وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۱۰ از ۳۳۲
زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه CRM Expert·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه CRM Expert

اولین بار که تماس گرفتن برخورد بسیار خوب و محترمانه ای داشتن .. و بار اول که برای مصاحبه رفتم با کارشناس منابع انسانی و مدیر واحد مصاحبه ی تقریبا دو ساعتی داشتم .. بعضی از سوالات شون خیلی پیچیدگی داشت و ادامه دار میشد و همین باعث میشد خیلی حس خوبی القا نکنه.. مدیر واحد شخصی بود که نمیدونم چرا من حس خوبی از ایشون نمیگرفتم و همش توی ذهنم این سوال بود که اگه جذب بشم ایا در جهت پیشرفت تو مجموعه ایشون راهنماییم میکنن یاخیر.. یه سوالی ازم پرسیدن و ظاهرا خیلی براشون مهم بود این بود که بعد از ساعات کار هم میتونم on call باشم یا نه! آیا مشکلی با این قضیه دارم؟ و جوابی که من دادم این بود که تایم بعد از ساعات کاری برای انجام امور شخصی خود فرد هستش ولی اگر فقط گاهی نیاز به این کار باشه من مشکلی ندارم… در مرحله ی دوم مصاحبه گفتن دو تا تست میزان تسلط به پاورپوینت و اکسل میخوان بگیرن.. سوالات اکسل به صورت آزمون آنلاین بود و من ۶۰ درصد سوالاها رو جواب درست دادم ولی در مورد پاورپوینت گفتن که در زمان نیم ساعت یک پروژه تحویل بدم با موضوعی که خودشون گفتن و خب چون انتظارشو نداشتم یه کم هل شدم پاور پوینت رو هم تحویل دادم ولی فرصت برای صفحه آرایی و دیزاین نداشتم. حدس زدم که خوششون نیومد و از برخوردشون معلوم بود و با حالتی که کاملا معلوم بود بهشون برخورده خدافظی کردن و رفتن! من چهارسال سابقه ی کار مرتبط داشتم

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سرپرست فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سرپرست فروش

سلام من حدودا ۴ماه پیش بعد تلفن زرین رویا یه روز اومدم تهران و رفتم میدان آرژانتین‌ . کل مصاحبه یه روز شد. هم منابع انسانی و عم واحد فروش. تو فرم که پرکردم گفتم که من تو علمی کاربردی درس خوندم . کارشناسی ولی ۹۶واحد پاس کردم . کاردانی بهم دادند. این شد یه نکته منفی از اون ها برای من. من اطلاع دارم که مدیر همین الان اونجا هست که دیپلم نداره. جالبه که این درحالیه که برا فروشنده فوق دیپلم ؛برا سرپرستی لیسانس و لابد برا مدیر کارشناسی ارشد. خلاصه همه چی خوب پیش رفت. محیط خیلی مودبانه و دوستانه بود. رفتارهای معاون فروش هم خوب بود . البته که همه دوروبرش رفیقای قبلش بودن. هفته بعدش زنگ زدن گفتن تو خوبی ولی الان با شرایط ما جور نیستی

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس ارتباط با مشتری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس ارتباط با مشتری

چهار مرحله مصاحبه شد و بهترین مصاحبه ی من با سرپرست منابع انسانی آقای عارف فقیه نصیر بود و بسیار برای من جالب و خوب بود هم سوالات ایشان و هم نحوه ی سوال پرسیدن و مدل سوال هایی که ازم پرسیدند و در نهایت بعد از چهار مرحله مصاحبه ی سخت من در این مصاحبه پذیرفته شدم

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سوپروایزر فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سوپروایزر فروش

از خودم پرسیدن . خودم رو معرفی کردم . درباره ویژگی هام گفتم . نقاط قوت و ضعف . توانایی هام . دلایل جداشدن از شرکت های قبل پرسیدن . اطلاعات فروش رو پرسیدن. چقدر منطقه فروش رو میشناسی . تعداد مشتری ها چندتا هست. در مورد مارجین و مارک آپ پرسید. چرا میخوای بیای شرکت ما . چقدر شرکت زرین رو میشناسی . جلسه خیلی طولانی بود مدیر منطقه و معاونت فروش کل ایران اونجا بودن خیلی سوال میپرسیدن که به نظرم نیاز نبود این همه سوال بپرسن با خودشون نمیدونن چند ندن . سابقه کار و اینا و براشون مهمه . ولی دوست دارن اون چیزی رو که میخوان بشنون . معاونت فروش کشورش فکر می کرد اینجا آمریکاس . کلا طرز تفکرشون ایراد داره. رو حرفشون هم نمیشه حساب کرد

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه IT DCS Specialist·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه IT DCS Specialist

خیلی دقیق و پیگیر بودن و حس خوبی در مصاحبه هام داشتم و من معمولا استرس ام در اینترویو خیلی زیاد هست ولی تیم منابع انسانی بخصوص بسیار محترمانه، مهربانانه برخورد داشتن و در شرایط کرونا مصاحبات به صورت اسکایپی بود و من فقط برای امضا قرارداد حضورا یک بار به شرکت رفتم 👌🏻 به نظر من خیلی حرفه ای بودن ✌🏻 امیدوارم 🤲🏻📿😌

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه Talent Development Specialist·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه Talent Development Specialist

مصاحبه کاملا حرفه ای در چند مرحله صورت گرفت. تیم مصاحبه و همینطور جذب با ایجاد فضای دوستانه تا حد امکان استرس را کم کردند تا با خیال راحت بتونم باهاشون مصاحبه کنم و فرایند جذب انجام بشه. کل فرایند مصاحبه، جذب و شروع به کار کمتر از یک ماه طول کشید.

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس کنترل کیفیت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس کنترل کیفیت

خیلی زود بعد از فرستادن رزومه زنگ زدن که بیا ، وقتی رفتم اونجا یک فرم پر کردم و بعد ازون چند تا تست رواشناسی زدم ازینا که هوش هیجانی و این چیزارو اندازه گیری میکنه ، نتیجشو گذاشتن تو پاکت گفتن برو فلان ساختنمون مصاحبه با مدیر مربوطه ، زر ماکارون خیلی بزرگه و اگه بدون راهنما بفرستنت جایی مثل من گم میشی !! خلاصه هرطوری بود راهمو پیدا کردم و رفتم ، یکم سوال پرسید که جایی که هستی چیکار میکنی ، بعد شروع کرد به سوالای تخصصی پرسیدن ، واکنشش به جوابام واکنش جالبی نبود ! انگاری ذوق میکرد که جواب بعضی از سوالارو میگفتم نمیدونم ! در کل خیلی رفتار جالبی نداشت سعی کنید خیلی کامل باشید

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فنی و مهندسی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فنی و مهندسی

بسیار سیستماتیک و حرفه ای دعوت به مصاحبه شدم.روند مصاحبه گام به گام و طبق اصول حرفه ای بود.سوالات خیلی روتین و آسون بودن بدلیل اینکه همیشه درگیر این مسایل بودم.ساعات کاری زیاد دانش بالایی نیاز بود.من خودم ۸ سال سابقه کار دارم.

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس آمار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس آمار

ابتدا ب شرکت پالایشگاه غلات زر رفته و در بخش منابع انسانی فرمی و پر کردم و بعد با اون فرم و داخل پاکت گذاشته شده به کارخانه آرد برای مصاحبه رفتم. یک سری سوالای کلی راجع ب مهندسی صنایع ، کنترل موجودی و ویژگی های اخلاقی پرسیدن. گفتن جدای از ساعت کاری ۸ تا ۵ شنبه تا چهارشنبه ماهی حداقل ۵۰ ساعت اضافه کاری باید برم ک با این اضافه کاری ها حقوق ۳ و نیم پیشنهاد دادند. و اینکه شرایط کار سخت و تا حدودی روتین هست و روزای پنجشنبه، جمعه و روز تعطیل هم امکانش هست لازم باشه بیاید. در نهایت همون فرم و تکمیل کردند و گفتن دوباره پالایشگاه غلات ببرم.

ظریف مصور
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس بازرگانی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس بازرگانی

دو مرحله مصاحبه بود توی یه روز نوع سوالات متفاوت بود و همچنین نوع انتظارات و درخواست ها کلا مشخص نبود چی میخوان کارشناس بازرگانی بازاریاب یا تحقیق و توسعه بازار یا فعال تو دیجیتال مارکتینگ اخرشم نه حقوق رو صحبت کردن نه مزایا رو حرفه ایی نبودن و پلنی برای مصاحبه نداشتن کلا خوب نبود نتیجه هم کلا بعد ۲ ماه مشخص نشد ???? تو این بازاریابی شبکه ایی ها کار کرده باشه ????????????‍♂️ ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: پیگیری و تلاش

زر فروکتوز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارمند دفتری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارمند دفتری

این شرکت علافی زیاد داره متاسفانه بنده چندین فرصت خوب رو به خاطراین شرکت کنسل کردم ولی متاسفانه دوباره پشیمان شدم اینکه رزومه فرستادی خودشون باهم هماهنگ نبودن دقیقا برای چه کاری می خواهند و اینکه خیلی بی برنامه بودن در هر مرحله از مصاحبه کلا علافت میکردند توصیه به کسی که میخواد بره مصاحبه، وقتشو هدر نده این شرکت فقط پارتی بازی مهم اینکه ازتون خوششون بیادش کارشناس روانشناسش یه نفر می خواست از اون تست بگیره انقدر داغون بودش گول برندشو نخورید ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: تیپ و ظاهر امروزی

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه بیزنس آنالیست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه بیزنس آنالیست

برخورد مصاحبه کننده خیلی بود ادبیاتش فوق العاده و از بالا به پایین بود من با مدیر تیم تکنولوژی شون مصاحبه داشتم خیلی سوالات بی ربط زیاد پرسیدن رزومه رو اصلا نخوانده بود با تمسخر سر یه سری موارد برخورد می ‌کرد من که خیلی ناراضی دم و تجربه خیلی بدی بود توزیع پواسون رو از من پرسیدن!! هرچند من بلد بودم اما فکر نکنم یک بار هم سر کار ازش استفاده کرده باشن!

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه BI & IT Generalist·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه BI & IT Generalist

مرحله اول یه تست gmat بود که ۲۰ دقیقه زمان داشت. بعد کلی معطلی و منتظر موندن از منابع انسانی اومدن. ازین سوالا که نقاط قوت و ضعفت چیه، چرا فلان رشته رو خوندی، هدفت از کار چیه و … پرسیدن و اصلا راجع به مهارت ها نپرسیدن. خیلی مغرور بودن و برخوردشون اصن مناسب نبود. ضمن اینکه بی نظم هم بودن. اولش کلییی منتظر شدم تا اون برگه سوال رو بدن. بعدشم مشخصم بود ناهماهنگن

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه account manager·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه account manager

خیلی مصاحبه روونی بود که با شخص مدیرعامل بود و بیشتر از جنس تجربه که خیلی حس خوبی به من منتقل کرد جاهای دیگه که مصاحبه میرفتم همش از این جنس بود که سوالات تخصصی که حتی به کارشون مرتبط نبود رو بپرسن ولی اینجا بیشتر بحث مشکلاتی که کار قبلیم داشت و شرایط کار جدید بود و کل فرایند استخدام شاید زیر یک هفته انجام شد

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه بک اند·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه بک اند

توی مرحله اول یه سری سوال هوش ازم پرسیدن ( حدودا ۲۰ تا سوال و برای پاسخگویی بهشون هم ۲۰ دقیقه وقت داشتم، نمونه سوالاتشون رو میشه توی کتاب های جیمت پیدا کرد، سوالات جالبی بودند که قسمت های مهارتی مختلفی رو می سنجیدند) بعد از اون با مدیرعامل شرکت مصاحبه کردم و سوالات مختلفی پرسیدن. هدف گذاری های شغلیم رو پرسید و بعد هم اطلاعات فنیم رو سنجید بعد بهم پیشنهاد کرد که بی خیال کار بک اند بشم و به عنوان اکانت منیجر براشون کار کنم. که من گفتم که با توجه به اهداف شغلیم برام مقدور نیست این کار. بعد ازم پرسید که تو سوالی نداری و منم چند تا سوال که از قبل آماده کرده بودم رو پرسیدم و ایشون هم جواب دادند. بعد یه جلسه دومی گذاشتند با یکی دیگه از بنیانگذاران شرکتشون و با هم گپ زدیم و ازم سوالات مختلفی رو پرسیدند. مدتی بعد هم ایمیل زدن و گفتند که امکان همکاری رو در حال حاضر ندارن و آرزوی موفقیت کردن. با آمادگی قبلی در مورد کسب و کار تبلیغات وارد بشه و حتما از قبل سوال آماده کرده باشه. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: به کنجکاو بودن و هدف داشتن و علاقه به یادگیری داشتن توجه ویژه ای داشتند

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس پشتیبان فنی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس پشتیبان فنی

اولش که وارد شدم یه برگه شامل ۱۰ سوال با ۲۰ دقیقه زمان دادند که جواب بدم. سوالات آسون بود نسبتا. یه سری سوالای محاسبات ساده بود. دو تا از سوال ها هم دیجیتال مارکتینگی بود. سوالات مرحله اول: یک نقطه قوت و یک نقطه ضعفت رو بگو اگر یک dealineرد بشه چیکار میکنید؟ اینکه از کار قبلی اومدید کار جدید با حقوق کمش چطوری کنار میای؟ مهمترین مهارتی که تو کارت یاد گرفتی چی بوده تو شرکت ما چه مهارتی داری که به کار ما بیاد اگر بگردی به کار قبلی چه کاری رو انجام نمیدی که اون موقع انجام میدادی؟ یا چه کاری انجام میدادی چه شرکت های دیگه ای اپلای کردی؟ نقاط قوت یکتا نت چیه از نظر شما؟ چه سوالی از ما داری؟ چه توقعی از محل کارت داری؟ از کالچر ما چی میدونی؟ من قبل مصاحبه خیلی راجع بهشون تحقیق کرده بودم و به نظرم براشون خوب بود که من راجع به فرهنگشون و شرکتشون اطلاعات داشتم. فقط اشتباهی که من کردم ساعت کاری رو تو مصاحبه اول نپرسیدم و بعدا تو مصاحبه دوم فهمیدم پنج شنبه هم جزو روزای کاریشونه که من قبول نکردم پنج شنبه برم سرکار.

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس منابع انسانی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس منابع انسانی

دو مرحله مصاحبه بود مرحله دوم یه پروژه ساده رو تو محدودیت زمانی چهارساعته بهم دادن اگه آدمی هستی که از کارت لذت میبری برات بهترین جاست ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: هوش و انگیزه کاری

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه CRM·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه CRM

اول از همه سوالات تست هوش دادن به مدت بیست دقیقه باید بهش پاسخ میدادم. بعد از اون مصاحبه اول با یکی از مسئولان منابع انسانی انجام شد و مصاحبه دوم رو چند روز بعد با مسئول واحد مربوطه انجام دادم. که مصاحبه خیلی عادی و خوب پیش رفت ولی بعدش فهمیدم که مصاحبه کننده دقیقا نمیدونسته چی از من کارجو میخواسته! مصاحبه و ورود خیلی خوب و ولکام همرام با احترام دارند ولی متاسفانه نباید به این دو مورد دل خوش کرد!! چون مصاحبه کننده ها مهارت درست در نحوه مصاحبه با کارجو را ندارند و بعد از مدت کوتاهی پس از شروع به کار اعلام عدم نیاز و خاتمه همکاری با شما رو میکنند! قبل از ورود به دوره ازمایشی مطمین بشید که از شما دقیقا چه انتظاری دارند و چقدر و چند ساعت در روز باید براشون کار کنید تا رضایتشون جلب بشه!!!

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس منابع انسانی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس منابع انسانی

قبل از مصاحبه یه فرم تو مایه های تست هوش و سوالات جیمت دادن تکمیل کردم، ۲۰ دقیقه وقت داشت. بعد از اون هم حدودا یه ربع منتظر شدم تا مصاحبه کننده بیاد. یکی از کارشناسان منابع انسانیشون بودند. مصاحبه روتین و معمولی بود. یکتانت یک شرکت نوپاست که از ۹۵ تحت برند یکتانت شروع به کار کرده، قبل از اون هم بوده ولی خب با برند یکتانت نبوده. در واقع مثل استارتاپی هستن که در حال رشد هست و هنوز ساختار نهاییشون شکل نگرفته و تقریبا فشار و حجم کاری تو شرکتشون بالاست و دارند از نظر نیروی انسانی هم با سرعت بالایی رشد میکنند. گفتند که مثلا از نمایشگاه کار مهر ۹۷ تا بهمن ۹۷ که مصاحبه من بود حدودا دو برابر شدن.

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه CRM Expert·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه CRM Expert

اولین بار که تماس گرفتن برخورد بسیار خوب و محترمانه ای داشتن .. و بار اول که برای مصاحبه رفتم با کارشناس منابع انسانی و مدیر واحد مصاحبه ی تقریبا دو ساعتی داشتم .. بعضی از سوالات شون خیلی پیچیدگی داشت و ادامه دار میشد و همین باعث میشد خیلی حس خوبی القا نکنه.. مدیر واحد شخصی بود که نمیدونم چرا من حس خوبی از ایشون نمیگرفتم و همش توی ذهنم این سوال بود که اگه جذب بشم ایا در جهت پیشرفت تو مجموعه ایشون راهنماییم میکنن یاخیر.. یه سوالی ازم پرسیدن و ظاهرا خیلی براشون مهم بود این بود که بعد از ساعات کار هم میتونم on call باشم یا نه! آیا مشکلی با این قضیه دارم؟ و جوابی که من دادم این بود که تایم بعد از ساعات کاری برای انجام امور شخصی خود فرد هستش ولی اگر فقط گاهی نیاز به این کار باشه من مشکلی ندارم… در مرحله ی دوم مصاحبه گفتن دو تا تست میزان تسلط به پاورپوینت و اکسل میخوان بگیرن.. سوالات اکسل به صورت آزمون آنلاین بود و من ۶۰ درصد سوالاها رو جواب درست دادم ولی در مورد پاورپوینت گفتن که در زمان نیم ساعت یک پروژه تحویل بدم با موضوعی که خودشون گفتن و خب چون انتظارشو نداشتم یه کم هل شدم پاور پوینت رو هم تحویل دادم ولی فرصت برای صفحه آرایی و دیزاین نداشتم. حدس زدم که خوششون نیومد و از برخوردشون معلوم بود و با حالتی که کاملا معلوم بود بهشون برخورده خدافظی کردن و رفتن! من چهارسال سابقه ی کار مرتبط داشتم

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سرپرست فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سرپرست فروش

سلام من حدودا ۴ماه پیش بعد تلفن زرین رویا یه روز اومدم تهران و رفتم میدان آرژانتین‌ . کل مصاحبه یه روز شد. هم منابع انسانی و عم واحد فروش. تو فرم که پرکردم گفتم که من تو علمی کاربردی درس خوندم . کارشناسی ولی ۹۶واحد پاس کردم . کاردانی بهم دادند. این شد یه نکته منفی از اون ها برای من. من اطلاع دارم که مدیر همین الان اونجا هست که دیپلم نداره. جالبه که این درحالیه که برا فروشنده فوق دیپلم ؛برا سرپرستی لیسانس و لابد برا مدیر کارشناسی ارشد. خلاصه همه چی خوب پیش رفت. محیط خیلی مودبانه و دوستانه بود. رفتارهای معاون فروش هم خوب بود . البته که همه دوروبرش رفیقای قبلش بودن. هفته بعدش زنگ زدن گفتن تو خوبی ولی الان با شرایط ما جور نیستی

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس ارتباط با مشتری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس ارتباط با مشتری

چهار مرحله مصاحبه شد و بهترین مصاحبه ی من با سرپرست منابع انسانی آقای عارف فقیه نصیر بود و بسیار برای من جالب و خوب بود هم سوالات ایشان و هم نحوه ی سوال پرسیدن و مدل سوال هایی که ازم پرسیدند و در نهایت بعد از چهار مرحله مصاحبه ی سخت من در این مصاحبه پذیرفته شدم

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سوپروایزر فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سوپروایزر فروش

از خودم پرسیدن . خودم رو معرفی کردم . درباره ویژگی هام گفتم . نقاط قوت و ضعف . توانایی هام . دلایل جداشدن از شرکت های قبل پرسیدن . اطلاعات فروش رو پرسیدن. چقدر منطقه فروش رو میشناسی . تعداد مشتری ها چندتا هست. در مورد مارجین و مارک آپ پرسید. چرا میخوای بیای شرکت ما . چقدر شرکت زرین رو میشناسی . جلسه خیلی طولانی بود مدیر منطقه و معاونت فروش کل ایران اونجا بودن خیلی سوال میپرسیدن که به نظرم نیاز نبود این همه سوال بپرسن با خودشون نمیدونن چند ندن . سابقه کار و اینا و براشون مهمه . ولی دوست دارن اون چیزی رو که میخوان بشنون . معاونت فروش کشورش فکر می کرد اینجا آمریکاس . کلا طرز تفکرشون ایراد داره. رو حرفشون هم نمیشه حساب کرد

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه IT DCS Specialist·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه IT DCS Specialist

خیلی دقیق و پیگیر بودن و حس خوبی در مصاحبه هام داشتم و من معمولا استرس ام در اینترویو خیلی زیاد هست ولی تیم منابع انسانی بخصوص بسیار محترمانه، مهربانانه برخورد داشتن و در شرایط کرونا مصاحبات به صورت اسکایپی بود و من فقط برای امضا قرارداد حضورا یک بار به شرکت رفتم 👌🏻 به نظر من خیلی حرفه ای بودن ✌🏻 امیدوارم 🤲🏻📿😌

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه Talent Development Specialist·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه Talent Development Specialist

مصاحبه کاملا حرفه ای در چند مرحله صورت گرفت. تیم مصاحبه و همینطور جذب با ایجاد فضای دوستانه تا حد امکان استرس را کم کردند تا با خیال راحت بتونم باهاشون مصاحبه کنم و فرایند جذب انجام بشه. کل فرایند مصاحبه، جذب و شروع به کار کمتر از یک ماه طول کشید.

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس کنترل کیفیت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس کنترل کیفیت

خیلی زود بعد از فرستادن رزومه زنگ زدن که بیا ، وقتی رفتم اونجا یک فرم پر کردم و بعد ازون چند تا تست رواشناسی زدم ازینا که هوش هیجانی و این چیزارو اندازه گیری میکنه ، نتیجشو گذاشتن تو پاکت گفتن برو فلان ساختنمون مصاحبه با مدیر مربوطه ، زر ماکارون خیلی بزرگه و اگه بدون راهنما بفرستنت جایی مثل من گم میشی !! خلاصه هرطوری بود راهمو پیدا کردم و رفتم ، یکم سوال پرسید که جایی که هستی چیکار میکنی ، بعد شروع کرد به سوالای تخصصی پرسیدن ، واکنشش به جوابام واکنش جالبی نبود ! انگاری ذوق میکرد که جواب بعضی از سوالارو میگفتم نمیدونم ! در کل خیلی رفتار جالبی نداشت سعی کنید خیلی کامل باشید

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فنی و مهندسی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فنی و مهندسی

بسیار سیستماتیک و حرفه ای دعوت به مصاحبه شدم.روند مصاحبه گام به گام و طبق اصول حرفه ای بود.سوالات خیلی روتین و آسون بودن بدلیل اینکه همیشه درگیر این مسایل بودم.ساعات کاری زیاد دانش بالایی نیاز بود.من خودم ۸ سال سابقه کار دارم.

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس آمار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس آمار

ابتدا ب شرکت پالایشگاه غلات زر رفته و در بخش منابع انسانی فرمی و پر کردم و بعد با اون فرم و داخل پاکت گذاشته شده به کارخانه آرد برای مصاحبه رفتم. یک سری سوالای کلی راجع ب مهندسی صنایع ، کنترل موجودی و ویژگی های اخلاقی پرسیدن. گفتن جدای از ساعت کاری ۸ تا ۵ شنبه تا چهارشنبه ماهی حداقل ۵۰ ساعت اضافه کاری باید برم ک با این اضافه کاری ها حقوق ۳ و نیم پیشنهاد دادند. و اینکه شرایط کار سخت و تا حدودی روتین هست و روزای پنجشنبه، جمعه و روز تعطیل هم امکانش هست لازم باشه بیاید. در نهایت همون فرم و تکمیل کردند و گفتن دوباره پالایشگاه غلات ببرم.

ظریف مصور
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس بازرگانی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس بازرگانی

دو مرحله مصاحبه بود توی یه روز نوع سوالات متفاوت بود و همچنین نوع انتظارات و درخواست ها کلا مشخص نبود چی میخوان کارشناس بازرگانی بازاریاب یا تحقیق و توسعه بازار یا فعال تو دیجیتال مارکتینگ اخرشم نه حقوق رو صحبت کردن نه مزایا رو حرفه ایی نبودن و پلنی برای مصاحبه نداشتن کلا خوب نبود نتیجه هم کلا بعد ۲ ماه مشخص نشد ???? تو این بازاریابی شبکه ایی ها کار کرده باشه ????????????‍♂️ ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: پیگیری و تلاش

زر فروکتوز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارمند دفتری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارمند دفتری

این شرکت علافی زیاد داره متاسفانه بنده چندین فرصت خوب رو به خاطراین شرکت کنسل کردم ولی متاسفانه دوباره پشیمان شدم اینکه رزومه فرستادی خودشون باهم هماهنگ نبودن دقیقا برای چه کاری می خواهند و اینکه خیلی بی برنامه بودن در هر مرحله از مصاحبه کلا علافت میکردند توصیه به کسی که میخواد بره مصاحبه، وقتشو هدر نده این شرکت فقط پارتی بازی مهم اینکه ازتون خوششون بیادش کارشناس روانشناسش یه نفر می خواست از اون تست بگیره انقدر داغون بودش گول برندشو نخورید ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: تیپ و ظاهر امروزی

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه بیزنس آنالیست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه بیزنس آنالیست

برخورد مصاحبه کننده خیلی بود ادبیاتش فوق العاده و از بالا به پایین بود من با مدیر تیم تکنولوژی شون مصاحبه داشتم خیلی سوالات بی ربط زیاد پرسیدن رزومه رو اصلا نخوانده بود با تمسخر سر یه سری موارد برخورد می ‌کرد من که خیلی ناراضی دم و تجربه خیلی بدی بود توزیع پواسون رو از من پرسیدن!! هرچند من بلد بودم اما فکر نکنم یک بار هم سر کار ازش استفاده کرده باشن!

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه BI & IT Generalist·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه BI & IT Generalist

مرحله اول یه تست gmat بود که ۲۰ دقیقه زمان داشت. بعد کلی معطلی و منتظر موندن از منابع انسانی اومدن. ازین سوالا که نقاط قوت و ضعفت چیه، چرا فلان رشته رو خوندی، هدفت از کار چیه و … پرسیدن و اصلا راجع به مهارت ها نپرسیدن. خیلی مغرور بودن و برخوردشون اصن مناسب نبود. ضمن اینکه بی نظم هم بودن. اولش کلییی منتظر شدم تا اون برگه سوال رو بدن. بعدشم مشخصم بود ناهماهنگن

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه account manager·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه account manager

خیلی مصاحبه روونی بود که با شخص مدیرعامل بود و بیشتر از جنس تجربه که خیلی حس خوبی به من منتقل کرد جاهای دیگه که مصاحبه میرفتم همش از این جنس بود که سوالات تخصصی که حتی به کارشون مرتبط نبود رو بپرسن ولی اینجا بیشتر بحث مشکلاتی که کار قبلیم داشت و شرایط کار جدید بود و کل فرایند استخدام شاید زیر یک هفته انجام شد

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه بک اند·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه بک اند

توی مرحله اول یه سری سوال هوش ازم پرسیدن ( حدودا ۲۰ تا سوال و برای پاسخگویی بهشون هم ۲۰ دقیقه وقت داشتم، نمونه سوالاتشون رو میشه توی کتاب های جیمت پیدا کرد، سوالات جالبی بودند که قسمت های مهارتی مختلفی رو می سنجیدند) بعد از اون با مدیرعامل شرکت مصاحبه کردم و سوالات مختلفی پرسیدن. هدف گذاری های شغلیم رو پرسید و بعد هم اطلاعات فنیم رو سنجید بعد بهم پیشنهاد کرد که بی خیال کار بک اند بشم و به عنوان اکانت منیجر براشون کار کنم. که من گفتم که با توجه به اهداف شغلیم برام مقدور نیست این کار. بعد ازم پرسید که تو سوالی نداری و منم چند تا سوال که از قبل آماده کرده بودم رو پرسیدم و ایشون هم جواب دادند. بعد یه جلسه دومی گذاشتند با یکی دیگه از بنیانگذاران شرکتشون و با هم گپ زدیم و ازم سوالات مختلفی رو پرسیدند. مدتی بعد هم ایمیل زدن و گفتند که امکان همکاری رو در حال حاضر ندارن و آرزوی موفقیت کردن. با آمادگی قبلی در مورد کسب و کار تبلیغات وارد بشه و حتما از قبل سوال آماده کرده باشه. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: به کنجکاو بودن و هدف داشتن و علاقه به یادگیری داشتن توجه ویژه ای داشتند

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس پشتیبان فنی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس پشتیبان فنی

اولش که وارد شدم یه برگه شامل ۱۰ سوال با ۲۰ دقیقه زمان دادند که جواب بدم. سوالات آسون بود نسبتا. یه سری سوالای محاسبات ساده بود. دو تا از سوال ها هم دیجیتال مارکتینگی بود. سوالات مرحله اول: یک نقطه قوت و یک نقطه ضعفت رو بگو اگر یک dealineرد بشه چیکار میکنید؟ اینکه از کار قبلی اومدید کار جدید با حقوق کمش چطوری کنار میای؟ مهمترین مهارتی که تو کارت یاد گرفتی چی بوده تو شرکت ما چه مهارتی داری که به کار ما بیاد اگر بگردی به کار قبلی چه کاری رو انجام نمیدی که اون موقع انجام میدادی؟ یا چه کاری انجام میدادی چه شرکت های دیگه ای اپلای کردی؟ نقاط قوت یکتا نت چیه از نظر شما؟ چه سوالی از ما داری؟ چه توقعی از محل کارت داری؟ از کالچر ما چی میدونی؟ من قبل مصاحبه خیلی راجع بهشون تحقیق کرده بودم و به نظرم براشون خوب بود که من راجع به فرهنگشون و شرکتشون اطلاعات داشتم. فقط اشتباهی که من کردم ساعت کاری رو تو مصاحبه اول نپرسیدم و بعدا تو مصاحبه دوم فهمیدم پنج شنبه هم جزو روزای کاریشونه که من قبول نکردم پنج شنبه برم سرکار.

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس منابع انسانی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس منابع انسانی

دو مرحله مصاحبه بود مرحله دوم یه پروژه ساده رو تو محدودیت زمانی چهارساعته بهم دادن اگه آدمی هستی که از کارت لذت میبری برات بهترین جاست ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: هوش و انگیزه کاری

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه CRM·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه CRM

اول از همه سوالات تست هوش دادن به مدت بیست دقیقه باید بهش پاسخ میدادم. بعد از اون مصاحبه اول با یکی از مسئولان منابع انسانی انجام شد و مصاحبه دوم رو چند روز بعد با مسئول واحد مربوطه انجام دادم. که مصاحبه خیلی عادی و خوب پیش رفت ولی بعدش فهمیدم که مصاحبه کننده دقیقا نمیدونسته چی از من کارجو میخواسته! مصاحبه و ورود خیلی خوب و ولکام همرام با احترام دارند ولی متاسفانه نباید به این دو مورد دل خوش کرد!! چون مصاحبه کننده ها مهارت درست در نحوه مصاحبه با کارجو را ندارند و بعد از مدت کوتاهی پس از شروع به کار اعلام عدم نیاز و خاتمه همکاری با شما رو میکنند! قبل از ورود به دوره ازمایشی مطمین بشید که از شما دقیقا چه انتظاری دارند و چقدر و چند ساعت در روز باید براشون کار کنید تا رضایتشون جلب بشه!!!

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس منابع انسانی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس منابع انسانی

قبل از مصاحبه یه فرم تو مایه های تست هوش و سوالات جیمت دادن تکمیل کردم، ۲۰ دقیقه وقت داشت. بعد از اون هم حدودا یه ربع منتظر شدم تا مصاحبه کننده بیاد. یکی از کارشناسان منابع انسانیشون بودند. مصاحبه روتین و معمولی بود. یکتانت یک شرکت نوپاست که از ۹۵ تحت برند یکتانت شروع به کار کرده، قبل از اون هم بوده ولی خب با برند یکتانت نبوده. در واقع مثل استارتاپی هستن که در حال رشد هست و هنوز ساختار نهاییشون شکل نگرفته و تقریبا فشار و حجم کاری تو شرکتشون بالاست و دارند از نظر نیروی انسانی هم با سرعت بالایی رشد میکنند. گفتند که مثلا از نمایشگاه کار مهر ۹۷ تا بهمن ۹۷ که مصاحبه من بود حدودا دو برابر شدن.