وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۴۶۱ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۱۴ از ۲۲۴
چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

با تأیید همه تجربه‌های بد که دوستان اشاره کردن، شرکت چارگون اول که میری مصاحبه و حقوق درخواستی اعلام می‌کنی، یکم چونه میزنن بعد دیگه چیزی نمیگن فکر می‌کنی حقوق الان حل شده. مرحله بعد دعوت می‌کنن چند روز بری تست بدی که سطح سواد و تشخیص بدن ، مرحله بعد کلی با مدیران مختلف و درنهایت مدیرعامل جلسه میذارن و همه که دونه دونه تایید کردن و حدود ۳ هفته وقتت و گرفتن، درنهایت مدیر منابع انسانی تماس میگیره و حقوق خیلی کمتر و پیشنهاد میده و میگه اگر موافقید یک جلسه دیگم بیاید با من . فضای کاری شرکت اکثرا شاده و بچه‌ها میگن بلند بلند میخندن و تمرکز رو از دست میدی. اکثر مدیراشونم به یه عده پاچه‌خار خیلی بها میدن و عملا فقط اونا رو می‌بینن و حرف همونا رو قبول دارن. در کل هیچ بار علمی به کسی اضافه نمیشه و یه مشت کار پوچ تو شرکت انجام میشه با تکنولوژی و سیستم کاری قدیمی.

پاک چرخ ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

رنج حقوق ها پایینه ... عمدتا حدود وزارت کار ... بی نظمی در حقوق دادن بسیار زیاده و همینطور بد قولی وقتی پیگیر میشید همیشه میگن حقوق همون روز یا نهایت تا 4-5 ماه واریز میشه اما این حالت ممکنه یک ماه طول بکشه ... بسیاری از نیروها در این شرکت یا تعدیل شدن یا خودشون رفتن... به نیروی خوب بها داده نمیشود و متاسفانه بی نظمی بیداد می کنه... این شرکت رو اصلا توصیه نمیکنم چون وقت و عمرتون هدر میره

فرهیختگان جوان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

من بعنوان نیروی فنی با این مجموعه همکاری داشتم که حقوق ماه آخرم رو ندادن و ازشون شکایت کردم. بعد اداره کار گفت باید حقوقت رو پرداخت کنن رای صادر شد ولی هنوز که هنوزه پولم رو نمیدن و باید برم باز قانونی اقدام کنم. شرکت جالبی نیست و اصلا بهتون پیشنهاد نمی کنم !!!! اخلاق حرفه ای ندارن که اگر داشتن حق و حقوق من رو قانونی پرداخت میکردن ...

گروه جی اس ام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

اونجا بدترین مشکلش باند بازی بود،و هر کس خوشگلتر بود نگه میداشتن حقوق هاشون رو بعد چهار تا پنج ماه دو ماهشو میدادن و همیشه ازشون طلب داشتی،چک تسویه هم که بعد شش ماه بیشتر بهت برای چهار ماه بعدشو میدن بعضی از مدیران به شدت بی سواد بودند و دلیلشم این هست که با زد و بند اومده بودن بالا زمینه کاری شرکت مشخص نیست و هر پروژه ای پیدا کنند میگیرن و توقع دارن شما هم تو هر پوزیشنی هستید همکاری کنید یه قرون اضافه کار نمیدن بهتون اوج فاجعه اونجاست که به یک سری افراد شرکت غذا میده و به یه سری نمیده مدرک دانشگاهی منو به بهانه بیمه کردن گرفته بودن و بیشتر از 3 ماه گرو نگه داشته بودن

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

شاید باورتون نشه که حتی ساعت کاری رو به شما دروغ میگن،وقتی مشغول به کار میشید بدون قرارداد نگهتون میدارن تا یه مدتی و بعدم یک ماه یک ماه قرار داد میبندن،یعنی مثلا تازه ماه سوم قرار داد ماه اول شمارو که یک ماهه هست میبندن و نسخه قرار داد شمارو بهتون تحویل نمیدن اصلا هیچ کس به شما در مورد وظایفتون کمکی نمیکنه هیچ کس براتون توضیح نمیده که چی به چیه و توجیهی وجود نداره و بچه های قدیمی تر احساس مالکیت میکنند و فکر میکنند نفرات جدید بی سواد و زیر دست اونها هستند امکان تماس با مدیریت وجود نداره فقط یه مدیر منابع انسانی دروغگو دارند که استاد پیچوندن هست و به خیلی از بچه ها زهرشو ریخته این مدیر منابع انسانی فکر میکنه که روانشناس خیلی خوبیه چون کلینیک کار میکنه ولی از آماتور ترین روانشناس ها هم کمتره و نمیتونه حتی شخصیت یک نفرو نسبتا تحلیل کنه مشخص نیست اضافه کارتون بر چه اساسی حساب میشه و اصلا قبول نمیکنند ساعت کاریتون شناور باشه با وجود اینکه ساعت کاری رو بهتون دروغ میگن، سابقه بیمه تون رو رد نمیکنند،به یکباره شمارو مجبور به استعفا میکنند و توقع دارند براشون استعفا نامه بنویسید،امکان پیشرفت اصلا ندارید،بدترین تجربه کاری من بوده و هست قسمت خوبش اینه که حقوق کاملا سر موقع پرداخت میشه،ناهار و صبحانه با شرکت هست و میان وعده هم میدن،مرخصی نیاز داشته باشید بهتون میدن

اسنپ تریپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

مدیرانی که حقوق های نجومی میگیرند و بی کیفایتی شان باعث شده هرج و مرج را در داخل واحدها مشاهده کنیم. متاسفانه پین تا پین از وقتی اسنپ تریپ شد، از وقتی مدیران ارشد و لایق با شرکت قطع همکاری کردند، فضای بسیار متشنج و خاله زنک بازی در واحدها باعث میشه نه تنها در کارتون تمرکز نداشته باشید بلکه پیشرفتی هم در راستای مسیر شغلی نداشته باشید. دوستانی که این متن را می خوانند لطفا قبل از ورود به این شرکت خوب تامل کنید بعد قراردادتون را امضا کنید.

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح محصول·۲۸ فروردین ۱۳۹۹
۲.۰
طراح محصول

نظرات همه دوستان رو تایید میکنم. چون واقعا چارگون جای بدیه ۲ تا نکته 1- اگر مجبورید و میخواید برین چارگون بدونید 100% از لحاظ علمی پیشرفت میکنید 2- اگر میخواید برین چارگون ترجیحا پسر باشید و ترجیحا مجرد، چون عملا شما اونجا تبدیل میشین به یک آدم برای مدیرتون . مدیراش به غیر از چند نفر همه بی سوادن - فقط بیان خوبی دارن و شیک پوشن -زبون بازن -با وعده وعید الکی خیلی از کارشناس ها کار میکشن و وقتی ازشون انتقاد میکنی به راحتی باهات لج میکنن و از رده خارجتون میکنن . به معنای واقعی یک آینده رویایی براتون متصور میشن .بعد چند وقت میفهمی همش الکی بوده . محیط خاله زنک بازی هم داره سعی کنید با نیرو قدیمی هاش وارد این داستان ها نشید .

حسابگر پرداز غرب (اینترنت تک نت)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۴ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

احمقانه ترين جايي كهرميتوني كار كني

مدیریت ضعیف
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
مدیریت بی ثبات
مدیریت ضعیف
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
چارچرخ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۳ فروردین ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

من به عنوان برنامه نویس اینجا کار کردم تو شرایط سخت که این استارت آپ پول نداشت و نیرو نداشت من رفتم باهاشون کار کردم و قرار شد هر موقع سرمایه گزار گرفتن به من حقوقم رو بدن. توی یک سالی که کار کردم کلا 6 ماه بهم حقوق دادن بعد از اینکه سرمایه گرفتن هم پول من رو ندادن و با یک پیامک تشکر گفتن که ما نمیتونیم بیشتر از این پرداخت کنیم ممنون که به ما کمک کردی!!!!!!!!! الان هم حتی پول بقیه نیروهاش رو ندادن به هیچ عنوان توصیه نمیکنم اونجا کار کنید محیط غیرحرفه ای، پر از حاشیه و مدیریت خیلی ضعیف که حتی بیزینس کارشون رو هم نمیدون!!!!

رایان هم افزا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ فروردین ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

محیط خوبیه. حقوق و مزایای خوبی داره و مدیران با سوادی در اون مشعول بکارن چیزای خوبی یاد گرفتم.

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس,DevOps, کانفیگ و مدیریت سرورها·۵ فروردین ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس,DevOps, کانفیگ و مدیریت سرورها

قدرت تصمیم گیری فردی در این شرکت خیلی بالاست بعنی هر کسی توی هر جایگاه شغلی که باشه آزادی عمل زیادی داره میتونه نظرات و پیشنهاداتش رو توی هر ضمینه ای با بقیه بچه ها و مدیریت درمیون بزاره هیچ رابطه مدیریت کارمندی توی این شرکت نیست و مدیریت و بقیه کارمندا پا به پای هم کد میزنن و شرکت رو میبرن جلو و روز به روز هم دارن پیشرفت میکنن به نیرو های جوان تازه وارد و.. کسایی که هیچ سابقه کاریی ندارن بها داده میشه میتونن بیان توی فرتک تجربه های زیادی کسب کنن

پردازش و ذخیره سازی سریع داده (پرسا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۴ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

با نظرات دوستان قبلی مبنی بر ضعیف بودن مدیریت موافقم. من هم سعی میکنم در مورد آیتمهای مختلف شرکت مختصری برای افرادی که قصد دارن به شرکت وارد بشن توضیح بدم: حقوق و مزایا: در هنگام استخدام از شما در فرم استخدام دو رقم برای حقوق میپرسند یک رقم حداقل حقوق مورد نظر شما و دومی حقوق ایده ال شما. بسته به رزومه و عملکردتون در مصاحبه حقوق شما بین این بازه قرار میگیره.در بعضی از شرکتها رقمی که درخواست میکنید به عنوان رقم خالص دریافتی در نظر گرفته میشه ولی در برخی رقم ناخالص در نظر میگرن که بعدا حق بیمه و مالیات از اون کم میشه شرکت پرسا جزء دسته دوم محسوب میشه پس حتما توی فرم استخدام ذکر کنید منظور از رقمی که نوشتید رقم خالص پس از کسر حق بیمه و مالیات میباشد. در شرکت خبری از کارانه، پاداش و اضافه کاری نیست(حداقل برای کارمندان). حقوق ها با تاخیر واریز میشن ولی اینطوری هم نیست که یک ماه عقب بیفته. تعادل کار/زندگی: در این شرکت تمام تلاش بر این است که شما لحظه ای بیکار نباشید و ممکن است حتی با دادن تسکهای بیهوده این کار صورت بگیرد (شاید باور مدیران شرکت بر این است که باید بابت هر ریال پرداختی حتما حداکثر استفاده را از شما ببرند.) مدیریت: میرسیم به بزرگترین مشکل شرکت. مدیران و کارمندان رده بالا در این شرکت همگی از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف میباشند و اکثرا با هم رابطه شاگرد و استادی دارند این دوستان اگرچه دارای دانش آکادمیک بالایی هستند اما تجربه محیط کاری را نداشته و در نهایت همگی دارای تحصیلات در رشته مهندسی هستند نه مدیریت، بنابراین هیچگونه توانایی در اداره درست تیمها و حل مشکلات ندارند. هر روز در شرکت جلسات مدیریتی برگذار میگردد که با توجه به تعداد پرسنل و حجم کاری شرکت کاملا بیهوده و باعث اتلاف وقت میباشد و هیچگونه خروجی ندارد. امنیت شغلی/پیشرفت: حوزه کاری شرکت پرسا بسیار بکر میباشد و با توجه به نداشتن رقیب داخلی و همچنین حمایتهایی که به واسطه دانش بنیان بودن از آن میشود آینده آن تقریبا تضمین شده است اگر شما هم بتوانید با محیط و شرایط شرکت کنار بیاید و با مدیران به مشکل نخورید امنیت شغلی شما تضمین است اما در مورد پیشرفت شغلی همانطور که در بخش مدیریت اشاره شد گرفتن رده های بالای شرکت فارغ ار توانایی های افراد میباشد و کاملا با ارتباط به دست می آید. فرهنگ کار: محیط کار چندان دوستانه نیست افراد تمایلی به همکاری با یکدیگر و تبادل اطلاعات ندارند، ضمن این که اکثر بچه ها به دنبال پیدا کردن شغل جدید هستند و تعهد در شرکت وجود ندارد. توصیه پایانی: اگر سابقه کار ندارید اینجا میتونه شروع خوبی باشه به هر حال یه ایده از شرایط کار به شما میده و تا حدودی به قول معروف پوست کلفت میشید اما اگر یک نیروی با سابقه و کار بلد هستید احتمالا فرصت های شغلی بسیار بهتری رو بتونید پیدا کنید.

تدبیر کیش ویرا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Front end·۴ فروردین ۱۳۹۹
۵.۰
Front end

من تازه از خدمت سربازی تمام شده بود و قبلا به مدت 4 سال در کار تعمیرات بردهای الکترونیکی و وسایل ااکترونیکی کار کرده بودم در طول خدمت تسلط خوبی بر روی CSS3 /HTML /Java script/Jquery/Git پیدا کردم بدنبال کار بودم که چیزی که برای من مهم بود این بود که بیمه داشته باشه الان وارد این شرکت شدم کلی تجربه خوبی پیدا کردم و ظرف یک ماه اول بیمه برای من رد شد و مدیر فوق العاده باسواد و ماهری دارد و از مشتری های بسیار خوبی و بزرگ دارد که نشون میده عملکرد شرکت مثبت هستش

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی فنی·۲۳ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
کارشناس پشتیبانی فنی

سلام و عرض ادب خدمت دوستان با توجه به اینکه چارگون مدت هاست مدیر منابع انسانی نداره و صندلی این پست خالی . تمام منابع انسانی افتاده دست کارشناس منابع انسانی که زودتر از بقیه اومده . و ایشون تجربه و سواد مدیریت منابع انسانی رو ندارن . متاسفانه از وقتی این کارشناس امور منابع انسانی شرکت چارگون رو به عهده دارن نیروهای شرکت بعد از یکی دو سال کار استعفا میدن و میرن . البته چارگون به مدیران میانی خودش خوب میرسه . ولی جای تاسف داره که باید بگم همواره کارشناس های شرکت در حقشون نا عدالتی میشه و حقشون خورده میشه . اگر برای سمت کارشناس میخواید وارد شرکت چارگون بشید بنده به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنم . در بدو ورود شما عاشق محیط و تیمتون تو این شرکت میشید و وقتی جلوتر میرید میبینید که چقدر در حقتون نسبت به دیگر همکاراتون اچحاف میشه . منابع انسانی قلب تپنده هر شرکت بزرگ و خوبی هست . استفاده بهینه از منابع سازمان به خصوص منابع انسانی، یکی از مهم ترین وظایف مدیران است که در موفقیت سازمان نقش اساسی بازی می کند. بی شک سازمان ها در محیط پرتلاطم و پرآشوب کسب و کارها و در شرایط ابهام محیطی نیازمند افرادی هستند که همگام با تغییرات، رشد کنند و با تکیه بر قدرت خلاقیت و نوآوریشان مجموعه را به سمت موفقیت و پیشرفت سوق دهند. ولی شرکت چارگون منابع انسانی ضعیفی داره.

پرشین تولز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۳ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس وب

خیلی وقته از زمان تاسیس این شرکت میگذره ولی هنوز تو 20 سال پیش گیر کردن و سیستم مدیریت یا مسائل فنی شرکت برای زمان غار نشینی هستش و اصلا مدیریت پروژه ها یا فرآیند کاری حرفه ای انجام نمیشه!مدیران شرکت ساکن خارج کشور هستن و مدیریت مجموعه به منشی شرکت و یکی از پرسنل قدیمی سپرده شده که اینها هم عشقی و رفاقتی موضوع رو با دوستان خودشون جلو میبرن. اصلا ذره ای به فکر بچه ها و پروژه ها نیستن و برای صحبت یا ایده هاتون احترام قائل نمیشن و چون سیستم برای خودشون نیست دل نمی سوزونن و مدیریت نداره کلا اینجوری بگم بهتون ... کلی پرسنل تو یک شرکت کوچیک جمع شدن اونور اپراتورهای هاستینگ و مشتریان مدام زنگ خور تلفن دارن یا با هم بحث و دعوا می کنن و اصلا شبیه ترمینال اتوبوس هستش تا شرکت. از نظر فنی هم هنوز کنترل نسخه کد مثلا git تو این شرکت وارد نشده و با یک cms نوشته شده با زبان php کار می کنن که حتی شی گرائی هم نداره و همه با توابع پیشفرض خود php هستش :-)))) اصلا یه چیزی بگم یه چیزی میشنوید! خیلی از وب سایت ها حتی Responsive نیستن و یک سیستمی میگم که باورتون نمیشه. رنج حقوقی هم بسیار پایین و برنامه نویس اینجا 3-4 تومن بگیره امپراطور بحساب میادش !!!!

رایانمهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۱۷ اسفند ۱۳۹۸
۴.۰
مهندس نرم افزار

فرهنگ غالب شرکت رو دوست دارم. کار تیمی خوبی دارند و تسک های هر کسی مشخصه، البته با کسی تعارف ندارند و برای اینکه نگهت دارند باید نتیجه ی خوب داشته باشی. ایونت های جذاب دارند. اینجا رو توصیه میکنم.

کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
صبحانه رایگان
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
میهن بلاکچین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

حقیقتا ارزشی نداشت بیام برای این شرکت کوچیک نظر بزارم ولی خب دیدم باز بعد 6 ماه دارن نیرو میگیرن تو جابینجا گفتم بگم چه خبره اونجا. این شرکت حرفای قشنگ زیادی به شما میزنه ولی عملا زیاد به حرفاشون توجه نکنید. مدیریتش دست دوتا آدمیه که به واسطه فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ها ایکس و ایگرگ از بالا به پایین به بقیه نگاه میکنن. این نکاه در سایر کارکنان هم هست چون اکثرا از شریف و علم صنعت هستن و... و قبلا باهم جاهای دیگه همکار بودن یه حالت باندی درست کردن که اگر با شما حال کنن راهتون میدن توی گروه و اگر نه زیرآب شما میخوره و چیزایی خواهید شنید بعد رفتن که درمورد شما گفتن که قشنگ متعجب میشید. یک ماه آزمایشی نگهتون میدارن بعدشم %90 رو رد میکنن علیرغم حرفای مدیرعامل که اینجا شما میتونین یاد بگیرین فرصت هست و ..... . یکی از مدیر عاملا به شدت مایکرو منجمنت داره در حدی که به راه رفتن شما هم تو شرکت گیر میده. الانم بعد از 4-5 ماه که نیرو گرفتن دیدم یکی از کسانی که همزمان با من اومده بود اون سال دیگه نیستن و دوباره دارن برنامه نویس میگیرن. خلاصه که با چشم باز برین و گول ظاهر باحال و صمیمیت کاذب این شرکتا رو نخورین. این شرکت فقط یک شوآفه راه به جای خاصی هم نداره ;) ( راستی یادم رفت لپ تاپ ببرین چون ندارن و بگین ندارم چپ چپ نگاتون میکنن)

شبیه سازان منطق
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۵ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس

شرکت خوبه با اینکه کوچیکه ولی فرصت یادگیری و پیشرفت خوبه - هم زمان و فرصت داده میشه برای یادگیری رفتار مدیریت محترمانه با اعضای شرکت کمبود دانش فنی بعضی از افراد باعث میشه ک اختلاف نظر بوجود بیاد(خیلی اختلاف نظر) برنامه نویس بیشتر نقش کسی رو داره ک باید کاری رو انجام بده - یعنی من میگم باید انجام بشه و نظر برنامه نویس زیاد اهمیت نداره برنامه نویس با یه کارمند عادی هیچ فرقی نداره!!! درخواست افزایش حقوق نداشته باشید برای غیبت - کسری کار و اضافه مرخصی , ضریب لحاظ میکنن ولی برای اضافه کار نه برای برنامه نویسانی ک حداقل 3 سال یا بیشتر سابقه کاری دارن مناسب نیس

اسنپ گروسری
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۵ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

من برای دوره آزمایشی اینجا بودم. با وجود تکمیل تسک ها بعد از ۲ ماه گفتن که ما از ادامه همکاری معذوریم و بهانه آوردن. البته چند باری بقیه اعضا که مدیر بودن بد صحبت کردن و جوابشونم گرفتن. در کل خیلی جو مسموم و بدی داره!!! اصطلاحا مدیران فکر می کنن خیلی خبریه. اگر دقت کنید آگهی برای Backed-End این شرکت همیشه فعاله!!!

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

با تأیید همه تجربه‌های بد که دوستان اشاره کردن، شرکت چارگون اول که میری مصاحبه و حقوق درخواستی اعلام می‌کنی، یکم چونه میزنن بعد دیگه چیزی نمیگن فکر می‌کنی حقوق الان حل شده. مرحله بعد دعوت می‌کنن چند روز بری تست بدی که سطح سواد و تشخیص بدن ، مرحله بعد کلی با مدیران مختلف و درنهایت مدیرعامل جلسه میذارن و همه که دونه دونه تایید کردن و حدود ۳ هفته وقتت و گرفتن، درنهایت مدیر منابع انسانی تماس میگیره و حقوق خیلی کمتر و پیشنهاد میده و میگه اگر موافقید یک جلسه دیگم بیاید با من . فضای کاری شرکت اکثرا شاده و بچه‌ها میگن بلند بلند میخندن و تمرکز رو از دست میدی. اکثر مدیراشونم به یه عده پاچه‌خار خیلی بها میدن و عملا فقط اونا رو می‌بینن و حرف همونا رو قبول دارن. در کل هیچ بار علمی به کسی اضافه نمیشه و یه مشت کار پوچ تو شرکت انجام میشه با تکنولوژی و سیستم کاری قدیمی.

پاک چرخ ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

رنج حقوق ها پایینه ... عمدتا حدود وزارت کار ... بی نظمی در حقوق دادن بسیار زیاده و همینطور بد قولی وقتی پیگیر میشید همیشه میگن حقوق همون روز یا نهایت تا 4-5 ماه واریز میشه اما این حالت ممکنه یک ماه طول بکشه ... بسیاری از نیروها در این شرکت یا تعدیل شدن یا خودشون رفتن... به نیروی خوب بها داده نمیشود و متاسفانه بی نظمی بیداد می کنه... این شرکت رو اصلا توصیه نمیکنم چون وقت و عمرتون هدر میره

فرهیختگان جوان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

من بعنوان نیروی فنی با این مجموعه همکاری داشتم که حقوق ماه آخرم رو ندادن و ازشون شکایت کردم. بعد اداره کار گفت باید حقوقت رو پرداخت کنن رای صادر شد ولی هنوز که هنوزه پولم رو نمیدن و باید برم باز قانونی اقدام کنم. شرکت جالبی نیست و اصلا بهتون پیشنهاد نمی کنم !!!! اخلاق حرفه ای ندارن که اگر داشتن حق و حقوق من رو قانونی پرداخت میکردن ...

گروه جی اس ام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

اونجا بدترین مشکلش باند بازی بود،و هر کس خوشگلتر بود نگه میداشتن حقوق هاشون رو بعد چهار تا پنج ماه دو ماهشو میدادن و همیشه ازشون طلب داشتی،چک تسویه هم که بعد شش ماه بیشتر بهت برای چهار ماه بعدشو میدن بعضی از مدیران به شدت بی سواد بودند و دلیلشم این هست که با زد و بند اومده بودن بالا زمینه کاری شرکت مشخص نیست و هر پروژه ای پیدا کنند میگیرن و توقع دارن شما هم تو هر پوزیشنی هستید همکاری کنید یه قرون اضافه کار نمیدن بهتون اوج فاجعه اونجاست که به یک سری افراد شرکت غذا میده و به یه سری نمیده مدرک دانشگاهی منو به بهانه بیمه کردن گرفته بودن و بیشتر از 3 ماه گرو نگه داشته بودن

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

شاید باورتون نشه که حتی ساعت کاری رو به شما دروغ میگن،وقتی مشغول به کار میشید بدون قرارداد نگهتون میدارن تا یه مدتی و بعدم یک ماه یک ماه قرار داد میبندن،یعنی مثلا تازه ماه سوم قرار داد ماه اول شمارو که یک ماهه هست میبندن و نسخه قرار داد شمارو بهتون تحویل نمیدن اصلا هیچ کس به شما در مورد وظایفتون کمکی نمیکنه هیچ کس براتون توضیح نمیده که چی به چیه و توجیهی وجود نداره و بچه های قدیمی تر احساس مالکیت میکنند و فکر میکنند نفرات جدید بی سواد و زیر دست اونها هستند امکان تماس با مدیریت وجود نداره فقط یه مدیر منابع انسانی دروغگو دارند که استاد پیچوندن هست و به خیلی از بچه ها زهرشو ریخته این مدیر منابع انسانی فکر میکنه که روانشناس خیلی خوبیه چون کلینیک کار میکنه ولی از آماتور ترین روانشناس ها هم کمتره و نمیتونه حتی شخصیت یک نفرو نسبتا تحلیل کنه مشخص نیست اضافه کارتون بر چه اساسی حساب میشه و اصلا قبول نمیکنند ساعت کاریتون شناور باشه با وجود اینکه ساعت کاری رو بهتون دروغ میگن، سابقه بیمه تون رو رد نمیکنند،به یکباره شمارو مجبور به استعفا میکنند و توقع دارند براشون استعفا نامه بنویسید،امکان پیشرفت اصلا ندارید،بدترین تجربه کاری من بوده و هست قسمت خوبش اینه که حقوق کاملا سر موقع پرداخت میشه،ناهار و صبحانه با شرکت هست و میان وعده هم میدن،مرخصی نیاز داشته باشید بهتون میدن

اسنپ تریپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

مدیرانی که حقوق های نجومی میگیرند و بی کیفایتی شان باعث شده هرج و مرج را در داخل واحدها مشاهده کنیم. متاسفانه پین تا پین از وقتی اسنپ تریپ شد، از وقتی مدیران ارشد و لایق با شرکت قطع همکاری کردند، فضای بسیار متشنج و خاله زنک بازی در واحدها باعث میشه نه تنها در کارتون تمرکز نداشته باشید بلکه پیشرفتی هم در راستای مسیر شغلی نداشته باشید. دوستانی که این متن را می خوانند لطفا قبل از ورود به این شرکت خوب تامل کنید بعد قراردادتون را امضا کنید.

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح محصول·۲۸ فروردین ۱۳۹۹
۲.۰
طراح محصول

نظرات همه دوستان رو تایید میکنم. چون واقعا چارگون جای بدیه ۲ تا نکته 1- اگر مجبورید و میخواید برین چارگون بدونید 100% از لحاظ علمی پیشرفت میکنید 2- اگر میخواید برین چارگون ترجیحا پسر باشید و ترجیحا مجرد، چون عملا شما اونجا تبدیل میشین به یک آدم برای مدیرتون . مدیراش به غیر از چند نفر همه بی سوادن - فقط بیان خوبی دارن و شیک پوشن -زبون بازن -با وعده وعید الکی خیلی از کارشناس ها کار میکشن و وقتی ازشون انتقاد میکنی به راحتی باهات لج میکنن و از رده خارجتون میکنن . به معنای واقعی یک آینده رویایی براتون متصور میشن .بعد چند وقت میفهمی همش الکی بوده . محیط خاله زنک بازی هم داره سعی کنید با نیرو قدیمی هاش وارد این داستان ها نشید .

حسابگر پرداز غرب (اینترنت تک نت)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۴ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

احمقانه ترين جايي كهرميتوني كار كني

مدیریت ضعیف
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
مدیریت بی ثبات
مدیریت ضعیف
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
چارچرخ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۳ فروردین ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

من به عنوان برنامه نویس اینجا کار کردم تو شرایط سخت که این استارت آپ پول نداشت و نیرو نداشت من رفتم باهاشون کار کردم و قرار شد هر موقع سرمایه گزار گرفتن به من حقوقم رو بدن. توی یک سالی که کار کردم کلا 6 ماه بهم حقوق دادن بعد از اینکه سرمایه گرفتن هم پول من رو ندادن و با یک پیامک تشکر گفتن که ما نمیتونیم بیشتر از این پرداخت کنیم ممنون که به ما کمک کردی!!!!!!!!! الان هم حتی پول بقیه نیروهاش رو ندادن به هیچ عنوان توصیه نمیکنم اونجا کار کنید محیط غیرحرفه ای، پر از حاشیه و مدیریت خیلی ضعیف که حتی بیزینس کارشون رو هم نمیدون!!!!

رایان هم افزا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ فروردین ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

محیط خوبیه. حقوق و مزایای خوبی داره و مدیران با سوادی در اون مشعول بکارن چیزای خوبی یاد گرفتم.

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس,DevOps, کانفیگ و مدیریت سرورها·۵ فروردین ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس,DevOps, کانفیگ و مدیریت سرورها

قدرت تصمیم گیری فردی در این شرکت خیلی بالاست بعنی هر کسی توی هر جایگاه شغلی که باشه آزادی عمل زیادی داره میتونه نظرات و پیشنهاداتش رو توی هر ضمینه ای با بقیه بچه ها و مدیریت درمیون بزاره هیچ رابطه مدیریت کارمندی توی این شرکت نیست و مدیریت و بقیه کارمندا پا به پای هم کد میزنن و شرکت رو میبرن جلو و روز به روز هم دارن پیشرفت میکنن به نیرو های جوان تازه وارد و.. کسایی که هیچ سابقه کاریی ندارن بها داده میشه میتونن بیان توی فرتک تجربه های زیادی کسب کنن

پردازش و ذخیره سازی سریع داده (پرسا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۴ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

با نظرات دوستان قبلی مبنی بر ضعیف بودن مدیریت موافقم. من هم سعی میکنم در مورد آیتمهای مختلف شرکت مختصری برای افرادی که قصد دارن به شرکت وارد بشن توضیح بدم: حقوق و مزایا: در هنگام استخدام از شما در فرم استخدام دو رقم برای حقوق میپرسند یک رقم حداقل حقوق مورد نظر شما و دومی حقوق ایده ال شما. بسته به رزومه و عملکردتون در مصاحبه حقوق شما بین این بازه قرار میگیره.در بعضی از شرکتها رقمی که درخواست میکنید به عنوان رقم خالص دریافتی در نظر گرفته میشه ولی در برخی رقم ناخالص در نظر میگرن که بعدا حق بیمه و مالیات از اون کم میشه شرکت پرسا جزء دسته دوم محسوب میشه پس حتما توی فرم استخدام ذکر کنید منظور از رقمی که نوشتید رقم خالص پس از کسر حق بیمه و مالیات میباشد. در شرکت خبری از کارانه، پاداش و اضافه کاری نیست(حداقل برای کارمندان). حقوق ها با تاخیر واریز میشن ولی اینطوری هم نیست که یک ماه عقب بیفته. تعادل کار/زندگی: در این شرکت تمام تلاش بر این است که شما لحظه ای بیکار نباشید و ممکن است حتی با دادن تسکهای بیهوده این کار صورت بگیرد (شاید باور مدیران شرکت بر این است که باید بابت هر ریال پرداختی حتما حداکثر استفاده را از شما ببرند.) مدیریت: میرسیم به بزرگترین مشکل شرکت. مدیران و کارمندان رده بالا در این شرکت همگی از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف میباشند و اکثرا با هم رابطه شاگرد و استادی دارند این دوستان اگرچه دارای دانش آکادمیک بالایی هستند اما تجربه محیط کاری را نداشته و در نهایت همگی دارای تحصیلات در رشته مهندسی هستند نه مدیریت، بنابراین هیچگونه توانایی در اداره درست تیمها و حل مشکلات ندارند. هر روز در شرکت جلسات مدیریتی برگذار میگردد که با توجه به تعداد پرسنل و حجم کاری شرکت کاملا بیهوده و باعث اتلاف وقت میباشد و هیچگونه خروجی ندارد. امنیت شغلی/پیشرفت: حوزه کاری شرکت پرسا بسیار بکر میباشد و با توجه به نداشتن رقیب داخلی و همچنین حمایتهایی که به واسطه دانش بنیان بودن از آن میشود آینده آن تقریبا تضمین شده است اگر شما هم بتوانید با محیط و شرایط شرکت کنار بیاید و با مدیران به مشکل نخورید امنیت شغلی شما تضمین است اما در مورد پیشرفت شغلی همانطور که در بخش مدیریت اشاره شد گرفتن رده های بالای شرکت فارغ ار توانایی های افراد میباشد و کاملا با ارتباط به دست می آید. فرهنگ کار: محیط کار چندان دوستانه نیست افراد تمایلی به همکاری با یکدیگر و تبادل اطلاعات ندارند، ضمن این که اکثر بچه ها به دنبال پیدا کردن شغل جدید هستند و تعهد در شرکت وجود ندارد. توصیه پایانی: اگر سابقه کار ندارید اینجا میتونه شروع خوبی باشه به هر حال یه ایده از شرایط کار به شما میده و تا حدودی به قول معروف پوست کلفت میشید اما اگر یک نیروی با سابقه و کار بلد هستید احتمالا فرصت های شغلی بسیار بهتری رو بتونید پیدا کنید.

تدبیر کیش ویرا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Front end·۴ فروردین ۱۳۹۹
۵.۰
Front end

من تازه از خدمت سربازی تمام شده بود و قبلا به مدت 4 سال در کار تعمیرات بردهای الکترونیکی و وسایل ااکترونیکی کار کرده بودم در طول خدمت تسلط خوبی بر روی CSS3 /HTML /Java script/Jquery/Git پیدا کردم بدنبال کار بودم که چیزی که برای من مهم بود این بود که بیمه داشته باشه الان وارد این شرکت شدم کلی تجربه خوبی پیدا کردم و ظرف یک ماه اول بیمه برای من رد شد و مدیر فوق العاده باسواد و ماهری دارد و از مشتری های بسیار خوبی و بزرگ دارد که نشون میده عملکرد شرکت مثبت هستش

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی فنی·۲۳ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
کارشناس پشتیبانی فنی

سلام و عرض ادب خدمت دوستان با توجه به اینکه چارگون مدت هاست مدیر منابع انسانی نداره و صندلی این پست خالی . تمام منابع انسانی افتاده دست کارشناس منابع انسانی که زودتر از بقیه اومده . و ایشون تجربه و سواد مدیریت منابع انسانی رو ندارن . متاسفانه از وقتی این کارشناس امور منابع انسانی شرکت چارگون رو به عهده دارن نیروهای شرکت بعد از یکی دو سال کار استعفا میدن و میرن . البته چارگون به مدیران میانی خودش خوب میرسه . ولی جای تاسف داره که باید بگم همواره کارشناس های شرکت در حقشون نا عدالتی میشه و حقشون خورده میشه . اگر برای سمت کارشناس میخواید وارد شرکت چارگون بشید بنده به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنم . در بدو ورود شما عاشق محیط و تیمتون تو این شرکت میشید و وقتی جلوتر میرید میبینید که چقدر در حقتون نسبت به دیگر همکاراتون اچحاف میشه . منابع انسانی قلب تپنده هر شرکت بزرگ و خوبی هست . استفاده بهینه از منابع سازمان به خصوص منابع انسانی، یکی از مهم ترین وظایف مدیران است که در موفقیت سازمان نقش اساسی بازی می کند. بی شک سازمان ها در محیط پرتلاطم و پرآشوب کسب و کارها و در شرایط ابهام محیطی نیازمند افرادی هستند که همگام با تغییرات، رشد کنند و با تکیه بر قدرت خلاقیت و نوآوریشان مجموعه را به سمت موفقیت و پیشرفت سوق دهند. ولی شرکت چارگون منابع انسانی ضعیفی داره.

پرشین تولز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۳ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس وب

خیلی وقته از زمان تاسیس این شرکت میگذره ولی هنوز تو 20 سال پیش گیر کردن و سیستم مدیریت یا مسائل فنی شرکت برای زمان غار نشینی هستش و اصلا مدیریت پروژه ها یا فرآیند کاری حرفه ای انجام نمیشه!مدیران شرکت ساکن خارج کشور هستن و مدیریت مجموعه به منشی شرکت و یکی از پرسنل قدیمی سپرده شده که اینها هم عشقی و رفاقتی موضوع رو با دوستان خودشون جلو میبرن. اصلا ذره ای به فکر بچه ها و پروژه ها نیستن و برای صحبت یا ایده هاتون احترام قائل نمیشن و چون سیستم برای خودشون نیست دل نمی سوزونن و مدیریت نداره کلا اینجوری بگم بهتون ... کلی پرسنل تو یک شرکت کوچیک جمع شدن اونور اپراتورهای هاستینگ و مشتریان مدام زنگ خور تلفن دارن یا با هم بحث و دعوا می کنن و اصلا شبیه ترمینال اتوبوس هستش تا شرکت. از نظر فنی هم هنوز کنترل نسخه کد مثلا git تو این شرکت وارد نشده و با یک cms نوشته شده با زبان php کار می کنن که حتی شی گرائی هم نداره و همه با توابع پیشفرض خود php هستش :-)))) اصلا یه چیزی بگم یه چیزی میشنوید! خیلی از وب سایت ها حتی Responsive نیستن و یک سیستمی میگم که باورتون نمیشه. رنج حقوقی هم بسیار پایین و برنامه نویس اینجا 3-4 تومن بگیره امپراطور بحساب میادش !!!!

رایانمهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۱۷ اسفند ۱۳۹۸
۴.۰
مهندس نرم افزار

فرهنگ غالب شرکت رو دوست دارم. کار تیمی خوبی دارند و تسک های هر کسی مشخصه، البته با کسی تعارف ندارند و برای اینکه نگهت دارند باید نتیجه ی خوب داشته باشی. ایونت های جذاب دارند. اینجا رو توصیه میکنم.

کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
صبحانه رایگان
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
میهن بلاکچین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

حقیقتا ارزشی نداشت بیام برای این شرکت کوچیک نظر بزارم ولی خب دیدم باز بعد 6 ماه دارن نیرو میگیرن تو جابینجا گفتم بگم چه خبره اونجا. این شرکت حرفای قشنگ زیادی به شما میزنه ولی عملا زیاد به حرفاشون توجه نکنید. مدیریتش دست دوتا آدمیه که به واسطه فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ها ایکس و ایگرگ از بالا به پایین به بقیه نگاه میکنن. این نکاه در سایر کارکنان هم هست چون اکثرا از شریف و علم صنعت هستن و... و قبلا باهم جاهای دیگه همکار بودن یه حالت باندی درست کردن که اگر با شما حال کنن راهتون میدن توی گروه و اگر نه زیرآب شما میخوره و چیزایی خواهید شنید بعد رفتن که درمورد شما گفتن که قشنگ متعجب میشید. یک ماه آزمایشی نگهتون میدارن بعدشم %90 رو رد میکنن علیرغم حرفای مدیرعامل که اینجا شما میتونین یاد بگیرین فرصت هست و ..... . یکی از مدیر عاملا به شدت مایکرو منجمنت داره در حدی که به راه رفتن شما هم تو شرکت گیر میده. الانم بعد از 4-5 ماه که نیرو گرفتن دیدم یکی از کسانی که همزمان با من اومده بود اون سال دیگه نیستن و دوباره دارن برنامه نویس میگیرن. خلاصه که با چشم باز برین و گول ظاهر باحال و صمیمیت کاذب این شرکتا رو نخورین. این شرکت فقط یک شوآفه راه به جای خاصی هم نداره ;) ( راستی یادم رفت لپ تاپ ببرین چون ندارن و بگین ندارم چپ چپ نگاتون میکنن)

شبیه سازان منطق
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۵ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس

شرکت خوبه با اینکه کوچیکه ولی فرصت یادگیری و پیشرفت خوبه - هم زمان و فرصت داده میشه برای یادگیری رفتار مدیریت محترمانه با اعضای شرکت کمبود دانش فنی بعضی از افراد باعث میشه ک اختلاف نظر بوجود بیاد(خیلی اختلاف نظر) برنامه نویس بیشتر نقش کسی رو داره ک باید کاری رو انجام بده - یعنی من میگم باید انجام بشه و نظر برنامه نویس زیاد اهمیت نداره برنامه نویس با یه کارمند عادی هیچ فرقی نداره!!! درخواست افزایش حقوق نداشته باشید برای غیبت - کسری کار و اضافه مرخصی , ضریب لحاظ میکنن ولی برای اضافه کار نه برای برنامه نویسانی ک حداقل 3 سال یا بیشتر سابقه کاری دارن مناسب نیس

اسنپ گروسری
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۵ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

من برای دوره آزمایشی اینجا بودم. با وجود تکمیل تسک ها بعد از ۲ ماه گفتن که ما از ادامه همکاری معذوریم و بهانه آوردن. البته چند باری بقیه اعضا که مدیر بودن بد صحبت کردن و جوابشونم گرفتن. در کل خیلی جو مسموم و بدی داره!!! اصطلاحا مدیران فکر می کنن خیلی خبریه. اگر دقت کنید آگهی برای Backed-End این شرکت همیشه فعاله!!!