ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۴۶۰ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۱۸ از ۲۲۳
هاست ایران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۷ شهریور ۱۳۹۸
۱.۰
کارشناس فروش

چند روز اول بصورت آزمایشی کار میکنید تا هم عملکرد و رفتارتون توسط شرکت بررسی شود و هم اینکه شما با محیط و نحوه کار اشنا شوید. متاسفانه مدیریت مجموعه بقدری ضعیف هست که مسئولیت مدیریت واحد را به شخصی سپردن که هیچ دانشی از مدیریت ندارد و صرف نظر از دانش، رفتار بسیار نامناسب و غیر محترمانه ای با کارمندان شرکت دارد. ساعت کاری شرکت از ۹ تا ۵ بعداژ ظهر می باشد ولی از کارمندان انتظار می رود که بسیار بیش از این زمان را در شرکت به کار مشغول باشند و همچنین به این زمان شیفت اخر هفته و وسط هفته را هم اضافه کنید در کل از کارمندان انتظار می رود که اولویت زندگیشان کارشان باشد. ولی در ازا حقوق بسیار پایین است. در نهایت اصلا پیشنهاد نمیشه.

امن افزار گستر شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۰ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

فرهنگ کاری عالی با مدیران فهیم و البته وقتی میگم مدیر من که مفهومی به اسم مدیر ندیدم اونجا، می شه گفت کاملا فلت هست فرهنگ سازمانی توی تیم های تولید.

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 4.8
فناوری پرتو آبی پارسیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی·۲۰ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
کارشناس پشتیبانی

حدود یک سال هست که به عنوان کارشناس پشتیبانی در یکی از پروژه های شرکت کار می کنم. حقوق نسبت به شرکت های دیگه بالاتر هست ولی به صورت مرتب واریز نمیشه و گاها تاخیر داره. از نظر فنی شرکت در سطح بالایی هست و همکارانی با سطح فنی بالایی دارم. مدیریت به کسب دانش کارمندانش خیلی اهمیت میده و اگر خودتون بخواهید پیشرفت خوبی توی کار خواهید داشت.

فرانام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۳ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس وب

شرکت بی اندازه شلوغ و بی نظم و بهم ریخته است. محیط افتضاحه آدم ها خیلی گستاخ و بی ادب هستند که یه خودشون اجازه می دن تو زندگی شخصی تو دخالت کنن. کارمندای آقا کاملا بی فرهنگ هستند و از هر فرصتی برای توهین و سو استفاده ، استفاده می کنن بخش حسابداری تنها بخشیه که منظمه و همه چیش دقیقه ولی غیر اون اصلا به قرار داد پایبند نبستند و هیچ تعهدی بهت نمی دن، مدیریت به شدت ضعیف امنیت شغلی پایین حتی امنیت برای وسالیتون هم ندارید یهو میاید می بینید یکی نشسته با سیستمن شما به اسم شما یه کاری رو انجام داده یا وسابلتون رو برداشته

اسمارت آپ ونچرز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

لذت بودن در تیم های حرفه ای تحت نظارت مدیریت حرفه ای تر رو من در اسمارت آپ تجربه کردم. گرچه مدت کوتاهی به عنوان کارآموز در یکی از استارت آپ های موجود در این شرکت فعالیت داشتم اما از همون روز اول تفاوت فرهنگ سازمانی، ساختار فلت، رفتار شایسته و پرورش استعداد اعضا رو در همه بخش های شرکت احساس کردم.

آریانیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۰ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

من به عنوان برنامه نویس ارشد جاوا در این شرکت با تماسها و پیگیری های فروان استخدام شدم حتی قرار داد 2 ساله با من بستند و تاکید داشتند اگر می خواهید کمتر از 2 سال اینجا باشید قرارداد نبندید و بایت این قرارداد هم از من می خواستند 100 م سفته بگیرند و تا سفته ها را نمی دادم هیچ امکانی از قبیل کامپیوتر و دسترسی به سورس برنامه را به من نمی دادند و با گذشت یک هفته دیدم دیگر نمی توانم به کامپیوتر ورد کنم چون کلمه عبور عوض شده بود و به من گفتند شرکت توان پرداخت حقوق را نداره و یک متمم روی قرارداد من گذاشتند و قرارداد را کنسل کردند هنوز نتوانستم بابت یکی دو هفته ای که در کنار آنها بودم پولی دریافت کنم.

مهندسی نرم افزار رایورز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مشاور و کارشناس·۶ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
مشاور و کارشناس

شرکت خیلی خوبیه تنها اشکالش لختی در انطباق با تکنولوژی های روز و همچنین به دلیل بالا بودن میانگین سنی مدیران ارشد تصمیمات با بی حوصلگی انجام میگیره ضمنا روش مدیریت شرکت رو در سطح کلان نپسندیدم

cons:
rate: 2.2
توسعه زیرساخت ویرا افزار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۶ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس اندروید

تجربه ی کاری من در شرکت اینترنت اشیا ویراافزار در کنار افراد با تجربه ی شرکت و نقش من به عنوان اندروید کار تجربه ی فوق العاده ای بود نه تنها برنامه ی کاری منعطف همچنین یادگیری چیز های جدید در مورد اینترنت اشیا و تعامل اینترنت و اشیا.

راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۵ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس اندروید

کارینا یک شرکت خوب با نیروهای کار پرانرژی و باانگیزه هست که من در اون شرکت بسیار رشد کردم و با آدمای فوق‌العاده‌ای آشنا شدم و بسیار از تجربه کاریم در اونجا راضی هستم. البته مدیریت ضعیف و تک بعدی شرکت باعث شد که مشکلات مالی زیادی برای اون پیش بیاد و نیروهای زیادی رو تعدیل کردن که امیدوارم مشکلات برطرف بشن و با ایده‌های جدید و نوآوری به موفقیت‌های بزرگ برسه.

کافه بازار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·DevOps·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
DevOps

اولین جایی هست که به طور واضح حرف کلام در مدیریت خیلی به هم نزدیکه. تعادل کار و زندگی بسیار خوب هست و وقتی کار تمام می شه، واقعا تمام می شه و می تونی با ذهن آزاد از بقیه زندگیت استفاده کنی.

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
صبحانه رایگان
تیم جوان و با انگیزه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 3.7
اسنپ باکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

سوییچ دائمی تسک، نداشتن زمان کاری (پنج شنبه جمعه، ساعت ۱۱ شب همش را مدیریت میاره تو زمان کاری) علاقه ای به پیشبرد بر مبنای برنامه ندارن چون وسواس در نیرو گرفتن دارن، کنار یک تیم عالی هستی. فکر کنم در کنار حقوق خوب این تنها مزیت دیگه ای باشه که داره

سایت اینترنتی دیوار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

بهترین محیط کاری که میشه تجربه کرد

بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
صبحانه رایگان
تیم حرفه ای
بازی رایانه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 3.9
آروان کلاد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

شرکتی نیست که بتونم به کسی پیشنهادش کنم مگر اینکه اولین تجربه کاری شما باشد

بیمه تکمیلی
همکاری با بهترین ها
ناهار رایگان
تیم جوان و با انگیزه
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
ساعت کاری بالا
عدم امکان استراحت بین کار
پرداخت اول کیش (جیرینگ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
Full Stack

متاسفانه تیم مدیریت قبلی که پنج سال در این شرکت بودن فاقد تجربه، بسیار باندباز، دائم مشکوک و عاشق کارمندهای پاچه خوار بودند. شرکت هیچ پیشرفتی که نداشت هیچ هیچگونه پیشرفت برای کارمندانش قائل نبود. پاداش ها به نحو تبعیض آمیزی تقسیم می شد و خدماتی ها و نگهبان ها از بیمه تکمیلی و مزایا برخوردار نبودند. منابع انسانی فقط واحدی برای کنترل کارمندها از دوربین، قطع کردن اضافه کاری ها و ندادن آنکال و حق ماموریت بود. در ابتدای ورود قول ها وعده هایی می دادند که به هیچ کودوم عمل نمی شد. همه چیز سلیقه ای و محفلی تعیین می شد. سطح حقوق و مزایا به طرز بی رحمانه ای پایین بود. از مرداد ۹۸ تیم جدید مدیریتی اومده که امیدوارم این جهنم رو یه ذره جای بهتری بکنه. متاسفانه جیرینگ فقط یه برند خوشگله و پشتش هیچ چیزی نیست.

بهسازان ملت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح رابط کاربری·۱ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
طراح رابط کاربری

هنوز بعد 10 سال اینجام

کادو تولد 2500000 و پرداخت به مناسبتهای ملی مذهبی
پاداش بیش از حد
بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
ناهار رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 5.0
داده کاوان هوشمند توسن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس بک اند

بهترین تجربه کاری را در این شرکت تجربه کردم. محیط بسیار صمیمی، همکاران دلسوز، مدیریت عالی. جّوِ شرکت واقعا جامعه دوستانه یی هست و امکانِ پیشرفت هم خیلی وجود داره. اگر بهترین شرکتِ ایرانی برای کار نباشه، کمتر از دومین بهترین هم نیست. همهٔ اینها هم نتیجه مدیریت بی‌نظیری هست که در این شرکت وجود داره و دقتی که در انتخاب بهترین گزینه‌ها انجام میدهند. من این شرکت را به بهترین‌ها پیشنهاد میدهم

اسنپ باکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

بدترین چیزی که توی اسنپ باکس وجود داره مدیریت بسیار ضعیف و ناکارآمد شرکت هست. تصمیم گیری های مدیریتی کاملا بی ثبات و باری به هر جهت هست، به عنوان مثال فقط در چند ماه گذشته مکان فیزیکی تیم فنی چندین دفعه عوض شده. آشوب در تمام زمینه ها وجود داره. افراد خبره رو با حقوق بالا استخدام میکنن و انتظار انجام هر کاری رو ازشون دارن. تصور مدیریت اینه که حقوق بالا میدیم و زندگی افراد رو می‌خریم. اغلب بچه های فنی تا ۷ و ۸ مجبورن شرکت باشن علاوه بر این در موارد زیادی مجبورن از خانه هم کار کنن. اگر قصد همکاری فنی با اسنپ باکس رو دارین حتما قبلش با بچه های فنی ش یه صحبت بکنید.

هفت گرگ و هفت آسمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

عمیقا امیدوارم که در زمان نوشتن این نظر این شرکت به کل منحل شده باشه، اما اگر دوست دارید دزدهای واقعی رو از نزدیک ببینید توصیه میکنم حتما وارد این شرکت بشید، چندماهی رایگان کار کنید و در نهایت با یک تهمت و کلی دعوا و اعصاب خوردی و البته حق و حقوقی که تماما پاایمال میشن از شرکت خارج بشید البته اگر خوش شانس باشید و از اموال شخصی خودتون چیزی گرو گرفته نشه :)

هاست ایران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۷ شهریور ۱۳۹۸
۱.۰
کارشناس فروش

چند روز اول بصورت آزمایشی کار میکنید تا هم عملکرد و رفتارتون توسط شرکت بررسی شود و هم اینکه شما با محیط و نحوه کار اشنا شوید. متاسفانه مدیریت مجموعه بقدری ضعیف هست که مسئولیت مدیریت واحد را به شخصی سپردن که هیچ دانشی از مدیریت ندارد و صرف نظر از دانش، رفتار بسیار نامناسب و غیر محترمانه ای با کارمندان شرکت دارد. ساعت کاری شرکت از ۹ تا ۵ بعداژ ظهر می باشد ولی از کارمندان انتظار می رود که بسیار بیش از این زمان را در شرکت به کار مشغول باشند و همچنین به این زمان شیفت اخر هفته و وسط هفته را هم اضافه کنید در کل از کارمندان انتظار می رود که اولویت زندگیشان کارشان باشد. ولی در ازا حقوق بسیار پایین است. در نهایت اصلا پیشنهاد نمیشه.

امن افزار گستر شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۰ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

فرهنگ کاری عالی با مدیران فهیم و البته وقتی میگم مدیر من که مفهومی به اسم مدیر ندیدم اونجا، می شه گفت کاملا فلت هست فرهنگ سازمانی توی تیم های تولید.

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 4.8
فناوری پرتو آبی پارسیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی·۲۰ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
کارشناس پشتیبانی

حدود یک سال هست که به عنوان کارشناس پشتیبانی در یکی از پروژه های شرکت کار می کنم. حقوق نسبت به شرکت های دیگه بالاتر هست ولی به صورت مرتب واریز نمیشه و گاها تاخیر داره. از نظر فنی شرکت در سطح بالایی هست و همکارانی با سطح فنی بالایی دارم. مدیریت به کسب دانش کارمندانش خیلی اهمیت میده و اگر خودتون بخواهید پیشرفت خوبی توی کار خواهید داشت.

فرانام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۳ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس وب

شرکت بی اندازه شلوغ و بی نظم و بهم ریخته است. محیط افتضاحه آدم ها خیلی گستاخ و بی ادب هستند که یه خودشون اجازه می دن تو زندگی شخصی تو دخالت کنن. کارمندای آقا کاملا بی فرهنگ هستند و از هر فرصتی برای توهین و سو استفاده ، استفاده می کنن بخش حسابداری تنها بخشیه که منظمه و همه چیش دقیقه ولی غیر اون اصلا به قرار داد پایبند نبستند و هیچ تعهدی بهت نمی دن، مدیریت به شدت ضعیف امنیت شغلی پایین حتی امنیت برای وسالیتون هم ندارید یهو میاید می بینید یکی نشسته با سیستمن شما به اسم شما یه کاری رو انجام داده یا وسابلتون رو برداشته

اسمارت آپ ونچرز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

لذت بودن در تیم های حرفه ای تحت نظارت مدیریت حرفه ای تر رو من در اسمارت آپ تجربه کردم. گرچه مدت کوتاهی به عنوان کارآموز در یکی از استارت آپ های موجود در این شرکت فعالیت داشتم اما از همون روز اول تفاوت فرهنگ سازمانی، ساختار فلت، رفتار شایسته و پرورش استعداد اعضا رو در همه بخش های شرکت احساس کردم.

آریانیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۰ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

من به عنوان برنامه نویس ارشد جاوا در این شرکت با تماسها و پیگیری های فروان استخدام شدم حتی قرار داد 2 ساله با من بستند و تاکید داشتند اگر می خواهید کمتر از 2 سال اینجا باشید قرارداد نبندید و بایت این قرارداد هم از من می خواستند 100 م سفته بگیرند و تا سفته ها را نمی دادم هیچ امکانی از قبیل کامپیوتر و دسترسی به سورس برنامه را به من نمی دادند و با گذشت یک هفته دیدم دیگر نمی توانم به کامپیوتر ورد کنم چون کلمه عبور عوض شده بود و به من گفتند شرکت توان پرداخت حقوق را نداره و یک متمم روی قرارداد من گذاشتند و قرارداد را کنسل کردند هنوز نتوانستم بابت یکی دو هفته ای که در کنار آنها بودم پولی دریافت کنم.

مهندسی نرم افزار رایورز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مشاور و کارشناس·۶ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
مشاور و کارشناس

شرکت خیلی خوبیه تنها اشکالش لختی در انطباق با تکنولوژی های روز و همچنین به دلیل بالا بودن میانگین سنی مدیران ارشد تصمیمات با بی حوصلگی انجام میگیره ضمنا روش مدیریت شرکت رو در سطح کلان نپسندیدم

cons:
rate: 2.2
توسعه زیرساخت ویرا افزار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۶ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس اندروید

تجربه ی کاری من در شرکت اینترنت اشیا ویراافزار در کنار افراد با تجربه ی شرکت و نقش من به عنوان اندروید کار تجربه ی فوق العاده ای بود نه تنها برنامه ی کاری منعطف همچنین یادگیری چیز های جدید در مورد اینترنت اشیا و تعامل اینترنت و اشیا.

راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۵ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس اندروید

کارینا یک شرکت خوب با نیروهای کار پرانرژی و باانگیزه هست که من در اون شرکت بسیار رشد کردم و با آدمای فوق‌العاده‌ای آشنا شدم و بسیار از تجربه کاریم در اونجا راضی هستم. البته مدیریت ضعیف و تک بعدی شرکت باعث شد که مشکلات مالی زیادی برای اون پیش بیاد و نیروهای زیادی رو تعدیل کردن که امیدوارم مشکلات برطرف بشن و با ایده‌های جدید و نوآوری به موفقیت‌های بزرگ برسه.

کافه بازار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·DevOps·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
DevOps

اولین جایی هست که به طور واضح حرف کلام در مدیریت خیلی به هم نزدیکه. تعادل کار و زندگی بسیار خوب هست و وقتی کار تمام می شه، واقعا تمام می شه و می تونی با ذهن آزاد از بقیه زندگیت استفاده کنی.

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
صبحانه رایگان
تیم جوان و با انگیزه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 3.7
اسنپ باکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

سوییچ دائمی تسک، نداشتن زمان کاری (پنج شنبه جمعه، ساعت ۱۱ شب همش را مدیریت میاره تو زمان کاری) علاقه ای به پیشبرد بر مبنای برنامه ندارن چون وسواس در نیرو گرفتن دارن، کنار یک تیم عالی هستی. فکر کنم در کنار حقوق خوب این تنها مزیت دیگه ای باشه که داره

سایت اینترنتی دیوار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

بهترین محیط کاری که میشه تجربه کرد

بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
صبحانه رایگان
تیم حرفه ای
بازی رایانه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 3.9
آروان کلاد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

شرکتی نیست که بتونم به کسی پیشنهادش کنم مگر اینکه اولین تجربه کاری شما باشد

بیمه تکمیلی
همکاری با بهترین ها
ناهار رایگان
تیم جوان و با انگیزه
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
ساعت کاری بالا
عدم امکان استراحت بین کار
پرداخت اول کیش (جیرینگ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
Full Stack

متاسفانه تیم مدیریت قبلی که پنج سال در این شرکت بودن فاقد تجربه، بسیار باندباز، دائم مشکوک و عاشق کارمندهای پاچه خوار بودند. شرکت هیچ پیشرفتی که نداشت هیچ هیچگونه پیشرفت برای کارمندانش قائل نبود. پاداش ها به نحو تبعیض آمیزی تقسیم می شد و خدماتی ها و نگهبان ها از بیمه تکمیلی و مزایا برخوردار نبودند. منابع انسانی فقط واحدی برای کنترل کارمندها از دوربین، قطع کردن اضافه کاری ها و ندادن آنکال و حق ماموریت بود. در ابتدای ورود قول ها وعده هایی می دادند که به هیچ کودوم عمل نمی شد. همه چیز سلیقه ای و محفلی تعیین می شد. سطح حقوق و مزایا به طرز بی رحمانه ای پایین بود. از مرداد ۹۸ تیم جدید مدیریتی اومده که امیدوارم این جهنم رو یه ذره جای بهتری بکنه. متاسفانه جیرینگ فقط یه برند خوشگله و پشتش هیچ چیزی نیست.

بهسازان ملت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح رابط کاربری·۱ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
طراح رابط کاربری

هنوز بعد 10 سال اینجام

کادو تولد 2500000 و پرداخت به مناسبتهای ملی مذهبی
پاداش بیش از حد
بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
ناهار رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 5.0
داده کاوان هوشمند توسن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس بک اند

بهترین تجربه کاری را در این شرکت تجربه کردم. محیط بسیار صمیمی، همکاران دلسوز، مدیریت عالی. جّوِ شرکت واقعا جامعه دوستانه یی هست و امکانِ پیشرفت هم خیلی وجود داره. اگر بهترین شرکتِ ایرانی برای کار نباشه، کمتر از دومین بهترین هم نیست. همهٔ اینها هم نتیجه مدیریت بی‌نظیری هست که در این شرکت وجود داره و دقتی که در انتخاب بهترین گزینه‌ها انجام میدهند. من این شرکت را به بهترین‌ها پیشنهاد میدهم

اسنپ باکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

بدترین چیزی که توی اسنپ باکس وجود داره مدیریت بسیار ضعیف و ناکارآمد شرکت هست. تصمیم گیری های مدیریتی کاملا بی ثبات و باری به هر جهت هست، به عنوان مثال فقط در چند ماه گذشته مکان فیزیکی تیم فنی چندین دفعه عوض شده. آشوب در تمام زمینه ها وجود داره. افراد خبره رو با حقوق بالا استخدام میکنن و انتظار انجام هر کاری رو ازشون دارن. تصور مدیریت اینه که حقوق بالا میدیم و زندگی افراد رو می‌خریم. اغلب بچه های فنی تا ۷ و ۸ مجبورن شرکت باشن علاوه بر این در موارد زیادی مجبورن از خانه هم کار کنن. اگر قصد همکاری فنی با اسنپ باکس رو دارین حتما قبلش با بچه های فنی ش یه صحبت بکنید.

هفت گرگ و هفت آسمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

عمیقا امیدوارم که در زمان نوشتن این نظر این شرکت به کل منحل شده باشه، اما اگر دوست دارید دزدهای واقعی رو از نزدیک ببینید توصیه میکنم حتما وارد این شرکت بشید، چندماهی رایگان کار کنید و در نهایت با یک تهمت و کلی دعوا و اعصاب خوردی و البته حق و حقوقی که تماما پاایمال میشن از شرکت خارج بشید البته اگر خوش شانس باشید و از اموال شخصی خودتون چیزی گرو گرفته نشه :)