ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۶۵۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۲۸ از ۲۳۳
دیجی کالا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس PHP·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس PHP

فضای کاری ای کاملا صمیمانه و مسطح داره به طوری که رئیس شرکت همونجایی که می‌نشست که من کارآموز. کلا فضا داخل شرکت خوب بود و همه میخواستن که تو تو یاد بگیری که چه کاری باید انجام بدی

cons:
rate: 4.4
اینتن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

در اینتن فرصت دارید برای آنکه پیشرفت کنید و از تجربیات همدیگر استفاده کنید. مانعی برای آنکه مطالب جدید یاد بگیریدنیست. اینتن جو صمیمی دارد چیزی که شاید در کمتر جایی به چشم میخورد.

تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 4.6
اینتن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۳ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

اینتن با جو صمیمی و خوبی داشت خیلی چیزها به من یاد داد ما در اینتن بیشتر از اینکه به سودمان فکر کنیم به فکر مشتری هستیم عالی بود در هیچ شرکتی این رو تجربه نکردم من از همه دوستان خوبم در اینتن تشکر می کنم

cons:
rate: 4.6
استودیو آرتی گیت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۲۲ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس اندروید

کار با تیم آرتی ، با اینکه تو یه دوره چند ماهه و کوتاه بود ، ولی انرژی و تعهد بچه های تیم چیزیه که نمیتونم فراموش کنم . از اونجایی که تیم تازه شروع بکار کرده حقوق بالایی نداشتم ، ولی میشه گفت به صورت مداوم در حال رشد هستن و خوشحال میشم موقعتی باشه که دوباره باهاشون همکاری کنم .

توماکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا·۲۱ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تولید محتوا

اگه انسان رو دارای حق انتخاب می دونید توماکس جای شما نیست یک پست مفصل از تجربه خودم با توماکس در لینکدین نوشتم ؛ حتمن بخونید کلمه " توماکس " رو در قسمت Content لینکدین سرچ کنید

cons: توهین و تحقیر
سفته گرفتن
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
توهین و تحقیر
سفته گرفتن
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
اسنپ تریپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۰ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس بک اند

واقعا شرکت بزرگ و خوبی هست بیش از ۳۰۰ نفر نیرو داره و اینکه از وقتی به دفتر جدید رفته خیلی همه چیز بهتر شده و فضای کاری خوب شده .

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
rate: 4.6
بهسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۹ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

یکم پیشرفته تر از حد فعلی برای کشور هستن. من فکر میکنم یه عده هستن که باید برن از ایران... اما خب. هستن. تا یا خیلی موفق بشن یا بقیه رو موفق کنن. برخورد محترمانه و تخصصی بود. میتونم بگم حرفه ای و با تجربه هستن توی منابع انسانی و گزینش نیرو

بهسون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
کارآموز

این شرکت در بازه های زمانی مختلف آگهی کارآموز میده و در آگهی قید می کنه که در صورت رضایت کارفرما جذب صورت می گیره. ولی هیچ وقت این اتفاق نمی افته. این شرکت به وسیله برنامه های کارآموزی کارهای خودش رو با کیفیت کم انجام میده و وقتی دوره کارآموزی در اون پوزیشن تموم میشه میگه شما به اندازه کافی خوب نبودی و مجددا کارآموز دیگه ای جذب میکنه. بدون اینکه بخواد هیچ تعهدی نسبت به کارآموزان داشته باشه. کلا تو جابینجا هم آگهی شغل تمام وقت ندارن.

مطهر نت پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

من دو سال پیش در این شرکت با کلی وعده و قول و بزرگنمایی مشغول شدم و بعد دیدم مدیر عامل صبح میاد آهنگ اسکوتر میزاره و سیگار میکشه ،مدیر کل هم که یه بچه متولد دهه هفتاد که نه تجربه و نه توان مدیریت داره و من باید با چنین شخصی سر و کله بزنم.اینا همه به کنار!حتی یک سیستم جهت کار کردن نداشتن!!!اینترنت نداشتن!!!بعد میگن ما توی آمریکا طرفدار داریم و اصلا خارجی هستیم و ما وضعمون خوبه .... بچه ها اصلا سمتش نرید.

کاموا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۳ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

کاموا شرکتی که به شما امکان پیشرفت، دوستان خوب، محیط خوب می‌ده ولی در عین حال مشکلاتی رو هم داره که من سعی ‌می‌کنم اینجا بهشون اشاره کنم. اولین مورد اینه که خیلی زود متوجه میشید به عمد یا به شکل اتفاقی تو پروژه پرسونال برندینگ مدیریت قرار گرفتید و نه پروژه کاموا همه چیز در محوریت این ماجراست و مسائل دیگه‌ای که ممکنه برای شمای کارمند مهم تلقی بشه تو اولویت‌های بعدی قرار می‌گیره این موضع در کنار پرداختی‌های کم و عدم مدیریت پویا و پیگیری نشدن مطالباتتون به عنوان کارمند، شما رو تبدیل به رباتی برای انجام کار‌ها می‌کنه و بعد از مدت کوتاهی هیچ احساسی نسبت به کارتون ندارید و همچنین احساس تعلقی هم نسبت به برندی که براش کار می‌کنید ندارید. در آخر کاموا یک محیط خوب برای پیشرفت و در عین یک محیط خیلی بد برای ادامه همکاری

جاوید توس خراسان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۹ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
کارشناس

من دو روز در این شرکت کار کردم بعد از دو روز شخصی که با من مستقیم کار می کرد گفت سیستم های شرکت را می خواهند فردا ارتقا بدهند لطفا تشریف نیارید بعد که من تعجب کردم دروغ دیگری گفت که من یک هفته مرخصی هستم شما هم یک هفته نیا.در صورتی که من تماس گرفتم فردای اون روز و ایشون تشریف داشتند.به نظرم رفتارشان با کسی که ده سال سابقه کار داره خیلی بچگانه و غیر حرفه ای بود.البته از شرکتهای موروثی و خانوادگی بهتر از این نمیشه انتظار داشت. خوشحالم که فقط دو روز از وقت گرانبهایم هدر رفت. امیدوارم تجربه من برای دیگران مفید واقع شود

داده پردازی فراتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · خراسان رضوي
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر فروش·۸ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
مدیر فروش

بیشترین احساسی که غالب هست و میتونم در موردش بگم این هست که فراتک مثل خانه ی دوم من هست!! همونقدر که هر کسی خونه ی خودش آرامش داره اینجا آرامش داریم ... محیط شرکت مثل خانه و همکاران مثل اعضای خانواده هستند . شاید این بهترین حس برای یک شغل باشه که من تجربه ش کردم ....

نادلیکو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·گرافیست·۶ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
گرافیست

من خودم به شخصه حدود 2 سال تو نادلیکو کار کردم خیلی راضی بودم همه پرسنل عالی بودن ایرادی که داره میزان حقوق دریافتی م نسبت به زمان کار برام کافی نبود در کل از محیط و مدیریت و پرسنل شرکت راضی بودم

کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
حقوق ناکافی
ویژن سوبا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۶ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس اندروید

چرت ترین شرکتی که دیدم اصلا پیشنهاد نمیشه حقوق نمیدن

cons: مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
داده پردازان پرسیس پویا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۵ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس وب

من یک سال در این شرکت مشغول بودم و اولین تجربه حرفه ای برنامه نویسی رو از این شرکت شروع کردم. اگر در خصوص قولهایی که روز اول بهم دادن مشکلاتی پیش نمیومد قطعا همکاری طولانی مدتی میتونستم داشته باشم و در مجموع با توجه به کوچیک و زیر مجموعه بودن یک شرکت پخش بودن و تاثیراتی که این دو مورد میتونه داشته باشه باز هم به نظر من یکی از شرکت های خوب برای برنامه نویس ها هست.

حساب رایان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۵ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس وب

من به مدت حدود شش سال در این شرکت مشغول بوده ام که در دوسال اول پشتیان و چهار سال بعدی برنامه نویسی وب انجام میدادم.(یک سال در جای دیگری مشغول بودم) این شرکت بزرگ، با تعداد پرسنل و تیم های بالا و دارای حداقل امتیاز متوسط در همه پارامتر هایی است که در انتخاب شغل موثر اند. در مجموع تجربه کاری خوبی از هر نظر میتونه برای کسانی که جویای کار هستن باشه.

مطهر نت پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازاریاب ( فروش محصولات - جذب فریلنسر )·۳ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
بازاریاب ( فروش محصولات - جذب فریلنسر )

در این سازمان همه حتی افراد سطوح 4 و 5 مجموعه با فاندر مجموعه مستقیم در ارتباطند و هکه باید گزارش کاری در مورد این که با کی حرف زده اند( همکاران) و تایید ایشان برای صحبت کردن با انواع مشتریان را در لحظه بگیرند. همه ادعای احترام دارند اما هیچ احترامی برای شما قائل نیستند.ممکن است نظر من تند باشد و باور نکردنی اما این همان تجربه ایست که به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم

دانش و فناوری راهگشایان زمان - دفراز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۵ تیر ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

من یک مدت شرکت دفراز بودم تقریبا 4 سال پیش.اون زمان تمام سیستم ها از رده خارج قدیمی و کند بود.شرکت یک فریم ورک اختصای داشت که مثل تمامی فریم ورک های اختصاصی بد بود کار کردن با اون سخت..یکی از بدی های فریم ورک اختصاصی اینکه برنامه نویس مجبور میشه یک سری اطلاعات بی ارزش یاد بگیره و وقتی از شرکت خارج بشه اکثر اون اطلاعات به درد برنامه نویس نمیخوره . همکا رهای خوبی بودن جوان و پر انگیزه میشه از مزایای شرکت نام برد. شرکت اون زمان درامد خوبی نداشت به همین دلیل حقوق ها کم و دیر پرداخت میشد.بعضی وقت ها یک ماه کامل پرداخت نمیشد.تسویه حساب هم فوق العاده بد بود از من اون زمان 500 هزارتومن انقدر امروز فردا کردن که من فراموش کردم نگرفتم. بعدها فهمیدم حقوق بعضی از بچه چندین ماه پرداخت نکردن بعد تسویه شدن. شاید الان شرایط شرکت تغییر کرده باشه ولی اون زمان واقعا بد بود.

دیجی کالا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس PHP·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس PHP

فضای کاری ای کاملا صمیمانه و مسطح داره به طوری که رئیس شرکت همونجایی که می‌نشست که من کارآموز. کلا فضا داخل شرکت خوب بود و همه میخواستن که تو تو یاد بگیری که چه کاری باید انجام بدی

cons:
rate: 4.4
اینتن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

در اینتن فرصت دارید برای آنکه پیشرفت کنید و از تجربیات همدیگر استفاده کنید. مانعی برای آنکه مطالب جدید یاد بگیریدنیست. اینتن جو صمیمی دارد چیزی که شاید در کمتر جایی به چشم میخورد.

تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 4.6
اینتن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۳ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

اینتن با جو صمیمی و خوبی داشت خیلی چیزها به من یاد داد ما در اینتن بیشتر از اینکه به سودمان فکر کنیم به فکر مشتری هستیم عالی بود در هیچ شرکتی این رو تجربه نکردم من از همه دوستان خوبم در اینتن تشکر می کنم

cons:
rate: 4.6
استودیو آرتی گیت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۲۲ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس اندروید

کار با تیم آرتی ، با اینکه تو یه دوره چند ماهه و کوتاه بود ، ولی انرژی و تعهد بچه های تیم چیزیه که نمیتونم فراموش کنم . از اونجایی که تیم تازه شروع بکار کرده حقوق بالایی نداشتم ، ولی میشه گفت به صورت مداوم در حال رشد هستن و خوشحال میشم موقعتی باشه که دوباره باهاشون همکاری کنم .

توماکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا·۲۱ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تولید محتوا

اگه انسان رو دارای حق انتخاب می دونید توماکس جای شما نیست یک پست مفصل از تجربه خودم با توماکس در لینکدین نوشتم ؛ حتمن بخونید کلمه " توماکس " رو در قسمت Content لینکدین سرچ کنید

cons: توهین و تحقیر
سفته گرفتن
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
توهین و تحقیر
سفته گرفتن
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
اسنپ تریپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۰ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس بک اند

واقعا شرکت بزرگ و خوبی هست بیش از ۳۰۰ نفر نیرو داره و اینکه از وقتی به دفتر جدید رفته خیلی همه چیز بهتر شده و فضای کاری خوب شده .

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
rate: 4.6
بهسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۹ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

یکم پیشرفته تر از حد فعلی برای کشور هستن. من فکر میکنم یه عده هستن که باید برن از ایران... اما خب. هستن. تا یا خیلی موفق بشن یا بقیه رو موفق کنن. برخورد محترمانه و تخصصی بود. میتونم بگم حرفه ای و با تجربه هستن توی منابع انسانی و گزینش نیرو

بهسون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
کارآموز

این شرکت در بازه های زمانی مختلف آگهی کارآموز میده و در آگهی قید می کنه که در صورت رضایت کارفرما جذب صورت می گیره. ولی هیچ وقت این اتفاق نمی افته. این شرکت به وسیله برنامه های کارآموزی کارهای خودش رو با کیفیت کم انجام میده و وقتی دوره کارآموزی در اون پوزیشن تموم میشه میگه شما به اندازه کافی خوب نبودی و مجددا کارآموز دیگه ای جذب میکنه. بدون اینکه بخواد هیچ تعهدی نسبت به کارآموزان داشته باشه. کلا تو جابینجا هم آگهی شغل تمام وقت ندارن.

مطهر نت پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

من دو سال پیش در این شرکت با کلی وعده و قول و بزرگنمایی مشغول شدم و بعد دیدم مدیر عامل صبح میاد آهنگ اسکوتر میزاره و سیگار میکشه ،مدیر کل هم که یه بچه متولد دهه هفتاد که نه تجربه و نه توان مدیریت داره و من باید با چنین شخصی سر و کله بزنم.اینا همه به کنار!حتی یک سیستم جهت کار کردن نداشتن!!!اینترنت نداشتن!!!بعد میگن ما توی آمریکا طرفدار داریم و اصلا خارجی هستیم و ما وضعمون خوبه .... بچه ها اصلا سمتش نرید.

کاموا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۳ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

کاموا شرکتی که به شما امکان پیشرفت، دوستان خوب، محیط خوب می‌ده ولی در عین حال مشکلاتی رو هم داره که من سعی ‌می‌کنم اینجا بهشون اشاره کنم. اولین مورد اینه که خیلی زود متوجه میشید به عمد یا به شکل اتفاقی تو پروژه پرسونال برندینگ مدیریت قرار گرفتید و نه پروژه کاموا همه چیز در محوریت این ماجراست و مسائل دیگه‌ای که ممکنه برای شمای کارمند مهم تلقی بشه تو اولویت‌های بعدی قرار می‌گیره این موضع در کنار پرداختی‌های کم و عدم مدیریت پویا و پیگیری نشدن مطالباتتون به عنوان کارمند، شما رو تبدیل به رباتی برای انجام کار‌ها می‌کنه و بعد از مدت کوتاهی هیچ احساسی نسبت به کارتون ندارید و همچنین احساس تعلقی هم نسبت به برندی که براش کار می‌کنید ندارید. در آخر کاموا یک محیط خوب برای پیشرفت و در عین یک محیط خیلی بد برای ادامه همکاری

جاوید توس خراسان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۹ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
کارشناس

من دو روز در این شرکت کار کردم بعد از دو روز شخصی که با من مستقیم کار می کرد گفت سیستم های شرکت را می خواهند فردا ارتقا بدهند لطفا تشریف نیارید بعد که من تعجب کردم دروغ دیگری گفت که من یک هفته مرخصی هستم شما هم یک هفته نیا.در صورتی که من تماس گرفتم فردای اون روز و ایشون تشریف داشتند.به نظرم رفتارشان با کسی که ده سال سابقه کار داره خیلی بچگانه و غیر حرفه ای بود.البته از شرکتهای موروثی و خانوادگی بهتر از این نمیشه انتظار داشت. خوشحالم که فقط دو روز از وقت گرانبهایم هدر رفت. امیدوارم تجربه من برای دیگران مفید واقع شود

داده پردازی فراتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · خراسان رضوي
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر فروش·۸ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
مدیر فروش

بیشترین احساسی که غالب هست و میتونم در موردش بگم این هست که فراتک مثل خانه ی دوم من هست!! همونقدر که هر کسی خونه ی خودش آرامش داره اینجا آرامش داریم ... محیط شرکت مثل خانه و همکاران مثل اعضای خانواده هستند . شاید این بهترین حس برای یک شغل باشه که من تجربه ش کردم ....

نادلیکو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·گرافیست·۶ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
گرافیست

من خودم به شخصه حدود 2 سال تو نادلیکو کار کردم خیلی راضی بودم همه پرسنل عالی بودن ایرادی که داره میزان حقوق دریافتی م نسبت به زمان کار برام کافی نبود در کل از محیط و مدیریت و پرسنل شرکت راضی بودم

کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
حقوق ناکافی
ویژن سوبا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۶ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس اندروید

چرت ترین شرکتی که دیدم اصلا پیشنهاد نمیشه حقوق نمیدن

cons: مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
داده پردازان پرسیس پویا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۵ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس وب

من یک سال در این شرکت مشغول بودم و اولین تجربه حرفه ای برنامه نویسی رو از این شرکت شروع کردم. اگر در خصوص قولهایی که روز اول بهم دادن مشکلاتی پیش نمیومد قطعا همکاری طولانی مدتی میتونستم داشته باشم و در مجموع با توجه به کوچیک و زیر مجموعه بودن یک شرکت پخش بودن و تاثیراتی که این دو مورد میتونه داشته باشه باز هم به نظر من یکی از شرکت های خوب برای برنامه نویس ها هست.

حساب رایان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۵ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس وب

من به مدت حدود شش سال در این شرکت مشغول بوده ام که در دوسال اول پشتیان و چهار سال بعدی برنامه نویسی وب انجام میدادم.(یک سال در جای دیگری مشغول بودم) این شرکت بزرگ، با تعداد پرسنل و تیم های بالا و دارای حداقل امتیاز متوسط در همه پارامتر هایی است که در انتخاب شغل موثر اند. در مجموع تجربه کاری خوبی از هر نظر میتونه برای کسانی که جویای کار هستن باشه.

مطهر نت پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازاریاب ( فروش محصولات - جذب فریلنسر )·۳ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
بازاریاب ( فروش محصولات - جذب فریلنسر )

در این سازمان همه حتی افراد سطوح 4 و 5 مجموعه با فاندر مجموعه مستقیم در ارتباطند و هکه باید گزارش کاری در مورد این که با کی حرف زده اند( همکاران) و تایید ایشان برای صحبت کردن با انواع مشتریان را در لحظه بگیرند. همه ادعای احترام دارند اما هیچ احترامی برای شما قائل نیستند.ممکن است نظر من تند باشد و باور نکردنی اما این همان تجربه ایست که به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم

دانش و فناوری راهگشایان زمان - دفراز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۵ تیر ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

من یک مدت شرکت دفراز بودم تقریبا 4 سال پیش.اون زمان تمام سیستم ها از رده خارج قدیمی و کند بود.شرکت یک فریم ورک اختصای داشت که مثل تمامی فریم ورک های اختصاصی بد بود کار کردن با اون سخت..یکی از بدی های فریم ورک اختصاصی اینکه برنامه نویس مجبور میشه یک سری اطلاعات بی ارزش یاد بگیره و وقتی از شرکت خارج بشه اکثر اون اطلاعات به درد برنامه نویس نمیخوره . همکا رهای خوبی بودن جوان و پر انگیزه میشه از مزایای شرکت نام برد. شرکت اون زمان درامد خوبی نداشت به همین دلیل حقوق ها کم و دیر پرداخت میشد.بعضی وقت ها یک ماه کامل پرداخت نمیشد.تسویه حساب هم فوق العاده بد بود از من اون زمان 500 هزارتومن انقدر امروز فردا کردن که من فراموش کردم نگرفتم. بعدها فهمیدم حقوق بعضی از بچه چندین ماه پرداخت نکردن بعد تسویه شدن. شاید الان شرایط شرکت تغییر کرده باشه ولی اون زمان واقعا بد بود.