ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۳ از ۳۳۲
پارسیان حساب
مالی و اعتباری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دانشجو·۲۷ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
دانشجو

موسسه پارسیان حساب موسسه ای دروغین است که نه رفتار درستی دارند نه سواد درست .روز اول که رفتم این موسسه منشی پشت گوشی کلی تعریف و وعده و وعید استخدام داد چند روز منو منتظر گذاشت از مدیر شکرت آقای جلیلی وقت مصاحبه بگیره مصاحبه هم چند تا سوال پیش افتاده حسابداری بود و با هزار دوز و کلک منو وادار کرد چند ملیون هزینه کنم و نرم افزاری بگیرم که اصلا کاربردی ندارد و با بهانه های مختلف از من پول گرفتند و زمانی که نوبت به استخدام رسید اصلا جوابی بهم ندادن و منشی ها منو بهم پاس می دادن . دوستان تو رو خدا این جور موسسات نرید پول بدید

الوپیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰

من برای مصاحبه در این شرکت رفتم اما بخواهم بگویم چیزهایی که در متن آگهی عنوان میکنند با واقعیت متفاوت است بحث ناهار و میان وعده مطرح شد که اصلا ناهار و میان وعده ای وجود ندارد بلکه حق ناهاری است که اصلا چیزی را شامل نمی شود ساعت کاری واحدی که به من اعلام کرده بودند وقتی به آن محل مراجعه کردم ساعت کاری با چیزی که منابع انسانی اعلام کرده بود متفاوت بود و اینکه پروسه چند هفته ای را باید طی کنید و در این حین وفقه هم بسیار می افتد به طور کلی اگر بخواهم بگویم چیزی که در متن آگهی اعلام کرده بودند با واقعیت تفاوت بسیار زیادی داشت و اینکه برداشت من این است شرکت یا سازمانی که از همان ابتدا با نیرو صداقت ندارد در موارد پس از آن هم مشکل ساز خواهد شد ...

موسسه ملاصدرا
وکالت و حقوقی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروشنده·۲۶ خرداد ۱۴۰۵
۴.۰
فروشنده

من تو شعبه توانیرشون کار کردم فضای کارشون خوبه همه باهم ارتباطشون خوبه و به همدیگه کمک میکنن تو کار متاسفانه من دانشگاه ها غیرحضوری شد نتونستم بمونم تهران مجبورشدم خوابگاه رو تحویل بدم برگردم ولی با کارگزینیشون صحبت کردم گفت مشکلی نداره اگرراستخدام داشته باشن میتونم برگردم به کار امیدوارم دانشگاها از مهر حضوری شه برگردم تهران

همراه صنعت کاوه
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۲۶ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارشناس

سلام. شرکت خیلی قوی و حرفه‌ای نیست، اما برای شروع مسیر کاری و کسب تجربه می‌تواند گزینه مناسبی باشد. محیط نسبتاً صمیمی و دوستانه‌ای دارد و برای یادگیری بد نیست. البته بعضی از همکاران رفتارهای حاشیه‌ساز و دو‌به‌هم‌زن دارند، بنابراین بهتر است در روابط کاری با احتیاط عمل کنید و وارد حاشیه‌ها نشوید. در مجموع برای یکی دو سال اول کار و کسب تجربه می‌تواند انتخاب خوبی باشد، اما برای رشد حرفه‌ای بلندمدت شاید گزینه‌های بهتری وجود داشته باشد.

بهسازان ملت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ارشد·۲۶ خرداد ۱۴۰۵
۲.۰
کارشناس ارشد

منابع انسانی مزخرف که هیچ ایده ای برای سازوکار ارتقای شغلی بچه ها نداره ازون طرف مدیرای بی لیاقت کاملا دل به خواه ارتقا میدن به بچه ها و جالبه با پنهانکاری!!! هیچ آیتم مشخصی وجود نداره متاسفانه و هیچ کس پیگیرش نیست، معاون گروه که بچه ها براش اصلا اهمیتی نداره و فقط فکر منافع خودشه حقوقش از شرکتای رقیب کمتره نکته مثبت اینکه روابط همکارا خیلی خوبه باهم حقوق به موقع پرداخت میشه

سروشان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی·۲۶ خرداد ۱۴۰۵
۲.۰
کارشناس پشتیبانی

بزرگ‌ترین مشکل من در سروشان عدم تناسب حجم کار با تعداد نیروها بود. شرکت مشتریان بزرگ و شناخته‌شده زیادی دارد اما به نظر می‌رسد تعداد نیروهای عملیاتی متناسب با این حجم مشتری نیست. در نتیجه فشار زیادی روی کارشناسان وجود دارد. حقوق همیشه به‌صورت چند مرحله‌ای پرداخت می‌شد و تسویه حساب‌ها معمولاً زمان‌بر بودند. مدیریت توجه زیادی به رضایت مشتری دارد اما بعضی مواقع احساس می‌کردم رفاه و فشار کاری پرسنل در اولویت پایین‌تری قرار گرفته است.

تامین کالا نیلا
کشاورزی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر فروش·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مدیر فروش

دوبار برای مصاحبه مراجعه کردم سر تایم هماهنگ شده هر بار با معطلی ۱ ساعت بیشتر روبرو شدم،پر‌کردن فرم استخدام و سوالاتی که بیشتر به حریم شخصی مربوط میشد در حالی که روزمه قبلا براشون ارسال شده،رفتار بالا به پایین مدیران و تعریف و تمجید های مکرر از خود،نحوه مدیریت بجای درکی از آنچه من کارجو میتوانم انجام دهم! یکی از بدترین مصاحبه ها پس از ۲۰ سال تجربه کاری و مجموعه هایی که کلی نیاز به بهبود فزهنگ سازمانی و منابع انسانی داره بزایم بود

ارم نوش (آکوافینا)
مواد غذایی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر تولید·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
کارگر تولید

مدیریت ضعیف جو آدم فروشی داشتن پرسنل افغانی بدون مدرک جایگزین پرسنل ایرانی حقوق پایین عیدی آخرین لحظه سال با منت با پایین تریم سطح هرکس صبح زودتر پاشه ریسه از حراست نگهبانی از گشتن کیف پرسنل تا مدیریت نداشتن مرخصی بدلیل نبودن سرویس کاهن با تاخیر می‌رسی هر ۴ساعت یک روز کم میشود اگر مشکلی باشد تعطیل شود اون از مرخصی کم میشود چیزی به نام اضافه کاری وجمعه کاری نداره گرفتن شناسنامه وسفته حین استخدام وسط کار اگر شناسنامه رو بخواهید دو تا شناسنامه میگیره تا شناسنامه خودتو بده اول استخدام میگه جای پارکینگ ولی دروغه و هرروز پلیس ماشینها رو جریمه می‌کنه غذای شرکت که تخم مرغ و سیب زمینی وعده‌ای دیگه پوره سیب زمینی فلافل بندری ماکارونی مزایا هیچ چیز ندارن آذوقه که موقع استخدام میکن دروغه هیچ مزایایی جز یک مشت مدیر و پرسنل روانی ندارن و تجهیزات کهنه

یاس ارغوانی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰

_data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml

پارسیان حساب
مالی و اعتباری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دانشجو ·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۴.۰
دانشجو

من چند وقت قبل با دیدن آگهی پر زرق و برق استخدامی ایشون به شرکت مراجعه کردم کادر داغونی دیدم دختر بچه های کم سن که فوری دستگاه کارت خوان جلوت می زارن برای کارت کشیدن و آموزش حسابداری مقدماتی به قیمت گزاف بعد کلی دوندگی و صبر هم آخرش خودت خسته میشی میری تجربه جالبی نیست در کل این جور جاها ترفند پول گرفتن هست فقط

هاست ایران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰

من اواسط سال ۱۴۰۴ وارد هاست ایران شدم. اولش به خاطر کامنتهای اینجا و حرفهایی که شنیده بودم با ترس و لرز شروع به همکاری کردم اما به کار خیلی نیاز داشتم اون زمان چیزی که من متوجه شدم، قبلا انگار یه خانمی اینجا همه کاره بوده که همه ازش ناراضی بودن و شرکت هم یه مدتی دچار مشکلات زیادی بوده و تعدیل نیرو داشته این مدتی که من تو این شرکت هستم حالا شانس من بوده یا چی بنظر میرسه اون مشکلات قدیمیشون حل شده و اون خانم هم دیگه اینجا کار نمیکنه:) من تجربه کاری مثبتی دارم البته اینجا کار خیلی زیاده چون تعداد آدم‌ها نسبت به کار کمه ولی محیط خوبی داره، آدم‌ها همراهن و حس و حال دوستانه‌ای داره حقوق‌ها هم به موقع‌ست و کلی آپشن‌های متنوع تو پکیج دستمزدشون دارن امیدوارم اوضاع حداقل اینطوری بمونه من که فعلا خیلی راضی هستم

پارسیان حساب
مالی و اعتباری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار ·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
حسابدار

موسسه پارسیان حساب موسسه آموزشی حسابداری هست به روش قرون وسطا و واقعا چیز خاصی یادت نمی دهند و به بهانه استخدام بارها و بارها از آدم پول می گیرند چهارتا منشی خانم بد رفتار هم داره که با احترامی افراد را بیرون می کنند و هزار بهانه و توجیه..و در نهایت هیچ فردی استخدام نمی شود لطفاً به این جور مراکز اعتماد نکنید

دانش و فناوری راهگشایان زمان - دفراز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰

من تقریبا یکسال و کمی بیشتر با شرکت دفراز همکاری داشتم ، محیط بسیار صمیمی و همراه با احترام بود، افراد تحصیل کرده اونجا بودند ، مشتریان بزرگی داشتند و پرداخت حقوق هم تقریبا به موقع بود ، ولی من می خواستم برای سال 1405 درصد افزایش حقوق ام بیشتر از پیشنهاد خود شرکت باشد، که متاسفانه به توافق نرسیدیم و مجبور شدم از شرکت جدا شوم، به هر حال تجربه و دوره خوبی بود و برای شرکت در مسیر کاریش آرزوی موفقیت می کنم

فناپ زیرساخت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس IT·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارشناس IT

جلسه اول مصاحبه، مدیر فنی، مدیر ای تی، کارشناس منابع انسانی همزمان حضور داشتند قبل از مصاحبه هیچ برگه ای برای پر کردن قرار ندادند و رزومه برایشان کافی بود گفتند که کار شما به صورت چرخشی در شهر پردیس و مرزداران و ونک است و یکجا ثابت نیستید. در آگهی استخدام ذکر شده که سرویس رفت و آمد وجود دارد در صورتی که در مصاحبه گفتند این مورد همیشگی نیست! مصاحبه در کل بسیار راحت بود ولی بیشتر شبیه به بازجویی و استخراج اطلاعات در مورد شرکت های قبلی ای که کار کردم بود! مدیر آی تی بیشتر سوالاتی که میپرسید که در مورد استخراج اطلاعات در مورد شرکت های قبلی بود تا سوال در مورد دانش و سواد کارجو. نظر شخصی: شخصیت مدیر آی تی: خنده های سرد، بازجو، استخراج کننده اطلاعات در مورد تجهیزات و اطلاعات و بودجه ها از شرکت های قبلی ای که کار کردید، و بسیار و بسیار سوالات فنی کمی پرسیدند و عملا شاید ۱۰ درصد از کل مصاحبه فنی صحبت کردند. ‌ شخصیت مدیرعامل: از اول تا اخر سرشون داخل گوشی بود و باز هم ایشان در مورد بودجه ی شرکت های قبلی ای که کار کردم سوال کردند! ‌ شخصیت نیرو انسانی: گرم و حرفه ای و مطابق به شغل کاریشان بود.

سروشان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
مدیر

همکاری با این مجموعه یکی از بهترین تجربه‌های کاری من بوده است. مدیریت بسیار مسئولیت‌پذیر و پیگیر که همواره پشتیبان تیم هستند، باعث شده تا کار کردن در این فضا بسیار لذت‌بخش باشد. شرایط کاری، نظم مجموعه و جو دوستانه حاکم، همگی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. از حضور در این تیم واقعاً راضی هستم و آن را به افراد حرفه‌ای پیشنهاد می‌کنم.

نرم افزاری داتیس آرین قشم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
برنامه نویس

من چند سال هست در این شرکت مشغول به کار هستم ، نمیخوام بگم اینجا نیاید اما مشکلات شرکت رو که به چشمم اومده میگم تصمیم با خودتون ... اگه دوست دارید در یک شرکت که داره برای نهاد های بالا دستی پولشویی میکنه کار کنید بنظرم داتین از بهترین شرکت های پولشویی ایران هست . به جز ویپاد ، هیچ پروژه ای قرار نیست به نتیجه برسه . اما حقوق شما رو سر وقت پرداخت میکنند . این شرکت پر است از مدیران نالایق که فقط میخوان کمبود های خودشون رو در اینجا پر کنند بعد از هک شدن سپه و پاسارگاد ، اکثر شرکت ها همکاریشون رو متوقف کردن با اینجا و دیگه داتین نتونست کمر راست کنه و مشکلات مالی کم کم داره بروز میکنه از نظر فنی هم بسیار ضعیف هستند ( تمام نیرو های فنی که به حد خوب میرسند اینجا رو ترک میکنند) یه نکته ای هم بگم برای دوستانی که جاوا کار هستند اینجا اصلا از فریمورک های رایج استفاده نمیکنند ،با spring و hibernate خدافظی کنید و مطمئن باشید بعد از داتین اگه بخواید جایی برید باید دوباره وقت بزارید روی این فریمورک ها کار کنید

بیمه‌بازار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·backend developer·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
backend developer

بعد از نوشتن ۱۰ هزار خط کد و حتی با اعتراف به اینکه کد من بهترین کدی بود که دریافت کردن و انجام ۳ مصاحبه من رو بدونه هیچ دلیلی رد کردن,مصاحبه کننده یه خانومی بود به عنوان تیم لید بکند اتوبازار که کاملا مشخص بود هیچ علمی تو زمینه کد نویسی نداره حتی موقع مصاحبه دستو پاهاش میلرزید و فقط و فقط دنبال این بود که ببینه تسکی که خودش داره چجوری زده میشه و استفاده ابزاری بکنه از کارجو...

کاراشاب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس کنترل پروژه·۲۴ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناس کنترل پروژه

تعداد اگهی های این شرکت خودش به تنهایی نشون دهنده میزان خروج نیرو هست. طبیعتا هیچکس دلش نمیخواد مدام محل کارشو عوض کنه اما هرکسی که در این شرکته عاقبتش فراره، شرکتی که عمر حضور قدیمی ترین نیروش به دو سال نرسه نشون میده که محیط کارغیر قابل تحمله، بی اغراق کاراشاب یکی از بدترین تجربه های کاری من بود. امیدوارم مدیران فکری به حال وضعیتش کنن هرچند بعید میدونم....

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر سرمایه انسانی·۲۴ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مدیر سرمایه انسانی

وظیفه هست که بصورت حرفه ای بگم وقتی در حوزه اجرا افراد بدون توانایی و فقط بدلیل ارتباطات در سازمان وارد شوند سقوط انسانیت و کار حرفه ای در آن سازمان وارد میشود آقای ش وقتی مدیرعامل در کوچکترین موارد مثلا محاسبه کارکرد وارد میشود یعنی آنقدر مهارت مدیریت نداشته که نگذارد عارضه سازمانی در سازمان رشد کند حتی اگر استاد دانشگاه باشی اینکه مجموعه حراست و حضور اتوبوسی اظهرمن الشمس هست و کلی نظرات اینجا هست بنظرشما بازرسی بانک چرا ورود نمیکند؟ وقتیکه یک نفر فکر کند سر از همه رشته ها در می آورد یعنی هیچی نمی‌داند ه و دوست عزیزش ش

توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Dev·۲۴ خرداد ۱۴۰۵
۴.۰
Dev

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since 1966, when designers at Letraset and James Mosley, the librarian at St Bride Printing Library in London, took a 1914 Cicero translation and scrambled it to make dummy text for Letraset's Body Type sheets. It has survived not only many decades, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised thanks to these sheets and more recently with desktop publishing software including versions of Lorem Ipsum.

پارسیان حساب
مالی و اعتباری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دانشجو·۲۷ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
دانشجو

موسسه پارسیان حساب موسسه ای دروغین است که نه رفتار درستی دارند نه سواد درست .روز اول که رفتم این موسسه منشی پشت گوشی کلی تعریف و وعده و وعید استخدام داد چند روز منو منتظر گذاشت از مدیر شکرت آقای جلیلی وقت مصاحبه بگیره مصاحبه هم چند تا سوال پیش افتاده حسابداری بود و با هزار دوز و کلک منو وادار کرد چند ملیون هزینه کنم و نرم افزاری بگیرم که اصلا کاربردی ندارد و با بهانه های مختلف از من پول گرفتند و زمانی که نوبت به استخدام رسید اصلا جوابی بهم ندادن و منشی ها منو بهم پاس می دادن . دوستان تو رو خدا این جور موسسات نرید پول بدید

الوپیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰

من برای مصاحبه در این شرکت رفتم اما بخواهم بگویم چیزهایی که در متن آگهی عنوان میکنند با واقعیت متفاوت است بحث ناهار و میان وعده مطرح شد که اصلا ناهار و میان وعده ای وجود ندارد بلکه حق ناهاری است که اصلا چیزی را شامل نمی شود ساعت کاری واحدی که به من اعلام کرده بودند وقتی به آن محل مراجعه کردم ساعت کاری با چیزی که منابع انسانی اعلام کرده بود متفاوت بود و اینکه پروسه چند هفته ای را باید طی کنید و در این حین وفقه هم بسیار می افتد به طور کلی اگر بخواهم بگویم چیزی که در متن آگهی اعلام کرده بودند با واقعیت تفاوت بسیار زیادی داشت و اینکه برداشت من این است شرکت یا سازمانی که از همان ابتدا با نیرو صداقت ندارد در موارد پس از آن هم مشکل ساز خواهد شد ...

موسسه ملاصدرا
وکالت و حقوقی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروشنده·۲۶ خرداد ۱۴۰۵
۴.۰
فروشنده

من تو شعبه توانیرشون کار کردم فضای کارشون خوبه همه باهم ارتباطشون خوبه و به همدیگه کمک میکنن تو کار متاسفانه من دانشگاه ها غیرحضوری شد نتونستم بمونم تهران مجبورشدم خوابگاه رو تحویل بدم برگردم ولی با کارگزینیشون صحبت کردم گفت مشکلی نداره اگرراستخدام داشته باشن میتونم برگردم به کار امیدوارم دانشگاها از مهر حضوری شه برگردم تهران

همراه صنعت کاوه
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۲۶ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارشناس

سلام. شرکت خیلی قوی و حرفه‌ای نیست، اما برای شروع مسیر کاری و کسب تجربه می‌تواند گزینه مناسبی باشد. محیط نسبتاً صمیمی و دوستانه‌ای دارد و برای یادگیری بد نیست. البته بعضی از همکاران رفتارهای حاشیه‌ساز و دو‌به‌هم‌زن دارند، بنابراین بهتر است در روابط کاری با احتیاط عمل کنید و وارد حاشیه‌ها نشوید. در مجموع برای یکی دو سال اول کار و کسب تجربه می‌تواند انتخاب خوبی باشد، اما برای رشد حرفه‌ای بلندمدت شاید گزینه‌های بهتری وجود داشته باشد.

بهسازان ملت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ارشد·۲۶ خرداد ۱۴۰۵
۲.۰
کارشناس ارشد

منابع انسانی مزخرف که هیچ ایده ای برای سازوکار ارتقای شغلی بچه ها نداره ازون طرف مدیرای بی لیاقت کاملا دل به خواه ارتقا میدن به بچه ها و جالبه با پنهانکاری!!! هیچ آیتم مشخصی وجود نداره متاسفانه و هیچ کس پیگیرش نیست، معاون گروه که بچه ها براش اصلا اهمیتی نداره و فقط فکر منافع خودشه حقوقش از شرکتای رقیب کمتره نکته مثبت اینکه روابط همکارا خیلی خوبه باهم حقوق به موقع پرداخت میشه

سروشان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی·۲۶ خرداد ۱۴۰۵
۲.۰
کارشناس پشتیبانی

بزرگ‌ترین مشکل من در سروشان عدم تناسب حجم کار با تعداد نیروها بود. شرکت مشتریان بزرگ و شناخته‌شده زیادی دارد اما به نظر می‌رسد تعداد نیروهای عملیاتی متناسب با این حجم مشتری نیست. در نتیجه فشار زیادی روی کارشناسان وجود دارد. حقوق همیشه به‌صورت چند مرحله‌ای پرداخت می‌شد و تسویه حساب‌ها معمولاً زمان‌بر بودند. مدیریت توجه زیادی به رضایت مشتری دارد اما بعضی مواقع احساس می‌کردم رفاه و فشار کاری پرسنل در اولویت پایین‌تری قرار گرفته است.

تامین کالا نیلا
کشاورزی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر فروش·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مدیر فروش

دوبار برای مصاحبه مراجعه کردم سر تایم هماهنگ شده هر بار با معطلی ۱ ساعت بیشتر روبرو شدم،پر‌کردن فرم استخدام و سوالاتی که بیشتر به حریم شخصی مربوط میشد در حالی که روزمه قبلا براشون ارسال شده،رفتار بالا به پایین مدیران و تعریف و تمجید های مکرر از خود،نحوه مدیریت بجای درکی از آنچه من کارجو میتوانم انجام دهم! یکی از بدترین مصاحبه ها پس از ۲۰ سال تجربه کاری و مجموعه هایی که کلی نیاز به بهبود فزهنگ سازمانی و منابع انسانی داره بزایم بود

ارم نوش (آکوافینا)
مواد غذایی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر تولید·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
کارگر تولید

مدیریت ضعیف جو آدم فروشی داشتن پرسنل افغانی بدون مدرک جایگزین پرسنل ایرانی حقوق پایین عیدی آخرین لحظه سال با منت با پایین تریم سطح هرکس صبح زودتر پاشه ریسه از حراست نگهبانی از گشتن کیف پرسنل تا مدیریت نداشتن مرخصی بدلیل نبودن سرویس کاهن با تاخیر می‌رسی هر ۴ساعت یک روز کم میشود اگر مشکلی باشد تعطیل شود اون از مرخصی کم میشود چیزی به نام اضافه کاری وجمعه کاری نداره گرفتن شناسنامه وسفته حین استخدام وسط کار اگر شناسنامه رو بخواهید دو تا شناسنامه میگیره تا شناسنامه خودتو بده اول استخدام میگه جای پارکینگ ولی دروغه و هرروز پلیس ماشینها رو جریمه می‌کنه غذای شرکت که تخم مرغ و سیب زمینی وعده‌ای دیگه پوره سیب زمینی فلافل بندری ماکارونی مزایا هیچ چیز ندارن آذوقه که موقع استخدام میکن دروغه هیچ مزایایی جز یک مشت مدیر و پرسنل روانی ندارن و تجهیزات کهنه

یاس ارغوانی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰

_data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml

پارسیان حساب
مالی و اعتباری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دانشجو ·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۴.۰
دانشجو

من چند وقت قبل با دیدن آگهی پر زرق و برق استخدامی ایشون به شرکت مراجعه کردم کادر داغونی دیدم دختر بچه های کم سن که فوری دستگاه کارت خوان جلوت می زارن برای کارت کشیدن و آموزش حسابداری مقدماتی به قیمت گزاف بعد کلی دوندگی و صبر هم آخرش خودت خسته میشی میری تجربه جالبی نیست در کل این جور جاها ترفند پول گرفتن هست فقط

هاست ایران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰

من اواسط سال ۱۴۰۴ وارد هاست ایران شدم. اولش به خاطر کامنتهای اینجا و حرفهایی که شنیده بودم با ترس و لرز شروع به همکاری کردم اما به کار خیلی نیاز داشتم اون زمان چیزی که من متوجه شدم، قبلا انگار یه خانمی اینجا همه کاره بوده که همه ازش ناراضی بودن و شرکت هم یه مدتی دچار مشکلات زیادی بوده و تعدیل نیرو داشته این مدتی که من تو این شرکت هستم حالا شانس من بوده یا چی بنظر میرسه اون مشکلات قدیمیشون حل شده و اون خانم هم دیگه اینجا کار نمیکنه:) من تجربه کاری مثبتی دارم البته اینجا کار خیلی زیاده چون تعداد آدم‌ها نسبت به کار کمه ولی محیط خوبی داره، آدم‌ها همراهن و حس و حال دوستانه‌ای داره حقوق‌ها هم به موقع‌ست و کلی آپشن‌های متنوع تو پکیج دستمزدشون دارن امیدوارم اوضاع حداقل اینطوری بمونه من که فعلا خیلی راضی هستم

پارسیان حساب
مالی و اعتباری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار ·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
حسابدار

موسسه پارسیان حساب موسسه آموزشی حسابداری هست به روش قرون وسطا و واقعا چیز خاصی یادت نمی دهند و به بهانه استخدام بارها و بارها از آدم پول می گیرند چهارتا منشی خانم بد رفتار هم داره که با احترامی افراد را بیرون می کنند و هزار بهانه و توجیه..و در نهایت هیچ فردی استخدام نمی شود لطفاً به این جور مراکز اعتماد نکنید

دانش و فناوری راهگشایان زمان - دفراز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰

من تقریبا یکسال و کمی بیشتر با شرکت دفراز همکاری داشتم ، محیط بسیار صمیمی و همراه با احترام بود، افراد تحصیل کرده اونجا بودند ، مشتریان بزرگی داشتند و پرداخت حقوق هم تقریبا به موقع بود ، ولی من می خواستم برای سال 1405 درصد افزایش حقوق ام بیشتر از پیشنهاد خود شرکت باشد، که متاسفانه به توافق نرسیدیم و مجبور شدم از شرکت جدا شوم، به هر حال تجربه و دوره خوبی بود و برای شرکت در مسیر کاریش آرزوی موفقیت می کنم

فناپ زیرساخت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس IT·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارشناس IT

جلسه اول مصاحبه، مدیر فنی، مدیر ای تی، کارشناس منابع انسانی همزمان حضور داشتند قبل از مصاحبه هیچ برگه ای برای پر کردن قرار ندادند و رزومه برایشان کافی بود گفتند که کار شما به صورت چرخشی در شهر پردیس و مرزداران و ونک است و یکجا ثابت نیستید. در آگهی استخدام ذکر شده که سرویس رفت و آمد وجود دارد در صورتی که در مصاحبه گفتند این مورد همیشگی نیست! مصاحبه در کل بسیار راحت بود ولی بیشتر شبیه به بازجویی و استخراج اطلاعات در مورد شرکت های قبلی ای که کار کردم بود! مدیر آی تی بیشتر سوالاتی که میپرسید که در مورد استخراج اطلاعات در مورد شرکت های قبلی بود تا سوال در مورد دانش و سواد کارجو. نظر شخصی: شخصیت مدیر آی تی: خنده های سرد، بازجو، استخراج کننده اطلاعات در مورد تجهیزات و اطلاعات و بودجه ها از شرکت های قبلی ای که کار کردید، و بسیار و بسیار سوالات فنی کمی پرسیدند و عملا شاید ۱۰ درصد از کل مصاحبه فنی صحبت کردند. ‌ شخصیت مدیرعامل: از اول تا اخر سرشون داخل گوشی بود و باز هم ایشان در مورد بودجه ی شرکت های قبلی ای که کار کردم سوال کردند! ‌ شخصیت نیرو انسانی: گرم و حرفه ای و مطابق به شغل کاریشان بود.

سروشان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
مدیر

همکاری با این مجموعه یکی از بهترین تجربه‌های کاری من بوده است. مدیریت بسیار مسئولیت‌پذیر و پیگیر که همواره پشتیبان تیم هستند، باعث شده تا کار کردن در این فضا بسیار لذت‌بخش باشد. شرایط کاری، نظم مجموعه و جو دوستانه حاکم، همگی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. از حضور در این تیم واقعاً راضی هستم و آن را به افراد حرفه‌ای پیشنهاد می‌کنم.

نرم افزاری داتیس آرین قشم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
برنامه نویس

من چند سال هست در این شرکت مشغول به کار هستم ، نمیخوام بگم اینجا نیاید اما مشکلات شرکت رو که به چشمم اومده میگم تصمیم با خودتون ... اگه دوست دارید در یک شرکت که داره برای نهاد های بالا دستی پولشویی میکنه کار کنید بنظرم داتین از بهترین شرکت های پولشویی ایران هست . به جز ویپاد ، هیچ پروژه ای قرار نیست به نتیجه برسه . اما حقوق شما رو سر وقت پرداخت میکنند . این شرکت پر است از مدیران نالایق که فقط میخوان کمبود های خودشون رو در اینجا پر کنند بعد از هک شدن سپه و پاسارگاد ، اکثر شرکت ها همکاریشون رو متوقف کردن با اینجا و دیگه داتین نتونست کمر راست کنه و مشکلات مالی کم کم داره بروز میکنه از نظر فنی هم بسیار ضعیف هستند ( تمام نیرو های فنی که به حد خوب میرسند اینجا رو ترک میکنند) یه نکته ای هم بگم برای دوستانی که جاوا کار هستند اینجا اصلا از فریمورک های رایج استفاده نمیکنند ،با spring و hibernate خدافظی کنید و مطمئن باشید بعد از داتین اگه بخواید جایی برید باید دوباره وقت بزارید روی این فریمورک ها کار کنید

بیمه‌بازار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·backend developer·۲۵ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
backend developer

بعد از نوشتن ۱۰ هزار خط کد و حتی با اعتراف به اینکه کد من بهترین کدی بود که دریافت کردن و انجام ۳ مصاحبه من رو بدونه هیچ دلیلی رد کردن,مصاحبه کننده یه خانومی بود به عنوان تیم لید بکند اتوبازار که کاملا مشخص بود هیچ علمی تو زمینه کد نویسی نداره حتی موقع مصاحبه دستو پاهاش میلرزید و فقط و فقط دنبال این بود که ببینه تسکی که خودش داره چجوری زده میشه و استفاده ابزاری بکنه از کارجو...

کاراشاب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس کنترل پروژه·۲۴ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناس کنترل پروژه

تعداد اگهی های این شرکت خودش به تنهایی نشون دهنده میزان خروج نیرو هست. طبیعتا هیچکس دلش نمیخواد مدام محل کارشو عوض کنه اما هرکسی که در این شرکته عاقبتش فراره، شرکتی که عمر حضور قدیمی ترین نیروش به دو سال نرسه نشون میده که محیط کارغیر قابل تحمله، بی اغراق کاراشاب یکی از بدترین تجربه های کاری من بود. امیدوارم مدیران فکری به حال وضعیتش کنن هرچند بعید میدونم....

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر سرمایه انسانی·۲۴ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مدیر سرمایه انسانی

وظیفه هست که بصورت حرفه ای بگم وقتی در حوزه اجرا افراد بدون توانایی و فقط بدلیل ارتباطات در سازمان وارد شوند سقوط انسانیت و کار حرفه ای در آن سازمان وارد میشود آقای ش وقتی مدیرعامل در کوچکترین موارد مثلا محاسبه کارکرد وارد میشود یعنی آنقدر مهارت مدیریت نداشته که نگذارد عارضه سازمانی در سازمان رشد کند حتی اگر استاد دانشگاه باشی اینکه مجموعه حراست و حضور اتوبوسی اظهرمن الشمس هست و کلی نظرات اینجا هست بنظرشما بازرسی بانک چرا ورود نمیکند؟ وقتیکه یک نفر فکر کند سر از همه رشته ها در می آورد یعنی هیچی نمی‌داند ه و دوست عزیزش ش

توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Dev·۲۴ خرداد ۱۴۰۵
۴.۰
Dev

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since 1966, when designers at Letraset and James Mosley, the librarian at St Bride Printing Library in London, took a 1914 Cicero translation and scrambled it to make dummy text for Letraset's Body Type sheets. It has survived not only many decades, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised thanks to these sheets and more recently with desktop publishing software including versions of Lorem Ipsum.