بنظرم بیکار باشید بهتر از اینکه اینجا کار کنید محیط خشک مسخره مدیران بدرد نخور پارتی بازی زیراب زنی بیشتر شبیه پادگانه تا شرکت به پوشش خیلی گیر میدن کلا جای بدرد نخوریه وابسطه به وزارت اطلاعات در کل مسخره ترین شرکت دنیا تحویل پروژه هم براشون مهم نیست جاهای مختلف اطلاع رسانی کنید که تو این شرکت پا نزارن
آخرین تجربهها
تو سایت شما یه سری آگهی استخدام هست که به نظر میاد واقعی نیستن یا اطلاعاتشون درست و کامل نیست. این موضوع واقعاً باعث میشه وقت و انرژی آدمها الکی هدر بره و حتی بعضی وقتها هزینه هم روی دستشون بذاره. فکر میکنم اگه قبل از انتشار آگهیها یه بررسی دقیقتر انجام بشه، هم اعتماد کاربرا بیشتر میشه هم اعتبار سایتتون بالاتر میره، یه سری آگهی ها از برخی شرکت ها هی تکرار میشه که برای خودشون تبلیغات و برند سازی کنن تا سایتشون توی گوگل بالا بیاد توی سرچ ها و همیشه هم آگهی دارن ولی استخدام نه. ممنون میشم این موضوع رو جدی بگیرید و آگهیهای مشکوک رو بررسی یا حذف کنید.
از نگاه فردی که بیش از ۲۰ سال بهعنوان همکار در جایگاه کارفرما با شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همکاری داشته و در ۹ ماه اخیر نیز توفیق حضور و همکاری نزدیک در این مجموعه را یافته است، لازم میدانم برخی تجربیات و مشاهدات خود را ثبت نمایم. شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با بهرهمندی از بیش از ۱۸۰۰ نفر نیروی متخصص و متعهد در سراسر کشور، یکی از شرکتهای شناختهشده و اثرگذار در حوزه پشتیبانی ابزارهای پرداخت محسوب میشود. حضور کارشناسان خبره، پشتیبانان پرتلاش و مدیران جوان، متخصص، آگاه و دلسوز در کنار معاونتهای توانمند در حوزههای منابع انسانی، مالی، فناوری اطلاعات، طرح و برنامه و عملیات، زمینه شکلگیری سازمانی پویا، حرفهای و مبتنی بر تعامل و همافزایی را فراهم آورده است. این شرکت طی بیش از دو دهه فعالیت، همواره جایگاه قابل قبولی در صنعت پرداخت کشور داشته و توانسته است با اتکا به سرمایه انسانی خود، از چالشهای متعدد عبور کرده و مسیر رشد و توسعه را ادامه دهد. از منظر توسعه فردی نیز، این مجموعه بستری ارزشمند برای جوانان جویای کار، کسب تجربههای حرفهای، یادگیری فرآیندهای سازمانی و اجرای ایدهها و طرحهای نوآورانه فراهم کرده است. ای کاش افرادی که در فضای مجازی به بیان دیدگاهها و تجربیات خود میپردازند، بیش از هر چیز وجدان حرفهای و انصاف را ملاک قضاوت قرار دهند و در کنار بیان نقدها و دغدغهها، واقعیتها، دستاوردها و نقاط قوت سازمان را نیز منعکس کنند. همچنین شایسته است که نقدها و گلایهها، در زمان حضور و همکاری در فضایی تعاملی و سازنده مطرح شوند تا امکان بررسی و پاسخگویی نیز فراهم باشد. با وجود شرایط دشوار اقتصادی کشور و حتی در مقاطع بحرانی، این شرکت با اتکا به همدلی کارکنان و تدبیر تیم مدیریتی خود نهتنها مسیر تعدیل نیرو را در پیش نگرفته، بلکه موفق شده است مأموریتهای جدید و مسئولیتهای گستردهتری را در حوزه پشتیبانی تجهیزات سختافزاری شعب بانکها در سراسر کشور عهدهدار شود. امروز نیز با برخورداری از دفاتر و نمایندگیهای متعدد در سطح کشور، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همچنان میتواند محیطی مناسب برای رشد، یادگیری، کسب تجربه و شکوفایی استعدادهای فردی جوانان و علاقهمندان به فعالیت حرفهای در این حوزه باشد.
برای موقعیت شغلی با من تماس گرفتند، اما نحوه برخورد واحد منابع انسانی بسیار غیرحرفهای بود. و منابع انسانی واقعا درک درستی نداره ، در زمان تماس پشت فرمان بودم و چند بار اعلام کردم که شرایط مناسبی برای صحبت ندارم. با این حال بدون اینکه ابتدا هماهنگی کنند یا بپرسند آیا زمان مناسبی برای مصاحبه است، شروع به پرسیدن تعداد زیادی سؤال فنی کردند. وقتی پرسیدم آیا این مصاحبه فنی است، اعلام شد که مصاحبه فنی جداگانه برگزار خواهد شد. با وجود اینکه چندین بار توضیح دادم در حال رانندگی هستم و امکان تمرکز روی سؤالات فنی را ندارم، همچنان سؤالها ادامه پیدا کرد و هر بار گفته میشد «این آخرین سؤال است»، اما باز سؤالهای بیشتری مطرح میشد. و من احترام گذاشتم و جواب دادم به نظر من ارزیابی فنی باید با هماهنگی قبلی و در زمان مشخص انجام شود تا داوطلب بتواند در شرایط مناسب پاسخ دهد. انتظار میرود واحد منابع انسانی حداقل به شرایطی که داوطلب اعلام میکند احترام بگذارد، مخصوصاً زمانی که فرد در حال رانندگی است و ادامه مکالمه میتواند خطرآفرین باشد. نکته عجیبتر این بود که پس از این تماس طولانی نیز هیچ پیگیری یا دعوتی برای مصاحبه فنی انجام نشد. این تجربه برای من نشانهای از بینظمی در فرآیند جذب و استخدام این شرکت بود.
از نگاه فردی که بیش از ۲۰ سال بهعنوان همکار و پیمانکار با شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همکاری داشته و در ۹ ماه اخیر نیز توفیق حضور و همکاری نزدیک در این مجموعه را یافته است، لازم میدانم برخی تجربیات و مشاهدات خود را ثبت نمایم. شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با بهرهمندی از بیش از ۱۸۰۰ نفر نیروی متخصص و متعهد در سراسر کشور، یکی از شرکتهای شناختهشده و اثرگذار در حوزه پشتیبانی ابزارهای پرداخت محسوب میشود. حضور کارشناسان خبره، پشتیبانان پرتلاش و مدیران جوان، متخصص، آگاه و دلسوز در کنار معاونتهای توانمند در حوزههای منابع انسانی، مالی، فناوری اطلاعات، طرح و برنامه و عملیات، زمینه شکلگیری سازمانی پویا، حرفهای و مبتنی بر تعامل و همافزایی را فراهم آورده است. این شرکت طی بیش از دو دهه فعالیت، همواره جایگاه قابل قبولی در صنعت پرداخت کشور داشته و توانسته است با اتکا به سرمایه انسانی خود، از چالشهای متعدد عبور کرده و مسیر رشد و توسعه را ادامه دهد. از منظر توسعه فردی نیز، این مجموعه بستری ارزشمند برای جوانان جویای کار، کسب تجربههای حرفهای، یادگیری فرآیندهای سازمانی و اجرای ایدهها و طرحهای نوآورانه فراهم کرده است. ای کاش افرادی که در فضای مجازی به بیان دیدگاهها و تجربیات خود میپردازند، بیش از هر چیز وجدان حرفهای و انصاف را ملاک قضاوت قرار دهند و در کنار بیان نقدها و دغدغهها، واقعیتها، دستاوردها و نقاط قوت سازمان را نیز منعکس کنند. همچنین شایسته است که نقدها و گلایهها، در زمان حضور و همکاری در فضایی تعاملی و سازنده مطرح شوند تا امکان بررسی و پاسخگویی نیز فراهم باشد. با وجود شرایط دشوار اقتصادی کشور و حتی در مقاطع بحرانی، این شرکت با اتکا به همدلی کارکنان و تدبیر تیم مدیریتی خود نهتنها مسیر تعدیل نیرو را در پیش نگرفته، بلکه موفق شده است مأموریتهای جدید و مسئولیتهای گستردهتری را در حوزه پشتیبانی تجهیزات سختافزاری شعب بانکها در سراسر کشور عهدهدار شود. امروز نیز با برخورداری از دفاتر و نمایندگیهای متعدد در سطح کشور، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همچنان میتواند محیطی مناسب برای رشد، یادگیری، کسب تجربه و شکوفایی استعدادهای فردی جوانان و علاقهمندان به فعالیت حرفهای در این حوزه باشد.
من اصلا کاری به خوب و بد بودن شرکت ندارم ولی روی صحبتم با اون عزیزی که نوشتن من cto طبقه ۴ به کافور نیاز دارم، گلم کاری انجام دادی هزینه اش رو ندادم ناراحتی؟ تماس بگیر حتما پرداخت میکنم از دلت در میارم اگه اذیت شدی، همه هم خوب منو میشناسی، من مثل بقیه نیستم، شماره منم دارید تماس بگیر حتما با هم صحبت کنیم.
یکی از بدترین و بی لول ترین شرکت های تبریز همین شرکته تمامی افراد به شکل اجباری کار میکنن بعضی برای درامد چند ماهه، بعضا دانشجو ها و سرباز ها و همگی بعد از پایان تکلیف و نیاز از این شرکت فرار میکنن و میرن پی زندگیشون . اصلا و اصلا و اصلا اینجا رو برای کار کردن انتخاب نکنید حتی اگر مجبور بودین.تنها مزایای شرکت هم شیر آبه آشامیدنیه که تو مزایا تیک زدم :)))))
این آگهی های استخدام که شرکت داره رو جدی بگیرید که هر روز 20 تا 30 تا آگهی میده. چون عمر نیرو تو شرکت چند ماه بیشتر نیست و همه فرار می کنن. از نظر فنی جالب نیست و نه تنها چیزی یاد نمیگیری هر چی هم بلدی قراره یادت بره. جای پیشرفت نداره و فضا بسیار مسموم هستش. مزایایی داره ولی بدی هاش زیاد و مزایا هم کوچیک می کنه. امیدوارم توسن به خودش بیاد و مسایل فنی و کاری رو بهتر کنه.
من در این شرکت کار کردم. کثیف ترین شرکتی هست که تا حالا داخلش کار کرده بودم. در این شرکت کاری کردن که یک کارمند غش کنه بعدش هم کاری کردن که اون بره............................................................................................................................................................
منابع انسانی نامنظم و غیرحرفه ای و خودشون هم نمیدونن دنبال چی هستن. الان آگهی شغلی میذارن، فردا اگهی شغلی رو میبندن،همون اگهی شغلی رو مجددا دوباره فردا میذارن و مجددا همین چرخه رو تکرار میکنن تماس میگیرن میگن میتونین بیان مصاحبه؟ میگیم بله. میگن باشه تماس میگیریم باهاتون و تماسی دیگه صورت نمیگیره. اصلا مشکل دارن یک بچه کم سن و سال رو گذاشتن برای تماس ها،که ثبات نداره و نمیدونه باید چیکار کنه داخل شرکت چه اوضاعی هست وقتی منابع انسانی این باشه
اسکار بی در و پیکرترین شرکت میرسه به این شرکت به نظر من خیلی وقت ها ادم ها به خاطر چند درصد حقوق بیشتر سازمان رو ترک نمی کنند اما به خاطر بی احترامی و کار کردن با یه مدیر نامناسب ،خیلی زود تصمیم به رفتن می گیرن دقیقا مصداق همین شرکت هست منابع انسانی که نداره در واقع ۴ تا مترسک نشستن به خاله زنک بازی به خصوص اقای م.ز که رزومه رو نمیدونه برای چه واحدی ارسال کنه،یعنی در این حد بی سواد هست که رزومه طرف رو میفرسته یه بخش و واحد غیر مرتبط. شرکتی بسیار شلوغ ،همه تو هم نشستن،و پر از روابط نامشروع،برای همین دوربین هم خیلی جاها نذاشتن وقتی وارد شرکت میشی پوشش خانم ها به شدت نامناسب هست، که یه لحظه فکر میکنی اشتباه وارد مجموعه بانکی شدی
منابع انسانی دقیقا اونجا چیکار میکنه؟منابع انسانی به شدت غیرکارامدی داره که فقط اگهی شغلی میذاره و رزومه ها رو در حالت بررسی شده نگه میذاره،درصورتی که نیرو جذب شده و اگر هم قرار مصاحبه میذاره زنگ میزنه کنسل میکنه یعنی یه مصاحبه نمیتونی ست کنی؟ حتی رزومه ها رو بررسی نمیکنن،فقط اگهی شغلی رو تمدید میکنن
یعنی محیط بقدری سمی هست و سطح پایین که کمتر جایی میبینی اعتقادی به مدیریت ندارن و از بین کسایی که سابقه بالا دارن و مراتب چاپلوسی و زیرآب زنی رو بهتر به جا میارن انتخاب میشن و میمونن تا تموم بشن چون اگه کسی بخواد جاشون رو بگیره طبق همین قانون زیرآبشون زده میشه مثلا آقای م وث و... نمونه بارز و هیچ نظم و قانونی نداره هر چی بیشتر کار کنی کار بیشتر بهت میدن و هر چی کمتر کار کنی کار کمتر و حتی ارتقا بعضی بخش ها یسری آدم قدیمی بد دهن و بد ذات و حاشیه دوست و حاشیه ساز دارن که دنبال اذیت بقیه ان تا کار کلا برای پشتیبانی یسری آدم بدون سابقه میخوان که تا میتونن ازشون کار بکشن ربات وار که دلشون خوش باشه حقوق دارن و به ظاهر امنیت شغلی برای برنامه نویسی هم یسری دانشجو که به اسم کارآموزی با حقوق کم براشون کار کنن
در مدت همکاری با این شرکت، با شرایطی مواجه شدم که نشاندهنده ضعف در برخی بخشهای مدیریت سطح سرپرستی بود. وجود سوءتفاهمهای مداوم، نبود شفافیت در ارتباطات و عدم هماهنگی میان بخشها باعث ایجاد فضای کاری ناپایدار شده بود. این مسائل نه تنها بر کیفیت کار تأثیر گذاشت، بلکه باعث کاهش رضایت شغلی و فشار کاری بر کارکنان شد و در نهایت به تصمیم من برای پایان همکاری منجر گردید.
تجربه کاری من در این مجموعه به دلیل برخی مشکلات در سطح مدیریت میانی، چندان مثبت نبود. برخی رفتارهای غیرشفاف، تصمیمگیریهای سلیقهای و نبود رویکرد واحد در مدیریت تیم باعث ایجاد نارضایتی در میان کارکنان شده بود. این موضوع باعث میشد افراد در بسیاری از مواقع نسبت به وظایف و انتظارات خود دچار ابهام شوند و همین مسئله به مرور بر عملکرد کلی تیم تأثیر منفی گذاشت و همکاری من را نیز تحت تأثیر قرار داد.
تجربه من در این شرکت نشان میدهد که نبود هماهنگی و شفافیت در سطح سرپرستی میتواند تأثیر قابل توجهی بر روحیه و عملکرد کارکنان داشته باشد. در این مجموعه، برخی رفتارهای غیرحرفهای مانند ایجاد حاشیه، عدم پیگیری صحیح مشکلات و نبود حمایت کافی از کارکنان باعث شده بود فضای کار از حالت حرفهای فاصله بگیرد. این موضوع در بلندمدت باعث کاهش انگیزه و افزایش فشار روانی در محیط کار شد و ادامه همکاری را برای من دشوار کرد.
تجربه من در این شرکت نشان داد که نقش مدیران میانی تا چه اندازه میتواند در کیفیت فضای کاری تأثیرگذار باشد. در این مجموعه، متأسفانه برخی رفتارهای نادرست در سطح سرپرستی، مانند سوءبرداشت از عملکرد افراد و انتقال ناقص یا اشتباه اطلاعات به مدیریت بالاتر، باعث ایجاد بیاعتمادی و سوءتفاهم میان کارکنان شده بود. این موضوع به مرور زمان موجب کاهش همکاری تیمی و افت روحیه کاری شد و در نهایت شرایط به گونهای پیش رفت که ادامه همکاری برای من امکانپذیر نبود.
تجربه کاری من در این شرکت در مجموع با چالشهایی همراه بود که بخش قابل توجهی از آنها به نحوه مدیریت در سطح سرپرستی برمیگشت. متأسفانه برخی رفتارهای غیرحرفهای مانند انتقال نادرست اطلاعات، عدم شفافیت در تصمیمگیریها و ایجاد فضای بیاعتمادی بین اعضای تیم، باعث کاهش هماهنگی و تمرکز کاری شده بود. این وضعیت به مرور زمان محیط کار را فرسایشی کرد و علاوه بر کاهش انگیزه، بر کیفیت انجام وظایف نیز تأثیر گذاشت و در نهایت ادامه همکاری برای من امکانپذیر نبود.
تجربه کاری من در این شرکت در مجموع با چالشهایی همراه بود که بخش قابل توجهی از آنها به نحوه مدیریت در سطح سرپرستی برمیگشت. متأسفانه برخی رفتارهای غیرحرفهای مانند انتقال نادرست اطلاعات، عدم شفافیت در تصمیمگیریها و ایجاد فضای بیاعتمادی بین اعضای تیم، باعث کاهش هماهنگی و تمرکز کاری شده بود. این وضعیت به مرور زمان محیط کار را فرسایشی کرد و علاوه بر کاهش انگیزه، بر کیفیت انجام وظایف نیز تأثیر گذاشت و در نهایت ادامه همکاری برای من امکانپذیر نبود.
یکی از نکات قابل توجه در تجربه کاری من در این شرکت، وجود مشکلات ارتباطی در سطح سرپرستی بود. نبود مدیریت صحیح در انتقال اطلاعات و برخوردهای بعضاً غیرحرفهای باعث ایجاد فضای کاری پرتنش شده بود. این شرایط در بلندمدت باعث کاهش رضایت شغلی و تصمیم به پایان همکاری شد. یکی از نکات قابل توجه در تجربه کاری من در این شرکت، وجود مشکلات ارتباطی در سطح سرپرستی بود. نبود مدیریت صحیح در انتقال اطلاعات و برخوردهای بعضاً غیرحرفهای باعث ایجاد فضای کاری پرتنش شده بود. این شرایط در بلندمدت باعث کاهش رضایت شغلی و تصمیم به پایان همکاری شد.
بنظرم بیکار باشید بهتر از اینکه اینجا کار کنید محیط خشک مسخره مدیران بدرد نخور پارتی بازی زیراب زنی بیشتر شبیه پادگانه تا شرکت به پوشش خیلی گیر میدن کلا جای بدرد نخوریه وابسطه به وزارت اطلاعات در کل مسخره ترین شرکت دنیا تحویل پروژه هم براشون مهم نیست جاهای مختلف اطلاع رسانی کنید که تو این شرکت پا نزارن
تو سایت شما یه سری آگهی استخدام هست که به نظر میاد واقعی نیستن یا اطلاعاتشون درست و کامل نیست. این موضوع واقعاً باعث میشه وقت و انرژی آدمها الکی هدر بره و حتی بعضی وقتها هزینه هم روی دستشون بذاره. فکر میکنم اگه قبل از انتشار آگهیها یه بررسی دقیقتر انجام بشه، هم اعتماد کاربرا بیشتر میشه هم اعتبار سایتتون بالاتر میره، یه سری آگهی ها از برخی شرکت ها هی تکرار میشه که برای خودشون تبلیغات و برند سازی کنن تا سایتشون توی گوگل بالا بیاد توی سرچ ها و همیشه هم آگهی دارن ولی استخدام نه. ممنون میشم این موضوع رو جدی بگیرید و آگهیهای مشکوک رو بررسی یا حذف کنید.
از نگاه فردی که بیش از ۲۰ سال بهعنوان همکار در جایگاه کارفرما با شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همکاری داشته و در ۹ ماه اخیر نیز توفیق حضور و همکاری نزدیک در این مجموعه را یافته است، لازم میدانم برخی تجربیات و مشاهدات خود را ثبت نمایم. شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با بهرهمندی از بیش از ۱۸۰۰ نفر نیروی متخصص و متعهد در سراسر کشور، یکی از شرکتهای شناختهشده و اثرگذار در حوزه پشتیبانی ابزارهای پرداخت محسوب میشود. حضور کارشناسان خبره، پشتیبانان پرتلاش و مدیران جوان، متخصص، آگاه و دلسوز در کنار معاونتهای توانمند در حوزههای منابع انسانی، مالی، فناوری اطلاعات، طرح و برنامه و عملیات، زمینه شکلگیری سازمانی پویا، حرفهای و مبتنی بر تعامل و همافزایی را فراهم آورده است. این شرکت طی بیش از دو دهه فعالیت، همواره جایگاه قابل قبولی در صنعت پرداخت کشور داشته و توانسته است با اتکا به سرمایه انسانی خود، از چالشهای متعدد عبور کرده و مسیر رشد و توسعه را ادامه دهد. از منظر توسعه فردی نیز، این مجموعه بستری ارزشمند برای جوانان جویای کار، کسب تجربههای حرفهای، یادگیری فرآیندهای سازمانی و اجرای ایدهها و طرحهای نوآورانه فراهم کرده است. ای کاش افرادی که در فضای مجازی به بیان دیدگاهها و تجربیات خود میپردازند، بیش از هر چیز وجدان حرفهای و انصاف را ملاک قضاوت قرار دهند و در کنار بیان نقدها و دغدغهها، واقعیتها، دستاوردها و نقاط قوت سازمان را نیز منعکس کنند. همچنین شایسته است که نقدها و گلایهها، در زمان حضور و همکاری در فضایی تعاملی و سازنده مطرح شوند تا امکان بررسی و پاسخگویی نیز فراهم باشد. با وجود شرایط دشوار اقتصادی کشور و حتی در مقاطع بحرانی، این شرکت با اتکا به همدلی کارکنان و تدبیر تیم مدیریتی خود نهتنها مسیر تعدیل نیرو را در پیش نگرفته، بلکه موفق شده است مأموریتهای جدید و مسئولیتهای گستردهتری را در حوزه پشتیبانی تجهیزات سختافزاری شعب بانکها در سراسر کشور عهدهدار شود. امروز نیز با برخورداری از دفاتر و نمایندگیهای متعدد در سطح کشور، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همچنان میتواند محیطی مناسب برای رشد، یادگیری، کسب تجربه و شکوفایی استعدادهای فردی جوانان و علاقهمندان به فعالیت حرفهای در این حوزه باشد.
برای موقعیت شغلی با من تماس گرفتند، اما نحوه برخورد واحد منابع انسانی بسیار غیرحرفهای بود. و منابع انسانی واقعا درک درستی نداره ، در زمان تماس پشت فرمان بودم و چند بار اعلام کردم که شرایط مناسبی برای صحبت ندارم. با این حال بدون اینکه ابتدا هماهنگی کنند یا بپرسند آیا زمان مناسبی برای مصاحبه است، شروع به پرسیدن تعداد زیادی سؤال فنی کردند. وقتی پرسیدم آیا این مصاحبه فنی است، اعلام شد که مصاحبه فنی جداگانه برگزار خواهد شد. با وجود اینکه چندین بار توضیح دادم در حال رانندگی هستم و امکان تمرکز روی سؤالات فنی را ندارم، همچنان سؤالها ادامه پیدا کرد و هر بار گفته میشد «این آخرین سؤال است»، اما باز سؤالهای بیشتری مطرح میشد. و من احترام گذاشتم و جواب دادم به نظر من ارزیابی فنی باید با هماهنگی قبلی و در زمان مشخص انجام شود تا داوطلب بتواند در شرایط مناسب پاسخ دهد. انتظار میرود واحد منابع انسانی حداقل به شرایطی که داوطلب اعلام میکند احترام بگذارد، مخصوصاً زمانی که فرد در حال رانندگی است و ادامه مکالمه میتواند خطرآفرین باشد. نکته عجیبتر این بود که پس از این تماس طولانی نیز هیچ پیگیری یا دعوتی برای مصاحبه فنی انجام نشد. این تجربه برای من نشانهای از بینظمی در فرآیند جذب و استخدام این شرکت بود.
از نگاه فردی که بیش از ۲۰ سال بهعنوان همکار و پیمانکار با شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همکاری داشته و در ۹ ماه اخیر نیز توفیق حضور و همکاری نزدیک در این مجموعه را یافته است، لازم میدانم برخی تجربیات و مشاهدات خود را ثبت نمایم. شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با بهرهمندی از بیش از ۱۸۰۰ نفر نیروی متخصص و متعهد در سراسر کشور، یکی از شرکتهای شناختهشده و اثرگذار در حوزه پشتیبانی ابزارهای پرداخت محسوب میشود. حضور کارشناسان خبره، پشتیبانان پرتلاش و مدیران جوان، متخصص، آگاه و دلسوز در کنار معاونتهای توانمند در حوزههای منابع انسانی، مالی، فناوری اطلاعات، طرح و برنامه و عملیات، زمینه شکلگیری سازمانی پویا، حرفهای و مبتنی بر تعامل و همافزایی را فراهم آورده است. این شرکت طی بیش از دو دهه فعالیت، همواره جایگاه قابل قبولی در صنعت پرداخت کشور داشته و توانسته است با اتکا به سرمایه انسانی خود، از چالشهای متعدد عبور کرده و مسیر رشد و توسعه را ادامه دهد. از منظر توسعه فردی نیز، این مجموعه بستری ارزشمند برای جوانان جویای کار، کسب تجربههای حرفهای، یادگیری فرآیندهای سازمانی و اجرای ایدهها و طرحهای نوآورانه فراهم کرده است. ای کاش افرادی که در فضای مجازی به بیان دیدگاهها و تجربیات خود میپردازند، بیش از هر چیز وجدان حرفهای و انصاف را ملاک قضاوت قرار دهند و در کنار بیان نقدها و دغدغهها، واقعیتها، دستاوردها و نقاط قوت سازمان را نیز منعکس کنند. همچنین شایسته است که نقدها و گلایهها، در زمان حضور و همکاری در فضایی تعاملی و سازنده مطرح شوند تا امکان بررسی و پاسخگویی نیز فراهم باشد. با وجود شرایط دشوار اقتصادی کشور و حتی در مقاطع بحرانی، این شرکت با اتکا به همدلی کارکنان و تدبیر تیم مدیریتی خود نهتنها مسیر تعدیل نیرو را در پیش نگرفته، بلکه موفق شده است مأموریتهای جدید و مسئولیتهای گستردهتری را در حوزه پشتیبانی تجهیزات سختافزاری شعب بانکها در سراسر کشور عهدهدار شود. امروز نیز با برخورداری از دفاتر و نمایندگیهای متعدد در سطح کشور، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همچنان میتواند محیطی مناسب برای رشد، یادگیری، کسب تجربه و شکوفایی استعدادهای فردی جوانان و علاقهمندان به فعالیت حرفهای در این حوزه باشد.
من اصلا کاری به خوب و بد بودن شرکت ندارم ولی روی صحبتم با اون عزیزی که نوشتن من cto طبقه ۴ به کافور نیاز دارم، گلم کاری انجام دادی هزینه اش رو ندادم ناراحتی؟ تماس بگیر حتما پرداخت میکنم از دلت در میارم اگه اذیت شدی، همه هم خوب منو میشناسی، من مثل بقیه نیستم، شماره منم دارید تماس بگیر حتما با هم صحبت کنیم.
یکی از بدترین و بی لول ترین شرکت های تبریز همین شرکته تمامی افراد به شکل اجباری کار میکنن بعضی برای درامد چند ماهه، بعضا دانشجو ها و سرباز ها و همگی بعد از پایان تکلیف و نیاز از این شرکت فرار میکنن و میرن پی زندگیشون . اصلا و اصلا و اصلا اینجا رو برای کار کردن انتخاب نکنید حتی اگر مجبور بودین.تنها مزایای شرکت هم شیر آبه آشامیدنیه که تو مزایا تیک زدم :)))))
این آگهی های استخدام که شرکت داره رو جدی بگیرید که هر روز 20 تا 30 تا آگهی میده. چون عمر نیرو تو شرکت چند ماه بیشتر نیست و همه فرار می کنن. از نظر فنی جالب نیست و نه تنها چیزی یاد نمیگیری هر چی هم بلدی قراره یادت بره. جای پیشرفت نداره و فضا بسیار مسموم هستش. مزایایی داره ولی بدی هاش زیاد و مزایا هم کوچیک می کنه. امیدوارم توسن به خودش بیاد و مسایل فنی و کاری رو بهتر کنه.
من در این شرکت کار کردم. کثیف ترین شرکتی هست که تا حالا داخلش کار کرده بودم. در این شرکت کاری کردن که یک کارمند غش کنه بعدش هم کاری کردن که اون بره............................................................................................................................................................
منابع انسانی نامنظم و غیرحرفه ای و خودشون هم نمیدونن دنبال چی هستن. الان آگهی شغلی میذارن، فردا اگهی شغلی رو میبندن،همون اگهی شغلی رو مجددا دوباره فردا میذارن و مجددا همین چرخه رو تکرار میکنن تماس میگیرن میگن میتونین بیان مصاحبه؟ میگیم بله. میگن باشه تماس میگیریم باهاتون و تماسی دیگه صورت نمیگیره. اصلا مشکل دارن یک بچه کم سن و سال رو گذاشتن برای تماس ها،که ثبات نداره و نمیدونه باید چیکار کنه داخل شرکت چه اوضاعی هست وقتی منابع انسانی این باشه
اسکار بی در و پیکرترین شرکت میرسه به این شرکت به نظر من خیلی وقت ها ادم ها به خاطر چند درصد حقوق بیشتر سازمان رو ترک نمی کنند اما به خاطر بی احترامی و کار کردن با یه مدیر نامناسب ،خیلی زود تصمیم به رفتن می گیرن دقیقا مصداق همین شرکت هست منابع انسانی که نداره در واقع ۴ تا مترسک نشستن به خاله زنک بازی به خصوص اقای م.ز که رزومه رو نمیدونه برای چه واحدی ارسال کنه،یعنی در این حد بی سواد هست که رزومه طرف رو میفرسته یه بخش و واحد غیر مرتبط. شرکتی بسیار شلوغ ،همه تو هم نشستن،و پر از روابط نامشروع،برای همین دوربین هم خیلی جاها نذاشتن وقتی وارد شرکت میشی پوشش خانم ها به شدت نامناسب هست، که یه لحظه فکر میکنی اشتباه وارد مجموعه بانکی شدی
منابع انسانی دقیقا اونجا چیکار میکنه؟منابع انسانی به شدت غیرکارامدی داره که فقط اگهی شغلی میذاره و رزومه ها رو در حالت بررسی شده نگه میذاره،درصورتی که نیرو جذب شده و اگر هم قرار مصاحبه میذاره زنگ میزنه کنسل میکنه یعنی یه مصاحبه نمیتونی ست کنی؟ حتی رزومه ها رو بررسی نمیکنن،فقط اگهی شغلی رو تمدید میکنن
یعنی محیط بقدری سمی هست و سطح پایین که کمتر جایی میبینی اعتقادی به مدیریت ندارن و از بین کسایی که سابقه بالا دارن و مراتب چاپلوسی و زیرآب زنی رو بهتر به جا میارن انتخاب میشن و میمونن تا تموم بشن چون اگه کسی بخواد جاشون رو بگیره طبق همین قانون زیرآبشون زده میشه مثلا آقای م وث و... نمونه بارز و هیچ نظم و قانونی نداره هر چی بیشتر کار کنی کار بیشتر بهت میدن و هر چی کمتر کار کنی کار کمتر و حتی ارتقا بعضی بخش ها یسری آدم قدیمی بد دهن و بد ذات و حاشیه دوست و حاشیه ساز دارن که دنبال اذیت بقیه ان تا کار کلا برای پشتیبانی یسری آدم بدون سابقه میخوان که تا میتونن ازشون کار بکشن ربات وار که دلشون خوش باشه حقوق دارن و به ظاهر امنیت شغلی برای برنامه نویسی هم یسری دانشجو که به اسم کارآموزی با حقوق کم براشون کار کنن
در مدت همکاری با این شرکت، با شرایطی مواجه شدم که نشاندهنده ضعف در برخی بخشهای مدیریت سطح سرپرستی بود. وجود سوءتفاهمهای مداوم، نبود شفافیت در ارتباطات و عدم هماهنگی میان بخشها باعث ایجاد فضای کاری ناپایدار شده بود. این مسائل نه تنها بر کیفیت کار تأثیر گذاشت، بلکه باعث کاهش رضایت شغلی و فشار کاری بر کارکنان شد و در نهایت به تصمیم من برای پایان همکاری منجر گردید.
تجربه کاری من در این مجموعه به دلیل برخی مشکلات در سطح مدیریت میانی، چندان مثبت نبود. برخی رفتارهای غیرشفاف، تصمیمگیریهای سلیقهای و نبود رویکرد واحد در مدیریت تیم باعث ایجاد نارضایتی در میان کارکنان شده بود. این موضوع باعث میشد افراد در بسیاری از مواقع نسبت به وظایف و انتظارات خود دچار ابهام شوند و همین مسئله به مرور بر عملکرد کلی تیم تأثیر منفی گذاشت و همکاری من را نیز تحت تأثیر قرار داد.
تجربه من در این شرکت نشان میدهد که نبود هماهنگی و شفافیت در سطح سرپرستی میتواند تأثیر قابل توجهی بر روحیه و عملکرد کارکنان داشته باشد. در این مجموعه، برخی رفتارهای غیرحرفهای مانند ایجاد حاشیه، عدم پیگیری صحیح مشکلات و نبود حمایت کافی از کارکنان باعث شده بود فضای کار از حالت حرفهای فاصله بگیرد. این موضوع در بلندمدت باعث کاهش انگیزه و افزایش فشار روانی در محیط کار شد و ادامه همکاری را برای من دشوار کرد.
تجربه من در این شرکت نشان داد که نقش مدیران میانی تا چه اندازه میتواند در کیفیت فضای کاری تأثیرگذار باشد. در این مجموعه، متأسفانه برخی رفتارهای نادرست در سطح سرپرستی، مانند سوءبرداشت از عملکرد افراد و انتقال ناقص یا اشتباه اطلاعات به مدیریت بالاتر، باعث ایجاد بیاعتمادی و سوءتفاهم میان کارکنان شده بود. این موضوع به مرور زمان موجب کاهش همکاری تیمی و افت روحیه کاری شد و در نهایت شرایط به گونهای پیش رفت که ادامه همکاری برای من امکانپذیر نبود.
تجربه کاری من در این شرکت در مجموع با چالشهایی همراه بود که بخش قابل توجهی از آنها به نحوه مدیریت در سطح سرپرستی برمیگشت. متأسفانه برخی رفتارهای غیرحرفهای مانند انتقال نادرست اطلاعات، عدم شفافیت در تصمیمگیریها و ایجاد فضای بیاعتمادی بین اعضای تیم، باعث کاهش هماهنگی و تمرکز کاری شده بود. این وضعیت به مرور زمان محیط کار را فرسایشی کرد و علاوه بر کاهش انگیزه، بر کیفیت انجام وظایف نیز تأثیر گذاشت و در نهایت ادامه همکاری برای من امکانپذیر نبود.
تجربه کاری من در این شرکت در مجموع با چالشهایی همراه بود که بخش قابل توجهی از آنها به نحوه مدیریت در سطح سرپرستی برمیگشت. متأسفانه برخی رفتارهای غیرحرفهای مانند انتقال نادرست اطلاعات، عدم شفافیت در تصمیمگیریها و ایجاد فضای بیاعتمادی بین اعضای تیم، باعث کاهش هماهنگی و تمرکز کاری شده بود. این وضعیت به مرور زمان محیط کار را فرسایشی کرد و علاوه بر کاهش انگیزه، بر کیفیت انجام وظایف نیز تأثیر گذاشت و در نهایت ادامه همکاری برای من امکانپذیر نبود.
یکی از نکات قابل توجه در تجربه کاری من در این شرکت، وجود مشکلات ارتباطی در سطح سرپرستی بود. نبود مدیریت صحیح در انتقال اطلاعات و برخوردهای بعضاً غیرحرفهای باعث ایجاد فضای کاری پرتنش شده بود. این شرایط در بلندمدت باعث کاهش رضایت شغلی و تصمیم به پایان همکاری شد. یکی از نکات قابل توجه در تجربه کاری من در این شرکت، وجود مشکلات ارتباطی در سطح سرپرستی بود. نبود مدیریت صحیح در انتقال اطلاعات و برخوردهای بعضاً غیرحرفهای باعث ایجاد فضای کاری پرتنش شده بود. این شرایط در بلندمدت باعث کاهش رضایت شغلی و تصمیم به پایان همکاری شد.