وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۳۲۵ از ۳۳۲
شایگان مهر آپادانا
معماری و عمران · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ شهریور ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

امنیت شغلی در شایگان وجود ندارد پرداخت حقوق با 3 ماه تاخیر و اگر هم اعتراض کنی میندازنت بیرون میگن برو شکایت کن همین الان 5 تا پرونده از طرف فقط کارکنان دفتر مرکزی تو اداری کار پل کالج دارد شهرستان‌ بماند

cons: مدیریت بی ثبات
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
مشکلات مالی شرکت
مدیریت بی ثبات
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
مشکلات مالی شرکت
مهندسی نرم افزار رایورز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مشاور و کارشناس·۶ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
مشاور و کارشناس

شرکت خیلی خوبیه تنها اشکالش لختی در انطباق با تکنولوژی های روز و همچنین به دلیل بالا بودن میانگین سنی مدیران ارشد تصمیمات با بی حوصلگی انجام میگیره ضمنا روش مدیریت شرکت رو در سطح کلان نپسندیدم

cons:
rate: 2.2
توسعه زیرساخت ویرا افزار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۶ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس اندروید

تجربه ی کاری من در شرکت اینترنت اشیا ویراافزار در کنار افراد با تجربه ی شرکت و نقش من به عنوان اندروید کار تجربه ی فوق العاده ای بود نه تنها برنامه ی کاری منعطف همچنین یادگیری چیز های جدید در مورد اینترنت اشیا و تعامل اینترنت و اشیا.

راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۵ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس اندروید

کارینا یک شرکت خوب با نیروهای کار پرانرژی و باانگیزه هست که من در اون شرکت بسیار رشد کردم و با آدمای فوق‌العاده‌ای آشنا شدم و بسیار از تجربه کاریم در اونجا راضی هستم. البته مدیریت ضعیف و تک بعدی شرکت باعث شد که مشکلات مالی زیادی برای اون پیش بیاد و نیروهای زیادی رو تعدیل کردن که امیدوارم مشکلات برطرف بشن و با ایده‌های جدید و نوآوری به موفقیت‌های بزرگ برسه.

کافه بازار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·DevOps·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
DevOps

اولین جایی هست که به طور واضح حرف کلام در مدیریت خیلی به هم نزدیکه. تعادل کار و زندگی بسیار خوب هست و وقتی کار تمام می شه، واقعا تمام می شه و می تونی با ذهن آزاد از بقیه زندگیت استفاده کنی.

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
صبحانه رایگان
تیم جوان و با انگیزه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 3.7
اسنپ باکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

سوییچ دائمی تسک، نداشتن زمان کاری (پنج شنبه جمعه، ساعت ۱۱ شب همش را مدیریت میاره تو زمان کاری) علاقه ای به پیشبرد بر مبنای برنامه ندارن چون وسواس در نیرو گرفتن دارن، کنار یک تیم عالی هستی. فکر کنم در کنار حقوق خوب این تنها مزیت دیگه ای باشه که داره

سایت اینترنتی دیوار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

بهترین محیط کاری که میشه تجربه کرد

بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
صبحانه رایگان
تیم حرفه ای
بازی رایانه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 3.9
آروان کلاد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

شرکتی نیست که بتونم به کسی پیشنهادش کنم مگر اینکه اولین تجربه کاری شما باشد

بیمه تکمیلی
همکاری با بهترین ها
ناهار رایگان
تیم جوان و با انگیزه
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
ساعت کاری بالا
عدم امکان استراحت بین کار
پرداخت اول کیش (جیرینگ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
Full Stack

متاسفانه تیم مدیریت قبلی که پنج سال در این شرکت بودن فاقد تجربه، بسیار باندباز، دائم مشکوک و عاشق کارمندهای پاچه خوار بودند. شرکت هیچ پیشرفتی که نداشت هیچ هیچگونه پیشرفت برای کارمندانش قائل نبود. پاداش ها به نحو تبعیض آمیزی تقسیم می شد و خدماتی ها و نگهبان ها از بیمه تکمیلی و مزایا برخوردار نبودند. منابع انسانی فقط واحدی برای کنترل کارمندها از دوربین، قطع کردن اضافه کاری ها و ندادن آنکال و حق ماموریت بود. در ابتدای ورود قول ها وعده هایی می دادند که به هیچ کودوم عمل نمی شد. همه چیز سلیقه ای و محفلی تعیین می شد. سطح حقوق و مزایا به طرز بی رحمانه ای پایین بود. از مرداد ۹۸ تیم جدید مدیریتی اومده که امیدوارم این جهنم رو یه ذره جای بهتری بکنه. متاسفانه جیرینگ فقط یه برند خوشگله و پشتش هیچ چیزی نیست.

بهسازان ملت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح رابط کاربری·۱ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
طراح رابط کاربری

هنوز بعد 10 سال اینجام

کادو تولد 2500000 و پرداخت به مناسبتهای ملی مذهبی
پاداش بیش از حد
بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
ناهار رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 5.0
داده کاوان هوشمند توسن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس بک اند

بهترین تجربه کاری را در این شرکت تجربه کردم. محیط بسیار صمیمی، همکاران دلسوز، مدیریت عالی. جّوِ شرکت واقعا جامعه دوستانه یی هست و امکانِ پیشرفت هم خیلی وجود داره. اگر بهترین شرکتِ ایرانی برای کار نباشه، کمتر از دومین بهترین هم نیست. همهٔ اینها هم نتیجه مدیریت بی‌نظیری هست که در این شرکت وجود داره و دقتی که در انتخاب بهترین گزینه‌ها انجام میدهند. من این شرکت را به بهترین‌ها پیشنهاد میدهم

اسنپ باکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

بدترین چیزی که توی اسنپ باکس وجود داره مدیریت بسیار ضعیف و ناکارآمد شرکت هست. تصمیم گیری های مدیریتی کاملا بی ثبات و باری به هر جهت هست، به عنوان مثال فقط در چند ماه گذشته مکان فیزیکی تیم فنی چندین دفعه عوض شده. آشوب در تمام زمینه ها وجود داره. افراد خبره رو با حقوق بالا استخدام میکنن و انتظار انجام هر کاری رو ازشون دارن. تصور مدیریت اینه که حقوق بالا میدیم و زندگی افراد رو می‌خریم. اغلب بچه های فنی تا ۷ و ۸ مجبورن شرکت باشن علاوه بر این در موارد زیادی مجبورن از خانه هم کار کنن. اگر قصد همکاری فنی با اسنپ باکس رو دارین حتما قبلش با بچه های فنی ش یه صحبت بکنید.

هفت گرگ و هفت آسمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

عمیقا امیدوارم که در زمان نوشتن این نظر این شرکت به کل منحل شده باشه، اما اگر دوست دارید دزدهای واقعی رو از نزدیک ببینید توصیه میکنم حتما وارد این شرکت بشید، چندماهی رایگان کار کنید و در نهایت با یک تهمت و کلی دعوا و اعصاب خوردی و البته حق و حقوقی که تماما پاایمال میشن از شرکت خارج بشید البته اگر خوش شانس باشید و از اموال شخصی خودتون چیزی گرو گرفته نشه :)

داده کاوان هوشمند توسن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

شرکت داده‌کاوان یکی از بهترین شرکت‌هایی هست که تجربه همکاری داشتم. مدیریت بسیار خوبه. شرکت همیشه کارمندان رو در اولویت اول قرار میده. استانداردهای کاری داده‌کاوان از نظر کاری یکی از بالاترین‌ها در کشور هست. به همین خاطر نرم‌افزارهایی که تولید می‌کنند هیچ رقیبی در کشور نداره و اخیراً صادرات هم می‌کنند. همیشه از فناوری‌های مدرن استفاده میشه و از شما انتظار میره در سطح کیفی بسیار بالایی کار تحویل بدید. در عین حال فرصت‌های آموزشی حین کار هم فراهم هست. در کل شرکت بسیار منظم و سازگار هست. با این حال فرهنگ کاری سنتی باقی مونده (شامل مدیریت منابع انسانی به سبک قدیمی و شناوری ساعت ناکافی). چند سال پیش کلی مشکلات مالی داشتند که از سال ۹۴ تکرار نشد. این مشکلات باعث دیرکرد پرداختی گاهی به مدت یک ماه شد. از نکات منفی دیگهٔ داده‌کاوان اینه که حقوق شروع به کار پایین هست. با این حال یک نکتهٔ مثبت اینه که حقوق و مزایا براساس ارزیابی فنی بالا میره.

شتابدهنده فارابی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس وب

رفت و امد کاملا در اختیار خود شخص، بنده رو به عنوان فرانت اند بر روی یک پروژه استارت اپی استخدام کردند و بعد از سه ماه فعالیت و امروز و فردا کردن جهت واریز حقوق در نهایت اعلام کردن پروژه ای که کار میکنین کنسل شده و پرداختی صورت نگرفت و در جواب گفتن شما باید از صاحب ایده استارت اپ حق و حقوقت رو دریافت کنی، کلا فقط برای کانال و باند بازی راه اندازی شده و بجز چای هیچی در اختیار نیرو ها نمیذارن.

زرسیما آرا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

یک شرکت در حوزه واردات و توزیع است و در نتیجه شرایط مالی برای کارکنان فروش خوبه و برای بقیه هیچ مزایایی در نظر گرفته نمی شود. محیط کاری اوپن آفیس و مدرنی دارد. مدیریت بر عکس ظاهر بسیار طرز تفکر سنتی دارد.

اهمیت به دیزاین
کار در محیط مطبوع و به روز
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
مشکلات مالی شرکت
ایران دوستان
گردشگری و هتل ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

من چند سال در شرکت ایران دوستان کار می کردم. بر خلاف صحبتی که ابتدای استخدام با مدیر بخش داشتم حقوق من متناسب با پیشرفت کاری و حجم کاری تغییری نکرد. حجم کار بالا بود و پرداختی منصفانه نبود. متاسفانه حاشیه های شرکت آنقدر زیاد بود که فرصتی برای پیشرفت کاری باقی نمی گذاشت. بعلاوه، ارتقا درجه بر اساس شایستگی فرد و یا پیشرفت شغلی صورت نمی گرفت و تنها به واسطه ارتباطات و آشنایی با مدیران شرکت بود که فردی با تحصیلات کاملا غیر مرتبط می توانست مدیر بخشی شود که هیچ سنخیتی با دانش و تجربه او نداشت. با اینکه ایران دوستان شرکت به ظاهر موفقی است اما شرایط روحی بسیار بدی برای کارمندان فراهم می کند و ناخواسته کارمندان هر بخش درگیر رقابت های ناسالم بین مدیران بخش های مختلف می شوند. بعلاوه، مدیریت اصلی شرکت به تبادل نظر با کارمندان علاقه ای نداشته و معیار سنجش ایشان نسبت به عملکرد کارمندان به نظرات مدیران هر بخش بستگی دارد. در نتیجه اگر مدیر بخشی بر اساس سلیقه شخصی با کارمندش مشکلی داشته باشد یا سطح دانش او را بیشتر از خود بداند، می تواند به راحتی اوضاع را جوری جلوه دهد که به اخراج یا استعفای آن کارمند منجر شود. من پس از چند سال همکاری از شرکت استعفا دادم اما بابت آخرین روزهای کاری با من تسویه حساب نکردند. سفته 10 میلیونی را نیز که در شرکت بابت حسن انجام کار به امانت گذاشته بودم تا 6 ماه بعد از قطع همکاری به من پس ندادند! با توجه به تجربه کاری خود در شرکت مذکور، حتی اگر حقوق و مزایای شرکت تغییری کند باز از نظر محیطی و شرایط کاری این شرکت را به کارجویان توصیه نمی کنم.

اطلاعات فناوری جهانی پارس (اینفوتک)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

بیش از چهار سال اونجا بودم، خیلی چیزا یاد گرفتم. مدیریت به شدت ضعیف بود و مدام پروژه های بی سر و ته و بدون سرانجام رو شروع می کرد. بلندپروازی هایی که تماما با شکست مواجه می شد و عملا خروجی ملموسی در روزمه ات نمی دیدی (اگر چه در راستای این بلندپروازی های رنگارنگ تکنولوژی ها و چیزهای مختلفی یاد می گرفتی) دوستان خیلی خوبی اونجا داشتم. جو خیلی خوب بود (البته تیمهای مختلفی داشت و هر تیم جو خودش رو داشت) متاسفانه حقوق ها پرداخت نمی شد. بعضا تا 3-4 ماه تاخیر در پرداخت هم داشتیم. آخر هم حقوق یکی دو ماه را می دادند و یکی دو ماه طلبمان باقی می ماند تا چند ماه بعد. اکثر قدیمیهای شرکت یا به خاطر پرداخت نامنظم حقوق یا اختلاف با مدیریت از شرکت رفتند. امیدوارم اوضاعش بهتر بشه. خاطرات خوبی داشتم اونجا. برای همه بچه های اینفوتک آرزوی موفقیت دارم.

شایگان مهر آپادانا
معماری و عمران · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ شهریور ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

امنیت شغلی در شایگان وجود ندارد پرداخت حقوق با 3 ماه تاخیر و اگر هم اعتراض کنی میندازنت بیرون میگن برو شکایت کن همین الان 5 تا پرونده از طرف فقط کارکنان دفتر مرکزی تو اداری کار پل کالج دارد شهرستان‌ بماند

cons: مدیریت بی ثبات
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
مشکلات مالی شرکت
مدیریت بی ثبات
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
مشکلات مالی شرکت
مهندسی نرم افزار رایورز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مشاور و کارشناس·۶ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
مشاور و کارشناس

شرکت خیلی خوبیه تنها اشکالش لختی در انطباق با تکنولوژی های روز و همچنین به دلیل بالا بودن میانگین سنی مدیران ارشد تصمیمات با بی حوصلگی انجام میگیره ضمنا روش مدیریت شرکت رو در سطح کلان نپسندیدم

cons:
rate: 2.2
توسعه زیرساخت ویرا افزار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۶ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس اندروید

تجربه ی کاری من در شرکت اینترنت اشیا ویراافزار در کنار افراد با تجربه ی شرکت و نقش من به عنوان اندروید کار تجربه ی فوق العاده ای بود نه تنها برنامه ی کاری منعطف همچنین یادگیری چیز های جدید در مورد اینترنت اشیا و تعامل اینترنت و اشیا.

راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۵ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس اندروید

کارینا یک شرکت خوب با نیروهای کار پرانرژی و باانگیزه هست که من در اون شرکت بسیار رشد کردم و با آدمای فوق‌العاده‌ای آشنا شدم و بسیار از تجربه کاریم در اونجا راضی هستم. البته مدیریت ضعیف و تک بعدی شرکت باعث شد که مشکلات مالی زیادی برای اون پیش بیاد و نیروهای زیادی رو تعدیل کردن که امیدوارم مشکلات برطرف بشن و با ایده‌های جدید و نوآوری به موفقیت‌های بزرگ برسه.

کافه بازار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·DevOps·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
DevOps

اولین جایی هست که به طور واضح حرف کلام در مدیریت خیلی به هم نزدیکه. تعادل کار و زندگی بسیار خوب هست و وقتی کار تمام می شه، واقعا تمام می شه و می تونی با ذهن آزاد از بقیه زندگیت استفاده کنی.

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
صبحانه رایگان
تیم جوان و با انگیزه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 3.7
اسنپ باکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

سوییچ دائمی تسک، نداشتن زمان کاری (پنج شنبه جمعه، ساعت ۱۱ شب همش را مدیریت میاره تو زمان کاری) علاقه ای به پیشبرد بر مبنای برنامه ندارن چون وسواس در نیرو گرفتن دارن، کنار یک تیم عالی هستی. فکر کنم در کنار حقوق خوب این تنها مزیت دیگه ای باشه که داره

سایت اینترنتی دیوار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

بهترین محیط کاری که میشه تجربه کرد

بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
صبحانه رایگان
تیم حرفه ای
بازی رایانه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 3.9
آروان کلاد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

شرکتی نیست که بتونم به کسی پیشنهادش کنم مگر اینکه اولین تجربه کاری شما باشد

بیمه تکمیلی
همکاری با بهترین ها
ناهار رایگان
تیم جوان و با انگیزه
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
ساعت کاری بالا
عدم امکان استراحت بین کار
پرداخت اول کیش (جیرینگ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
Full Stack

متاسفانه تیم مدیریت قبلی که پنج سال در این شرکت بودن فاقد تجربه، بسیار باندباز، دائم مشکوک و عاشق کارمندهای پاچه خوار بودند. شرکت هیچ پیشرفتی که نداشت هیچ هیچگونه پیشرفت برای کارمندانش قائل نبود. پاداش ها به نحو تبعیض آمیزی تقسیم می شد و خدماتی ها و نگهبان ها از بیمه تکمیلی و مزایا برخوردار نبودند. منابع انسانی فقط واحدی برای کنترل کارمندها از دوربین، قطع کردن اضافه کاری ها و ندادن آنکال و حق ماموریت بود. در ابتدای ورود قول ها وعده هایی می دادند که به هیچ کودوم عمل نمی شد. همه چیز سلیقه ای و محفلی تعیین می شد. سطح حقوق و مزایا به طرز بی رحمانه ای پایین بود. از مرداد ۹۸ تیم جدید مدیریتی اومده که امیدوارم این جهنم رو یه ذره جای بهتری بکنه. متاسفانه جیرینگ فقط یه برند خوشگله و پشتش هیچ چیزی نیست.

بهسازان ملت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح رابط کاربری·۱ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
طراح رابط کاربری

هنوز بعد 10 سال اینجام

کادو تولد 2500000 و پرداخت به مناسبتهای ملی مذهبی
پاداش بیش از حد
بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
ناهار رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 5.0
داده کاوان هوشمند توسن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس بک اند

بهترین تجربه کاری را در این شرکت تجربه کردم. محیط بسیار صمیمی، همکاران دلسوز، مدیریت عالی. جّوِ شرکت واقعا جامعه دوستانه یی هست و امکانِ پیشرفت هم خیلی وجود داره. اگر بهترین شرکتِ ایرانی برای کار نباشه، کمتر از دومین بهترین هم نیست. همهٔ اینها هم نتیجه مدیریت بی‌نظیری هست که در این شرکت وجود داره و دقتی که در انتخاب بهترین گزینه‌ها انجام میدهند. من این شرکت را به بهترین‌ها پیشنهاد میدهم

اسنپ باکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

بدترین چیزی که توی اسنپ باکس وجود داره مدیریت بسیار ضعیف و ناکارآمد شرکت هست. تصمیم گیری های مدیریتی کاملا بی ثبات و باری به هر جهت هست، به عنوان مثال فقط در چند ماه گذشته مکان فیزیکی تیم فنی چندین دفعه عوض شده. آشوب در تمام زمینه ها وجود داره. افراد خبره رو با حقوق بالا استخدام میکنن و انتظار انجام هر کاری رو ازشون دارن. تصور مدیریت اینه که حقوق بالا میدیم و زندگی افراد رو می‌خریم. اغلب بچه های فنی تا ۷ و ۸ مجبورن شرکت باشن علاوه بر این در موارد زیادی مجبورن از خانه هم کار کنن. اگر قصد همکاری فنی با اسنپ باکس رو دارین حتما قبلش با بچه های فنی ش یه صحبت بکنید.

هفت گرگ و هفت آسمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

عمیقا امیدوارم که در زمان نوشتن این نظر این شرکت به کل منحل شده باشه، اما اگر دوست دارید دزدهای واقعی رو از نزدیک ببینید توصیه میکنم حتما وارد این شرکت بشید، چندماهی رایگان کار کنید و در نهایت با یک تهمت و کلی دعوا و اعصاب خوردی و البته حق و حقوقی که تماما پاایمال میشن از شرکت خارج بشید البته اگر خوش شانس باشید و از اموال شخصی خودتون چیزی گرو گرفته نشه :)

داده کاوان هوشمند توسن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

شرکت داده‌کاوان یکی از بهترین شرکت‌هایی هست که تجربه همکاری داشتم. مدیریت بسیار خوبه. شرکت همیشه کارمندان رو در اولویت اول قرار میده. استانداردهای کاری داده‌کاوان از نظر کاری یکی از بالاترین‌ها در کشور هست. به همین خاطر نرم‌افزارهایی که تولید می‌کنند هیچ رقیبی در کشور نداره و اخیراً صادرات هم می‌کنند. همیشه از فناوری‌های مدرن استفاده میشه و از شما انتظار میره در سطح کیفی بسیار بالایی کار تحویل بدید. در عین حال فرصت‌های آموزشی حین کار هم فراهم هست. در کل شرکت بسیار منظم و سازگار هست. با این حال فرهنگ کاری سنتی باقی مونده (شامل مدیریت منابع انسانی به سبک قدیمی و شناوری ساعت ناکافی). چند سال پیش کلی مشکلات مالی داشتند که از سال ۹۴ تکرار نشد. این مشکلات باعث دیرکرد پرداختی گاهی به مدت یک ماه شد. از نکات منفی دیگهٔ داده‌کاوان اینه که حقوق شروع به کار پایین هست. با این حال یک نکتهٔ مثبت اینه که حقوق و مزایا براساس ارزیابی فنی بالا میره.

شتابدهنده فارابی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس وب

رفت و امد کاملا در اختیار خود شخص، بنده رو به عنوان فرانت اند بر روی یک پروژه استارت اپی استخدام کردند و بعد از سه ماه فعالیت و امروز و فردا کردن جهت واریز حقوق در نهایت اعلام کردن پروژه ای که کار میکنین کنسل شده و پرداختی صورت نگرفت و در جواب گفتن شما باید از صاحب ایده استارت اپ حق و حقوقت رو دریافت کنی، کلا فقط برای کانال و باند بازی راه اندازی شده و بجز چای هیچی در اختیار نیرو ها نمیذارن.

زرسیما آرا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

یک شرکت در حوزه واردات و توزیع است و در نتیجه شرایط مالی برای کارکنان فروش خوبه و برای بقیه هیچ مزایایی در نظر گرفته نمی شود. محیط کاری اوپن آفیس و مدرنی دارد. مدیریت بر عکس ظاهر بسیار طرز تفکر سنتی دارد.

اهمیت به دیزاین
کار در محیط مطبوع و به روز
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
مشکلات مالی شرکت
ایران دوستان
گردشگری و هتل ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

من چند سال در شرکت ایران دوستان کار می کردم. بر خلاف صحبتی که ابتدای استخدام با مدیر بخش داشتم حقوق من متناسب با پیشرفت کاری و حجم کاری تغییری نکرد. حجم کار بالا بود و پرداختی منصفانه نبود. متاسفانه حاشیه های شرکت آنقدر زیاد بود که فرصتی برای پیشرفت کاری باقی نمی گذاشت. بعلاوه، ارتقا درجه بر اساس شایستگی فرد و یا پیشرفت شغلی صورت نمی گرفت و تنها به واسطه ارتباطات و آشنایی با مدیران شرکت بود که فردی با تحصیلات کاملا غیر مرتبط می توانست مدیر بخشی شود که هیچ سنخیتی با دانش و تجربه او نداشت. با اینکه ایران دوستان شرکت به ظاهر موفقی است اما شرایط روحی بسیار بدی برای کارمندان فراهم می کند و ناخواسته کارمندان هر بخش درگیر رقابت های ناسالم بین مدیران بخش های مختلف می شوند. بعلاوه، مدیریت اصلی شرکت به تبادل نظر با کارمندان علاقه ای نداشته و معیار سنجش ایشان نسبت به عملکرد کارمندان به نظرات مدیران هر بخش بستگی دارد. در نتیجه اگر مدیر بخشی بر اساس سلیقه شخصی با کارمندش مشکلی داشته باشد یا سطح دانش او را بیشتر از خود بداند، می تواند به راحتی اوضاع را جوری جلوه دهد که به اخراج یا استعفای آن کارمند منجر شود. من پس از چند سال همکاری از شرکت استعفا دادم اما بابت آخرین روزهای کاری با من تسویه حساب نکردند. سفته 10 میلیونی را نیز که در شرکت بابت حسن انجام کار به امانت گذاشته بودم تا 6 ماه بعد از قطع همکاری به من پس ندادند! با توجه به تجربه کاری خود در شرکت مذکور، حتی اگر حقوق و مزایای شرکت تغییری کند باز از نظر محیطی و شرایط کاری این شرکت را به کارجویان توصیه نمی کنم.

اطلاعات فناوری جهانی پارس (اینفوتک)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

بیش از چهار سال اونجا بودم، خیلی چیزا یاد گرفتم. مدیریت به شدت ضعیف بود و مدام پروژه های بی سر و ته و بدون سرانجام رو شروع می کرد. بلندپروازی هایی که تماما با شکست مواجه می شد و عملا خروجی ملموسی در روزمه ات نمی دیدی (اگر چه در راستای این بلندپروازی های رنگارنگ تکنولوژی ها و چیزهای مختلفی یاد می گرفتی) دوستان خیلی خوبی اونجا داشتم. جو خیلی خوب بود (البته تیمهای مختلفی داشت و هر تیم جو خودش رو داشت) متاسفانه حقوق ها پرداخت نمی شد. بعضا تا 3-4 ماه تاخیر در پرداخت هم داشتیم. آخر هم حقوق یکی دو ماه را می دادند و یکی دو ماه طلبمان باقی می ماند تا چند ماه بعد. اکثر قدیمیهای شرکت یا به خاطر پرداخت نامنظم حقوق یا اختلاف با مدیریت از شرکت رفتند. امیدوارم اوضاعش بهتر بشه. خاطرات خوبی داشتم اونجا. برای همه بچه های اینفوتک آرزوی موفقیت دارم.