وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۳۲۰ از ۳۳۲
فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس,DevOps, کانفیگ و مدیریت سرورها·۵ فروردین ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس,DevOps, کانفیگ و مدیریت سرورها

قدرت تصمیم گیری فردی در این شرکت خیلی بالاست بعنی هر کسی توی هر جایگاه شغلی که باشه آزادی عمل زیادی داره میتونه نظرات و پیشنهاداتش رو توی هر ضمینه ای با بقیه بچه ها و مدیریت درمیون بزاره هیچ رابطه مدیریت کارمندی توی این شرکت نیست و مدیریت و بقیه کارمندا پا به پای هم کد میزنن و شرکت رو میبرن جلو و روز به روز هم دارن پیشرفت میکنن به نیرو های جوان تازه وارد و.. کسایی که هیچ سابقه کاریی ندارن بها داده میشه میتونن بیان توی فرتک تجربه های زیادی کسب کنن

پردازش و ذخیره سازی سریع داده (پرسا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۴ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

با نظرات دوستان قبلی مبنی بر ضعیف بودن مدیریت موافقم. من هم سعی میکنم در مورد آیتمهای مختلف شرکت مختصری برای افرادی که قصد دارن به شرکت وارد بشن توضیح بدم: حقوق و مزایا: در هنگام استخدام از شما در فرم استخدام دو رقم برای حقوق میپرسند یک رقم حداقل حقوق مورد نظر شما و دومی حقوق ایده ال شما. بسته به رزومه و عملکردتون در مصاحبه حقوق شما بین این بازه قرار میگیره.در بعضی از شرکتها رقمی که درخواست میکنید به عنوان رقم خالص دریافتی در نظر گرفته میشه ولی در برخی رقم ناخالص در نظر میگرن که بعدا حق بیمه و مالیات از اون کم میشه شرکت پرسا جزء دسته دوم محسوب میشه پس حتما توی فرم استخدام ذکر کنید منظور از رقمی که نوشتید رقم خالص پس از کسر حق بیمه و مالیات میباشد. در شرکت خبری از کارانه، پاداش و اضافه کاری نیست(حداقل برای کارمندان). حقوق ها با تاخیر واریز میشن ولی اینطوری هم نیست که یک ماه عقب بیفته. تعادل کار/زندگی: در این شرکت تمام تلاش بر این است که شما لحظه ای بیکار نباشید و ممکن است حتی با دادن تسکهای بیهوده این کار صورت بگیرد (شاید باور مدیران شرکت بر این است که باید بابت هر ریال پرداختی حتما حداکثر استفاده را از شما ببرند.) مدیریت: میرسیم به بزرگترین مشکل شرکت. مدیران و کارمندان رده بالا در این شرکت همگی از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف میباشند و اکثرا با هم رابطه شاگرد و استادی دارند این دوستان اگرچه دارای دانش آکادمیک بالایی هستند اما تجربه محیط کاری را نداشته و در نهایت همگی دارای تحصیلات در رشته مهندسی هستند نه مدیریت، بنابراین هیچگونه توانایی در اداره درست تیمها و حل مشکلات ندارند. هر روز در شرکت جلسات مدیریتی برگذار میگردد که با توجه به تعداد پرسنل و حجم کاری شرکت کاملا بیهوده و باعث اتلاف وقت میباشد و هیچگونه خروجی ندارد. امنیت شغلی/پیشرفت: حوزه کاری شرکت پرسا بسیار بکر میباشد و با توجه به نداشتن رقیب داخلی و همچنین حمایتهایی که به واسطه دانش بنیان بودن از آن میشود آینده آن تقریبا تضمین شده است اگر شما هم بتوانید با محیط و شرایط شرکت کنار بیاید و با مدیران به مشکل نخورید امنیت شغلی شما تضمین است اما در مورد پیشرفت شغلی همانطور که در بخش مدیریت اشاره شد گرفتن رده های بالای شرکت فارغ ار توانایی های افراد میباشد و کاملا با ارتباط به دست می آید. فرهنگ کار: محیط کار چندان دوستانه نیست افراد تمایلی به همکاری با یکدیگر و تبادل اطلاعات ندارند، ضمن این که اکثر بچه ها به دنبال پیدا کردن شغل جدید هستند و تعهد در شرکت وجود ندارد. توصیه پایانی: اگر سابقه کار ندارید اینجا میتونه شروع خوبی باشه به هر حال یه ایده از شرایط کار به شما میده و تا حدودی به قول معروف پوست کلفت میشید اما اگر یک نیروی با سابقه و کار بلد هستید احتمالا فرصت های شغلی بسیار بهتری رو بتونید پیدا کنید.

تدبیر کیش ویرا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Front end·۴ فروردین ۱۳۹۹
۵.۰
Front end

من تازه از خدمت سربازی تمام شده بود و قبلا به مدت 4 سال در کار تعمیرات بردهای الکترونیکی و وسایل ااکترونیکی کار کرده بودم در طول خدمت تسلط خوبی بر روی CSS3 /HTML /Java script/Jquery/Git پیدا کردم بدنبال کار بودم که چیزی که برای من مهم بود این بود که بیمه داشته باشه الان وارد این شرکت شدم کلی تجربه خوبی پیدا کردم و ظرف یک ماه اول بیمه برای من رد شد و مدیر فوق العاده باسواد و ماهری دارد و از مشتری های بسیار خوبی و بزرگ دارد که نشون میده عملکرد شرکت مثبت هستش

مرکز مشاوره هیوا
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مشاور تحصیلی·۲۹ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
مشاور تحصیلی

این شرکت تندتند نیرو استخدام می‌کند. من مهران برای درخواست کار مشاورۀ تحصیلی به شرکت هیواگروپ در تهران، خیابان آزادی، خیابان شادمهر، پلاک 409، طبقۀ 2، کنار دفتر تغذیه رفتم. فرمی را با رایانه‌ای که آنجا بود پر کردم. حسابداری که راهنمایی‌ام کرده بود گفت فردا ساعت 5 آنجا باشم. آنجا آقایان را فقط از 5 بعدازظهر تا 23 استخدام می‌کنند. خانم‌ها در هر یک از دو شیفت 8 تا 17 یا آن یکی می‌توانند کار کنند. چند روز مربی آقایی مطلب‌های مشاورۀ تحصیلی را آموزش می‌داد. چند دقیقه‌ای در کلاس بودیم و بعد تا پایان شیفت باید در سالن بغل یا بخش پاسخگویی تلفنی فایل‌های سایت سازمان سنجش را می‌خواندیم. بعد از هر بخش هم آزمون می‌دادیم. یک روز در همان هفتۀ اول خواستند قرارداد را امضا کنیم. من خواستم فردا بعد از مشورت با آشناهایم تصمیم بگیرم. فردایش هم تصمیم گرفتم نروم. در قراردادشان بود که مشاور یعنی من بعد از پایان آموزش متعهد است در صورت تمایل مؤسسه دو سال کار کند. در غیر این صورت باید هزینۀ دورۀ آموزش به مقدار پنجاه میلیون ریال را بدهد. سفته گرفتند.

کارناوال
رسانه و انتشارات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح محصول·۲۵ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
طراح محصول

در مصاحبه در مورد روزهای کاری و مبلغ توافقی کردیم و بعد از اینکه من وارد آن شرکت شدم، بعد از یک هفته شخص دیگری با من صحبت کرد و نظر خود را در مورد روزهای کاری بیشتر کرد و علنا مبلغ هیچ افزایشی نداشت. همچنین قرار بود که یک ماه به صورت آزمایشی در این شرکت باشم و بعد از آن قرارداد بین ما بسته شود. بعد از یک ماه قرار به همکاری شد و من هرچه پیگیر قرارداد می‌شدم به بهانه‌های مختلف به وقت دیگر موکول میشد. بعد از حدود سه ماه به ناگهان به من گفته شد که از فردا نیا و ما دیگر کارهایمان در این زمینه به اتمام رسیده است. به هر حال من از آن شرکت بیرون آمدم. بعد از یک هفته مجددا به من تماس گرفتند و خواستند به صورت دورکاری برایشان کار کنم و من تعجب زده از اینکه چرا به من گفتند نیا و اینگونه مجددا از من کار میخواهند. این شرکت از زیر قرارداد بستن شانه خالی میکنه که تعهداتش را انجام ندهد. من را بیمه نکردند. حقوقم را کامل ندادند. به ناگهان و یک شبه از من خواستند انجا را ترک کنم. همچنین به استناد به اینکه قرارداد نداشتی سنوات و عیدی من را ندادند. لطفا کسی این اشتباه را نکنید و در این شرکت کار نکنید. اینجا هیچ احترامی برای نیروی خود قایل نیستند. من ۳ ماه از عمرم را هدر داد. ضمن اینکه این اتفاق برای یکی از همکاران دیگر که 9 ماه انجا بوده است اتفاق افتاده است و کار همیشگیشان است

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی فنی·۲۳ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
کارشناس پشتیبانی فنی

سلام و عرض ادب خدمت دوستان با توجه به اینکه چارگون مدت هاست مدیر منابع انسانی نداره و صندلی این پست خالی . تمام منابع انسانی افتاده دست کارشناس منابع انسانی که زودتر از بقیه اومده . و ایشون تجربه و سواد مدیریت منابع انسانی رو ندارن . متاسفانه از وقتی این کارشناس امور منابع انسانی شرکت چارگون رو به عهده دارن نیروهای شرکت بعد از یکی دو سال کار استعفا میدن و میرن . البته چارگون به مدیران میانی خودش خوب میرسه . ولی جای تاسف داره که باید بگم همواره کارشناس های شرکت در حقشون نا عدالتی میشه و حقشون خورده میشه . اگر برای سمت کارشناس میخواید وارد شرکت چارگون بشید بنده به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنم . در بدو ورود شما عاشق محیط و تیمتون تو این شرکت میشید و وقتی جلوتر میرید میبینید که چقدر در حقتون نسبت به دیگر همکاراتون اچحاف میشه . منابع انسانی قلب تپنده هر شرکت بزرگ و خوبی هست . استفاده بهینه از منابع سازمان به خصوص منابع انسانی، یکی از مهم ترین وظایف مدیران است که در موفقیت سازمان نقش اساسی بازی می کند. بی شک سازمان ها در محیط پرتلاطم و پرآشوب کسب و کارها و در شرایط ابهام محیطی نیازمند افرادی هستند که همگام با تغییرات، رشد کنند و با تکیه بر قدرت خلاقیت و نوآوریشان مجموعه را به سمت موفقیت و پیشرفت سوق دهند. ولی شرکت چارگون منابع انسانی ضعیفی داره.

پرشین تولز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۳ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس وب

خیلی وقته از زمان تاسیس این شرکت میگذره ولی هنوز تو 20 سال پیش گیر کردن و سیستم مدیریت یا مسائل فنی شرکت برای زمان غار نشینی هستش و اصلا مدیریت پروژه ها یا فرآیند کاری حرفه ای انجام نمیشه!مدیران شرکت ساکن خارج کشور هستن و مدیریت مجموعه به منشی شرکت و یکی از پرسنل قدیمی سپرده شده که اینها هم عشقی و رفاقتی موضوع رو با دوستان خودشون جلو میبرن. اصلا ذره ای به فکر بچه ها و پروژه ها نیستن و برای صحبت یا ایده هاتون احترام قائل نمیشن و چون سیستم برای خودشون نیست دل نمی سوزونن و مدیریت نداره کلا اینجوری بگم بهتون ... کلی پرسنل تو یک شرکت کوچیک جمع شدن اونور اپراتورهای هاستینگ و مشتریان مدام زنگ خور تلفن دارن یا با هم بحث و دعوا می کنن و اصلا شبیه ترمینال اتوبوس هستش تا شرکت. از نظر فنی هم هنوز کنترل نسخه کد مثلا git تو این شرکت وارد نشده و با یک cms نوشته شده با زبان php کار می کنن که حتی شی گرائی هم نداره و همه با توابع پیشفرض خود php هستش :-)))) اصلا یه چیزی بگم یه چیزی میشنوید! خیلی از وب سایت ها حتی Responsive نیستن و یک سیستمی میگم که باورتون نمیشه. رنج حقوقی هم بسیار پایین و برنامه نویس اینجا 3-4 تومن بگیره امپراطور بحساب میادش !!!!

استارتاپ با بیمه
بیمه · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ اسفند ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

من حدود 6 ماه با شرکت با بیمه که دفتر آن واقع در کرج است همکاری داشتم فضای شرکت گرم و دوست داشتنی بود و مدیران شرکت افراد تلاشگر و مصممی بودند.من در همراهی با تیم با بیمه چیزهای زیادی کسب کردم. با توجه به ماهیت استارتاپی شرکت همه افراد تیم با انگیزه و تلاش مضاعف برنامه های شرکت را دنبال می کردند و بطور کلی از اینکه در شرکت با بیمه فعالیت می کردم احساس رضایت داشتم، متاسفانه بعد از 6 ماه فعالیت بدلیل جابجایی محل سکونت به شهرستان امکان ادامه همکاری با تیم با بیمه را از دست دادم. به نظر من در آینده نزدیک با بیمه یکی از مدعیان اصلی فروش آنلاین بیمه خواهد بود.

رایانمهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۱۷ اسفند ۱۳۹۸
۴.۰
مهندس نرم افزار

فرهنگ غالب شرکت رو دوست دارم. کار تیمی خوبی دارند و تسک های هر کسی مشخصه، البته با کسی تعارف ندارند و برای اینکه نگهت دارند باید نتیجه ی خوب داشته باشی. ایونت های جذاب دارند. اینجا رو توصیه میکنم.

کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
صبحانه رایگان
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
میهن بلاکچین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

حقیقتا ارزشی نداشت بیام برای این شرکت کوچیک نظر بزارم ولی خب دیدم باز بعد 6 ماه دارن نیرو میگیرن تو جابینجا گفتم بگم چه خبره اونجا. این شرکت حرفای قشنگ زیادی به شما میزنه ولی عملا زیاد به حرفاشون توجه نکنید. مدیریتش دست دوتا آدمیه که به واسطه فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ها ایکس و ایگرگ از بالا به پایین به بقیه نگاه میکنن. این نکاه در سایر کارکنان هم هست چون اکثرا از شریف و علم صنعت هستن و... و قبلا باهم جاهای دیگه همکار بودن یه حالت باندی درست کردن که اگر با شما حال کنن راهتون میدن توی گروه و اگر نه زیرآب شما میخوره و چیزایی خواهید شنید بعد رفتن که درمورد شما گفتن که قشنگ متعجب میشید. یک ماه آزمایشی نگهتون میدارن بعدشم %90 رو رد میکنن علیرغم حرفای مدیرعامل که اینجا شما میتونین یاد بگیرین فرصت هست و ..... . یکی از مدیر عاملا به شدت مایکرو منجمنت داره در حدی که به راه رفتن شما هم تو شرکت گیر میده. الانم بعد از 4-5 ماه که نیرو گرفتن دیدم یکی از کسانی که همزمان با من اومده بود اون سال دیگه نیستن و دوباره دارن برنامه نویس میگیرن. خلاصه که با چشم باز برین و گول ظاهر باحال و صمیمیت کاذب این شرکتا رو نخورین. این شرکت فقط یک شوآفه راه به جای خاصی هم نداره ;) ( راستی یادم رفت لپ تاپ ببرین چون ندارن و بگین ندارم چپ چپ نگاتون میکنن)

ایران بیزینس تایم
سرمایه گذاری و تحلیل کسب و کار · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مترجم·۱۶ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
مترجم

شرکت Iran Business Time یا Iran Travel Guide فقط کار می کشند و حقوق ندارند که بدهند. به من معادل ۵ میلیون تومان یا ۵ هفته بدهکار هستند. کارمندان بیش از سه ماه حقوق نگرفتند. کارمندان که مجموعه را ترک کرده اند نیز دریافتی نداشتند. بدحساب هستند. فقط کار می خواهند و سخت می گیرند. تعادل کاری وجود ندارند.

شبیه سازان منطق
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۵ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس

شرکت خوبه با اینکه کوچیکه ولی فرصت یادگیری و پیشرفت خوبه - هم زمان و فرصت داده میشه برای یادگیری رفتار مدیریت محترمانه با اعضای شرکت کمبود دانش فنی بعضی از افراد باعث میشه ک اختلاف نظر بوجود بیاد(خیلی اختلاف نظر) برنامه نویس بیشتر نقش کسی رو داره ک باید کاری رو انجام بده - یعنی من میگم باید انجام بشه و نظر برنامه نویس زیاد اهمیت نداره برنامه نویس با یه کارمند عادی هیچ فرقی نداره!!! درخواست افزایش حقوق نداشته باشید برای غیبت - کسری کار و اضافه مرخصی , ضریب لحاظ میکنن ولی برای اضافه کار نه برای برنامه نویسانی ک حداقل 3 سال یا بیشتر سابقه کاری دارن مناسب نیس

اسنپ گروسری
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۵ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

من برای دوره آزمایشی اینجا بودم. با وجود تکمیل تسک ها بعد از ۲ ماه گفتن که ما از ادامه همکاری معذوریم و بهانه آوردن. البته چند باری بقیه اعضا که مدیر بودن بد صحبت کردن و جوابشونم گرفتن. در کل خیلی جو مسموم و بدی داره!!! اصطلاحا مدیران فکر می کنن خیلی خبریه. اگر دقت کنید آگهی برای Backed-End این شرکت همیشه فعاله!!!

فراداده‭ ‬رايانه‭ ‬سورنا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۴ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

برای کسی که اولین جا می خواد مشغول به کار بشه بد نمی تونه باشه مدیریت خاصی وجود نداره برنامه ها تکنولوژی ها قدیمی هستند برای کسب تجربه در یک سال اول بد نمی تونه باشه ولی نه بیشتر

بازی رایانه ای
بیمه
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
پیمان پردازش نیام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۱۰ اسفند ۱۳۹۸
۵.۰
مهندس نرم افزار

7سال سابقه کاری دارم و شرکت پیمان پردازش نیام، دومین شرکتی هست که من در آن مشغول به کار شده ام و نسبت به شرکت قبلی که کار میکردم، کاملا از این شرکت راضی هستم . متناسب به مسئولیت و حجم کاریم حقوق میگیرم. استرس و فشار کاری ندارم. برخورد و رفتار مدیرعامل کاملا مودبانه هست و تا به الان هیچ بی ادبی و بی احترامی به من نشده است. شرکت تمام تلاشش را بابت پرداخت حقوق به موقع می کند و میتوانم بگویم دلسوز کارمندان خود هستند.

اسنپ فود
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من در زمانی وارد این شرکت شدم که زیرساخت نابودی داشت و فکر میکنم بهترین پرفرمنس دوران کاری خودم رو برای این شرکت گذاشتم، به طوریکه اگه یه نفر سومی قبل و بعد از حضور من در اسنپ فود رو بره بررسی کنه تفاوت های زیادی ببینه در مسائل فنی، خییلی زیاد من قصد جدا شدن از اسنپ فود رو نداشتم و در روز اخر سال ۲۸ اسفند به من گفتن که دیگه قرار نیست همکاری کنیم و زمانی که من اعتراض کردم به اینکه چرا زودتر نگفتین یک ماه فروردین رو اضافه کردن فقط ای کاش از اول اسنپ فود نرفته بودم، چون هیچ چیزی برای یادگیری وجود نداشت و نه تنها من درجا زدم، بلکه حتی یه مقدار پسرفت هم داشتم! دیسک گردن از جمله چیزهایی هست که وقتی من هر شب و هر روز درگیر دردش هستم بهش فکر میکنم که چرا برای اسنپ فود انقدر زیاد انرژی گذاشتم. ای کاش حداقل دل ادم نمیسوخت! قدر میدونستن! در کل من دوست دارم این تجربه رو درستش کنم و یکی از روش های شکست خوردن رو یادگرفتم، اما میدونم محیط این شکلی شانس خیلی کمی برای موفقیت فردی ایجاد میکنه. همه ی محیط های استفاده ابزاری از نیرو ها همین شکلی هستن. البته بنظرم موقعیت های شغلی ای هم توی این شرکت هست که انقدر فشار کار تیپ کاری من رو نداشتن و این دسته از خوش شانس های اسنپ فود هستن؛ کار خوب و خوشحال و کم فشار ارزوی دیرینه خیلی از ماهاست که برنامه نویس ها نسبتا توی اسنپ فود دارن.

داده پردازان سیمای آفتاب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس جاوا·۱۰ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس جاوا

من چند سال تجربه کاری در این شرکت را داشتم. البته این شرکت دیگه منحل شد و تمام تیم اون با بانک خاورمیانه مستقیم قراردادهاشون را امضا کردند. شاید از برخی نظرها خوب باشه اینکه حقوقتو بهت سر تایم میدن و تضمین وجود داره براش بیمه تکمیلی هم بهت میدن. ولی از نظر کاری جای خوبی برای پیشرفت نخواهد بود مدیرهای فنی با سوادی نداره و در دراز مدت پیشرفت کاری خوبی نخواهی داشت و از تکنولوزی جا می مونی. البته از خیلی نظرها خوب هست ولی من ترجیح دادم با شرکتهای بهتر کار کنم

کادو کارت
فروشگاهی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۹ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

بشدت مدیریت مزخرفی دارن. نقاط ضعف زیادی داری ولی میخوان همه چیز رو در برنامه نویسی جبران کنن. مدیریت اصلا ازادی عمل نمیده و هر وقت صلاح بدونه افزونه میخره یا آپدیت میکنه و سایت دچار مشکل میشه. یکسال همکاری داشتم یک بار هم حقوق رو سر وقت ندادن و وقتی هم میدادن با کارکرد اعلامی مغایرت داشت و دوباره میرفت برای ماه بعدی. حقوق شخص فنی با اینکه بیشترین انتظارات رو دارن ازش در اولویت آخر هست. یعنی حقوق سئو کار و پشتیبان رو میدن ولی برای برنامه نویس صورت وضعیت میزنن برای طرفه نگار و مثلا توافق ما تا پنجم بود بعد شد دهم ولی تا بیستم کش میدادن تسویه رو. انگیزه کار رو با این چیزا از بین میبرن ولی انتظار دارن تسک رو سر وقت تحویل بدید. دانش فنی ندارن اصلا ولی تو همه چیز نظر میدن. نیروی کار حرفه ای بدردشون نمیخوره و بدرد کسی میخوره که تجربه نداشته باشه. مثلا سئو کار آورده بودن ولی طرف براشون مرسولات رو بسته بندی میکرد. آخرش هم حدود 4-5 تومن رو تسویه نکردن. پول سرورشون رو هم ندارن بدن. از رزومه ام حذف کردم این مجموعه رو چون با اینکه کارهای خیلی عالی براشون کردم در شان خودم نمیبینم که بیارم داخل رزومه. در مورد مبالغ دریافتی که از طرفه نگار دارن حقیقت رو نمیگن و همش میگن پول نداریم. در نهایت هم یه سری آمار الکی میده به طرفه نگار که اصلا حقیقی نیست ولی ظاهرا اونها هم قبول میکنن. یه طراح ui/ux درست و حسابی نداشتن و حتی فرانت هم با بک اند هست و البته هر از گاهی میرن نیروی بدرد نخور از پونیشا میگرفتن که تا چند وقت باید خرابکاری اون رو درست کنید و البته یه روز هم تسک میزنن و وقتی شما بیشتر کار رو انجام دادید از اون کار منصرف میشن. هر از گاهی جلسه میذاشتیم با تیمهای دیگه و موارد رو توضیح میدادم ولی عمل نمیشد تا گند داستان در بیاد. یک بار اعلام کردم سرور داره مورد حمله قرار میگیره ولی پیگیری نکردن و فرداش سایت اومد پایین و چند روز دستمون بند بود. اصلا نمیتونن اولویت بندی کنن چه روی تسک ها و چه روی ارزش پرسنل.

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۹ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

زمان مصاحبه که رفته بودم حرف از تکنولوژی های روز بود و فکر می کردم اینجا گوگل ایران باشه و با اون سوالاتی که ازم شد خیلی خوشحال بودم که دارن ازم آخرین ترند های روز رو می پرسن! ولی وقتی وارد شرکت شدم دیدم خبری از اون تکنولوژی ها نیست و دارن با متدلوژی های ذغالی و عصر تیرکمون کار می کنن. معماری نرم افزار هاشون بسیار غلط و الکی بود و کلا هر چی بلد بودی باید میزاشتی کنار و با روش ها یا متدهای اشتباه و اختراع شده به دست مدیر فنی تیم کار می کردی و همین باعث میشه مثل آب یخ شوک بدی بهت بده و همش در عذاب باشی. تو واحدی که من بودم بچه ها خیلی برات قیافه میگرفتن و انگار اومدی جای اونها رو بگیری و اونها اخراج بشن. برخورد ها کم و بیش خوب بود مخصوصا منابع انسانی ولی اصلا چنگی به دل نمیزد ... محیط شرکت هم بسیار خفه و ساختمون قدیمی بود و کامپیوتری که به من داده بودن فقط کیس جدید داشت همه چیزش کهنه و میز کارم انگار برای دهه هفتاد بودش که خیلی حالم رو بد می کرد! اگر خوبی هایی داشته باشه من خوشم نیومد و خیلی از ورودم استقبال گرمی صورت نگرفت و با پیشنهاد بهتر سریع رفتم از شرکت و از ب بسم الله همه چیز تو ذوقم خورد!!!

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس,DevOps, کانفیگ و مدیریت سرورها·۵ فروردین ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس,DevOps, کانفیگ و مدیریت سرورها

قدرت تصمیم گیری فردی در این شرکت خیلی بالاست بعنی هر کسی توی هر جایگاه شغلی که باشه آزادی عمل زیادی داره میتونه نظرات و پیشنهاداتش رو توی هر ضمینه ای با بقیه بچه ها و مدیریت درمیون بزاره هیچ رابطه مدیریت کارمندی توی این شرکت نیست و مدیریت و بقیه کارمندا پا به پای هم کد میزنن و شرکت رو میبرن جلو و روز به روز هم دارن پیشرفت میکنن به نیرو های جوان تازه وارد و.. کسایی که هیچ سابقه کاریی ندارن بها داده میشه میتونن بیان توی فرتک تجربه های زیادی کسب کنن

پردازش و ذخیره سازی سریع داده (پرسا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۴ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

با نظرات دوستان قبلی مبنی بر ضعیف بودن مدیریت موافقم. من هم سعی میکنم در مورد آیتمهای مختلف شرکت مختصری برای افرادی که قصد دارن به شرکت وارد بشن توضیح بدم: حقوق و مزایا: در هنگام استخدام از شما در فرم استخدام دو رقم برای حقوق میپرسند یک رقم حداقل حقوق مورد نظر شما و دومی حقوق ایده ال شما. بسته به رزومه و عملکردتون در مصاحبه حقوق شما بین این بازه قرار میگیره.در بعضی از شرکتها رقمی که درخواست میکنید به عنوان رقم خالص دریافتی در نظر گرفته میشه ولی در برخی رقم ناخالص در نظر میگرن که بعدا حق بیمه و مالیات از اون کم میشه شرکت پرسا جزء دسته دوم محسوب میشه پس حتما توی فرم استخدام ذکر کنید منظور از رقمی که نوشتید رقم خالص پس از کسر حق بیمه و مالیات میباشد. در شرکت خبری از کارانه، پاداش و اضافه کاری نیست(حداقل برای کارمندان). حقوق ها با تاخیر واریز میشن ولی اینطوری هم نیست که یک ماه عقب بیفته. تعادل کار/زندگی: در این شرکت تمام تلاش بر این است که شما لحظه ای بیکار نباشید و ممکن است حتی با دادن تسکهای بیهوده این کار صورت بگیرد (شاید باور مدیران شرکت بر این است که باید بابت هر ریال پرداختی حتما حداکثر استفاده را از شما ببرند.) مدیریت: میرسیم به بزرگترین مشکل شرکت. مدیران و کارمندان رده بالا در این شرکت همگی از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف میباشند و اکثرا با هم رابطه شاگرد و استادی دارند این دوستان اگرچه دارای دانش آکادمیک بالایی هستند اما تجربه محیط کاری را نداشته و در نهایت همگی دارای تحصیلات در رشته مهندسی هستند نه مدیریت، بنابراین هیچگونه توانایی در اداره درست تیمها و حل مشکلات ندارند. هر روز در شرکت جلسات مدیریتی برگذار میگردد که با توجه به تعداد پرسنل و حجم کاری شرکت کاملا بیهوده و باعث اتلاف وقت میباشد و هیچگونه خروجی ندارد. امنیت شغلی/پیشرفت: حوزه کاری شرکت پرسا بسیار بکر میباشد و با توجه به نداشتن رقیب داخلی و همچنین حمایتهایی که به واسطه دانش بنیان بودن از آن میشود آینده آن تقریبا تضمین شده است اگر شما هم بتوانید با محیط و شرایط شرکت کنار بیاید و با مدیران به مشکل نخورید امنیت شغلی شما تضمین است اما در مورد پیشرفت شغلی همانطور که در بخش مدیریت اشاره شد گرفتن رده های بالای شرکت فارغ ار توانایی های افراد میباشد و کاملا با ارتباط به دست می آید. فرهنگ کار: محیط کار چندان دوستانه نیست افراد تمایلی به همکاری با یکدیگر و تبادل اطلاعات ندارند، ضمن این که اکثر بچه ها به دنبال پیدا کردن شغل جدید هستند و تعهد در شرکت وجود ندارد. توصیه پایانی: اگر سابقه کار ندارید اینجا میتونه شروع خوبی باشه به هر حال یه ایده از شرایط کار به شما میده و تا حدودی به قول معروف پوست کلفت میشید اما اگر یک نیروی با سابقه و کار بلد هستید احتمالا فرصت های شغلی بسیار بهتری رو بتونید پیدا کنید.

تدبیر کیش ویرا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Front end·۴ فروردین ۱۳۹۹
۵.۰
Front end

من تازه از خدمت سربازی تمام شده بود و قبلا به مدت 4 سال در کار تعمیرات بردهای الکترونیکی و وسایل ااکترونیکی کار کرده بودم در طول خدمت تسلط خوبی بر روی CSS3 /HTML /Java script/Jquery/Git پیدا کردم بدنبال کار بودم که چیزی که برای من مهم بود این بود که بیمه داشته باشه الان وارد این شرکت شدم کلی تجربه خوبی پیدا کردم و ظرف یک ماه اول بیمه برای من رد شد و مدیر فوق العاده باسواد و ماهری دارد و از مشتری های بسیار خوبی و بزرگ دارد که نشون میده عملکرد شرکت مثبت هستش

مرکز مشاوره هیوا
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مشاور تحصیلی·۲۹ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
مشاور تحصیلی

این شرکت تندتند نیرو استخدام می‌کند. من مهران برای درخواست کار مشاورۀ تحصیلی به شرکت هیواگروپ در تهران، خیابان آزادی، خیابان شادمهر، پلاک 409، طبقۀ 2، کنار دفتر تغذیه رفتم. فرمی را با رایانه‌ای که آنجا بود پر کردم. حسابداری که راهنمایی‌ام کرده بود گفت فردا ساعت 5 آنجا باشم. آنجا آقایان را فقط از 5 بعدازظهر تا 23 استخدام می‌کنند. خانم‌ها در هر یک از دو شیفت 8 تا 17 یا آن یکی می‌توانند کار کنند. چند روز مربی آقایی مطلب‌های مشاورۀ تحصیلی را آموزش می‌داد. چند دقیقه‌ای در کلاس بودیم و بعد تا پایان شیفت باید در سالن بغل یا بخش پاسخگویی تلفنی فایل‌های سایت سازمان سنجش را می‌خواندیم. بعد از هر بخش هم آزمون می‌دادیم. یک روز در همان هفتۀ اول خواستند قرارداد را امضا کنیم. من خواستم فردا بعد از مشورت با آشناهایم تصمیم بگیرم. فردایش هم تصمیم گرفتم نروم. در قراردادشان بود که مشاور یعنی من بعد از پایان آموزش متعهد است در صورت تمایل مؤسسه دو سال کار کند. در غیر این صورت باید هزینۀ دورۀ آموزش به مقدار پنجاه میلیون ریال را بدهد. سفته گرفتند.

کارناوال
رسانه و انتشارات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح محصول·۲۵ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
طراح محصول

در مصاحبه در مورد روزهای کاری و مبلغ توافقی کردیم و بعد از اینکه من وارد آن شرکت شدم، بعد از یک هفته شخص دیگری با من صحبت کرد و نظر خود را در مورد روزهای کاری بیشتر کرد و علنا مبلغ هیچ افزایشی نداشت. همچنین قرار بود که یک ماه به صورت آزمایشی در این شرکت باشم و بعد از آن قرارداد بین ما بسته شود. بعد از یک ماه قرار به همکاری شد و من هرچه پیگیر قرارداد می‌شدم به بهانه‌های مختلف به وقت دیگر موکول میشد. بعد از حدود سه ماه به ناگهان به من گفته شد که از فردا نیا و ما دیگر کارهایمان در این زمینه به اتمام رسیده است. به هر حال من از آن شرکت بیرون آمدم. بعد از یک هفته مجددا به من تماس گرفتند و خواستند به صورت دورکاری برایشان کار کنم و من تعجب زده از اینکه چرا به من گفتند نیا و اینگونه مجددا از من کار میخواهند. این شرکت از زیر قرارداد بستن شانه خالی میکنه که تعهداتش را انجام ندهد. من را بیمه نکردند. حقوقم را کامل ندادند. به ناگهان و یک شبه از من خواستند انجا را ترک کنم. همچنین به استناد به اینکه قرارداد نداشتی سنوات و عیدی من را ندادند. لطفا کسی این اشتباه را نکنید و در این شرکت کار نکنید. اینجا هیچ احترامی برای نیروی خود قایل نیستند. من ۳ ماه از عمرم را هدر داد. ضمن اینکه این اتفاق برای یکی از همکاران دیگر که 9 ماه انجا بوده است اتفاق افتاده است و کار همیشگیشان است

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی فنی·۲۳ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
کارشناس پشتیبانی فنی

سلام و عرض ادب خدمت دوستان با توجه به اینکه چارگون مدت هاست مدیر منابع انسانی نداره و صندلی این پست خالی . تمام منابع انسانی افتاده دست کارشناس منابع انسانی که زودتر از بقیه اومده . و ایشون تجربه و سواد مدیریت منابع انسانی رو ندارن . متاسفانه از وقتی این کارشناس امور منابع انسانی شرکت چارگون رو به عهده دارن نیروهای شرکت بعد از یکی دو سال کار استعفا میدن و میرن . البته چارگون به مدیران میانی خودش خوب میرسه . ولی جای تاسف داره که باید بگم همواره کارشناس های شرکت در حقشون نا عدالتی میشه و حقشون خورده میشه . اگر برای سمت کارشناس میخواید وارد شرکت چارگون بشید بنده به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنم . در بدو ورود شما عاشق محیط و تیمتون تو این شرکت میشید و وقتی جلوتر میرید میبینید که چقدر در حقتون نسبت به دیگر همکاراتون اچحاف میشه . منابع انسانی قلب تپنده هر شرکت بزرگ و خوبی هست . استفاده بهینه از منابع سازمان به خصوص منابع انسانی، یکی از مهم ترین وظایف مدیران است که در موفقیت سازمان نقش اساسی بازی می کند. بی شک سازمان ها در محیط پرتلاطم و پرآشوب کسب و کارها و در شرایط ابهام محیطی نیازمند افرادی هستند که همگام با تغییرات، رشد کنند و با تکیه بر قدرت خلاقیت و نوآوریشان مجموعه را به سمت موفقیت و پیشرفت سوق دهند. ولی شرکت چارگون منابع انسانی ضعیفی داره.

پرشین تولز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۳ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس وب

خیلی وقته از زمان تاسیس این شرکت میگذره ولی هنوز تو 20 سال پیش گیر کردن و سیستم مدیریت یا مسائل فنی شرکت برای زمان غار نشینی هستش و اصلا مدیریت پروژه ها یا فرآیند کاری حرفه ای انجام نمیشه!مدیران شرکت ساکن خارج کشور هستن و مدیریت مجموعه به منشی شرکت و یکی از پرسنل قدیمی سپرده شده که اینها هم عشقی و رفاقتی موضوع رو با دوستان خودشون جلو میبرن. اصلا ذره ای به فکر بچه ها و پروژه ها نیستن و برای صحبت یا ایده هاتون احترام قائل نمیشن و چون سیستم برای خودشون نیست دل نمی سوزونن و مدیریت نداره کلا اینجوری بگم بهتون ... کلی پرسنل تو یک شرکت کوچیک جمع شدن اونور اپراتورهای هاستینگ و مشتریان مدام زنگ خور تلفن دارن یا با هم بحث و دعوا می کنن و اصلا شبیه ترمینال اتوبوس هستش تا شرکت. از نظر فنی هم هنوز کنترل نسخه کد مثلا git تو این شرکت وارد نشده و با یک cms نوشته شده با زبان php کار می کنن که حتی شی گرائی هم نداره و همه با توابع پیشفرض خود php هستش :-)))) اصلا یه چیزی بگم یه چیزی میشنوید! خیلی از وب سایت ها حتی Responsive نیستن و یک سیستمی میگم که باورتون نمیشه. رنج حقوقی هم بسیار پایین و برنامه نویس اینجا 3-4 تومن بگیره امپراطور بحساب میادش !!!!

استارتاپ با بیمه
بیمه · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ اسفند ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

من حدود 6 ماه با شرکت با بیمه که دفتر آن واقع در کرج است همکاری داشتم فضای شرکت گرم و دوست داشتنی بود و مدیران شرکت افراد تلاشگر و مصممی بودند.من در همراهی با تیم با بیمه چیزهای زیادی کسب کردم. با توجه به ماهیت استارتاپی شرکت همه افراد تیم با انگیزه و تلاش مضاعف برنامه های شرکت را دنبال می کردند و بطور کلی از اینکه در شرکت با بیمه فعالیت می کردم احساس رضایت داشتم، متاسفانه بعد از 6 ماه فعالیت بدلیل جابجایی محل سکونت به شهرستان امکان ادامه همکاری با تیم با بیمه را از دست دادم. به نظر من در آینده نزدیک با بیمه یکی از مدعیان اصلی فروش آنلاین بیمه خواهد بود.

رایانمهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۱۷ اسفند ۱۳۹۸
۴.۰
مهندس نرم افزار

فرهنگ غالب شرکت رو دوست دارم. کار تیمی خوبی دارند و تسک های هر کسی مشخصه، البته با کسی تعارف ندارند و برای اینکه نگهت دارند باید نتیجه ی خوب داشته باشی. ایونت های جذاب دارند. اینجا رو توصیه میکنم.

کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
صبحانه رایگان
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
میهن بلاکچین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

حقیقتا ارزشی نداشت بیام برای این شرکت کوچیک نظر بزارم ولی خب دیدم باز بعد 6 ماه دارن نیرو میگیرن تو جابینجا گفتم بگم چه خبره اونجا. این شرکت حرفای قشنگ زیادی به شما میزنه ولی عملا زیاد به حرفاشون توجه نکنید. مدیریتش دست دوتا آدمیه که به واسطه فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ها ایکس و ایگرگ از بالا به پایین به بقیه نگاه میکنن. این نکاه در سایر کارکنان هم هست چون اکثرا از شریف و علم صنعت هستن و... و قبلا باهم جاهای دیگه همکار بودن یه حالت باندی درست کردن که اگر با شما حال کنن راهتون میدن توی گروه و اگر نه زیرآب شما میخوره و چیزایی خواهید شنید بعد رفتن که درمورد شما گفتن که قشنگ متعجب میشید. یک ماه آزمایشی نگهتون میدارن بعدشم %90 رو رد میکنن علیرغم حرفای مدیرعامل که اینجا شما میتونین یاد بگیرین فرصت هست و ..... . یکی از مدیر عاملا به شدت مایکرو منجمنت داره در حدی که به راه رفتن شما هم تو شرکت گیر میده. الانم بعد از 4-5 ماه که نیرو گرفتن دیدم یکی از کسانی که همزمان با من اومده بود اون سال دیگه نیستن و دوباره دارن برنامه نویس میگیرن. خلاصه که با چشم باز برین و گول ظاهر باحال و صمیمیت کاذب این شرکتا رو نخورین. این شرکت فقط یک شوآفه راه به جای خاصی هم نداره ;) ( راستی یادم رفت لپ تاپ ببرین چون ندارن و بگین ندارم چپ چپ نگاتون میکنن)

ایران بیزینس تایم
سرمایه گذاری و تحلیل کسب و کار · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مترجم·۱۶ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
مترجم

شرکت Iran Business Time یا Iran Travel Guide فقط کار می کشند و حقوق ندارند که بدهند. به من معادل ۵ میلیون تومان یا ۵ هفته بدهکار هستند. کارمندان بیش از سه ماه حقوق نگرفتند. کارمندان که مجموعه را ترک کرده اند نیز دریافتی نداشتند. بدحساب هستند. فقط کار می خواهند و سخت می گیرند. تعادل کاری وجود ندارند.

شبیه سازان منطق
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۵ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس

شرکت خوبه با اینکه کوچیکه ولی فرصت یادگیری و پیشرفت خوبه - هم زمان و فرصت داده میشه برای یادگیری رفتار مدیریت محترمانه با اعضای شرکت کمبود دانش فنی بعضی از افراد باعث میشه ک اختلاف نظر بوجود بیاد(خیلی اختلاف نظر) برنامه نویس بیشتر نقش کسی رو داره ک باید کاری رو انجام بده - یعنی من میگم باید انجام بشه و نظر برنامه نویس زیاد اهمیت نداره برنامه نویس با یه کارمند عادی هیچ فرقی نداره!!! درخواست افزایش حقوق نداشته باشید برای غیبت - کسری کار و اضافه مرخصی , ضریب لحاظ میکنن ولی برای اضافه کار نه برای برنامه نویسانی ک حداقل 3 سال یا بیشتر سابقه کاری دارن مناسب نیس

اسنپ گروسری
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۵ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

من برای دوره آزمایشی اینجا بودم. با وجود تکمیل تسک ها بعد از ۲ ماه گفتن که ما از ادامه همکاری معذوریم و بهانه آوردن. البته چند باری بقیه اعضا که مدیر بودن بد صحبت کردن و جوابشونم گرفتن. در کل خیلی جو مسموم و بدی داره!!! اصطلاحا مدیران فکر می کنن خیلی خبریه. اگر دقت کنید آگهی برای Backed-End این شرکت همیشه فعاله!!!

فراداده‭ ‬رايانه‭ ‬سورنا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۴ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

برای کسی که اولین جا می خواد مشغول به کار بشه بد نمی تونه باشه مدیریت خاصی وجود نداره برنامه ها تکنولوژی ها قدیمی هستند برای کسب تجربه در یک سال اول بد نمی تونه باشه ولی نه بیشتر

بازی رایانه ای
بیمه
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
پیمان پردازش نیام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۱۰ اسفند ۱۳۹۸
۵.۰
مهندس نرم افزار

7سال سابقه کاری دارم و شرکت پیمان پردازش نیام، دومین شرکتی هست که من در آن مشغول به کار شده ام و نسبت به شرکت قبلی که کار میکردم، کاملا از این شرکت راضی هستم . متناسب به مسئولیت و حجم کاریم حقوق میگیرم. استرس و فشار کاری ندارم. برخورد و رفتار مدیرعامل کاملا مودبانه هست و تا به الان هیچ بی ادبی و بی احترامی به من نشده است. شرکت تمام تلاشش را بابت پرداخت حقوق به موقع می کند و میتوانم بگویم دلسوز کارمندان خود هستند.

اسنپ فود
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من در زمانی وارد این شرکت شدم که زیرساخت نابودی داشت و فکر میکنم بهترین پرفرمنس دوران کاری خودم رو برای این شرکت گذاشتم، به طوریکه اگه یه نفر سومی قبل و بعد از حضور من در اسنپ فود رو بره بررسی کنه تفاوت های زیادی ببینه در مسائل فنی، خییلی زیاد من قصد جدا شدن از اسنپ فود رو نداشتم و در روز اخر سال ۲۸ اسفند به من گفتن که دیگه قرار نیست همکاری کنیم و زمانی که من اعتراض کردم به اینکه چرا زودتر نگفتین یک ماه فروردین رو اضافه کردن فقط ای کاش از اول اسنپ فود نرفته بودم، چون هیچ چیزی برای یادگیری وجود نداشت و نه تنها من درجا زدم، بلکه حتی یه مقدار پسرفت هم داشتم! دیسک گردن از جمله چیزهایی هست که وقتی من هر شب و هر روز درگیر دردش هستم بهش فکر میکنم که چرا برای اسنپ فود انقدر زیاد انرژی گذاشتم. ای کاش حداقل دل ادم نمیسوخت! قدر میدونستن! در کل من دوست دارم این تجربه رو درستش کنم و یکی از روش های شکست خوردن رو یادگرفتم، اما میدونم محیط این شکلی شانس خیلی کمی برای موفقیت فردی ایجاد میکنه. همه ی محیط های استفاده ابزاری از نیرو ها همین شکلی هستن. البته بنظرم موقعیت های شغلی ای هم توی این شرکت هست که انقدر فشار کار تیپ کاری من رو نداشتن و این دسته از خوش شانس های اسنپ فود هستن؛ کار خوب و خوشحال و کم فشار ارزوی دیرینه خیلی از ماهاست که برنامه نویس ها نسبتا توی اسنپ فود دارن.

داده پردازان سیمای آفتاب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس جاوا·۱۰ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس جاوا

من چند سال تجربه کاری در این شرکت را داشتم. البته این شرکت دیگه منحل شد و تمام تیم اون با بانک خاورمیانه مستقیم قراردادهاشون را امضا کردند. شاید از برخی نظرها خوب باشه اینکه حقوقتو بهت سر تایم میدن و تضمین وجود داره براش بیمه تکمیلی هم بهت میدن. ولی از نظر کاری جای خوبی برای پیشرفت نخواهد بود مدیرهای فنی با سوادی نداره و در دراز مدت پیشرفت کاری خوبی نخواهی داشت و از تکنولوزی جا می مونی. البته از خیلی نظرها خوب هست ولی من ترجیح دادم با شرکتهای بهتر کار کنم

کادو کارت
فروشگاهی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۹ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

بشدت مدیریت مزخرفی دارن. نقاط ضعف زیادی داری ولی میخوان همه چیز رو در برنامه نویسی جبران کنن. مدیریت اصلا ازادی عمل نمیده و هر وقت صلاح بدونه افزونه میخره یا آپدیت میکنه و سایت دچار مشکل میشه. یکسال همکاری داشتم یک بار هم حقوق رو سر وقت ندادن و وقتی هم میدادن با کارکرد اعلامی مغایرت داشت و دوباره میرفت برای ماه بعدی. حقوق شخص فنی با اینکه بیشترین انتظارات رو دارن ازش در اولویت آخر هست. یعنی حقوق سئو کار و پشتیبان رو میدن ولی برای برنامه نویس صورت وضعیت میزنن برای طرفه نگار و مثلا توافق ما تا پنجم بود بعد شد دهم ولی تا بیستم کش میدادن تسویه رو. انگیزه کار رو با این چیزا از بین میبرن ولی انتظار دارن تسک رو سر وقت تحویل بدید. دانش فنی ندارن اصلا ولی تو همه چیز نظر میدن. نیروی کار حرفه ای بدردشون نمیخوره و بدرد کسی میخوره که تجربه نداشته باشه. مثلا سئو کار آورده بودن ولی طرف براشون مرسولات رو بسته بندی میکرد. آخرش هم حدود 4-5 تومن رو تسویه نکردن. پول سرورشون رو هم ندارن بدن. از رزومه ام حذف کردم این مجموعه رو چون با اینکه کارهای خیلی عالی براشون کردم در شان خودم نمیبینم که بیارم داخل رزومه. در مورد مبالغ دریافتی که از طرفه نگار دارن حقیقت رو نمیگن و همش میگن پول نداریم. در نهایت هم یه سری آمار الکی میده به طرفه نگار که اصلا حقیقی نیست ولی ظاهرا اونها هم قبول میکنن. یه طراح ui/ux درست و حسابی نداشتن و حتی فرانت هم با بک اند هست و البته هر از گاهی میرن نیروی بدرد نخور از پونیشا میگرفتن که تا چند وقت باید خرابکاری اون رو درست کنید و البته یه روز هم تسک میزنن و وقتی شما بیشتر کار رو انجام دادید از اون کار منصرف میشن. هر از گاهی جلسه میذاشتیم با تیمهای دیگه و موارد رو توضیح میدادم ولی عمل نمیشد تا گند داستان در بیاد. یک بار اعلام کردم سرور داره مورد حمله قرار میگیره ولی پیگیری نکردن و فرداش سایت اومد پایین و چند روز دستمون بند بود. اصلا نمیتونن اولویت بندی کنن چه روی تسک ها و چه روی ارزش پرسنل.

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۹ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

زمان مصاحبه که رفته بودم حرف از تکنولوژی های روز بود و فکر می کردم اینجا گوگل ایران باشه و با اون سوالاتی که ازم شد خیلی خوشحال بودم که دارن ازم آخرین ترند های روز رو می پرسن! ولی وقتی وارد شرکت شدم دیدم خبری از اون تکنولوژی ها نیست و دارن با متدلوژی های ذغالی و عصر تیرکمون کار می کنن. معماری نرم افزار هاشون بسیار غلط و الکی بود و کلا هر چی بلد بودی باید میزاشتی کنار و با روش ها یا متدهای اشتباه و اختراع شده به دست مدیر فنی تیم کار می کردی و همین باعث میشه مثل آب یخ شوک بدی بهت بده و همش در عذاب باشی. تو واحدی که من بودم بچه ها خیلی برات قیافه میگرفتن و انگار اومدی جای اونها رو بگیری و اونها اخراج بشن. برخورد ها کم و بیش خوب بود مخصوصا منابع انسانی ولی اصلا چنگی به دل نمیزد ... محیط شرکت هم بسیار خفه و ساختمون قدیمی بود و کامپیوتری که به من داده بودن فقط کیس جدید داشت همه چیزش کهنه و میز کارم انگار برای دهه هفتاد بودش که خیلی حالم رو بد می کرد! اگر خوبی هایی داشته باشه من خوشم نیومد و خیلی از ورودم استقبال گرمی صورت نگرفت و با پیشنهاد بهتر سریع رفتم از شرکت و از ب بسم الله همه چیز تو ذوقم خورد!!!