ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۶۹ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۴ از ۲۴
آسا صنعت کامراد
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح محصول·۳ اسفند ۱۳۹۸
۵.۰
طراح محصول

مدیریت قوی و به روز، حقوق و مزایا به موقع پرداخت میگردد، پاداش ماهیانه بر اساس عملکرد و نهایتا افزایش تلاش

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم حرفه ای
تیم صمیمی
rate: 5.0
آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۸ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

بنده به مدت دو سال در این شرکت مشغول به کار بودم. ابتدا چنتا از محسنات شرکت رو بیان میکنم خدمت شما: 1- محیط کاری زیبا و دلنشین البته اگه قراره تو کارخونه مشغول به کار بشید همونقد که دفتر زیباست و امکانات خوبی داره کارخونه کاملا بدون امکانات رفاهیه مثلا در زمستانها از سرما میلرزن در تابستانها از گرما هلاک. 2- رفتار بی ادبانه البته کلامی با هم ندارن 3- بگردی توشون دو سه تا ادم حسابی که بشه چیز یاد گرفت ازشون وجود داره. 4- درسته پولتون رو به موقع نمیدن ولی بیمه رو حتما به موقع رد میکنن البته هر از گاهی نیروهای مالی و انسانی چون معمولا ادم حسابی نمیاد اینجا و بمونه اشتبه میکنن و بیمتون ناقص میشه حالا برم سراغ مشکلاتی خودم تو اریا بنیز داشتم: 1- مهمترین و بدترین مورد وقتی در اریا بنیز کار میکنید اینه که همیشه باید اماده باشید حداقال شش ماه حقوق معوقه داشته باشید و تحمل این موضوع زمانی سخت تر میشه که متوجه میشید با همه ندارم ندارماشون به یه عده سوگلی که بعضا رفیقای قدیمی مدیر عاملن به موقع پول میدادن. 2- مورد بعدی دروغگویی سازمانه تقریبا میتونم بگم که 90 درصد قول ها و صحبت ها عملی نمیشن در واقع شما با یه ادم که بشه رو حرفش حساب کرد طرف حساب نیستید. 3- تعداد بالای مدیریتها یه زمانی حساب کردم دیدم به ازای هر 0.8 نفر ما یه مدیر داریم تعجب نکنید بعضی مدیرها چنتا سمت مدیریت داشتن. 4- لازمه رشد در این سازمان وفاداریه که به نظر من تو دنیای حرفه ای بی معنیه شما جایی کار میکنید که رشد بدید و رشد کنید. نیروهای وفادار بنیز اغلب افرادی هستند که توانایی یافتن شغل دیگه با این درامد را ندارن پس همه چیو تحمل میکنن 5- خبرچینی و دهن بین بودن مدیر ارشد سازمان سبب میشه یه انتقاد که پیش همکارا میکنید یه بمب بششه تو سازمان و فضای خفقان حاکم باشه 6- تقریبا سالی یک مرتبه 75 درصد نیروهای بنیز تغییر میکنند ینی هرکس یه سال بمونه میفهمه چه خبره و میره 7- به هیچ عنوان تصور نکنید که میتونید منطقی انتقادی رو بیان کنید چون مستقیم این موضوع سبب دریافتی دیرتر پولتون خواهد شد. 8- اگه تنخواه دارید اونجا حتما قاونی حواستون باشه به حساب خودتون ننریزن که بعدا مدعی میشن این حقوقش بوده که پرداخت کردیم در واقع تو بنیز هیچوقت هیچیو تا کامل نخوندید امضا نکنید دنیال کلاهبرداری هستن.... 9- استعفا و جدا شدن حرفه ای برای مدیران این سازمان معنایی نداره و هرکس استعفا میده تا مدت ها جواب تماسش را نمیدن و مجبور میشید برای دریافت مطالباتتون شکایت قانونی کنید. در مودر خودم بگم بدترین موضوع این بود وقتی استعفا دادم هفت ماه معوقه داشتم و وقتی با طی کردن مراحل قانونی به پوولم رسیدم حدودا یک سال گذشت و دگ پول برام بی ارزش بود و اریا بنیز حتی جواب تماس منو هم نداد تو این مدت تو یه جلسه رسیدگی اداره کار نمایندشون اومد یه حرفای خنده داری زد که من شرم دارم بگم چقد وقیحانه بود رییس جلسه بعد جلسه به من گفت اینارو میشناسم کارشون همینه تقریبا ماهی یه پرونده شکایت ازشون ثبته تو اداره کار و همشو محکومن که بدن

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ بهمن ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

دفتر مرکزی آریا بنیز جای بسیار زیبا و با طراحی فوق‌العاده‌ای هست. به المان‌های طراحی به خوبی دقت شده، و این المان‌ها متناسب با محصولات اصلی هلدینگ یعنی «برج خنک‌کن» هست. شرکت‌هایی که زیر مجموعه این هلدینگ هستن، در زمینه‌های مختلفی کار می‌کنن، البته بعضی از این شرکت‌های زیر مجموعه ثبت رسمی نشدن و آگهی‌های شغلی‌شون هم تحت عنوان آریا بنیز منتشر می‌شه. دفتر مرکزی به صورت open office طراحی شده، ولی بخشی که برنامه‌نویس‌ها در آن مشغول به کار هستن برای زمینش از سرامیک استفاده شده (صدا damp نمیشه) و اگر نیاز به تمرکز دارید، بهتره از هدفون استفاده کنید. همین طور محل کار برنامه‌نویس‌ها در کنار واحد‌های فروش قرار داره که همیشه در حال مکالمه تلفنی با مشتریان هستند. علیرغم پیشنهاداتی که برای رفع این مشکل ارائه شد، هیچ اقدامی برای اصلاحش نشد. در مورد تعهدات شرکت به کارمند‌ها، «بدقولی» و «عدم تعهد به پرداخت به موقع حقوق» وجود داره. البته همیشه در اعلام می‌کنن که تصمیم داریم مشکل حقوق و دستمزد را حل کنیم ولی طی زمانی که من همکاری داشتم باهاشون این اتفاق نیفتاد. به عقیده من، یکی از دلایل اصلی خروج کارمندان نا مشخص بودن زمان و مقدار پراختی حقوق‌ها است. از نکات مثبت این شرکت، اینه که برای مدت‌ها کارمندان بخشی حقوق معوقه خودشون را از طریق پر کرن «فرم مساعده» و پس از تایید مدیران دریافت می‌کردن. البته منظورم از نکته مثبت این نبود، نکته مثبت اینجاست که وقتی به این مورد اعتراض کردم، بسیار انتقاد پذیر بودند و به سرعت عنوان بالای «فرم مساعده» اصلاح شد و عنوان جدید فرم درخواست مطالبات براش انتخاب شد. منابع انسانی در زمینه جذب نیرو نسبتا توانمند هست، و منظورم از توانمند بودن، اینه که صرف عمل استخدام براشون achievement حساب میشه. اما در مساله نگهداشت نیرو‌ها،‌ بسیار ضعیف عمل می‌کند. قرارداد‌های این شرکت همیشه ۳ ماهه بود. گاهی امضای قرارداد سه ماهه تا پایان همان دوره هم به تعویق می‌افتد. * جلسه مصاحبه خروج از کار وجود ندارد پروسه مناسبی برای استعفا تعریف نشده. پروسه استعفا بیشتر به دلیل اجتناب مسئولین از شنیدن حرف‌های متقاضی حالتی قهری پیدا می‌کنه. روش فرسایشی را اغلب به کار می‌برند به شکلی که منابع انسانی با ارجاع به سلسله مراتبی که پاسخگو نیستند، مساله را از دوش خودشون بر می‌دارن، و سلسله مراتب سازمانی بیشتر به اتلاف وقت کارمندان (و کارمندان سابق) منجر میشه و تاثیر در کارآمدی بیشتر (به عقیده من) نداره. تجربه شخصی من، به این شکل بود که بیش از ۶ ماه در حال مذاکره برای خروج از شرکت بودم.

شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ آذر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

مدیریت ضعیف، بی نظم ، ساعات کاری بالا ، مدیر بی سواد، حقوق کم امنیت شغلی پائین هست اولش قرارداد 1ساله می بندن بعدش دوباره از اول نیروی جدید میارن بعد1سال

نوشیدنی رایگان
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ آذر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

باسلام بنده حدود 1سال و نیم براساس قراردادی که انجا بصورت تمام وقت داشتم کار کردم حقوق بسیار پائینی میدن مرخصی خیلی سخت داده میشه تایم کاری بالا فرهنگ سازمانی بسیار ضعیف هست کارمندا برای هم تا انجا که میشه میزنند مدیر بخش تولیدشونم فردی بی سواد و پرمدعاست متاسفانه تحصیلاتش علوم سیاسی هست ولی تو همه زمینه های فنی با اصرار زیاد اعمال نظر میکنه که بسیار خسته کننده هست

شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

با سلام شرکت ضعیفی هست که مجموعه مدیریتی پرمدعایی داره با کار زیادی که از کارکنانش میخواد ولی حقوق کمی میده و اونم با تاخیر به هیچوجه برای کار به این شرکت مراجعه نکنید مخصوصا کارخونشون شعبه تهرانشون قدری بهتر هست

نوشیدنی رایگان
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
توزین صدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح سایت·۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
۳.۰
طراح سایت

به مدت تقریبا سه سال ترکیبی از دورکاری و کار دائم تو شرکت توزین صدر کار کردم. شرکت شامل دو بخش عمده دفتر فروش و کارخونه هستش که در حال حاضر محل فیزیکیشون ادغام شده. سمت من مدیریت وب و امور محتوا بود و توی این مدت ویدیوهای آموزشی مجموعه رو ساختم و ۳ سایت اصلی شرکت رو توسعه دادم. یک سایت معرفی شرکتی و دو سایت فروشگاهی. شرکت توزین صدر یک شرکت سنتی هستش با ساعات کاری ثابت و مزایای معمولی. مدیر عامل مجموعه آدم خوش ذوقیه و اگر ایده خوبی داشته باشین برای پیاده سازی امکانات در اختیارتون قرار میده.

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس بک اند

توی این ده روزی که اونجا بودم از بچه های اونجا فهمیدم هر پروژه ای که تعریف میشه تا حدود دو ماه روش وقت میزارن بعد از بالا دستور می یاد که دیگه لازمش نداریم. اونجا عملا توی اون واحد آی تی هیچ کس کار خاصی نمی کرد بچه ها سرور آرشیو فیلم درست کرده بودن :D همه فیلم دانلود می کردن بعد دسته بندی می کردن روی سرور که باقیه بر دارن جالبیش این اون موقع تعدیل نیرو هم داشتن حدود سی درصد کارگرهای کارخونه رو اخراج کرده بودن جای هیچ پیش رفتی وجود نداره اگر به ی حقوق آب باریک و بدون دردسر علاقه دارید جای خوبی.

آسا صنعت کامراد
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح محصول·۳ اسفند ۱۳۹۸
۵.۰
طراح محصول

مدیریت قوی و به روز، حقوق و مزایا به موقع پرداخت میگردد، پاداش ماهیانه بر اساس عملکرد و نهایتا افزایش تلاش

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم حرفه ای
تیم صمیمی
rate: 5.0
آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۸ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

بنده به مدت دو سال در این شرکت مشغول به کار بودم. ابتدا چنتا از محسنات شرکت رو بیان میکنم خدمت شما: 1- محیط کاری زیبا و دلنشین البته اگه قراره تو کارخونه مشغول به کار بشید همونقد که دفتر زیباست و امکانات خوبی داره کارخونه کاملا بدون امکانات رفاهیه مثلا در زمستانها از سرما میلرزن در تابستانها از گرما هلاک. 2- رفتار بی ادبانه البته کلامی با هم ندارن 3- بگردی توشون دو سه تا ادم حسابی که بشه چیز یاد گرفت ازشون وجود داره. 4- درسته پولتون رو به موقع نمیدن ولی بیمه رو حتما به موقع رد میکنن البته هر از گاهی نیروهای مالی و انسانی چون معمولا ادم حسابی نمیاد اینجا و بمونه اشتبه میکنن و بیمتون ناقص میشه حالا برم سراغ مشکلاتی خودم تو اریا بنیز داشتم: 1- مهمترین و بدترین مورد وقتی در اریا بنیز کار میکنید اینه که همیشه باید اماده باشید حداقال شش ماه حقوق معوقه داشته باشید و تحمل این موضوع زمانی سخت تر میشه که متوجه میشید با همه ندارم ندارماشون به یه عده سوگلی که بعضا رفیقای قدیمی مدیر عاملن به موقع پول میدادن. 2- مورد بعدی دروغگویی سازمانه تقریبا میتونم بگم که 90 درصد قول ها و صحبت ها عملی نمیشن در واقع شما با یه ادم که بشه رو حرفش حساب کرد طرف حساب نیستید. 3- تعداد بالای مدیریتها یه زمانی حساب کردم دیدم به ازای هر 0.8 نفر ما یه مدیر داریم تعجب نکنید بعضی مدیرها چنتا سمت مدیریت داشتن. 4- لازمه رشد در این سازمان وفاداریه که به نظر من تو دنیای حرفه ای بی معنیه شما جایی کار میکنید که رشد بدید و رشد کنید. نیروهای وفادار بنیز اغلب افرادی هستند که توانایی یافتن شغل دیگه با این درامد را ندارن پس همه چیو تحمل میکنن 5- خبرچینی و دهن بین بودن مدیر ارشد سازمان سبب میشه یه انتقاد که پیش همکارا میکنید یه بمب بششه تو سازمان و فضای خفقان حاکم باشه 6- تقریبا سالی یک مرتبه 75 درصد نیروهای بنیز تغییر میکنند ینی هرکس یه سال بمونه میفهمه چه خبره و میره 7- به هیچ عنوان تصور نکنید که میتونید منطقی انتقادی رو بیان کنید چون مستقیم این موضوع سبب دریافتی دیرتر پولتون خواهد شد. 8- اگه تنخواه دارید اونجا حتما قاونی حواستون باشه به حساب خودتون ننریزن که بعدا مدعی میشن این حقوقش بوده که پرداخت کردیم در واقع تو بنیز هیچوقت هیچیو تا کامل نخوندید امضا نکنید دنیال کلاهبرداری هستن.... 9- استعفا و جدا شدن حرفه ای برای مدیران این سازمان معنایی نداره و هرکس استعفا میده تا مدت ها جواب تماسش را نمیدن و مجبور میشید برای دریافت مطالباتتون شکایت قانونی کنید. در مودر خودم بگم بدترین موضوع این بود وقتی استعفا دادم هفت ماه معوقه داشتم و وقتی با طی کردن مراحل قانونی به پوولم رسیدم حدودا یک سال گذشت و دگ پول برام بی ارزش بود و اریا بنیز حتی جواب تماس منو هم نداد تو این مدت تو یه جلسه رسیدگی اداره کار نمایندشون اومد یه حرفای خنده داری زد که من شرم دارم بگم چقد وقیحانه بود رییس جلسه بعد جلسه به من گفت اینارو میشناسم کارشون همینه تقریبا ماهی یه پرونده شکایت ازشون ثبته تو اداره کار و همشو محکومن که بدن

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ بهمن ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

دفتر مرکزی آریا بنیز جای بسیار زیبا و با طراحی فوق‌العاده‌ای هست. به المان‌های طراحی به خوبی دقت شده، و این المان‌ها متناسب با محصولات اصلی هلدینگ یعنی «برج خنک‌کن» هست. شرکت‌هایی که زیر مجموعه این هلدینگ هستن، در زمینه‌های مختلفی کار می‌کنن، البته بعضی از این شرکت‌های زیر مجموعه ثبت رسمی نشدن و آگهی‌های شغلی‌شون هم تحت عنوان آریا بنیز منتشر می‌شه. دفتر مرکزی به صورت open office طراحی شده، ولی بخشی که برنامه‌نویس‌ها در آن مشغول به کار هستن برای زمینش از سرامیک استفاده شده (صدا damp نمیشه) و اگر نیاز به تمرکز دارید، بهتره از هدفون استفاده کنید. همین طور محل کار برنامه‌نویس‌ها در کنار واحد‌های فروش قرار داره که همیشه در حال مکالمه تلفنی با مشتریان هستند. علیرغم پیشنهاداتی که برای رفع این مشکل ارائه شد، هیچ اقدامی برای اصلاحش نشد. در مورد تعهدات شرکت به کارمند‌ها، «بدقولی» و «عدم تعهد به پرداخت به موقع حقوق» وجود داره. البته همیشه در اعلام می‌کنن که تصمیم داریم مشکل حقوق و دستمزد را حل کنیم ولی طی زمانی که من همکاری داشتم باهاشون این اتفاق نیفتاد. به عقیده من، یکی از دلایل اصلی خروج کارمندان نا مشخص بودن زمان و مقدار پراختی حقوق‌ها است. از نکات مثبت این شرکت، اینه که برای مدت‌ها کارمندان بخشی حقوق معوقه خودشون را از طریق پر کرن «فرم مساعده» و پس از تایید مدیران دریافت می‌کردن. البته منظورم از نکته مثبت این نبود، نکته مثبت اینجاست که وقتی به این مورد اعتراض کردم، بسیار انتقاد پذیر بودند و به سرعت عنوان بالای «فرم مساعده» اصلاح شد و عنوان جدید فرم درخواست مطالبات براش انتخاب شد. منابع انسانی در زمینه جذب نیرو نسبتا توانمند هست، و منظورم از توانمند بودن، اینه که صرف عمل استخدام براشون achievement حساب میشه. اما در مساله نگهداشت نیرو‌ها،‌ بسیار ضعیف عمل می‌کند. قرارداد‌های این شرکت همیشه ۳ ماهه بود. گاهی امضای قرارداد سه ماهه تا پایان همان دوره هم به تعویق می‌افتد. * جلسه مصاحبه خروج از کار وجود ندارد پروسه مناسبی برای استعفا تعریف نشده. پروسه استعفا بیشتر به دلیل اجتناب مسئولین از شنیدن حرف‌های متقاضی حالتی قهری پیدا می‌کنه. روش فرسایشی را اغلب به کار می‌برند به شکلی که منابع انسانی با ارجاع به سلسله مراتبی که پاسخگو نیستند، مساله را از دوش خودشون بر می‌دارن، و سلسله مراتب سازمانی بیشتر به اتلاف وقت کارمندان (و کارمندان سابق) منجر میشه و تاثیر در کارآمدی بیشتر (به عقیده من) نداره. تجربه شخصی من، به این شکل بود که بیش از ۶ ماه در حال مذاکره برای خروج از شرکت بودم.

شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ آذر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

مدیریت ضعیف، بی نظم ، ساعات کاری بالا ، مدیر بی سواد، حقوق کم امنیت شغلی پائین هست اولش قرارداد 1ساله می بندن بعدش دوباره از اول نیروی جدید میارن بعد1سال

نوشیدنی رایگان
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ آذر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

باسلام بنده حدود 1سال و نیم براساس قراردادی که انجا بصورت تمام وقت داشتم کار کردم حقوق بسیار پائینی میدن مرخصی خیلی سخت داده میشه تایم کاری بالا فرهنگ سازمانی بسیار ضعیف هست کارمندا برای هم تا انجا که میشه میزنند مدیر بخش تولیدشونم فردی بی سواد و پرمدعاست متاسفانه تحصیلاتش علوم سیاسی هست ولی تو همه زمینه های فنی با اصرار زیاد اعمال نظر میکنه که بسیار خسته کننده هست

شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

با سلام شرکت ضعیفی هست که مجموعه مدیریتی پرمدعایی داره با کار زیادی که از کارکنانش میخواد ولی حقوق کمی میده و اونم با تاخیر به هیچوجه برای کار به این شرکت مراجعه نکنید مخصوصا کارخونشون شعبه تهرانشون قدری بهتر هست

نوشیدنی رایگان
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
توزین صدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح سایت·۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
۳.۰
طراح سایت

به مدت تقریبا سه سال ترکیبی از دورکاری و کار دائم تو شرکت توزین صدر کار کردم. شرکت شامل دو بخش عمده دفتر فروش و کارخونه هستش که در حال حاضر محل فیزیکیشون ادغام شده. سمت من مدیریت وب و امور محتوا بود و توی این مدت ویدیوهای آموزشی مجموعه رو ساختم و ۳ سایت اصلی شرکت رو توسعه دادم. یک سایت معرفی شرکتی و دو سایت فروشگاهی. شرکت توزین صدر یک شرکت سنتی هستش با ساعات کاری ثابت و مزایای معمولی. مدیر عامل مجموعه آدم خوش ذوقیه و اگر ایده خوبی داشته باشین برای پیاده سازی امکانات در اختیارتون قرار میده.

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس بک اند

توی این ده روزی که اونجا بودم از بچه های اونجا فهمیدم هر پروژه ای که تعریف میشه تا حدود دو ماه روش وقت میزارن بعد از بالا دستور می یاد که دیگه لازمش نداریم. اونجا عملا توی اون واحد آی تی هیچ کس کار خاصی نمی کرد بچه ها سرور آرشیو فیلم درست کرده بودن :D همه فیلم دانلود می کردن بعد دسته بندی می کردن روی سرور که باقیه بر دارن جالبیش این اون موقع تعدیل نیرو هم داشتن حدود سی درصد کارگرهای کارخونه رو اخراج کرده بودن جای هیچ پیش رفتی وجود نداره اگر به ی حقوق آب باریک و بدون دردسر علاقه دارید جای خوبی.