت کم انجام میده و وقتی دوره کارآموزی در اون پوزیشن تموم میشه میگه شما به اندازه کافی خوب نبودی و مجددا کارآموز دیگه ای جذب میکنه. بدون اینکه بخواد هیچ تعهدی نسبت به کارآموزان داشته باشه. کلا تو جابینجا هم آگهی شغل تمام وقت ندارن.
من دو سال پیش در این شرکت با کلی وعده و قول و بزرگنمایی مشغول شدم و بعد دیدم مدیر عامل صبح میاد آهنگ اسکوتر میزاره و سیگار میکشه ،مدیر کل هم که یه بچه متولد دهه هفتاد که نه تجربه و نه توان مدیریت داره و من باید با چنین شخصی سر و کله بزنم.اینا همه به کنار!حتی یک سیستم جهت کار کردن نداشتن!!!اینترنت نداشتن!!!بعد میگن ما توی آمریکا طرفدار داریم و اصلا خارجی هستیم و ما وضعمون خوبه .... بچه ها اصلا سمتش نرید.
کاموا شرکتی که به شما امکان پیشرفت، دوستان خوب، محیط خوب میده ولی در عین حال مشکلاتی رو هم داره که من سعی میکنم اینجا بهشون اشاره کنم. اولین مورد اینه که خیلی زود متوجه میشید به عمد یا به شکل اتفاقی تو پروژه پرسونال برندینگ مدیریت قرار گرفتید و نه پروژه کاموا همه چیز در محوریت این ماجراست و مسائل دیگهای که ممکنه برای شمای کارمند مهم تلقی بشه تو اولویتهای بعدی قرار میگیره این موضع در کنار پرداختیهای کم و عدم مدیریت پویا و پیگیری نشدن مطالباتتون به عنوان کارمند، شما رو تبدیل به رباتی برای انجام کارها میکنه و بعد از مدت کوتاهی هیچ احساسی نسبت به کارتون ندارید و همچنین احساس تعلقی هم نسبت به برندی که براش کار میکنید ندارید. در آخر کاموا یک محیط خوب برای پیشرفت و در عین یک محیط خیلی بد برای ادامه همکاری
من دو روز در این شرکت کار کردم بعد از دو روز شخصی که با من مستقیم کار می کرد گفت سیستم های شرکت را می خواهند فردا ارتقا بدهند لطفا تشریف نیارید بعد که من تعجب کردم دروغ دیگری گفت که من یک هفته مرخصی هستم شما هم یک هفته نیا.در صورتی که من تماس گرفتم فردای اون روز و ایشون تشریف داشتند.به نظرم رفتارشان با کسی که ده سال سابقه کار داره خیلی بچگانه و غیر حرفه ای بود.البته از شرکتهای موروثی و خانوادگی بهتر از این نمیشه انتظار داشت. خوشحالم که فقط دو روز از وقت گرانبهایم هدر رفت. امیدوارم تجربه من برای دیگران مفید واقع شود
من خودم به شخصه حدود 2 سال تو نادلیکو کار کردم خیلی راضی بودم همه پرسنل عالی بودن ایرادی که داره میزان حقوق دریافتی م نسبت به زمان کار برام کافی نبود در کل از محیط و مدیریت و پرسنل شرکت راضی بودم
چرت ترین شرکتی که دیدم اصلا پیشنهاد نمیشه حقوق نمیدن
من یک سال در این شرکت مشغول بودم و اولین تجربه حرفه ای برنامه نویسی رو از این شرکت شروع کردم. اگر در خصوص قولهایی که روز اول بهم دادن مشکلاتی پیش نمیومد قطعا همکاری طولانی مدتی میتونستم داشته باشم و در مجموع با توجه به کوچیک و زیر مجموعه بودن یک شرکت پخش بودن و تاثیراتی که این دو مورد میتونه داشته باشه باز هم به نظر من یکی از شرکت های خوب برای برنامه نویس ها هست.
من به مدت حدود شش سال در این شرکت مشغول بوده ام که در دوسال اول پشتیان و چهار سال بعدی برنامه نویسی وب انجام میدادم.(یک سال در جای دیگری مشغول بودم) این شرکت بزرگ، با تعداد پرسنل و تیم های بالا و دارای حداقل امتیاز متوسط در همه پارامتر هایی است که در انتخاب شغل موثر اند. در مجموع تجربه کاری خوبی از هر نظر میتونه برای کسانی که جویای کار هستن باشه.
در این سازمان همه حتی افراد سطوح 4 و 5 مجموعه با فاندر مجموعه مستقیم در ارتباطند و هکه باید گزارش کاری در مورد این که با کی حرف زده اند( همکاران) و تایید ایشان برای صحبت کردن با انواع مشتریان را در لحظه بگیرند. همه ادعای احترام دارند اما هیچ احترامی برای شما قائل نیستند.ممکن است نظر من تند باشد و باور نکردنی اما این همان تجربه ایست که به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم
فقط در یک کلمه: واقعا افتضاح. مدیریت فله ای و اتوبوسی، بدون برنامه مشخص و هیچ آینده ای و چند صد میلیون تومان منفی.
من یک مدت شرکت دفراز بودم تقریبا 4 سال پیش.اون زمان تمام سیستم ها از رده خارج قدیمی و کند بود.شرکت یک فریم ورک اختصای داشت که مثل تمامی فریم ورک های اختصاصی بد بود کار کردن با اون سخت..یکی از بدی های فریم ورک اختصاصی اینکه برنامه نویس مجبور میشه یک سری اطلاعات بی ارزش یاد بگیره و وقتی از شرکت خارج بشه اکثر اون اطلاعات به درد برنامه نویس نمیخوره . همکا رهای خوبی بودن جوان و پر انگیزه میشه از مزایای شرکت نام برد. شرکت اون زمان درامد خوبی نداشت به همین دلیل حقوق ها کم و دیر پرداخت میشد.بعضی وقت ها یک ماه کامل پرداخت نمیشد.تسویه حساب هم فوق العاده بد بود از من اون زمان 500 هزارتومن انقدر امروز فردا کردن که من فراموش کردم نگرفتم. بعدها فهمیدم حقوق بعضی از بچه چندین ماه پرداخت نکردن بعد تسویه شدن. شاید الان شرایط شرکت تغییر کرده باشه ولی اون زمان واقعا بد بود.
به نظرم جای مناسبی نیست و اصلا به کارکناش اهمیت نمیدن حقوق دادنشونم اصلا سر وقت نبوده و نیست
بهتره مدیریت از پست خود استعفا و به شغل معروف دلالی بپردازد چه بسا که بسیار آدمه خصیص ، پر توقع ، مدعی ، متوهم هستند حالا کاری با اینکه حقوق رو تا حدودی خوب میده ، چونه هم میزنه ، به هر حال کاسبه و بی انصاف نباشیم ولی موقع پرداخت کردن بی چاره میکنه آدمو مدعی ، یعنی اصن کاری نداره چی کار کردی ، فقط میخواد کار رو بی منت کنه به دوستان کاملاً توصیه میکنم که تو این شرکت کار نکنن چون قطع به یقین استعفا خواهند داد چه بسا که کارشناس ها در این سیستم حضور داشتند و فرار کردند
لینووا جوان و پر انگیزه است،روی فناوری های جدید کار میکند،طبعا در ابتدای فعالیت یک استارتاپ ممکن است عدم هماهنگی هایی وجود داشته باشد، ولی در کل حضور در محیط این استارتاپ بسیار تجربه ی آموزنده ای بود،بنیانگذاران با تمام وجود تجربه های خود را به اشتراک میگذاشتند.
تجربه کاری من در سیمیا در 2 سال گذشته تجربه پر از احساس خوب، حس رشد و تیم ورک بوده و به نظرم استارتاپی هستش که هر نیرویی که دل بده به بهش رو عاشق خودش میکنه
محیط بسیار حرفه ای و آرام فضایی بر اساس تجربه و دانش مدیرانی باتجربه و حرفه ای درکل که من خیلی راضی بودم و هستم وقتی اینجام درسته اول راهن ولی همین که برنامه دارن مهمه و ایندشون خوب خواهد بود
تنها مزیتی که برای این شرکت میشه در نظر گرفت دانش و سطح فنی است که جای پیشرفت زیاده اما در باقی موارد همه نکات ضعیف محسوب میشه حقوق به صورت ساعت کاری مفید محاسبه میشه و ماهی بوده که حقوق به 200 هزار تومن در ماه رسیده و اینکه اونجا سیستم در اختیار ندارن شما باید با خودت لپتاپ حمل کنی اون هم لپ تاپ شخصی خودت
خیلی جالب بود من با مسائل زیادی روبرو بودم. تا این که با مهندس افشاری اشنا شدم. با هم صحبت کردیم و از وضعیتم گفتم. او هم پیشنهاد داد که مدتی به صورت کاراموز در کنارشان باشم. پذیرفتم و هیچ وقت فکر نمی کردم که جایی شروع به فعالیت کنم که مدیرش تمام اعضا رو جزی از خانوادش ببینه و همون قدر انها رو دوست داشته باشه و از همه نظر کمکشون کنه.
من حدود دو سال با گروه فنی مهندسی فراشبکه نوین در ارتباط بودم، درسته که مقدار حقوق ثابتی که میگرفتم کم بود ولی مهمترین مقوله اخلاق فوق حرفه ای مدیریت و همچنین مهمتر از همه جوان بودن و دانشگاهی بودن مدیر عامل بود که علاوه بر اینکه کار میکردم، بدون کوچکترین مشکلی هر اطلاعاتی داشت را به اشتراک با ما میذاشت. (البته لازم به ذکره که درآمد فقط مختص به حقوق نبود و به صورت پورسانت در تمامی پروژه ها بنده هم سهم داشتم)
به پیشنهاد یکی از آشنایان در این شرکت مشغول به کار شدم. چند نفر دیگر هم همزمان استخدام شدند. شروع کردیم روی یک پروژه نرم افزاری و به خاطر تجربه کاری که داشتم نرم افزار به خوبی تحویل داده شد و رضایت مشتری جلب شد. اما شرکت و بالاخص مدیر آن از دادن حق الزحمه خودداری کردند و هر روز یک چیز جدیدی گفتند تا زمانی که بعد از دو ماه بدون هیچ پرداختی انگار منتظر بودند که بشنوند اینجوری کار نمی کنم و خودشان گفتند خوب نکن. کلا نه اخلاق کاری نه روش همکاری نه تخصص. فقط و فقط زرنگ بازی!