ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۳۲۷ از ۳۳۲
مطهر نت پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

من دو سال پیش در این شرکت با کلی وعده و قول و بزرگنمایی مشغول شدم و بعد دیدم مدیر عامل صبح میاد آهنگ اسکوتر میزاره و سیگار میکشه ،مدیر کل هم که یه بچه متولد دهه هفتاد که نه تجربه و نه توان مدیریت داره و من باید با چنین شخصی سر و کله بزنم.اینا همه به کنار!حتی یک سیستم جهت کار کردن نداشتن!!!اینترنت نداشتن!!!بعد میگن ما توی آمریکا طرفدار داریم و اصلا خارجی هستیم و ما وضعمون خوبه .... بچه ها اصلا سمتش نرید.

کاموا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۳ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

کاموا شرکتی که به شما امکان پیشرفت، دوستان خوب، محیط خوب می‌ده ولی در عین حال مشکلاتی رو هم داره که من سعی ‌می‌کنم اینجا بهشون اشاره کنم. اولین مورد اینه که خیلی زود متوجه میشید به عمد یا به شکل اتفاقی تو پروژه پرسونال برندینگ مدیریت قرار گرفتید و نه پروژه کاموا همه چیز در محوریت این ماجراست و مسائل دیگه‌ای که ممکنه برای شمای کارمند مهم تلقی بشه تو اولویت‌های بعدی قرار می‌گیره این موضع در کنار پرداختی‌های کم و عدم مدیریت پویا و پیگیری نشدن مطالباتتون به عنوان کارمند، شما رو تبدیل به رباتی برای انجام کار‌ها می‌کنه و بعد از مدت کوتاهی هیچ احساسی نسبت به کارتون ندارید و همچنین احساس تعلقی هم نسبت به برندی که براش کار می‌کنید ندارید. در آخر کاموا یک محیط خوب برای پیشرفت و در عین یک محیط خیلی بد برای ادامه همکاری

دی سی ای کالا
فروشگاهی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا·۱۳ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
تولید محتوا

من یک سال در DCA Kala مشغول به کار بودم و بدلایلی مجبور به ترک این موقعیت شدم. تجربه ی من از کار در این شرکت فوق العاده بود و هنوز بعد از چند سال بنظرم بهترین شرکتی بود که تا به امروز کار کردم. محیط کار صمیمی و گرم با وجود مدیر با تدبیر و احترام گذار این شرکت باعث میشد همه ی کارمندان نسبت به شرکت حس ownership داشته باشند.

تولیدی روغن سینولکس
نفت و گاز · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۹ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

نه خیلی بد و نه خیلی خوب بیشترین مشکل عدم پرداخت به موقع و حقوق بسیار پایین. عدم پرداخت حقوق حتی بیش از ۶ ماه. مدیریت جوان و بسیار دمدمی مزاج و کم تجربه.

cons:
rate: 2.0
جاوید توس خراسان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۹ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
کارشناس

من دو روز در این شرکت کار کردم بعد از دو روز شخصی که با من مستقیم کار می کرد گفت سیستم های شرکت را می خواهند فردا ارتقا بدهند لطفا تشریف نیارید بعد که من تعجب کردم دروغ دیگری گفت که من یک هفته مرخصی هستم شما هم یک هفته نیا.در صورتی که من تماس گرفتم فردای اون روز و ایشون تشریف داشتند.به نظرم رفتارشان با کسی که ده سال سابقه کار داره خیلی بچگانه و غیر حرفه ای بود.البته از شرکتهای موروثی و خانوادگی بهتر از این نمیشه انتظار داشت. خوشحالم که فقط دو روز از وقت گرانبهایم هدر رفت. امیدوارم تجربه من برای دیگران مفید واقع شود

نادلیکو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·گرافیست·۶ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
گرافیست

من خودم به شخصه حدود 2 سال تو نادلیکو کار کردم خیلی راضی بودم همه پرسنل عالی بودن ایرادی که داره میزان حقوق دریافتی م نسبت به زمان کار برام کافی نبود در کل از محیط و مدیریت و پرسنل شرکت راضی بودم

کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
حقوق ناکافی
ویژن سوبا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۶ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس اندروید

چرت ترین شرکتی که دیدم اصلا پیشنهاد نمیشه حقوق نمیدن

cons: مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
فلاوینگو
گردشگری و هتل ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۶ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
Full Stack

محیط به دلیل اینکه در مجموعه آژانس هست کمی شلوغه ولی تیم باهم هماهنگه و حقوق به موقع پرداخت میشه تو مصاحبه خیلی سختگیری نمیشه چون به نظر مدیریت حتی اگه رزومه خیلی پربار باشه و طرف سوالای پیچیده بتونه پاسخ بده باز هم دلیل بر توانایی نمیشه من شخصا شاهد افرادی بودم با اینکه خیلی به نظر خوب بودن و دانشجو و یا فارق التحصیل از دانشگاه های معتبر بودن اما در کل کارایی خاصی نداشتن و مدام اصرار بر بازنویسی سیستم میکردن و عملا تمایلی برای بهبود دادن نداشتن و در اخر هم به دلیل عدم توانایی در انجام وظایف از تیم کنار گذاشته شدن به نظرم اگه دنبال جایی هستین که بخواهید با اخرین تکنولوژی ها آشنا بشید و ازشون برای پیاده سازی سیستم ها استفاده کنید اینجا بهترین جا برای شروعه

موسسه آموزشی مخدومی
رسانه و انتشارات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۵ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس وب

مدیریت بسیار بد / سیستم های قدیمی

cons: مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم کنترل اعصاب
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
بیمه نکردن
عدم امکان استراحت بین کار
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم کنترل اعصاب
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
بیمه نکردن
عدم امکان استراحت بین کار
داده پردازان پرسیس پویا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۵ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس وب

من یک سال در این شرکت مشغول بودم و اولین تجربه حرفه ای برنامه نویسی رو از این شرکت شروع کردم. اگر در خصوص قولهایی که روز اول بهم دادن مشکلاتی پیش نمیومد قطعا همکاری طولانی مدتی میتونستم داشته باشم و در مجموع با توجه به کوچیک و زیر مجموعه بودن یک شرکت پخش بودن و تاثیراتی که این دو مورد میتونه داشته باشه باز هم به نظر من یکی از شرکت های خوب برای برنامه نویس ها هست.

حساب رایان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۵ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس وب

من به مدت حدود شش سال در این شرکت مشغول بوده ام که در دوسال اول پشتیان و چهار سال بعدی برنامه نویسی وب انجام میدادم.(یک سال در جای دیگری مشغول بودم) این شرکت بزرگ، با تعداد پرسنل و تیم های بالا و دارای حداقل امتیاز متوسط در همه پارامتر هایی است که در انتخاب شغل موثر اند. در مجموع تجربه کاری خوبی از هر نظر میتونه برای کسانی که جویای کار هستن باشه.

مطهر نت پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازاریاب ( فروش محصولات - جذب فریلنسر )·۳ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
بازاریاب ( فروش محصولات - جذب فریلنسر )

در این سازمان همه حتی افراد سطوح 4 و 5 مجموعه با فاندر مجموعه مستقیم در ارتباطند و هکه باید گزارش کاری در مورد این که با کی حرف زده اند( همکاران) و تایید ایشان برای صحبت کردن با انواع مشتریان را در لحظه بگیرند. همه ادعای احترام دارند اما هیچ احترامی برای شما قائل نیستند.ممکن است نظر من تند باشد و باور نکردنی اما این همان تجربه ایست که به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم

فلاوینگو
گردشگری و هتل ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

اول از همه جو خیلی ناسالمه،فضای کار به شدت شلوغ و پر سر و صداست و آرامشی وجود ندارد.مدیریت به شدت نا اشنا با سیستم های کامپیوتری هست.کلا در صورتی که قصدتان همکاری با این شرکت است باید از آرامش و ... بزنید . کد ها کاملا مشکل دارند و کدنویسان ضعیفی در آن جا مشغول به کار هستند اصلا پیشنهاد نمی شود در کل فضای کار به شدت کوچک و به دلیل مجاورت با کانتر های فروش بلیط هواپیما شلوغ و آزار دهنده است . حقوق به موقع پرداخت نمی شود و به دلایل متعدد درگیری ها زیاد است. قرار داد به شدت سفت و سخت به نفع مدیرعامل نوشته می شود و در عمل حقوقی هم برای پیگیری برای شما باقی نمی ماند.

دانش و فناوری راهگشایان زمان - دفراز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۵ تیر ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

من یک مدت شرکت دفراز بودم تقریبا 4 سال پیش.اون زمان تمام سیستم ها از رده خارج قدیمی و کند بود.شرکت یک فریم ورک اختصای داشت که مثل تمامی فریم ورک های اختصاصی بد بود کار کردن با اون سخت..یکی از بدی های فریم ورک اختصاصی اینکه برنامه نویس مجبور میشه یک سری اطلاعات بی ارزش یاد بگیره و وقتی از شرکت خارج بشه اکثر اون اطلاعات به درد برنامه نویس نمیخوره . همکا رهای خوبی بودن جوان و پر انگیزه میشه از مزایای شرکت نام برد. شرکت اون زمان درامد خوبی نداشت به همین دلیل حقوق ها کم و دیر پرداخت میشد.بعضی وقت ها یک ماه کامل پرداخت نمیشد.تسویه حساب هم فوق العاده بد بود از من اون زمان 500 هزارتومن انقدر امروز فردا کردن که من فراموش کردم نگرفتم. بعدها فهمیدم حقوق بعضی از بچه چندین ماه پرداخت نکردن بعد تسویه شدن. شاید الان شرایط شرکت تغییر کرده باشه ولی اون زمان واقعا بد بود.

هیچستان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۴ تیر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

به نظرم جای مناسبی نیست و اصلا به کارکناش اهمیت نمیدن حقوق دادنشونم اصلا سر وقت نبوده و نیست

cons: حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
مجریان وب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۰ تیر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

بهتره مدیریت از پست خود استعفا و به شغل معروف دلالی بپردازد چه بسا که بسیار آدمه خصیص ، پر توقع ، مدعی ، متوهم هستند حالا کاری با اینکه حقوق رو تا حدودی خوب میده ، چونه هم میزنه ، به هر حال کاسبه و بی انصاف نباشیم ولی موقع پرداخت کردن بی چاره میکنه آدمو مدعی ، یعنی اصن کاری نداره چی کار کردی ، فقط میخواد کار رو بی منت کنه به دوستان کاملاً توصیه میکنم که تو این شرکت کار نکنن چون قطع به یقین استعفا خواهند داد چه بسا که کارشناس ها در این سیستم حضور داشتند و فرار کردند

پایا نویس پارسیان
رسانه و انتشارات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا·۱۶ تیر ۱۳۹۸
۵.۰
تولید محتوا

من با این مؤسسه در زمینه تأمین محتوا به صورت دورکاری همکاری داشتم. تجربه خوبی بود.

مدیریت بسیار منظم
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 5.0
مطهر نت پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

من دو سال پیش در این شرکت با کلی وعده و قول و بزرگنمایی مشغول شدم و بعد دیدم مدیر عامل صبح میاد آهنگ اسکوتر میزاره و سیگار میکشه ،مدیر کل هم که یه بچه متولد دهه هفتاد که نه تجربه و نه توان مدیریت داره و من باید با چنین شخصی سر و کله بزنم.اینا همه به کنار!حتی یک سیستم جهت کار کردن نداشتن!!!اینترنت نداشتن!!!بعد میگن ما توی آمریکا طرفدار داریم و اصلا خارجی هستیم و ما وضعمون خوبه .... بچه ها اصلا سمتش نرید.

کاموا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۳ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

کاموا شرکتی که به شما امکان پیشرفت، دوستان خوب، محیط خوب می‌ده ولی در عین حال مشکلاتی رو هم داره که من سعی ‌می‌کنم اینجا بهشون اشاره کنم. اولین مورد اینه که خیلی زود متوجه میشید به عمد یا به شکل اتفاقی تو پروژه پرسونال برندینگ مدیریت قرار گرفتید و نه پروژه کاموا همه چیز در محوریت این ماجراست و مسائل دیگه‌ای که ممکنه برای شمای کارمند مهم تلقی بشه تو اولویت‌های بعدی قرار می‌گیره این موضع در کنار پرداختی‌های کم و عدم مدیریت پویا و پیگیری نشدن مطالباتتون به عنوان کارمند، شما رو تبدیل به رباتی برای انجام کار‌ها می‌کنه و بعد از مدت کوتاهی هیچ احساسی نسبت به کارتون ندارید و همچنین احساس تعلقی هم نسبت به برندی که براش کار می‌کنید ندارید. در آخر کاموا یک محیط خوب برای پیشرفت و در عین یک محیط خیلی بد برای ادامه همکاری

دی سی ای کالا
فروشگاهی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا·۱۳ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
تولید محتوا

من یک سال در DCA Kala مشغول به کار بودم و بدلایلی مجبور به ترک این موقعیت شدم. تجربه ی من از کار در این شرکت فوق العاده بود و هنوز بعد از چند سال بنظرم بهترین شرکتی بود که تا به امروز کار کردم. محیط کار صمیمی و گرم با وجود مدیر با تدبیر و احترام گذار این شرکت باعث میشد همه ی کارمندان نسبت به شرکت حس ownership داشته باشند.

تولیدی روغن سینولکس
نفت و گاز · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۹ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

نه خیلی بد و نه خیلی خوب بیشترین مشکل عدم پرداخت به موقع و حقوق بسیار پایین. عدم پرداخت حقوق حتی بیش از ۶ ماه. مدیریت جوان و بسیار دمدمی مزاج و کم تجربه.

cons:
rate: 2.0
جاوید توس خراسان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۹ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
کارشناس

من دو روز در این شرکت کار کردم بعد از دو روز شخصی که با من مستقیم کار می کرد گفت سیستم های شرکت را می خواهند فردا ارتقا بدهند لطفا تشریف نیارید بعد که من تعجب کردم دروغ دیگری گفت که من یک هفته مرخصی هستم شما هم یک هفته نیا.در صورتی که من تماس گرفتم فردای اون روز و ایشون تشریف داشتند.به نظرم رفتارشان با کسی که ده سال سابقه کار داره خیلی بچگانه و غیر حرفه ای بود.البته از شرکتهای موروثی و خانوادگی بهتر از این نمیشه انتظار داشت. خوشحالم که فقط دو روز از وقت گرانبهایم هدر رفت. امیدوارم تجربه من برای دیگران مفید واقع شود

نادلیکو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·گرافیست·۶ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
گرافیست

من خودم به شخصه حدود 2 سال تو نادلیکو کار کردم خیلی راضی بودم همه پرسنل عالی بودن ایرادی که داره میزان حقوق دریافتی م نسبت به زمان کار برام کافی نبود در کل از محیط و مدیریت و پرسنل شرکت راضی بودم

کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
حقوق ناکافی
ویژن سوبا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۶ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس اندروید

چرت ترین شرکتی که دیدم اصلا پیشنهاد نمیشه حقوق نمیدن

cons: مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
فلاوینگو
گردشگری و هتل ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۶ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
Full Stack

محیط به دلیل اینکه در مجموعه آژانس هست کمی شلوغه ولی تیم باهم هماهنگه و حقوق به موقع پرداخت میشه تو مصاحبه خیلی سختگیری نمیشه چون به نظر مدیریت حتی اگه رزومه خیلی پربار باشه و طرف سوالای پیچیده بتونه پاسخ بده باز هم دلیل بر توانایی نمیشه من شخصا شاهد افرادی بودم با اینکه خیلی به نظر خوب بودن و دانشجو و یا فارق التحصیل از دانشگاه های معتبر بودن اما در کل کارایی خاصی نداشتن و مدام اصرار بر بازنویسی سیستم میکردن و عملا تمایلی برای بهبود دادن نداشتن و در اخر هم به دلیل عدم توانایی در انجام وظایف از تیم کنار گذاشته شدن به نظرم اگه دنبال جایی هستین که بخواهید با اخرین تکنولوژی ها آشنا بشید و ازشون برای پیاده سازی سیستم ها استفاده کنید اینجا بهترین جا برای شروعه

موسسه آموزشی مخدومی
رسانه و انتشارات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۵ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس وب

مدیریت بسیار بد / سیستم های قدیمی

cons: مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم کنترل اعصاب
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
بیمه نکردن
عدم امکان استراحت بین کار
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم کنترل اعصاب
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
بیمه نکردن
عدم امکان استراحت بین کار
داده پردازان پرسیس پویا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۵ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس وب

من یک سال در این شرکت مشغول بودم و اولین تجربه حرفه ای برنامه نویسی رو از این شرکت شروع کردم. اگر در خصوص قولهایی که روز اول بهم دادن مشکلاتی پیش نمیومد قطعا همکاری طولانی مدتی میتونستم داشته باشم و در مجموع با توجه به کوچیک و زیر مجموعه بودن یک شرکت پخش بودن و تاثیراتی که این دو مورد میتونه داشته باشه باز هم به نظر من یکی از شرکت های خوب برای برنامه نویس ها هست.

حساب رایان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۵ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس وب

من به مدت حدود شش سال در این شرکت مشغول بوده ام که در دوسال اول پشتیان و چهار سال بعدی برنامه نویسی وب انجام میدادم.(یک سال در جای دیگری مشغول بودم) این شرکت بزرگ، با تعداد پرسنل و تیم های بالا و دارای حداقل امتیاز متوسط در همه پارامتر هایی است که در انتخاب شغل موثر اند. در مجموع تجربه کاری خوبی از هر نظر میتونه برای کسانی که جویای کار هستن باشه.

مطهر نت پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازاریاب ( فروش محصولات - جذب فریلنسر )·۳ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
بازاریاب ( فروش محصولات - جذب فریلنسر )

در این سازمان همه حتی افراد سطوح 4 و 5 مجموعه با فاندر مجموعه مستقیم در ارتباطند و هکه باید گزارش کاری در مورد این که با کی حرف زده اند( همکاران) و تایید ایشان برای صحبت کردن با انواع مشتریان را در لحظه بگیرند. همه ادعای احترام دارند اما هیچ احترامی برای شما قائل نیستند.ممکن است نظر من تند باشد و باور نکردنی اما این همان تجربه ایست که به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم

فلاوینگو
گردشگری و هتل ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

اول از همه جو خیلی ناسالمه،فضای کار به شدت شلوغ و پر سر و صداست و آرامشی وجود ندارد.مدیریت به شدت نا اشنا با سیستم های کامپیوتری هست.کلا در صورتی که قصدتان همکاری با این شرکت است باید از آرامش و ... بزنید . کد ها کاملا مشکل دارند و کدنویسان ضعیفی در آن جا مشغول به کار هستند اصلا پیشنهاد نمی شود در کل فضای کار به شدت کوچک و به دلیل مجاورت با کانتر های فروش بلیط هواپیما شلوغ و آزار دهنده است . حقوق به موقع پرداخت نمی شود و به دلایل متعدد درگیری ها زیاد است. قرار داد به شدت سفت و سخت به نفع مدیرعامل نوشته می شود و در عمل حقوقی هم برای پیگیری برای شما باقی نمی ماند.

دانش و فناوری راهگشایان زمان - دفراز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۵ تیر ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

من یک مدت شرکت دفراز بودم تقریبا 4 سال پیش.اون زمان تمام سیستم ها از رده خارج قدیمی و کند بود.شرکت یک فریم ورک اختصای داشت که مثل تمامی فریم ورک های اختصاصی بد بود کار کردن با اون سخت..یکی از بدی های فریم ورک اختصاصی اینکه برنامه نویس مجبور میشه یک سری اطلاعات بی ارزش یاد بگیره و وقتی از شرکت خارج بشه اکثر اون اطلاعات به درد برنامه نویس نمیخوره . همکا رهای خوبی بودن جوان و پر انگیزه میشه از مزایای شرکت نام برد. شرکت اون زمان درامد خوبی نداشت به همین دلیل حقوق ها کم و دیر پرداخت میشد.بعضی وقت ها یک ماه کامل پرداخت نمیشد.تسویه حساب هم فوق العاده بد بود از من اون زمان 500 هزارتومن انقدر امروز فردا کردن که من فراموش کردم نگرفتم. بعدها فهمیدم حقوق بعضی از بچه چندین ماه پرداخت نکردن بعد تسویه شدن. شاید الان شرایط شرکت تغییر کرده باشه ولی اون زمان واقعا بد بود.

هیچستان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۴ تیر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

به نظرم جای مناسبی نیست و اصلا به کارکناش اهمیت نمیدن حقوق دادنشونم اصلا سر وقت نبوده و نیست

cons: حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
مجریان وب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۰ تیر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

بهتره مدیریت از پست خود استعفا و به شغل معروف دلالی بپردازد چه بسا که بسیار آدمه خصیص ، پر توقع ، مدعی ، متوهم هستند حالا کاری با اینکه حقوق رو تا حدودی خوب میده ، چونه هم میزنه ، به هر حال کاسبه و بی انصاف نباشیم ولی موقع پرداخت کردن بی چاره میکنه آدمو مدعی ، یعنی اصن کاری نداره چی کار کردی ، فقط میخواد کار رو بی منت کنه به دوستان کاملاً توصیه میکنم که تو این شرکت کار نکنن چون قطع به یقین استعفا خواهند داد چه بسا که کارشناس ها در این سیستم حضور داشتند و فرار کردند

پایا نویس پارسیان
رسانه و انتشارات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا·۱۶ تیر ۱۳۹۸
۵.۰
تولید محتوا

من با این مؤسسه در زمینه تأمین محتوا به صورت دورکاری همکاری داشتم. تجربه خوبی بود.

مدیریت بسیار منظم
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 5.0