ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۶ از ۲۲
صنعت سازان کسری پرند (لیمون)
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اداری·۲۹ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
اداری

تماس گرفتم با کارخونه وصلم کردن به یه خانومه و از شون پرسیدم نیروی اداری میخواین سریع گفت نه .بعد دیدم که اگهی کارمند اداریشونو گذاشته تو سایتای کار یابی حتی حاضر نشدن رزومه مو براشون بفرستم. نمیدونم این چه رفتاری بود میخواستم رزومه بفرستم واسشون موفق باشید

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·واحد مالی·۲۷ شهریور ۱۴۰۴
۳.۰
واحد مالی

سلام و عرض ادب ،بنده بیش از ۴ ساله در خدمت مجموعه هستم . شرکت تاخیر حقوق ۳ ماهه خودش همچنان داره ، برخلاف صحبتی که معاونت مالی در جلسه انلاین بعد از جنگ گذاشتن و گفته شد که تاخیر حقوق قراره کم بشه و نقدینگی بیاد و این حرفا ، به این عمل نشد واقعا متاسفم که این میگم اما شرکت واقعا تو مساعل اولیه خودش هم مونده مثل تامین دستمال کاغذی شرکت برای کارمنداش هیچ ارزش و احترامی قاعل نیست مثال میزنم تعمیر کولر شعبات ، که بیش از ۲ ماه خبر دارم یکی از شعبات درگیرش بود و آقایون سر لجبازی دو فرد تعمیر نمیکردن مشکلات مدیریتی شرکت هم کم نیست ، اختلاف فلان مدیر با فلان نفر باعث حاشیه سازی تو دفتر مرکزی میشه ، آقایون حتی سر جلسات باهم اتفاق نظر ندارن جمع بندی کنم شرکت برای افراد تازه کار محیط خوبیه و باعث رزومه سازی میشه اما مشکلات زیادی هم داره

صنایع غذایی بیژن
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروش ·۲۵ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
فروش

فقط شرکتی که باید دستمال به دست باشی و زیرآب بقیه بزنی تا بتونی کار کنی مدیر جدیدی هم که آوردن فقط حرف زدن مفت بلده نه سواد داره نه شخصیت خواهشاً وقت و عمر خودتون بابت کار کردن تو این شرکت هدر ندین از بیرون قشنگه وقتی واردش میشی از باغ وحش هم بدتره

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.....·۲۴ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
.....

اقا ما واسه مصاحبه رفته بودیم قبول نکردن توقع دارن طرف ۲۰ سال سابقه کار داشته باشه اونم مرتبط. چی بگم دیگه. ساعت کاریش شنبه تا پنج شنبه ۷ تا۷ هیچ تعطیلیم نداره تعطیلات رسمی باید بری سرکار فقط فقط عاشورا وتاسوعا تعطیلی داره همین . قبل تبلیغات و معروفیتش نیرو جوان تازه کار قبول میکردن بعد معروفیتش دیگه حتی جواب تماسات هم نمیدن موفق باشید

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۲ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰

واقعا ناراحت کننده هست . ازتون خواهش میکنم به عنوان یک ایرانی افراد رو گمراه نکنید . اصلا کار شایسته ای نیست که به دروغ از این شرکت تعریف میکنید . من تقریبا 90 درصد افراد این شرکت از دوستانم هستند و هیچ کدام از پرسنل از این شرکت و مدیرانشون رضایت ندارند. چرا به دروغ برای رفع نیاز شرکت خودتون باعث میشید که افرادی تجربه بسیار بسیار تلخ رو داشته باشند . من مطمعن هستم هر جا تعریفی از این شرکت شده فقط و فقط از طرف خود منابع انسانی شرکت برای پوشش تعارضاتش بوده . و اون پیام سیاست کاری شرکت هست. دوستان من هم که در اون شرکت مانده اند فقط و فقط یک علت دارد جای دیگری براشون هنوز پیدا نشده . هر کدام از دوستان به محض اینکه جایگزین کاری پیدا میکنند مشتاقانه از این شرکت خارج میشن. از واحد منابع انسانی این شرکت تمنا میکنم به دروغ برای رفع نیاز کاری خود تبلیغ در اینجا نکنید . واقعیت به اندازه کافی مردم درگیر ناراحتی و ناترازی و مشکلات معیشتی هستند و به خود خدا سوگند که این شرکت جز بیمار کردن روح و روان آدمها و بیگاری چیزی ارمغان ندارد. پس به حال امروز مردم رو برای رفع نیاز خود بدتر نکنید.( از لحاظ مالی هم بیگاری برای کارمندان و سرپرستان و مدیران میانی شرکت هست و حقوق عالی برای چند مدیر رده بالایی . حتی خیلی راحت اضافه کاری که واقعا براش از جون و دل وقت گذاشتید تایید نمیکنند) من هرچی نوشتم صادقانه به خود خدا قسم نوشتم امیدوارم بتونم کمک کرده باشم.

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.......·۲۰ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
.......

اونایی که مصاحبه رد شدن چیزیو از دست ندادن کلا این کارخونه فقط به فکر مشتریاشه تا کارگراش و... .....................................................

بیمه
عدم توازن کار و زندگی
عدم امکان استراحت بین کار
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
آفاق خودرو موتور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی·۱۸ شهریور ۱۴۰۴
۳.۰
منابع انسانی

شرکی به شدت بی نظم با مدیریت خیلی خیلی ضعیف هر ماه هم دارین نیرو جذب میکنن چون هیچکس نمیمونه اگهی های استخدام که ببینید متوجه موضوع میشید به نظرم اصلا ایندتون خراب نکنید

بیمه
عدم توازن کار و زندگی
نداشتن بیمه تکمیلی
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
ساعت کاری بالا
بی نظمی کاری
عدم امکان استراحت بین کار
پایه حقوق کم
عدم دریافت پاداش
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
کنترل افراد با دوربین
مدیریت ضعیف
بد قول
شرکت کوچک
صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه·۱۷ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
مصاحبه

سلام من دوماه پیش برای مصاحبه کارمند اداری رفته بودم کارخانه بدر فود که داخل شهرک صنعتی هست. تو حراست فرم پر کردم چند دقیقه نشستم اونجا هنگامی که آشغال هارو خالی میکنن به شدت بوی بدی میاد اونجا ولی داخل ساختمان برای مصاحبه رفتم اینطوری نبود سیستم تهویه داشت اول با یه خانم خوشرو و خوش برخورد حرف زدم که بهم گفت حقوقا بدون اضافه کاری حول هوش ۱۴ الی ۱۵ درمیاد ساعت کاریشم ۷ صبح تا ۵ ربع هست . بعدش با یه اقای فوق العاده بد اخلاق مزخرف مصاحبه کردم که بانگاهش میخواست ادمو بخوره فوق العاده بدداخلاق و بد بود و فقط میخواست با حرفاش تحقیرت کنه خلاصه که اینهمه راه که رفتم الکی بود وقبولم نکردن گفتن حالا چند نفر دیگه هم میخوان بیان مصاحبه اگه از تو بهتر نبود بهت زنگ میزنیم این طوری ردم کردن و بعد چند روز تماس گرفتم بهم گفتن استخدام انجام شده الانم هر ماه اون اگهی رو تو سایتا میبینم حتی حاظر نشدن چند روز آزمایشی کار کنم شاید کارم خوب بود گفتن تجربه کاریت کافی نیست و مرتبط نیست .واقعا متاسفم واسه این کارخانه فقط الکی رد میکنن مجبور شدم واسه کار برم پرند که خیلی دور تره از محل زندگیم هست . کلا واسه مصاحبه نرید نه حقوقش خوبه نه اخلاقا

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۰ شهریور ۱۴۰۴
۳.۰
کارشناس

مجموع همکاری من با اروا بیشتر از 1.5 سال بوده است. تجربه ای سخت و جذاب سخت از منظر حضور در یک سازمان عملگرا و جذاب به جهت همکاری با مدیران بزرگ بسیاری از تجربیات کارکنان اروا این تجربه را داشته اند . مسیر سخت ، آدم‌های سخت می سازد و انسان‌های صبور میخواهد.

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس انبار·۹ شهریور ۱۴۰۴
۳.۰
کارشناس انبار

بی تظم ترین و بی تعهد ترین شرکت بعنوان کارشناس انبار با من مصاحبه کردم و استخدام شدم ولی درعمل بعنوان کارگرساده انبار مشغول شدم فقط وعده و وعید میدن ولی درعمل یک شرکت با مدیران بی سواد و مریض که فقط درباغ سبز رو هنگام مصاحبه استخدام نشون میدن امیدوارم هیچ کس سروکارش به این شرکت نیافته

صنعت سازان کسری پرند (لیمون)
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.....·۸ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
.....

با اینکه مرخصی حق تموم کارکنان کارخانه ها هست ولی این شرکت مرخصی اصولا نمیده و به سختی هم مرخصی داده میشه البته اگه مرخصی بدن بهتون .تموم کارخانه ها حداقل ۲ روز درماه مرخصی دارن ولی این کارخانه لیمون داخل شهرک صنعتی پرند اصلا همچین چیزی نیست پایه حقوقا کم شده و حقوق رو طبقه بندی مشاغل کردن که حتی برایربعضی شغل ها کمترراز وزارت کارم میشه تو اگهیاش اصلا حقوق رو نمیزنن که موقع مصاحبه فقط مدیریت بهت میگه و اصلا هیچ کدوم از کارمندا حقوق مطلع نیستن وفقط مدیرت حقوق تایین میکنه . قبلا خیلی کارخانه بهتری بود ولی هرچی که میگذره بدتر میشه مدیران ارشد کلا دخالت میکنن تو تمام امور. هیچ مزا یایی نداره کار کردن داخل این کار خانه، بیمه ناهار سرویس تمام کارخانه های اطراف دارن حتی تو اگهی های شغلیشونم میتونید ببینید. اصلا امنیت شغلی نداره وبه کارشناسان کمی بیشتر از وزارت کار میدن

یاکس
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۸ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰

سلام دوستان تجربه بنده عین حقیقت بدوراز اغراق وصادقانه امیدوارم به کارتون بیاد.بنده مدت45روزربااین شرکت همکاری کردم روز مصاحبه ادعای حقوق بالاتر ازوزارت کار که وقتی وارد میشی میفهمی ازخیلی چیزای دیگه زدن مثلا روز پنج شنبه که همه جا اضافه کار اینا12ساعت کارفقط4ساعت حساب میکنند روزای جمعه وتعظیل رسمی ک همه جا تعطیل کاری اضافه کارعادی میزنند این بعد مالی بعد فرهنگی وارزش سازمان بشدت باچیزی ک میگن فرق داره تولید محیطی بسیار مسموم غیرحرفه ای داره سرپرست های ک مثلا یکسال ونیم اونجان مثل اقای م واقای م مثلا تحصیلکرده هستن ولیسانس صنایع ولی هیچ درکی ازسرپرستی مدیریت منابع انسانی واخلاق ندارند بیشتر دنبال ظاهر سن کم خوش مشربی خانمها و....هستن مورد داریم طرف14ساعت لنز میزاره چشماش میگ طبی ب همه وبیرون همین شخص باسرپرست دیدن و...تاته غصه بخونید خودتون ..این شخص شده یهترین نیرو اقای م..خلاصه کلام چیزی به اسم انصاف اخلاق نیس روابط زن‌ومرد عادی اونجا تاگندش درنیاد پیش نمیگیرن نمونه عرض کردم سرپرست ها کاملا سلیقه ای بامعیارایی ک گفتم نفرات خط شون میچینن باقی افرادی ک ب حق وحقوقشون اگاهن یاقاطی این بازیا نشن براشون راحت حاشیه میسازن والکی تعدیل میشن منابع انسانی ومدیرکارخونه هم اصلا خودشون برای کشف حقیقت واصلاح امور اذیت نمیکنند بیشتر جنبه فرمالیته داره وبایک ارزیابی فیک رییس سالن راحت حذف میشی..‌خلاصه کلام محیط مسموم کاملا غیرحرفه ای وپر از روابط خارج عرف فحاشی واصلابرای ادمی ک منطقی دنبال انصاف و اگاهی داره وخصوصا خانمهای باخانواده وباشرافت که دنبال روزی حلال هستن خوب نیس چون معیازشون برای خانمها گفتم چ چیزایی هست. هرچیزی جز کار...فقط یک هفته اول همه چیز عادی وخوب بعداون شخصیت تک تک پرسنل قدیمی سمی سرپرست های نولول وبقیه میفهمید کلا جزبدترین تجربه های کاری عمرم بود اصلا چیزی به اسم انصاف اخلاق وادمیت تومجموعه شون نیس وسلام .

پذیرا نوش شیرین (بانیان)
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر·۷ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
مدیر

مدیرعامل بی سواد پرسنل را با وعده های توخالی جذب می کند و بعد از چندماه اخراج میکند، حقوق تا زملنی که درخواست مساعده ثبت نکنی داده نمیشود ، محاسبه حقوق صحیح نیست و به بهانه های مختلف پرسنل را جریمه مالی میکند ، بیمه برای همه حداقل رد میشود و صبح باید اعلام کنی چه کاری داری، بعدازظهر گزازش بدهی چه کاری کردی ، محیط بیش از حد سمی ، مدیرعامل از همه مسموم تر

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مالی و خزانه·۶ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
مالی و خزانه

اندر احوالات تیمارستان پرگاس فقط این را بگویم که مدیر عامل کریمی دو پیام پایین قبل را در تجربه کاری ثبت کرد که در برود از حرکت که سر کامکار رو شیره مالید و خودش را قالب کرد. کامکار هم این را بداند اسنادی از روابط کریمی از تهرانی بگیر تا الی آخر هست که به شرکت پست خواهد شد. این شرکت چند آدم حسابی مانند ناصری فرهادی طاهری بیات میرزایی توسط کریمی همیشه زیرآبشان زد شد و کامکار کوچولو بسیار ساده اس گول خورد.

صنعت سازان کسری پرند (لیمون)
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه·۵ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
مصاحبه

تماس گرفتم باشرکت اون خانومه گوشی روم قطع کرد فوق العاده اعضای کارخانه بی ادب هستن خیلی خشن هستن واقعا بهم بر خورد از این کارشون نمی دونم چرا اینطور رفتار میکنن میخواستم سوال بپرسم ازشون

سرویس رفت و آمد
محیط غیر حرفه ای
صنعت سازان کسری پرند (لیمون)
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۵ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
کارمند

کارخانه لیمون پرند تو اگهی های شغلیش هیچ وقت حقوق رو تاایین نمیکنه واسه اینکه مجبور بشی حضوری بری اونجا و چون حقوق برااساس دسته بندی مشاغل هستش و پایه حقوقارو کم کردن

شرکت بزرگ
عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
عدم دریافت پاداش
صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر·۱ شهریور ۱۴۰۴
۲.۰
کارگر

داخل کارخانه نصیر اباد بدر به عنوان کارگر بودم ساعت کاریش تقریا ۷تا۷ شب هستش که حقوقش برای من شد ۱۵ تومن وایسادنی زیاد داره یه ربع تایم ناهاره کار سختی نیست ولی همش باید وایسی خیار پوست بگیری پیاز پوست بگیر خیار بکنی تو دستگاه خورد کنه از این جور چیزا من اومدم بیرون بخاطر عدم توازن کار رو زندگی وحقوق کم

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اداری·۳۱ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰
اداری

من برای مصاحبه رفته بودم البته رد شدم چون نیروی تازه کار بودم وکارخانه نیروی جونیور قبول نمی کنه حقوقشم بهم گفتن بدون اضافه کاری ۱۴ تومن یعنی از ساعت ۷ تا۵عصر. کلا هر شرکت اطراف رفتم برای کار قبولم نکردن گفتن تجربه نداری واقعا دیگه هیچ کارخونه ایی برای تازه کارا جا نداره انگار باید از از بچگی کار کنی و تجربه حتما مرتبط داشته باشی . واقعا زندگی برای تازه کارا سخته چون هیجا بهشون کار نمیدن واقعا نمیدونم با این وضع باید چیکار کرد خوب آموزش بدین به طرف با آموزش دادن که چیزی ازتون کم نمیشه. همه نیروی با تجربه میخوان

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۱ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰

ساعت کاری این شرکت بالا ست ار ۷ تا۷ حقوقش ۱۵ تومن پیشنهاد نمی کنم جایی برید حقوق وساعتش کم باشه ناهارش کیفیت نداره کلا هر جا گفتن حقوق وزارت کار فرار کنید

ساعت کاری بالا
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر اداری·۲۹ مرداد ۱۴۰۴
۵.۰
مدیر اداری

من حدود یک سال در شرکت پرگاس طب مشغول به کار بودم و بخوام صادقانه نظر بدم من بدی از هیچ کدوم از همکارهام در این شرکت که باهاشون سرکار داشتم ندیدم و جز خوبی چیز دیگری نبود و محیط شرکت کاملا دوستانه و صمیمی و گرم بود تمام مدیران با احترام با همکاران برخورد داشتن و من تعجب میکنم از این همه کامنت منفی که این محیط دوستانه که در شرکت بوده رو مورد نقد قرار میدین مطمعنم مشکل از جانب شما بوده که این صمیمیت در کار رو که باعث آرامش و پیشبرد بهتر روند کارهستش رو نمیپذیرید.

صنعت سازان کسری پرند (لیمون)
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اداری·۲۹ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
اداری

تماس گرفتم با کارخونه وصلم کردن به یه خانومه و از شون پرسیدم نیروی اداری میخواین سریع گفت نه .بعد دیدم که اگهی کارمند اداریشونو گذاشته تو سایتای کار یابی حتی حاضر نشدن رزومه مو براشون بفرستم. نمیدونم این چه رفتاری بود میخواستم رزومه بفرستم واسشون موفق باشید

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·واحد مالی·۲۷ شهریور ۱۴۰۴
۳.۰
واحد مالی

سلام و عرض ادب ،بنده بیش از ۴ ساله در خدمت مجموعه هستم . شرکت تاخیر حقوق ۳ ماهه خودش همچنان داره ، برخلاف صحبتی که معاونت مالی در جلسه انلاین بعد از جنگ گذاشتن و گفته شد که تاخیر حقوق قراره کم بشه و نقدینگی بیاد و این حرفا ، به این عمل نشد واقعا متاسفم که این میگم اما شرکت واقعا تو مساعل اولیه خودش هم مونده مثل تامین دستمال کاغذی شرکت برای کارمنداش هیچ ارزش و احترامی قاعل نیست مثال میزنم تعمیر کولر شعبات ، که بیش از ۲ ماه خبر دارم یکی از شعبات درگیرش بود و آقایون سر لجبازی دو فرد تعمیر نمیکردن مشکلات مدیریتی شرکت هم کم نیست ، اختلاف فلان مدیر با فلان نفر باعث حاشیه سازی تو دفتر مرکزی میشه ، آقایون حتی سر جلسات باهم اتفاق نظر ندارن جمع بندی کنم شرکت برای افراد تازه کار محیط خوبیه و باعث رزومه سازی میشه اما مشکلات زیادی هم داره

صنایع غذایی بیژن
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروش ·۲۵ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
فروش

فقط شرکتی که باید دستمال به دست باشی و زیرآب بقیه بزنی تا بتونی کار کنی مدیر جدیدی هم که آوردن فقط حرف زدن مفت بلده نه سواد داره نه شخصیت خواهشاً وقت و عمر خودتون بابت کار کردن تو این شرکت هدر ندین از بیرون قشنگه وقتی واردش میشی از باغ وحش هم بدتره

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.....·۲۴ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
.....

اقا ما واسه مصاحبه رفته بودیم قبول نکردن توقع دارن طرف ۲۰ سال سابقه کار داشته باشه اونم مرتبط. چی بگم دیگه. ساعت کاریش شنبه تا پنج شنبه ۷ تا۷ هیچ تعطیلیم نداره تعطیلات رسمی باید بری سرکار فقط فقط عاشورا وتاسوعا تعطیلی داره همین . قبل تبلیغات و معروفیتش نیرو جوان تازه کار قبول میکردن بعد معروفیتش دیگه حتی جواب تماسات هم نمیدن موفق باشید

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۲ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰

واقعا ناراحت کننده هست . ازتون خواهش میکنم به عنوان یک ایرانی افراد رو گمراه نکنید . اصلا کار شایسته ای نیست که به دروغ از این شرکت تعریف میکنید . من تقریبا 90 درصد افراد این شرکت از دوستانم هستند و هیچ کدام از پرسنل از این شرکت و مدیرانشون رضایت ندارند. چرا به دروغ برای رفع نیاز شرکت خودتون باعث میشید که افرادی تجربه بسیار بسیار تلخ رو داشته باشند . من مطمعن هستم هر جا تعریفی از این شرکت شده فقط و فقط از طرف خود منابع انسانی شرکت برای پوشش تعارضاتش بوده . و اون پیام سیاست کاری شرکت هست. دوستان من هم که در اون شرکت مانده اند فقط و فقط یک علت دارد جای دیگری براشون هنوز پیدا نشده . هر کدام از دوستان به محض اینکه جایگزین کاری پیدا میکنند مشتاقانه از این شرکت خارج میشن. از واحد منابع انسانی این شرکت تمنا میکنم به دروغ برای رفع نیاز کاری خود تبلیغ در اینجا نکنید . واقعیت به اندازه کافی مردم درگیر ناراحتی و ناترازی و مشکلات معیشتی هستند و به خود خدا سوگند که این شرکت جز بیمار کردن روح و روان آدمها و بیگاری چیزی ارمغان ندارد. پس به حال امروز مردم رو برای رفع نیاز خود بدتر نکنید.( از لحاظ مالی هم بیگاری برای کارمندان و سرپرستان و مدیران میانی شرکت هست و حقوق عالی برای چند مدیر رده بالایی . حتی خیلی راحت اضافه کاری که واقعا براش از جون و دل وقت گذاشتید تایید نمیکنند) من هرچی نوشتم صادقانه به خود خدا قسم نوشتم امیدوارم بتونم کمک کرده باشم.

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.......·۲۰ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
.......

اونایی که مصاحبه رد شدن چیزیو از دست ندادن کلا این کارخونه فقط به فکر مشتریاشه تا کارگراش و... .....................................................

بیمه
عدم توازن کار و زندگی
عدم امکان استراحت بین کار
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
آفاق خودرو موتور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی·۱۸ شهریور ۱۴۰۴
۳.۰
منابع انسانی

شرکی به شدت بی نظم با مدیریت خیلی خیلی ضعیف هر ماه هم دارین نیرو جذب میکنن چون هیچکس نمیمونه اگهی های استخدام که ببینید متوجه موضوع میشید به نظرم اصلا ایندتون خراب نکنید

بیمه
عدم توازن کار و زندگی
نداشتن بیمه تکمیلی
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
ساعت کاری بالا
بی نظمی کاری
عدم امکان استراحت بین کار
پایه حقوق کم
عدم دریافت پاداش
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
کنترل افراد با دوربین
مدیریت ضعیف
بد قول
شرکت کوچک
صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه·۱۷ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
مصاحبه

سلام من دوماه پیش برای مصاحبه کارمند اداری رفته بودم کارخانه بدر فود که داخل شهرک صنعتی هست. تو حراست فرم پر کردم چند دقیقه نشستم اونجا هنگامی که آشغال هارو خالی میکنن به شدت بوی بدی میاد اونجا ولی داخل ساختمان برای مصاحبه رفتم اینطوری نبود سیستم تهویه داشت اول با یه خانم خوشرو و خوش برخورد حرف زدم که بهم گفت حقوقا بدون اضافه کاری حول هوش ۱۴ الی ۱۵ درمیاد ساعت کاریشم ۷ صبح تا ۵ ربع هست . بعدش با یه اقای فوق العاده بد اخلاق مزخرف مصاحبه کردم که بانگاهش میخواست ادمو بخوره فوق العاده بدداخلاق و بد بود و فقط میخواست با حرفاش تحقیرت کنه خلاصه که اینهمه راه که رفتم الکی بود وقبولم نکردن گفتن حالا چند نفر دیگه هم میخوان بیان مصاحبه اگه از تو بهتر نبود بهت زنگ میزنیم این طوری ردم کردن و بعد چند روز تماس گرفتم بهم گفتن استخدام انجام شده الانم هر ماه اون اگهی رو تو سایتا میبینم حتی حاظر نشدن چند روز آزمایشی کار کنم شاید کارم خوب بود گفتن تجربه کاریت کافی نیست و مرتبط نیست .واقعا متاسفم واسه این کارخانه فقط الکی رد میکنن مجبور شدم واسه کار برم پرند که خیلی دور تره از محل زندگیم هست . کلا واسه مصاحبه نرید نه حقوقش خوبه نه اخلاقا

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۰ شهریور ۱۴۰۴
۳.۰
کارشناس

مجموع همکاری من با اروا بیشتر از 1.5 سال بوده است. تجربه ای سخت و جذاب سخت از منظر حضور در یک سازمان عملگرا و جذاب به جهت همکاری با مدیران بزرگ بسیاری از تجربیات کارکنان اروا این تجربه را داشته اند . مسیر سخت ، آدم‌های سخت می سازد و انسان‌های صبور میخواهد.

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس انبار·۹ شهریور ۱۴۰۴
۳.۰
کارشناس انبار

بی تظم ترین و بی تعهد ترین شرکت بعنوان کارشناس انبار با من مصاحبه کردم و استخدام شدم ولی درعمل بعنوان کارگرساده انبار مشغول شدم فقط وعده و وعید میدن ولی درعمل یک شرکت با مدیران بی سواد و مریض که فقط درباغ سبز رو هنگام مصاحبه استخدام نشون میدن امیدوارم هیچ کس سروکارش به این شرکت نیافته

صنعت سازان کسری پرند (لیمون)
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.....·۸ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
.....

با اینکه مرخصی حق تموم کارکنان کارخانه ها هست ولی این شرکت مرخصی اصولا نمیده و به سختی هم مرخصی داده میشه البته اگه مرخصی بدن بهتون .تموم کارخانه ها حداقل ۲ روز درماه مرخصی دارن ولی این کارخانه لیمون داخل شهرک صنعتی پرند اصلا همچین چیزی نیست پایه حقوقا کم شده و حقوق رو طبقه بندی مشاغل کردن که حتی برایربعضی شغل ها کمترراز وزارت کارم میشه تو اگهیاش اصلا حقوق رو نمیزنن که موقع مصاحبه فقط مدیریت بهت میگه و اصلا هیچ کدوم از کارمندا حقوق مطلع نیستن وفقط مدیرت حقوق تایین میکنه . قبلا خیلی کارخانه بهتری بود ولی هرچی که میگذره بدتر میشه مدیران ارشد کلا دخالت میکنن تو تمام امور. هیچ مزا یایی نداره کار کردن داخل این کار خانه، بیمه ناهار سرویس تمام کارخانه های اطراف دارن حتی تو اگهی های شغلیشونم میتونید ببینید. اصلا امنیت شغلی نداره وبه کارشناسان کمی بیشتر از وزارت کار میدن

یاکس
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۸ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰

سلام دوستان تجربه بنده عین حقیقت بدوراز اغراق وصادقانه امیدوارم به کارتون بیاد.بنده مدت45روزربااین شرکت همکاری کردم روز مصاحبه ادعای حقوق بالاتر ازوزارت کار که وقتی وارد میشی میفهمی ازخیلی چیزای دیگه زدن مثلا روز پنج شنبه که همه جا اضافه کار اینا12ساعت کارفقط4ساعت حساب میکنند روزای جمعه وتعظیل رسمی ک همه جا تعطیل کاری اضافه کارعادی میزنند این بعد مالی بعد فرهنگی وارزش سازمان بشدت باچیزی ک میگن فرق داره تولید محیطی بسیار مسموم غیرحرفه ای داره سرپرست های ک مثلا یکسال ونیم اونجان مثل اقای م واقای م مثلا تحصیلکرده هستن ولیسانس صنایع ولی هیچ درکی ازسرپرستی مدیریت منابع انسانی واخلاق ندارند بیشتر دنبال ظاهر سن کم خوش مشربی خانمها و....هستن مورد داریم طرف14ساعت لنز میزاره چشماش میگ طبی ب همه وبیرون همین شخص باسرپرست دیدن و...تاته غصه بخونید خودتون ..این شخص شده یهترین نیرو اقای م..خلاصه کلام چیزی به اسم انصاف اخلاق نیس روابط زن‌ومرد عادی اونجا تاگندش درنیاد پیش نمیگیرن نمونه عرض کردم سرپرست ها کاملا سلیقه ای بامعیارایی ک گفتم نفرات خط شون میچینن باقی افرادی ک ب حق وحقوقشون اگاهن یاقاطی این بازیا نشن براشون راحت حاشیه میسازن والکی تعدیل میشن منابع انسانی ومدیرکارخونه هم اصلا خودشون برای کشف حقیقت واصلاح امور اذیت نمیکنند بیشتر جنبه فرمالیته داره وبایک ارزیابی فیک رییس سالن راحت حذف میشی..‌خلاصه کلام محیط مسموم کاملا غیرحرفه ای وپر از روابط خارج عرف فحاشی واصلابرای ادمی ک منطقی دنبال انصاف و اگاهی داره وخصوصا خانمهای باخانواده وباشرافت که دنبال روزی حلال هستن خوب نیس چون معیازشون برای خانمها گفتم چ چیزایی هست. هرچیزی جز کار...فقط یک هفته اول همه چیز عادی وخوب بعداون شخصیت تک تک پرسنل قدیمی سمی سرپرست های نولول وبقیه میفهمید کلا جزبدترین تجربه های کاری عمرم بود اصلا چیزی به اسم انصاف اخلاق وادمیت تومجموعه شون نیس وسلام .

پذیرا نوش شیرین (بانیان)
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر·۷ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
مدیر

مدیرعامل بی سواد پرسنل را با وعده های توخالی جذب می کند و بعد از چندماه اخراج میکند، حقوق تا زملنی که درخواست مساعده ثبت نکنی داده نمیشود ، محاسبه حقوق صحیح نیست و به بهانه های مختلف پرسنل را جریمه مالی میکند ، بیمه برای همه حداقل رد میشود و صبح باید اعلام کنی چه کاری داری، بعدازظهر گزازش بدهی چه کاری کردی ، محیط بیش از حد سمی ، مدیرعامل از همه مسموم تر

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مالی و خزانه·۶ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
مالی و خزانه

اندر احوالات تیمارستان پرگاس فقط این را بگویم که مدیر عامل کریمی دو پیام پایین قبل را در تجربه کاری ثبت کرد که در برود از حرکت که سر کامکار رو شیره مالید و خودش را قالب کرد. کامکار هم این را بداند اسنادی از روابط کریمی از تهرانی بگیر تا الی آخر هست که به شرکت پست خواهد شد. این شرکت چند آدم حسابی مانند ناصری فرهادی طاهری بیات میرزایی توسط کریمی همیشه زیرآبشان زد شد و کامکار کوچولو بسیار ساده اس گول خورد.

صنعت سازان کسری پرند (لیمون)
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه·۵ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
مصاحبه

تماس گرفتم باشرکت اون خانومه گوشی روم قطع کرد فوق العاده اعضای کارخانه بی ادب هستن خیلی خشن هستن واقعا بهم بر خورد از این کارشون نمی دونم چرا اینطور رفتار میکنن میخواستم سوال بپرسم ازشون

سرویس رفت و آمد
محیط غیر حرفه ای
صنعت سازان کسری پرند (لیمون)
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۵ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
کارمند

کارخانه لیمون پرند تو اگهی های شغلیش هیچ وقت حقوق رو تاایین نمیکنه واسه اینکه مجبور بشی حضوری بری اونجا و چون حقوق برااساس دسته بندی مشاغل هستش و پایه حقوقارو کم کردن

شرکت بزرگ
عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
عدم دریافت پاداش
صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر·۱ شهریور ۱۴۰۴
۲.۰
کارگر

داخل کارخانه نصیر اباد بدر به عنوان کارگر بودم ساعت کاریش تقریا ۷تا۷ شب هستش که حقوقش برای من شد ۱۵ تومن وایسادنی زیاد داره یه ربع تایم ناهاره کار سختی نیست ولی همش باید وایسی خیار پوست بگیری پیاز پوست بگیر خیار بکنی تو دستگاه خورد کنه از این جور چیزا من اومدم بیرون بخاطر عدم توازن کار رو زندگی وحقوق کم

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اداری·۳۱ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰
اداری

من برای مصاحبه رفته بودم البته رد شدم چون نیروی تازه کار بودم وکارخانه نیروی جونیور قبول نمی کنه حقوقشم بهم گفتن بدون اضافه کاری ۱۴ تومن یعنی از ساعت ۷ تا۵عصر. کلا هر شرکت اطراف رفتم برای کار قبولم نکردن گفتن تجربه نداری واقعا دیگه هیچ کارخونه ایی برای تازه کارا جا نداره انگار باید از از بچگی کار کنی و تجربه حتما مرتبط داشته باشی . واقعا زندگی برای تازه کارا سخته چون هیجا بهشون کار نمیدن واقعا نمیدونم با این وضع باید چیکار کرد خوب آموزش بدین به طرف با آموزش دادن که چیزی ازتون کم نمیشه. همه نیروی با تجربه میخوان

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۱ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰

ساعت کاری این شرکت بالا ست ار ۷ تا۷ حقوقش ۱۵ تومن پیشنهاد نمی کنم جایی برید حقوق وساعتش کم باشه ناهارش کیفیت نداره کلا هر جا گفتن حقوق وزارت کار فرار کنید

ساعت کاری بالا
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر اداری·۲۹ مرداد ۱۴۰۴
۵.۰
مدیر اداری

من حدود یک سال در شرکت پرگاس طب مشغول به کار بودم و بخوام صادقانه نظر بدم من بدی از هیچ کدوم از همکارهام در این شرکت که باهاشون سرکار داشتم ندیدم و جز خوبی چیز دیگری نبود و محیط شرکت کاملا دوستانه و صمیمی و گرم بود تمام مدیران با احترام با همکاران برخورد داشتن و من تعجب میکنم از این همه کامنت منفی که این محیط دوستانه که در شرکت بوده رو مورد نقد قرار میدین مطمعنم مشکل از جانب شما بوده که این صمیمیت در کار رو که باعث آرامش و پیشبرد بهتر روند کارهستش رو نمیپذیرید.