این شرکت جا به جایی نیرو زیاد دارد به عنوان مثال خود من پس از یک تجربه تلخ چند ماهه زمانی که متوجه شدم حقوق ها با تاخیر پرداخت میشود از این شرکت جدا شدم چون فکر میکنم شرکتی که افق فکری مدیرانش دزدیدن از جیب کارمند هست نه جای رشد باقی میگذارد و نه میتواند تجربه مفیدی باشد کارخانه در شیراز شهرک صدرا است و یک دفتر هم در تهران دارد ولی مدیرعامل، پسر و دخترش که مدیران ارشد شرکت هستند در شیراز مستقر هستند این شرکت غیر از حقوق هیچ مزایای جانبی دیگری ندارد و با اینکه درآمد بالایی دارد نه پاداش دارد و نه حتی در مناسبت ها مثل شب عید یا شب یلدا هدیه ای میدهد رقم پایه حقوق را پایین میزند که دریافتی شما را به شدت کاهش میدهد و یا چون طبق قانون حقوق روز جمعه یک ششم حقوق هفته است اگر مثلا سه روز در هفته کار کرده باشد حقوق جمعه را نصف روز حساب میکند و اگر کل هفته را غیبت یا مرخصی داشته باشی، روز جمعه نیز به عنوان غیبت (یا بدون حقوق) محسوب می شود
آخرین تجربهها
چند ماه پیش تماس گرفتم با کارخانه بابت ارسال رزومه واسه یه شغلی اون خانومه وصلم کردن به یه نفر دیگه دوباره گفتمدمیخوام واسه یه اگهی شغلی رزومه بفرستم دوباره ارجاع شدم به یکی دیگه و اخررسر آخرین نفر تلفن رو روم قطع کرد کلا منصرف شدم که داخل این کارخانه کار کنم اینم از تجربه من گفتم بگم دیگه بد یا خوب بودن این کار خونه رو نمیدونم تحقیق با خودتون اگه میخواین حضوری برین من منصرف شدم شایدم تلفنا مشکل داشت
به نظرم درسته 5 ماهه حقوق نگرفتیم ولی بازم جای شکرش هست من 7 ساله اینجا مشغول به کارم یه اب باریکه هست برای افرادی که توقعشون از زندگی متوسط به پایین هست این شرکت و مزایاش جوابگو هست باید خیلی توقعت سطح پایین باشه و خودتم در حدی نباشی که بتونی جای دیگه استخدام شی دیگه مجبوریم تحمل کنیم خداروشکر
پس از نزدیک به 16 ماه همکاری میخواهم تجربه کاری خودم را برای اینکه سایرین ابا چشم باز تصمیم بگیرند در اختیارتان قرار میدهم شرکت کولر هوایی آبان حقوق ها را با یک ماه و نیم تاخیر پرداخت میکند و این بزرگترین مشکل این شرکت است که در فرایند استخدام هیچ کس به شما این مورد را نمیگوید این این ترفند باعث شده که عملا شما در سال 11 ماه حقوق دریافت کنید و به عبارت دیگر همیشه 45 روز از شرکت طلبکار باشید ولی مشکل فقط محدود به این مورد نیست و این کار باعث می شود شما در اولین حقوق دریافتی (پس از 75 روز) 40% رقم حقوق توافق شده را متوسط ماهانه بگیرید که پس از 12 ماه تازه به رقم متوسط ماهانه 87% حقوق توافق شده میرسید و هرگز حقوق توافق شده را دریافت نمیکنید پس شما در شرایط اقتصادی کشور قطعا متضرر خواهید شد در اینجا میتوانید ببینید https://h7.cl/1kCJX از طرف دیگر این شرکت رقم توافق شده را در لیست بیمه برای شما رد نمیکند (که این مورد هم به شما اعلام نمیشود) و دارای دو دفتر حقوق می باشد. غیر از بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی معمولی (با هزینه خودتان برای دندانپزشکی) هیچ مزایای جانبی دیگری ندارد. برخی میگویند مدیرعامل مجموعه فرد خوبی هست ولی اینکه فردی با پرسنل خوش و بش کند با اینکه با آنها عادلانه برخورد کند زمین تا آسمان تفاوت دارد
1 به تازگی خبر اخراج ع ل ی ن ا د ع ل ی ا ن ، که اختیار دار بی مسئولیت و کسی که فقط از شرکت آروا رزومه دروغی برای خودش ساخت و بی دانش ترین فرد در آروا که فقط راه موفقیتش چاپلوسی ح م ی د م ص ل ا ی ی بود و مخفی کردن مشکلات شرکت از ا م ی ن م ص ل ا ی ی . این خبر برای من و همه همکارانم که با بی عدالتی و به دلیل اینکه واقعیت های سازمان را بیان کرده و دنبال حل مشکل بودیم و نمی توانستیم به دروغ مشکلات را مخفی کنیم مورد هتک حرمت از طرف ایشون قرار میگرفتیم آرامش دهنده و تسکین دهنده بود یکی از کسانی که همیشه آرزو دارم خداوند چهره واقعی او را بر ملا کنه واقعا درده این آقا از آروا برای خودش مدرسه ساخته بود خودش را اختیار دار وانمود میکرد اما چون دانش نداشت و مدیران قوی را هم باعث اخراجشون میشد که بتونه دست راست ح م ی د بمونه و برای جبران بیسوادیش هزار تا مشاور دیگه با هزینه گزاف میگرفت و مشاور ها می اومدن ایشون به اسم جلسه به دفتر خودش دعوت میکرد و به هزینه شرکت کلاس آموزشی برای خودش راه انداخته بود اما با همه هزینه هایی که به دوش شرکت میگذاشت مشکلات این شرکت هیچ کدام برطرف نمیشدند و فقط رزومه ع ل ی ن ا د ع ل ی ا ن پر رنگ تر میشد و آروا برای ایشون یه کلاس خصوصی بود که هزینه اش ا م ی ن م ص ل ا ی ی میداد
اصلا عمرتون رو با کارکردن توی نوبر سبز تلف نکنید! چون فقط رزومتون خراب میشه. مدیرتولیدش کلا سر همه کارگر داد میزنه و باعث فراری شدن خیلی از کارگرا همونه. واحد مالی فقط یه مترسکه و همه کارای جابجایی دول و پرداختیا رو یه خانوم انجام میده که به قول خودش عضو هیأت مدیرهس دانش تخصصی صفر، ادعا خروار خروار ولی دوزار شعور و ادب نداره و همش داره سر مسئول خرید و مالی و فنی و بقیه واحدا داد میزنه و خیییییییلی بیتربیته کلا فکر میکنه همه بردهشن. اصن دلیل رفتن خیلی از مدیرا و سرپرستای خوب همونه چون اصلا کارگرا رو درک نمیکنه. باهرکی هرجور دوسداره حرف میزنه و صاحاب کارخونه بهش هیچی نمیگه غافل از اینکه اون خانوم با ندونم کاریا و احمق بازیاش داره کل کارخونه رو نابود میکنه.مگه میشه همه بد باشن فقط اون خوب باشه؟! به مدیر تپاید گفتیم لباس میخوایم گفت نمیخرن من چیکار کنم. اونوقت ما باید توسرما سگ لرز میزدیم که مدیریت عرزه نداره یه کاپشن به ما بده. یه مدتم که ناهار ندادن بهمون و اصن معلوم نبود کی به کیه هرکی هرکاری دلش میخواست میکرد مدیر منابع انسانیشون روز اول بهم گفت حقوق طبق وزارت کاره ولی وقتی پرداخت شد با اضافه کاری کلا ۱۰.۸۰۰ ریختن برامون. دیونه خونس اونجا کلا
دو سری جهت مصاحبه دعوت شدم متاسفانه مصاحبه حرفه ای نداره اولا تو جمع همه پرسنل واحد دارند به صحبتهای شما گوش میکنند مصاحبه گر همش در خصوص شرکتی که قبلا کار کردید سوال میپرسه انگار میخواد در خصوص ان شرکت اطلاعات پیدا کنه تا سنجیدن توانمندیت و اهدافت
به تازگی خبر اخراج ع ل ی ن ا د ع ل ی ا ن ، که اختیار دار بی مسئولیت و کسی که فقط از شرکت آروا رزومه دروغی برای خودش ساخت و بی دانش ترین فرد در آروا که فقط راه موفقیتش چاپلوسی ح م ی د م ص ل ا ی ی بود و مخفی کردن مشکلات شرکت از ا م ی ن م ص ل ا ی ی . این خبر برای من و همه همکارانم که با بی عدالتی و به دلیل اینکه واقعیت های سازمان را بیان کرده و دنبال حل مشکل بودیم و نمی توانستیم به دروغ مشکلات را مخفی کنیم مورد هتک حرمت از طرف ایشون قرار میگرفتیم بود یکی از کسانی که همیشه آرزو دارم خداوند چهره واقعی او را بر ملا کنه واقعا درده این آقا از آروا برای خودش مدرسه ساخته بود خودش را اختیار دار وانمود میکرد اما چون دانش نداشت و مدیران قوی را هم باعث اخراجشون میشد که بتونه دست راست ح م ی د بمونه و برای جبران بیسوادیش هزار تا مشاور دیگه با هزینه گزاف میگرفت و مشاور ها می اومدن ایشون به اسم جلسه به دفتر خودش دعوت میکرد و به هزینه شرکت کلاس آموزشی برای خودش راه انداخته بود اما با همه هزینه هایی که به دوش شرکت میگذاشت مشکلات این شرکت هیچ کدام برطرف نمیشدند و فقط رزومه ع ل ی ن ا د ع ل ی ا ن پر رنگ تر میشد و آروا برای ایشون یه کلاس خصوصی بود که هزینه اش ا م ی ن م ص ل ا ی ی میداد
شرکت ایران رول نامی مشهور از بیرون و گندابی از درون اگر می خواهید تجربه کار در جایی را داشته باشید که تمام رذیلت های اخلاقی سبب پیشرفت و تشویق مدیریت باشد و راستگویی و کار سیستماتیکی از شما یک انسان مضر در سیستم بسازد و اگر علاقه مند به فیلم های سورئال هستید و می خواهید تجربه ای وارونه داشته باشید می توانید این شرکت را انتخاب کتید
اینا بعد یه مدت بخاطر سروصدای زیاد نیاز متد قرص سردر و اعصاب میشین اینجا کار نکنید محیط بشدت پارتی بازی اخلاق کارکنان بشدت بده ونگاه بالا به پایین دارن بهتون شمارو به چشم برده میبینن من اصلا از طرز برخورد خوشم نیومد اومد بیرون
پارسیان ترمز پرند فقط الکی میخواد بکشونتد واسه مصاحبه اخرشم میگه برو واقعا اعضای کارخانه خیلی بی ادب هستن مخصوصا مصاحبه کننده ها نگاه بالا به پایین دارن واقعا متنفرم از این شرکت رزومه فرستادم واسشون خودشون زنگ زدن دقت کنید خودشون زنگ زدن بیا واسه مصاحبه منم این همه راه رفتم اونجا اخرشم گفتن تا دوهفته دیگه اگه خواستیم خبرت میکنیم واینارو ردم کردن هم زمان با من ده نفر دیگه هم واسه همین شغل اومده بودن فقط الکی دوعوتت میکنن واقعا متنفر شدم از این کار خانه نه واسه کار برید ونه مصاحبه
با من تماس گرفتن و گفتن ساعت کاری شرکت از ساعت 8 تا 16 شنبه تا پنجشنبه هست یعنی از 44 ساعت موظفی کارگر بیشتر و پشت تلفن به من گفتن بیمه تامین اجتماعی جزو مزایای رفاهی شرکت هست!!! و بیمه تکمیلی سه ماه بعد!!! به نظرم هر جا رفتین و بهتون گفتن بیمه تامین اجتماعی جزو مزایا هست از اونجا فرار کنید چون حق عادیتون رو هم خواهند خورد. (بیمه تامین اجتماعی جزو حقوق واضح و ابتدایی هر شرکت برای پرسنلش هست و جزو مقررات قانونی هست و مزایای رفاهی حساب نمیشه) از روی کنجکاوی رفتم مصاحبه حالم از اون خانم مدیر منابع انسانی شون بهم خورد که دوست داشت افکار مذهبی شو بزور به آدم القا کنه و سئوالای شخصی چرت می پرسید واقعا متاسفام برای همچنین شرکت هایی که این طوری استخدام می کنن.
تجربه کاری در یک شرکت پیشرو در صنعت امنیت (ناشناس) کارشناس سئو سایت شرکت (بخش محرمانه) یک شرکت تولیدکننده محصولات امنیتی، تهران، ایران ۱۳۹۹ - ۱۴۰۲ (۳ سال) در این شرکت پیشرو که از سال ۱۳۹۰ به عنوان یکی از نوآوران تولید پلمپهای امنیتی، لیبلهای امنیتی و هولوگرامها در ایران فعالیت میکند، فرصتی منحصربهفرد برای رشد حرفهای و همکاری با تیمی متخصص و متعهد داشتم. این شرکت با تمرکز بر مشتریمداری و استانداردهای جهانی، محیط کاری پویا و حمایتی فراهم کرده که در آن، هر روز با چالشهای نوآورانهای روبرو میشدم. من مسئول بهینهسازی سئوی سایت شرکت (partseal.ir) بودم و در طول سه سال، ترافیک ارگانیک سایت را بیش از ۱۵۰٪ افزایش دادم از طریق استراتژیهای کلیدی مانند تحقیق کلمات کلیدی مرتبط با محصولات امنیتی (مانند "پلمپ امنیتی" و "هولوگرام امنیتی")، بهینهسازی محتوا و ساختار سایت، و لینکسازی داخلی/خارجی. همکاری نزدیک با تیم تولید و بازاریابی، نه تنها مهارتهای فنیام را در ابزارهایی مانند Google Analytics، Search Console و Ahrefs ارتقا داد، بلکه بر اهمیت جلب رضایت مشتری و گسترش حضور آنلاین در بازارهای منطقهای تأکید کرد. محیط کاری خلاقانه و تیممحور، همراه با پشتیبانی مستمر و فرصتهای یادگیری مداوم، من را به یک متخصص تمامعیار در سئوی صنعتی تبدیل کرد. این تجربه، پایهای محکم برای تعهد من به کیفیت و نوآوری در هر پروژه دیجیتال است. نکته: این متن نمونه است و جزئیات شخصی مثل دستاوردها، ابزارها یا آمارها رو میتونی بر اساس تجربیات خودت تغییر بدی. اگر نیاز به تنظیمات بیشتری داری، بگو!
تجربه ی کاری در شرکت ریتا ایلیا کیش : بخش فنی، فروش، مناقصات و بازرگانی #747 #تجربه_کاری #تجربه_کاری_ریتا #ریتا #ریتا_ایلیا_کیش سلام، این نوشته نقد شخصی یا احساسی نیست؛ بلکه گزارشی مستند از تجربهی کاری من و سه نفر دیگر از همکاران در بخشهای مختلف شرکت (مناقصات، فنی، بازرگانی و فروش) است. تمام موارد مطرحشده بر اساس واقعیت و مشاهدات مستقیم طی حدود دو سال همکاری شکل گرفته است. در نگاه اول، محیط شرکت ظاهراً آرام و مثبت به نظر میرسد و کارکنان در ظاهر رفتاری محترمانه دارند. اما با گذشت زمان، تناقضهای جدی بین ظاهر و واقعیت محیط کاری نمایان میشود. یکی از مدیران میانی شرکت (مدیر فروش) که در عین حال نایبرئیس هیئتمدیره نیز هست، نقشی بسیار پررنگ در شکلگیری فضای سازمانی دارد. سبک رفتاری ایشان به گونهای است که در جمعها معمولاً با لحن آرام، مثبت و شعاری صحبت میکنند؛ سخنرانیهای روزانه دربارهی احترام متقابل، کار تیمی و پرهیز از حاشیه، بخش ثابتی از فضای شرکت است. اما در عمل، بسیاری از حاشیهها و تنشهای بین همکاران از سوی همین شخص ایجاد یا هدایت میشود. بر اساس تجربهی مستقیم ما، رفتار ایشان مصداق بارز رفتار دوگانه و کنترلگرانه است. ایشان در ظاهر نقش فرد منطقی و دلسوز را ایفا میکنند، اما در پشت صحنه با ایجاد رقابت ناسالم، انتقال گزینشی اطلاعات و تحریک اختلافات، فضای بیاعتمادی را در مجموعه گسترش میدهند. حتی یکی از همکاران بخش فنی به شکل غیررسمی به عنوان «منبع انتقال اطلاعات» برای ایشان تعیین شده و از این طریق مرتباً پشت سر سایر کارکنان صحبت، گزارش و قضاوت میشود. اخیراً نیز فردی در بخش منابع انسانی استخدام شده که به گفتهی بسیاری از کارکنان، همین نقش را ایفا میکند. در بخش بازرگانی، شرایط مشابهی حاکم است. مدیرعامل شرکت شخصی است که رابطهی نزدیک خانوادگی با این مدیر میانی دارد. سبک مدیریت و رفتار این بخش بهگونهای است که همکاری بلندمدت با ایشان برای بسیاری از نیروها دشوار شده و نرخ ترک نیرو در این بخش بسیار بالا است؛ به همین دلیل آگهی استخدام این بخش بهطور مداوم تکرار میشود. بخش مناقصات نیز پرحاشیهترین بخش شرکت شناخته میشود. در سالهای اخیر، تعداد قابل توجهی از نیروها پس از بروز تنش و درگیری کاری با همین مدیر فروش، شرکت را ترک کردهاند. حتی آخرین نفر، موضوع را تا مرحلهی شکایت در اداره کار نیز پیش برده است. نکتهی مهم این است که این فرد در ظاهر بسیار خوشبرخورد و حرفهای به نظر میرسد، اما در عمل با رفتارهای احساسی و دستکاریگرانه، شما را وارد بازی روانی میکند. این مسئله میتواند به مرور زمان باعث فرسایش روحی و عاطفی شود؛ چون گفتار و رفتار ایشان همخوانی ندارد. در جمعها در صورت کوچکترین اشتباه کاری، به شکلی تند و تحقیرآمیز برخورد میشود و به جای حمایت یا اصلاح سازنده، تخریب شخصیت صورت میگیرد. در عین حال، ایشان در موقعیتهای حساس همیشه نقش قربانی را بازی میکند و خود را بیتقصیر نشان میدهد. از نظر من (و سایر همکارانی که این تجربه را داشتند)، این فرد نمونهای خاص از رفتارهای ریاکارانه و دورویی سازمانی است؛ چراکه تقریباً تمام مهارتهای بازیگری سازمانی، تحریف واقعیت و ایجاد فضای دوگانه را دارد. همکاری با او در بلندمدت به شدت آزاردهنده و فرساینده است و به تدریج روی روحیه و آرامش روانی شما اثر میگذارد. شرکت به صورت خانوادگی اداره میشود و مدیرعامل برادر همین مدیر فروش است. مدیریت ضعیف مدیر فروش به ویژه در رفتار و رهبری کاملاً مشهود است. ایشان (خانم مدیر فروش) بارها اعلام کردهاند که هزینههای زیادی برای دورههای توسعه فردی پرداخت کردهاند، اما در رفتار و مدیریت ایشان، هیچ خروجی مثبتی مشاهده نشده است. تمام این موارد بر پایهی تجربهی شخصی و مشاهدهی مستمر است و نه احساسات مقطعی یا واکنش آنی. هدف از انتشار این تجربه تخریب یا سیاهنمایی نیست؛ بلکه ایجاد آگاهی برای افرادی است که ممکن است در آینده در این شرکت استخدام شوند. این اطلاعات بدون بزرگنمایی یا تحریف ارائه شده و به عنوان فردی که خود را در برابر وجدان و خدای خود مسئول میدانم، این تجربه را صادقانه منتقل میکنم تا دیگران با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند.
حقیقتا قبلا هم شنیده بودم که خیلی از حرفایی که پشت سر این شرکت تو این سایت هست ، مغرضانه است و واقعیت نداره. امروزم که رفتم مصاحبه ، یکی از بهترین مصاحبه هام بود و احتمالا هم قبول میشم. آقایی هم که باهاش مصاحبه کردم و هم منابع انسانی ،خیلی محترم و بنظرم با سواد بودن. ایشالا که هرچی خیره پیش بیاد
مدیر دهن بین مدیر ضعیف خاله زنک بی ادب ادعای بالا بی تخصص فقط کارشون شیفت دیلیت کردن نمیشه کار کرد خودشون نمی دونن چی میخان اصلا ارزش کار کردن نداره
مدیر دهن بین مدیر ضعیف پرتوقع فرهنگ ارباب و برده بدون مزایا فرهنگ سازمانی صفر مزخرف ترین شرکت تولیدی با قابلیت سریع شیفت دیلیت کردن پرسنل.
برام سواله، چرا فکر می کنید کاری که توی 9 ساعت تموم نشده با یکی دو ساعت اضافه کار تموم میشه؟ یه کارمند خسته که ذهنش مشغول کار های عقب افتاده شخصیش و ترافیک قفل شده تا خونه ش هست چقدر میتونه کار شما رو توی تایم اضافه کاریش جلو ببره؟ 9 ساعت کار در شبانه روز کمه؟! حالا شما بیا دو ساعت هم اصافه کار انجام بده دو ساعت هم مسیر رفت و آمد جمعا شد 13 ساعت. 8 ساعت هم بخوابی کلا 3 ساعت در روز تایم داری به کارهای روزانه ت برسی. پس کی زندگی کنی؟ آقا نکنید اینکارو واقعا شما دلتون میخواد اینطوری زندگی کنید؟
اقا داخل این شرکت کار نکنید حجم کار بسیار بالا هست وبا توجه به حجم کار حقوقش پایینه برین جاهایی کار کنید تعداد کم باشه کوچیک باشه ساعت کاریش کم باشه پنج شنبه هاش تعطیل باشه بخدا تو کار خونه هیچی آیدتون نمیشه به هیجا نمرسید جاهای کوچبک تر پیدا کنید بخدا حقوقا هیچ تفاوتی نداره همه جا وزارت کار هست نمیدونم برین چوب بری آهن گری حداقل برای خودتون کار میکنید ساعتش دست خودتونه مثلا خانوما برن تو جاهای کوچیک تر منشی یا کارمند اداری هر جا به غیر کار خونه فروشنده جاهای کوچیک بخدا حقوقا همه وزارت کاره ولی تو کارخونه حجم کار بالا هست همه کارخونه ها همینه ها فقط اینجا نه بخدا از ۷ صبح تا ۵ ربع میرسی خونه هیچی به هیچی تازه بعضی روزا تا ۷ شب باید بمونی حجم کار بسیار بالا هست اخلاقا اصلا خوب نیست واقعا دیگه دوره سخت کار کردن نیست اقا ساعت کار مفید۸ ساعته نه ۱۲ ساعت بعضی کار خانه ها ساعت کاریشون کمتر هست حداقل برین اونجا ها کار کنید بخدا ۷ تا۵ یا۷ شب وقتی میرسید خونه فقط مثل مرده متحرک هستید زیاد کار کردن آدمو نابود میکنه جایی برید که حجم کار پایینه اصلا تعطیلی نداره این کارخونه شنبه تا پنج شنبه ۷تا۵ربع وتا۷ اضافه کاری باید کار کنید فقط جمعه ها تعطیله چی بگم مثل برده باهاتون رفتار میشه تعطیلات رسمی تعطیل نیست تو آگهیهاش زده تا۲ تومن بالاتره از وزارت کاره ولی اصلا ارزش نداره مال من اینطور نبود نیروی قدیمی به ندرت پیدا میشه همه حتی پوست کلفتا بعد ۳ ماه میان بیرون ناهارش خیلی بی کیفیت
برای مدیر مهندسی آگهی گذاشته و نهایتا همه رو بعنوان کارشناس جذب میکنند. شرکتی با ساختار کاملا سنتی و پیش پا افتاده.. فقط تولید ملاک هست-- حجم کار فوق العاده بالا و هر چی بیشتر در سالن ها پرسه بزنید و در حرکت باشید حتی بی دلیل، مدیریت تصور میکند بیشتر کار میکنید.. اجازه کار پشت سیستم را ندارید و اگر کار سیستمی داشته باشید تایمم محدود میتوانید کار کنید در غیر اینصورت از دوربینها میبینند و مواخذه میشوید. به عبارتی انتظار مدینه منوره را با افکار کاملا پوسیده دارند. اصلا کار در کارخانه را توصیه نمیکنم. کاملا تولید محور هست و به شدت فشار کاری بر روی اپراتور های تولید و راندمان گیری و ثبت عملکرد دارند با حقوق پایین. سطح نارضایتی در شرکت بالاست- افراد قدیمی که به شکلی کار را وابسته به خود نگهداشته اند اجازه و مجال پیشرفت به نیروهای جوان و تازه کار در بخش های مهندسی را نمیدهند. مدیریت کارخانه هم فردی کاملا منفعت طلب بوده و بجای ایجاد فضای تعامل بین واحد ها همواره بین افراد فراکنی ایجاد کرده و ازینکه بین کارشناس های واحد های مختلف بحث یا درگیری ایجاد کند لذت میبرد. فردی با سطح پایین و مدیریتی ضعیف هستند که با حقوق آنچنانی در سمتی هستند که لایق آن نیستند و روز به روز موجب پسرفت مجموعه می شوند. محیط کاملا غیرحرفه ای، با حجم کاری بالا و زمان کاری طولانی، جلسات بی دلیل و بازخواست از افراد جدید بخاطر کم کاری افراد قدیمی از معایب دیگر این شرکت میباشد. اصلا کار در آنجا را توصیه نمیکنم. امیدوارم بزرگی شرکت و ظاهر افراد باعث جذب کسی نشود.
این شرکت جا به جایی نیرو زیاد دارد به عنوان مثال خود من پس از یک تجربه تلخ چند ماهه زمانی که متوجه شدم حقوق ها با تاخیر پرداخت میشود از این شرکت جدا شدم چون فکر میکنم شرکتی که افق فکری مدیرانش دزدیدن از جیب کارمند هست نه جای رشد باقی میگذارد و نه میتواند تجربه مفیدی باشد کارخانه در شیراز شهرک صدرا است و یک دفتر هم در تهران دارد ولی مدیرعامل، پسر و دخترش که مدیران ارشد شرکت هستند در شیراز مستقر هستند این شرکت غیر از حقوق هیچ مزایای جانبی دیگری ندارد و با اینکه درآمد بالایی دارد نه پاداش دارد و نه حتی در مناسبت ها مثل شب عید یا شب یلدا هدیه ای میدهد رقم پایه حقوق را پایین میزند که دریافتی شما را به شدت کاهش میدهد و یا چون طبق قانون حقوق روز جمعه یک ششم حقوق هفته است اگر مثلا سه روز در هفته کار کرده باشد حقوق جمعه را نصف روز حساب میکند و اگر کل هفته را غیبت یا مرخصی داشته باشی، روز جمعه نیز به عنوان غیبت (یا بدون حقوق) محسوب می شود
چند ماه پیش تماس گرفتم با کارخانه بابت ارسال رزومه واسه یه شغلی اون خانومه وصلم کردن به یه نفر دیگه دوباره گفتمدمیخوام واسه یه اگهی شغلی رزومه بفرستم دوباره ارجاع شدم به یکی دیگه و اخررسر آخرین نفر تلفن رو روم قطع کرد کلا منصرف شدم که داخل این کارخانه کار کنم اینم از تجربه من گفتم بگم دیگه بد یا خوب بودن این کار خونه رو نمیدونم تحقیق با خودتون اگه میخواین حضوری برین من منصرف شدم شایدم تلفنا مشکل داشت
به نظرم درسته 5 ماهه حقوق نگرفتیم ولی بازم جای شکرش هست من 7 ساله اینجا مشغول به کارم یه اب باریکه هست برای افرادی که توقعشون از زندگی متوسط به پایین هست این شرکت و مزایاش جوابگو هست باید خیلی توقعت سطح پایین باشه و خودتم در حدی نباشی که بتونی جای دیگه استخدام شی دیگه مجبوریم تحمل کنیم خداروشکر
پس از نزدیک به 16 ماه همکاری میخواهم تجربه کاری خودم را برای اینکه سایرین ابا چشم باز تصمیم بگیرند در اختیارتان قرار میدهم شرکت کولر هوایی آبان حقوق ها را با یک ماه و نیم تاخیر پرداخت میکند و این بزرگترین مشکل این شرکت است که در فرایند استخدام هیچ کس به شما این مورد را نمیگوید این این ترفند باعث شده که عملا شما در سال 11 ماه حقوق دریافت کنید و به عبارت دیگر همیشه 45 روز از شرکت طلبکار باشید ولی مشکل فقط محدود به این مورد نیست و این کار باعث می شود شما در اولین حقوق دریافتی (پس از 75 روز) 40% رقم حقوق توافق شده را متوسط ماهانه بگیرید که پس از 12 ماه تازه به رقم متوسط ماهانه 87% حقوق توافق شده میرسید و هرگز حقوق توافق شده را دریافت نمیکنید پس شما در شرایط اقتصادی کشور قطعا متضرر خواهید شد در اینجا میتوانید ببینید https://h7.cl/1kCJX از طرف دیگر این شرکت رقم توافق شده را در لیست بیمه برای شما رد نمیکند (که این مورد هم به شما اعلام نمیشود) و دارای دو دفتر حقوق می باشد. غیر از بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی معمولی (با هزینه خودتان برای دندانپزشکی) هیچ مزایای جانبی دیگری ندارد. برخی میگویند مدیرعامل مجموعه فرد خوبی هست ولی اینکه فردی با پرسنل خوش و بش کند با اینکه با آنها عادلانه برخورد کند زمین تا آسمان تفاوت دارد
1 به تازگی خبر اخراج ع ل ی ن ا د ع ل ی ا ن ، که اختیار دار بی مسئولیت و کسی که فقط از شرکت آروا رزومه دروغی برای خودش ساخت و بی دانش ترین فرد در آروا که فقط راه موفقیتش چاپلوسی ح م ی د م ص ل ا ی ی بود و مخفی کردن مشکلات شرکت از ا م ی ن م ص ل ا ی ی . این خبر برای من و همه همکارانم که با بی عدالتی و به دلیل اینکه واقعیت های سازمان را بیان کرده و دنبال حل مشکل بودیم و نمی توانستیم به دروغ مشکلات را مخفی کنیم مورد هتک حرمت از طرف ایشون قرار میگرفتیم آرامش دهنده و تسکین دهنده بود یکی از کسانی که همیشه آرزو دارم خداوند چهره واقعی او را بر ملا کنه واقعا درده این آقا از آروا برای خودش مدرسه ساخته بود خودش را اختیار دار وانمود میکرد اما چون دانش نداشت و مدیران قوی را هم باعث اخراجشون میشد که بتونه دست راست ح م ی د بمونه و برای جبران بیسوادیش هزار تا مشاور دیگه با هزینه گزاف میگرفت و مشاور ها می اومدن ایشون به اسم جلسه به دفتر خودش دعوت میکرد و به هزینه شرکت کلاس آموزشی برای خودش راه انداخته بود اما با همه هزینه هایی که به دوش شرکت میگذاشت مشکلات این شرکت هیچ کدام برطرف نمیشدند و فقط رزومه ع ل ی ن ا د ع ل ی ا ن پر رنگ تر میشد و آروا برای ایشون یه کلاس خصوصی بود که هزینه اش ا م ی ن م ص ل ا ی ی میداد
اصلا عمرتون رو با کارکردن توی نوبر سبز تلف نکنید! چون فقط رزومتون خراب میشه. مدیرتولیدش کلا سر همه کارگر داد میزنه و باعث فراری شدن خیلی از کارگرا همونه. واحد مالی فقط یه مترسکه و همه کارای جابجایی دول و پرداختیا رو یه خانوم انجام میده که به قول خودش عضو هیأت مدیرهس دانش تخصصی صفر، ادعا خروار خروار ولی دوزار شعور و ادب نداره و همش داره سر مسئول خرید و مالی و فنی و بقیه واحدا داد میزنه و خیییییییلی بیتربیته کلا فکر میکنه همه بردهشن. اصن دلیل رفتن خیلی از مدیرا و سرپرستای خوب همونه چون اصلا کارگرا رو درک نمیکنه. باهرکی هرجور دوسداره حرف میزنه و صاحاب کارخونه بهش هیچی نمیگه غافل از اینکه اون خانوم با ندونم کاریا و احمق بازیاش داره کل کارخونه رو نابود میکنه.مگه میشه همه بد باشن فقط اون خوب باشه؟! به مدیر تپاید گفتیم لباس میخوایم گفت نمیخرن من چیکار کنم. اونوقت ما باید توسرما سگ لرز میزدیم که مدیریت عرزه نداره یه کاپشن به ما بده. یه مدتم که ناهار ندادن بهمون و اصن معلوم نبود کی به کیه هرکی هرکاری دلش میخواست میکرد مدیر منابع انسانیشون روز اول بهم گفت حقوق طبق وزارت کاره ولی وقتی پرداخت شد با اضافه کاری کلا ۱۰.۸۰۰ ریختن برامون. دیونه خونس اونجا کلا
دو سری جهت مصاحبه دعوت شدم متاسفانه مصاحبه حرفه ای نداره اولا تو جمع همه پرسنل واحد دارند به صحبتهای شما گوش میکنند مصاحبه گر همش در خصوص شرکتی که قبلا کار کردید سوال میپرسه انگار میخواد در خصوص ان شرکت اطلاعات پیدا کنه تا سنجیدن توانمندیت و اهدافت
به تازگی خبر اخراج ع ل ی ن ا د ع ل ی ا ن ، که اختیار دار بی مسئولیت و کسی که فقط از شرکت آروا رزومه دروغی برای خودش ساخت و بی دانش ترین فرد در آروا که فقط راه موفقیتش چاپلوسی ح م ی د م ص ل ا ی ی بود و مخفی کردن مشکلات شرکت از ا م ی ن م ص ل ا ی ی . این خبر برای من و همه همکارانم که با بی عدالتی و به دلیل اینکه واقعیت های سازمان را بیان کرده و دنبال حل مشکل بودیم و نمی توانستیم به دروغ مشکلات را مخفی کنیم مورد هتک حرمت از طرف ایشون قرار میگرفتیم بود یکی از کسانی که همیشه آرزو دارم خداوند چهره واقعی او را بر ملا کنه واقعا درده این آقا از آروا برای خودش مدرسه ساخته بود خودش را اختیار دار وانمود میکرد اما چون دانش نداشت و مدیران قوی را هم باعث اخراجشون میشد که بتونه دست راست ح م ی د بمونه و برای جبران بیسوادیش هزار تا مشاور دیگه با هزینه گزاف میگرفت و مشاور ها می اومدن ایشون به اسم جلسه به دفتر خودش دعوت میکرد و به هزینه شرکت کلاس آموزشی برای خودش راه انداخته بود اما با همه هزینه هایی که به دوش شرکت میگذاشت مشکلات این شرکت هیچ کدام برطرف نمیشدند و فقط رزومه ع ل ی ن ا د ع ل ی ا ن پر رنگ تر میشد و آروا برای ایشون یه کلاس خصوصی بود که هزینه اش ا م ی ن م ص ل ا ی ی میداد
شرکت ایران رول نامی مشهور از بیرون و گندابی از درون اگر می خواهید تجربه کار در جایی را داشته باشید که تمام رذیلت های اخلاقی سبب پیشرفت و تشویق مدیریت باشد و راستگویی و کار سیستماتیکی از شما یک انسان مضر در سیستم بسازد و اگر علاقه مند به فیلم های سورئال هستید و می خواهید تجربه ای وارونه داشته باشید می توانید این شرکت را انتخاب کتید
اینا بعد یه مدت بخاطر سروصدای زیاد نیاز متد قرص سردر و اعصاب میشین اینجا کار نکنید محیط بشدت پارتی بازی اخلاق کارکنان بشدت بده ونگاه بالا به پایین دارن بهتون شمارو به چشم برده میبینن من اصلا از طرز برخورد خوشم نیومد اومد بیرون
پارسیان ترمز پرند فقط الکی میخواد بکشونتد واسه مصاحبه اخرشم میگه برو واقعا اعضای کارخانه خیلی بی ادب هستن مخصوصا مصاحبه کننده ها نگاه بالا به پایین دارن واقعا متنفرم از این شرکت رزومه فرستادم واسشون خودشون زنگ زدن دقت کنید خودشون زنگ زدن بیا واسه مصاحبه منم این همه راه رفتم اونجا اخرشم گفتن تا دوهفته دیگه اگه خواستیم خبرت میکنیم واینارو ردم کردن هم زمان با من ده نفر دیگه هم واسه همین شغل اومده بودن فقط الکی دوعوتت میکنن واقعا متنفر شدم از این کار خانه نه واسه کار برید ونه مصاحبه
با من تماس گرفتن و گفتن ساعت کاری شرکت از ساعت 8 تا 16 شنبه تا پنجشنبه هست یعنی از 44 ساعت موظفی کارگر بیشتر و پشت تلفن به من گفتن بیمه تامین اجتماعی جزو مزایای رفاهی شرکت هست!!! و بیمه تکمیلی سه ماه بعد!!! به نظرم هر جا رفتین و بهتون گفتن بیمه تامین اجتماعی جزو مزایا هست از اونجا فرار کنید چون حق عادیتون رو هم خواهند خورد. (بیمه تامین اجتماعی جزو حقوق واضح و ابتدایی هر شرکت برای پرسنلش هست و جزو مقررات قانونی هست و مزایای رفاهی حساب نمیشه) از روی کنجکاوی رفتم مصاحبه حالم از اون خانم مدیر منابع انسانی شون بهم خورد که دوست داشت افکار مذهبی شو بزور به آدم القا کنه و سئوالای شخصی چرت می پرسید واقعا متاسفام برای همچنین شرکت هایی که این طوری استخدام می کنن.
تجربه کاری در یک شرکت پیشرو در صنعت امنیت (ناشناس) کارشناس سئو سایت شرکت (بخش محرمانه) یک شرکت تولیدکننده محصولات امنیتی، تهران، ایران ۱۳۹۹ - ۱۴۰۲ (۳ سال) در این شرکت پیشرو که از سال ۱۳۹۰ به عنوان یکی از نوآوران تولید پلمپهای امنیتی، لیبلهای امنیتی و هولوگرامها در ایران فعالیت میکند، فرصتی منحصربهفرد برای رشد حرفهای و همکاری با تیمی متخصص و متعهد داشتم. این شرکت با تمرکز بر مشتریمداری و استانداردهای جهانی، محیط کاری پویا و حمایتی فراهم کرده که در آن، هر روز با چالشهای نوآورانهای روبرو میشدم. من مسئول بهینهسازی سئوی سایت شرکت (partseal.ir) بودم و در طول سه سال، ترافیک ارگانیک سایت را بیش از ۱۵۰٪ افزایش دادم از طریق استراتژیهای کلیدی مانند تحقیق کلمات کلیدی مرتبط با محصولات امنیتی (مانند "پلمپ امنیتی" و "هولوگرام امنیتی")، بهینهسازی محتوا و ساختار سایت، و لینکسازی داخلی/خارجی. همکاری نزدیک با تیم تولید و بازاریابی، نه تنها مهارتهای فنیام را در ابزارهایی مانند Google Analytics، Search Console و Ahrefs ارتقا داد، بلکه بر اهمیت جلب رضایت مشتری و گسترش حضور آنلاین در بازارهای منطقهای تأکید کرد. محیط کاری خلاقانه و تیممحور، همراه با پشتیبانی مستمر و فرصتهای یادگیری مداوم، من را به یک متخصص تمامعیار در سئوی صنعتی تبدیل کرد. این تجربه، پایهای محکم برای تعهد من به کیفیت و نوآوری در هر پروژه دیجیتال است. نکته: این متن نمونه است و جزئیات شخصی مثل دستاوردها، ابزارها یا آمارها رو میتونی بر اساس تجربیات خودت تغییر بدی. اگر نیاز به تنظیمات بیشتری داری، بگو!
تجربه ی کاری در شرکت ریتا ایلیا کیش : بخش فنی، فروش، مناقصات و بازرگانی #747 #تجربه_کاری #تجربه_کاری_ریتا #ریتا #ریتا_ایلیا_کیش سلام، این نوشته نقد شخصی یا احساسی نیست؛ بلکه گزارشی مستند از تجربهی کاری من و سه نفر دیگر از همکاران در بخشهای مختلف شرکت (مناقصات، فنی، بازرگانی و فروش) است. تمام موارد مطرحشده بر اساس واقعیت و مشاهدات مستقیم طی حدود دو سال همکاری شکل گرفته است. در نگاه اول، محیط شرکت ظاهراً آرام و مثبت به نظر میرسد و کارکنان در ظاهر رفتاری محترمانه دارند. اما با گذشت زمان، تناقضهای جدی بین ظاهر و واقعیت محیط کاری نمایان میشود. یکی از مدیران میانی شرکت (مدیر فروش) که در عین حال نایبرئیس هیئتمدیره نیز هست، نقشی بسیار پررنگ در شکلگیری فضای سازمانی دارد. سبک رفتاری ایشان به گونهای است که در جمعها معمولاً با لحن آرام، مثبت و شعاری صحبت میکنند؛ سخنرانیهای روزانه دربارهی احترام متقابل، کار تیمی و پرهیز از حاشیه، بخش ثابتی از فضای شرکت است. اما در عمل، بسیاری از حاشیهها و تنشهای بین همکاران از سوی همین شخص ایجاد یا هدایت میشود. بر اساس تجربهی مستقیم ما، رفتار ایشان مصداق بارز رفتار دوگانه و کنترلگرانه است. ایشان در ظاهر نقش فرد منطقی و دلسوز را ایفا میکنند، اما در پشت صحنه با ایجاد رقابت ناسالم، انتقال گزینشی اطلاعات و تحریک اختلافات، فضای بیاعتمادی را در مجموعه گسترش میدهند. حتی یکی از همکاران بخش فنی به شکل غیررسمی به عنوان «منبع انتقال اطلاعات» برای ایشان تعیین شده و از این طریق مرتباً پشت سر سایر کارکنان صحبت، گزارش و قضاوت میشود. اخیراً نیز فردی در بخش منابع انسانی استخدام شده که به گفتهی بسیاری از کارکنان، همین نقش را ایفا میکند. در بخش بازرگانی، شرایط مشابهی حاکم است. مدیرعامل شرکت شخصی است که رابطهی نزدیک خانوادگی با این مدیر میانی دارد. سبک مدیریت و رفتار این بخش بهگونهای است که همکاری بلندمدت با ایشان برای بسیاری از نیروها دشوار شده و نرخ ترک نیرو در این بخش بسیار بالا است؛ به همین دلیل آگهی استخدام این بخش بهطور مداوم تکرار میشود. بخش مناقصات نیز پرحاشیهترین بخش شرکت شناخته میشود. در سالهای اخیر، تعداد قابل توجهی از نیروها پس از بروز تنش و درگیری کاری با همین مدیر فروش، شرکت را ترک کردهاند. حتی آخرین نفر، موضوع را تا مرحلهی شکایت در اداره کار نیز پیش برده است. نکتهی مهم این است که این فرد در ظاهر بسیار خوشبرخورد و حرفهای به نظر میرسد، اما در عمل با رفتارهای احساسی و دستکاریگرانه، شما را وارد بازی روانی میکند. این مسئله میتواند به مرور زمان باعث فرسایش روحی و عاطفی شود؛ چون گفتار و رفتار ایشان همخوانی ندارد. در جمعها در صورت کوچکترین اشتباه کاری، به شکلی تند و تحقیرآمیز برخورد میشود و به جای حمایت یا اصلاح سازنده، تخریب شخصیت صورت میگیرد. در عین حال، ایشان در موقعیتهای حساس همیشه نقش قربانی را بازی میکند و خود را بیتقصیر نشان میدهد. از نظر من (و سایر همکارانی که این تجربه را داشتند)، این فرد نمونهای خاص از رفتارهای ریاکارانه و دورویی سازمانی است؛ چراکه تقریباً تمام مهارتهای بازیگری سازمانی، تحریف واقعیت و ایجاد فضای دوگانه را دارد. همکاری با او در بلندمدت به شدت آزاردهنده و فرساینده است و به تدریج روی روحیه و آرامش روانی شما اثر میگذارد. شرکت به صورت خانوادگی اداره میشود و مدیرعامل برادر همین مدیر فروش است. مدیریت ضعیف مدیر فروش به ویژه در رفتار و رهبری کاملاً مشهود است. ایشان (خانم مدیر فروش) بارها اعلام کردهاند که هزینههای زیادی برای دورههای توسعه فردی پرداخت کردهاند، اما در رفتار و مدیریت ایشان، هیچ خروجی مثبتی مشاهده نشده است. تمام این موارد بر پایهی تجربهی شخصی و مشاهدهی مستمر است و نه احساسات مقطعی یا واکنش آنی. هدف از انتشار این تجربه تخریب یا سیاهنمایی نیست؛ بلکه ایجاد آگاهی برای افرادی است که ممکن است در آینده در این شرکت استخدام شوند. این اطلاعات بدون بزرگنمایی یا تحریف ارائه شده و به عنوان فردی که خود را در برابر وجدان و خدای خود مسئول میدانم، این تجربه را صادقانه منتقل میکنم تا دیگران با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند.
حقیقتا قبلا هم شنیده بودم که خیلی از حرفایی که پشت سر این شرکت تو این سایت هست ، مغرضانه است و واقعیت نداره. امروزم که رفتم مصاحبه ، یکی از بهترین مصاحبه هام بود و احتمالا هم قبول میشم. آقایی هم که باهاش مصاحبه کردم و هم منابع انسانی ،خیلی محترم و بنظرم با سواد بودن. ایشالا که هرچی خیره پیش بیاد
مدیر دهن بین مدیر ضعیف خاله زنک بی ادب ادعای بالا بی تخصص فقط کارشون شیفت دیلیت کردن نمیشه کار کرد خودشون نمی دونن چی میخان اصلا ارزش کار کردن نداره
مدیر دهن بین مدیر ضعیف پرتوقع فرهنگ ارباب و برده بدون مزایا فرهنگ سازمانی صفر مزخرف ترین شرکت تولیدی با قابلیت سریع شیفت دیلیت کردن پرسنل.
برام سواله، چرا فکر می کنید کاری که توی 9 ساعت تموم نشده با یکی دو ساعت اضافه کار تموم میشه؟ یه کارمند خسته که ذهنش مشغول کار های عقب افتاده شخصیش و ترافیک قفل شده تا خونه ش هست چقدر میتونه کار شما رو توی تایم اضافه کاریش جلو ببره؟ 9 ساعت کار در شبانه روز کمه؟! حالا شما بیا دو ساعت هم اصافه کار انجام بده دو ساعت هم مسیر رفت و آمد جمعا شد 13 ساعت. 8 ساعت هم بخوابی کلا 3 ساعت در روز تایم داری به کارهای روزانه ت برسی. پس کی زندگی کنی؟ آقا نکنید اینکارو واقعا شما دلتون میخواد اینطوری زندگی کنید؟
اقا داخل این شرکت کار نکنید حجم کار بسیار بالا هست وبا توجه به حجم کار حقوقش پایینه برین جاهایی کار کنید تعداد کم باشه کوچیک باشه ساعت کاریش کم باشه پنج شنبه هاش تعطیل باشه بخدا تو کار خونه هیچی آیدتون نمیشه به هیجا نمرسید جاهای کوچبک تر پیدا کنید بخدا حقوقا هیچ تفاوتی نداره همه جا وزارت کار هست نمیدونم برین چوب بری آهن گری حداقل برای خودتون کار میکنید ساعتش دست خودتونه مثلا خانوما برن تو جاهای کوچیک تر منشی یا کارمند اداری هر جا به غیر کار خونه فروشنده جاهای کوچیک بخدا حقوقا همه وزارت کاره ولی تو کارخونه حجم کار بالا هست همه کارخونه ها همینه ها فقط اینجا نه بخدا از ۷ صبح تا ۵ ربع میرسی خونه هیچی به هیچی تازه بعضی روزا تا ۷ شب باید بمونی حجم کار بسیار بالا هست اخلاقا اصلا خوب نیست واقعا دیگه دوره سخت کار کردن نیست اقا ساعت کار مفید۸ ساعته نه ۱۲ ساعت بعضی کار خانه ها ساعت کاریشون کمتر هست حداقل برین اونجا ها کار کنید بخدا ۷ تا۵ یا۷ شب وقتی میرسید خونه فقط مثل مرده متحرک هستید زیاد کار کردن آدمو نابود میکنه جایی برید که حجم کار پایینه اصلا تعطیلی نداره این کارخونه شنبه تا پنج شنبه ۷تا۵ربع وتا۷ اضافه کاری باید کار کنید فقط جمعه ها تعطیله چی بگم مثل برده باهاتون رفتار میشه تعطیلات رسمی تعطیل نیست تو آگهیهاش زده تا۲ تومن بالاتره از وزارت کاره ولی اصلا ارزش نداره مال من اینطور نبود نیروی قدیمی به ندرت پیدا میشه همه حتی پوست کلفتا بعد ۳ ماه میان بیرون ناهارش خیلی بی کیفیت
برای مدیر مهندسی آگهی گذاشته و نهایتا همه رو بعنوان کارشناس جذب میکنند. شرکتی با ساختار کاملا سنتی و پیش پا افتاده.. فقط تولید ملاک هست-- حجم کار فوق العاده بالا و هر چی بیشتر در سالن ها پرسه بزنید و در حرکت باشید حتی بی دلیل، مدیریت تصور میکند بیشتر کار میکنید.. اجازه کار پشت سیستم را ندارید و اگر کار سیستمی داشته باشید تایمم محدود میتوانید کار کنید در غیر اینصورت از دوربینها میبینند و مواخذه میشوید. به عبارتی انتظار مدینه منوره را با افکار کاملا پوسیده دارند. اصلا کار در کارخانه را توصیه نمیکنم. کاملا تولید محور هست و به شدت فشار کاری بر روی اپراتور های تولید و راندمان گیری و ثبت عملکرد دارند با حقوق پایین. سطح نارضایتی در شرکت بالاست- افراد قدیمی که به شکلی کار را وابسته به خود نگهداشته اند اجازه و مجال پیشرفت به نیروهای جوان و تازه کار در بخش های مهندسی را نمیدهند. مدیریت کارخانه هم فردی کاملا منفعت طلب بوده و بجای ایجاد فضای تعامل بین واحد ها همواره بین افراد فراکنی ایجاد کرده و ازینکه بین کارشناس های واحد های مختلف بحث یا درگیری ایجاد کند لذت میبرد. فردی با سطح پایین و مدیریتی ضعیف هستند که با حقوق آنچنانی در سمتی هستند که لایق آن نیستند و روز به روز موجب پسرفت مجموعه می شوند. محیط کاملا غیرحرفه ای، با حجم کاری بالا و زمان کاری طولانی، جلسات بی دلیل و بازخواست از افراد جدید بخاطر کم کاری افراد قدیمی از معایب دیگر این شرکت میباشد. اصلا کار در آنجا را توصیه نمیکنم. امیدوارم بزرگی شرکت و ظاهر افراد باعث جذب کسی نشود.