- تنش بالای میان واحدها و افراد - سطح سواد بسیار پایین - سختگیری بی مورد در خصوص حجاب - حقوق و مزایا نسبت به سایر شرکتهای خصوصی هم رده بسیار پایین - عدم رشد کافی - خروج بالای نیروها به دلایل فوق
آخرین تجربهها
کلا رفتار مناسبی ندارند زمان مصاحبه با مدیر حدودا 2 ساعت زمان میبره یه سری سوال های چرت و پرت از ادم میپرسن که در زمینه کار نیست من خودم توی استخدام هستم ولی این جور چیزا رو ندیدم فقط وارد شرکت میشید جو شرکت شما رو متحیر میکنه و دوست دارید اونجا کار کنید آدرس دفترشون هم خیابان 15 ( احمدیان ) احمد قصیر
شرکت در زمینه زنجیره یکپارچه تولید مرغ فعالیت داشت که متاسفانه ورشکسته شد. سرعت رشد و پیشرفت شرکت خوب بود اما مشکلات سنگین مالی در طرف قرارداد با شرکا و همکاران با چالش های زیادی روبرو گردید.
من حدود ۶ ماه اینجا بودم انتخاب من قطعا اشتباه بود من رزومه خوبی داشتم و هر جا که می رفتم به من پیشنهاد کاری می دادن مدیریت در اینجا با اینکه انسان خوش برخوردی بودند اما از هیچ وقت از کسی رضایت نداشتند و میخواستن همه چیز را مدیریت کنن و مدیریت ریزبینانه افراد را به نمایش دادن سوق میده من اشتباه کردم و تاوان این اشتباه را هم با خراب شدن سابقه بیمه و بعد از قطع همکاری نیز بیکاری به دلیل فیدبک های منفی هدفمند که مدیر اینجا به کار فرمای احتمالی بعدی میدهند ولی روزی رسون خداست ...
واقعا نمیخوام هیچوقت در مورد یک شرکت ید بگم ولی یه شرکتی که اهمیت به نیروی خوب نمیده باید به همه گفت که بدونن کجا میان.اینجا حقوق دیر پرداخت میشه.احترامی وجود نداره.مدیران فقط جلسه بی پایان میرن و میزارن بدون نتیجه.مدیر با سواد اصلا نمیبینید.محیط پر تنش.پر از سرو صدا.اگه با پول خودت اسنپ بگیری باید صد دفعه پیگیر پولت بشی که پرداخت کنن میگن پول ندارن.صد نفر توی مالی هست و همیشه همه بیکارن.۱۴ تا شرکت میگن زیر مجموعه دارن که من فقط سه تا شرکتش رو دیدیم بقیه لی وجود خارجی ندارن فقط اسم هستن.اگه سر موضوعی بخوای بری میگن بای حتی برای حل هیچ مشکلی با تو صحبت نمیکنن.فرداش آگهی میزنن و دوباره استخدام میکنن.هر روز نیروی جدید میاد نیروی قدیمی که کلی مسلط هست به کار از اونجا جدا میشه و این ضعیف بودن منابع انسانی شرکت رو نشون میده که فقط به ظاهر خودش اهمیت میده تا کاراییش
ب شخصه دو سال تو سیستم کثیفی کار کردم ک فروش ۴ تا فروشگاهشون تو شهر ما به ۱ میلیارد نرسید بعد از کلی وقت ک ۴ تاش اوردم بالا عین یه دستمال پرتم کردن بیرون حتی تماس گرفتم بازرسی هم .... منی ک اونجا اتیش گرفت و ب والله با اینکه اف بودن و سر ب همکارم زدم ولی نزاشتم اتفاقی بیفته بعد از ۸ ماه ک رفتم حتی طلبم هم بم ندادن خلاصه که من بسیار برا خودم نارلحت شدم امیدوارم ی روز جامعه ما درست بشه
کار فرسایشی و بشدت زیاد توی تمامی بخش ها به حدی کار زیاد که از توان انسان عادی خارج رابطه و باند بازی توی عبیدی بیداد میکنه مدیر انبار و رییس انبار بشدت آدمای سمی هستن دنبال حاشیه و چالش های الکی درست کردن بعد از ۵ سال کار کردن توی این شرایط بدلایل اینکه آقایون حق سمت مارو نمیدادن ارزیابی رو فقط به سلیقه شخصی مدیر و رییس میدادن طوری که یه نفر ارزیابی میگرفت چند هزار تومن و یه نفر میگرفت چندین میلیون !!! ( واقعا ارقام بالا حقیقت محض ) استعفا دادم و اومدم بیرون در مقابل حقوق به موقع پرداخت میشه پاداش و بقیه چیزها سر موعد داده میشه ولی آقایون مدیرش با این طرز فکر و با این غرورشون کل جو رو مسموم کردن تقریبا تمامی بخش ها اینطوریه ساعت کاری بالا ۱۲ ساعته شیفت چرخشی دو هفته شب دو هفته روز ۷_۷ تعطیلات باید سر کار باشی مرخصی نمیتونی بگیری و مرخصیت هم آخر سال میسوزه
شرکتش حقوق بسیار پایین قردادهای یک ماهه ک هروقت دلشون بخاد اخراجت میکنن ...ضعف مدیریتی بیداد میکند افردای ک زیر اب زن وچاپلوس هستن زودتر ارتقا میگیرن....برخی کارکنان زن که سمت خاصی هم ندارن در همه ی کارها دخالت و اظهار نظر میکنند و شرکت رو به کثافت خالی کشاندند. خلاصه عوضی ترین ادما عمرم رو تو این شرکت دیدم
جالبه که در تاریخ خرداد ۱۴۰۳ یهو چند تا پیام مثبت گذاشته شده احتمالا از طرف منابع انسانی بسیار ضعیف و بی عرضه شرکت هست.شرکت با اون ثروت مدیرت از بالا بسیار صفیف بقیه مدیران بی عرصه و بیسواد.کلا یه نفر در شرکت در قسمت فنی که قدیمی هم هست سواد داره و کار انجام میده درست.بقیه رو باید ریخت رفت.هر روز دارن نیرو استخدام میکنن.حتی آبدارچی اونجا موندگار نیست.حقوق پرداختش با میل مدیریت است دوست داشت پرداخت میکند دوست نداشت میره چند ماه دیگه.البته بعصی ها زودتر پرداخت میشن اونا جدا از بقیه هستن.من واحد و قسمتی رو توی شرکت ندیدم ک بگم چقدر خفن همه بیسواد و بدرد نخور و پرمدعا.بخصوص یک خانم که ریس یکی از زیر مجموعه ها هست به همه کار داره و در همه کاری دخالت میکنه.خلاصه رزومتون رو با این شرکت سطح پایین خراب نکنید.۱۴ تا شرکت زیر مجموعه داره که فقط یه شرکتش کار میگرد و درست حسابی بود بقیه شرکتا اصلا کاری نداشتن.فقط اسمه این شرکت..هر روز داره آگهی میزاره
تنها تجربه بد کاری من بود.بسیار بد.مدیران بیسواد.تمام مدیران بیسواد و بدرد نخور تشریف دارن.محیط پر سرو صدا.یکی از مدیران که خانم هست دائما در حال داد زدن و با صدای بلند خندیدن که فکر میکنید رفتید پارک و چنین صحنه ای دیدید.سطح رفتاری شرکت بسیار پایین است.حقوق اصلا به موقع پرداخت نمیکنند.بعد بهانه تیم فروش را میآورند که نمیفروشند چون تیم بسیار ضعیفی است و بیسواد.تجریه کاری بدی بود.حیف از وقت و انرژی.یسیار شرکت پر حاشیه ای است.تیم بندی شده هر تیمی برای خودش یارکشی میکنه.تعجبم از مدیریت ک مدیریت نمیکنه فقط تیپ میزنه و میاد سرکشی شیفتی
بعد مصاحبه، نیروی انسانی این شرکت گفت که من مورد قبول هستم، و خیلی با عجله و اصرار از من خواست که سریع ترین زمان ممکن برای حضور ر با شرکت فعلی خودم هماهنگ کنم. بعد اینکه به شرکت فعلی خودم گفتم که قصد ترک و شروع کار در جای دیگری دارم و خواستم به منابع انسانی آریا بنیز زمان اعلام کنم دیگر جواب تلفن و پیام من ر ندادند. بسیار رفتار زشت، زننده و غیر حرفه ای داشتن. اتفاقی با این سایت آشنا شدم و نظرات دوستان خوندم. خدا ر شکر می کنم که زود متوجه شدم و به چنین محیط کاری بدی وارد نشدم.
مدیر عامل و قائم مقام دو برادر هستند که نیروها رو تفکیک کردند و بتوانند نیروها رو بصورت مستقیم روانی کنند که خدای نکرده یکی سالم و یا بدون موضوعی سازمان را ترک نکند. ماندگاری در این شرکت برای مدیران و برای کارشناسانی که دنبال هدف هستند کمتر از یک سال است شنیده ایم کلی هزینه برای منابع انسانی و واحدهای دیگر میکنند که پیشرفت کنند ولی مدام در حال در جا زدن هستند به نظرم باید اول مدیرانش خودشان رو درمان کنند تا بتوانند حداقل یک هزارم پولی که برای توسعه خرج میکنند برگشت داشته باشد .
شرکت از این افتضاح تر تا به حال ندیدم تشکیل شده از یه مشت مدیر که هیچی بارشون نیست و از بالا نگاه میکنم و یه محیط کاملاً سمی که فقط با شیک کردن فضای کار میخوان جذب نیرو کنن هیچ ارزشی به نیرو قائل نیستن فقط ازت کار میکشن و در انتها منابع انسانی به شدت داغون که هیچ دانشی از این کار نداره
عدم دریافت حقوق و سنوات در تایم مقرر. نگه داشتن سفته تا دو سال و تحویل آن دو سال بعد از ترک کار. عدم دریافت نسخه دوم قراداد و اضافه کردن بندهایی به قراداد جهت منافع شرکت. پرداخت حقوق در دو پارت و رد کردن بیمه با میزان دریافتی پارت اول به دلیل عدم پرداخت مالیات. حقوق کم. عدم تطابق و تناسب بین مدرک تحصیلی پرسنل با حقوق افراد. دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری به یک اندازه حقوق میگیرند. مدیریت بسیار ضعیف و ناکارامد. ارزش قائل نشدن برای جان و مال پرسنل. وجود برخی رفتارهای غیر سازمانی و نادرست (حتی در مورد مدیران) ساعت و روزهای کاری زیاد. حداقل دریافتی دستمزد ساعتی در اضافه کاری. دریافت کادوی مناسبتی تاریخ مصرف گذشته از محصولات شرکت. رفتار نادرست (توهین امیز) با پرسنل.
عدم دریافت حقوق و سنوات در تایم مقرر. نگه داشتن سفته تا دو سال و تحویل آن دو سال بعد از ترک کار. عدم دریافت نسخه دوم قراداد و اضافه کردن بندهایی به قراداد جهت منافع شرکت. پرداخت حقوق در دو پارت و رد کردن بیمه با میزان دریافتی پارت اول به دلیل عدم پرداخت مالیات. حقوق کم. عدم تطابق و تناسب بین مدرک تحصیلی پرسنل با حقوق افراد. دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری به یک اندازه حقوق میگیرند. مدیریت بسیار ضعیف و ناکارامد. ارزش قائل نشدن برای جان و مال پرسنل. وجود برخی رفتارهای غیر سازمانی و نادرست (حتی در مورد مدیران) ساعت و روزهای کاری زیاد. حداقل دریافتی دستمزد ساعتی در اضافه کاری. دریافت کادوی مناسبتی تاریخ مصرف گذشته از محصولات شرکت. رفتار نادرست (توهین امیز) با پرسنل.
آقای آیینه چی میپسندی ما کارمندا و کارگرای اون کارخونه قید تسویه و حقوقمون رو بزنیم ولی برای مجموعه و برند آدلی حیثیت باقی نذاریم؟ میخوای هر جا که داری قانونی رو دور میزنی رو گزارش کنیم؟ میخوای چند برابر این پولی که از حق ما گذاشتی تو جیبت و تو کانادا خوش میگذرونی رو دودستی و با خفت تحویل سازمانهای دولتی بدی؟
هر چند نقد بسیاری بر سیستم اروا وارد است اما طی پیامهای بالا برخی از نفرات نسبت به بیان اتفاقات در آروا مقداری بی انصافی داشته اند . نداشتن بیمه تکمیلی که خانم گرافیست اشاره کردند کاملا غیر واقع است. شخصا از شرکت آروا جدا شده ام . بنا به دلایل شخصی این اتفاق رقم خورده است. اختلاف سلیقه بسیار داشته ام با مدیر بالادستی اما همواره این اختلاف سلیقه بر مبنای احترام و درک متقابل بررسی و مرتفع شده . مسیر رو به رشد اروا برای بسیاری از انسانها قابل همراهی نیست و موضوع قطع همکاری را به سازمانها ارتباط می دهند. طبیعتا در مسیر کاری چالش های بسیاری ایجاد می شود و این دلیلی بر بدیسازمانها نیست . به شخصه شرکت اروا رو بر کسانی که به دنبال رشد و یادگیری بالا هستند پیشنهاد می کنم
من واقعا متاسفم که مدیریت این مجموعه هیچ اهمیتی نمیده که کسیکه بعنوان مدیر واحد انتخاب کرده آیا شخصیتش مناسب موقعیتی که تو شرکت بهش دادن هست یا خیر واقعا یک آدم هول بی شخصیت رو چرا باید بذارن جایی که همه پرسنل خانم ناچار باشن به نحوی باهاش ارتباط بگیرن و ایشون سوء استفاده کنه کاش یه مدیر مستقر آدم حسابی که بتونه بی تعارف با خیلی موارد برخورد و اصلاحشون کنه داشتیم
من یک مدت کوتاه در این شرکت کار کردم کلا عمر مفید افراد در این شرکت معمولا کمتر از یکسال هست آنقدر فشار روحی و روانی بالاست که اصلا کسی نمیتونه بیشتر از یکسال بماند در کل آدم های باسوادی نداره معمولا کسی که بتونه مخفی کاری کنه رو نگه میدارن یعنی هر چقدر بتونی شرایط افتضاح کارخانه و غیره را پوشش بدی که مالک اصلی شرکت متوجه نشه دوام کاری بیشتری داری چون برادر مدیر عامل این رو میخواد و در غیر اینصورت باهات به بدترین بدترین بدترین شکل ممکن برخورد میکنه و اینکه بی نظمی و بی دانشی موج میزند کاملا غیر حرفه ای هستند و تبلیغاتشون هم صرفه تبلیغه و کلا از لحاظ کیفی صفرند. انقدر از لحاظ منابع انسانی ضعیفند که سعی میکنند تو اینستا به دروغ تبلیغات در حوزه نیرو و اهمیت نیرو بکنند که اینها رو پوشش بدن ولی واقعیت این هست که خیلی ضعیف هستند همه اینها هم ریشه در مدیران ضعیف وبی کفایت داره شما تصور بکنه مدیر اسم نمیارم کدام بخش که مشخص میشه که کدام بنده خدا بوده با کلی ادعا سی دی آموزش اکسل سفارش میده میشینه تو شرکت فیلمهای اکسل میبینه به هزینه شرکت
سلام من در این شرکت مدت سه سال کار کردم که خیلی شرکت مزخرف شده است کار های به موقع انجام نمی دهند بعد مثل آدم توافق های صحبت می کند که نگار علمای بزرگان هستند و دوم اینکه فقط یک چیزه همیشه یاد گرفته اند که با داده و پنهان کار هاشون هست حتی منابع انسانی شون خیلی طول می دهند که کار انجام بدهند اما دو چيز اش خوبه یک بیمه دو پاداش و البته یک چيز ديگه هم دارد اون همکاری صمیمی هستند
- تنش بالای میان واحدها و افراد - سطح سواد بسیار پایین - سختگیری بی مورد در خصوص حجاب - حقوق و مزایا نسبت به سایر شرکتهای خصوصی هم رده بسیار پایین - عدم رشد کافی - خروج بالای نیروها به دلایل فوق
کلا رفتار مناسبی ندارند زمان مصاحبه با مدیر حدودا 2 ساعت زمان میبره یه سری سوال های چرت و پرت از ادم میپرسن که در زمینه کار نیست من خودم توی استخدام هستم ولی این جور چیزا رو ندیدم فقط وارد شرکت میشید جو شرکت شما رو متحیر میکنه و دوست دارید اونجا کار کنید آدرس دفترشون هم خیابان 15 ( احمدیان ) احمد قصیر
شرکت در زمینه زنجیره یکپارچه تولید مرغ فعالیت داشت که متاسفانه ورشکسته شد. سرعت رشد و پیشرفت شرکت خوب بود اما مشکلات سنگین مالی در طرف قرارداد با شرکا و همکاران با چالش های زیادی روبرو گردید.
من حدود ۶ ماه اینجا بودم انتخاب من قطعا اشتباه بود من رزومه خوبی داشتم و هر جا که می رفتم به من پیشنهاد کاری می دادن مدیریت در اینجا با اینکه انسان خوش برخوردی بودند اما از هیچ وقت از کسی رضایت نداشتند و میخواستن همه چیز را مدیریت کنن و مدیریت ریزبینانه افراد را به نمایش دادن سوق میده من اشتباه کردم و تاوان این اشتباه را هم با خراب شدن سابقه بیمه و بعد از قطع همکاری نیز بیکاری به دلیل فیدبک های منفی هدفمند که مدیر اینجا به کار فرمای احتمالی بعدی میدهند ولی روزی رسون خداست ...
واقعا نمیخوام هیچوقت در مورد یک شرکت ید بگم ولی یه شرکتی که اهمیت به نیروی خوب نمیده باید به همه گفت که بدونن کجا میان.اینجا حقوق دیر پرداخت میشه.احترامی وجود نداره.مدیران فقط جلسه بی پایان میرن و میزارن بدون نتیجه.مدیر با سواد اصلا نمیبینید.محیط پر تنش.پر از سرو صدا.اگه با پول خودت اسنپ بگیری باید صد دفعه پیگیر پولت بشی که پرداخت کنن میگن پول ندارن.صد نفر توی مالی هست و همیشه همه بیکارن.۱۴ تا شرکت میگن زیر مجموعه دارن که من فقط سه تا شرکتش رو دیدیم بقیه لی وجود خارجی ندارن فقط اسم هستن.اگه سر موضوعی بخوای بری میگن بای حتی برای حل هیچ مشکلی با تو صحبت نمیکنن.فرداش آگهی میزنن و دوباره استخدام میکنن.هر روز نیروی جدید میاد نیروی قدیمی که کلی مسلط هست به کار از اونجا جدا میشه و این ضعیف بودن منابع انسانی شرکت رو نشون میده که فقط به ظاهر خودش اهمیت میده تا کاراییش
ب شخصه دو سال تو سیستم کثیفی کار کردم ک فروش ۴ تا فروشگاهشون تو شهر ما به ۱ میلیارد نرسید بعد از کلی وقت ک ۴ تاش اوردم بالا عین یه دستمال پرتم کردن بیرون حتی تماس گرفتم بازرسی هم .... منی ک اونجا اتیش گرفت و ب والله با اینکه اف بودن و سر ب همکارم زدم ولی نزاشتم اتفاقی بیفته بعد از ۸ ماه ک رفتم حتی طلبم هم بم ندادن خلاصه که من بسیار برا خودم نارلحت شدم امیدوارم ی روز جامعه ما درست بشه
کار فرسایشی و بشدت زیاد توی تمامی بخش ها به حدی کار زیاد که از توان انسان عادی خارج رابطه و باند بازی توی عبیدی بیداد میکنه مدیر انبار و رییس انبار بشدت آدمای سمی هستن دنبال حاشیه و چالش های الکی درست کردن بعد از ۵ سال کار کردن توی این شرایط بدلایل اینکه آقایون حق سمت مارو نمیدادن ارزیابی رو فقط به سلیقه شخصی مدیر و رییس میدادن طوری که یه نفر ارزیابی میگرفت چند هزار تومن و یه نفر میگرفت چندین میلیون !!! ( واقعا ارقام بالا حقیقت محض ) استعفا دادم و اومدم بیرون در مقابل حقوق به موقع پرداخت میشه پاداش و بقیه چیزها سر موعد داده میشه ولی آقایون مدیرش با این طرز فکر و با این غرورشون کل جو رو مسموم کردن تقریبا تمامی بخش ها اینطوریه ساعت کاری بالا ۱۲ ساعته شیفت چرخشی دو هفته شب دو هفته روز ۷_۷ تعطیلات باید سر کار باشی مرخصی نمیتونی بگیری و مرخصیت هم آخر سال میسوزه
شرکتش حقوق بسیار پایین قردادهای یک ماهه ک هروقت دلشون بخاد اخراجت میکنن ...ضعف مدیریتی بیداد میکند افردای ک زیر اب زن وچاپلوس هستن زودتر ارتقا میگیرن....برخی کارکنان زن که سمت خاصی هم ندارن در همه ی کارها دخالت و اظهار نظر میکنند و شرکت رو به کثافت خالی کشاندند. خلاصه عوضی ترین ادما عمرم رو تو این شرکت دیدم
جالبه که در تاریخ خرداد ۱۴۰۳ یهو چند تا پیام مثبت گذاشته شده احتمالا از طرف منابع انسانی بسیار ضعیف و بی عرضه شرکت هست.شرکت با اون ثروت مدیرت از بالا بسیار صفیف بقیه مدیران بی عرصه و بیسواد.کلا یه نفر در شرکت در قسمت فنی که قدیمی هم هست سواد داره و کار انجام میده درست.بقیه رو باید ریخت رفت.هر روز دارن نیرو استخدام میکنن.حتی آبدارچی اونجا موندگار نیست.حقوق پرداختش با میل مدیریت است دوست داشت پرداخت میکند دوست نداشت میره چند ماه دیگه.البته بعصی ها زودتر پرداخت میشن اونا جدا از بقیه هستن.من واحد و قسمتی رو توی شرکت ندیدم ک بگم چقدر خفن همه بیسواد و بدرد نخور و پرمدعا.بخصوص یک خانم که ریس یکی از زیر مجموعه ها هست به همه کار داره و در همه کاری دخالت میکنه.خلاصه رزومتون رو با این شرکت سطح پایین خراب نکنید.۱۴ تا شرکت زیر مجموعه داره که فقط یه شرکتش کار میگرد و درست حسابی بود بقیه شرکتا اصلا کاری نداشتن.فقط اسمه این شرکت..هر روز داره آگهی میزاره
تنها تجربه بد کاری من بود.بسیار بد.مدیران بیسواد.تمام مدیران بیسواد و بدرد نخور تشریف دارن.محیط پر سرو صدا.یکی از مدیران که خانم هست دائما در حال داد زدن و با صدای بلند خندیدن که فکر میکنید رفتید پارک و چنین صحنه ای دیدید.سطح رفتاری شرکت بسیار پایین است.حقوق اصلا به موقع پرداخت نمیکنند.بعد بهانه تیم فروش را میآورند که نمیفروشند چون تیم بسیار ضعیفی است و بیسواد.تجریه کاری بدی بود.حیف از وقت و انرژی.یسیار شرکت پر حاشیه ای است.تیم بندی شده هر تیمی برای خودش یارکشی میکنه.تعجبم از مدیریت ک مدیریت نمیکنه فقط تیپ میزنه و میاد سرکشی شیفتی
بعد مصاحبه، نیروی انسانی این شرکت گفت که من مورد قبول هستم، و خیلی با عجله و اصرار از من خواست که سریع ترین زمان ممکن برای حضور ر با شرکت فعلی خودم هماهنگ کنم. بعد اینکه به شرکت فعلی خودم گفتم که قصد ترک و شروع کار در جای دیگری دارم و خواستم به منابع انسانی آریا بنیز زمان اعلام کنم دیگر جواب تلفن و پیام من ر ندادند. بسیار رفتار زشت، زننده و غیر حرفه ای داشتن. اتفاقی با این سایت آشنا شدم و نظرات دوستان خوندم. خدا ر شکر می کنم که زود متوجه شدم و به چنین محیط کاری بدی وارد نشدم.
مدیر عامل و قائم مقام دو برادر هستند که نیروها رو تفکیک کردند و بتوانند نیروها رو بصورت مستقیم روانی کنند که خدای نکرده یکی سالم و یا بدون موضوعی سازمان را ترک نکند. ماندگاری در این شرکت برای مدیران و برای کارشناسانی که دنبال هدف هستند کمتر از یک سال است شنیده ایم کلی هزینه برای منابع انسانی و واحدهای دیگر میکنند که پیشرفت کنند ولی مدام در حال در جا زدن هستند به نظرم باید اول مدیرانش خودشان رو درمان کنند تا بتوانند حداقل یک هزارم پولی که برای توسعه خرج میکنند برگشت داشته باشد .
شرکت از این افتضاح تر تا به حال ندیدم تشکیل شده از یه مشت مدیر که هیچی بارشون نیست و از بالا نگاه میکنم و یه محیط کاملاً سمی که فقط با شیک کردن فضای کار میخوان جذب نیرو کنن هیچ ارزشی به نیرو قائل نیستن فقط ازت کار میکشن و در انتها منابع انسانی به شدت داغون که هیچ دانشی از این کار نداره
عدم دریافت حقوق و سنوات در تایم مقرر. نگه داشتن سفته تا دو سال و تحویل آن دو سال بعد از ترک کار. عدم دریافت نسخه دوم قراداد و اضافه کردن بندهایی به قراداد جهت منافع شرکت. پرداخت حقوق در دو پارت و رد کردن بیمه با میزان دریافتی پارت اول به دلیل عدم پرداخت مالیات. حقوق کم. عدم تطابق و تناسب بین مدرک تحصیلی پرسنل با حقوق افراد. دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری به یک اندازه حقوق میگیرند. مدیریت بسیار ضعیف و ناکارامد. ارزش قائل نشدن برای جان و مال پرسنل. وجود برخی رفتارهای غیر سازمانی و نادرست (حتی در مورد مدیران) ساعت و روزهای کاری زیاد. حداقل دریافتی دستمزد ساعتی در اضافه کاری. دریافت کادوی مناسبتی تاریخ مصرف گذشته از محصولات شرکت. رفتار نادرست (توهین امیز) با پرسنل.
عدم دریافت حقوق و سنوات در تایم مقرر. نگه داشتن سفته تا دو سال و تحویل آن دو سال بعد از ترک کار. عدم دریافت نسخه دوم قراداد و اضافه کردن بندهایی به قراداد جهت منافع شرکت. پرداخت حقوق در دو پارت و رد کردن بیمه با میزان دریافتی پارت اول به دلیل عدم پرداخت مالیات. حقوق کم. عدم تطابق و تناسب بین مدرک تحصیلی پرسنل با حقوق افراد. دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری به یک اندازه حقوق میگیرند. مدیریت بسیار ضعیف و ناکارامد. ارزش قائل نشدن برای جان و مال پرسنل. وجود برخی رفتارهای غیر سازمانی و نادرست (حتی در مورد مدیران) ساعت و روزهای کاری زیاد. حداقل دریافتی دستمزد ساعتی در اضافه کاری. دریافت کادوی مناسبتی تاریخ مصرف گذشته از محصولات شرکت. رفتار نادرست (توهین امیز) با پرسنل.
آقای آیینه چی میپسندی ما کارمندا و کارگرای اون کارخونه قید تسویه و حقوقمون رو بزنیم ولی برای مجموعه و برند آدلی حیثیت باقی نذاریم؟ میخوای هر جا که داری قانونی رو دور میزنی رو گزارش کنیم؟ میخوای چند برابر این پولی که از حق ما گذاشتی تو جیبت و تو کانادا خوش میگذرونی رو دودستی و با خفت تحویل سازمانهای دولتی بدی؟
هر چند نقد بسیاری بر سیستم اروا وارد است اما طی پیامهای بالا برخی از نفرات نسبت به بیان اتفاقات در آروا مقداری بی انصافی داشته اند . نداشتن بیمه تکمیلی که خانم گرافیست اشاره کردند کاملا غیر واقع است. شخصا از شرکت آروا جدا شده ام . بنا به دلایل شخصی این اتفاق رقم خورده است. اختلاف سلیقه بسیار داشته ام با مدیر بالادستی اما همواره این اختلاف سلیقه بر مبنای احترام و درک متقابل بررسی و مرتفع شده . مسیر رو به رشد اروا برای بسیاری از انسانها قابل همراهی نیست و موضوع قطع همکاری را به سازمانها ارتباط می دهند. طبیعتا در مسیر کاری چالش های بسیاری ایجاد می شود و این دلیلی بر بدیسازمانها نیست . به شخصه شرکت اروا رو بر کسانی که به دنبال رشد و یادگیری بالا هستند پیشنهاد می کنم
من واقعا متاسفم که مدیریت این مجموعه هیچ اهمیتی نمیده که کسیکه بعنوان مدیر واحد انتخاب کرده آیا شخصیتش مناسب موقعیتی که تو شرکت بهش دادن هست یا خیر واقعا یک آدم هول بی شخصیت رو چرا باید بذارن جایی که همه پرسنل خانم ناچار باشن به نحوی باهاش ارتباط بگیرن و ایشون سوء استفاده کنه کاش یه مدیر مستقر آدم حسابی که بتونه بی تعارف با خیلی موارد برخورد و اصلاحشون کنه داشتیم
من یک مدت کوتاه در این شرکت کار کردم کلا عمر مفید افراد در این شرکت معمولا کمتر از یکسال هست آنقدر فشار روحی و روانی بالاست که اصلا کسی نمیتونه بیشتر از یکسال بماند در کل آدم های باسوادی نداره معمولا کسی که بتونه مخفی کاری کنه رو نگه میدارن یعنی هر چقدر بتونی شرایط افتضاح کارخانه و غیره را پوشش بدی که مالک اصلی شرکت متوجه نشه دوام کاری بیشتری داری چون برادر مدیر عامل این رو میخواد و در غیر اینصورت باهات به بدترین بدترین بدترین شکل ممکن برخورد میکنه و اینکه بی نظمی و بی دانشی موج میزند کاملا غیر حرفه ای هستند و تبلیغاتشون هم صرفه تبلیغه و کلا از لحاظ کیفی صفرند. انقدر از لحاظ منابع انسانی ضعیفند که سعی میکنند تو اینستا به دروغ تبلیغات در حوزه نیرو و اهمیت نیرو بکنند که اینها رو پوشش بدن ولی واقعیت این هست که خیلی ضعیف هستند همه اینها هم ریشه در مدیران ضعیف وبی کفایت داره شما تصور بکنه مدیر اسم نمیارم کدام بخش که مشخص میشه که کدام بنده خدا بوده با کلی ادعا سی دی آموزش اکسل سفارش میده میشینه تو شرکت فیلمهای اکسل میبینه به هزینه شرکت
سلام من در این شرکت مدت سه سال کار کردم که خیلی شرکت مزخرف شده است کار های به موقع انجام نمی دهند بعد مثل آدم توافق های صحبت می کند که نگار علمای بزرگان هستند و دوم اینکه فقط یک چیزه همیشه یاد گرفته اند که با داده و پنهان کار هاشون هست حتی منابع انسانی شون خیلی طول می دهند که کار انجام بدهند اما دو چيز اش خوبه یک بیمه دو پاداش و البته یک چيز ديگه هم دارد اون همکاری صمیمی هستند