ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۴۶۰ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۲۱ از ۲۲۳
داده پردازان دوران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲ تیر ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس

۶ سال در این شرکت کار کردم و تجربیات خیلی خوبی در این شرکت کسب کردم. در مجموع از تجربه کاریم در این شرکت راضی هستم.

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
پایه حقوق کم
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
عامر اندیش هوشمند
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ تیر ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

تازه تاسیس با نگاهی به آینده

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
صبحانه رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
عدم امکان استراحت بین کار
آروان کلاد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ تیر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من به شخصه تبریک میگم به اروان با این تبلیغات در فضای مجازیش. اولا گفتن رزومه بفرستید ما در 24 ساعت بهتون خبر میدیم. ------> یک هفته بعد جواب دادن قرار مصاحبه رو خیلی شیک تمیز با کلی قر و فر گذاشتن =====> ایمیلی انجام شد سر ساعت مصاحبه نیومدن بدون هیچ اطلاع قبلی کلا جواب ندادن و دوساعت از وقت منو هدر دادن بعد از 12 ساعت پیام دادن ببخشید جلسه داشتیم یادمون رفت مصاحبه نوشته بودن دو عنوان شغلی داریم برای هرکدوم یک نیرو میخایم زمان مصاحبه از هردوپست شغلی سوال میپرسید و هرکدوم بلد نبودم رو میگفت ما همین رو میخایم. (همون مهارتهایی که نوشته بودن در حد آشنایی) خلاصه بهتون بگم بسیار شواف میکنن و همه چیز اونجا الله بختکی انجام میشه و بسیار بی نظم هستن.

لیمویی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۳۱ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

لیمویی قطعا یکی از بهترین جاهایی بوده که من توش کار کردم. احساس خوب، همکاری، صمیمیت و پیشرفت هر روزه

اهمیت به دیزاین
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
rate: 4.6
راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۱۹ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس اندروید

من حدود 2 سال در کارینا مشغول به کار بودم، تجربه بسیار خوبی بود. مشکلات خاص خودش را داشت. به نظرم منابع انسانی خیلی هوای نیروها را داشت. و مخصوصا جشنهایی که برگزار میکرد با دل و عشق کار میکرد. مدیر تیممون ضعف مدیریتی داشت. در کل بد نبود. در مجموع کارینا تجربه خیلی خوبی بود.

نیلسو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۱۷ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس اندروید

محیطی صمیمی و پویا که از کار در این شرکت خسته نمی شین . همه برای یک هدف تلاش میکنن و در این راه به همدیگه کمک میکنن . مدیریت راه رو برای استفاده از بهترین تکنولوژیها و متد ها باز گذاشته و به شما کمک میکنه تا درگیر مسائل متفرقه نشین .

نیلسو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۷ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس

پلتفرم هوشمند نیلسو ( شرکت روزنه هوشمند تجارت ) یک محیط عالی و بی نظیر ، چابک ، مملو از شادابی و نشاط ، تخصص گرا ، ایمن ، فاکتورهای انگیزشی ، خواستار پیشرفت عمومی

اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
صبحانه رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
عدم امکان استراحت بین کار
شرکت کوچک
گروه جی اس ام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۱ خرداد ۱۳۹۸
۱.۰
کارمند

به شدت فاجعه بود... یک شرکت خصوصی کاملا بی‌سروته.... فضای شرکت به شدت مسموم بود، دروغ و پاچه‌خواری یه کار روتین بین خیلی از کارکنان بود. هرکس زیرآب بقیه رو می‌زد سریع‌تر مراحل پیشرفت رو طی میکرد. هرکسی که خوشگلتر بود زودتر پیشرفت مینمود...... مدیرعامل یه پسر حداکثر ۳۰ ساله بود که جز تیپ و قیافه‌اش هیچ کار دیگه ای را نمیتوانست درست انجام بده.... تمام مدیران زیردستی دروغگو و به شدت پاچه خار بودند... نیروهای زبده رو اخراج میکردند که دوست‌دختراشون یا پارنترهایشان ارتقای مقام پیدا کنند!!!! دورویی و دروغگویی بین تمام کارکنان اونجا به شدت رایج بود..... پرداخت حقوقها اصلا مرتب نبود و هر سه چهارماه یک بار حقوق دوسه ماه رو پرداخت میکردند و همیشه بدهکار بودند، اگه عملا پاچه‌خواری نمی‌کردیم هیچ جایی در اون شرکت نداشتی....... نلایق‌ترین‌ها با چاپلوسی شده بودند مدیر بخش خودشون و همین باعث شد که تمام نیروهای خوب رو از دست بدند.......! مدیر یکی از بخشهای آن جزو دروغگو ترینا و از چاپلوس‌ترین های شرکت بود و همیشه توی گزارش‌هایش تمام کارهاش را بیش از ۱۰۰درصد گزارش میکرد و خوشحال بود که خیلی خفنه و هرکاری کرد که دوست دخترش جزو تعدیل نیروها نباشه و بهترین‌های تولید محتوا رو اخراج کرد...... منابع انسانی فاجعه بود و هرکسی که بیشتر چاپلوسی میکرد، بیشتر هوایش را داشتند. تسویه حساب چندماه طول می‌کشید و نهایتا پس از حذف بخشی از حقوقت، بهت چک میدادند بین ۶ ماه تا یک سال دیگه! بی‌سروته‌ترین شرکت موجود در ایران که در زمینه‌ی آی‌تی و با رانت آمده بالا ولی گاهی در زمینه ویلاسازی در شمال پروژه می‌گرفتند و گاهی در زمینه تولید غذای ارگانیک که همشان پس از هزینه‌های بسیار، پروژه نصفه و نیمه رها میشد...... یه شرکت خصوصی که بدتر تر از هر اداره و سازمان دولتی بود! تا فردا میتوانم از مشکلات موجود در اون شرکت حرف بزنم....... به هیچ وجه توی این شرکت کار نکنید........ به هیچ وجه!

نوبازار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Front end·۷ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
Front end

خیلی خوب بود ولی حیف مدت همکاری مون کم بود

اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
بازی رایانه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
جلسات بی نتیجه
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
جلسات کاری بیش از اندازه
صدرکام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۵ خرداد ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس

عدم پرداخت به موقع حقوق گاهی هم کلا حقوق پرداخت نمیشه! مدیر مجموعه متاسفانه از نظر اخلاقی تقریبا به چیز خاصی اعتقاد نداره و انسان غیرقابل اعتماد و دروغگویی بودن

کار با آخرین تکنولوژی ها
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
لایویتو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۵ خرداد ۱۳۹۸
۳.۰
کارآموز

از نکات مثبتی که این مجموعه داره مدیران با سواد هست که کمتر جایی پیدا میشه همین طور اگرچه پرداختی هاشون بالا نیست و بیمه نمیکنن ولی حقوق ها رو دقیقا سرماه پرداخت میکنن از نکات منفی میشه به خروجی نسبتا پایین نسبت به تایم حضور نیروها اشاره کرد و همین طور نحوه برخورد با نیروها مقدار زیادی بستگی به توانایی هاشون داره یعنی اگر شما سواد خوبی داشته باشید برخورد خوبی با شما میشه ولی اگر سواد کمتری داشته باشید برخورد چندان خوبی با شما نمیشه و ممکنه اخر ماه اخراج بشید :)

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۵ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس

شرکت فوق العاده ایه محیط کاملا دوستانه همه در کنار هم همینطور که کار میکنیم یاد هم میگیرم مدیر عامل فوق العاده از بهترین مزایاشه تو ساعت های استراحت حتی خود مدیرعامل هم میاد بازی و.. به جوان ها اعتماد میکنه و کلا از جوان ها ساخته شده به نظرات حتی کوچک ترین کارمند ها هم اهمیت داده میشه جمع بندی کلی عالیه

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

قدرت تصمیم گیری فردی در این شرکت بسیار بالاست. به این معنی که هیچ خواسته ای از مدیریت به شما تحمیل نمیشود. بلکه مشکل را برای شما شرح داده و پیدا کردن و انتخاب راه حل را به عهده خودتان میگذارند. و از نظر بنده این آزادی عمل باعث شده خلاق ترین راهکارها را در این شرکت مشاهده کنم.

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ خرداد ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

من در سال 1395 وارد فرتک شدم. یکی از بهترین ویژگی های که در شرکت فرتک دیده ام، استقبال از نیروی جوان هستش. من خودم بعد از اتمام هنرستان وارد این شرکت شدم و به عنوان کار آموز، روز به روز پیشرفت کردم. تا اینکه بعد از مدتی به عنوان کارمند مشغول به کار شدم. تمامی اعضای شرکت رو جوانان تشکیل دادند و تیم صمیمی ای در شرکت مشغول به کار هستش. از دیگر ویژگی های مثبت این شرکت، آزاد گزاشتن نیرو ها در تصمیم گیری و پیداکردن راه حل هاست. به عنوان یک توسعه دهنده، من آزاد بودم تا راه حل مناسب رو پیشنهاد بدم و برای مثال تکنولوژی مورد نیازم رو انتخاب و کار رو بر اساس اون شروع کنم. این ویژگی باعث شده تا شرکت در اکثر پروژه ها، از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنه. با اینکه نقد هایی به شیوه کار کردن، گرفتن پروژه و انجام پروژه ها و چندمورد دیگه دارم، اما از فرتک رضایت کامل دارم.

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید محتوا·۵ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
کارشناس تولید محتوا

من چندسالی در این شرکت کار میکردم به دلیل یکسری مشکلات شخصی که هیچ ربطی به شرکت و اعضای اون نداشت از شرکت خارج شدم و مجددا قبل از نوروز 98 به این شرکت برگشتم

زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
شرکت کوچک
نرم افزار حسابداری فرداد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح رابط کاربری·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
طراح رابط کاربری

شرکت نرم افزاری فرداد یک شرکت استارتاپی با حمایت شرکت آرین سیستم است که نرم افزار های کاربر پسند با ویژگیهای خوب تولید می کند ، من در این شرکت کار تولید محتوا برای وبسایت آنها را داشتم که مدیریت خوبی در این مجموعه بود. همیشه موفق و سربلند باشید.

هم سایت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

پیشرفت کارم رو مدیون هم سایتم وقتی رفتم به hamsite.ir اولش فکر کردم، این سایت هم مثله بقیه سایت ها زیاد دروغ میگن. اما مشاوره رایگان تلفنی در هم سایت این حس اشتباه رو کمتر کرد و وقتی چندین بار مشاوره رایگان با کارشناسان هم سایت داشتم. تازه فهمیدم این سایت چقدر خوب و مفید هست.

هم سایت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

کارشناس های هم سایت بهترین تجربه رو به من برای رشد و توسعه کسب و کارم نشون دادند. مرسی هم سایت.............. من هم سایت دارم.

کار با آخرین تکنولوژی ها
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
rate: 5.0
هم سایت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پروژه·۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
کارشناس پروژه

حس من به هم سایت خیلی خوبه. کارشناسان هم سایت با مشاوره و بررسی های اصولی قبل از اجرا و شروع پروژه خیلی از مسیرهای خاموش را برای همه مشتریان روشن کردند. هم سایت واقعا پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی هستی....

مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
rate: 5.0
داده پردازان دوران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲ تیر ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس

۶ سال در این شرکت کار کردم و تجربیات خیلی خوبی در این شرکت کسب کردم. در مجموع از تجربه کاریم در این شرکت راضی هستم.

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
پایه حقوق کم
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
عامر اندیش هوشمند
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ تیر ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

تازه تاسیس با نگاهی به آینده

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
صبحانه رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
عدم امکان استراحت بین کار
آروان کلاد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ تیر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من به شخصه تبریک میگم به اروان با این تبلیغات در فضای مجازیش. اولا گفتن رزومه بفرستید ما در 24 ساعت بهتون خبر میدیم. ------> یک هفته بعد جواب دادن قرار مصاحبه رو خیلی شیک تمیز با کلی قر و فر گذاشتن =====> ایمیلی انجام شد سر ساعت مصاحبه نیومدن بدون هیچ اطلاع قبلی کلا جواب ندادن و دوساعت از وقت منو هدر دادن بعد از 12 ساعت پیام دادن ببخشید جلسه داشتیم یادمون رفت مصاحبه نوشته بودن دو عنوان شغلی داریم برای هرکدوم یک نیرو میخایم زمان مصاحبه از هردوپست شغلی سوال میپرسید و هرکدوم بلد نبودم رو میگفت ما همین رو میخایم. (همون مهارتهایی که نوشته بودن در حد آشنایی) خلاصه بهتون بگم بسیار شواف میکنن و همه چیز اونجا الله بختکی انجام میشه و بسیار بی نظم هستن.

لیمویی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۳۱ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

لیمویی قطعا یکی از بهترین جاهایی بوده که من توش کار کردم. احساس خوب، همکاری، صمیمیت و پیشرفت هر روزه

اهمیت به دیزاین
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
rate: 4.6
راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۱۹ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس اندروید

من حدود 2 سال در کارینا مشغول به کار بودم، تجربه بسیار خوبی بود. مشکلات خاص خودش را داشت. به نظرم منابع انسانی خیلی هوای نیروها را داشت. و مخصوصا جشنهایی که برگزار میکرد با دل و عشق کار میکرد. مدیر تیممون ضعف مدیریتی داشت. در کل بد نبود. در مجموع کارینا تجربه خیلی خوبی بود.

نیلسو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۱۷ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس اندروید

محیطی صمیمی و پویا که از کار در این شرکت خسته نمی شین . همه برای یک هدف تلاش میکنن و در این راه به همدیگه کمک میکنن . مدیریت راه رو برای استفاده از بهترین تکنولوژیها و متد ها باز گذاشته و به شما کمک میکنه تا درگیر مسائل متفرقه نشین .

نیلسو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۷ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس

پلتفرم هوشمند نیلسو ( شرکت روزنه هوشمند تجارت ) یک محیط عالی و بی نظیر ، چابک ، مملو از شادابی و نشاط ، تخصص گرا ، ایمن ، فاکتورهای انگیزشی ، خواستار پیشرفت عمومی

اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
صبحانه رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
عدم امکان استراحت بین کار
شرکت کوچک
گروه جی اس ام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۱ خرداد ۱۳۹۸
۱.۰
کارمند

به شدت فاجعه بود... یک شرکت خصوصی کاملا بی‌سروته.... فضای شرکت به شدت مسموم بود، دروغ و پاچه‌خواری یه کار روتین بین خیلی از کارکنان بود. هرکس زیرآب بقیه رو می‌زد سریع‌تر مراحل پیشرفت رو طی میکرد. هرکسی که خوشگلتر بود زودتر پیشرفت مینمود...... مدیرعامل یه پسر حداکثر ۳۰ ساله بود که جز تیپ و قیافه‌اش هیچ کار دیگه ای را نمیتوانست درست انجام بده.... تمام مدیران زیردستی دروغگو و به شدت پاچه خار بودند... نیروهای زبده رو اخراج میکردند که دوست‌دختراشون یا پارنترهایشان ارتقای مقام پیدا کنند!!!! دورویی و دروغگویی بین تمام کارکنان اونجا به شدت رایج بود..... پرداخت حقوقها اصلا مرتب نبود و هر سه چهارماه یک بار حقوق دوسه ماه رو پرداخت میکردند و همیشه بدهکار بودند، اگه عملا پاچه‌خواری نمی‌کردیم هیچ جایی در اون شرکت نداشتی....... نلایق‌ترین‌ها با چاپلوسی شده بودند مدیر بخش خودشون و همین باعث شد که تمام نیروهای خوب رو از دست بدند.......! مدیر یکی از بخشهای آن جزو دروغگو ترینا و از چاپلوس‌ترین های شرکت بود و همیشه توی گزارش‌هایش تمام کارهاش را بیش از ۱۰۰درصد گزارش میکرد و خوشحال بود که خیلی خفنه و هرکاری کرد که دوست دخترش جزو تعدیل نیروها نباشه و بهترین‌های تولید محتوا رو اخراج کرد...... منابع انسانی فاجعه بود و هرکسی که بیشتر چاپلوسی میکرد، بیشتر هوایش را داشتند. تسویه حساب چندماه طول می‌کشید و نهایتا پس از حذف بخشی از حقوقت، بهت چک میدادند بین ۶ ماه تا یک سال دیگه! بی‌سروته‌ترین شرکت موجود در ایران که در زمینه‌ی آی‌تی و با رانت آمده بالا ولی گاهی در زمینه ویلاسازی در شمال پروژه می‌گرفتند و گاهی در زمینه تولید غذای ارگانیک که همشان پس از هزینه‌های بسیار، پروژه نصفه و نیمه رها میشد...... یه شرکت خصوصی که بدتر تر از هر اداره و سازمان دولتی بود! تا فردا میتوانم از مشکلات موجود در اون شرکت حرف بزنم....... به هیچ وجه توی این شرکت کار نکنید........ به هیچ وجه!

نوبازار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Front end·۷ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
Front end

خیلی خوب بود ولی حیف مدت همکاری مون کم بود

اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
بازی رایانه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
جلسات بی نتیجه
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
جلسات کاری بیش از اندازه
صدرکام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۵ خرداد ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس

عدم پرداخت به موقع حقوق گاهی هم کلا حقوق پرداخت نمیشه! مدیر مجموعه متاسفانه از نظر اخلاقی تقریبا به چیز خاصی اعتقاد نداره و انسان غیرقابل اعتماد و دروغگویی بودن

کار با آخرین تکنولوژی ها
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
لایویتو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۵ خرداد ۱۳۹۸
۳.۰
کارآموز

از نکات مثبتی که این مجموعه داره مدیران با سواد هست که کمتر جایی پیدا میشه همین طور اگرچه پرداختی هاشون بالا نیست و بیمه نمیکنن ولی حقوق ها رو دقیقا سرماه پرداخت میکنن از نکات منفی میشه به خروجی نسبتا پایین نسبت به تایم حضور نیروها اشاره کرد و همین طور نحوه برخورد با نیروها مقدار زیادی بستگی به توانایی هاشون داره یعنی اگر شما سواد خوبی داشته باشید برخورد خوبی با شما میشه ولی اگر سواد کمتری داشته باشید برخورد چندان خوبی با شما نمیشه و ممکنه اخر ماه اخراج بشید :)

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۵ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس

شرکت فوق العاده ایه محیط کاملا دوستانه همه در کنار هم همینطور که کار میکنیم یاد هم میگیرم مدیر عامل فوق العاده از بهترین مزایاشه تو ساعت های استراحت حتی خود مدیرعامل هم میاد بازی و.. به جوان ها اعتماد میکنه و کلا از جوان ها ساخته شده به نظرات حتی کوچک ترین کارمند ها هم اهمیت داده میشه جمع بندی کلی عالیه

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

قدرت تصمیم گیری فردی در این شرکت بسیار بالاست. به این معنی که هیچ خواسته ای از مدیریت به شما تحمیل نمیشود. بلکه مشکل را برای شما شرح داده و پیدا کردن و انتخاب راه حل را به عهده خودتان میگذارند. و از نظر بنده این آزادی عمل باعث شده خلاق ترین راهکارها را در این شرکت مشاهده کنم.

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ خرداد ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

من در سال 1395 وارد فرتک شدم. یکی از بهترین ویژگی های که در شرکت فرتک دیده ام، استقبال از نیروی جوان هستش. من خودم بعد از اتمام هنرستان وارد این شرکت شدم و به عنوان کار آموز، روز به روز پیشرفت کردم. تا اینکه بعد از مدتی به عنوان کارمند مشغول به کار شدم. تمامی اعضای شرکت رو جوانان تشکیل دادند و تیم صمیمی ای در شرکت مشغول به کار هستش. از دیگر ویژگی های مثبت این شرکت، آزاد گزاشتن نیرو ها در تصمیم گیری و پیداکردن راه حل هاست. به عنوان یک توسعه دهنده، من آزاد بودم تا راه حل مناسب رو پیشنهاد بدم و برای مثال تکنولوژی مورد نیازم رو انتخاب و کار رو بر اساس اون شروع کنم. این ویژگی باعث شده تا شرکت در اکثر پروژه ها، از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنه. با اینکه نقد هایی به شیوه کار کردن، گرفتن پروژه و انجام پروژه ها و چندمورد دیگه دارم، اما از فرتک رضایت کامل دارم.

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید محتوا·۵ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
کارشناس تولید محتوا

من چندسالی در این شرکت کار میکردم به دلیل یکسری مشکلات شخصی که هیچ ربطی به شرکت و اعضای اون نداشت از شرکت خارج شدم و مجددا قبل از نوروز 98 به این شرکت برگشتم

زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
شرکت کوچک
نرم افزار حسابداری فرداد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح رابط کاربری·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
طراح رابط کاربری

شرکت نرم افزاری فرداد یک شرکت استارتاپی با حمایت شرکت آرین سیستم است که نرم افزار های کاربر پسند با ویژگیهای خوب تولید می کند ، من در این شرکت کار تولید محتوا برای وبسایت آنها را داشتم که مدیریت خوبی در این مجموعه بود. همیشه موفق و سربلند باشید.

هم سایت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

پیشرفت کارم رو مدیون هم سایتم وقتی رفتم به hamsite.ir اولش فکر کردم، این سایت هم مثله بقیه سایت ها زیاد دروغ میگن. اما مشاوره رایگان تلفنی در هم سایت این حس اشتباه رو کمتر کرد و وقتی چندین بار مشاوره رایگان با کارشناسان هم سایت داشتم. تازه فهمیدم این سایت چقدر خوب و مفید هست.

هم سایت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

کارشناس های هم سایت بهترین تجربه رو به من برای رشد و توسعه کسب و کارم نشون دادند. مرسی هم سایت.............. من هم سایت دارم.

کار با آخرین تکنولوژی ها
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
rate: 5.0
هم سایت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پروژه·۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
کارشناس پروژه

حس من به هم سایت خیلی خوبه. کارشناسان هم سایت با مشاوره و بررسی های اصولی قبل از اجرا و شروع پروژه خیلی از مسیرهای خاموش را برای همه مشتریان روشن کردند. هم سایت واقعا پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی هستی....

مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
rate: 5.0