وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۳۲۱ از ۳۳۲
ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من در این شرکت در بخش it شرکت کار کردم بسیار مدیر خشکی داره و فقط کار زیاد براشون مهمه و ساعت کاری زیاد پر کردن حقوقش به موقع بود ولی محیط کاری بسیار پر استرس و بازخواست زیاد مدیرعامل شرکت هم چندین بار دعوا شد با کارمندان وسط سالن و بد دهنی زیادی هم میکردن کلا خیلی محیط خشکی داره اول که وارد میشی بسیار شرکت با کلاسی به نظر میاد ولی بعد میفهمی تنها چیزی که براشون مهم نیست احترام به کارمندان هست و چون پزشک هستن مدیران و دکترا دارو سازی نگاه از بالا به پایین زیاد میبینی توش

مهندسی نرم افزار رایورز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

من با سابقه ی کاری کم وارد رایورز شدم. خوب کار کردم و اعتماد به من ایجاد شد و در نتیجه فضای رشد خوبی به من دادند که رضایت داشتم. مدیران ارشد برخورد اخلاقمندانه ای دارند و معمولا پر کارند. در مورد محیط کار، تفاوت زیادی بین برنامه نویسان و سایر افراد قائل می شن. حتی امکانات بیشتری در اختیار برنامه نویسان هست. شرکت قدیمیه، تغییرات اساسی رو نمیشه توش داد، اما تغییرات کوچیک رو میشه کم کم انجام داد. البته بدنه ی شرکت برای تغییر، سنگینه. حقوقش از میانگین، کمی کمتر هست. مزایا هم نداره. ناهار هم نمی دن. لاکچری هم نیست. بنابراین، به خاطر حقوق و مزایا نرید اونجا. رفتار اخلاقمندانه ی مدیران، کمتر جایی پیدا می شه. واقعا شرایط فردی شما رو درک می کنن اکثرشون و الکی گیر نمی دن. در نتیجه، آرامش کاری رو تجربه می کنید. دیگه.... حقوق رو همیشه سر وقت دادن و می دن. که توی شرایط اقتصادی بد، از حق طبیعی به مزیت تبدیل شده برای شرکت ها. رایورز هم همیشه سر موقع حقوق داده. همین :))

سفرهای الکترونیک (ایسفر)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۵ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

متاسفانه تجربه بدی با این شرکت داشتم. درمورد بیمه کردن با کمترین حقوق کارگری قانون کار و همچنین سفته در مصاحبه صحبتی نشد. بعد از نزدیک به یک ماه کار کردن و آماده شدن قرارداد صحبت از مبلغ بالای سفته(تقریبا حقوق یک سال) و بیمه با کمترین حقوق شد که من موافقت نکردم و صحبت هایی که داشتیم متاسفانه به نتیجه نرسید. برای یک ماه کار کردن در شرکت پیشنهاد قرارداد مشاوره ای(بدون بیمه و سنوات و غیره) دادن که من موافقت نکردم و حقوقی به من پرداخت نشد(متاسفم). توصیه میکنم حتما تو مصاحبه صحبت ها کامل انجام بشه(بیمه، سفته، اضافه کاری و غیره) و فقط به صحبت ها اعتماد نکنید و تا قراردادتون اماده نشده همکاری رو قطعی ندونید و فرصت های دیگتون رو از دست ندید. تیم فنیشون تیم خوبیه و توانایی‌های بالایی دارن و به خاطر استارت اپ بودن شرکت فرصت یادگیری وجود داره ولی مشکل اساسی که دارن نبود مدیر فنی هست.

مستر حقیقی
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۴ اسفند ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

یکی از بهترین تجربه های من در این مجموعه بود واقعا لذت بردم از مدیریت خوب وفهمیده وتیم قوی وجوان واینده ساز

تیم قوی
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
ناهار رایگان
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
ساعت کاری بالا
شرکت کیفیت و بازرسی استاندارد ایران
استاندارد و کنترل کیفیت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

این شرکت مصاحبه که میرین اصلا نمیپرسه واسه چه پوزیشینی رزومه فرستادی مثلا برای react-js فرستادی هم فرانت هم بک اند هم ui ux کار کنم بعد به برنامه نویس امکان اجازه کار با vpn نمیدند و یکی کارمندان از یک شبکه که کنترل میشه vpn بدهند و شما در شرکت حق نداری adobe کار کنید شرکت برزگی 800 پرسنل داره 4 طبقه شرکت که ناهار از بیرون میگیرن روزانه 2 یا 3 تا غذا دارند بعد طرحی که میدن چون اونجا c# کارند بهتون مستند اون میدن که بک اند که بلدین دربیارین فرقی نداره به چه زبونی باشه و در مورد بهترین template web منبع معتبری ندارند خود شما معرفی کنید ساعت کاری شرکت از 8 تا 16:30 بعد ناهار میده مثلا قرار بود اونجا کار وب سایت انجام بدهند هم بک اند کار کنی و وب اپلیکیشن بزنی وب سایت ولش کن

سپانو داده پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۳۰ بهمن ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

شرکت بزرگی نیست ولی تیم حرفه ای و باشخصیتی هستند و پروژه های بزرگی رو در سطح بالا انجام میدن. در کنار کار توی موارد دیگه هم به من کمک میکردن و خیلی باعث پیشرفت من شدن. به واسطه همون من الان در شرکت بزرگتری با حقوق بالاتر استخدام شدم. به ساعت کاری گیر نمیدن. معمولا بین 9 تا 9.5 صبح باید شرکت باشید. 8 ساعت حضور در شرکت باید داشته باشید. پرداخت حقوقشون به موقع هست. بیمه هم از روز اول برای من ثبت شد.

رایانمهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۸ بهمن ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

مدیر مستقیم من توی شرکت خیلی خوش برخورد ولی در عین حال جدی هست که خب من با این قضیه مشکلی ندارم که هیچ، باعث میشه منظم‌ و طبق برنامه کار کنم. از نظر فضای کاری و امکانات در حد قابل قبولی هست، حتی توی اتاقمون دستگاه تصفیه هوا داریم که فضای کاری رو خیلی مطبوع‌تر میکنه.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۸ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

بنده به مدت دو سال در این شرکت مشغول به کار بودم. ابتدا چنتا از محسنات شرکت رو بیان میکنم خدمت شما: 1- محیط کاری زیبا و دلنشین البته اگه قراره تو کارخونه مشغول به کار بشید همونقد که دفتر زیباست و امکانات خوبی داره کارخونه کاملا بدون امکانات رفاهیه مثلا در زمستانها از سرما میلرزن در تابستانها از گرما هلاک. 2- رفتار بی ادبانه البته کلامی با هم ندارن 3- بگردی توشون دو سه تا ادم حسابی که بشه چیز یاد گرفت ازشون وجود داره. 4- درسته پولتون رو به موقع نمیدن ولی بیمه رو حتما به موقع رد میکنن البته هر از گاهی نیروهای مالی و انسانی چون معمولا ادم حسابی نمیاد اینجا و بمونه اشتبه میکنن و بیمتون ناقص میشه حالا برم سراغ مشکلاتی خودم تو اریا بنیز داشتم: 1- مهمترین و بدترین مورد وقتی در اریا بنیز کار میکنید اینه که همیشه باید اماده باشید حداقال شش ماه حقوق معوقه داشته باشید و تحمل این موضوع زمانی سخت تر میشه که متوجه میشید با همه ندارم ندارماشون به یه عده سوگلی که بعضا رفیقای قدیمی مدیر عاملن به موقع پول میدادن. 2- مورد بعدی دروغگویی سازمانه تقریبا میتونم بگم که 90 درصد قول ها و صحبت ها عملی نمیشن در واقع شما با یه ادم که بشه رو حرفش حساب کرد طرف حساب نیستید. 3- تعداد بالای مدیریتها یه زمانی حساب کردم دیدم به ازای هر 0.8 نفر ما یه مدیر داریم تعجب نکنید بعضی مدیرها چنتا سمت مدیریت داشتن. 4- لازمه رشد در این سازمان وفاداریه که به نظر من تو دنیای حرفه ای بی معنیه شما جایی کار میکنید که رشد بدید و رشد کنید. نیروهای وفادار بنیز اغلب افرادی هستند که توانایی یافتن شغل دیگه با این درامد را ندارن پس همه چیو تحمل میکنن 5- خبرچینی و دهن بین بودن مدیر ارشد سازمان سبب میشه یه انتقاد که پیش همکارا میکنید یه بمب بششه تو سازمان و فضای خفقان حاکم باشه 6- تقریبا سالی یک مرتبه 75 درصد نیروهای بنیز تغییر میکنند ینی هرکس یه سال بمونه میفهمه چه خبره و میره 7- به هیچ عنوان تصور نکنید که میتونید منطقی انتقادی رو بیان کنید چون مستقیم این موضوع سبب دریافتی دیرتر پولتون خواهد شد. 8- اگه تنخواه دارید اونجا حتما قاونی حواستون باشه به حساب خودتون ننریزن که بعدا مدعی میشن این حقوقش بوده که پرداخت کردیم در واقع تو بنیز هیچوقت هیچیو تا کامل نخوندید امضا نکنید دنیال کلاهبرداری هستن.... 9- استعفا و جدا شدن حرفه ای برای مدیران این سازمان معنایی نداره و هرکس استعفا میده تا مدت ها جواب تماسش را نمیدن و مجبور میشید برای دریافت مطالباتتون شکایت قانونی کنید. در مودر خودم بگم بدترین موضوع این بود وقتی استعفا دادم هفت ماه معوقه داشتم و وقتی با طی کردن مراحل قانونی به پوولم رسیدم حدودا یک سال گذشت و دگ پول برام بی ارزش بود و اریا بنیز حتی جواب تماس منو هم نداد تو این مدت تو یه جلسه رسیدگی اداره کار نمایندشون اومد یه حرفای خنده داری زد که من شرم دارم بگم چقد وقیحانه بود رییس جلسه بعد جلسه به من گفت اینارو میشناسم کارشون همینه تقریبا ماهی یه پرونده شکایت ازشون ثبته تو اداره کار و همشو محکومن که بدن

آرشیو مد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۷ بهمن ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

می تونم بگم بدترین تجربه کاری عمرم بود. برنامه نویس هایی که اهل بحث کردن و خوب کار کردن هستن اصلا نزدیکشم نرن چون یک فرد به شدت عقده ای به عنوان سرپرست بخش مسئوله که از بخش های دیگه هم طبق معمول فرهنگ ما نازشو می خرن اصطلاحا.

مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
بیمه نکردن
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
بیمه نکردن
مهندسی نرم افزار رایورز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۷ بهمن ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

شرکت بسیار خوبیه برای فردی که دوست داره سرش توی کار خودش باشه و خاله خاله بازی نکنه. مدیران هم من که حدود یک سال باهاشون برخورد داشتم آدم های محترمی هستند.

شرکت بزرگ
زمان کاری شناور
ایرانتیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۷ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

تعادل کار/زندگیشرکت انتظار داشت که از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۰ شب شرکت باشید چون ددلاین رد شده بود(نزدیک دو ماه لانچ داشتیم) شما باید شبها هم در شرکت میبودید(به تشخیص مدیر فنی چون بازدهی راضی کننده نبود هیچ وقت اضافه کاری تعلق نگرفت) حقوق و مزایاحقوق هیچ کارمندی به طور کامل طبق قراداد به دلایل واهی پرداخت نشد. قردادها با باپه وزارت کاری(۱،۸۰۰،۰۰۰) بسته می‌شدو عیدی ، سنوات، بیمه هم از روی هم میدادن امنیت شغلی/پیشرفتتقریبا هر ماه دو نفر اخراج و جایگزین میشدنبه شخصه کسی را ندیدم که این شرکت را در پروفایل لینکدین خود درج کند (منتظر بود یکی بیاد بگه شما از ماه بعدی نیا)از آنجایی که دوستان از همه انچه که برای توسعه نرم‌افزار میفهمیدن کد استایل خوب بود. و بر این مهم تاکید داشتند، باعث بهبود استایل کد نویسی می‌شد حقوق و مزایامبلغی قراداد با انچه که پرداخت شد زمین تا زیر زمین فرق میکرد مدیریتاز متودولوژی اخم کن تا همه ازت حساب ببرن استفاده میشد از همه منزجر کننده تر در این شرکت سخنرانی حماسی فردی بود که کمترین اعتقادی به حرفهایی که میزد نداشت و از پس مدیریت حداقلیات زندگی خودش بر نمیومد

پردازش الکترونیک راشد سامانه ( پارسا )
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۵ بهمن ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

مدیریت ضعیف ، بسیار ضعیف ، بعضی از سنیور ها حقوقشون از جونیورها هم پایین تر بود ، دیدشون نسبت به تیم فنی کلا در حد دهه 60-70 بود ، بدترین تجربه کاری ، همه جای شرکت مملو از دوربین بود ، تصمیم گیری های کاملا غلط

بیمه تکمیلی
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم کنترل اعصاب
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
هدر دادن منابع
برترسافت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۵ بهمن ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

تیم فنی بسیار حرفه ای ، مدیریت بسیار باشخصیت و رفتار کاملا دوستانه

کار با آخرین تکنولوژی ها
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
حقوق ناکافی
بیمه نکردن
هیچستان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۱ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس

فشار کاری بسیار زیاد. از بیرون زیبا ولی در اصل برعکس هستش. با لحن زیبا و دلنشین جوری ازتون کار میشکن که انگار نه انگار ادم هستید. بعد از یکسال پیگیری تونستم حق و حقوقم رو بگیرم.

تیم جوان و با انگیزه
چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲۱ بهمن ۱۳۹۸
۳.۰
Full Stack

سه سالی هست که تو چارگون ام، واقعا فشار کاری زیاد هست طوری کارها پیش میره که مجبور میشی حداقل ۴۰-۵۰ ساعت در ماه اضافه کار بمونی. برای برنامه نویس ها نسبت به سایر شرکتها حقوق کمتری در نظر میگیرن

پرداخت حقوق به موقع
زمان کاری شناور
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
تبلیغات غیر واقعی
پایه حقوق کم
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
فلای تودی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۴ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس

یک هفته ای که اونجا کار کردم مدیریت این مجموعه واقعا عقده ای و بی ادب تشریف داشتن. هروز به هوای اینکه بیگاری بکشن کار میدادن بهم و گزارش میخواستن اما هر روزی که میخواستم باهاشون در مورد حقوق و قرارداد صحبت کنم میگفتن وقت ندارند. وقتشون بیشتر به لاس زدن با کارمندای خانم میگذشت. خیلی شرکت بیخود و پادگان طوری بود. مدیر بیکار همش توی دوربینا کارمندارو رصد میکرد بعد باهاش که کار داشتی به دروغ میگفت وقت ندارم و تکلیف موندن یا نموندن ادم رو مشخص نمیکرد به من گفتن سه روز امتحانی با حقوق !!! ولی با اینکه من یک هفته رفتم دریغ از هزارتومن که به من بدن فقط دروغ و وعده . رییس جمهووور از اون ادم کمتر کلاس میذاشت والا.

ایران سایت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

بدترین تجربه کاریم توی این شرکت بود . یه مدیر کل بی سواد بی تربیت و مدیر مارکتینگ بی ثبات و ضعیف که فقط برده مدیر اصلی هست و هیچ قدرت تصمیم اراده و اختیاری از خودش نداره. با خانمهای شرکت شوخی های زننده و بدی میکنند و جو شرکت کاملا سمی و سنگین است. جو شرکت به شدت خاله زنکی و حاشیه دار هست. از همون هفته سوم فهمیدم که اونجا جای من نیست . نه بیمه دارن نه اضافه حقوق و سنوات. از حق خودت که مرخصی هست میخوای استفاده کنی هم طلبکار میششن. واقعا به درد نخورترین جایی که کار کردم بود.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ بهمن ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

دفتر مرکزی آریا بنیز جای بسیار زیبا و با طراحی فوق‌العاده‌ای هست. به المان‌های طراحی به خوبی دقت شده، و این المان‌ها متناسب با محصولات اصلی هلدینگ یعنی «برج خنک‌کن» هست. شرکت‌هایی که زیر مجموعه این هلدینگ هستن، در زمینه‌های مختلفی کار می‌کنن، البته بعضی از این شرکت‌های زیر مجموعه ثبت رسمی نشدن و آگهی‌های شغلی‌شون هم تحت عنوان آریا بنیز منتشر می‌شه. دفتر مرکزی به صورت open office طراحی شده، ولی بخشی که برنامه‌نویس‌ها در آن مشغول به کار هستن برای زمینش از سرامیک استفاده شده (صدا damp نمیشه) و اگر نیاز به تمرکز دارید، بهتره از هدفون استفاده کنید. همین طور محل کار برنامه‌نویس‌ها در کنار واحد‌های فروش قرار داره که همیشه در حال مکالمه تلفنی با مشتریان هستند. علیرغم پیشنهاداتی که برای رفع این مشکل ارائه شد، هیچ اقدامی برای اصلاحش نشد. در مورد تعهدات شرکت به کارمند‌ها، «بدقولی» و «عدم تعهد به پرداخت به موقع حقوق» وجود داره. البته همیشه در اعلام می‌کنن که تصمیم داریم مشکل حقوق و دستمزد را حل کنیم ولی طی زمانی که من همکاری داشتم باهاشون این اتفاق نیفتاد. به عقیده من، یکی از دلایل اصلی خروج کارمندان نا مشخص بودن زمان و مقدار پراختی حقوق‌ها است. از نکات مثبت این شرکت، اینه که برای مدت‌ها کارمندان بخشی حقوق معوقه خودشون را از طریق پر کرن «فرم مساعده» و پس از تایید مدیران دریافت می‌کردن. البته منظورم از نکته مثبت این نبود، نکته مثبت اینجاست که وقتی به این مورد اعتراض کردم، بسیار انتقاد پذیر بودند و به سرعت عنوان بالای «فرم مساعده» اصلاح شد و عنوان جدید فرم درخواست مطالبات براش انتخاب شد. منابع انسانی در زمینه جذب نیرو نسبتا توانمند هست، و منظورم از توانمند بودن، اینه که صرف عمل استخدام براشون achievement حساب میشه. اما در مساله نگهداشت نیرو‌ها،‌ بسیار ضعیف عمل می‌کند. قرارداد‌های این شرکت همیشه ۳ ماهه بود. گاهی امضای قرارداد سه ماهه تا پایان همان دوره هم به تعویق می‌افتد. * جلسه مصاحبه خروج از کار وجود ندارد پروسه مناسبی برای استعفا تعریف نشده. پروسه استعفا بیشتر به دلیل اجتناب مسئولین از شنیدن حرف‌های متقاضی حالتی قهری پیدا می‌کنه. روش فرسایشی را اغلب به کار می‌برند به شکلی که منابع انسانی با ارجاع به سلسله مراتبی که پاسخگو نیستند، مساله را از دوش خودشون بر می‌دارن، و سلسله مراتب سازمانی بیشتر به اتلاف وقت کارمندان (و کارمندان سابق) منجر میشه و تاثیر در کارآمدی بیشتر (به عقیده من) نداره. تجربه شخصی من، به این شکل بود که بیش از ۶ ماه در حال مذاکره برای خروج از شرکت بودم.

داده پردازی فن آوا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۷ بهمن ۱۳۹۸
۳.۰
کارمند

متاسفانه در شرکت داده پردازی فن آوا نظم کاری به شدت ضعیف هست. اصولا افرادی که در این مجموعه مشغول به کار هستند به دلیل مدیریت افتضاح مجموعه و واحدها زحماتشان به هدر می‌رود چون معمولا مدیریت های مختلف واحدهای آن کاملا با رانت به عنوان مدیر انتخاب شده اند و راندمان کاری مناسبی جهت پیش برد یک ISP را ندارند. به شخصه از شاهد از بین رفتن منابع مالی و اتلاف وقت بسیاری از مشتریان شرکت بودم که حتی پروژه های آن ها از طریق رانت به مجموعه محول شده بود و چه بسا به دلیل عدم مدیریت مناسب فنی و سرمایه پروژه از بین رفته و به ثمر نرسیده بود. این شرکت در خصوص تعدیل نیروهای خود از مجموعه کم نگذاشته و به بدترین شکل ممکن ( حتی فریب پرسنلی که مدتها در مجموعه خالصانه زحمت کشیده بودند ) از خجالت همه درآمده. در خصوص پرداختی باید خاطر نشان کنم که در این مجموعه همیشه دو یا بعضا سه ماه پرداخت حقوق معوق می باشد و شرکت قادر به پرداخت حتی حقوق پرسنل نیست. ( مزایا و پاداش پیش کش ) جای بسی تاسف هست که در یک مجموعه IT روابط به شدت جایگزین ضوابط بوده و کارمندان پر تلاش و با تجربه کاملا به حاشیه رانده می شوند. سر در گمی در روال های غلط این مجموعه به شدت به چشم می خورد. در صورتی که قصد دارید با این مجموعه همکاری کنید به نظر می رسد که چیزی برای از دست دادن نداشته باشید چون در پایان چیزی که به دست می‌آورید به شدت بی ارزش هست. امید هست که با تلاش در مجموعه هایی قوی تر و منظم تر به دور از رانت و امکان پیشرفت سالم روزگار بهتری را در پی رو داشته باشید چرا که برای عرض کردن چنین توصیه ایی به شما مدتی از بهترین روزهای زندگی ام را هدر داده ام

شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ آذر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

مدیریت ضعیف، بی نظم ، ساعات کاری بالا ، مدیر بی سواد، حقوق کم امنیت شغلی پائین هست اولش قرارداد 1ساله می بندن بعدش دوباره از اول نیروی جدید میارن بعد1سال

نوشیدنی رایگان
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من در این شرکت در بخش it شرکت کار کردم بسیار مدیر خشکی داره و فقط کار زیاد براشون مهمه و ساعت کاری زیاد پر کردن حقوقش به موقع بود ولی محیط کاری بسیار پر استرس و بازخواست زیاد مدیرعامل شرکت هم چندین بار دعوا شد با کارمندان وسط سالن و بد دهنی زیادی هم میکردن کلا خیلی محیط خشکی داره اول که وارد میشی بسیار شرکت با کلاسی به نظر میاد ولی بعد میفهمی تنها چیزی که براشون مهم نیست احترام به کارمندان هست و چون پزشک هستن مدیران و دکترا دارو سازی نگاه از بالا به پایین زیاد میبینی توش

مهندسی نرم افزار رایورز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

من با سابقه ی کاری کم وارد رایورز شدم. خوب کار کردم و اعتماد به من ایجاد شد و در نتیجه فضای رشد خوبی به من دادند که رضایت داشتم. مدیران ارشد برخورد اخلاقمندانه ای دارند و معمولا پر کارند. در مورد محیط کار، تفاوت زیادی بین برنامه نویسان و سایر افراد قائل می شن. حتی امکانات بیشتری در اختیار برنامه نویسان هست. شرکت قدیمیه، تغییرات اساسی رو نمیشه توش داد، اما تغییرات کوچیک رو میشه کم کم انجام داد. البته بدنه ی شرکت برای تغییر، سنگینه. حقوقش از میانگین، کمی کمتر هست. مزایا هم نداره. ناهار هم نمی دن. لاکچری هم نیست. بنابراین، به خاطر حقوق و مزایا نرید اونجا. رفتار اخلاقمندانه ی مدیران، کمتر جایی پیدا می شه. واقعا شرایط فردی شما رو درک می کنن اکثرشون و الکی گیر نمی دن. در نتیجه، آرامش کاری رو تجربه می کنید. دیگه.... حقوق رو همیشه سر وقت دادن و می دن. که توی شرایط اقتصادی بد، از حق طبیعی به مزیت تبدیل شده برای شرکت ها. رایورز هم همیشه سر موقع حقوق داده. همین :))

سفرهای الکترونیک (ایسفر)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۵ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

متاسفانه تجربه بدی با این شرکت داشتم. درمورد بیمه کردن با کمترین حقوق کارگری قانون کار و همچنین سفته در مصاحبه صحبتی نشد. بعد از نزدیک به یک ماه کار کردن و آماده شدن قرارداد صحبت از مبلغ بالای سفته(تقریبا حقوق یک سال) و بیمه با کمترین حقوق شد که من موافقت نکردم و صحبت هایی که داشتیم متاسفانه به نتیجه نرسید. برای یک ماه کار کردن در شرکت پیشنهاد قرارداد مشاوره ای(بدون بیمه و سنوات و غیره) دادن که من موافقت نکردم و حقوقی به من پرداخت نشد(متاسفم). توصیه میکنم حتما تو مصاحبه صحبت ها کامل انجام بشه(بیمه، سفته، اضافه کاری و غیره) و فقط به صحبت ها اعتماد نکنید و تا قراردادتون اماده نشده همکاری رو قطعی ندونید و فرصت های دیگتون رو از دست ندید. تیم فنیشون تیم خوبیه و توانایی‌های بالایی دارن و به خاطر استارت اپ بودن شرکت فرصت یادگیری وجود داره ولی مشکل اساسی که دارن نبود مدیر فنی هست.

مستر حقیقی
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۴ اسفند ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

یکی از بهترین تجربه های من در این مجموعه بود واقعا لذت بردم از مدیریت خوب وفهمیده وتیم قوی وجوان واینده ساز

تیم قوی
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
ناهار رایگان
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
ساعت کاری بالا
شرکت کیفیت و بازرسی استاندارد ایران
استاندارد و کنترل کیفیت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

این شرکت مصاحبه که میرین اصلا نمیپرسه واسه چه پوزیشینی رزومه فرستادی مثلا برای react-js فرستادی هم فرانت هم بک اند هم ui ux کار کنم بعد به برنامه نویس امکان اجازه کار با vpn نمیدند و یکی کارمندان از یک شبکه که کنترل میشه vpn بدهند و شما در شرکت حق نداری adobe کار کنید شرکت برزگی 800 پرسنل داره 4 طبقه شرکت که ناهار از بیرون میگیرن روزانه 2 یا 3 تا غذا دارند بعد طرحی که میدن چون اونجا c# کارند بهتون مستند اون میدن که بک اند که بلدین دربیارین فرقی نداره به چه زبونی باشه و در مورد بهترین template web منبع معتبری ندارند خود شما معرفی کنید ساعت کاری شرکت از 8 تا 16:30 بعد ناهار میده مثلا قرار بود اونجا کار وب سایت انجام بدهند هم بک اند کار کنی و وب اپلیکیشن بزنی وب سایت ولش کن

سپانو داده پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۳۰ بهمن ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

شرکت بزرگی نیست ولی تیم حرفه ای و باشخصیتی هستند و پروژه های بزرگی رو در سطح بالا انجام میدن. در کنار کار توی موارد دیگه هم به من کمک میکردن و خیلی باعث پیشرفت من شدن. به واسطه همون من الان در شرکت بزرگتری با حقوق بالاتر استخدام شدم. به ساعت کاری گیر نمیدن. معمولا بین 9 تا 9.5 صبح باید شرکت باشید. 8 ساعت حضور در شرکت باید داشته باشید. پرداخت حقوقشون به موقع هست. بیمه هم از روز اول برای من ثبت شد.

رایانمهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۸ بهمن ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

مدیر مستقیم من توی شرکت خیلی خوش برخورد ولی در عین حال جدی هست که خب من با این قضیه مشکلی ندارم که هیچ، باعث میشه منظم‌ و طبق برنامه کار کنم. از نظر فضای کاری و امکانات در حد قابل قبولی هست، حتی توی اتاقمون دستگاه تصفیه هوا داریم که فضای کاری رو خیلی مطبوع‌تر میکنه.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۸ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

بنده به مدت دو سال در این شرکت مشغول به کار بودم. ابتدا چنتا از محسنات شرکت رو بیان میکنم خدمت شما: 1- محیط کاری زیبا و دلنشین البته اگه قراره تو کارخونه مشغول به کار بشید همونقد که دفتر زیباست و امکانات خوبی داره کارخونه کاملا بدون امکانات رفاهیه مثلا در زمستانها از سرما میلرزن در تابستانها از گرما هلاک. 2- رفتار بی ادبانه البته کلامی با هم ندارن 3- بگردی توشون دو سه تا ادم حسابی که بشه چیز یاد گرفت ازشون وجود داره. 4- درسته پولتون رو به موقع نمیدن ولی بیمه رو حتما به موقع رد میکنن البته هر از گاهی نیروهای مالی و انسانی چون معمولا ادم حسابی نمیاد اینجا و بمونه اشتبه میکنن و بیمتون ناقص میشه حالا برم سراغ مشکلاتی خودم تو اریا بنیز داشتم: 1- مهمترین و بدترین مورد وقتی در اریا بنیز کار میکنید اینه که همیشه باید اماده باشید حداقال شش ماه حقوق معوقه داشته باشید و تحمل این موضوع زمانی سخت تر میشه که متوجه میشید با همه ندارم ندارماشون به یه عده سوگلی که بعضا رفیقای قدیمی مدیر عاملن به موقع پول میدادن. 2- مورد بعدی دروغگویی سازمانه تقریبا میتونم بگم که 90 درصد قول ها و صحبت ها عملی نمیشن در واقع شما با یه ادم که بشه رو حرفش حساب کرد طرف حساب نیستید. 3- تعداد بالای مدیریتها یه زمانی حساب کردم دیدم به ازای هر 0.8 نفر ما یه مدیر داریم تعجب نکنید بعضی مدیرها چنتا سمت مدیریت داشتن. 4- لازمه رشد در این سازمان وفاداریه که به نظر من تو دنیای حرفه ای بی معنیه شما جایی کار میکنید که رشد بدید و رشد کنید. نیروهای وفادار بنیز اغلب افرادی هستند که توانایی یافتن شغل دیگه با این درامد را ندارن پس همه چیو تحمل میکنن 5- خبرچینی و دهن بین بودن مدیر ارشد سازمان سبب میشه یه انتقاد که پیش همکارا میکنید یه بمب بششه تو سازمان و فضای خفقان حاکم باشه 6- تقریبا سالی یک مرتبه 75 درصد نیروهای بنیز تغییر میکنند ینی هرکس یه سال بمونه میفهمه چه خبره و میره 7- به هیچ عنوان تصور نکنید که میتونید منطقی انتقادی رو بیان کنید چون مستقیم این موضوع سبب دریافتی دیرتر پولتون خواهد شد. 8- اگه تنخواه دارید اونجا حتما قاونی حواستون باشه به حساب خودتون ننریزن که بعدا مدعی میشن این حقوقش بوده که پرداخت کردیم در واقع تو بنیز هیچوقت هیچیو تا کامل نخوندید امضا نکنید دنیال کلاهبرداری هستن.... 9- استعفا و جدا شدن حرفه ای برای مدیران این سازمان معنایی نداره و هرکس استعفا میده تا مدت ها جواب تماسش را نمیدن و مجبور میشید برای دریافت مطالباتتون شکایت قانونی کنید. در مودر خودم بگم بدترین موضوع این بود وقتی استعفا دادم هفت ماه معوقه داشتم و وقتی با طی کردن مراحل قانونی به پوولم رسیدم حدودا یک سال گذشت و دگ پول برام بی ارزش بود و اریا بنیز حتی جواب تماس منو هم نداد تو این مدت تو یه جلسه رسیدگی اداره کار نمایندشون اومد یه حرفای خنده داری زد که من شرم دارم بگم چقد وقیحانه بود رییس جلسه بعد جلسه به من گفت اینارو میشناسم کارشون همینه تقریبا ماهی یه پرونده شکایت ازشون ثبته تو اداره کار و همشو محکومن که بدن

آرشیو مد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۷ بهمن ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

می تونم بگم بدترین تجربه کاری عمرم بود. برنامه نویس هایی که اهل بحث کردن و خوب کار کردن هستن اصلا نزدیکشم نرن چون یک فرد به شدت عقده ای به عنوان سرپرست بخش مسئوله که از بخش های دیگه هم طبق معمول فرهنگ ما نازشو می خرن اصطلاحا.

مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
بیمه نکردن
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
بیمه نکردن
مهندسی نرم افزار رایورز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۷ بهمن ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

شرکت بسیار خوبیه برای فردی که دوست داره سرش توی کار خودش باشه و خاله خاله بازی نکنه. مدیران هم من که حدود یک سال باهاشون برخورد داشتم آدم های محترمی هستند.

شرکت بزرگ
زمان کاری شناور
ایرانتیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۷ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

تعادل کار/زندگیشرکت انتظار داشت که از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۰ شب شرکت باشید چون ددلاین رد شده بود(نزدیک دو ماه لانچ داشتیم) شما باید شبها هم در شرکت میبودید(به تشخیص مدیر فنی چون بازدهی راضی کننده نبود هیچ وقت اضافه کاری تعلق نگرفت) حقوق و مزایاحقوق هیچ کارمندی به طور کامل طبق قراداد به دلایل واهی پرداخت نشد. قردادها با باپه وزارت کاری(۱،۸۰۰،۰۰۰) بسته می‌شدو عیدی ، سنوات، بیمه هم از روی هم میدادن امنیت شغلی/پیشرفتتقریبا هر ماه دو نفر اخراج و جایگزین میشدنبه شخصه کسی را ندیدم که این شرکت را در پروفایل لینکدین خود درج کند (منتظر بود یکی بیاد بگه شما از ماه بعدی نیا)از آنجایی که دوستان از همه انچه که برای توسعه نرم‌افزار میفهمیدن کد استایل خوب بود. و بر این مهم تاکید داشتند، باعث بهبود استایل کد نویسی می‌شد حقوق و مزایامبلغی قراداد با انچه که پرداخت شد زمین تا زیر زمین فرق میکرد مدیریتاز متودولوژی اخم کن تا همه ازت حساب ببرن استفاده میشد از همه منزجر کننده تر در این شرکت سخنرانی حماسی فردی بود که کمترین اعتقادی به حرفهایی که میزد نداشت و از پس مدیریت حداقلیات زندگی خودش بر نمیومد

پردازش الکترونیک راشد سامانه ( پارسا )
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۵ بهمن ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

مدیریت ضعیف ، بسیار ضعیف ، بعضی از سنیور ها حقوقشون از جونیورها هم پایین تر بود ، دیدشون نسبت به تیم فنی کلا در حد دهه 60-70 بود ، بدترین تجربه کاری ، همه جای شرکت مملو از دوربین بود ، تصمیم گیری های کاملا غلط

بیمه تکمیلی
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم کنترل اعصاب
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
هدر دادن منابع
برترسافت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۵ بهمن ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

تیم فنی بسیار حرفه ای ، مدیریت بسیار باشخصیت و رفتار کاملا دوستانه

کار با آخرین تکنولوژی ها
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
حقوق ناکافی
بیمه نکردن
هیچستان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۱ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس

فشار کاری بسیار زیاد. از بیرون زیبا ولی در اصل برعکس هستش. با لحن زیبا و دلنشین جوری ازتون کار میشکن که انگار نه انگار ادم هستید. بعد از یکسال پیگیری تونستم حق و حقوقم رو بگیرم.

تیم جوان و با انگیزه
چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲۱ بهمن ۱۳۹۸
۳.۰
Full Stack

سه سالی هست که تو چارگون ام، واقعا فشار کاری زیاد هست طوری کارها پیش میره که مجبور میشی حداقل ۴۰-۵۰ ساعت در ماه اضافه کار بمونی. برای برنامه نویس ها نسبت به سایر شرکتها حقوق کمتری در نظر میگیرن

پرداخت حقوق به موقع
زمان کاری شناور
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
تبلیغات غیر واقعی
پایه حقوق کم
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
فلای تودی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۴ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس

یک هفته ای که اونجا کار کردم مدیریت این مجموعه واقعا عقده ای و بی ادب تشریف داشتن. هروز به هوای اینکه بیگاری بکشن کار میدادن بهم و گزارش میخواستن اما هر روزی که میخواستم باهاشون در مورد حقوق و قرارداد صحبت کنم میگفتن وقت ندارند. وقتشون بیشتر به لاس زدن با کارمندای خانم میگذشت. خیلی شرکت بیخود و پادگان طوری بود. مدیر بیکار همش توی دوربینا کارمندارو رصد میکرد بعد باهاش که کار داشتی به دروغ میگفت وقت ندارم و تکلیف موندن یا نموندن ادم رو مشخص نمیکرد به من گفتن سه روز امتحانی با حقوق !!! ولی با اینکه من یک هفته رفتم دریغ از هزارتومن که به من بدن فقط دروغ و وعده . رییس جمهووور از اون ادم کمتر کلاس میذاشت والا.

ایران سایت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

بدترین تجربه کاریم توی این شرکت بود . یه مدیر کل بی سواد بی تربیت و مدیر مارکتینگ بی ثبات و ضعیف که فقط برده مدیر اصلی هست و هیچ قدرت تصمیم اراده و اختیاری از خودش نداره. با خانمهای شرکت شوخی های زننده و بدی میکنند و جو شرکت کاملا سمی و سنگین است. جو شرکت به شدت خاله زنکی و حاشیه دار هست. از همون هفته سوم فهمیدم که اونجا جای من نیست . نه بیمه دارن نه اضافه حقوق و سنوات. از حق خودت که مرخصی هست میخوای استفاده کنی هم طلبکار میششن. واقعا به درد نخورترین جایی که کار کردم بود.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ بهمن ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

دفتر مرکزی آریا بنیز جای بسیار زیبا و با طراحی فوق‌العاده‌ای هست. به المان‌های طراحی به خوبی دقت شده، و این المان‌ها متناسب با محصولات اصلی هلدینگ یعنی «برج خنک‌کن» هست. شرکت‌هایی که زیر مجموعه این هلدینگ هستن، در زمینه‌های مختلفی کار می‌کنن، البته بعضی از این شرکت‌های زیر مجموعه ثبت رسمی نشدن و آگهی‌های شغلی‌شون هم تحت عنوان آریا بنیز منتشر می‌شه. دفتر مرکزی به صورت open office طراحی شده، ولی بخشی که برنامه‌نویس‌ها در آن مشغول به کار هستن برای زمینش از سرامیک استفاده شده (صدا damp نمیشه) و اگر نیاز به تمرکز دارید، بهتره از هدفون استفاده کنید. همین طور محل کار برنامه‌نویس‌ها در کنار واحد‌های فروش قرار داره که همیشه در حال مکالمه تلفنی با مشتریان هستند. علیرغم پیشنهاداتی که برای رفع این مشکل ارائه شد، هیچ اقدامی برای اصلاحش نشد. در مورد تعهدات شرکت به کارمند‌ها، «بدقولی» و «عدم تعهد به پرداخت به موقع حقوق» وجود داره. البته همیشه در اعلام می‌کنن که تصمیم داریم مشکل حقوق و دستمزد را حل کنیم ولی طی زمانی که من همکاری داشتم باهاشون این اتفاق نیفتاد. به عقیده من، یکی از دلایل اصلی خروج کارمندان نا مشخص بودن زمان و مقدار پراختی حقوق‌ها است. از نکات مثبت این شرکت، اینه که برای مدت‌ها کارمندان بخشی حقوق معوقه خودشون را از طریق پر کرن «فرم مساعده» و پس از تایید مدیران دریافت می‌کردن. البته منظورم از نکته مثبت این نبود، نکته مثبت اینجاست که وقتی به این مورد اعتراض کردم، بسیار انتقاد پذیر بودند و به سرعت عنوان بالای «فرم مساعده» اصلاح شد و عنوان جدید فرم درخواست مطالبات براش انتخاب شد. منابع انسانی در زمینه جذب نیرو نسبتا توانمند هست، و منظورم از توانمند بودن، اینه که صرف عمل استخدام براشون achievement حساب میشه. اما در مساله نگهداشت نیرو‌ها،‌ بسیار ضعیف عمل می‌کند. قرارداد‌های این شرکت همیشه ۳ ماهه بود. گاهی امضای قرارداد سه ماهه تا پایان همان دوره هم به تعویق می‌افتد. * جلسه مصاحبه خروج از کار وجود ندارد پروسه مناسبی برای استعفا تعریف نشده. پروسه استعفا بیشتر به دلیل اجتناب مسئولین از شنیدن حرف‌های متقاضی حالتی قهری پیدا می‌کنه. روش فرسایشی را اغلب به کار می‌برند به شکلی که منابع انسانی با ارجاع به سلسله مراتبی که پاسخگو نیستند، مساله را از دوش خودشون بر می‌دارن، و سلسله مراتب سازمانی بیشتر به اتلاف وقت کارمندان (و کارمندان سابق) منجر میشه و تاثیر در کارآمدی بیشتر (به عقیده من) نداره. تجربه شخصی من، به این شکل بود که بیش از ۶ ماه در حال مذاکره برای خروج از شرکت بودم.

داده پردازی فن آوا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۷ بهمن ۱۳۹۸
۳.۰
کارمند

متاسفانه در شرکت داده پردازی فن آوا نظم کاری به شدت ضعیف هست. اصولا افرادی که در این مجموعه مشغول به کار هستند به دلیل مدیریت افتضاح مجموعه و واحدها زحماتشان به هدر می‌رود چون معمولا مدیریت های مختلف واحدهای آن کاملا با رانت به عنوان مدیر انتخاب شده اند و راندمان کاری مناسبی جهت پیش برد یک ISP را ندارند. به شخصه از شاهد از بین رفتن منابع مالی و اتلاف وقت بسیاری از مشتریان شرکت بودم که حتی پروژه های آن ها از طریق رانت به مجموعه محول شده بود و چه بسا به دلیل عدم مدیریت مناسب فنی و سرمایه پروژه از بین رفته و به ثمر نرسیده بود. این شرکت در خصوص تعدیل نیروهای خود از مجموعه کم نگذاشته و به بدترین شکل ممکن ( حتی فریب پرسنلی که مدتها در مجموعه خالصانه زحمت کشیده بودند ) از خجالت همه درآمده. در خصوص پرداختی باید خاطر نشان کنم که در این مجموعه همیشه دو یا بعضا سه ماه پرداخت حقوق معوق می باشد و شرکت قادر به پرداخت حتی حقوق پرسنل نیست. ( مزایا و پاداش پیش کش ) جای بسی تاسف هست که در یک مجموعه IT روابط به شدت جایگزین ضوابط بوده و کارمندان پر تلاش و با تجربه کاملا به حاشیه رانده می شوند. سر در گمی در روال های غلط این مجموعه به شدت به چشم می خورد. در صورتی که قصد دارید با این مجموعه همکاری کنید به نظر می رسد که چیزی برای از دست دادن نداشته باشید چون در پایان چیزی که به دست می‌آورید به شدت بی ارزش هست. امید هست که با تلاش در مجموعه هایی قوی تر و منظم تر به دور از رانت و امکان پیشرفت سالم روزگار بهتری را در پی رو داشته باشید چرا که برای عرض کردن چنین توصیه ایی به شما مدتی از بهترین روزهای زندگی ام را هدر داده ام

شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ آذر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

مدیریت ضعیف، بی نظم ، ساعات کاری بالا ، مدیر بی سواد، حقوق کم امنیت شغلی پائین هست اولش قرارداد 1ساله می بندن بعدش دوباره از اول نیروی جدید میارن بعد1سال

نوشیدنی رایگان
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع