ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۱۸ از ۲۲
مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

اگه به عنوان برنامه نویس می‌خواین وارد مادیران بشید ، باید فاتحه اعصاب و روانتون بخونید، یک مدیر مریض ، سمی ، آزار دهنده داره، یه خانم غرغرو. که از زندگی و کار آدم و بی زار میکنه

پرداخت حقوق به موقع
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
حقوق ناکافی
آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

تجربه حدود دو سال کار توی این شرکت رو دارم و تجربیات مثبت و منفیم رو میگم تا شاید کمکی به بقیه بکنه. من به عنوان یه ادم بی سابقه وارد این شرکت شدم و با این وجود هیچ اموزشی برای من نذاشتن تا تجهیزی که تولید میکنن(برج خنک کن) رو توضیح و یاد بدن با اینکه من به عنوان کارشناس مهندسی استخدام شدم ولی انتظار بر این بود که کارهای زیادی که برام تعریف میکردن رو به خوبی انجام بدم. شرکت اصلا پایدار نیس و نمیدونی این مدیر یا همکاری که داری باهاش کار میکنی چه مدت دیگه توی شرکت هست و عموما نیروها هر شش ماه از شرکت میرن و افراد جدیدی میان که عمدتا هم گول ظاهر شیک و حرفای رویا پردازانه در هنگام مصاحبه رو میخورن. هیچ وقت نمیدونی حقوق بعدی ای که قراره بگیری کی هستش و حتی ایا درست و کامل دریافت میکنی یا نه! توی یکی از مهم ترین قسمت های شرکت که واحد مالیش هستش ادمای بسیار غیر حرفه و کارنابلدی هستن که اگر یکبار اشتباه نکنن باید تعجب کنید. هیچگونه اضافه کاری این بهت نمیدن درحالی که جلسات عموما بعد تایم کاریه و حتی انتظارشون اینه یدون دریافتی اضافه کار وایستی. میتونست خیلی شرکت خوبی باشه برای کار کردن چون پروژه های زیاد و خوبی داره و درامدشم بسیار خوبه ولی متاسفانه اینطور نیست.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

شرکت اریا بنیز به جرات میشه گفت جز انگاشت شمار شرکتایی هستش که از منشی گرفته تا مهندساش و حتی بعضی از مدیراش(عموم مدیرای سابقش) از شرایط کاری و حقوقی ناراضی هستند. شما اگه هر شش ماه بری به شرکت سر بزنی به جرات میشه گفت بالای ۶۰ درصد نیروها رو نمیشناسی چون همشون جدیدا و نکته جالبه اینه که مدیر عامل شرکت اقای یعقوبی با افتخار میگن که رفتن نیروها از شرکت نه تنها بد نیس بلکه خیلیم خوبه چون میرن یه جورایی سفیر شرکت اریابنیز میشن توی شرکتای دیگه و برند اریابنیز رو تبلیغ میکنن :)) حالا بماند که اکثریت افرادی که از شرکت جدا میشن کارشون به دعوا و شکایت میرسه. از حق نگذریم ادمای خوب هم توی این شرکت بودن مثلا مدیر مهندسی سابق ولی خو متاسفانه این شرکت با بی لیاقتی کامل هیچ کدومشون رو نتونست حقظ کنه. حقوق ها با تاخیر بغضا زیاد پرداخت میشه و هیچ وقت هیچکس پاسخ گو نیس حتی یه عذر خواهی ساده هم نمیکنن و بعضا متاسفانه نیرو ها‌رو خر فرض میکنن، مثلا حقوق بهمن پارسال رو پنج فروردین با کلی دعوا پرداخت کردن و توجیهشون این بود که بانک اشتباه کرده، انقدر وجدان و شعورم نداشتن که بگن شب عیده و ادمای نیاز به پول دارن اونم موقعی که دو ماهه دریافتی نداشتن و به دروغ تا ۲۸ اسفند میگفتن داریم پرداخت میکنیم پیامکش براتون میاد. خلاصه این شرکت اینه یه شرکت کوچیک با توهم خود بزرگ پنداری

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۹ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

شرکتی با فضای بزرگ و شیک و طراحی مدرن هستش که پروژه های نسبتا زیاد و خوبی داره ولی همیشه پروژه ها با تاخیر زیادی انجام میشن و هیچ نظمی در انجامش وجود نداره، با وجود اینکه درصد دریافت پیش پرداخت پروژه ها نسبتا بالاست اما هیچ وقت این شرکت خودشو ملزم ندونسته که نیروها باید به موقع حقوقشونو دریافت کنن و اگر اعتراضی هم کنید به سرعت یه جلسه تشکیل میدن که مدیرعامل میاد مهملاتی همچون اینکه شما دارید توی یه برند کار میکنید و قدر صندلی ای که روش نشستیت رو نمیدونید و میان پنج تا فاکتور معرفی میکنن که اینا باید برای کارمند اصل باشه واگر اینا براش اصل و مهم نباشه همه حرفاش از اعتبار ساقطه و صرفا غر محسوب میشه که توی این پنج تا فاکتور نه حقوق و دستمزد وجود داره نه هیچ جنبه مالی ای، عملا دیدشون اینه شما نباید برای پول کار کنید. شرکت به دو دسته مدیر ارشد و کارشناس تقسیم میشه و عملا کارشناس ارشد و سرپرست و یا مدیر بخشی وجود نداره و حتی به جرات میشه گفت تعداد مدیرها از کارشناس ها هم بیشتره! بیشتر نیرو موقع اتمام همکاری با این شرکت مجبور میشن برن شکایت کنن چون شرکت طلب رو انقدر میپیچونه تا مجبور به شکایت شی و زیر شش ماه چیزی دریافت نمیکنی. عجیبه با وجود این همه شکایت بیمه هیچ کاری نمیکنه و باعث میشه این شرکتا هر روز پررو تر بشن و حق نیروها رو بخورن.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

این شرکت در همون لحظه ورود سعی میکنه شمارو توی دام خودش بندازه اول از همه بگم از حقوق و قرار داد که هیچ خبری نیست و آماده پرداخت چهار ماه یکبار باشید. بخش جالب ماجرا اینجاست که یک سری ها هستن که همیشه حقوقشون به موقعست و سوگولی های شرکتن. از پروژه های بزرگ و بین المللی و بازار اروپا صحبت میکنن همش در صورتی که حتی بازار ایران رو هم به زور پوشش میده و تماما توهم هستش تنش توی شرکت زیاده تمام کارها عجله ای و دقیقه نودی هستش و آخرشم هیچ کاری پیش نمیشه تقریبا همه توی شرکت مدیر هستن و بهترین توصیفش نظر همون همکار سابقمون هست که میگه به ازای هر 0.8 نفر یک مدیر هست هیچ کدوم از مدیران شرکت سواد و تجربه کافی درست درمونی ندارن و هیچ کاری نمیتونن پیش ببرن و در نهایت کارشناس هارو مقصر میدونن درحالی که شما چهار ماهه حقوق نگرفتید شمارو ساعت ۷ شب میبرن جلسه و از نقشه های آینده شرکت میگن و ازتون میخوان بدون چشم داشت و بر اساس وظیفتون تا دیر وقت کار کنید به شدت بد قول هستن و هر روز با یک جلسه و حرف جدید شمارو توی دور باطل میندازن که چند ماه حقوقتون رو نگیرید و همین هست که هر ۵ ۶ ماه یک بار تمام منابع انسانی و کارگر و نیروهاش فرار میکنن

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

یه شرکت که به اسم هلدینگ کار میکنه و ادعا میکنه ۱۴ شرکت زیر مجموعه داره در حالی که بعضی از این شرکت ها حتی یه نیرو هم نداره، حفظ ظاهر در این شرکت اولویته برای همینم یه جای شیک با متراژ خیلی زیاد توی یه برج رو اجاره کرده و همه از جمله کارفرما ها و نیرو ها گول این ظاهر رو میخورن، هیچ‌ پروژه ای توی تاریخ این شرکت به موقع تحویل داده نشده همون طور که هیچ وقتم حقوق ها به موقع پرداخت نشده، کار کردن پس از تایم کاری براشون خیلی عادیه در حالی که هیچ‌گونه اضافه کاری پرداخت نمیکنن و معمولا جلسات رو بعد از تایم کاری برگزار میکنن. حدود پنج شش نفر هستن که بالای چهار پنج سال توی شرکت سابقه دارن که رده مدیریتی هستند ولی بقیه نیرو ها عموما زیر یکسال توی شرکت سابقه دارند یا بهتره بگم خودشون بیشتر از یکسال نمیمونن و فرار میکنن. نکته جالبه شرکت اینه که با وجود عدم اهمیت به نیروهاش و عدم اجرای درست پروژه ها به راحتی پروژه های بزرگ میگیره و با تاخیر زیاد تحویل میده. توی این شرکت هیچ گونه نظم سازمانی وجود نداره و هیچکس مسئولیت نمیپذیره و پاسخ درستی هم به سوالات و مشکلات نمیدن، بعضا نیروهایی اومدن که بیشتر یکماه از حضورشون میگذره ولی حتی نمیدونن کارشون چیه و چیکار باید بکنن و مدیری نیس که بهشون کار بده! سالانه بیش از ۲۰ جلسه کلاس اموزشی برگزار میشه اما دریغ از یک جمله به درد بخور برای یادگیری. حقوق ها بعضا اشتباه واریز میشن و هر چقدر هم پیگیری کنید مابقی مبلغ پرداخت نمیشه و هی میپیچونن. موقع تسویه حساب هم هر چی رو بپرسی چه جوری حساب شده رییس منابع انسانی فقط میگه نمیدونم و برنامه فلان خودش حساب کرده.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

اگر بخوام خیلی سریع برم سراغ اصل مطلب: شرکت توی بدو ورود سعی میکنه با نشان دادن یک محیط زیبا و شیک شما رو هیجان زده کنه اما پس از یک ماه کار کردن متوجه این موارد میشید: ۱) حقوق ها اصلا به موقع نیست و خیلی راحت بگم رنگ پول رو هم نمیبینید ما توی دوسال فقط سه بار حقوق گرفتیم یک بار پس از ۶ ماه تاخیر فقط ۲) هیچ نظمی توی شرکت وجود نداره هیچ پروژه ای پیش نمیره و همه تقصیرات رو گردن هم میندازن شرکت پر شده از پروژه های بزرگی که فقط ده درصدشون پیش میره ۳) شرکت علاقه زیادی داره شمارو تا چندین ساعت پس از تایم کاری نگه داره حتی تا ۹ شب یا ۱۱ شب ولی هیچ خبری از اضافه کار نیست ۴) همونطور که گفتم شرکت اضافه کاری نمیده ولی علنا بار ها تاکید میکنه همه وظیفه دارن تا ۹ شب ۱۰ شب حضور داشته باشن ۵) کوچکترین ارزشی برای تایم شما قائل نیستن و مدیر مجموعه آقای یعقوبی تمام جلسات را پس از تایم کاری قرار میده و البته هیچ آموزش مفیدی وجود نداره ۶) شرکت هر ۴ ماه یا هر ۶ ماه تمام نیروهاش رو تغییر میده و به عبارتی همه فرار میکنن ۷) مدیران مجموعه نه سواد درستی دارن و نه تجربه کافی درست و منابع شرکت جلوی چشم شما هدر میره ۸) شرکت اصلا وضع مالی بدی نداره وتمام پروژه ها به دلار و یورو هست اما با التماس باید بعد چهار ماه تاخیر حقوقتون رو با مساعده بگیرید امیدوارم توسنته باشم کمکتون کنم

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

۱- بی اهمیت به حقوق و مزایا پرسنل ۲- بی سوادی عمده کارکنان بخصوص مدیران ارشد ۳- بی نظمی فراوان در انجام امور( تاخیر در تحویل تمام پروژه ها،تاخیر در پرداخت حقوق ها و...) ۴- استخدام گله و خروجی گله ای(با عرض معذرت) ۵- ظاهر فوق العاده، باطن متعفن ۶- شرکتی مخصوص ادم های کم لول ۷- محیط بسیار غیر حرفه ای که بیشتر شبیه پارکه تا شرکت ۸- اعتقاد به برند بودن درحالی که از پایه ویرانه ۹- مشخص نبودن وظایف و جایگاه افراد به درستی ۱۰- بال و پر دادن به افراد بی کفایت و کم لول و بی اهمیتی به افرادی که لول بالاتری دارند ۱۱- عاشق برگزاری کلاس های اموزشی جهت بیان ما بهترینیم و هیچکس اندازه ما خوب نیست ۱۲- رویا بافی مضحک و عدم پذیرش واقعیت و شکست

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

این شرکت از لحاظ بین بقیه شرکتا ظراحی خوب و شیکی داره و همین مساله باعث میشه همه ادما موقعی که میان مصاحبه گول ظاهر رو بخورن و فکر کنن چه جای خفنی اومدن در حالی که باطن شرکت کاملا مخالف ظاهره اونه، بیشتر مدیرای شرکت ادمای نشبتا بی سوادی هستن که عموما بزرگترین شرکتی که توش کارکردن همین اریابنیزه، جو شرکت برای همه چی مناسبه جز یادگیری و پیشرفت چون واقعا شاید به زور دو سه نفر باشن که بشه چیزی ازشون یاد گرفت، حقوق ها از زمان تاسیس تا به امروز حتی یک بار هم به موقع پرداخت نشده، هیچ گونه مزایایی به جز همون حقوقی که اونم هیچ تاریخ مشخصی برای دریافت وجو‌نداره، در این شرکت دریافت نمی کنید. بیش از نصف نیرو هاش معمولا هر شش ماه جدا میشن برای همینم هروقت جاب ویژنو چک‌ کنید اگهی استخدام داره، در یک سال گذشته فقط حدود ۱۳ ۱۴ نفر از بخش مهندسیش جدا شدن. شرکت از نظر مالی وضع بسیار خوبی داره ولی با وجود این پول ها عموما باتصمیمات اشتباه و مسخره مدیرش هدر میرن و شرکت خودشو ملزم نمبدونه که باید حقوق ها سر تایم پرداخت بشه، تجربه خودم من سه ماه تاخیر بوده که این تایم بعضا به شش ماه برای سال های قبل می رسید ولی در بهترین حالت با یک ماه تاخیر پرداخت مبکردند. سال ۱۴۰۲ پنج ماه اول سال حقوق رو علی الحساب میدادن(همون حقوق سال قبلش) اونم با یکماه تاخیر. خلاصه یه شرکت با پروژه های نسبتا زیاد ولی بی اهمیت به پرسنل

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

این شرکت مملو از ادمای سطح پایین از نظر علمی و فنی هستش. حقوق ها در ده سال گذشته حتی یک بار هم به موقع پرداخت نشده، برای اضافه کاری هیچ دستمزدی نمیدن،هیچ مزایای رفاهی نداره، بیمه تکمیلی نداره،پاداش فقط برای ادما پاچه خوار هستش، تعداد پروژه نسبتا خوبه ولی هیچ وقت پول برای کارکنان وجود نداره. هیچگونه فرهنگ سازمانی در این شرکت پیدا نمیشه، مدیر منابع انسانی حتی نمیدونه حقوق و بیمه چطوری حساب میشه و جواب همه سوالارو با نمیدونم میده.

پوبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مخفی·۲۳ آبان ۱۴۰۲
۱.۰
مخفی

بعد از بارها تماس و پیگیری چند باره ، چون من اپلای نکرده بودم و آنها رزومه ی من را سرچ کرده بودند. دعوت به مصاحبه شدم رفتم به مصاحبه ، بماند که فرم بلند بالایی نزد نگهبانی بود که باید آنرا پرمی کردم که از شخصی ترین مسائل زندگیت هم سوال پرسیده بودند. بعد از نیم ساعت معطلی نگهبان بالاخره من را راهنمایی کرد به واحد جذب که در بدو ورود با برخورد بسیار سرد و غیر حرفه ای مسئول جذب شرکت مواجه شدم که انگار مجبور بود مصاحبه کنه، دو تا سوال معمولی پرسید که پاسخ دادم ، ادبیات و رفتارش بسیار بی ادبانه و عصبی بود و بعد از 5 دقیقه مصاحبه را تمام کرد !!!و گفت یکشنبه تماس می گیرند که هرگز نگرفتند!!! حیف از وقت و زمانی که برای مراجعه و معطلی و برخورد با یک واحد جذب بیسواد و غیر حرفه ای گذاشتم که حتی آداب بدیهی مصاحبه را نمیدانستند. از من به شما نصیحت برای وقت و شخصیت خودتون ارزش قائل باشید. من که از طرف خودشون دعوت به مصاحبه شدم چنین رفتاری باهام شد. وای به حال افرادی که رزومه ارسال می کنند.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۲۱ آبان ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس

کار توی پرگاس از اون تصمیماتی هست که تا آخر عمرتون بابتش پشیمون هستین. به جرات میگم هییییچ مزایایی نداره ، اما تا دلت بخواد معایب داره که یک تعدادیش رو مینویسم -دیرکرد پرداخت حقوق تا 3 ماه -پرداخت بیمه با حقوق اداره کار -امضای قرارداد با حقوق اداره کار و نه حقوق اصلی شما -حقوق پایین به نسبت بقیه شرکت‌ها -برخورد فاجعه بار منابع انسانی بخصوص مدیریت منابع انسانی -سفته سنگین برای شروع کار -رد نکردن لیست بیمه تکمیلی تا اولین استفاده اما کسر هزینش از حقوق (بالا کشیدن سهم بیمه تکمیلی شما) -نداشتن شرح شغلی و بیکاری دائمی در شرکت (اگر دنبال بیکاری هستین خوبه) -مدیرعاملی که در همه چیز دخالت میکنه و مشکل میکرومنیجمنت داره -نبود هیچ امکانات رفاهی در شرکت -نگه داشتن حقوق آخر و سفته‌ها بعد از پایان کار تا چندین ماه -سنوات و عیدی حداقلی و با حقوق پایه نه حقوق خودتون -ساعت کاری بیشتر از مصوب اداره کار در کل شرکت مناسب افرادی هست که عزت نفسی ندارن یا میخوان بابت بیکاری پول در بیارن و با ضایع شدن حق و حقوقشون مشکلی ندارن

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

تجربه بد از مصاحبه سه سری سوال اکسل، پایتون، مدلسازی ریاضی که بنظرم خود بچه های مشغول اونجا هم نمیتونستن حل کنند سوالات طوری بود که اون فیلد رو مشابه همون شرکت باید کار کرده بودی تا بتونی پاسخ بدی و سوالات کاملا تخصصی خود شرکت بود. ساعت کاری اعلام شده در آگهی هفت تا چهار بود که تو مصاحبه گفتن هفت تا هفت شب از ظاهر شرکت هم نگم دفتر اداری گویا سالهاست زیر خاک بوده.

پیشگام دامپرور سپاهان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ مهر ۱۴۰۲
۱.۰

من تو این شرکت متوجه شدم که حقوقت رو دور از جون مثل سگ میندازن جلوت ، یجور با التماس باید یه قرون یه قرون ازشون بگیری، اصلا کار و زحمتت برای مدیر عامل ارزشمند نیست، اگر آدم فهمیده ای باشی اخراج میشی، مشکل این شرکت مدیران میانی نیستند خود مدیر عامل هست اون باید عوض بشه وگرنه هیچ وقت پیشرفت نمیکنه، برادر و زن برادر مدیر عامل جلو پیشرفت شرکت رو میگیرن و نمیزارن بقیه دست و پا باز کنند.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·UI Designer·۱ مهر ۱۴۰۲
۱.۰
UI Designer

من برای مصاحبه پوزیشن UI/UX رفتم.ساعت 4 قرار داشتیم وقتی رسیدم بهم فرم دادن با یه سری سوالات هوش و ... یه ربع طول کشید پرش کردم به نگهبانشون گفتم که اطلاع بدن.اطلاع دادن گفتن یکم دیگ خبر میکنن که برم داخل جلسه.هرچی منتظر موندم خبری نشد حدود ساعت 5 و 5 دقیقه بود دیگه کلافه شدم و بلند شدم رفتم.واقعا فاجعس منابع انسانی شرکت نتونه یه قرار تنظیم کنه.از همین بی نظمیشون مشخصه چه خبره تو شرکت.خوشحالم که نرفتم با توجه به فیدبک هایی ک میبینم

سیما الکترو طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۱۵ شهریور ۱۴۰۲
۱.۰
کارآموز

سلام. من تابستون سال ۱۴۰۰ به عنوان کارآموز رفتم این شرکت و بعد اگه شرایط خوبی داشته باشه جذب بشم. دو ماهی که قرار بود برم اونجا به بهونه های مختلف و کرونا گفتن که نیا. من کمتر از دو هفته آخر کارآموزی رو اونجا بودم که تقریباً چیزی تو این مدت یاد نگرفتم. فقط یه سری قطعات پخش و پلای الکترونیکی بود که به دستور مدیر شرکت آقای قاسمی برای آشنایی با قطعات گفتن مرتب کن و بزار داخل قفسه ها که انگار یه جور مرتب سازی آزمایشگاه خیلی کوچیک که داخل خود شرکت بود بودش. البته اینو بگم قبل از این که برم شرکت توی اون دو ماه مدیر تحقیق و توسعه شرکت جناب مهندس فتحی خیلی آدم حرفه ای و کار بلد و متشخصی بود و تنها شخصی که به نظرم تو شرکت واقعا آدم کاری و با معلومات بالا بود ایشون بودن که تو مدتی که نبودم زیر نظر ایشون کلی بهم مطلب یاد دادن و مرتباً جلسه آنلاین میذاشتن و کارهای من رو پیگیری میکردن.به من برنامه نویسی میکرو و آلتیوم را به صورت مبتدی آموزش دادن که خیلی به دردم خورد. مدیر اصلی شرکت آقای قاسمی یه آدم معتاد و دائم درحال کشیدن سیگار، مشکوک و به شدت مرموز بود. دائما قرص میخورد که اسم یکی از قرص هاش رو سرچ کردم قرص مربوط به اعصاب روان بود. به نظرم من که کلاً آدم روانی بود ایشون. هر روز صبح با منشیش تو آشپزخونه صبحونه میخورد و من احساس میکردم روابط خاصی بین این دو نفر هست. چون تا نفر سومی میرفت آشپزخونه حرفاشون قطع میشد یا بحث رو عوض میکردن و تنها خانومی بود که همیشه تا دیر وقت میموند شرکت. شرکت خیلی کوچیک بود و به جز مدیر اصلی و منشی و مهندس فتحی یه حسابدار خانم بود که سرش تو کار خودش بود. کار این شرکت روشنایی بود که از شرکت های دیگه چراغ میخریدن و لیبل شرکت خودشون میزدن روش. این چیزایی بود که من تو دو هفته دیدم و تصمیم گرفتم کلاهمم افتاد سمت این شرکت نرم سمتش.

سیما الکترو طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فنی·۱۴ شهریور ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس فنی

من در مصاحبه این شرکت قبول شدم اما نرفتم اسفند سال 97 نیاز به نیروی فنی داشتند که پس از شش جلسه مصاحبه( یعنی شش بار من رو به مصاحبه دعوت کرد!) و پس از شش جلسه گفتن باید همزمان هم در شرکت عبیدی کار کنی هم برای ما، بری اونجا بهت ناهار هم میدن تازه. خلاصه روز اول دیدم محیط شرکت فاجعه بود، یک شرخر حدود ساعت سه وارد شرکت شد، و یک دلال طلا ساعت چهار و نیم، اصلا معلوم نبود که کار این شرکت چیه و همه کاری توش انجام میدادن، بعد خود جناب بنیامین اومدند و یک لوله به من دادند که برش بزنم :)) و بعد هم یک لامپ ال ای دی که مونتاژشون کنم، وقتی دیدم انقدر اوضاع بی ریخته همون روز دوم دمم رو گذاشتم روی کولم و فرار کردم.

سیما الکترو طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۴ شهریور ۱۴۰۲
۱.۰

توی شرکت سیما الکترو طب هر کار مرتبط و غیر مرتبط به شما سپرده میشه چون تعداد کمه. مثلا اگر به عنوان حسابدار سیما الکترو طب باشید ممکنه انبارداری بدن و کار مدیریت مالی رو هم به شما بسپرن و همه چیز گردن شماست. حتی ممکنه بگن که خریدهای شرکت سیما الکترو طب و کارهای در حد کارگری مثل مونتاژ چراغ هم انجام بدید. در عوض بر خلاف ادعای خودشون حقوق تقریبا هیچ وقت سر وقت پرداخت نمیشه حتی در حد سه ماه ممکنه عقب بیوفته. حقوق حداقل وزارت کاری و کلی با منت حقوق میدن. هیچ وقت گول حرف هاشون رو نخورید که کلی وعده بهتون میدن و خیلی تاکید دارن که سیما الکترو طب یه مثل اعضای به خانواده است. وقتی از شرکت سیما الکترو طب بخوایید بیایید بیرون اون موقع است که میفهمید نه تنها غریبه اید بلکه دشمنتونن. سفته سعی کنید ندید حتی حسن نیت کار چون ممکنه بعد یک سوال و خورده ای کار کردن یفته رو به بهونه های مختلف ندن. مورد داشتیم حتی قرارداد نبستن و حقوق چند ماه شخص رو پرداخت نکردن (اون شخص واقعا نابغه بود و از دانشگاه برتر کشور اومده بود تجربه کسب کنه) و شرکت سیما الکترو طب از شخص حتی شکایت واهی هم کرده بود و کلی داستان شده بود. به شخصه بهتون میگم که سراغ شرکت سیما الکترو طب و شرکت های کوچیک (زیر حداقل ۲۰ نفر) نرید.

سیما الکترو طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس الکترونیک ·۱۴ شهریور ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس الکترونیک

سلام، من سه ماه تو این شرکت کار کردم مدیرش اقای بنیامین قاسمی هست، توافق کرده بودیم به مرور که دوره آزمایشی سه ماهه میگذره حقوقم افزایش پیدا کنه، از روز اول هربار گفتم حقوقم چقدره طفره میرفت و نمیگفت تا دو ماه که هیچ خبری از حقوق نشد وقتی هم میگفتم میگفت پول نداریم، بعد دوماه به اسرار و اجبار ۶ تومن برام ریخت گفت این حقوقت در صورتی که ارشد الکترونیک حداقل اون موقع ۱۰ حقوقش، گفتم از ماه سوم زیاد میشه دیگه گفت نه تا عید زیاد نمیشه که ۱۰ ماه مونده بود، بعد سه ماه برام ۶ تومن دیگه ریخت بازم با کلی منت که من تورو مثه بقیه نمیبینم من حقوق هیچ کیو ندادم و ...، بعد من به عنوان کارشناس الکترونیک تحقیق و توسعه استخدام شدم، گفتم حقوقم هم کم باشه ی چیژی یاد میگیرم، بعد دو هفته فرستادم برج بین الملل تهران سه تا ساختمون ۵۰ طبقه رو راه پله هاشو رو چارپایه چراغ بستن، بعد هم زد زیر حرفش که نه ما اینجا گچ کاری هم داشته باشیم خودمون باید انجام بدیم و گفت باید بری شمس آباد کارگاه پروفیل برش زدن که دو ساعت از تهران دور بود، کلا ۵ نفر بودیم که همون ماه سوم کاریم ۳, نفرمون استعفا دادیم هنوز هم با من تسویه نکرده عیدی سنوات و اضافه کاری هام و بعد یک سال نداده با هر شماره ای هم زنگ زدم بلاکم کرد، یبارم رفتم شرکت عین سریال هشدار برای کبرا ۱۱ تا منو دید با ماشین فرار کرد، همش برا هفت هشت میلیون بعد این اقا مشکل مالی هم نداره ولی عادت کرده مال مردم خوردن انگار، تسویه ی دو نفر دیکه هم با هزار بار زنگ و داد و بی داد ۶ ماه دیگه زد، اینم بگم به اجبار میگفت اضافه کاری وظیفه کارمنده و مدیر بخواد باید بمونه و از ۸ صب تا ۹ شب مارو نگه میداشت با حداقل حقوق کارگری که اونم سه ماه سه ماه نمیداد،

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

اگه به عنوان برنامه نویس می‌خواین وارد مادیران بشید ، باید فاتحه اعصاب و روانتون بخونید، یک مدیر مریض ، سمی ، آزار دهنده داره، یه خانم غرغرو. که از زندگی و کار آدم و بی زار میکنه

پرداخت حقوق به موقع
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
حقوق ناکافی
آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

تجربه حدود دو سال کار توی این شرکت رو دارم و تجربیات مثبت و منفیم رو میگم تا شاید کمکی به بقیه بکنه. من به عنوان یه ادم بی سابقه وارد این شرکت شدم و با این وجود هیچ اموزشی برای من نذاشتن تا تجهیزی که تولید میکنن(برج خنک کن) رو توضیح و یاد بدن با اینکه من به عنوان کارشناس مهندسی استخدام شدم ولی انتظار بر این بود که کارهای زیادی که برام تعریف میکردن رو به خوبی انجام بدم. شرکت اصلا پایدار نیس و نمیدونی این مدیر یا همکاری که داری باهاش کار میکنی چه مدت دیگه توی شرکت هست و عموما نیروها هر شش ماه از شرکت میرن و افراد جدیدی میان که عمدتا هم گول ظاهر شیک و حرفای رویا پردازانه در هنگام مصاحبه رو میخورن. هیچ وقت نمیدونی حقوق بعدی ای که قراره بگیری کی هستش و حتی ایا درست و کامل دریافت میکنی یا نه! توی یکی از مهم ترین قسمت های شرکت که واحد مالیش هستش ادمای بسیار غیر حرفه و کارنابلدی هستن که اگر یکبار اشتباه نکنن باید تعجب کنید. هیچگونه اضافه کاری این بهت نمیدن درحالی که جلسات عموما بعد تایم کاریه و حتی انتظارشون اینه یدون دریافتی اضافه کار وایستی. میتونست خیلی شرکت خوبی باشه برای کار کردن چون پروژه های زیاد و خوبی داره و درامدشم بسیار خوبه ولی متاسفانه اینطور نیست.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

شرکت اریا بنیز به جرات میشه گفت جز انگاشت شمار شرکتایی هستش که از منشی گرفته تا مهندساش و حتی بعضی از مدیراش(عموم مدیرای سابقش) از شرایط کاری و حقوقی ناراضی هستند. شما اگه هر شش ماه بری به شرکت سر بزنی به جرات میشه گفت بالای ۶۰ درصد نیروها رو نمیشناسی چون همشون جدیدا و نکته جالبه اینه که مدیر عامل شرکت اقای یعقوبی با افتخار میگن که رفتن نیروها از شرکت نه تنها بد نیس بلکه خیلیم خوبه چون میرن یه جورایی سفیر شرکت اریابنیز میشن توی شرکتای دیگه و برند اریابنیز رو تبلیغ میکنن :)) حالا بماند که اکثریت افرادی که از شرکت جدا میشن کارشون به دعوا و شکایت میرسه. از حق نگذریم ادمای خوب هم توی این شرکت بودن مثلا مدیر مهندسی سابق ولی خو متاسفانه این شرکت با بی لیاقتی کامل هیچ کدومشون رو نتونست حقظ کنه. حقوق ها با تاخیر بغضا زیاد پرداخت میشه و هیچ وقت هیچکس پاسخ گو نیس حتی یه عذر خواهی ساده هم نمیکنن و بعضا متاسفانه نیرو ها‌رو خر فرض میکنن، مثلا حقوق بهمن پارسال رو پنج فروردین با کلی دعوا پرداخت کردن و توجیهشون این بود که بانک اشتباه کرده، انقدر وجدان و شعورم نداشتن که بگن شب عیده و ادمای نیاز به پول دارن اونم موقعی که دو ماهه دریافتی نداشتن و به دروغ تا ۲۸ اسفند میگفتن داریم پرداخت میکنیم پیامکش براتون میاد. خلاصه این شرکت اینه یه شرکت کوچیک با توهم خود بزرگ پنداری

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۹ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

شرکتی با فضای بزرگ و شیک و طراحی مدرن هستش که پروژه های نسبتا زیاد و خوبی داره ولی همیشه پروژه ها با تاخیر زیادی انجام میشن و هیچ نظمی در انجامش وجود نداره، با وجود اینکه درصد دریافت پیش پرداخت پروژه ها نسبتا بالاست اما هیچ وقت این شرکت خودشو ملزم ندونسته که نیروها باید به موقع حقوقشونو دریافت کنن و اگر اعتراضی هم کنید به سرعت یه جلسه تشکیل میدن که مدیرعامل میاد مهملاتی همچون اینکه شما دارید توی یه برند کار میکنید و قدر صندلی ای که روش نشستیت رو نمیدونید و میان پنج تا فاکتور معرفی میکنن که اینا باید برای کارمند اصل باشه واگر اینا براش اصل و مهم نباشه همه حرفاش از اعتبار ساقطه و صرفا غر محسوب میشه که توی این پنج تا فاکتور نه حقوق و دستمزد وجود داره نه هیچ جنبه مالی ای، عملا دیدشون اینه شما نباید برای پول کار کنید. شرکت به دو دسته مدیر ارشد و کارشناس تقسیم میشه و عملا کارشناس ارشد و سرپرست و یا مدیر بخشی وجود نداره و حتی به جرات میشه گفت تعداد مدیرها از کارشناس ها هم بیشتره! بیشتر نیرو موقع اتمام همکاری با این شرکت مجبور میشن برن شکایت کنن چون شرکت طلب رو انقدر میپیچونه تا مجبور به شکایت شی و زیر شش ماه چیزی دریافت نمیکنی. عجیبه با وجود این همه شکایت بیمه هیچ کاری نمیکنه و باعث میشه این شرکتا هر روز پررو تر بشن و حق نیروها رو بخورن.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

این شرکت در همون لحظه ورود سعی میکنه شمارو توی دام خودش بندازه اول از همه بگم از حقوق و قرار داد که هیچ خبری نیست و آماده پرداخت چهار ماه یکبار باشید. بخش جالب ماجرا اینجاست که یک سری ها هستن که همیشه حقوقشون به موقعست و سوگولی های شرکتن. از پروژه های بزرگ و بین المللی و بازار اروپا صحبت میکنن همش در صورتی که حتی بازار ایران رو هم به زور پوشش میده و تماما توهم هستش تنش توی شرکت زیاده تمام کارها عجله ای و دقیقه نودی هستش و آخرشم هیچ کاری پیش نمیشه تقریبا همه توی شرکت مدیر هستن و بهترین توصیفش نظر همون همکار سابقمون هست که میگه به ازای هر 0.8 نفر یک مدیر هست هیچ کدوم از مدیران شرکت سواد و تجربه کافی درست درمونی ندارن و هیچ کاری نمیتونن پیش ببرن و در نهایت کارشناس هارو مقصر میدونن درحالی که شما چهار ماهه حقوق نگرفتید شمارو ساعت ۷ شب میبرن جلسه و از نقشه های آینده شرکت میگن و ازتون میخوان بدون چشم داشت و بر اساس وظیفتون تا دیر وقت کار کنید به شدت بد قول هستن و هر روز با یک جلسه و حرف جدید شمارو توی دور باطل میندازن که چند ماه حقوقتون رو نگیرید و همین هست که هر ۵ ۶ ماه یک بار تمام منابع انسانی و کارگر و نیروهاش فرار میکنن

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

یه شرکت که به اسم هلدینگ کار میکنه و ادعا میکنه ۱۴ شرکت زیر مجموعه داره در حالی که بعضی از این شرکت ها حتی یه نیرو هم نداره، حفظ ظاهر در این شرکت اولویته برای همینم یه جای شیک با متراژ خیلی زیاد توی یه برج رو اجاره کرده و همه از جمله کارفرما ها و نیرو ها گول این ظاهر رو میخورن، هیچ‌ پروژه ای توی تاریخ این شرکت به موقع تحویل داده نشده همون طور که هیچ وقتم حقوق ها به موقع پرداخت نشده، کار کردن پس از تایم کاری براشون خیلی عادیه در حالی که هیچ‌گونه اضافه کاری پرداخت نمیکنن و معمولا جلسات رو بعد از تایم کاری برگزار میکنن. حدود پنج شش نفر هستن که بالای چهار پنج سال توی شرکت سابقه دارن که رده مدیریتی هستند ولی بقیه نیرو ها عموما زیر یکسال توی شرکت سابقه دارند یا بهتره بگم خودشون بیشتر از یکسال نمیمونن و فرار میکنن. نکته جالبه شرکت اینه که با وجود عدم اهمیت به نیروهاش و عدم اجرای درست پروژه ها به راحتی پروژه های بزرگ میگیره و با تاخیر زیاد تحویل میده. توی این شرکت هیچ گونه نظم سازمانی وجود نداره و هیچکس مسئولیت نمیپذیره و پاسخ درستی هم به سوالات و مشکلات نمیدن، بعضا نیروهایی اومدن که بیشتر یکماه از حضورشون میگذره ولی حتی نمیدونن کارشون چیه و چیکار باید بکنن و مدیری نیس که بهشون کار بده! سالانه بیش از ۲۰ جلسه کلاس اموزشی برگزار میشه اما دریغ از یک جمله به درد بخور برای یادگیری. حقوق ها بعضا اشتباه واریز میشن و هر چقدر هم پیگیری کنید مابقی مبلغ پرداخت نمیشه و هی میپیچونن. موقع تسویه حساب هم هر چی رو بپرسی چه جوری حساب شده رییس منابع انسانی فقط میگه نمیدونم و برنامه فلان خودش حساب کرده.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

اگر بخوام خیلی سریع برم سراغ اصل مطلب: شرکت توی بدو ورود سعی میکنه با نشان دادن یک محیط زیبا و شیک شما رو هیجان زده کنه اما پس از یک ماه کار کردن متوجه این موارد میشید: ۱) حقوق ها اصلا به موقع نیست و خیلی راحت بگم رنگ پول رو هم نمیبینید ما توی دوسال فقط سه بار حقوق گرفتیم یک بار پس از ۶ ماه تاخیر فقط ۲) هیچ نظمی توی شرکت وجود نداره هیچ پروژه ای پیش نمیره و همه تقصیرات رو گردن هم میندازن شرکت پر شده از پروژه های بزرگی که فقط ده درصدشون پیش میره ۳) شرکت علاقه زیادی داره شمارو تا چندین ساعت پس از تایم کاری نگه داره حتی تا ۹ شب یا ۱۱ شب ولی هیچ خبری از اضافه کار نیست ۴) همونطور که گفتم شرکت اضافه کاری نمیده ولی علنا بار ها تاکید میکنه همه وظیفه دارن تا ۹ شب ۱۰ شب حضور داشته باشن ۵) کوچکترین ارزشی برای تایم شما قائل نیستن و مدیر مجموعه آقای یعقوبی تمام جلسات را پس از تایم کاری قرار میده و البته هیچ آموزش مفیدی وجود نداره ۶) شرکت هر ۴ ماه یا هر ۶ ماه تمام نیروهاش رو تغییر میده و به عبارتی همه فرار میکنن ۷) مدیران مجموعه نه سواد درستی دارن و نه تجربه کافی درست و منابع شرکت جلوی چشم شما هدر میره ۸) شرکت اصلا وضع مالی بدی نداره وتمام پروژه ها به دلار و یورو هست اما با التماس باید بعد چهار ماه تاخیر حقوقتون رو با مساعده بگیرید امیدوارم توسنته باشم کمکتون کنم

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

۱- بی اهمیت به حقوق و مزایا پرسنل ۲- بی سوادی عمده کارکنان بخصوص مدیران ارشد ۳- بی نظمی فراوان در انجام امور( تاخیر در تحویل تمام پروژه ها،تاخیر در پرداخت حقوق ها و...) ۴- استخدام گله و خروجی گله ای(با عرض معذرت) ۵- ظاهر فوق العاده، باطن متعفن ۶- شرکتی مخصوص ادم های کم لول ۷- محیط بسیار غیر حرفه ای که بیشتر شبیه پارکه تا شرکت ۸- اعتقاد به برند بودن درحالی که از پایه ویرانه ۹- مشخص نبودن وظایف و جایگاه افراد به درستی ۱۰- بال و پر دادن به افراد بی کفایت و کم لول و بی اهمیتی به افرادی که لول بالاتری دارند ۱۱- عاشق برگزاری کلاس های اموزشی جهت بیان ما بهترینیم و هیچکس اندازه ما خوب نیست ۱۲- رویا بافی مضحک و عدم پذیرش واقعیت و شکست

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

این شرکت از لحاظ بین بقیه شرکتا ظراحی خوب و شیکی داره و همین مساله باعث میشه همه ادما موقعی که میان مصاحبه گول ظاهر رو بخورن و فکر کنن چه جای خفنی اومدن در حالی که باطن شرکت کاملا مخالف ظاهره اونه، بیشتر مدیرای شرکت ادمای نشبتا بی سوادی هستن که عموما بزرگترین شرکتی که توش کارکردن همین اریابنیزه، جو شرکت برای همه چی مناسبه جز یادگیری و پیشرفت چون واقعا شاید به زور دو سه نفر باشن که بشه چیزی ازشون یاد گرفت، حقوق ها از زمان تاسیس تا به امروز حتی یک بار هم به موقع پرداخت نشده، هیچ گونه مزایایی به جز همون حقوقی که اونم هیچ تاریخ مشخصی برای دریافت وجو‌نداره، در این شرکت دریافت نمی کنید. بیش از نصف نیرو هاش معمولا هر شش ماه جدا میشن برای همینم هروقت جاب ویژنو چک‌ کنید اگهی استخدام داره، در یک سال گذشته فقط حدود ۱۳ ۱۴ نفر از بخش مهندسیش جدا شدن. شرکت از نظر مالی وضع بسیار خوبی داره ولی با وجود این پول ها عموما باتصمیمات اشتباه و مسخره مدیرش هدر میرن و شرکت خودشو ملزم نمبدونه که باید حقوق ها سر تایم پرداخت بشه، تجربه خودم من سه ماه تاخیر بوده که این تایم بعضا به شش ماه برای سال های قبل می رسید ولی در بهترین حالت با یک ماه تاخیر پرداخت مبکردند. سال ۱۴۰۲ پنج ماه اول سال حقوق رو علی الحساب میدادن(همون حقوق سال قبلش) اونم با یکماه تاخیر. خلاصه یه شرکت با پروژه های نسبتا زیاد ولی بی اهمیت به پرسنل

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

این شرکت مملو از ادمای سطح پایین از نظر علمی و فنی هستش. حقوق ها در ده سال گذشته حتی یک بار هم به موقع پرداخت نشده، برای اضافه کاری هیچ دستمزدی نمیدن،هیچ مزایای رفاهی نداره، بیمه تکمیلی نداره،پاداش فقط برای ادما پاچه خوار هستش، تعداد پروژه نسبتا خوبه ولی هیچ وقت پول برای کارکنان وجود نداره. هیچگونه فرهنگ سازمانی در این شرکت پیدا نمیشه، مدیر منابع انسانی حتی نمیدونه حقوق و بیمه چطوری حساب میشه و جواب همه سوالارو با نمیدونم میده.

پوبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مخفی·۲۳ آبان ۱۴۰۲
۱.۰
مخفی

بعد از بارها تماس و پیگیری چند باره ، چون من اپلای نکرده بودم و آنها رزومه ی من را سرچ کرده بودند. دعوت به مصاحبه شدم رفتم به مصاحبه ، بماند که فرم بلند بالایی نزد نگهبانی بود که باید آنرا پرمی کردم که از شخصی ترین مسائل زندگیت هم سوال پرسیده بودند. بعد از نیم ساعت معطلی نگهبان بالاخره من را راهنمایی کرد به واحد جذب که در بدو ورود با برخورد بسیار سرد و غیر حرفه ای مسئول جذب شرکت مواجه شدم که انگار مجبور بود مصاحبه کنه، دو تا سوال معمولی پرسید که پاسخ دادم ، ادبیات و رفتارش بسیار بی ادبانه و عصبی بود و بعد از 5 دقیقه مصاحبه را تمام کرد !!!و گفت یکشنبه تماس می گیرند که هرگز نگرفتند!!! حیف از وقت و زمانی که برای مراجعه و معطلی و برخورد با یک واحد جذب بیسواد و غیر حرفه ای گذاشتم که حتی آداب بدیهی مصاحبه را نمیدانستند. از من به شما نصیحت برای وقت و شخصیت خودتون ارزش قائل باشید. من که از طرف خودشون دعوت به مصاحبه شدم چنین رفتاری باهام شد. وای به حال افرادی که رزومه ارسال می کنند.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۲۱ آبان ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس

کار توی پرگاس از اون تصمیماتی هست که تا آخر عمرتون بابتش پشیمون هستین. به جرات میگم هییییچ مزایایی نداره ، اما تا دلت بخواد معایب داره که یک تعدادیش رو مینویسم -دیرکرد پرداخت حقوق تا 3 ماه -پرداخت بیمه با حقوق اداره کار -امضای قرارداد با حقوق اداره کار و نه حقوق اصلی شما -حقوق پایین به نسبت بقیه شرکت‌ها -برخورد فاجعه بار منابع انسانی بخصوص مدیریت منابع انسانی -سفته سنگین برای شروع کار -رد نکردن لیست بیمه تکمیلی تا اولین استفاده اما کسر هزینش از حقوق (بالا کشیدن سهم بیمه تکمیلی شما) -نداشتن شرح شغلی و بیکاری دائمی در شرکت (اگر دنبال بیکاری هستین خوبه) -مدیرعاملی که در همه چیز دخالت میکنه و مشکل میکرومنیجمنت داره -نبود هیچ امکانات رفاهی در شرکت -نگه داشتن حقوق آخر و سفته‌ها بعد از پایان کار تا چندین ماه -سنوات و عیدی حداقلی و با حقوق پایه نه حقوق خودتون -ساعت کاری بیشتر از مصوب اداره کار در کل شرکت مناسب افرادی هست که عزت نفسی ندارن یا میخوان بابت بیکاری پول در بیارن و با ضایع شدن حق و حقوقشون مشکلی ندارن

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

تجربه بد از مصاحبه سه سری سوال اکسل، پایتون، مدلسازی ریاضی که بنظرم خود بچه های مشغول اونجا هم نمیتونستن حل کنند سوالات طوری بود که اون فیلد رو مشابه همون شرکت باید کار کرده بودی تا بتونی پاسخ بدی و سوالات کاملا تخصصی خود شرکت بود. ساعت کاری اعلام شده در آگهی هفت تا چهار بود که تو مصاحبه گفتن هفت تا هفت شب از ظاهر شرکت هم نگم دفتر اداری گویا سالهاست زیر خاک بوده.

پیشگام دامپرور سپاهان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ مهر ۱۴۰۲
۱.۰

من تو این شرکت متوجه شدم که حقوقت رو دور از جون مثل سگ میندازن جلوت ، یجور با التماس باید یه قرون یه قرون ازشون بگیری، اصلا کار و زحمتت برای مدیر عامل ارزشمند نیست، اگر آدم فهمیده ای باشی اخراج میشی، مشکل این شرکت مدیران میانی نیستند خود مدیر عامل هست اون باید عوض بشه وگرنه هیچ وقت پیشرفت نمیکنه، برادر و زن برادر مدیر عامل جلو پیشرفت شرکت رو میگیرن و نمیزارن بقیه دست و پا باز کنند.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·UI Designer·۱ مهر ۱۴۰۲
۱.۰
UI Designer

من برای مصاحبه پوزیشن UI/UX رفتم.ساعت 4 قرار داشتیم وقتی رسیدم بهم فرم دادن با یه سری سوالات هوش و ... یه ربع طول کشید پرش کردم به نگهبانشون گفتم که اطلاع بدن.اطلاع دادن گفتن یکم دیگ خبر میکنن که برم داخل جلسه.هرچی منتظر موندم خبری نشد حدود ساعت 5 و 5 دقیقه بود دیگه کلافه شدم و بلند شدم رفتم.واقعا فاجعس منابع انسانی شرکت نتونه یه قرار تنظیم کنه.از همین بی نظمیشون مشخصه چه خبره تو شرکت.خوشحالم که نرفتم با توجه به فیدبک هایی ک میبینم

سیما الکترو طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۱۵ شهریور ۱۴۰۲
۱.۰
کارآموز

سلام. من تابستون سال ۱۴۰۰ به عنوان کارآموز رفتم این شرکت و بعد اگه شرایط خوبی داشته باشه جذب بشم. دو ماهی که قرار بود برم اونجا به بهونه های مختلف و کرونا گفتن که نیا. من کمتر از دو هفته آخر کارآموزی رو اونجا بودم که تقریباً چیزی تو این مدت یاد نگرفتم. فقط یه سری قطعات پخش و پلای الکترونیکی بود که به دستور مدیر شرکت آقای قاسمی برای آشنایی با قطعات گفتن مرتب کن و بزار داخل قفسه ها که انگار یه جور مرتب سازی آزمایشگاه خیلی کوچیک که داخل خود شرکت بود بودش. البته اینو بگم قبل از این که برم شرکت توی اون دو ماه مدیر تحقیق و توسعه شرکت جناب مهندس فتحی خیلی آدم حرفه ای و کار بلد و متشخصی بود و تنها شخصی که به نظرم تو شرکت واقعا آدم کاری و با معلومات بالا بود ایشون بودن که تو مدتی که نبودم زیر نظر ایشون کلی بهم مطلب یاد دادن و مرتباً جلسه آنلاین میذاشتن و کارهای من رو پیگیری میکردن.به من برنامه نویسی میکرو و آلتیوم را به صورت مبتدی آموزش دادن که خیلی به دردم خورد. مدیر اصلی شرکت آقای قاسمی یه آدم معتاد و دائم درحال کشیدن سیگار، مشکوک و به شدت مرموز بود. دائما قرص میخورد که اسم یکی از قرص هاش رو سرچ کردم قرص مربوط به اعصاب روان بود. به نظرم من که کلاً آدم روانی بود ایشون. هر روز صبح با منشیش تو آشپزخونه صبحونه میخورد و من احساس میکردم روابط خاصی بین این دو نفر هست. چون تا نفر سومی میرفت آشپزخونه حرفاشون قطع میشد یا بحث رو عوض میکردن و تنها خانومی بود که همیشه تا دیر وقت میموند شرکت. شرکت خیلی کوچیک بود و به جز مدیر اصلی و منشی و مهندس فتحی یه حسابدار خانم بود که سرش تو کار خودش بود. کار این شرکت روشنایی بود که از شرکت های دیگه چراغ میخریدن و لیبل شرکت خودشون میزدن روش. این چیزایی بود که من تو دو هفته دیدم و تصمیم گرفتم کلاهمم افتاد سمت این شرکت نرم سمتش.

سیما الکترو طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فنی·۱۴ شهریور ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس فنی

من در مصاحبه این شرکت قبول شدم اما نرفتم اسفند سال 97 نیاز به نیروی فنی داشتند که پس از شش جلسه مصاحبه( یعنی شش بار من رو به مصاحبه دعوت کرد!) و پس از شش جلسه گفتن باید همزمان هم در شرکت عبیدی کار کنی هم برای ما، بری اونجا بهت ناهار هم میدن تازه. خلاصه روز اول دیدم محیط شرکت فاجعه بود، یک شرخر حدود ساعت سه وارد شرکت شد، و یک دلال طلا ساعت چهار و نیم، اصلا معلوم نبود که کار این شرکت چیه و همه کاری توش انجام میدادن، بعد خود جناب بنیامین اومدند و یک لوله به من دادند که برش بزنم :)) و بعد هم یک لامپ ال ای دی که مونتاژشون کنم، وقتی دیدم انقدر اوضاع بی ریخته همون روز دوم دمم رو گذاشتم روی کولم و فرار کردم.

سیما الکترو طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۴ شهریور ۱۴۰۲
۱.۰

توی شرکت سیما الکترو طب هر کار مرتبط و غیر مرتبط به شما سپرده میشه چون تعداد کمه. مثلا اگر به عنوان حسابدار سیما الکترو طب باشید ممکنه انبارداری بدن و کار مدیریت مالی رو هم به شما بسپرن و همه چیز گردن شماست. حتی ممکنه بگن که خریدهای شرکت سیما الکترو طب و کارهای در حد کارگری مثل مونتاژ چراغ هم انجام بدید. در عوض بر خلاف ادعای خودشون حقوق تقریبا هیچ وقت سر وقت پرداخت نمیشه حتی در حد سه ماه ممکنه عقب بیوفته. حقوق حداقل وزارت کاری و کلی با منت حقوق میدن. هیچ وقت گول حرف هاشون رو نخورید که کلی وعده بهتون میدن و خیلی تاکید دارن که سیما الکترو طب یه مثل اعضای به خانواده است. وقتی از شرکت سیما الکترو طب بخوایید بیایید بیرون اون موقع است که میفهمید نه تنها غریبه اید بلکه دشمنتونن. سفته سعی کنید ندید حتی حسن نیت کار چون ممکنه بعد یک سوال و خورده ای کار کردن یفته رو به بهونه های مختلف ندن. مورد داشتیم حتی قرارداد نبستن و حقوق چند ماه شخص رو پرداخت نکردن (اون شخص واقعا نابغه بود و از دانشگاه برتر کشور اومده بود تجربه کسب کنه) و شرکت سیما الکترو طب از شخص حتی شکایت واهی هم کرده بود و کلی داستان شده بود. به شخصه بهتون میگم که سراغ شرکت سیما الکترو طب و شرکت های کوچیک (زیر حداقل ۲۰ نفر) نرید.

سیما الکترو طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس الکترونیک ·۱۴ شهریور ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس الکترونیک

سلام، من سه ماه تو این شرکت کار کردم مدیرش اقای بنیامین قاسمی هست، توافق کرده بودیم به مرور که دوره آزمایشی سه ماهه میگذره حقوقم افزایش پیدا کنه، از روز اول هربار گفتم حقوقم چقدره طفره میرفت و نمیگفت تا دو ماه که هیچ خبری از حقوق نشد وقتی هم میگفتم میگفت پول نداریم، بعد دوماه به اسرار و اجبار ۶ تومن برام ریخت گفت این حقوقت در صورتی که ارشد الکترونیک حداقل اون موقع ۱۰ حقوقش، گفتم از ماه سوم زیاد میشه دیگه گفت نه تا عید زیاد نمیشه که ۱۰ ماه مونده بود، بعد سه ماه برام ۶ تومن دیگه ریخت بازم با کلی منت که من تورو مثه بقیه نمیبینم من حقوق هیچ کیو ندادم و ...، بعد من به عنوان کارشناس الکترونیک تحقیق و توسعه استخدام شدم، گفتم حقوقم هم کم باشه ی چیژی یاد میگیرم، بعد دو هفته فرستادم برج بین الملل تهران سه تا ساختمون ۵۰ طبقه رو راه پله هاشو رو چارپایه چراغ بستن، بعد هم زد زیر حرفش که نه ما اینجا گچ کاری هم داشته باشیم خودمون باید انجام بدیم و گفت باید بری شمس آباد کارگاه پروفیل برش زدن که دو ساعت از تهران دور بود، کلا ۵ نفر بودیم که همون ماه سوم کاریم ۳, نفرمون استعفا دادیم هنوز هم با من تسویه نکرده عیدی سنوات و اضافه کاری هام و بعد یک سال نداده با هر شماره ای هم زنگ زدم بلاکم کرد، یبارم رفتم شرکت عین سریال هشدار برای کبرا ۱۱ تا منو دید با ماشین فرار کرد، همش برا هفت هشت میلیون بعد این اقا مشکل مالی هم نداره ولی عادت کرده مال مردم خوردن انگار، تسویه ی دو نفر دیکه هم با هزار بار زنگ و داد و بی داد ۶ ماه دیگه زد، اینم بگم به اجبار میگفت اضافه کاری وظیفه کارمنده و مدیر بخواد باید بمونه و از ۸ صب تا ۹ شب مارو نگه میداشت با حداقل حقوق کارگری که اونم سه ماه سه ماه نمیداد،