من به عنوان یک موشن گرافیست با این مجموعه کار کردم و تجربه فوق العاده ای بود تیم فوق العاده قوی مدیریت عالی جو کاری عالی و....
آخرین تجربهها
شرکت به نسبت کوچک است. محیطی صمیمی ولی حرفه ای داره. خیلی سلسه مراتب اداری اون شکلی نداره، تیم های کوچیک (از یکی دونفر تا نهایتا ۴-۵ نفر) برای پروژه های مختلف داره که توی هر تیم یه نفر به عنوان Lead یا سرپرست وجود داره که زمانبندی، تقسیم کار و در صورت لزوم شرکت توی جلسات با مشتری رو انجام بده. ساعت کاریش تا 9:30 برای فنی ها شناوره. البته تاخیر رو اون موقعی که من بودم لحاظ نمیکردن،یعنی کلا شناور بود. بیشتر روی انجام شدن به موقع و صحیح کار تمرکز هست. اما نزدیک deadline شاید تا شب هم مجبور باشید بمونید که کار تموم بشه. پرداختی هاشون عموما خیلی بالا نبوده، معمولی، شاید هم یه مقدار کم. به نظرم بزرگترین نقطه ضعفش اینه. بیمه و بیمه تکمیلی ارائه میکنن، معمولا مناسبت های خاص (سالگرد تاسیس شرکت، یلدا، نوروز و ...) رو جشن میگیرن. بسته به وضع مالی و مناسبتش از رستوران و توچال، تا خرید کیک و جمع شدن دور هم توی شرکت متغیره. تولد کارمندها رو هم جشن میگیرن. من ندیدم کسی رو اخراج کنن، اما اگه نیرویی به نظرشون خوب نباشه بال و پر بهش نمیدن، حقوقش خیلی تغییر نمیکنه، روش خیلی حساب نمیکنن. از طرفی چون شرکت کوچیکه خیلی جای پیشرفت زیادی وجود نداره. سیستم پرداخت حقوقش هم اینه که عددی رو که توافق میکنید یه مقدارش رو ماهانه، و بقیه اش رو سه ماه یکبار یه جا دریافت میکنید. یعنی مثلا اگه 1 میلیون تومن توافقتون باشه، ششصد هزار تومن رو مامانه به عنوان حقوق پایه (که بیمه و مالیات و ... از اون حساب میشه) بهتون پرداخت میکنن، سر سه ماه هم یک میلیون و دویست هزارتومن (سه تا ۴۰۰ هزار تومن) جدا به اسم پاداش پرداخت میکنن (که البته باز بهش مالیات میخوره ولی بیمه نمیخوره). از طرفی بیمه کمتری پرداخت میکنید که درآمد بالاتری خواهید داشت، اما از طرف دیگه حقوق کمتری توی سابقیه بیمه اتون رد میشه.
۴ ماه با شرکت نردبان اندیشه کار کردم به جد بدترین تجربه کاریم بود که که حداقل یک سالی منو عقب انداخت در کل دلایل بد بودن شرکت دروغ گو بودن و غیر حرفه ای بودن چه در کار فنی چه در مدیریت مجوعه هست. به دلایل مختلف نوشتن قرار داد با من رو هی به عقب مینداختن تا بیمه برام رد نکنن . بیمه رو با قیمت کف رد میکنن تا مالیات و حق بیمه کمتری بدن موقع پرداخت عیدی هم دبه کردن و گفتن عیدی رو هم پایین ترین قیمت پرداخت میکنیم. در آخر هم که از مجموعشون جدا شدم حدود 6 7 تومن طلبم رو بهم گفتن نمیدیم :| در کل جای خوبی برای کار کردن نیست اصلا پیشنهاد نمیکنم
بورسیکا عملا یکی از 5 فروشگاه برتر اینترنتی ایران محسوب میشه و توی مدتی که اینجا مشغول به کار بودم روند رو به رشد خوبی رو تجربه کرده و این مساله در کنار تجربه روبه تزاید تیم های مختلف کاری آیندۀ موفقی رو برای همه ما ترسیم کرده. با اینکه بورسیکا تبلیغات قوی و پرهزینه ای نداشته ولی تجربه خوب خریدی که برای مشتریانش ایجاد کرده اونو در یک مسیر رشد قابل قبول قرار داده.
در دوره تقریبا دو سالهای که در آبانگان کار کردم همه چیز عالی بود، از محیط کار و روابط دوستانه بین اعضا شرکت، مدیریت فوقالعاده، رعایت تمام قوانین وزارت کار مثل بیمه و عیدی و ... ، تا ساعت کار آزاد و شناور و پاداش پایان سال. تنها دلیل اینکه اینکه به شرکت دیگهای رفتم دریافت پیشنهاد کار با شرایط مالی بالاتر بود که بعد از مشورت با این شرکت، مجبور به انتخاب شرکت جدید شدم.
تاپ ادورت مجموعه ای بود تماما جوان ، پویایی و جست و جو گری در تمام قسمت های مجموعه وجود داشت و این حس کاملا بود که برای پیشرفت باید یاد گرفت و جست و جو کرد مدیریت مجموعه آقای کامرانی واقعا به عنوان یک همراه در کنار نفرات بودن تا اینکه به عنوان یک رئیس باشن و فقط بخوان دستور بدن
یک تجربه خیلی خوب
مصاحبه ای که با ادیلار داشتم خیلی عجیب بود! یه تماس تلفنی طولانی که تقریبا در مورد همه علایق زندگی من سوال شد و تنها سوالی که در مورد رزومه فنی بود صداقت در نوشتار اونها بود. وقتی به مصاحبه حضوری دعوت شدم یه تیم خیلی حرفه ای مصاحبه انجام دادن و در نهایت جلسه مستقیم با مدیر عامل شرکت بود. رفتار بسیار گرمی با من شد و برای کار در شرکت انتخاب شدم. جذاب ترین نکتش این بود که روز اول مدیرعامل چند ساعت رو با من گذروند و به صورت کامل با شرکت آشنا شدم؛ اتفاقی که در شرکتهای قبلی یک ماه طول کشیده بود!! فرهنگ کاری آدیلار بر مبنای اعتماد طرفین هست و فضا کاملا شاد و بدون استرس هست. از بودن در آدیلار بسیار خوشحالم! بیاین به سایت ما شما هم سر بزنید : https://adilar.com/
محیطی آرام و بی دغدغه.
این شرکت فرهنگ سازمانی بسیار بدی داره. کارمندا همدیگر رو آقا/خانم و با فامیلی صدا می کنن ولی شوخیای شخصی و زشت می کنن. این فرهنگ هم کاملا از خود مدیریت سرچشمه می گیره. کلا از اونجور جاهاییه که فکر می کنن کارمند تو خیابون ریخته و میتونن هرجوری دوست دارن با کارمند رفتار کنن و اصلا بین کارمند خوب و بی مسولیت هیچ تفاوتی نمی بینن. به طورکل فقط واسه کسایی خوبه که سابقه کار ندارن و میخوان تازه شروع کنن.
این شرکت یک زمانی یکی از بهترین و قوی ترین شرکت های IT ایران بود، بعد از گذشت سال ها و تصمیمات نادرست مدیران، اکنون زمین گیر شده است.
تجربه کاری من در شرکت وایرال شو محدود به سمت تعیین شده نبود و به راحتی می تونستم در بقیه موارد که به اشتراک و نظرسنجی گذاشته می شد شرکت کنم و توانایی خودم رو در نشون دادن استعدادهام اعلام کنم. مجموعه وایرال شو یک استارتاپ با هدفگذاری نتیجه بخشه و می تونه برای هر شخصی که دنبال بالابردن مهارت های شغلیش هست مفید باشه.
تقریبا هر روز پیشرفت توی زمینه کاریم رو احساس میکنم و همچنین یکی از اهداف فنی شرکت حرکت روی خط تکنولوژی هستش.
محیط انعطاف پذیر
شرکت مامان پز محیط بسیار مناسبی است جهت افزایش مهارت ها و دانش فردی... فضای کاملا صمیمی و استارت اپی که برای جوانان بسیار مناسب است مدیریت دلسوزانه و متعهد مجموعه کاملا مشهود می باشد. در کل کار کردن در این شرکت به نظرم تجربه مفید و جالبی میتونه باشه
به نظرم توی هر مجموعه ای همه مثل مدیر یا مدیران اون مجموعه میشن! اگه توی مجموعه ای مدیر خوب باشه و به تیمش انگیزه بده، اون مجموعه مسیر پیشرفت رو طی میکنه. آقای سالاررضایی بهترین مدیری بودن که افتخار همکاری باهاشون رو داشتم.
۳ سال و ۶ ماه تجربه کار تو شرکت داده پرداز را داشتم، از نکات مثبت میتونم بگم جو خیلی خوبی داره، تو لایه های مدیریتی سعی میشه حتما همه چیز هدف دار و شفاف باشه. نحوه انجام دادن کارها، خورد کردن پروژه ها به طوری هست که طرز درست انجام دادن کار رو میتونید یاد بگیرید و طبق اون انجام بدید. ساعت کاری تقریبا منعطف نیست و پنجشنبه ها هم تا ظهر هست. تعداد پروژه ها و انواعشون بالاست و مدام پروژه های جدید و بزرگ اضافه میشد.
در یک کلام مزخرف محیط خاله زنکی و آدم های کوتوله اونجا هیچ وقت بزرگ نمی شید
اگه دنبال جایی هستید که حقوق و مزایای خوبی در قبال کار الکی بده خوبه. کلا پیشرفت زیادی تو کارتون نمیکنید ولی عیدی، سنوات، پاداش، مناسبتها و ... پول خوبی میده. همه کاره هم مدیرعامل و رئیس هیئت مدیرست. مشتریش هم موسسه اعتباری نور هست. اگه خواستید برید فقط حقوق رو اولش خوب طی کنید چون تغییر زیادی نمیکنه در آینده. تعداد کارمندان حدودا 100 نفر هست. دو سه تا ساختمون هم دارن.
سال اول همکاریمون خیلی خوب بود، ولی مدیریت افتضاح بود، هر انتقادی رو با مسخره کردن و تیکه انداختن جواب میداد، همین شد بعد یه مدتی هیچکس دلش نمیخواست اونجا باشه، اگه مدیرارو فاکتور بگیری هیچ کارمندی ۲ سال نبود که مدام باهاشون کار کرده باشه بلکه شرکت سریع نیرو میگرفت ولی سریع هم میرفتن، خودمم به سختی استعغا دادم، ولی خب فعلا که دیگه نیستند. خلاصه کلی خاطرات خوب و بد با فرانش دارم، ولی درکل برام عزیزه.
من به عنوان یک موشن گرافیست با این مجموعه کار کردم و تجربه فوق العاده ای بود تیم فوق العاده قوی مدیریت عالی جو کاری عالی و....
شرکت به نسبت کوچک است. محیطی صمیمی ولی حرفه ای داره. خیلی سلسه مراتب اداری اون شکلی نداره، تیم های کوچیک (از یکی دونفر تا نهایتا ۴-۵ نفر) برای پروژه های مختلف داره که توی هر تیم یه نفر به عنوان Lead یا سرپرست وجود داره که زمانبندی، تقسیم کار و در صورت لزوم شرکت توی جلسات با مشتری رو انجام بده. ساعت کاریش تا 9:30 برای فنی ها شناوره. البته تاخیر رو اون موقعی که من بودم لحاظ نمیکردن،یعنی کلا شناور بود. بیشتر روی انجام شدن به موقع و صحیح کار تمرکز هست. اما نزدیک deadline شاید تا شب هم مجبور باشید بمونید که کار تموم بشه. پرداختی هاشون عموما خیلی بالا نبوده، معمولی، شاید هم یه مقدار کم. به نظرم بزرگترین نقطه ضعفش اینه. بیمه و بیمه تکمیلی ارائه میکنن، معمولا مناسبت های خاص (سالگرد تاسیس شرکت، یلدا، نوروز و ...) رو جشن میگیرن. بسته به وضع مالی و مناسبتش از رستوران و توچال، تا خرید کیک و جمع شدن دور هم توی شرکت متغیره. تولد کارمندها رو هم جشن میگیرن. من ندیدم کسی رو اخراج کنن، اما اگه نیرویی به نظرشون خوب نباشه بال و پر بهش نمیدن، حقوقش خیلی تغییر نمیکنه، روش خیلی حساب نمیکنن. از طرفی چون شرکت کوچیکه خیلی جای پیشرفت زیادی وجود نداره. سیستم پرداخت حقوقش هم اینه که عددی رو که توافق میکنید یه مقدارش رو ماهانه، و بقیه اش رو سه ماه یکبار یه جا دریافت میکنید. یعنی مثلا اگه 1 میلیون تومن توافقتون باشه، ششصد هزار تومن رو مامانه به عنوان حقوق پایه (که بیمه و مالیات و ... از اون حساب میشه) بهتون پرداخت میکنن، سر سه ماه هم یک میلیون و دویست هزارتومن (سه تا ۴۰۰ هزار تومن) جدا به اسم پاداش پرداخت میکنن (که البته باز بهش مالیات میخوره ولی بیمه نمیخوره). از طرفی بیمه کمتری پرداخت میکنید که درآمد بالاتری خواهید داشت، اما از طرف دیگه حقوق کمتری توی سابقیه بیمه اتون رد میشه.
۴ ماه با شرکت نردبان اندیشه کار کردم به جد بدترین تجربه کاریم بود که که حداقل یک سالی منو عقب انداخت در کل دلایل بد بودن شرکت دروغ گو بودن و غیر حرفه ای بودن چه در کار فنی چه در مدیریت مجوعه هست. به دلایل مختلف نوشتن قرار داد با من رو هی به عقب مینداختن تا بیمه برام رد نکنن . بیمه رو با قیمت کف رد میکنن تا مالیات و حق بیمه کمتری بدن موقع پرداخت عیدی هم دبه کردن و گفتن عیدی رو هم پایین ترین قیمت پرداخت میکنیم. در آخر هم که از مجموعشون جدا شدم حدود 6 7 تومن طلبم رو بهم گفتن نمیدیم :| در کل جای خوبی برای کار کردن نیست اصلا پیشنهاد نمیکنم
بورسیکا عملا یکی از 5 فروشگاه برتر اینترنتی ایران محسوب میشه و توی مدتی که اینجا مشغول به کار بودم روند رو به رشد خوبی رو تجربه کرده و این مساله در کنار تجربه روبه تزاید تیم های مختلف کاری آیندۀ موفقی رو برای همه ما ترسیم کرده. با اینکه بورسیکا تبلیغات قوی و پرهزینه ای نداشته ولی تجربه خوب خریدی که برای مشتریانش ایجاد کرده اونو در یک مسیر رشد قابل قبول قرار داده.
در دوره تقریبا دو سالهای که در آبانگان کار کردم همه چیز عالی بود، از محیط کار و روابط دوستانه بین اعضا شرکت، مدیریت فوقالعاده، رعایت تمام قوانین وزارت کار مثل بیمه و عیدی و ... ، تا ساعت کار آزاد و شناور و پاداش پایان سال. تنها دلیل اینکه اینکه به شرکت دیگهای رفتم دریافت پیشنهاد کار با شرایط مالی بالاتر بود که بعد از مشورت با این شرکت، مجبور به انتخاب شرکت جدید شدم.
تاپ ادورت مجموعه ای بود تماما جوان ، پویایی و جست و جو گری در تمام قسمت های مجموعه وجود داشت و این حس کاملا بود که برای پیشرفت باید یاد گرفت و جست و جو کرد مدیریت مجموعه آقای کامرانی واقعا به عنوان یک همراه در کنار نفرات بودن تا اینکه به عنوان یک رئیس باشن و فقط بخوان دستور بدن
یک تجربه خیلی خوب
مصاحبه ای که با ادیلار داشتم خیلی عجیب بود! یه تماس تلفنی طولانی که تقریبا در مورد همه علایق زندگی من سوال شد و تنها سوالی که در مورد رزومه فنی بود صداقت در نوشتار اونها بود. وقتی به مصاحبه حضوری دعوت شدم یه تیم خیلی حرفه ای مصاحبه انجام دادن و در نهایت جلسه مستقیم با مدیر عامل شرکت بود. رفتار بسیار گرمی با من شد و برای کار در شرکت انتخاب شدم. جذاب ترین نکتش این بود که روز اول مدیرعامل چند ساعت رو با من گذروند و به صورت کامل با شرکت آشنا شدم؛ اتفاقی که در شرکتهای قبلی یک ماه طول کشیده بود!! فرهنگ کاری آدیلار بر مبنای اعتماد طرفین هست و فضا کاملا شاد و بدون استرس هست. از بودن در آدیلار بسیار خوشحالم! بیاین به سایت ما شما هم سر بزنید : https://adilar.com/
محیطی آرام و بی دغدغه.
این شرکت فرهنگ سازمانی بسیار بدی داره. کارمندا همدیگر رو آقا/خانم و با فامیلی صدا می کنن ولی شوخیای شخصی و زشت می کنن. این فرهنگ هم کاملا از خود مدیریت سرچشمه می گیره. کلا از اونجور جاهاییه که فکر می کنن کارمند تو خیابون ریخته و میتونن هرجوری دوست دارن با کارمند رفتار کنن و اصلا بین کارمند خوب و بی مسولیت هیچ تفاوتی نمی بینن. به طورکل فقط واسه کسایی خوبه که سابقه کار ندارن و میخوان تازه شروع کنن.
این شرکت یک زمانی یکی از بهترین و قوی ترین شرکت های IT ایران بود، بعد از گذشت سال ها و تصمیمات نادرست مدیران، اکنون زمین گیر شده است.
تجربه کاری من در شرکت وایرال شو محدود به سمت تعیین شده نبود و به راحتی می تونستم در بقیه موارد که به اشتراک و نظرسنجی گذاشته می شد شرکت کنم و توانایی خودم رو در نشون دادن استعدادهام اعلام کنم. مجموعه وایرال شو یک استارتاپ با هدفگذاری نتیجه بخشه و می تونه برای هر شخصی که دنبال بالابردن مهارت های شغلیش هست مفید باشه.
تقریبا هر روز پیشرفت توی زمینه کاریم رو احساس میکنم و همچنین یکی از اهداف فنی شرکت حرکت روی خط تکنولوژی هستش.
محیط انعطاف پذیر
شرکت مامان پز محیط بسیار مناسبی است جهت افزایش مهارت ها و دانش فردی... فضای کاملا صمیمی و استارت اپی که برای جوانان بسیار مناسب است مدیریت دلسوزانه و متعهد مجموعه کاملا مشهود می باشد. در کل کار کردن در این شرکت به نظرم تجربه مفید و جالبی میتونه باشه
به نظرم توی هر مجموعه ای همه مثل مدیر یا مدیران اون مجموعه میشن! اگه توی مجموعه ای مدیر خوب باشه و به تیمش انگیزه بده، اون مجموعه مسیر پیشرفت رو طی میکنه. آقای سالاررضایی بهترین مدیری بودن که افتخار همکاری باهاشون رو داشتم.
۳ سال و ۶ ماه تجربه کار تو شرکت داده پرداز را داشتم، از نکات مثبت میتونم بگم جو خیلی خوبی داره، تو لایه های مدیریتی سعی میشه حتما همه چیز هدف دار و شفاف باشه. نحوه انجام دادن کارها، خورد کردن پروژه ها به طوری هست که طرز درست انجام دادن کار رو میتونید یاد بگیرید و طبق اون انجام بدید. ساعت کاری تقریبا منعطف نیست و پنجشنبه ها هم تا ظهر هست. تعداد پروژه ها و انواعشون بالاست و مدام پروژه های جدید و بزرگ اضافه میشد.
در یک کلام مزخرف محیط خاله زنکی و آدم های کوتوله اونجا هیچ وقت بزرگ نمی شید
اگه دنبال جایی هستید که حقوق و مزایای خوبی در قبال کار الکی بده خوبه. کلا پیشرفت زیادی تو کارتون نمیکنید ولی عیدی، سنوات، پاداش، مناسبتها و ... پول خوبی میده. همه کاره هم مدیرعامل و رئیس هیئت مدیرست. مشتریش هم موسسه اعتباری نور هست. اگه خواستید برید فقط حقوق رو اولش خوب طی کنید چون تغییر زیادی نمیکنه در آینده. تعداد کارمندان حدودا 100 نفر هست. دو سه تا ساختمون هم دارن.
سال اول همکاریمون خیلی خوب بود، ولی مدیریت افتضاح بود، هر انتقادی رو با مسخره کردن و تیکه انداختن جواب میداد، همین شد بعد یه مدتی هیچکس دلش نمیخواست اونجا باشه، اگه مدیرارو فاکتور بگیری هیچ کارمندی ۲ سال نبود که مدام باهاشون کار کرده باشه بلکه شرکت سریع نیرو میگرفت ولی سریع هم میرفتن، خودمم به سختی استعغا دادم، ولی خب فعلا که دیگه نیستند. خلاصه کلی خاطرات خوب و بد با فرانش دارم، ولی درکل برام عزیزه.