وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۳۲۳ از ۳۳۲
ایران رنتر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند مرکز تماس·۸ آبان ۱۳۹۸
۳.۰
کارمند مرکز تماس

جایی که به عنوان کارشناس مرکز تماس کار می‌کردم جایی بسیار شلوغ که صدا به صدا نمیرسه و هر کارمند اصلا فضای کار و حریم شخصی ندارد حتی به مقدار کم. ولی یه محیط استارت اپی و جوانی دارد که احساس خوبی اولش به آدم دست میده. ولی خب حقوق دریافتی اصن مورد پسند من نبود

تیپ چین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·آرایشگر·۴ آبان ۱۳۹۸
۵.۰
آرایشگر

برنامه شرکت و اپلیکیشن آن بسیار خوب طراحی شده ولی هنوز کار برای بعضی از مناطق مثل منطقه من کم ارجاع میشه با این حال من تونستم در لابلای کارهام چند کار از طریق تیپ چین انجام بدم

زمان کاری شناور
عدم دریافت پاداش
هیچستان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۴ آبان ۱۳۹۸
۲.۰
کارشناس فروش

میشه در یک کلام گفت. ضعیف. و هیچ تلاشی برای برطرف کردنشون نمیکنه

کار در محیط مطبوع و به روز
بیمه
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
اسنپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳ آبان ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

اسنپ متاسفانه میشد خیلی بهتر و بزرگ‌تر از این حرفا باشه اما ساختار و مدیریت واقعا بده اونجا. مزایا هم کم نداره اسنپ و آدما اونجا خیلی صمیمی هستند و به آدم خوش می‌گذره ولی بخش منابع انسانی و مدیریت واقعا افتضاحی داره.

بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
شرکت بزرگ
کار در محیط مطبوع و به روز
بازی رایانه ای
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
شبکه اف استریم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۳۰ مهر ۱۳۹۸
۱.۰
Full Stack

بدترین فضای کاری با مدیر های بسیار بی شخصیت که به راحتی به شما توهین خواهند کرد. هیچ اهمیتی به کار شما نمیده. حقوق رو خیلی راحت پرداخت نمیکنند و میگن اول خروجی کارت رو نشون بده. مهم هم نیست که یک کار قراره 2 ماه طول بکشه. حقوق میخواید باید مثل بقیه آدم های اونجا بهشون درغون بگید. فقط حرف زدن رو خوب بلدند ولی یکم که بگذره متوجه میشید که فقط حرفه و عملی در کار نیست. 15 ساله که کارم برنامه نویسی و طراحی سایت هست و کلی شرکت های مختلف کار کردم ولی مدیر اینقدر بی ادب، بی منطق و خودخواه ندیدم. ضمنا بیمه و اضافه کاری خبری نیست. طبق گفته خودشون اگه صلاح بدونن پاداش می دن. ما که همون رو هم ندیدیدم . همون حقوق رو هم ندادند چه برسه به پاداش. آخرشم گفتند همین حقوقی هم که گرفتی زیادیت بوده. ضمنا اون آدمی که الان اینجا به عنوان Full Stack اطلاعات پر کرده فیک هست یا هم خودشون هستن. چون کسی نبود اونجا به غیر از من که کار فنی انجام بده.

بهار سامانه شرق
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۳۰ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس وب

بنده در دوره آزمایشی یک وب سایت برای این شرکت طراحی کردم و فهمیدم اینها صرفا یک وب سایت میخواستن که کسی براشون بزنه و بگن خداحافظ که پول به بیرون ندن !!! مدیر شرکت هم یک آدم بد دهن و دروغگو بود که خام شدم متاسفانه ... وقتی وب سایت رو طراحی کردم و روی هاست آپلود شد حقوق رو ندادن و خبری از قرارداد نبود که مدیر فنی شرکت گفت خداحافظ و نه پولی بهم پرداخت کردن و نه دیگه جواب تلفن دادن ... یادمه اون زمان که اونجا بودم چون شرکت مشکل مالی داشت الکی مدیر یکی از بخش های خدمات اینترنتی شون یک شر و دعوا الکی راه انداختن و نزدیک 10 تا از پرسنل رو شب عیدی اخراج کردن که حقوق و بیمه و بقیه مطالبات رو آخر سالی پرداخت نکنن. من این مجموعه رو به خدا واگذار کردم همین !

فرهیختگان جوان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۳۰ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس وب

این شرکت جو خیلی بدی داره و کاملا شبیه به پادگان می مونه !!! آقایان اجازه پوشیدن تیشرت و شلوار جین ندارن و اگر بپوشی باید منتظر جریمه و اخراج باشی رنج حقوق بسیار پایین و در قبال دوزار حقوق اندازه یه کامیون باید کار کنی و کلی جنگ اعصاب و استرس رو تحمل کنی اگرم شاکی بشی و به مدیر بگی میره برو طبقه اول استعفا بده , خدافظ اگر دنبال دردسر و کار تو محیط خشک دارید بسم الله

ايسيكو
خودروسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

شركت ايسيكو يكي از شركت هاي زيرمجموعه ايرانخودرو مي باشد. كه ارائه دهنده خدمات صنعتي مثل حمل و نقل (حمل قطعه،پالت،محصول و بدنه)، تهيه توزيع غذا، اياب و ذهاب و ... براي گروه ايرانخودرو مي باشد. رويكرد شركت كاهش تنوع خدمت و حركت بسمت حوزه حمل و نقل و لجستيك مي باشد. كار در شركت ايسيكو در حوزه نرم افزار باعث آشنايي با انواع بيزينس ها و فرآيندهاي مرتبط با كارخانه و صنعت خودرويي مي شود. تنوع خدمات و ارتباط با مديريت هاي اجرايي گوناگون موجب پختگي در حوزه تحليل و طراحي نرم افزار را براي برنامه نويسان به ارمغان مي آورد. پرداخت به موقع حقوق، داشتن انواع تسهيلات مثل وام، سرويس رايگان، ناهار، پزشك سازماني، سالن هاي ورزشي ازجمله تسهيلات اين سازمان مي باشد. البته چالش هاي زيادي نيز دارد كار با حجم بالاي اطلاعات و اتصال زير سيستم هاي مختلف به هم تغييرمداوم فرآيندهاي سابق و اعمال تغييرات در سيستم از جمله اين چالش هاست. از ديگر چالش ها عدم بروز بودن تكنولوژي هاي استفاده شده مي باشد چراكه ده ها نرم افزار با تكنولوژي هاي قديمي تر نوشته شده و امكان آپديت و بروزرساني عملا سخت و وقتگير مي باشد. تغيير مديريت دوره اي و عدم ارزيابي صحيح جهت اعطاي سمت هاي مديريتي (مدير، ريس، مسئول) به پرسنل موجب نارضايتي ساير پرسنل مي باشد.

اطلس رایا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۸ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

تجربه چند ماه فعالیتم در اطلس رایا باعث شد که به مشاور احتیاج پیدا کنم! ماهیت کار فروش تلفنی نیاز به روحیه خوب و اعصاب آروم داره. متاسفانه توی اطلس رایا از هر نظر تحت فشار بودیم. به لحاظ مالی قراردادهای مبهم بسته می‌شد که در نهایت باعث شد همه کارمندهای شیفت 2 استعفا بدن و عملا شیفت دوم اطلس رایا تعطیل بشه. همه جای شرکت دوربین بود و حتی در حد یک سیگار کشیدن هم اجازه نداشتیم که میزمون رو ترک کنیم. بزرگترین مشکل اطلس رایا مدیریت فوق العاده غیرحرفه ای و ضعیف مجموعه بود. در حدی که به جرات میشه گفت همه ازش متنفر بودن. شرکت هرروز داشت بزرگتر میشد ولی حقوق و پاداش کارمندها کمتر میشد!!!! با این وجود همه این عوامل رو میشد یه جوری تحمل کرد اما محصولات بی کیفیتی که میفروختیم رو نه! صراحتا بهمون میگفتن به مشتری دروغ بگیم. محصولات مجوزهایی که ادعا میکردن دارن رو نداشتن و واقعا بی کیفیت و گرون بودن. متاسفانه اطلس رایا ازمون میخواست به هر قیمتی که شده این محصول رو به هرکسی بفروشیم.

میاره
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی·۲۵ مهر ۱۳۹۸
۱.۰
کارشناس پشتیبانی

من 6 ماه توی این شرکت کار کردم. جلسات هفتگی تیم مدیریت با فضای خیلی غیر حرفه ای با صدای بلند خنده ها و شوخی های نامناسب، تمسخر کردن مشتریان و رستوران دارها، تمسخر موتور سواران و برخورد های توهین آمیز با آنها در قسمت قرارداد بستن چه با رستوران چه با موتور سوار فوق العاده خلاف واقع صحبت میکنن و به نوعی سر طرف کلاه میزارن و یا وعده های واهی میدن. که بعد از چند ماه طرف قرارداد متوجه دروغهاشون میشد و ابراز نارضایتی شدید و در نهایت لغو قرارداد. نیروی انسانی بسیار کم جذب میکنن و با کمترین سطح حقوق. پوریا حسینی و امیر علاقه مندان هم از جمله مدیران این شرکت هستن که وظیفه ای جز اذیت و آزار موتورسواران و کارمندها ندارن

ترجمیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۲ مهر ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

ترجمیک خیلی شرکت صمیمی و خوبی هست برای کار. مخصوصا پیشرفت شرکت رو میشه روزانه دید. اعضا خیلی با هم صمیمی هستن و عمیقا متعهد هستن کار رو ببرن جلو. تنها مشکلی که میشه به ترجمیک نسبت داد، ساعات کار زیادتر از قانون کار هست که تا حدی ممکنه بعضیا نپسندن ولی در کنار جو رو به پیشرفت شرکت میشه باهاش کنار اومد. یه مزیت مهم ترجمیک توزیع مستقیم درآمد شرکت به صورت ماهانه بین همکاراست

گروه حصین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۲ مهر ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس بک اند

من به مدت 3 سال در حصین کار کردم(شرکت نوین تلکام) یکی از بهترین شرکت های بود که توش کار می کردم از نظر رابطه ی خوبی که بین همکاران و مدیران بود،همیشه این حس رو داشتم که مدیرم پشتم هست حتی تو بدترین اتفاق های که ممکن بود چه تو کار چه شخصی برام رخ بده، حصین در بعضی مسائل مشکلاتی داشت ولی به صورت کلی من واقعا این شرکت و دوست دارم و با این که از این شرکت رفتم ولی با اختلاف یکی از بهترین شرکت های که (از نظر فنی) داخلش کار کردم. البته هر شرکتی ضعف های داره و به نظر من ضعف حصین بحث فنی برنامه نویسی بود. که البته اواخر خروج من رو به بهبود بود.و امیدوارم این مورد هم موفق به اصلاح شده باشن

اسنپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۱ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

اسنپ به جرأت یکی از بهترین محیط‌های کاری ایران رو داره. جو بسیار مثبتی که بین افراد برقراره و تعادل کار و زندگی باعث میشه کار توی اسنپ تجربه واقعا جذابی باشه. استفاده از بهترین تکنولوژی‌ها یکی دیگه از مزایای حضور در اسنپ و جای رشد بسیاری رو برای افراد داره. کار با افراد حرفه‌ای یکی دیگه از مزایای حضور در اسنپه. همچنین حساسیت رو کیفیت نرم افزار تولید شده باعث میشه که بعد از مدتی کار در اسنپ از شما یک برنامه‌نویس خبره ساخته بشه. به طور کلی کمتر شرکتی محیط کاری، امکانات و فضای رشد اسنپ رو داره.

فناپ سافت - پروژه میدکو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۱ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

سلام من مدت 3 ماه در اين شركت كار كردم محيط كاري شيك و كامپيوتر هاي آل اين وان بروز تو اين شركت استفاده ميشه، امكاناتي نظير صبحانه،ناهار، دسر ، ميوه ، پذيرايي بيسكويت ، نسكافه و چايي براي پرسنل وجود داره. از امكانات ورزشي وجود سالن ورزش در محل كار، جكوزي و اتاق بازي شامل (گيم، فوتبال دستي، بازي فكري،كيسه بوكس،كتابخانه) ميشه نام برد. ميشه در ساعت كاري يكي دوباري به اتاق بازي رفت و بعد از تايم كاري به سالن ورزش رفت و جز ساعات كاري محسوب ميشه. سرويس رايگان رفت و برگشت از تهران به پرديس وجود داره. برگزاري تولدهاي ماهانه مرسوم هست. مديران و روساي شركت پرسنل قديمي شركت در پروژه هاي ماقبل هستند. سطح سوادي بدي هم ندارند. پروژه ها داراي تيم تحليل، توسعه و تست جدا هستند. با اسكرام مديريت ميشين. يكي از معايب بزرگ شركت استفاده از زير ساخت بومي هست كه كار برنامه نويس رو سخت ميكنه و اطلاعاتي من باب سمپل يا آموزش بجز وبلاگ خود شركت در دسترس نيست و عملا نميشه با مطالعه دانش خود رو بالا برد و اين روي اعصاب هست. نرم افزار زير ساخت معمولا باگ داره و در حين تغيير باعث دوباره كاري توسعه دهنده ميشه. سطح حقوق براي تازه كارها زياد بالا نيست ولي اگه سطح بالايي داشته باشي و بتوني براي بقيه تيم نقش ليدر رو بازي كني قابل مذاكره و افزايش هست. كلاس هاي آموزشي نظير اجايل،زبان انگليسي بسته به نياز شركت گهگاه برگزار ميشه. تو شركت تيم هاي خارجي مثلا تيم نظارتي كره اي وجود داره كه باعث ميشه كيفيت نرم افزار خروجي بد نباشه. ساعت كاري شناور هست و ميشه صبح ها ديرتر اومد و عصر ديرتر رفت

عصر فناوری دانش
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۰ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس

۱- تجربه برنامه نویسی بدون اینترنت: شما به عنوان برنامه نویس دسترسی به اینترنت ندارید. چون ممکنه کدا رو بدزدین! 2- دور زدن قوانین کار: برای شما بیمه پایه رد میشه و قراردادتون حقوق پایه ثبت میشه. بقیه حقوقتون رو تو پاکت میدن تا مالیات و بیمه رو دور بزنن. ۳- عدم امکان ارتقا شغلی: تو این شرکت ارتقا شغلی تعریف نشده است. بعد از چند سال همیشه همونی هستی که از اول بودی. ۴- عدم وجود دانش کافی: ابزار شما برای توسعه نرم افزار فقط ادیتوره. گیت و ci/cd و ... همه کشک. ۵- ساعت شناور نداره. ۶- حقوق خیلی پایین

تدبیر کیش ویرا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۲۰ مهر ۱۳۹۸
۱.۰
کارآموز

رفتم مصاحبه شرکت تدبیر کیش ویرا و 2 مرحله باهام مصاحبه کردن و به مدیرعامل شرکت گفتم که نیمه وقت یه جا کار میکنم چون هیچ درآمدی ندارم و نیمه وقت میام پیش شما و کارآموزی میکنم . 1 هفته که توی این شرکت مشغول شدم مدیرشون گفت که پیشنهاد کار تمام وقت براتون دارم و میتونم ماهی 1 میلیون و 800 بهتون بدم منم خیلی خوشحال بودم از اینکه میتونم توی یه شرکت نرم افزاری برنامه نویسی کنم و از کار قبلیم کامل اومدم بیرون و هیمنجا موندم . اولش واقعا خوشحال بودم ولی بعد از یکی دو هفته دیدم که از 9 صبح تا 19:30 دارم کار میکنم و پنجشنبه ها هم از 9 صبح تا 19:30 دارم کار میکنم ولی چون داشتم پیشرفت میکردم مشکلی نداشتم. یه روز پنجشنبه به مسئول منابع انسانی گفتم که اضافه کارم رو حساب کنین و قرارداد هم باهام ببندین (طبق قولی که خودشون داده بودن) اما متاسفانه ایشون خیلی ناراحت شدن و به مدیر عامل شرکت انتقال دادن و گفتن از شنبه دیگه نیا سرکار . فقط و فقط به دلیل اینکه حقمو خواستم از کار بیکار شدم و هنوزم دنبال کارم اما به یاری خدا کارم پیدا میکنم . متاسفانه شرکت تدبیر کیش ویرا هم از نیرو زیاد کار میکشه هم اینکه اگه حقتو بخوای قطعا اخراج میشی . تجربه بسیار بدی از این شرکت و مدیرشون داشتم امیدوارم برای کسی دیگه پیش نیاد .

درسا رسانه هوشمند
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس c#·۱۹ مهر ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس c#

در شرکت درسا رسانه هوشمند محصولی در رابطه با مدیریت اطلاعات پروژه (PMIS)تولید شده، محصولی با تکنولوژی Windows form ، محصولی با ساختاری مربوط به پانزده سال پیش، محصولی بزرگ و نیازمند رسیدگی مداوم تا این مرحله دلیل استخدام یک توسعه دهنده نرم افزار مشخص و اشکالی مشاهده نشد، در زمان آغاز بکار مدیریت عامل قراری با بنده هماهنگ نمود و همکاری آغاز شد ، اما پس از گذشت 3 ماه عدم پایبندی به تعهدات از سوی شرکت آغاز شد، نیروهای شرکت شروع به ترک شرکت کردند و تنها عکس العمل شرکت تصفیه چندماهه با این همکاران بود، بنده هم پس از ده ماه از پیگیری قرار روز اول با شرکت نا امید شدم و شرکت را ترک نمودم نکته جالب در عدم پایبندی مدیر عامل این شرکت ، اعلام اشتباه محاسباتی وی در روز اول بود و به بنده گفت : این اشتباه نباید ادامه پیدا کند. نکته حائز اهمیت پی بردن وی به این به ظاهر اشتباه ، پس از گذشت هفت ماه از آغاز همکاری بود، در نهایت پس از نقض تعهدات بیشتر از سوی وی از حقوق ماه اخرم هم چشم پوشی کردم و بدون توجه به راهنمایی همکاران سابق ، بدون شکایت به تامین اجتماعی ، همکاری را خاتمه دادم نکته و درسی که از این اتفاقات برای بنده و همکارانم که در هرکجا هستند، وجود دارد اینست که به عنوان و برند شرکت ها اعتماد صد درصدی نداشته باشند بلکه حتما تحقیق لازم از همکاران دیگری که در آن شرکت هستند یا آنرا ترک نموده اند ، به عمل بیاورند یاد جمله معروفی افتادم کارمندان رییس خود را ترک میکنند ، نه محل کار خود را سعی کنید در محلی باشید که قدر تخصص و دستاوردهایتان برای مجموعه را بدانند موفق باشید

آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

محیط بد این شرکت از اولین روز تو ذوق می زد. دعوا بین واحدها، جنگ قدرت، ساختار سلسله مراتبی، ... نیروها تند تند عوض می‌شدند و می‌رفتند. همینطور بدقولی در پرداخت حقوق وجود داشت.

بیمه
محیط غمگین
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
تسکولو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

محیط کاری سرد و خشک، عدم پرداخت به موقع حقوق (حتی بعضی از دوستان یک سال حقوق نگرفته بودند)

cons: محیط سرد و خشک
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
مشکلات مالی شرکت
محیط سرد و خشک
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
مشکلات مالی شرکت
مهر رایانه تحریر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

بزرگترین مشکل این شرکت ، مدیریت به شدت ضعیف و دهان بین بود .حقوق ها به موقع پرداخت نمیشد . به حرفهایی که زده میشد متعهد نبودن

نوشیدنی رایگان
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
ایران رنتر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند مرکز تماس·۸ آبان ۱۳۹۸
۳.۰
کارمند مرکز تماس

جایی که به عنوان کارشناس مرکز تماس کار می‌کردم جایی بسیار شلوغ که صدا به صدا نمیرسه و هر کارمند اصلا فضای کار و حریم شخصی ندارد حتی به مقدار کم. ولی یه محیط استارت اپی و جوانی دارد که احساس خوبی اولش به آدم دست میده. ولی خب حقوق دریافتی اصن مورد پسند من نبود

تیپ چین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·آرایشگر·۴ آبان ۱۳۹۸
۵.۰
آرایشگر

برنامه شرکت و اپلیکیشن آن بسیار خوب طراحی شده ولی هنوز کار برای بعضی از مناطق مثل منطقه من کم ارجاع میشه با این حال من تونستم در لابلای کارهام چند کار از طریق تیپ چین انجام بدم

زمان کاری شناور
عدم دریافت پاداش
هیچستان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۴ آبان ۱۳۹۸
۲.۰
کارشناس فروش

میشه در یک کلام گفت. ضعیف. و هیچ تلاشی برای برطرف کردنشون نمیکنه

کار در محیط مطبوع و به روز
بیمه
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
اسنپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳ آبان ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

اسنپ متاسفانه میشد خیلی بهتر و بزرگ‌تر از این حرفا باشه اما ساختار و مدیریت واقعا بده اونجا. مزایا هم کم نداره اسنپ و آدما اونجا خیلی صمیمی هستند و به آدم خوش می‌گذره ولی بخش منابع انسانی و مدیریت واقعا افتضاحی داره.

بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
شرکت بزرگ
کار در محیط مطبوع و به روز
بازی رایانه ای
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
شبکه اف استریم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۳۰ مهر ۱۳۹۸
۱.۰
Full Stack

بدترین فضای کاری با مدیر های بسیار بی شخصیت که به راحتی به شما توهین خواهند کرد. هیچ اهمیتی به کار شما نمیده. حقوق رو خیلی راحت پرداخت نمیکنند و میگن اول خروجی کارت رو نشون بده. مهم هم نیست که یک کار قراره 2 ماه طول بکشه. حقوق میخواید باید مثل بقیه آدم های اونجا بهشون درغون بگید. فقط حرف زدن رو خوب بلدند ولی یکم که بگذره متوجه میشید که فقط حرفه و عملی در کار نیست. 15 ساله که کارم برنامه نویسی و طراحی سایت هست و کلی شرکت های مختلف کار کردم ولی مدیر اینقدر بی ادب، بی منطق و خودخواه ندیدم. ضمنا بیمه و اضافه کاری خبری نیست. طبق گفته خودشون اگه صلاح بدونن پاداش می دن. ما که همون رو هم ندیدیدم . همون حقوق رو هم ندادند چه برسه به پاداش. آخرشم گفتند همین حقوقی هم که گرفتی زیادیت بوده. ضمنا اون آدمی که الان اینجا به عنوان Full Stack اطلاعات پر کرده فیک هست یا هم خودشون هستن. چون کسی نبود اونجا به غیر از من که کار فنی انجام بده.

بهار سامانه شرق
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۳۰ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس وب

بنده در دوره آزمایشی یک وب سایت برای این شرکت طراحی کردم و فهمیدم اینها صرفا یک وب سایت میخواستن که کسی براشون بزنه و بگن خداحافظ که پول به بیرون ندن !!! مدیر شرکت هم یک آدم بد دهن و دروغگو بود که خام شدم متاسفانه ... وقتی وب سایت رو طراحی کردم و روی هاست آپلود شد حقوق رو ندادن و خبری از قرارداد نبود که مدیر فنی شرکت گفت خداحافظ و نه پولی بهم پرداخت کردن و نه دیگه جواب تلفن دادن ... یادمه اون زمان که اونجا بودم چون شرکت مشکل مالی داشت الکی مدیر یکی از بخش های خدمات اینترنتی شون یک شر و دعوا الکی راه انداختن و نزدیک 10 تا از پرسنل رو شب عیدی اخراج کردن که حقوق و بیمه و بقیه مطالبات رو آخر سالی پرداخت نکنن. من این مجموعه رو به خدا واگذار کردم همین !

فرهیختگان جوان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۳۰ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس وب

این شرکت جو خیلی بدی داره و کاملا شبیه به پادگان می مونه !!! آقایان اجازه پوشیدن تیشرت و شلوار جین ندارن و اگر بپوشی باید منتظر جریمه و اخراج باشی رنج حقوق بسیار پایین و در قبال دوزار حقوق اندازه یه کامیون باید کار کنی و کلی جنگ اعصاب و استرس رو تحمل کنی اگرم شاکی بشی و به مدیر بگی میره برو طبقه اول استعفا بده , خدافظ اگر دنبال دردسر و کار تو محیط خشک دارید بسم الله

ايسيكو
خودروسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

شركت ايسيكو يكي از شركت هاي زيرمجموعه ايرانخودرو مي باشد. كه ارائه دهنده خدمات صنعتي مثل حمل و نقل (حمل قطعه،پالت،محصول و بدنه)، تهيه توزيع غذا، اياب و ذهاب و ... براي گروه ايرانخودرو مي باشد. رويكرد شركت كاهش تنوع خدمت و حركت بسمت حوزه حمل و نقل و لجستيك مي باشد. كار در شركت ايسيكو در حوزه نرم افزار باعث آشنايي با انواع بيزينس ها و فرآيندهاي مرتبط با كارخانه و صنعت خودرويي مي شود. تنوع خدمات و ارتباط با مديريت هاي اجرايي گوناگون موجب پختگي در حوزه تحليل و طراحي نرم افزار را براي برنامه نويسان به ارمغان مي آورد. پرداخت به موقع حقوق، داشتن انواع تسهيلات مثل وام، سرويس رايگان، ناهار، پزشك سازماني، سالن هاي ورزشي ازجمله تسهيلات اين سازمان مي باشد. البته چالش هاي زيادي نيز دارد كار با حجم بالاي اطلاعات و اتصال زير سيستم هاي مختلف به هم تغييرمداوم فرآيندهاي سابق و اعمال تغييرات در سيستم از جمله اين چالش هاست. از ديگر چالش ها عدم بروز بودن تكنولوژي هاي استفاده شده مي باشد چراكه ده ها نرم افزار با تكنولوژي هاي قديمي تر نوشته شده و امكان آپديت و بروزرساني عملا سخت و وقتگير مي باشد. تغيير مديريت دوره اي و عدم ارزيابي صحيح جهت اعطاي سمت هاي مديريتي (مدير، ريس، مسئول) به پرسنل موجب نارضايتي ساير پرسنل مي باشد.

اطلس رایا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۸ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

تجربه چند ماه فعالیتم در اطلس رایا باعث شد که به مشاور احتیاج پیدا کنم! ماهیت کار فروش تلفنی نیاز به روحیه خوب و اعصاب آروم داره. متاسفانه توی اطلس رایا از هر نظر تحت فشار بودیم. به لحاظ مالی قراردادهای مبهم بسته می‌شد که در نهایت باعث شد همه کارمندهای شیفت 2 استعفا بدن و عملا شیفت دوم اطلس رایا تعطیل بشه. همه جای شرکت دوربین بود و حتی در حد یک سیگار کشیدن هم اجازه نداشتیم که میزمون رو ترک کنیم. بزرگترین مشکل اطلس رایا مدیریت فوق العاده غیرحرفه ای و ضعیف مجموعه بود. در حدی که به جرات میشه گفت همه ازش متنفر بودن. شرکت هرروز داشت بزرگتر میشد ولی حقوق و پاداش کارمندها کمتر میشد!!!! با این وجود همه این عوامل رو میشد یه جوری تحمل کرد اما محصولات بی کیفیتی که میفروختیم رو نه! صراحتا بهمون میگفتن به مشتری دروغ بگیم. محصولات مجوزهایی که ادعا میکردن دارن رو نداشتن و واقعا بی کیفیت و گرون بودن. متاسفانه اطلس رایا ازمون میخواست به هر قیمتی که شده این محصول رو به هرکسی بفروشیم.

میاره
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی·۲۵ مهر ۱۳۹۸
۱.۰
کارشناس پشتیبانی

من 6 ماه توی این شرکت کار کردم. جلسات هفتگی تیم مدیریت با فضای خیلی غیر حرفه ای با صدای بلند خنده ها و شوخی های نامناسب، تمسخر کردن مشتریان و رستوران دارها، تمسخر موتور سواران و برخورد های توهین آمیز با آنها در قسمت قرارداد بستن چه با رستوران چه با موتور سوار فوق العاده خلاف واقع صحبت میکنن و به نوعی سر طرف کلاه میزارن و یا وعده های واهی میدن. که بعد از چند ماه طرف قرارداد متوجه دروغهاشون میشد و ابراز نارضایتی شدید و در نهایت لغو قرارداد. نیروی انسانی بسیار کم جذب میکنن و با کمترین سطح حقوق. پوریا حسینی و امیر علاقه مندان هم از جمله مدیران این شرکت هستن که وظیفه ای جز اذیت و آزار موتورسواران و کارمندها ندارن

ترجمیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۲ مهر ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

ترجمیک خیلی شرکت صمیمی و خوبی هست برای کار. مخصوصا پیشرفت شرکت رو میشه روزانه دید. اعضا خیلی با هم صمیمی هستن و عمیقا متعهد هستن کار رو ببرن جلو. تنها مشکلی که میشه به ترجمیک نسبت داد، ساعات کار زیادتر از قانون کار هست که تا حدی ممکنه بعضیا نپسندن ولی در کنار جو رو به پیشرفت شرکت میشه باهاش کنار اومد. یه مزیت مهم ترجمیک توزیع مستقیم درآمد شرکت به صورت ماهانه بین همکاراست

گروه حصین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۲ مهر ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس بک اند

من به مدت 3 سال در حصین کار کردم(شرکت نوین تلکام) یکی از بهترین شرکت های بود که توش کار می کردم از نظر رابطه ی خوبی که بین همکاران و مدیران بود،همیشه این حس رو داشتم که مدیرم پشتم هست حتی تو بدترین اتفاق های که ممکن بود چه تو کار چه شخصی برام رخ بده، حصین در بعضی مسائل مشکلاتی داشت ولی به صورت کلی من واقعا این شرکت و دوست دارم و با این که از این شرکت رفتم ولی با اختلاف یکی از بهترین شرکت های که (از نظر فنی) داخلش کار کردم. البته هر شرکتی ضعف های داره و به نظر من ضعف حصین بحث فنی برنامه نویسی بود. که البته اواخر خروج من رو به بهبود بود.و امیدوارم این مورد هم موفق به اصلاح شده باشن

اسنپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۱ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

اسنپ به جرأت یکی از بهترین محیط‌های کاری ایران رو داره. جو بسیار مثبتی که بین افراد برقراره و تعادل کار و زندگی باعث میشه کار توی اسنپ تجربه واقعا جذابی باشه. استفاده از بهترین تکنولوژی‌ها یکی دیگه از مزایای حضور در اسنپ و جای رشد بسیاری رو برای افراد داره. کار با افراد حرفه‌ای یکی دیگه از مزایای حضور در اسنپه. همچنین حساسیت رو کیفیت نرم افزار تولید شده باعث میشه که بعد از مدتی کار در اسنپ از شما یک برنامه‌نویس خبره ساخته بشه. به طور کلی کمتر شرکتی محیط کاری، امکانات و فضای رشد اسنپ رو داره.

فناپ سافت - پروژه میدکو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۱ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

سلام من مدت 3 ماه در اين شركت كار كردم محيط كاري شيك و كامپيوتر هاي آل اين وان بروز تو اين شركت استفاده ميشه، امكاناتي نظير صبحانه،ناهار، دسر ، ميوه ، پذيرايي بيسكويت ، نسكافه و چايي براي پرسنل وجود داره. از امكانات ورزشي وجود سالن ورزش در محل كار، جكوزي و اتاق بازي شامل (گيم، فوتبال دستي، بازي فكري،كيسه بوكس،كتابخانه) ميشه نام برد. ميشه در ساعت كاري يكي دوباري به اتاق بازي رفت و بعد از تايم كاري به سالن ورزش رفت و جز ساعات كاري محسوب ميشه. سرويس رايگان رفت و برگشت از تهران به پرديس وجود داره. برگزاري تولدهاي ماهانه مرسوم هست. مديران و روساي شركت پرسنل قديمي شركت در پروژه هاي ماقبل هستند. سطح سوادي بدي هم ندارند. پروژه ها داراي تيم تحليل، توسعه و تست جدا هستند. با اسكرام مديريت ميشين. يكي از معايب بزرگ شركت استفاده از زير ساخت بومي هست كه كار برنامه نويس رو سخت ميكنه و اطلاعاتي من باب سمپل يا آموزش بجز وبلاگ خود شركت در دسترس نيست و عملا نميشه با مطالعه دانش خود رو بالا برد و اين روي اعصاب هست. نرم افزار زير ساخت معمولا باگ داره و در حين تغيير باعث دوباره كاري توسعه دهنده ميشه. سطح حقوق براي تازه كارها زياد بالا نيست ولي اگه سطح بالايي داشته باشي و بتوني براي بقيه تيم نقش ليدر رو بازي كني قابل مذاكره و افزايش هست. كلاس هاي آموزشي نظير اجايل،زبان انگليسي بسته به نياز شركت گهگاه برگزار ميشه. تو شركت تيم هاي خارجي مثلا تيم نظارتي كره اي وجود داره كه باعث ميشه كيفيت نرم افزار خروجي بد نباشه. ساعت كاري شناور هست و ميشه صبح ها ديرتر اومد و عصر ديرتر رفت

عصر فناوری دانش
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۰ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس

۱- تجربه برنامه نویسی بدون اینترنت: شما به عنوان برنامه نویس دسترسی به اینترنت ندارید. چون ممکنه کدا رو بدزدین! 2- دور زدن قوانین کار: برای شما بیمه پایه رد میشه و قراردادتون حقوق پایه ثبت میشه. بقیه حقوقتون رو تو پاکت میدن تا مالیات و بیمه رو دور بزنن. ۳- عدم امکان ارتقا شغلی: تو این شرکت ارتقا شغلی تعریف نشده است. بعد از چند سال همیشه همونی هستی که از اول بودی. ۴- عدم وجود دانش کافی: ابزار شما برای توسعه نرم افزار فقط ادیتوره. گیت و ci/cd و ... همه کشک. ۵- ساعت شناور نداره. ۶- حقوق خیلی پایین

تدبیر کیش ویرا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۲۰ مهر ۱۳۹۸
۱.۰
کارآموز

رفتم مصاحبه شرکت تدبیر کیش ویرا و 2 مرحله باهام مصاحبه کردن و به مدیرعامل شرکت گفتم که نیمه وقت یه جا کار میکنم چون هیچ درآمدی ندارم و نیمه وقت میام پیش شما و کارآموزی میکنم . 1 هفته که توی این شرکت مشغول شدم مدیرشون گفت که پیشنهاد کار تمام وقت براتون دارم و میتونم ماهی 1 میلیون و 800 بهتون بدم منم خیلی خوشحال بودم از اینکه میتونم توی یه شرکت نرم افزاری برنامه نویسی کنم و از کار قبلیم کامل اومدم بیرون و هیمنجا موندم . اولش واقعا خوشحال بودم ولی بعد از یکی دو هفته دیدم که از 9 صبح تا 19:30 دارم کار میکنم و پنجشنبه ها هم از 9 صبح تا 19:30 دارم کار میکنم ولی چون داشتم پیشرفت میکردم مشکلی نداشتم. یه روز پنجشنبه به مسئول منابع انسانی گفتم که اضافه کارم رو حساب کنین و قرارداد هم باهام ببندین (طبق قولی که خودشون داده بودن) اما متاسفانه ایشون خیلی ناراحت شدن و به مدیر عامل شرکت انتقال دادن و گفتن از شنبه دیگه نیا سرکار . فقط و فقط به دلیل اینکه حقمو خواستم از کار بیکار شدم و هنوزم دنبال کارم اما به یاری خدا کارم پیدا میکنم . متاسفانه شرکت تدبیر کیش ویرا هم از نیرو زیاد کار میکشه هم اینکه اگه حقتو بخوای قطعا اخراج میشی . تجربه بسیار بدی از این شرکت و مدیرشون داشتم امیدوارم برای کسی دیگه پیش نیاد .

درسا رسانه هوشمند
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس c#·۱۹ مهر ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس c#

در شرکت درسا رسانه هوشمند محصولی در رابطه با مدیریت اطلاعات پروژه (PMIS)تولید شده، محصولی با تکنولوژی Windows form ، محصولی با ساختاری مربوط به پانزده سال پیش، محصولی بزرگ و نیازمند رسیدگی مداوم تا این مرحله دلیل استخدام یک توسعه دهنده نرم افزار مشخص و اشکالی مشاهده نشد، در زمان آغاز بکار مدیریت عامل قراری با بنده هماهنگ نمود و همکاری آغاز شد ، اما پس از گذشت 3 ماه عدم پایبندی به تعهدات از سوی شرکت آغاز شد، نیروهای شرکت شروع به ترک شرکت کردند و تنها عکس العمل شرکت تصفیه چندماهه با این همکاران بود، بنده هم پس از ده ماه از پیگیری قرار روز اول با شرکت نا امید شدم و شرکت را ترک نمودم نکته جالب در عدم پایبندی مدیر عامل این شرکت ، اعلام اشتباه محاسباتی وی در روز اول بود و به بنده گفت : این اشتباه نباید ادامه پیدا کند. نکته حائز اهمیت پی بردن وی به این به ظاهر اشتباه ، پس از گذشت هفت ماه از آغاز همکاری بود، در نهایت پس از نقض تعهدات بیشتر از سوی وی از حقوق ماه اخرم هم چشم پوشی کردم و بدون توجه به راهنمایی همکاران سابق ، بدون شکایت به تامین اجتماعی ، همکاری را خاتمه دادم نکته و درسی که از این اتفاقات برای بنده و همکارانم که در هرکجا هستند، وجود دارد اینست که به عنوان و برند شرکت ها اعتماد صد درصدی نداشته باشند بلکه حتما تحقیق لازم از همکاران دیگری که در آن شرکت هستند یا آنرا ترک نموده اند ، به عمل بیاورند یاد جمله معروفی افتادم کارمندان رییس خود را ترک میکنند ، نه محل کار خود را سعی کنید در محلی باشید که قدر تخصص و دستاوردهایتان برای مجموعه را بدانند موفق باشید

آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

محیط بد این شرکت از اولین روز تو ذوق می زد. دعوا بین واحدها، جنگ قدرت، ساختار سلسله مراتبی، ... نیروها تند تند عوض می‌شدند و می‌رفتند. همینطور بدقولی در پرداخت حقوق وجود داشت.

بیمه
محیط غمگین
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
تسکولو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

محیط کاری سرد و خشک، عدم پرداخت به موقع حقوق (حتی بعضی از دوستان یک سال حقوق نگرفته بودند)

cons: محیط سرد و خشک
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
مشکلات مالی شرکت
محیط سرد و خشک
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
مشکلات مالی شرکت
مهر رایانه تحریر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

بزرگترین مشکل این شرکت ، مدیریت به شدت ضعیف و دهان بین بود .حقوق ها به موقع پرداخت نمیشد . به حرفهایی که زده میشد متعهد نبودن

نوشیدنی رایگان
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق