ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۳۳۰ از ۳۳۲
آقای املاک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·موشن گرافیست·۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
موشن گرافیست

من به عنوان یک موشن گرافیست با این مجموعه کار کردم و تجربه فوق العاده ای بود تیم فوق العاده قوی مدیریت عالی جو کاری عالی و....

اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
همکاری با بهترین ها
صبحانه رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 5.0
خبره پرداز پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس

شرکت به نسبت کوچک است. محیطی صمیمی ولی حرفه ای داره. خیلی سلسه مراتب اداری اون شکلی نداره، تیم های کوچیک (از یکی دونفر تا نهایتا ۴-۵ نفر) برای پروژه های مختلف داره که توی هر تیم یه نفر به عنوان Lead یا سرپرست وجود داره که زمانبندی، تقسیم کار و در صورت لزوم شرکت توی جلسات با مشتری رو انجام بده. ساعت کاریش تا 9:30 برای فنی ها شناوره. البته تاخیر رو اون موقعی که من بودم لحاظ نمیکردن،‌یعنی کلا شناور بود. بیشتر روی انجام شدن به موقع و صحیح کار تمرکز هست. اما نزدیک deadline شاید تا شب هم مجبور باشید بمونید که کار تموم بشه. پرداختی هاشون عموما خیلی بالا نبوده،‌ معمولی، شاید هم یه مقدار کم. به نظرم بزرگترین نقطه ضعفش اینه. بیمه و بیمه تکمیلی ارائه میکنن،‌ معمولا مناسبت های خاص (سالگرد تاسیس شرکت، یلدا، نوروز و ...) رو جشن میگیرن. بسته به وضع مالی و مناسبتش از رستوران و توچال، تا خرید کیک و جمع شدن دور هم توی شرکت متغیره. تولد کارمندها رو هم جشن میگیرن. من ندیدم کسی رو اخراج کنن، اما اگه نیرویی به نظرشون خوب نباشه بال و پر بهش نمیدن، حقوقش خیلی تغییر نمیکنه، روش خیلی حساب نمیکنن. از طرفی چون شرکت کوچیکه خیلی جای پیشرفت زیادی وجود نداره. سیستم پرداخت حقوقش هم اینه که عددی رو که توافق میکنید یه مقدارش رو ماهانه، و بقیه اش رو سه ماه یکبار یه جا دریافت میکنید. یعنی مثلا اگه 1 میلیون تومن توافقتون باشه، ششصد هزار تومن رو مامانه به عنوان حقوق پایه (که بیمه و مالیات و ... از اون حساب میشه) بهتون پرداخت میکنن، سر سه ماه هم یک میلیون و دویست هزارتومن (سه تا ۴۰۰ هزار تومن) جدا به اسم پاداش پرداخت میکنن (که البته باز بهش مالیات میخوره ولی بیمه نمیخوره). از طرفی بیمه کمتری پرداخت میکنید که درآمد بالاتری خواهید داشت، اما از طرف دیگه حقوق کمتری توی سابقیه بیمه اتون رد میشه.

توزین صدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح سایت·۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
۳.۰
طراح سایت

به مدت تقریبا سه سال ترکیبی از دورکاری و کار دائم تو شرکت توزین صدر کار کردم. شرکت شامل دو بخش عمده دفتر فروش و کارخونه هستش که در حال حاضر محل فیزیکیشون ادغام شده. سمت من مدیریت وب و امور محتوا بود و توی این مدت ویدیوهای آموزشی مجموعه رو ساختم و ۳ سایت اصلی شرکت رو توسعه دادم. یک سایت معرفی شرکتی و دو سایت فروشگاهی. شرکت توزین صدر یک شرکت سنتی هستش با ساعات کاری ثابت و مزایای معمولی. مدیر عامل مجموعه آدم خوش ذوقیه و اگر ایده خوبی داشته باشین برای پیاده سازی امکانات در اختیارتون قرار میده.

نردبان اندیشه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس Go·۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس Go

۴ ماه با شرکت نردبان اندیشه کار کردم به جد بدترین تجربه کاریم بود که که حداقل یک سالی منو عقب انداخت در کل دلایل بد بودن شرکت دروغ گو بودن و غیر حرفه ای بودن چه در کار فنی چه در مدیریت مجوعه هست. به دلایل مختلف نوشتن قرار داد با من رو هی به عقب مینداختن تا بیمه برام رد نکنن . بیمه رو با قیمت کف رد میکنن تا مالیات و حق بیمه کمتری بدن موقع پرداخت عیدی هم دبه کردن و گفتن عیدی رو هم پایین ترین قیمت پرداخت میکنیم. در آخر هم که از مجموعشون جدا شدم حدود 6 7 تومن طلبم رو بهم گفتن نمیدیم :| در کل جای خوبی برای کار کردن نیست اصلا پیشنهاد نمیکنم

تجارت الکترونیک نیک رآی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

بورسیکا عملا یکی از 5 فروشگاه برتر اینترنتی ایران محسوب میشه و توی مدتی که اینجا مشغول به کار بودم روند رو به رشد خوبی رو تجربه کرده و این مساله در کنار تجربه روبه تزاید تیم های مختلف کاری آیندۀ موفقی رو برای همه ما ترسیم کرده. با اینکه بورسیکا تبلیغات قوی و پرهزینه ای نداشته ولی تجربه خوب خریدی که برای مشتریانش ایجاد کرده اونو در یک مسیر رشد قابل قبول قرار داده.

آبانگان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

در دوره تقریبا دو ساله‌ای که در آبانگان کار کردم همه چیز عالی بود، از محیط کار و روابط دوستانه بین اعضا شرکت، مدیریت فوق‌العاده، رعایت تمام قوانین وزارت کار مثل بیمه و عیدی و ... ، تا ساعت کار آزاد و شناور و پاداش پایان سال. تنها دلیل اینکه اینکه به شرکت دیگه‌ای رفتم دریافت پیشنهاد کار با شرایط مالی بالاتر بود که بعد از مشورت با این شرکت، مجبور به انتخاب شرکت جدید شدم.

تاپ ادورت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

تاپ ادورت مجموعه ای بود تماما جوان ، پویایی و جست و جو گری در تمام قسمت های مجموعه وجود داشت و این حس کاملا بود که برای پیشرفت باید یاد گرفت و جست و جو کرد مدیریت مجموعه آقای کامرانی واقعا به عنوان یک همراه در کنار نفرات بودن تا اینکه به عنوان یک رئیس باشن و فقط بخوان دستور بدن

دیتاک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

یک تجربه خیلی خوب

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
rate: 5.0
آدیلار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

مصاحبه ای که با ادیلار داشتم خیلی عجیب بود! یه تماس تلفنی طولانی که تقریبا در مورد همه علایق زندگی من سوال شد و تنها سوالی که در مورد رزومه فنی بود صداقت در نوشتار اونها بود. وقتی به مصاحبه حضوری دعوت شدم یه تیم خیلی حرفه ای مصاحبه انجام دادن و در نهایت جلسه مستقیم با مدیر عامل شرکت بود. رفتار بسیار گرمی با من شد و برای کار در شرکت انتخاب شدم. جذاب ترین نکتش این بود که روز اول مدیرعامل چند ساعت رو با من گذروند و به صورت کامل با شرکت آشنا شدم؛ اتفاقی که در شرکتهای قبلی یک ماه طول کشیده بود!! فرهنگ کاری آدیلار بر مبنای اعتماد طرفین هست و فضا کاملا شاد و بدون استرس هست. از بودن در آدیلار بسیار خوشحالم! بیاین به سایت ما شما هم سر بزنید : https://adilar.com/

رایان پارسی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

این شرکت فرهنگ سازمانی بسیار بدی داره. کارمندا همدیگر رو آقا/خانم و با فامیلی صدا می کنن ولی شوخیای شخصی و زشت می کنن. این فرهنگ هم کاملا از خود مدیریت سرچشمه می گیره. کلا از اونجور جاهاییه که فکر می کنن کارمند تو خیابون ریخته و میتونن هرجوری دوست دارن با کارمند رفتار کنن و اصلا بین کارمند خوب و بی مسولیت هیچ تفاوتی نمی بینن. به طورکل فقط واسه کسایی خوبه که سابقه کار ندارن و میخوان تازه شروع کنن.

دلتاگلبال
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۷ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

این شرکت یک زمانی یکی از بهترین و قوی ترین شرکت های IT ایران بود، بعد از گذشت سال ها و تصمیمات نادرست مدیران، اکنون زمین گیر شده است.

cons: عدم دریافت پاداش
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
مشکلات مالی شرکت
عدم دریافت پاداش
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
مشکلات مالی شرکت
وایرال شو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·روابط عمومی·۲۶ فروردین ۱۳۹۸
۵.۰
روابط عمومی

تجربه کاری من در شرکت وایرال شو محدود به سمت تعیین شده نبود و به راحتی می تونستم در بقیه موارد که به اشتراک و نظرسنجی گذاشته می شد شرکت کنم و توانایی خودم رو در نشون دادن استعدادهام اعلام کنم. مجموعه وایرال شو یک استارتاپ با هدفگذاری نتیجه بخشه و می تونه برای هر شخصی که دنبال بالابردن مهارت های شغلیش هست مفید باشه.

فام راه بستر
معماری و عمران · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۴ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

کار در این شرکت برای مهندسان جوان تجربه خوبی خواهد بود. در این شرکت تنوع حوزه های کاری بسیار زیاد است و فرصت یادگیری فراهم است. مدیران شرکت از پیشنهادهای خوب استقبال می کنند.

مدیریت و پرسنل مودب
امکان یادگیری
تنوع در فعالیت های شرکت
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
پایه حقوق کم
عدم پرداخت به موقع حقوق
ایده های هوشمند هرمس شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲۲ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
Full Stack

تقریبا هر روز پیشرفت توی زمینه کاریم رو احساس میکنم و همچنین یکی از اهداف فنی شرکت حرکت روی خط تکنولوژی هستش.

اهمیت به دیزاین
کار با آخرین تکنولوژی ها
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
بی نظمی کاری
ایده های هوشمند هرمس شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس iOS·۲۲ فروردین ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس iOS

محیط انعطاف پذیر

اهمیت به دیزاین
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
همکاری با بهترین ها
صبحانه رایگان
بازی رایانه ای
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 4.6
مامان پز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۲ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

شرکت مامان پز محیط بسیار مناسبی است جهت افزایش مهارت ها و دانش فردی... فضای کاملا صمیمی و استارت اپی که برای جوانان بسیار مناسب است مدیریت دلسوزانه و متعهد مجموعه کاملا مشهود می باشد. در کل کار کردن در این شرکت به نظرم تجربه مفید و جالبی میتونه باشه

جی ادز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تبلیغات·۱۹ فروردین ۱۳۹۸
۵.۰
کارشناس تبلیغات

به نظرم توی هر مجموعه ای همه مثل مدیر یا مدیران اون مجموعه می‌شن! اگه توی مجموعه ای مدیر خوب باشه و به تیمش انگیزه بده، اون مجموعه مسیر پیشرفت رو طی می‌کنه. آقای سالاررضایی بهترین مدیری بودن که افتخار همکاری باهاشون رو داشتم.

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
rate: 5.0
داده پرداز پویای شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۹ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

۳ سال و ۶ ماه تجربه کار تو شرکت داده پرداز را داشتم، از نکات مثبت میتونم بگم جو خیلی خوبی داره، تو لایه های مدیریتی سعی میشه حتما همه چیز هدف دار و شفاف باشه. نحوه انجام دادن کارها، خورد کردن پروژه ها به طوری هست که طرز درست انجام دادن کار رو میتونید یاد بگیرید و طبق اون انجام بدید. ساعت کاری تقریبا منعطف نیست و پنجشنبه ها هم تا ظهر هست. تعداد پروژه ها و انواعشون بالاست و مدام پروژه های جدید و بزرگ اضافه میشد.

رویان دارو
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول فنی·۱۸ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
مسئول فنی

شرکت رویان دارو به صورت زنجیره ای در سراسر کشور دارای شعبه است و بالطبع شعبات موجود در استان های پیشرفته تر امکانات بهتر و سطح کاری و مزایای بالاتری دارند. بنابداین وضعیت یکی از شعبه ها در یکی از استان های ضعیف تر را نمیتوان به کل سیستم ارتباط داد. اما در کل کلاس کاری و مدیریت در رویان دارو بالاست و امکان پیشرفت برای کسی که خواهان آن باشد وجود دارد

آقای املاک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·موشن گرافیست·۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
موشن گرافیست

من به عنوان یک موشن گرافیست با این مجموعه کار کردم و تجربه فوق العاده ای بود تیم فوق العاده قوی مدیریت عالی جو کاری عالی و....

اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
همکاری با بهترین ها
صبحانه رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 5.0
خبره پرداز پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس

شرکت به نسبت کوچک است. محیطی صمیمی ولی حرفه ای داره. خیلی سلسه مراتب اداری اون شکلی نداره، تیم های کوچیک (از یکی دونفر تا نهایتا ۴-۵ نفر) برای پروژه های مختلف داره که توی هر تیم یه نفر به عنوان Lead یا سرپرست وجود داره که زمانبندی، تقسیم کار و در صورت لزوم شرکت توی جلسات با مشتری رو انجام بده. ساعت کاریش تا 9:30 برای فنی ها شناوره. البته تاخیر رو اون موقعی که من بودم لحاظ نمیکردن،‌یعنی کلا شناور بود. بیشتر روی انجام شدن به موقع و صحیح کار تمرکز هست. اما نزدیک deadline شاید تا شب هم مجبور باشید بمونید که کار تموم بشه. پرداختی هاشون عموما خیلی بالا نبوده،‌ معمولی، شاید هم یه مقدار کم. به نظرم بزرگترین نقطه ضعفش اینه. بیمه و بیمه تکمیلی ارائه میکنن،‌ معمولا مناسبت های خاص (سالگرد تاسیس شرکت، یلدا، نوروز و ...) رو جشن میگیرن. بسته به وضع مالی و مناسبتش از رستوران و توچال، تا خرید کیک و جمع شدن دور هم توی شرکت متغیره. تولد کارمندها رو هم جشن میگیرن. من ندیدم کسی رو اخراج کنن، اما اگه نیرویی به نظرشون خوب نباشه بال و پر بهش نمیدن، حقوقش خیلی تغییر نمیکنه، روش خیلی حساب نمیکنن. از طرفی چون شرکت کوچیکه خیلی جای پیشرفت زیادی وجود نداره. سیستم پرداخت حقوقش هم اینه که عددی رو که توافق میکنید یه مقدارش رو ماهانه، و بقیه اش رو سه ماه یکبار یه جا دریافت میکنید. یعنی مثلا اگه 1 میلیون تومن توافقتون باشه، ششصد هزار تومن رو مامانه به عنوان حقوق پایه (که بیمه و مالیات و ... از اون حساب میشه) بهتون پرداخت میکنن، سر سه ماه هم یک میلیون و دویست هزارتومن (سه تا ۴۰۰ هزار تومن) جدا به اسم پاداش پرداخت میکنن (که البته باز بهش مالیات میخوره ولی بیمه نمیخوره). از طرفی بیمه کمتری پرداخت میکنید که درآمد بالاتری خواهید داشت، اما از طرف دیگه حقوق کمتری توی سابقیه بیمه اتون رد میشه.

توزین صدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح سایت·۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
۳.۰
طراح سایت

به مدت تقریبا سه سال ترکیبی از دورکاری و کار دائم تو شرکت توزین صدر کار کردم. شرکت شامل دو بخش عمده دفتر فروش و کارخونه هستش که در حال حاضر محل فیزیکیشون ادغام شده. سمت من مدیریت وب و امور محتوا بود و توی این مدت ویدیوهای آموزشی مجموعه رو ساختم و ۳ سایت اصلی شرکت رو توسعه دادم. یک سایت معرفی شرکتی و دو سایت فروشگاهی. شرکت توزین صدر یک شرکت سنتی هستش با ساعات کاری ثابت و مزایای معمولی. مدیر عامل مجموعه آدم خوش ذوقیه و اگر ایده خوبی داشته باشین برای پیاده سازی امکانات در اختیارتون قرار میده.

نردبان اندیشه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس Go·۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس Go

۴ ماه با شرکت نردبان اندیشه کار کردم به جد بدترین تجربه کاریم بود که که حداقل یک سالی منو عقب انداخت در کل دلایل بد بودن شرکت دروغ گو بودن و غیر حرفه ای بودن چه در کار فنی چه در مدیریت مجوعه هست. به دلایل مختلف نوشتن قرار داد با من رو هی به عقب مینداختن تا بیمه برام رد نکنن . بیمه رو با قیمت کف رد میکنن تا مالیات و حق بیمه کمتری بدن موقع پرداخت عیدی هم دبه کردن و گفتن عیدی رو هم پایین ترین قیمت پرداخت میکنیم. در آخر هم که از مجموعشون جدا شدم حدود 6 7 تومن طلبم رو بهم گفتن نمیدیم :| در کل جای خوبی برای کار کردن نیست اصلا پیشنهاد نمیکنم

تجارت الکترونیک نیک رآی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

بورسیکا عملا یکی از 5 فروشگاه برتر اینترنتی ایران محسوب میشه و توی مدتی که اینجا مشغول به کار بودم روند رو به رشد خوبی رو تجربه کرده و این مساله در کنار تجربه روبه تزاید تیم های مختلف کاری آیندۀ موفقی رو برای همه ما ترسیم کرده. با اینکه بورسیکا تبلیغات قوی و پرهزینه ای نداشته ولی تجربه خوب خریدی که برای مشتریانش ایجاد کرده اونو در یک مسیر رشد قابل قبول قرار داده.

آبانگان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

در دوره تقریبا دو ساله‌ای که در آبانگان کار کردم همه چیز عالی بود، از محیط کار و روابط دوستانه بین اعضا شرکت، مدیریت فوق‌العاده، رعایت تمام قوانین وزارت کار مثل بیمه و عیدی و ... ، تا ساعت کار آزاد و شناور و پاداش پایان سال. تنها دلیل اینکه اینکه به شرکت دیگه‌ای رفتم دریافت پیشنهاد کار با شرایط مالی بالاتر بود که بعد از مشورت با این شرکت، مجبور به انتخاب شرکت جدید شدم.

تاپ ادورت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

تاپ ادورت مجموعه ای بود تماما جوان ، پویایی و جست و جو گری در تمام قسمت های مجموعه وجود داشت و این حس کاملا بود که برای پیشرفت باید یاد گرفت و جست و جو کرد مدیریت مجموعه آقای کامرانی واقعا به عنوان یک همراه در کنار نفرات بودن تا اینکه به عنوان یک رئیس باشن و فقط بخوان دستور بدن

دیتاک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

یک تجربه خیلی خوب

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
rate: 5.0
آدیلار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

مصاحبه ای که با ادیلار داشتم خیلی عجیب بود! یه تماس تلفنی طولانی که تقریبا در مورد همه علایق زندگی من سوال شد و تنها سوالی که در مورد رزومه فنی بود صداقت در نوشتار اونها بود. وقتی به مصاحبه حضوری دعوت شدم یه تیم خیلی حرفه ای مصاحبه انجام دادن و در نهایت جلسه مستقیم با مدیر عامل شرکت بود. رفتار بسیار گرمی با من شد و برای کار در شرکت انتخاب شدم. جذاب ترین نکتش این بود که روز اول مدیرعامل چند ساعت رو با من گذروند و به صورت کامل با شرکت آشنا شدم؛ اتفاقی که در شرکتهای قبلی یک ماه طول کشیده بود!! فرهنگ کاری آدیلار بر مبنای اعتماد طرفین هست و فضا کاملا شاد و بدون استرس هست. از بودن در آدیلار بسیار خوشحالم! بیاین به سایت ما شما هم سر بزنید : https://adilar.com/

رایان پارسی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

این شرکت فرهنگ سازمانی بسیار بدی داره. کارمندا همدیگر رو آقا/خانم و با فامیلی صدا می کنن ولی شوخیای شخصی و زشت می کنن. این فرهنگ هم کاملا از خود مدیریت سرچشمه می گیره. کلا از اونجور جاهاییه که فکر می کنن کارمند تو خیابون ریخته و میتونن هرجوری دوست دارن با کارمند رفتار کنن و اصلا بین کارمند خوب و بی مسولیت هیچ تفاوتی نمی بینن. به طورکل فقط واسه کسایی خوبه که سابقه کار ندارن و میخوان تازه شروع کنن.

دلتاگلبال
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۷ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

این شرکت یک زمانی یکی از بهترین و قوی ترین شرکت های IT ایران بود، بعد از گذشت سال ها و تصمیمات نادرست مدیران، اکنون زمین گیر شده است.

cons: عدم دریافت پاداش
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
مشکلات مالی شرکت
عدم دریافت پاداش
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
مشکلات مالی شرکت
وایرال شو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·روابط عمومی·۲۶ فروردین ۱۳۹۸
۵.۰
روابط عمومی

تجربه کاری من در شرکت وایرال شو محدود به سمت تعیین شده نبود و به راحتی می تونستم در بقیه موارد که به اشتراک و نظرسنجی گذاشته می شد شرکت کنم و توانایی خودم رو در نشون دادن استعدادهام اعلام کنم. مجموعه وایرال شو یک استارتاپ با هدفگذاری نتیجه بخشه و می تونه برای هر شخصی که دنبال بالابردن مهارت های شغلیش هست مفید باشه.

فام راه بستر
معماری و عمران · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۴ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

کار در این شرکت برای مهندسان جوان تجربه خوبی خواهد بود. در این شرکت تنوع حوزه های کاری بسیار زیاد است و فرصت یادگیری فراهم است. مدیران شرکت از پیشنهادهای خوب استقبال می کنند.

مدیریت و پرسنل مودب
امکان یادگیری
تنوع در فعالیت های شرکت
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
پایه حقوق کم
عدم پرداخت به موقع حقوق
ایده های هوشمند هرمس شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲۲ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
Full Stack

تقریبا هر روز پیشرفت توی زمینه کاریم رو احساس میکنم و همچنین یکی از اهداف فنی شرکت حرکت روی خط تکنولوژی هستش.

اهمیت به دیزاین
کار با آخرین تکنولوژی ها
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
بی نظمی کاری
ایده های هوشمند هرمس شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس iOS·۲۲ فروردین ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس iOS

محیط انعطاف پذیر

اهمیت به دیزاین
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
همکاری با بهترین ها
صبحانه رایگان
بازی رایانه ای
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 4.6
مامان پز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۲ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

شرکت مامان پز محیط بسیار مناسبی است جهت افزایش مهارت ها و دانش فردی... فضای کاملا صمیمی و استارت اپی که برای جوانان بسیار مناسب است مدیریت دلسوزانه و متعهد مجموعه کاملا مشهود می باشد. در کل کار کردن در این شرکت به نظرم تجربه مفید و جالبی میتونه باشه

جی ادز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تبلیغات·۱۹ فروردین ۱۳۹۸
۵.۰
کارشناس تبلیغات

به نظرم توی هر مجموعه ای همه مثل مدیر یا مدیران اون مجموعه می‌شن! اگه توی مجموعه ای مدیر خوب باشه و به تیمش انگیزه بده، اون مجموعه مسیر پیشرفت رو طی می‌کنه. آقای سالاررضایی بهترین مدیری بودن که افتخار همکاری باهاشون رو داشتم.

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
rate: 5.0
داده پرداز پویای شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۹ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

۳ سال و ۶ ماه تجربه کار تو شرکت داده پرداز را داشتم، از نکات مثبت میتونم بگم جو خیلی خوبی داره، تو لایه های مدیریتی سعی میشه حتما همه چیز هدف دار و شفاف باشه. نحوه انجام دادن کارها، خورد کردن پروژه ها به طوری هست که طرز درست انجام دادن کار رو میتونید یاد بگیرید و طبق اون انجام بدید. ساعت کاری تقریبا منعطف نیست و پنجشنبه ها هم تا ظهر هست. تعداد پروژه ها و انواعشون بالاست و مدام پروژه های جدید و بزرگ اضافه میشد.

رویان دارو
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول فنی·۱۸ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
مسئول فنی

شرکت رویان دارو به صورت زنجیره ای در سراسر کشور دارای شعبه است و بالطبع شعبات موجود در استان های پیشرفته تر امکانات بهتر و سطح کاری و مزایای بالاتری دارند. بنابداین وضعیت یکی از شعبه ها در یکی از استان های ضعیف تر را نمیتوان به کل سیستم ارتباط داد. اما در کل کلاس کاری و مدیریت در رویان دارو بالاست و امکان پیشرفت برای کسی که خواهان آن باشد وجود دارد