ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۸۷ تجربه منتشرشده · صفحه ۵ از ۵
کافه نیاز
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

یکی از سایت هایی هست که خیلی زود آگهی های رایگان و ثبت میکنه

مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
rate: 5.0
نگین تبلیغات
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

این شرکت یکی از بدترین و در عین حال جالبترین تجربیات کاری من بود. نکات منفی شرکت شامل دهن بینی، غیبت، زیر آب زنی، چاپلوسی و ... است. متاسفانه مدیران شرکت به شدت تاثیر پذیر هستند و ثباتی در مدیریت شرکت نیست. بطوری که تصمیمات ممکن است از سوی یک مدیر مطرح و از سوی دیگری بلافاصله حذف شود. کارمندان به واسطه تاخیر تا میزان 5 برابر جریمه میشوند. یعنی یک ساعت تاخیر را 5 ساعت حساب میکنند. مدیران واحد در جهت حفظ جایگاه پشت نیروهای کاری خود را خالی میکنند و این منجر به تخریب مسائل بر سر کارمندان میشود. شرکت کارمندان را تحت فشار برای نوشتن استعفا قرار میدهد و گاها رفتارهای توهین آمیزی صورت میگیرد یا گاها کارمندان بدون هیچ هماهنگی یا امکان خداحافظی از دیگران اخراج میشوند. شرکت چند ماهی حقوق پرسنل را درست پرداخت میکرد و این را به عنوان منت و امتیاز همیشه مطرح میکرد اما متاسفانه شرکت در پرداخت و انجام تعهداتش به مشکل خورده است. در نهایت اینکه اخلاق سازمانی و اصول حرفه‌ای در این شرکت جریان ندارد. تنها نکته مثبت کار کردن با افرادی بود که فضای کاری دشوار این شرکت را قابل هضم میکردند.

آوای همراه هوشمند پارس (عدد)
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۸ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس بک اند

من به عنوان برنامه‌نویس در عدد به مدت ۱ سال مشغول به کار بودم. تیم ما یک تیم جوان و باانگیزه بود که تلاش می‌کرد با سرعت زیاد پیشرفت کنه و چالش‌ها رو یکی پس از دیگری پشت سر بگذاره. فضای کاری بسیار خوب بود به طوری که کارمون تبدیل به تفریحمون شده بود. در کل تجربه‌ی بسیار خوبی برای من بود.

دانرو
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

رفتم مصاحبه، رزومه داده بودم که لینکدین و گیت‌هابم توش بود، منو از یه شهر دیگه کشیدن تا تهران، یک ساعتی قبل مصاحبه منتظرشون موندم تا یه دفتر خالی پیدا کنند، بعد مدیرشون یکبارم رزومه منو نخونده بود، تازه شروع کرد به خوندن، قبل هرچیزی گفت ببین خیلی تکنولوژی‌های مختلفی کار کردی، تو دریایی به عمق یک انگشت :))) احتمالا اینو تو توییتر خونده بود یادش رفته بود اول سوال بپرسه. خلاصه شروع کرد سوال درمورد فرق abstract و interface و منم چون میخواستم زودتر و محترمانه برم گفتم نمیدونم ولی ادامه داد، درمورد jwt پرسیدن درصورتی که تو وبلاگم کامل شرحش دادم و آخرین مطلبم بود، حتی به خودشون زحمت نداده بودن کلیک کنه ببینه داره کی رو استخدام میکنه، سوالات بعدیش درمورد نمونه‌هایی بود که رو گیت دارم. خلاصه بعد یک ساعت مصاحبه یه حقوق زیاد بهم پیشنهاد داد و گفت بعدا بیشتر هم میشه با اینکه من جواب سوالات رو نداده بودم، همونجا فهمیدم اینا مدت زیادی دوام نمیارن و خیلی بی‌خودی خرج میکنند، که چندماه بعدش سرمایه گذارشون بهشون پول نداد و...

وب پارس
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
Full Stack

محیط دوستانه و خوبی بود، من یک پروژه براشون انجام دادم ولی بعد انجام حدود چهار پنج ماه طول کشید تا کامل تسویه کنن

تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
بی نظمی کاری
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
آوای همراه هوشمند پارس (عدد)
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۵ اسفند ۱۳۹۷
۴.۰
برنامه نویس بک اند

من اولین تجربه کاری حرفه ایم رو توی عدد داشتم، یه تیم جوون و پر از انرژی، با کلی چالش برای پیشرفت، در کنار اینکه یه تیم حرفه ای کنار هم جمع شده بود، بچه ها مثه خونواده بودن، خیلی صمیمی.کاش میشد که اون تیم به کارش ادامه بده ولی متاسفانه دست های بالاتر (پی پی جی) این فرصت رو از تیم گرفت و تیم منحل شد.

کافه نیاز
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

یکی از سایت هایی هست که خیلی زود آگهی های رایگان و ثبت میکنه

مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
rate: 5.0
نگین تبلیغات
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

این شرکت یکی از بدترین و در عین حال جالبترین تجربیات کاری من بود. نکات منفی شرکت شامل دهن بینی، غیبت، زیر آب زنی، چاپلوسی و ... است. متاسفانه مدیران شرکت به شدت تاثیر پذیر هستند و ثباتی در مدیریت شرکت نیست. بطوری که تصمیمات ممکن است از سوی یک مدیر مطرح و از سوی دیگری بلافاصله حذف شود. کارمندان به واسطه تاخیر تا میزان 5 برابر جریمه میشوند. یعنی یک ساعت تاخیر را 5 ساعت حساب میکنند. مدیران واحد در جهت حفظ جایگاه پشت نیروهای کاری خود را خالی میکنند و این منجر به تخریب مسائل بر سر کارمندان میشود. شرکت کارمندان را تحت فشار برای نوشتن استعفا قرار میدهد و گاها رفتارهای توهین آمیزی صورت میگیرد یا گاها کارمندان بدون هیچ هماهنگی یا امکان خداحافظی از دیگران اخراج میشوند. شرکت چند ماهی حقوق پرسنل را درست پرداخت میکرد و این را به عنوان منت و امتیاز همیشه مطرح میکرد اما متاسفانه شرکت در پرداخت و انجام تعهداتش به مشکل خورده است. در نهایت اینکه اخلاق سازمانی و اصول حرفه‌ای در این شرکت جریان ندارد. تنها نکته مثبت کار کردن با افرادی بود که فضای کاری دشوار این شرکت را قابل هضم میکردند.

آوای همراه هوشمند پارس (عدد)
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۸ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس بک اند

من به عنوان برنامه‌نویس در عدد به مدت ۱ سال مشغول به کار بودم. تیم ما یک تیم جوان و باانگیزه بود که تلاش می‌کرد با سرعت زیاد پیشرفت کنه و چالش‌ها رو یکی پس از دیگری پشت سر بگذاره. فضای کاری بسیار خوب بود به طوری که کارمون تبدیل به تفریحمون شده بود. در کل تجربه‌ی بسیار خوبی برای من بود.

دانرو
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

رفتم مصاحبه، رزومه داده بودم که لینکدین و گیت‌هابم توش بود، منو از یه شهر دیگه کشیدن تا تهران، یک ساعتی قبل مصاحبه منتظرشون موندم تا یه دفتر خالی پیدا کنند، بعد مدیرشون یکبارم رزومه منو نخونده بود، تازه شروع کرد به خوندن، قبل هرچیزی گفت ببین خیلی تکنولوژی‌های مختلفی کار کردی، تو دریایی به عمق یک انگشت :))) احتمالا اینو تو توییتر خونده بود یادش رفته بود اول سوال بپرسه. خلاصه شروع کرد سوال درمورد فرق abstract و interface و منم چون میخواستم زودتر و محترمانه برم گفتم نمیدونم ولی ادامه داد، درمورد jwt پرسیدن درصورتی که تو وبلاگم کامل شرحش دادم و آخرین مطلبم بود، حتی به خودشون زحمت نداده بودن کلیک کنه ببینه داره کی رو استخدام میکنه، سوالات بعدیش درمورد نمونه‌هایی بود که رو گیت دارم. خلاصه بعد یک ساعت مصاحبه یه حقوق زیاد بهم پیشنهاد داد و گفت بعدا بیشتر هم میشه با اینکه من جواب سوالات رو نداده بودم، همونجا فهمیدم اینا مدت زیادی دوام نمیارن و خیلی بی‌خودی خرج میکنند، که چندماه بعدش سرمایه گذارشون بهشون پول نداد و...

وب پارس
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
Full Stack

محیط دوستانه و خوبی بود، من یک پروژه براشون انجام دادم ولی بعد انجام حدود چهار پنج ماه طول کشید تا کامل تسویه کنن

تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
بی نظمی کاری
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
آوای همراه هوشمند پارس (عدد)
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۵ اسفند ۱۳۹۷
۴.۰
برنامه نویس بک اند

من اولین تجربه کاری حرفه ایم رو توی عدد داشتم، یه تیم جوون و پر از انرژی، با کلی چالش برای پیشرفت، در کنار اینکه یه تیم حرفه ای کنار هم جمع شده بود، بچه ها مثه خونواده بودن، خیلی صمیمی.کاش میشد که اون تیم به کارش ادامه بده ولی متاسفانه دست های بالاتر (پی پی جی) این فرصت رو از تیم گرفت و تیم منحل شد.