وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۴۶۱ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۱۳ از ۲۲۴
تپسل
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

تپسل یکی از پیشروترین و به روزترین شبکه‌های تبلیغاتی ایرانه که از بُعد فنی تو ایران رقیب نداره. محل و ساختمان شرکت به روز و مناسبه. روابط بین کارمندان واقعا دوستانه و لذت بخشه. مدتی که اونجا کار کردم برای من یادگیری بالایی داشت و روابط جدیدی هم پیدا کردم. ولی فشار کاری تو بعضی پوزیشن‌های کاری خیلی خیلی بالاست و نیاز به ارتباط قوی درون سازمانی و برون سازمانی داره که ممکنه بعضی اوقات سخت باشه و انرژی زیادی بگیره. موردی که خیلی به چشم میاد نبود دپارتمان منابع انسانی در شرکتی با بیش از ۱۰۰ نفر هستش که خیلی عجیبه. همین موضوع درک سلسله مراتب شرکت و روابط طولی و عرضی رو مشکل کرده و مشخص نیست هرکسی تا کجا میتونه دخالت کنه و این موضوع کار رو یه جاهایی خیلی سخت و غیر ممکن میکنه. از طرف دیگه در نبود منابع انسانی شما نمیدونید برای حق و حقوق خودتون سراغ چه کسی رو بگیرید.

استادبانک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر پروژه سئو·۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
مدیر پروژه سئو

ااگه کارمند با انگیزه و مشتاقی خودتون رو نشون بدید، توی استادبانک جای پیشرفت دارید. این استارتاپ روز به روز داره بزرگتر میشه در همه ابعاد، از تعداد نیروهای انسانی بگیرید تا شهرهایی که دارن فعالیت میکنن، تعداد دانش آموزان و حجم بازارشون. گرما و صمیمیت خاصی توی تیم وجود داره از این نظر که همه احساس نزدیکی و راحتی میکنن و تیم خشکی نیست. مدیریت برخورد محترمانه ای دارن، اهل مطالعه هستن و خیلی روشنفکر هستن و از طرفی هواتون رو دارن. ساعت کاری مشخصی دارن، نظم کاری مشخصی دارن و خروجی کارهاشون براشون مهم هست، خیلی هم مهم هست.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ستادی·۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
ستادی

همکاران سیستم جای خوبی برای کار کردن هست. معمولا سطح کار بالاست و خیلی چیزی یاد می گیریم ولی ممکنه ساعت کار طولانی هم داشته باشید. اگه عاشق کارتون باشید این موضوع خیلی اذیت کننده نیست چون جو شرکت خوبه و کار حرفه ای انجام می دید. جو دوستانه و سالم و خوبی داره. ولی به نظرم پیشرفت شغلی از جهت مدیر شدن و اینا سخته. صداقت داشتن خیلی با اهمیته و اغلب هم صداقت دارن. مدیریت ارشدش انسان هستند و به کارمندا اهمیت می دن. حقوقش خیلی به موقع هست ولی حقوقش به دو قسمت پایه و کارانه تقسیم می شه که معمولا پایه ها پایینه ولی با کارانه که هر سه ماه یکبار پرداخت می شه جمع دریافتی خوب می شه. مزایایی هم داره مثل ورزش و وام و ...

کانون ایران نوین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تبلیغات·۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
کارشناس تبلیغات

تجربه کارمندی توی این شرکت افتضاح بود. مدیریت بسیار بدی داره. مدیر عاملش به کارمندا هیچ اهمیتی نمی ده. به کارمندا به چشم برده نگاه می کنن. یه بیزنس خانوادگیه که اغلب مدیرای واحدهای مختلف با هم فامیلن و پشتشون گرمه. مرخصی گرفتن با کلی منت همراهه. همزمان با بحران کرونا مدیر عامل گفته بود هر کی مرخصی گرفته بگید دیگه نیاد. به راحتی اخراج می کنن، اونم به این شکل که یه روز صبح که می ری جلوتو می گیرن می گن شما اخراج شدی توی فرهنگ این شرکت دروغ و زیر آب زنی بسیار رایجه. ولی حقوقشونو به موقع می دن معمولا

درسا رسانه هوشمند
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

شرکت درسا، شرکتیست برای یادگیری و ورد به بازار کار بسیار مناسب ولی به همان مقدار که در شرکت درسا باشید به همان مقدار از زندگی عقب میمونید. جو شرکت با حضور ادم هایی که روابط شخصی خود را فراتر از روابط کاری میبینن باعث شده جو بسیار بدی در شرکت حکم فرما باشه. بعضی از ادم ها صرفا با داشتن رابطه به یک سمت رسیدن که این باعث میشه شما با مشکل اساسی در برخی از قسمت های کاری مواجه بشی. نکته خوب بعدی، همیشه شرکت و مدیراش ازتون انتظار دارن که با بالاترین پرفورمنس کار کنید یعنی تا آخرین جونی که در بدن دارین براشون کار کنید و اصلا هم از نگرفتن حقوق و حقوق های عقب افتاده قبلی ناراحتی نداشته باشید، بعد هم اعتراضی داشته باشین میگن شما قرارداد امضا کردین و از این حرفا، حتی قراردادشونم یه مبلغی باهاشونن صحبت میکنید بعد میفهمی اون رقمه آخرش نبوده. نکته جالبش اینه که مدیر عاملش برای اینکه همه جوره حق کارمنداش رو نده و حقوق کمتری بده همه جور تیریک مدیریتی میزنه، یه سال میاد میگه نگرش جدید مدیریتی داریم تو شرکت اضافه کاریو حذف میکنه، یه سال میاد میگه ما شرکت اجایلیم و نفراتمون نباید ثابت باشه انقدر پول نمیده که نیروها خودشون مجبور میشن برن، تقریبا تو شیش ماه اول سال کلا هیچ پولی نمیده و معلوم نیست درآمد شرکت پای چی هزینه میشه. از یه طرف میگن پول نداریم بعد مسافرتای خارجه مدیرعامل پابرجاست. کارمند و نیروی انسانی کمترین اهمیت رو برای شرکت داره و هیچ حق و حقوقی براش قائل نیست. توی این شرکت هرکی چابلوستر باشه جای پیشرفتش بیشتره. خلاصه خدمتتون عرض کنم خودتون و آینده و زندگیتون رو با بودن توی این شرکت از بین نبرید.

ژاکت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

با وعده های سر خر من سعی در جذب شما دارن بعد که استخدام میشید این دروغ ها تمومی نداره و دائم ادامه پیدا میکنی وعده پاداش، وعده تعطیلی،وعده دور کاری، وعده مرخصی، وعده تجهیزات و هر وعده ای که فکرش رو بکنید. مدیریت به شدت بد و البته فضول کسی که هیچ مهارتی در مدیریت نداره تو کار همه تیم ها دخالت میکنه. علی الخصوص بی صاحب بودن شرکت، شرکت به قول خودشون مدیر عامل داره اما سرمایه گذار ها حتی توی مسائل فنی دخالت میکنند. لازم نیست کار کنید تا ازتون ناراضی باشن بای دیفالت ناراضی اند ازتون با اینکه وظیفتون کامل انجام شده باز مقصر هر چیزی کار مند ها هستن. به فکر ذهن آزاد و زندگی کارمند نیستن فرقی نمیکنه کجا باشید یا حتی مریض باشید قطعا بهتون زنگ میزنن چون احترامی برای شما قائل نیستن. بیکار بمونید بهتره. تنها نکته خوب شرکت تیم فنی با انگیزه و پر از استعداد و حرفه ای که البته همه تیم استعفا دادن ازونجا و یه تیم جدید فنی اومدن

ژاکت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

ژاکت متاسفانه مدیرعامل خیلی بدی داره. سابقه مدیریتی نداره و صرفا یکی از قدیمیا رو گذاشتن به عنوان مدیرعامل، بدون سواد فنی تو تمام مسایل فنی دخالت می‌کنه و نظر می‌ده، اکثر اوقات تو اتاق گروه فنیه و نمی‌ذاره برنامه نویسا کارشونو بکنن تلاش مدیریت براینه که تمام بچه ها با هم دشمن باشن ولی موفق نبوده و ژاکت جو دوستانه ای داره. از نظر تعادل بین زندگی و کار هم از بدترین شرکتهاست و هر ساعتی ممکنه مدیرعامل شخصا باهات تماس بگیره. از بدترین جاهای ممکن برای کار کردن

ابزار الکترونیک آبنوس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

با سلام دوستان کار این شرکت این هست که میره تو مناقصه ها قیمت پرت میده و مناقصه رو بنده میشه که بگه من جاهای بزرگ کار کردم این قیمت پرت دادن باعث میشه که حقوق کارمندا رو دیر میده خیلی رو گرفتن سفته حساس هستند و فقط یه رسید بهتون میدن و داخل قراردادتون بهش اشاره نمیکنند،و الان که بیشتر از چهار ماه هست قرارداد من تموم شده همچنان سفته رو بهم نمیدن بارها شده بود حقوق کم میریختن و باید کلی پیگیری میکردیم تا ما بقیش رو بریزن یا اینکه حقوقارو جابجا میریختن یا برای یکی که از شرکت رفته بود ریخته بودن...این مساله در مورد لیست بیمه هم تکرار می شد،مثلا تو یکی دیگه از پروژه هایی که برداشته بودن بعد از 9 ماه هنوز حقوق کارمندای اون پروژه رو نداده بودند

آسو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

نبود سرمایه گذار بزرگ نمایی و دور اندیشی های بزرگ عدم پرداخت های به موقع بیمه اجباری عدم پیشرفت شغلی و در صورت نیاز جایگزینی سریع شما عدم پرداخت به موقع حقوق نبود تجربه کافی مدیریتی ترجیحا برید یه شرکت بزرگ و یا کسب و کار خودتون رو داشته باشد

گلرنگ سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
مهندس نرم افزار

شرکت گلرنگ سیستم با حدود ۲۵۰ نفر پرسنل زیر مجموعه ای از گروه صنعتی گلرنگ هستش که به نوعی بزرگترین هلدینگ خصوصی توی ایران محسوب می شه ، برای اطلاع از حوزه های کاری هلدینگ می تونین به سایتش مراجعه کنین. این شرکت برای مدیریت مجموعه نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری هلدینگ تاسیس شده و فروش نرم افزار یا سرویس به بیرون از مجموعه نداره. امنیت شغلی بسیار بالایی داره و باید به دید بلند مدت بهش نگاه کرد. حقوق هاش نرمال هستش نه خیلی زیاد نه خیلی کم. ناهار رایگانه و تجهیزات هم اگر نیاز داشتین در اختیار شما می ذارن و مشکلی بایت تامین مالی اون نداره ُ، محل کارش بالای پارک ساعی برج گلرنگ طبقه دوم و سوم هستش که بسیار شیک و حرفه ایه. یکی از بزرگترین معایبش اینه که ساختار و چهارچوب یک شرکت آی تی رو نداره و ممکنه اوایل کمی براتون گیج کننده باشه. مثلا ممکنه هفته ای چندین جلسه داشته باشین . برای کسانی که تجربه بالایی توی شرکت های مختلف دارن و می خوان تجربه شون رو در اختیار دیگران بذارن جای خوبیه ولی برای افراد کم تجربه توصیه نمی کنم چون ممکنه توی کار پیدا کردن در شرکت های دیگه دچار مشکل بشین. اینجا الزاما با آخرین تکنولوژی ها در حوزه آی تی کار نمی کنن و فقط سراغ انتخاب هایی می رن که نیازشون رو جوابگو باشه فقط همین. قسمت های مختلفش مدیریت های مختلف با طرز فکرهای متفاوت داره و نمی شه یه اظهار نظر کلی در مورد کل شرکت انجام داد و قبل از انتخاب اون حتما حتما توصیه می شه توی لینکداین از افرادی که توی اون قسمتی که براش درخواست دادین پرس و جو کنید. در مجموع کار کردن توی هلدینگ گلرنگ به عنوان شرکتی که آرزوها و اهداف بلندی داره تجربه خوبیه ولی در مورد حوزه آی تی باید قبلش از شرایط کاری اون قسمت کسب اطلاعات کنید. کل هلدینگ زیر نظر دکتر مهدی فضلی مدیریت می شه که انسان فوق العاده ای هستن و هیچ وقت از کمک های مادی و معنوی به پرسنل زیر مجموعه شون دریغ نکردند و کار کردن برای ایشون واقعا ارزشمنده.

نرم افزاری داتیس آرین قشم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی·۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
کارشناس پشتیبانی

قبل از اینکه وارد شرکت داتین ساختمان ناهید شرقی بشم از چند نفر شنیده بودم که افراد اونجا به شدت مغرورن و فقط خودشونو قبول دارن ولی خب فکر نمیکردم که واحد پشتیبانی هم اینجوری باشه. به نظرم با تمام مزایا و بزرگی شرکت، متاسفانه اخلاق حرفه ای در واحد پشتیبانی ندیدم به نظرم مشکلات مالی نباشه اعصاب و روان خیلی مهمه که تو داتین چیزی ازش نمیمونه. به نظر میاد پترن خاصی برای حقوق ندارن. مذاکره ایه.

مهندسی نوآوران تحقیق
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر فروش·۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
۴.۰
مدیر فروش

5 سال در این شرکت کار کردم و چون مدیر عامل از صاحب شرکت جدا می باشد خیلی تصمیم گیری ها طولانی میشد. در ضمن افرادی در شرکت بودند که با وجود سواد بسیار پایین و عدم توانایی فقط به خاطر پاچه خواری صاحب شرکت ئر این شرکت همه کاره بودند.

خلاق برهان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

حقوق آنچنانی دریافت نخواهید کرد اما از نظر محیط کاری شرکت خوبی است، پروژه ها تحت فشار انجام نمیشه. وقت کافی برای مطالعه دارید، ساعت کاری شرکت شناور نیست اما برای مرخصی و انجام کار های شخصی با شما راه میان. برای افراد کارآموز و تازه کار جای مناسبی است.

تراشه سبز تهران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

چند سال از بهترین دوران عمرم رو تو این شرکت بودم که واقعا تباه شد نه جای پیشرفتی هست و نه چیز جدیدی یاد گرفتم حقوقش هم فک کنم از جمله پایین ترین ها تو تهران باشه البته حقوق مدیرا بالاس و میانگین رو میکشه بالا ولی بقیه چیزی نمیگیرن این سالها رو رو هرچی وقت میذاشتم الان استادش شده بودم واقعا

کوتینت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

مدیر کاملا بی سواد و نالایقی داره. کسی که نحوه برخورد با آدمها رو اصلا نمیدونه و هیچ ارزشی برای برنامه نویس جماعت قایل نیست. اعتقادش این هست که برنامه نویس مثل ... ریخته

عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
جلسات کاری بیش از اندازه
عدم امکان استراحت بین کار
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
جلسات کاری بیش از اندازه
عدم امکان استراحت بین کار
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
سیتی نت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

در موقع مصاحبه کاری از شما می خواهند که تعهد بدهید تا ۳ سال با هیچ شرکت در حوزه گردشگری کار نکنید ولی بعد از چند ماه مجبورتون میکنند تعهد ۵ ساله امضا کنید. اصلا جای پیشرفت نداره به هیچ وجه. تنها نکته مثبت این مجموعه مدیر فنی آن می باشد که شخص توانمند و اهل تجربه تکنولوژی های بروز می باشد. حقوق بسیار پایین. اضافه کاری و مزایا با حداقل حقوق وزارت کار هیچ امکان آموزشی و یا تفریحی بری برنامه نویسان ندارند.

فروشگاه اینترنتی مو تن رو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

در کل شرکت نوپا و خوبی می باشد. جو بسیار دوستانه و صمیمی. برای برنامه نویس ها حتما پیشنهاد میکنم. بقیه شغل ها رو مطمعن نیستم!

زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
مدیریت بی ثبات
پایه حقوق کم
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
هدر دادن منابع
جلسات کاری بیش از اندازه
عدم امکان استراحت بین کار
ایران تلنت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

متاسفانه از زمانی که شرکت از sister companyخودش gulf talent جرا شد کاملا بی ثبات و جهادی کار می کنه خود ایران تلنت استخدامهاس از لینکدین انجام میده جو پر حاشیه، نیروها به محض سابقه دار شدن اخراج میشن تا اطلاعات مخفی بمونه در این سالها فقط یک نفر قدیمی در شرکت وجود دارد حقوق افراد بالاست و سمتهای الکی که به افراد بی تجربه و چاپلوس داده میشه مدیری خود شیفته و متلک گو و عاشق مصاحبه جلسات طولانی تعریف و تمجید از مدیرعامل و نوچه هاش

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

من تجربه همکاری بلندمدتی رو در چارگون داشتم نظرات دیگه رو که خوندم دلم گرفت قبول می‌کنم که مثل هر شرکتی بدی‌های خودش رو داره ولی انقدر هم سیاه و تاریک نیست و خوبی‌هاش هم کم نیستن. توی چارگون فضا بسیار صمیمی و دوستانه است و در اصل همکاران و تیمت به خانواده دومت تبدیل می‌شن. فضایی هست که اگر به دنبال رشد باشی، شاید نه خیلی راحت ولی اگر تلاش کنی می‌تونی فضای رشد خودت رو پیدا کنی و حمایت هم از همکاران و مدیرانت داشته باشی. رنج حقوقی به نسبت سایر شرکت‌های هم صنف پایین هست اما مزایای خودش رو هم داره، مثل امنیت شغلی، مثل فضای رشد، مثل مزایای رفاهی، فضای دوستانه، ساعت کار شناور متناسب با شغل‌ها مختلف. تعاونی کارکنان و وام‌های مختلفی که می‌شه دریافت کرد. اونجا کار خیلی زیاده و تمومی نداره، گاهی تعادل کار و زندگی به اجبار با توجه به شرایط به هم می‌ریزه، اما اینکه این شرایط همیشگی و دائم نباشه تا حد زیادیش دست خود افراد هست و می‌تونن توش تغییر ایجاد کنن. به رشد و آموزش و دانش کارشناسان حوزه‌های مختلف بها داده میشه، شاید برای برخی مشاغل کافی نباشه، ولی قطعا بیشتر از خیلی از شرکت‌های دیگه هست. در حال تغییر تکنولوژی و به سمت استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا رفتن داره قدم برمیداره، با توجه به بزرگی شرکت، تیم‌ها و نرم‌افزارها پیچیدگی‌های خودش رو داره و زمان‌ می‌بره، برای مثال همسو کردن مشتریان از نظر شرایط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، همسو کردن دانش کارشناسانی که باید این تغییر و محقق کنن، و ... اما در کل داره قدم‌های محکمی رو در این سمت برمی‌داره. نکته دیگه هم اینکه شرکت دانش‌بنیان هست و آقایونی که سربازی نرفتن می‌تونن از این مزیت برای امریه گرفتن یا پروژه‌های بنیاد ملی نخبگان استفاده کنن. در کل در کنار تمام نقاط ضعف و قوتی که داره با توجه به شرایط شما می‌تونه انتخاب خوبی برای شما باشه یا نباشه، بستگی داره به دنبال شغل بلندمدت و رشد هستین، یا دارین به درآمد مقطعی فکر می‌کنید، فضا و محیط کاری چقدر براتون اهمیت داره و ... مثل هر شرکت دیگه‌ای می‌تونه برای خیلی‌ها فصای مناسبی باشه و برای خیلی‌های دیگه نه، مثل هر جامعه بزرگ دیگری افراد خوب و بد توش وجود دارن و ممکنه همکاران فوق‌العاده خوبی رو در کنارتون داشته باشید، یا همکارانی که شما باهاشون مشکلاتی رو تجربه کنید. هیچ چیز سیاه و سفید نیست. پ.ن: سال تاسیس شرکت ذکر نشده بود که سال تاسیس ۱۳۷۷ هست.

تپسل
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

تپسل یکی از پیشروترین و به روزترین شبکه‌های تبلیغاتی ایرانه که از بُعد فنی تو ایران رقیب نداره. محل و ساختمان شرکت به روز و مناسبه. روابط بین کارمندان واقعا دوستانه و لذت بخشه. مدتی که اونجا کار کردم برای من یادگیری بالایی داشت و روابط جدیدی هم پیدا کردم. ولی فشار کاری تو بعضی پوزیشن‌های کاری خیلی خیلی بالاست و نیاز به ارتباط قوی درون سازمانی و برون سازمانی داره که ممکنه بعضی اوقات سخت باشه و انرژی زیادی بگیره. موردی که خیلی به چشم میاد نبود دپارتمان منابع انسانی در شرکتی با بیش از ۱۰۰ نفر هستش که خیلی عجیبه. همین موضوع درک سلسله مراتب شرکت و روابط طولی و عرضی رو مشکل کرده و مشخص نیست هرکسی تا کجا میتونه دخالت کنه و این موضوع کار رو یه جاهایی خیلی سخت و غیر ممکن میکنه. از طرف دیگه در نبود منابع انسانی شما نمیدونید برای حق و حقوق خودتون سراغ چه کسی رو بگیرید.

استادبانک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر پروژه سئو·۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
مدیر پروژه سئو

ااگه کارمند با انگیزه و مشتاقی خودتون رو نشون بدید، توی استادبانک جای پیشرفت دارید. این استارتاپ روز به روز داره بزرگتر میشه در همه ابعاد، از تعداد نیروهای انسانی بگیرید تا شهرهایی که دارن فعالیت میکنن، تعداد دانش آموزان و حجم بازارشون. گرما و صمیمیت خاصی توی تیم وجود داره از این نظر که همه احساس نزدیکی و راحتی میکنن و تیم خشکی نیست. مدیریت برخورد محترمانه ای دارن، اهل مطالعه هستن و خیلی روشنفکر هستن و از طرفی هواتون رو دارن. ساعت کاری مشخصی دارن، نظم کاری مشخصی دارن و خروجی کارهاشون براشون مهم هست، خیلی هم مهم هست.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ستادی·۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
ستادی

همکاران سیستم جای خوبی برای کار کردن هست. معمولا سطح کار بالاست و خیلی چیزی یاد می گیریم ولی ممکنه ساعت کار طولانی هم داشته باشید. اگه عاشق کارتون باشید این موضوع خیلی اذیت کننده نیست چون جو شرکت خوبه و کار حرفه ای انجام می دید. جو دوستانه و سالم و خوبی داره. ولی به نظرم پیشرفت شغلی از جهت مدیر شدن و اینا سخته. صداقت داشتن خیلی با اهمیته و اغلب هم صداقت دارن. مدیریت ارشدش انسان هستند و به کارمندا اهمیت می دن. حقوقش خیلی به موقع هست ولی حقوقش به دو قسمت پایه و کارانه تقسیم می شه که معمولا پایه ها پایینه ولی با کارانه که هر سه ماه یکبار پرداخت می شه جمع دریافتی خوب می شه. مزایایی هم داره مثل ورزش و وام و ...

کانون ایران نوین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تبلیغات·۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
کارشناس تبلیغات

تجربه کارمندی توی این شرکت افتضاح بود. مدیریت بسیار بدی داره. مدیر عاملش به کارمندا هیچ اهمیتی نمی ده. به کارمندا به چشم برده نگاه می کنن. یه بیزنس خانوادگیه که اغلب مدیرای واحدهای مختلف با هم فامیلن و پشتشون گرمه. مرخصی گرفتن با کلی منت همراهه. همزمان با بحران کرونا مدیر عامل گفته بود هر کی مرخصی گرفته بگید دیگه نیاد. به راحتی اخراج می کنن، اونم به این شکل که یه روز صبح که می ری جلوتو می گیرن می گن شما اخراج شدی توی فرهنگ این شرکت دروغ و زیر آب زنی بسیار رایجه. ولی حقوقشونو به موقع می دن معمولا

درسا رسانه هوشمند
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

شرکت درسا، شرکتیست برای یادگیری و ورد به بازار کار بسیار مناسب ولی به همان مقدار که در شرکت درسا باشید به همان مقدار از زندگی عقب میمونید. جو شرکت با حضور ادم هایی که روابط شخصی خود را فراتر از روابط کاری میبینن باعث شده جو بسیار بدی در شرکت حکم فرما باشه. بعضی از ادم ها صرفا با داشتن رابطه به یک سمت رسیدن که این باعث میشه شما با مشکل اساسی در برخی از قسمت های کاری مواجه بشی. نکته خوب بعدی، همیشه شرکت و مدیراش ازتون انتظار دارن که با بالاترین پرفورمنس کار کنید یعنی تا آخرین جونی که در بدن دارین براشون کار کنید و اصلا هم از نگرفتن حقوق و حقوق های عقب افتاده قبلی ناراحتی نداشته باشید، بعد هم اعتراضی داشته باشین میگن شما قرارداد امضا کردین و از این حرفا، حتی قراردادشونم یه مبلغی باهاشونن صحبت میکنید بعد میفهمی اون رقمه آخرش نبوده. نکته جالبش اینه که مدیر عاملش برای اینکه همه جوره حق کارمنداش رو نده و حقوق کمتری بده همه جور تیریک مدیریتی میزنه، یه سال میاد میگه نگرش جدید مدیریتی داریم تو شرکت اضافه کاریو حذف میکنه، یه سال میاد میگه ما شرکت اجایلیم و نفراتمون نباید ثابت باشه انقدر پول نمیده که نیروها خودشون مجبور میشن برن، تقریبا تو شیش ماه اول سال کلا هیچ پولی نمیده و معلوم نیست درآمد شرکت پای چی هزینه میشه. از یه طرف میگن پول نداریم بعد مسافرتای خارجه مدیرعامل پابرجاست. کارمند و نیروی انسانی کمترین اهمیت رو برای شرکت داره و هیچ حق و حقوقی براش قائل نیست. توی این شرکت هرکی چابلوستر باشه جای پیشرفتش بیشتره. خلاصه خدمتتون عرض کنم خودتون و آینده و زندگیتون رو با بودن توی این شرکت از بین نبرید.

ژاکت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

با وعده های سر خر من سعی در جذب شما دارن بعد که استخدام میشید این دروغ ها تمومی نداره و دائم ادامه پیدا میکنی وعده پاداش، وعده تعطیلی،وعده دور کاری، وعده مرخصی، وعده تجهیزات و هر وعده ای که فکرش رو بکنید. مدیریت به شدت بد و البته فضول کسی که هیچ مهارتی در مدیریت نداره تو کار همه تیم ها دخالت میکنه. علی الخصوص بی صاحب بودن شرکت، شرکت به قول خودشون مدیر عامل داره اما سرمایه گذار ها حتی توی مسائل فنی دخالت میکنند. لازم نیست کار کنید تا ازتون ناراضی باشن بای دیفالت ناراضی اند ازتون با اینکه وظیفتون کامل انجام شده باز مقصر هر چیزی کار مند ها هستن. به فکر ذهن آزاد و زندگی کارمند نیستن فرقی نمیکنه کجا باشید یا حتی مریض باشید قطعا بهتون زنگ میزنن چون احترامی برای شما قائل نیستن. بیکار بمونید بهتره. تنها نکته خوب شرکت تیم فنی با انگیزه و پر از استعداد و حرفه ای که البته همه تیم استعفا دادن ازونجا و یه تیم جدید فنی اومدن

ژاکت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

ژاکت متاسفانه مدیرعامل خیلی بدی داره. سابقه مدیریتی نداره و صرفا یکی از قدیمیا رو گذاشتن به عنوان مدیرعامل، بدون سواد فنی تو تمام مسایل فنی دخالت می‌کنه و نظر می‌ده، اکثر اوقات تو اتاق گروه فنیه و نمی‌ذاره برنامه نویسا کارشونو بکنن تلاش مدیریت براینه که تمام بچه ها با هم دشمن باشن ولی موفق نبوده و ژاکت جو دوستانه ای داره. از نظر تعادل بین زندگی و کار هم از بدترین شرکتهاست و هر ساعتی ممکنه مدیرعامل شخصا باهات تماس بگیره. از بدترین جاهای ممکن برای کار کردن

ابزار الکترونیک آبنوس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

با سلام دوستان کار این شرکت این هست که میره تو مناقصه ها قیمت پرت میده و مناقصه رو بنده میشه که بگه من جاهای بزرگ کار کردم این قیمت پرت دادن باعث میشه که حقوق کارمندا رو دیر میده خیلی رو گرفتن سفته حساس هستند و فقط یه رسید بهتون میدن و داخل قراردادتون بهش اشاره نمیکنند،و الان که بیشتر از چهار ماه هست قرارداد من تموم شده همچنان سفته رو بهم نمیدن بارها شده بود حقوق کم میریختن و باید کلی پیگیری میکردیم تا ما بقیش رو بریزن یا اینکه حقوقارو جابجا میریختن یا برای یکی که از شرکت رفته بود ریخته بودن...این مساله در مورد لیست بیمه هم تکرار می شد،مثلا تو یکی دیگه از پروژه هایی که برداشته بودن بعد از 9 ماه هنوز حقوق کارمندای اون پروژه رو نداده بودند

آسو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

نبود سرمایه گذار بزرگ نمایی و دور اندیشی های بزرگ عدم پرداخت های به موقع بیمه اجباری عدم پیشرفت شغلی و در صورت نیاز جایگزینی سریع شما عدم پرداخت به موقع حقوق نبود تجربه کافی مدیریتی ترجیحا برید یه شرکت بزرگ و یا کسب و کار خودتون رو داشته باشد

گلرنگ سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
مهندس نرم افزار

شرکت گلرنگ سیستم با حدود ۲۵۰ نفر پرسنل زیر مجموعه ای از گروه صنعتی گلرنگ هستش که به نوعی بزرگترین هلدینگ خصوصی توی ایران محسوب می شه ، برای اطلاع از حوزه های کاری هلدینگ می تونین به سایتش مراجعه کنین. این شرکت برای مدیریت مجموعه نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری هلدینگ تاسیس شده و فروش نرم افزار یا سرویس به بیرون از مجموعه نداره. امنیت شغلی بسیار بالایی داره و باید به دید بلند مدت بهش نگاه کرد. حقوق هاش نرمال هستش نه خیلی زیاد نه خیلی کم. ناهار رایگانه و تجهیزات هم اگر نیاز داشتین در اختیار شما می ذارن و مشکلی بایت تامین مالی اون نداره ُ، محل کارش بالای پارک ساعی برج گلرنگ طبقه دوم و سوم هستش که بسیار شیک و حرفه ایه. یکی از بزرگترین معایبش اینه که ساختار و چهارچوب یک شرکت آی تی رو نداره و ممکنه اوایل کمی براتون گیج کننده باشه. مثلا ممکنه هفته ای چندین جلسه داشته باشین . برای کسانی که تجربه بالایی توی شرکت های مختلف دارن و می خوان تجربه شون رو در اختیار دیگران بذارن جای خوبیه ولی برای افراد کم تجربه توصیه نمی کنم چون ممکنه توی کار پیدا کردن در شرکت های دیگه دچار مشکل بشین. اینجا الزاما با آخرین تکنولوژی ها در حوزه آی تی کار نمی کنن و فقط سراغ انتخاب هایی می رن که نیازشون رو جوابگو باشه فقط همین. قسمت های مختلفش مدیریت های مختلف با طرز فکرهای متفاوت داره و نمی شه یه اظهار نظر کلی در مورد کل شرکت انجام داد و قبل از انتخاب اون حتما حتما توصیه می شه توی لینکداین از افرادی که توی اون قسمتی که براش درخواست دادین پرس و جو کنید. در مجموع کار کردن توی هلدینگ گلرنگ به عنوان شرکتی که آرزوها و اهداف بلندی داره تجربه خوبیه ولی در مورد حوزه آی تی باید قبلش از شرایط کاری اون قسمت کسب اطلاعات کنید. کل هلدینگ زیر نظر دکتر مهدی فضلی مدیریت می شه که انسان فوق العاده ای هستن و هیچ وقت از کمک های مادی و معنوی به پرسنل زیر مجموعه شون دریغ نکردند و کار کردن برای ایشون واقعا ارزشمنده.

نرم افزاری داتیس آرین قشم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی·۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
کارشناس پشتیبانی

قبل از اینکه وارد شرکت داتین ساختمان ناهید شرقی بشم از چند نفر شنیده بودم که افراد اونجا به شدت مغرورن و فقط خودشونو قبول دارن ولی خب فکر نمیکردم که واحد پشتیبانی هم اینجوری باشه. به نظرم با تمام مزایا و بزرگی شرکت، متاسفانه اخلاق حرفه ای در واحد پشتیبانی ندیدم به نظرم مشکلات مالی نباشه اعصاب و روان خیلی مهمه که تو داتین چیزی ازش نمیمونه. به نظر میاد پترن خاصی برای حقوق ندارن. مذاکره ایه.

مهندسی نوآوران تحقیق
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر فروش·۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
۴.۰
مدیر فروش

5 سال در این شرکت کار کردم و چون مدیر عامل از صاحب شرکت جدا می باشد خیلی تصمیم گیری ها طولانی میشد. در ضمن افرادی در شرکت بودند که با وجود سواد بسیار پایین و عدم توانایی فقط به خاطر پاچه خواری صاحب شرکت ئر این شرکت همه کاره بودند.

خلاق برهان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

حقوق آنچنانی دریافت نخواهید کرد اما از نظر محیط کاری شرکت خوبی است، پروژه ها تحت فشار انجام نمیشه. وقت کافی برای مطالعه دارید، ساعت کاری شرکت شناور نیست اما برای مرخصی و انجام کار های شخصی با شما راه میان. برای افراد کارآموز و تازه کار جای مناسبی است.

تراشه سبز تهران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

چند سال از بهترین دوران عمرم رو تو این شرکت بودم که واقعا تباه شد نه جای پیشرفتی هست و نه چیز جدیدی یاد گرفتم حقوقش هم فک کنم از جمله پایین ترین ها تو تهران باشه البته حقوق مدیرا بالاس و میانگین رو میکشه بالا ولی بقیه چیزی نمیگیرن این سالها رو رو هرچی وقت میذاشتم الان استادش شده بودم واقعا

کوتینت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

مدیر کاملا بی سواد و نالایقی داره. کسی که نحوه برخورد با آدمها رو اصلا نمیدونه و هیچ ارزشی برای برنامه نویس جماعت قایل نیست. اعتقادش این هست که برنامه نویس مثل ... ریخته

عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
جلسات کاری بیش از اندازه
عدم امکان استراحت بین کار
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
جلسات کاری بیش از اندازه
عدم امکان استراحت بین کار
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
سیتی نت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

در موقع مصاحبه کاری از شما می خواهند که تعهد بدهید تا ۳ سال با هیچ شرکت در حوزه گردشگری کار نکنید ولی بعد از چند ماه مجبورتون میکنند تعهد ۵ ساله امضا کنید. اصلا جای پیشرفت نداره به هیچ وجه. تنها نکته مثبت این مجموعه مدیر فنی آن می باشد که شخص توانمند و اهل تجربه تکنولوژی های بروز می باشد. حقوق بسیار پایین. اضافه کاری و مزایا با حداقل حقوق وزارت کار هیچ امکان آموزشی و یا تفریحی بری برنامه نویسان ندارند.

فروشگاه اینترنتی مو تن رو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

در کل شرکت نوپا و خوبی می باشد. جو بسیار دوستانه و صمیمی. برای برنامه نویس ها حتما پیشنهاد میکنم. بقیه شغل ها رو مطمعن نیستم!

زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
مدیریت بی ثبات
پایه حقوق کم
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
هدر دادن منابع
جلسات کاری بیش از اندازه
عدم امکان استراحت بین کار
ایران تلنت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

متاسفانه از زمانی که شرکت از sister companyخودش gulf talent جرا شد کاملا بی ثبات و جهادی کار می کنه خود ایران تلنت استخدامهاس از لینکدین انجام میده جو پر حاشیه، نیروها به محض سابقه دار شدن اخراج میشن تا اطلاعات مخفی بمونه در این سالها فقط یک نفر قدیمی در شرکت وجود دارد حقوق افراد بالاست و سمتهای الکی که به افراد بی تجربه و چاپلوس داده میشه مدیری خود شیفته و متلک گو و عاشق مصاحبه جلسات طولانی تعریف و تمجید از مدیرعامل و نوچه هاش

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

من تجربه همکاری بلندمدتی رو در چارگون داشتم نظرات دیگه رو که خوندم دلم گرفت قبول می‌کنم که مثل هر شرکتی بدی‌های خودش رو داره ولی انقدر هم سیاه و تاریک نیست و خوبی‌هاش هم کم نیستن. توی چارگون فضا بسیار صمیمی و دوستانه است و در اصل همکاران و تیمت به خانواده دومت تبدیل می‌شن. فضایی هست که اگر به دنبال رشد باشی، شاید نه خیلی راحت ولی اگر تلاش کنی می‌تونی فضای رشد خودت رو پیدا کنی و حمایت هم از همکاران و مدیرانت داشته باشی. رنج حقوقی به نسبت سایر شرکت‌های هم صنف پایین هست اما مزایای خودش رو هم داره، مثل امنیت شغلی، مثل فضای رشد، مثل مزایای رفاهی، فضای دوستانه، ساعت کار شناور متناسب با شغل‌ها مختلف. تعاونی کارکنان و وام‌های مختلفی که می‌شه دریافت کرد. اونجا کار خیلی زیاده و تمومی نداره، گاهی تعادل کار و زندگی به اجبار با توجه به شرایط به هم می‌ریزه، اما اینکه این شرایط همیشگی و دائم نباشه تا حد زیادیش دست خود افراد هست و می‌تونن توش تغییر ایجاد کنن. به رشد و آموزش و دانش کارشناسان حوزه‌های مختلف بها داده میشه، شاید برای برخی مشاغل کافی نباشه، ولی قطعا بیشتر از خیلی از شرکت‌های دیگه هست. در حال تغییر تکنولوژی و به سمت استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا رفتن داره قدم برمیداره، با توجه به بزرگی شرکت، تیم‌ها و نرم‌افزارها پیچیدگی‌های خودش رو داره و زمان‌ می‌بره، برای مثال همسو کردن مشتریان از نظر شرایط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، همسو کردن دانش کارشناسانی که باید این تغییر و محقق کنن، و ... اما در کل داره قدم‌های محکمی رو در این سمت برمی‌داره. نکته دیگه هم اینکه شرکت دانش‌بنیان هست و آقایونی که سربازی نرفتن می‌تونن از این مزیت برای امریه گرفتن یا پروژه‌های بنیاد ملی نخبگان استفاده کنن. در کل در کنار تمام نقاط ضعف و قوتی که داره با توجه به شرایط شما می‌تونه انتخاب خوبی برای شما باشه یا نباشه، بستگی داره به دنبال شغل بلندمدت و رشد هستین، یا دارین به درآمد مقطعی فکر می‌کنید، فضا و محیط کاری چقدر براتون اهمیت داره و ... مثل هر شرکت دیگه‌ای می‌تونه برای خیلی‌ها فصای مناسبی باشه و برای خیلی‌های دیگه نه، مثل هر جامعه بزرگ دیگری افراد خوب و بد توش وجود دارن و ممکنه همکاران فوق‌العاده خوبی رو در کنارتون داشته باشید، یا همکارانی که شما باهاشون مشکلاتی رو تجربه کنید. هیچ چیز سیاه و سفید نیست. پ.ن: سال تاسیس شرکت ذکر نشده بود که سال تاسیس ۱۳۷۷ هست.