من دو سال پیش در این شرکت با کلی وعده و قول و بزرگنمایی مشغول شدم و بعد دیدم مدیر عامل صبح میاد آهنگ اسکوتر میزاره و سیگار میکشه ،مدیر کل هم که یه بچه متولد دهه هفتاد که نه تجربه و نه توان مدیریت داره و من باید با چنین شخصی سر و کله بزنم.اینا همه به کنار!حتی یک سیستم جهت کار کردن نداشتن!!!اینترنت نداشتن!!!بعد میگن ما توی آمریکا طرفدار داریم و اصلا خارجی هستیم و ما وضعمون خوبه .... بچه ها اصلا سمتش نرید.
آخرین تجربهها
کاموا شرکتی که به شما امکان پیشرفت، دوستان خوب، محیط خوب میده ولی در عین حال مشکلاتی رو هم داره که من سعی میکنم اینجا بهشون اشاره کنم. اولین مورد اینه که خیلی زود متوجه میشید به عمد یا به شکل اتفاقی تو پروژه پرسونال برندینگ مدیریت قرار گرفتید و نه پروژه کاموا همه چیز در محوریت این ماجراست و مسائل دیگهای که ممکنه برای شمای کارمند مهم تلقی بشه تو اولویتهای بعدی قرار میگیره این موضع در کنار پرداختیهای کم و عدم مدیریت پویا و پیگیری نشدن مطالباتتون به عنوان کارمند، شما رو تبدیل به رباتی برای انجام کارها میکنه و بعد از مدت کوتاهی هیچ احساسی نسبت به کارتون ندارید و همچنین احساس تعلقی هم نسبت به برندی که براش کار میکنید ندارید. در آخر کاموا یک محیط خوب برای پیشرفت و در عین یک محیط خیلی بد برای ادامه همکاری
من یک سال در DCA Kala مشغول به کار بودم و بدلایلی مجبور به ترک این موقعیت شدم. تجربه ی من از کار در این شرکت فوق العاده بود و هنوز بعد از چند سال بنظرم بهترین شرکتی بود که تا به امروز کار کردم. محیط کار صمیمی و گرم با وجود مدیر با تدبیر و احترام گذار این شرکت باعث میشد همه ی کارمندان نسبت به شرکت حس ownership داشته باشند.
نه خیلی بد و نه خیلی خوب بیشترین مشکل عدم پرداخت به موقع و حقوق بسیار پایین. عدم پرداخت حقوق حتی بیش از ۶ ماه. مدیریت جوان و بسیار دمدمی مزاج و کم تجربه.
من دو روز در این شرکت کار کردم بعد از دو روز شخصی که با من مستقیم کار می کرد گفت سیستم های شرکت را می خواهند فردا ارتقا بدهند لطفا تشریف نیارید بعد که من تعجب کردم دروغ دیگری گفت که من یک هفته مرخصی هستم شما هم یک هفته نیا.در صورتی که من تماس گرفتم فردای اون روز و ایشون تشریف داشتند.به نظرم رفتارشان با کسی که ده سال سابقه کار داره خیلی بچگانه و غیر حرفه ای بود.البته از شرکتهای موروثی و خانوادگی بهتر از این نمیشه انتظار داشت. خوشحالم که فقط دو روز از وقت گرانبهایم هدر رفت. امیدوارم تجربه من برای دیگران مفید واقع شود
من خودم به شخصه حدود 2 سال تو نادلیکو کار کردم خیلی راضی بودم همه پرسنل عالی بودن ایرادی که داره میزان حقوق دریافتی م نسبت به زمان کار برام کافی نبود در کل از محیط و مدیریت و پرسنل شرکت راضی بودم
چرت ترین شرکتی که دیدم اصلا پیشنهاد نمیشه حقوق نمیدن
محیط به دلیل اینکه در مجموعه آژانس هست کمی شلوغه ولی تیم باهم هماهنگه و حقوق به موقع پرداخت میشه تو مصاحبه خیلی سختگیری نمیشه چون به نظر مدیریت حتی اگه رزومه خیلی پربار باشه و طرف سوالای پیچیده بتونه پاسخ بده باز هم دلیل بر توانایی نمیشه من شخصا شاهد افرادی بودم با اینکه خیلی به نظر خوب بودن و دانشجو و یا فارق التحصیل از دانشگاه های معتبر بودن اما در کل کارایی خاصی نداشتن و مدام اصرار بر بازنویسی سیستم میکردن و عملا تمایلی برای بهبود دادن نداشتن و در اخر هم به دلیل عدم توانایی در انجام وظایف از تیم کنار گذاشته شدن به نظرم اگه دنبال جایی هستین که بخواهید با اخرین تکنولوژی ها آشنا بشید و ازشون برای پیاده سازی سیستم ها استفاده کنید اینجا بهترین جا برای شروعه
مدیریت بسیار بد / سیستم های قدیمی
من یک سال در این شرکت مشغول بودم و اولین تجربه حرفه ای برنامه نویسی رو از این شرکت شروع کردم. اگر در خصوص قولهایی که روز اول بهم دادن مشکلاتی پیش نمیومد قطعا همکاری طولانی مدتی میتونستم داشته باشم و در مجموع با توجه به کوچیک و زیر مجموعه بودن یک شرکت پخش بودن و تاثیراتی که این دو مورد میتونه داشته باشه باز هم به نظر من یکی از شرکت های خوب برای برنامه نویس ها هست.
من به مدت حدود شش سال در این شرکت مشغول بوده ام که در دوسال اول پشتیان و چهار سال بعدی برنامه نویسی وب انجام میدادم.(یک سال در جای دیگری مشغول بودم) این شرکت بزرگ، با تعداد پرسنل و تیم های بالا و دارای حداقل امتیاز متوسط در همه پارامتر هایی است که در انتخاب شغل موثر اند. در مجموع تجربه کاری خوبی از هر نظر میتونه برای کسانی که جویای کار هستن باشه.
در این سازمان همه حتی افراد سطوح 4 و 5 مجموعه با فاندر مجموعه مستقیم در ارتباطند و هکه باید گزارش کاری در مورد این که با کی حرف زده اند( همکاران) و تایید ایشان برای صحبت کردن با انواع مشتریان را در لحظه بگیرند. همه ادعای احترام دارند اما هیچ احترامی برای شما قائل نیستند.ممکن است نظر من تند باشد و باور نکردنی اما این همان تجربه ایست که به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم
اول از همه جو خیلی ناسالمه،فضای کار به شدت شلوغ و پر سر و صداست و آرامشی وجود ندارد.مدیریت به شدت نا اشنا با سیستم های کامپیوتری هست.کلا در صورتی که قصدتان همکاری با این شرکت است باید از آرامش و ... بزنید . کد ها کاملا مشکل دارند و کدنویسان ضعیفی در آن جا مشغول به کار هستند اصلا پیشنهاد نمی شود در کل فضای کار به شدت کوچک و به دلیل مجاورت با کانتر های فروش بلیط هواپیما شلوغ و آزار دهنده است . حقوق به موقع پرداخت نمی شود و به دلایل متعدد درگیری ها زیاد است. قرار داد به شدت سفت و سخت به نفع مدیرعامل نوشته می شود و در عمل حقوقی هم برای پیگیری برای شما باقی نمی ماند.
فقط در یک کلمه: واقعا افتضاح. مدیریت فله ای و اتوبوسی، بدون برنامه مشخص و هیچ آینده ای و چند صد میلیون تومان منفی.
همشون دزدن فقط بیگاری میکشن هیچ پولیم نمیدن خبری هم از پورسانت نیست
من یک مدت شرکت دفراز بودم تقریبا 4 سال پیش.اون زمان تمام سیستم ها از رده خارج قدیمی و کند بود.شرکت یک فریم ورک اختصای داشت که مثل تمامی فریم ورک های اختصاصی بد بود کار کردن با اون سخت..یکی از بدی های فریم ورک اختصاصی اینکه برنامه نویس مجبور میشه یک سری اطلاعات بی ارزش یاد بگیره و وقتی از شرکت خارج بشه اکثر اون اطلاعات به درد برنامه نویس نمیخوره . همکا رهای خوبی بودن جوان و پر انگیزه میشه از مزایای شرکت نام برد. شرکت اون زمان درامد خوبی نداشت به همین دلیل حقوق ها کم و دیر پرداخت میشد.بعضی وقت ها یک ماه کامل پرداخت نمیشد.تسویه حساب هم فوق العاده بد بود از من اون زمان 500 هزارتومن انقدر امروز فردا کردن که من فراموش کردم نگرفتم. بعدها فهمیدم حقوق بعضی از بچه چندین ماه پرداخت نکردن بعد تسویه شدن. شاید الان شرایط شرکت تغییر کرده باشه ولی اون زمان واقعا بد بود.
به نظرم جای مناسبی نیست و اصلا به کارکناش اهمیت نمیدن حقوق دادنشونم اصلا سر وقت نبوده و نیست
بهتره مدیریت از پست خود استعفا و به شغل معروف دلالی بپردازد چه بسا که بسیار آدمه خصیص ، پر توقع ، مدعی ، متوهم هستند حالا کاری با اینکه حقوق رو تا حدودی خوب میده ، چونه هم میزنه ، به هر حال کاسبه و بی انصاف نباشیم ولی موقع پرداخت کردن بی چاره میکنه آدمو مدعی ، یعنی اصن کاری نداره چی کار کردی ، فقط میخواد کار رو بی منت کنه به دوستان کاملاً توصیه میکنم که تو این شرکت کار نکنن چون قطع به یقین استعفا خواهند داد چه بسا که کارشناس ها در این سیستم حضور داشتند و فرار کردند
من با این مؤسسه در زمینه تأمین محتوا به صورت دورکاری همکاری داشتم. تجربه خوبی بود.
شرکت فروش با امکان رشد و پیشرفت فراوان و کسب درامد عالی با محیطی ارووم
من دو سال پیش در این شرکت با کلی وعده و قول و بزرگنمایی مشغول شدم و بعد دیدم مدیر عامل صبح میاد آهنگ اسکوتر میزاره و سیگار میکشه ،مدیر کل هم که یه بچه متولد دهه هفتاد که نه تجربه و نه توان مدیریت داره و من باید با چنین شخصی سر و کله بزنم.اینا همه به کنار!حتی یک سیستم جهت کار کردن نداشتن!!!اینترنت نداشتن!!!بعد میگن ما توی آمریکا طرفدار داریم و اصلا خارجی هستیم و ما وضعمون خوبه .... بچه ها اصلا سمتش نرید.
کاموا شرکتی که به شما امکان پیشرفت، دوستان خوب، محیط خوب میده ولی در عین حال مشکلاتی رو هم داره که من سعی میکنم اینجا بهشون اشاره کنم. اولین مورد اینه که خیلی زود متوجه میشید به عمد یا به شکل اتفاقی تو پروژه پرسونال برندینگ مدیریت قرار گرفتید و نه پروژه کاموا همه چیز در محوریت این ماجراست و مسائل دیگهای که ممکنه برای شمای کارمند مهم تلقی بشه تو اولویتهای بعدی قرار میگیره این موضع در کنار پرداختیهای کم و عدم مدیریت پویا و پیگیری نشدن مطالباتتون به عنوان کارمند، شما رو تبدیل به رباتی برای انجام کارها میکنه و بعد از مدت کوتاهی هیچ احساسی نسبت به کارتون ندارید و همچنین احساس تعلقی هم نسبت به برندی که براش کار میکنید ندارید. در آخر کاموا یک محیط خوب برای پیشرفت و در عین یک محیط خیلی بد برای ادامه همکاری
من یک سال در DCA Kala مشغول به کار بودم و بدلایلی مجبور به ترک این موقعیت شدم. تجربه ی من از کار در این شرکت فوق العاده بود و هنوز بعد از چند سال بنظرم بهترین شرکتی بود که تا به امروز کار کردم. محیط کار صمیمی و گرم با وجود مدیر با تدبیر و احترام گذار این شرکت باعث میشد همه ی کارمندان نسبت به شرکت حس ownership داشته باشند.
نه خیلی بد و نه خیلی خوب بیشترین مشکل عدم پرداخت به موقع و حقوق بسیار پایین. عدم پرداخت حقوق حتی بیش از ۶ ماه. مدیریت جوان و بسیار دمدمی مزاج و کم تجربه.
من دو روز در این شرکت کار کردم بعد از دو روز شخصی که با من مستقیم کار می کرد گفت سیستم های شرکت را می خواهند فردا ارتقا بدهند لطفا تشریف نیارید بعد که من تعجب کردم دروغ دیگری گفت که من یک هفته مرخصی هستم شما هم یک هفته نیا.در صورتی که من تماس گرفتم فردای اون روز و ایشون تشریف داشتند.به نظرم رفتارشان با کسی که ده سال سابقه کار داره خیلی بچگانه و غیر حرفه ای بود.البته از شرکتهای موروثی و خانوادگی بهتر از این نمیشه انتظار داشت. خوشحالم که فقط دو روز از وقت گرانبهایم هدر رفت. امیدوارم تجربه من برای دیگران مفید واقع شود
من خودم به شخصه حدود 2 سال تو نادلیکو کار کردم خیلی راضی بودم همه پرسنل عالی بودن ایرادی که داره میزان حقوق دریافتی م نسبت به زمان کار برام کافی نبود در کل از محیط و مدیریت و پرسنل شرکت راضی بودم
چرت ترین شرکتی که دیدم اصلا پیشنهاد نمیشه حقوق نمیدن
محیط به دلیل اینکه در مجموعه آژانس هست کمی شلوغه ولی تیم باهم هماهنگه و حقوق به موقع پرداخت میشه تو مصاحبه خیلی سختگیری نمیشه چون به نظر مدیریت حتی اگه رزومه خیلی پربار باشه و طرف سوالای پیچیده بتونه پاسخ بده باز هم دلیل بر توانایی نمیشه من شخصا شاهد افرادی بودم با اینکه خیلی به نظر خوب بودن و دانشجو و یا فارق التحصیل از دانشگاه های معتبر بودن اما در کل کارایی خاصی نداشتن و مدام اصرار بر بازنویسی سیستم میکردن و عملا تمایلی برای بهبود دادن نداشتن و در اخر هم به دلیل عدم توانایی در انجام وظایف از تیم کنار گذاشته شدن به نظرم اگه دنبال جایی هستین که بخواهید با اخرین تکنولوژی ها آشنا بشید و ازشون برای پیاده سازی سیستم ها استفاده کنید اینجا بهترین جا برای شروعه
مدیریت بسیار بد / سیستم های قدیمی
من یک سال در این شرکت مشغول بودم و اولین تجربه حرفه ای برنامه نویسی رو از این شرکت شروع کردم. اگر در خصوص قولهایی که روز اول بهم دادن مشکلاتی پیش نمیومد قطعا همکاری طولانی مدتی میتونستم داشته باشم و در مجموع با توجه به کوچیک و زیر مجموعه بودن یک شرکت پخش بودن و تاثیراتی که این دو مورد میتونه داشته باشه باز هم به نظر من یکی از شرکت های خوب برای برنامه نویس ها هست.
من به مدت حدود شش سال در این شرکت مشغول بوده ام که در دوسال اول پشتیان و چهار سال بعدی برنامه نویسی وب انجام میدادم.(یک سال در جای دیگری مشغول بودم) این شرکت بزرگ، با تعداد پرسنل و تیم های بالا و دارای حداقل امتیاز متوسط در همه پارامتر هایی است که در انتخاب شغل موثر اند. در مجموع تجربه کاری خوبی از هر نظر میتونه برای کسانی که جویای کار هستن باشه.
در این سازمان همه حتی افراد سطوح 4 و 5 مجموعه با فاندر مجموعه مستقیم در ارتباطند و هکه باید گزارش کاری در مورد این که با کی حرف زده اند( همکاران) و تایید ایشان برای صحبت کردن با انواع مشتریان را در لحظه بگیرند. همه ادعای احترام دارند اما هیچ احترامی برای شما قائل نیستند.ممکن است نظر من تند باشد و باور نکردنی اما این همان تجربه ایست که به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم
اول از همه جو خیلی ناسالمه،فضای کار به شدت شلوغ و پر سر و صداست و آرامشی وجود ندارد.مدیریت به شدت نا اشنا با سیستم های کامپیوتری هست.کلا در صورتی که قصدتان همکاری با این شرکت است باید از آرامش و ... بزنید . کد ها کاملا مشکل دارند و کدنویسان ضعیفی در آن جا مشغول به کار هستند اصلا پیشنهاد نمی شود در کل فضای کار به شدت کوچک و به دلیل مجاورت با کانتر های فروش بلیط هواپیما شلوغ و آزار دهنده است . حقوق به موقع پرداخت نمی شود و به دلایل متعدد درگیری ها زیاد است. قرار داد به شدت سفت و سخت به نفع مدیرعامل نوشته می شود و در عمل حقوقی هم برای پیگیری برای شما باقی نمی ماند.
فقط در یک کلمه: واقعا افتضاح. مدیریت فله ای و اتوبوسی، بدون برنامه مشخص و هیچ آینده ای و چند صد میلیون تومان منفی.
همشون دزدن فقط بیگاری میکشن هیچ پولیم نمیدن خبری هم از پورسانت نیست
من یک مدت شرکت دفراز بودم تقریبا 4 سال پیش.اون زمان تمام سیستم ها از رده خارج قدیمی و کند بود.شرکت یک فریم ورک اختصای داشت که مثل تمامی فریم ورک های اختصاصی بد بود کار کردن با اون سخت..یکی از بدی های فریم ورک اختصاصی اینکه برنامه نویس مجبور میشه یک سری اطلاعات بی ارزش یاد بگیره و وقتی از شرکت خارج بشه اکثر اون اطلاعات به درد برنامه نویس نمیخوره . همکا رهای خوبی بودن جوان و پر انگیزه میشه از مزایای شرکت نام برد. شرکت اون زمان درامد خوبی نداشت به همین دلیل حقوق ها کم و دیر پرداخت میشد.بعضی وقت ها یک ماه کامل پرداخت نمیشد.تسویه حساب هم فوق العاده بد بود از من اون زمان 500 هزارتومن انقدر امروز فردا کردن که من فراموش کردم نگرفتم. بعدها فهمیدم حقوق بعضی از بچه چندین ماه پرداخت نکردن بعد تسویه شدن. شاید الان شرایط شرکت تغییر کرده باشه ولی اون زمان واقعا بد بود.
به نظرم جای مناسبی نیست و اصلا به کارکناش اهمیت نمیدن حقوق دادنشونم اصلا سر وقت نبوده و نیست
بهتره مدیریت از پست خود استعفا و به شغل معروف دلالی بپردازد چه بسا که بسیار آدمه خصیص ، پر توقع ، مدعی ، متوهم هستند حالا کاری با اینکه حقوق رو تا حدودی خوب میده ، چونه هم میزنه ، به هر حال کاسبه و بی انصاف نباشیم ولی موقع پرداخت کردن بی چاره میکنه آدمو مدعی ، یعنی اصن کاری نداره چی کار کردی ، فقط میخواد کار رو بی منت کنه به دوستان کاملاً توصیه میکنم که تو این شرکت کار نکنن چون قطع به یقین استعفا خواهند داد چه بسا که کارشناس ها در این سیستم حضور داشتند و فرار کردند
من با این مؤسسه در زمینه تأمین محتوا به صورت دورکاری همکاری داشتم. تجربه خوبی بود.
شرکت فروش با امکان رشد و پیشرفت فراوان و کسب درامد عالی با محیطی ارووم