افتضاح بی نظمی عدم ایفاء تعهدات عدم پاسخگویی کیفیت پایین تله خرید سرویس دهی نامناسبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
آخرین تجربهها
سوالی که برام پیش اومده اینه که چرا به نظر میرسه این شرکت فقط آقا استخدام میکنه؟ دلیلش چیه؟ مگه بازار بورس و سرمایهگذاری فقط متعلق به آقایونه؟ خانمها هم در بورس فعالیت میکنن، سرمایهگذاری میکنن و تخصص دارن. پس چرا در فرآیند استخدام، فرصت برابر برای همه متقاضیان وجود نداره؟ سوالی که برام پیش اومده اینه که چرا به نظر میرسه این شرکت فقط آقا استخدام میکنه؟ دلیلش چیه؟ مگه بازار بورس و سرمایهگذاری فقط متعلق به آقایونه؟ خانمها هم در بورس فعالیت میکنن، سرمایهگذاری میکنن و تخصص دارن. پس چرا در فرآیند استخدام، فرصت برابر برای همه متقاضیان وجود نداره؟
سلام تمام نکاتی که عنوان میکنم تجربه کاری و شخصی من در این مجموعه هست و از هجوگویی و اغراق پرهیز میکنم. نکته اول اینکه به طور قطع تمام نظرات مثبتی که مشاهده میشه و امتیاز بالا داده شده مستقیما توسط خود مدیر عامل شرکت (آقای م.ش) هست جهت تطهیر و بزک وجهه نامطلوب و فاسد مجموعه. نکته دوم اینکه اگه کارمند خانم باشید و مجرد و مضاف بر اون اگه خانواده تون در تهران نباشن، مدیر شرکت (با ذهنیت دختر شهرستانی بودن و بی کس و کار بودن) با ادعای علاقه و وعده خواستگاری و ازدواج سعی میکنه شمارو به یکی از خونه های خالی که در تهران برای سرمایه گذاری خریده هدایت کنه، البته جلسه اول خارج از شرکت و در یک کافه و مکان عمومی با هدف اعتمادسازی انجام میشه . نتیجاتا چه با پیشنهاد و تطمیع، چه با تهدید و زور سعی میکنه از خانم ها سواستفاده کنه. خلاصه که خانم ها خیلی مراقب باشین، لطفا. نکته سوم اینکه ایشون به اصطلاح آقازاده (حیف نون زاده) هست و تمام پروژه ها با رانت و فشار بر مدیران سایر شرکت ها گرفته میشه و اینو زمانی میفهمید که به عنوان کارشناس و پشتیبان سر پروژه ها رفته باشین. نکته چهارم اینکه پی سنوات و حق و حقوق پایان کارتون رو به تنتون بمالید و وارد این شرکت بشید. فعلا تا اینجا حوصله داشتم بگو، شاید در آینده بیشتر بگم
به شدت بد تمام روح و روان شما در این شرکت نابود میشه و استرس بیجا باعث نابودی شما میشه پرداختی به شدت نامنظم و دو تیکه بیمه اندازه پایه حقوق اداره کاری رد میشه حتی اگر ۱۰۰ میلیون حقوق داشته باشید پیشنهاد من اینه که به هیچ عنوان اونجا کار نکنید حتی اگر از گشنگی مردید و اینکه سفته سفید امضا بر خلاف قانون گرفته میشه به شدت مدیریت ضعیفی داره و تمام کامنتای مثبت غیر حقیقی هستش و اینکه مشکلات مالی شخص مدیرعامل ارجح به پرداختی پرسنل هستش
من از نیرو های قدیمی شرکت بودم و فکر میکردم جای سالمی دارم کار میکنم تا اینکه با اتفاق های اخیر متوجه شدم نیرو انسانی، مهارت و سابقه و تعهد شما هیچ اهمیتی نداره و در نهایت شرکت به دو دسته خودی و غیر خودی تقسیم میشه با اتفاق هایی که اخیرا افتاد و با شروع جنگ تقریبا نصف نیروهای شرکت از جمله دو تیم تقریبا به صورت کامل تعدیل شدن که اعم این نیرو ها نگرش سیاسی و مذهبی متفاوت با مدیر عامل و افرادی که در اصل هیچ وظیفه ای در این زمینه ندارن داشتن که بعد از تعدیل دوباره شروع به جذب همون پوزیشن ها شد و افرادی که موندن در تیم های تاثیر گذار اصلا بر پایه شایسته سنجی نبود منابع انسانی در این شرکت بعد از دو سال کار خوب از بین رفت و عملا الان واحدی به اسم HR وجود نداره شما به عنوان مدیر فقط تا حدی میتونی راهبردت رو پیش ببری و از یک جایی به بعد کار سخت میشه جایی برای ارتقا و ترفی در 95 درصد پوزیشن ها وجود نداره
من مدتی است در پارمیس کار میکنم و تجربه کلی که دارم مثبت است. قطعا فضای کار همیشه بدون چالش نیست، اما در تییمی که من همکاری می کنم، یادگیری و پیگیری مسائل وجود دارد. چیزی که برای من ارزشمند بوده است این است که افراد باتجربه در کنار نیروهای جدیدتر همراهی میکنند و فرصت یادگیری در پروژههای واقعی فراهم است. محیط مناسب و مدرن، فضای کاری شیک، فرهنگ سازمانی خوب و مناسب، عدم تعدیل در دوران جنگ، دورکاری در دوران جنگ، حقوق به موقع، ککلاس های آموزشی توسعه فردی و ... بخشی از مزایایی است که به نظرم پارمیس دارد و برای من ارزشمند است.
صبر کردم 2 ماه بگذره و آروم بشم تا بتونم نظر درست بنویسم. تپسل در مجموع جای خوبی بود، اما مدیریت نادرست در برخی موارد و شنیده نشدن باعث شد تا کار رو ترک کنم. روابط غیراخلاقی بین افراد و حاشیه های غیراخلاقی تو تپسل زیاده. خانوم "ه خ" با عشوه و مواردی که حتی شرم آوره برای نوشتن، باعث رشد خودش و کنار گذاشته شدن بقیه شد. این فقط یک نمونه و شاید بدترین نمونه باشه. خلاصه ایشون جاش رو محکم کرد و زیرآب بقیه رو زد.
موسسه پارسیان حساب موسسه ای دروغین است که نه رفتار درستی دارند نه سواد درست .روز اول که رفتم این موسسه منشی پشت گوشی کلی تعریف و وعده و وعید استخدام داد چند روز منو منتظر گذاشت از مدیر شکرت آقای جلیلی وقت مصاحبه بگیره مصاحبه هم چند تا سوال پیش افتاده حسابداری بود و با هزار دوز و کلک منو وادار کرد چند ملیون هزینه کنم و نرم افزاری بگیرم که اصلا کاربردی ندارد و با بهانه های مختلف از من پول گرفتند و زمانی که نوبت به استخدام رسید اصلا جوابی بهم ندادن و منشی ها منو بهم پاس می دادن . دوستان تو رو خدا این جور موسسات نرید پول بدید
من برای مصاحبه در این شرکت رفتم اما بخواهم بگویم چیزهایی که در متن آگهی عنوان میکنند با واقعیت متفاوت است بحث ناهار و میان وعده مطرح شد که اصلا ناهار و میان وعده ای وجود ندارد بلکه حق ناهاری است که اصلا چیزی را شامل نمی شود ساعت کاری واحدی که به من اعلام کرده بودند وقتی به آن محل مراجعه کردم ساعت کاری با چیزی که منابع انسانی اعلام کرده بود متفاوت بود و اینکه پروسه چند هفته ای را باید طی کنید و در این حین وفقه هم بسیار می افتد به طور کلی اگر بخواهم بگویم چیزی که در متن آگهی اعلام کرده بودند با واقعیت تفاوت بسیار زیادی داشت و اینکه برداشت من این است شرکت یا سازمانی که از همان ابتدا با نیرو صداقت ندارد در موارد پس از آن هم مشکل ساز خواهد شد ...
من تو شعبه توانیرشون کار کردم فضای کارشون خوبه همه باهم ارتباطشون خوبه و به همدیگه کمک میکنن تو کار متاسفانه من دانشگاه ها غیرحضوری شد نتونستم بمونم تهران مجبورشدم خوابگاه رو تحویل بدم برگردم ولی با کارگزینیشون صحبت کردم گفت مشکلی نداره اگرراستخدام داشته باشن میتونم برگردم به کار امیدوارم دانشگاها از مهر حضوری شه برگردم تهران
سلام. شرکت خیلی قوی و حرفهای نیست، اما برای شروع مسیر کاری و کسب تجربه میتواند گزینه مناسبی باشد. محیط نسبتاً صمیمی و دوستانهای دارد و برای یادگیری بد نیست. البته بعضی از همکاران رفتارهای حاشیهساز و دوبههمزن دارند، بنابراین بهتر است در روابط کاری با احتیاط عمل کنید و وارد حاشیهها نشوید. در مجموع برای یکی دو سال اول کار و کسب تجربه میتواند انتخاب خوبی باشد، اما برای رشد حرفهای بلندمدت شاید گزینههای بهتری وجود داشته باشد.
منابع انسانی مزخرف که هیچ ایده ای برای سازوکار ارتقای شغلی بچه ها نداره ازون طرف مدیرای بی لیاقت کاملا دل به خواه ارتقا میدن به بچه ها و جالبه با پنهانکاری!!! هیچ آیتم مشخصی وجود نداره متاسفانه و هیچ کس پیگیرش نیست، معاون گروه که بچه ها براش اصلا اهمیتی نداره و فقط فکر منافع خودشه حقوقش از شرکتای رقیب کمتره نکته مثبت اینکه روابط همکارا خیلی خوبه باهم حقوق به موقع پرداخت میشه
بزرگترین مشکل من در سروشان عدم تناسب حجم کار با تعداد نیروها بود. شرکت مشتریان بزرگ و شناختهشده زیادی دارد اما به نظر میرسد تعداد نیروهای عملیاتی متناسب با این حجم مشتری نیست. در نتیجه فشار زیادی روی کارشناسان وجود دارد. حقوق همیشه بهصورت چند مرحلهای پرداخت میشد و تسویه حسابها معمولاً زمانبر بودند. مدیریت توجه زیادی به رضایت مشتری دارد اما بعضی مواقع احساس میکردم رفاه و فشار کاری پرسنل در اولویت پایینتری قرار گرفته است.
دوبار برای مصاحبه مراجعه کردم سر تایم هماهنگ شده هر بار با معطلی ۱ ساعت بیشتر روبرو شدم،پرکردن فرم استخدام و سوالاتی که بیشتر به حریم شخصی مربوط میشد در حالی که روزمه قبلا براشون ارسال شده،رفتار بالا به پایین مدیران و تعریف و تمجید های مکرر از خود،نحوه مدیریت بجای درکی از آنچه من کارجو میتوانم انجام دهم! یکی از بدترین مصاحبه ها پس از ۲۰ سال تجربه کاری و مجموعه هایی که کلی نیاز به بهبود فزهنگ سازمانی و منابع انسانی داره بزایم بود
مدیریت ضعیف جو آدم فروشی داشتن پرسنل افغانی بدون مدرک جایگزین پرسنل ایرانی حقوق پایین عیدی آخرین لحظه سال با منت با پایین تریم سطح هرکس صبح زودتر پاشه ریسه از حراست نگهبانی از گشتن کیف پرسنل تا مدیریت نداشتن مرخصی بدلیل نبودن سرویس کاهن با تاخیر میرسی هر ۴ساعت یک روز کم میشود اگر مشکلی باشد تعطیل شود اون از مرخصی کم میشود چیزی به نام اضافه کاری وجمعه کاری نداره گرفتن شناسنامه وسفته حین استخدام وسط کار اگر شناسنامه رو بخواهید دو تا شناسنامه میگیره تا شناسنامه خودتو بده اول استخدام میگه جای پارکینگ ولی دروغه و هرروز پلیس ماشینها رو جریمه میکنه غذای شرکت که تخم مرغ و سیب زمینی وعدهای دیگه پوره سیب زمینی فلافل بندری ماکارونی مزایا هیچ چیز ندارن آذوقه که موقع استخدام میکن دروغه هیچ مزایایی جز یک مشت مدیر و پرسنل روانی ندارن و تجهیزات کهنه
_data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml
من چند وقت قبل با دیدن آگهی پر زرق و برق استخدامی ایشون به شرکت مراجعه کردم کادر داغونی دیدم دختر بچه های کم سن که فوری دستگاه کارت خوان جلوت می زارن برای کارت کشیدن و آموزش حسابداری مقدماتی به قیمت گزاف بعد کلی دوندگی و صبر هم آخرش خودت خسته میشی میری تجربه جالبی نیست در کل این جور جاها ترفند پول گرفتن هست فقط
من اواسط سال ۱۴۰۴ وارد هاست ایران شدم. اولش به خاطر کامنتهای اینجا و حرفهایی که شنیده بودم با ترس و لرز شروع به همکاری کردم اما به کار خیلی نیاز داشتم اون زمان چیزی که من متوجه شدم، قبلا انگار یه خانمی اینجا همه کاره بوده که همه ازش ناراضی بودن و شرکت هم یه مدتی دچار مشکلات زیادی بوده و تعدیل نیرو داشته این مدتی که من تو این شرکت هستم حالا شانس من بوده یا چی بنظر میرسه اون مشکلات قدیمیشون حل شده و اون خانم هم دیگه اینجا کار نمیکنه:) من تجربه کاری مثبتی دارم البته اینجا کار خیلی زیاده چون تعداد آدمها نسبت به کار کمه ولی محیط خوبی داره، آدمها همراهن و حس و حال دوستانهای داره حقوقها هم به موقعست و کلی آپشنهای متنوع تو پکیج دستمزدشون دارن امیدوارم اوضاع حداقل اینطوری بمونه من که فعلا خیلی راضی هستم
موسسه پارسیان حساب موسسه آموزشی حسابداری هست به روش قرون وسطا و واقعا چیز خاصی یادت نمی دهند و به بهانه استخدام بارها و بارها از آدم پول می گیرند چهارتا منشی خانم بد رفتار هم داره که با احترامی افراد را بیرون می کنند و هزار بهانه و توجیه..و در نهایت هیچ فردی استخدام نمی شود لطفاً به این جور مراکز اعتماد نکنید
من تقریبا یکسال و کمی بیشتر با شرکت دفراز همکاری داشتم ، محیط بسیار صمیمی و همراه با احترام بود، افراد تحصیل کرده اونجا بودند ، مشتریان بزرگی داشتند و پرداخت حقوق هم تقریبا به موقع بود ، ولی من می خواستم برای سال 1405 درصد افزایش حقوق ام بیشتر از پیشنهاد خود شرکت باشد، که متاسفانه به توافق نرسیدیم و مجبور شدم از شرکت جدا شوم، به هر حال تجربه و دوره خوبی بود و برای شرکت در مسیر کاریش آرزوی موفقیت می کنم
افتضاح بی نظمی عدم ایفاء تعهدات عدم پاسخگویی کیفیت پایین تله خرید سرویس دهی نامناسبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
سوالی که برام پیش اومده اینه که چرا به نظر میرسه این شرکت فقط آقا استخدام میکنه؟ دلیلش چیه؟ مگه بازار بورس و سرمایهگذاری فقط متعلق به آقایونه؟ خانمها هم در بورس فعالیت میکنن، سرمایهگذاری میکنن و تخصص دارن. پس چرا در فرآیند استخدام، فرصت برابر برای همه متقاضیان وجود نداره؟ سوالی که برام پیش اومده اینه که چرا به نظر میرسه این شرکت فقط آقا استخدام میکنه؟ دلیلش چیه؟ مگه بازار بورس و سرمایهگذاری فقط متعلق به آقایونه؟ خانمها هم در بورس فعالیت میکنن، سرمایهگذاری میکنن و تخصص دارن. پس چرا در فرآیند استخدام، فرصت برابر برای همه متقاضیان وجود نداره؟
سلام تمام نکاتی که عنوان میکنم تجربه کاری و شخصی من در این مجموعه هست و از هجوگویی و اغراق پرهیز میکنم. نکته اول اینکه به طور قطع تمام نظرات مثبتی که مشاهده میشه و امتیاز بالا داده شده مستقیما توسط خود مدیر عامل شرکت (آقای م.ش) هست جهت تطهیر و بزک وجهه نامطلوب و فاسد مجموعه. نکته دوم اینکه اگه کارمند خانم باشید و مجرد و مضاف بر اون اگه خانواده تون در تهران نباشن، مدیر شرکت (با ذهنیت دختر شهرستانی بودن و بی کس و کار بودن) با ادعای علاقه و وعده خواستگاری و ازدواج سعی میکنه شمارو به یکی از خونه های خالی که در تهران برای سرمایه گذاری خریده هدایت کنه، البته جلسه اول خارج از شرکت و در یک کافه و مکان عمومی با هدف اعتمادسازی انجام میشه . نتیجاتا چه با پیشنهاد و تطمیع، چه با تهدید و زور سعی میکنه از خانم ها سواستفاده کنه. خلاصه که خانم ها خیلی مراقب باشین، لطفا. نکته سوم اینکه ایشون به اصطلاح آقازاده (حیف نون زاده) هست و تمام پروژه ها با رانت و فشار بر مدیران سایر شرکت ها گرفته میشه و اینو زمانی میفهمید که به عنوان کارشناس و پشتیبان سر پروژه ها رفته باشین. نکته چهارم اینکه پی سنوات و حق و حقوق پایان کارتون رو به تنتون بمالید و وارد این شرکت بشید. فعلا تا اینجا حوصله داشتم بگو، شاید در آینده بیشتر بگم
به شدت بد تمام روح و روان شما در این شرکت نابود میشه و استرس بیجا باعث نابودی شما میشه پرداختی به شدت نامنظم و دو تیکه بیمه اندازه پایه حقوق اداره کاری رد میشه حتی اگر ۱۰۰ میلیون حقوق داشته باشید پیشنهاد من اینه که به هیچ عنوان اونجا کار نکنید حتی اگر از گشنگی مردید و اینکه سفته سفید امضا بر خلاف قانون گرفته میشه به شدت مدیریت ضعیفی داره و تمام کامنتای مثبت غیر حقیقی هستش و اینکه مشکلات مالی شخص مدیرعامل ارجح به پرداختی پرسنل هستش
من از نیرو های قدیمی شرکت بودم و فکر میکردم جای سالمی دارم کار میکنم تا اینکه با اتفاق های اخیر متوجه شدم نیرو انسانی، مهارت و سابقه و تعهد شما هیچ اهمیتی نداره و در نهایت شرکت به دو دسته خودی و غیر خودی تقسیم میشه با اتفاق هایی که اخیرا افتاد و با شروع جنگ تقریبا نصف نیروهای شرکت از جمله دو تیم تقریبا به صورت کامل تعدیل شدن که اعم این نیرو ها نگرش سیاسی و مذهبی متفاوت با مدیر عامل و افرادی که در اصل هیچ وظیفه ای در این زمینه ندارن داشتن که بعد از تعدیل دوباره شروع به جذب همون پوزیشن ها شد و افرادی که موندن در تیم های تاثیر گذار اصلا بر پایه شایسته سنجی نبود منابع انسانی در این شرکت بعد از دو سال کار خوب از بین رفت و عملا الان واحدی به اسم HR وجود نداره شما به عنوان مدیر فقط تا حدی میتونی راهبردت رو پیش ببری و از یک جایی به بعد کار سخت میشه جایی برای ارتقا و ترفی در 95 درصد پوزیشن ها وجود نداره
من مدتی است در پارمیس کار میکنم و تجربه کلی که دارم مثبت است. قطعا فضای کار همیشه بدون چالش نیست، اما در تییمی که من همکاری می کنم، یادگیری و پیگیری مسائل وجود دارد. چیزی که برای من ارزشمند بوده است این است که افراد باتجربه در کنار نیروهای جدیدتر همراهی میکنند و فرصت یادگیری در پروژههای واقعی فراهم است. محیط مناسب و مدرن، فضای کاری شیک، فرهنگ سازمانی خوب و مناسب، عدم تعدیل در دوران جنگ، دورکاری در دوران جنگ، حقوق به موقع، ککلاس های آموزشی توسعه فردی و ... بخشی از مزایایی است که به نظرم پارمیس دارد و برای من ارزشمند است.
صبر کردم 2 ماه بگذره و آروم بشم تا بتونم نظر درست بنویسم. تپسل در مجموع جای خوبی بود، اما مدیریت نادرست در برخی موارد و شنیده نشدن باعث شد تا کار رو ترک کنم. روابط غیراخلاقی بین افراد و حاشیه های غیراخلاقی تو تپسل زیاده. خانوم "ه خ" با عشوه و مواردی که حتی شرم آوره برای نوشتن، باعث رشد خودش و کنار گذاشته شدن بقیه شد. این فقط یک نمونه و شاید بدترین نمونه باشه. خلاصه ایشون جاش رو محکم کرد و زیرآب بقیه رو زد.
موسسه پارسیان حساب موسسه ای دروغین است که نه رفتار درستی دارند نه سواد درست .روز اول که رفتم این موسسه منشی پشت گوشی کلی تعریف و وعده و وعید استخدام داد چند روز منو منتظر گذاشت از مدیر شکرت آقای جلیلی وقت مصاحبه بگیره مصاحبه هم چند تا سوال پیش افتاده حسابداری بود و با هزار دوز و کلک منو وادار کرد چند ملیون هزینه کنم و نرم افزاری بگیرم که اصلا کاربردی ندارد و با بهانه های مختلف از من پول گرفتند و زمانی که نوبت به استخدام رسید اصلا جوابی بهم ندادن و منشی ها منو بهم پاس می دادن . دوستان تو رو خدا این جور موسسات نرید پول بدید
من برای مصاحبه در این شرکت رفتم اما بخواهم بگویم چیزهایی که در متن آگهی عنوان میکنند با واقعیت متفاوت است بحث ناهار و میان وعده مطرح شد که اصلا ناهار و میان وعده ای وجود ندارد بلکه حق ناهاری است که اصلا چیزی را شامل نمی شود ساعت کاری واحدی که به من اعلام کرده بودند وقتی به آن محل مراجعه کردم ساعت کاری با چیزی که منابع انسانی اعلام کرده بود متفاوت بود و اینکه پروسه چند هفته ای را باید طی کنید و در این حین وفقه هم بسیار می افتد به طور کلی اگر بخواهم بگویم چیزی که در متن آگهی اعلام کرده بودند با واقعیت تفاوت بسیار زیادی داشت و اینکه برداشت من این است شرکت یا سازمانی که از همان ابتدا با نیرو صداقت ندارد در موارد پس از آن هم مشکل ساز خواهد شد ...
من تو شعبه توانیرشون کار کردم فضای کارشون خوبه همه باهم ارتباطشون خوبه و به همدیگه کمک میکنن تو کار متاسفانه من دانشگاه ها غیرحضوری شد نتونستم بمونم تهران مجبورشدم خوابگاه رو تحویل بدم برگردم ولی با کارگزینیشون صحبت کردم گفت مشکلی نداره اگرراستخدام داشته باشن میتونم برگردم به کار امیدوارم دانشگاها از مهر حضوری شه برگردم تهران
سلام. شرکت خیلی قوی و حرفهای نیست، اما برای شروع مسیر کاری و کسب تجربه میتواند گزینه مناسبی باشد. محیط نسبتاً صمیمی و دوستانهای دارد و برای یادگیری بد نیست. البته بعضی از همکاران رفتارهای حاشیهساز و دوبههمزن دارند، بنابراین بهتر است در روابط کاری با احتیاط عمل کنید و وارد حاشیهها نشوید. در مجموع برای یکی دو سال اول کار و کسب تجربه میتواند انتخاب خوبی باشد، اما برای رشد حرفهای بلندمدت شاید گزینههای بهتری وجود داشته باشد.
منابع انسانی مزخرف که هیچ ایده ای برای سازوکار ارتقای شغلی بچه ها نداره ازون طرف مدیرای بی لیاقت کاملا دل به خواه ارتقا میدن به بچه ها و جالبه با پنهانکاری!!! هیچ آیتم مشخصی وجود نداره متاسفانه و هیچ کس پیگیرش نیست، معاون گروه که بچه ها براش اصلا اهمیتی نداره و فقط فکر منافع خودشه حقوقش از شرکتای رقیب کمتره نکته مثبت اینکه روابط همکارا خیلی خوبه باهم حقوق به موقع پرداخت میشه
بزرگترین مشکل من در سروشان عدم تناسب حجم کار با تعداد نیروها بود. شرکت مشتریان بزرگ و شناختهشده زیادی دارد اما به نظر میرسد تعداد نیروهای عملیاتی متناسب با این حجم مشتری نیست. در نتیجه فشار زیادی روی کارشناسان وجود دارد. حقوق همیشه بهصورت چند مرحلهای پرداخت میشد و تسویه حسابها معمولاً زمانبر بودند. مدیریت توجه زیادی به رضایت مشتری دارد اما بعضی مواقع احساس میکردم رفاه و فشار کاری پرسنل در اولویت پایینتری قرار گرفته است.
دوبار برای مصاحبه مراجعه کردم سر تایم هماهنگ شده هر بار با معطلی ۱ ساعت بیشتر روبرو شدم،پرکردن فرم استخدام و سوالاتی که بیشتر به حریم شخصی مربوط میشد در حالی که روزمه قبلا براشون ارسال شده،رفتار بالا به پایین مدیران و تعریف و تمجید های مکرر از خود،نحوه مدیریت بجای درکی از آنچه من کارجو میتوانم انجام دهم! یکی از بدترین مصاحبه ها پس از ۲۰ سال تجربه کاری و مجموعه هایی که کلی نیاز به بهبود فزهنگ سازمانی و منابع انسانی داره بزایم بود
مدیریت ضعیف جو آدم فروشی داشتن پرسنل افغانی بدون مدرک جایگزین پرسنل ایرانی حقوق پایین عیدی آخرین لحظه سال با منت با پایین تریم سطح هرکس صبح زودتر پاشه ریسه از حراست نگهبانی از گشتن کیف پرسنل تا مدیریت نداشتن مرخصی بدلیل نبودن سرویس کاهن با تاخیر میرسی هر ۴ساعت یک روز کم میشود اگر مشکلی باشد تعطیل شود اون از مرخصی کم میشود چیزی به نام اضافه کاری وجمعه کاری نداره گرفتن شناسنامه وسفته حین استخدام وسط کار اگر شناسنامه رو بخواهید دو تا شناسنامه میگیره تا شناسنامه خودتو بده اول استخدام میگه جای پارکینگ ولی دروغه و هرروز پلیس ماشینها رو جریمه میکنه غذای شرکت که تخم مرغ و سیب زمینی وعدهای دیگه پوره سیب زمینی فلافل بندری ماکارونی مزایا هیچ چیز ندارن آذوقه که موقع استخدام میکن دروغه هیچ مزایایی جز یک مشت مدیر و پرسنل روانی ندارن و تجهیزات کهنه
_data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml
من چند وقت قبل با دیدن آگهی پر زرق و برق استخدامی ایشون به شرکت مراجعه کردم کادر داغونی دیدم دختر بچه های کم سن که فوری دستگاه کارت خوان جلوت می زارن برای کارت کشیدن و آموزش حسابداری مقدماتی به قیمت گزاف بعد کلی دوندگی و صبر هم آخرش خودت خسته میشی میری تجربه جالبی نیست در کل این جور جاها ترفند پول گرفتن هست فقط
من اواسط سال ۱۴۰۴ وارد هاست ایران شدم. اولش به خاطر کامنتهای اینجا و حرفهایی که شنیده بودم با ترس و لرز شروع به همکاری کردم اما به کار خیلی نیاز داشتم اون زمان چیزی که من متوجه شدم، قبلا انگار یه خانمی اینجا همه کاره بوده که همه ازش ناراضی بودن و شرکت هم یه مدتی دچار مشکلات زیادی بوده و تعدیل نیرو داشته این مدتی که من تو این شرکت هستم حالا شانس من بوده یا چی بنظر میرسه اون مشکلات قدیمیشون حل شده و اون خانم هم دیگه اینجا کار نمیکنه:) من تجربه کاری مثبتی دارم البته اینجا کار خیلی زیاده چون تعداد آدمها نسبت به کار کمه ولی محیط خوبی داره، آدمها همراهن و حس و حال دوستانهای داره حقوقها هم به موقعست و کلی آپشنهای متنوع تو پکیج دستمزدشون دارن امیدوارم اوضاع حداقل اینطوری بمونه من که فعلا خیلی راضی هستم
موسسه پارسیان حساب موسسه آموزشی حسابداری هست به روش قرون وسطا و واقعا چیز خاصی یادت نمی دهند و به بهانه استخدام بارها و بارها از آدم پول می گیرند چهارتا منشی خانم بد رفتار هم داره که با احترامی افراد را بیرون می کنند و هزار بهانه و توجیه..و در نهایت هیچ فردی استخدام نمی شود لطفاً به این جور مراکز اعتماد نکنید
من تقریبا یکسال و کمی بیشتر با شرکت دفراز همکاری داشتم ، محیط بسیار صمیمی و همراه با احترام بود، افراد تحصیل کرده اونجا بودند ، مشتریان بزرگی داشتند و پرداخت حقوق هم تقریبا به موقع بود ، ولی من می خواستم برای سال 1405 درصد افزایش حقوق ام بیشتر از پیشنهاد خود شرکت باشد، که متاسفانه به توافق نرسیدیم و مجبور شدم از شرکت جدا شوم، به هر حال تجربه و دوره خوبی بود و برای شرکت در مسیر کاریش آرزوی موفقیت می کنم