به نظرم جای مناسبی نیست و اصلا به کارکناش اهمیت نمیدن حقوق دادنشونم اصلا سر وقت نبوده و نیست
آخرین تجربهها
بهتره مدیریت از پست خود استعفا و به شغل معروف دلالی بپردازد چه بسا که بسیار آدمه خصیص ، پر توقع ، مدعی ، متوهم هستند حالا کاری با اینکه حقوق رو تا حدودی خوب میده ، چونه هم میزنه ، به هر حال کاسبه و بی انصاف نباشیم ولی موقع پرداخت کردن بی چاره میکنه آدمو مدعی ، یعنی اصن کاری نداره چی کار کردی ، فقط میخواد کار رو بی منت کنه به دوستان کاملاً توصیه میکنم که تو این شرکت کار نکنن چون قطع به یقین استعفا خواهند داد چه بسا که کارشناس ها در این سیستم حضور داشتند و فرار کردند
لینووا جوان و پر انگیزه است،روی فناوری های جدید کار میکند،طبعا در ابتدای فعالیت یک استارتاپ ممکن است عدم هماهنگی هایی وجود داشته باشد، ولی در کل حضور در محیط این استارتاپ بسیار تجربه ی آموزنده ای بود،بنیانگذاران با تمام وجود تجربه های خود را به اشتراک میگذاشتند.
تجربه کاری من در سیمیا در 2 سال گذشته تجربه پر از احساس خوب، حس رشد و تیم ورک بوده و به نظرم استارتاپی هستش که هر نیرویی که دل بده به بهش رو عاشق خودش میکنه
محیط بسیار حرفه ای و آرام فضایی بر اساس تجربه و دانش مدیرانی باتجربه و حرفه ای درکل که من خیلی راضی بودم و هستم وقتی اینجام درسته اول راهن ولی همین که برنامه دارن مهمه و ایندشون خوب خواهد بود
تنها مزیتی که برای این شرکت میشه در نظر گرفت دانش و سطح فنی است که جای پیشرفت زیاده اما در باقی موارد همه نکات ضعیف محسوب میشه حقوق به صورت ساعت کاری مفید محاسبه میشه و ماهی بوده که حقوق به 200 هزار تومن در ماه رسیده و اینکه اونجا سیستم در اختیار ندارن شما باید با خودت لپتاپ حمل کنی اون هم لپ تاپ شخصی خودت
خیلی جالب بود من با مسائل زیادی روبرو بودم. تا این که با مهندس افشاری اشنا شدم. با هم صحبت کردیم و از وضعیتم گفتم. او هم پیشنهاد داد که مدتی به صورت کاراموز در کنارشان باشم. پذیرفتم و هیچ وقت فکر نمی کردم که جایی شروع به فعالیت کنم که مدیرش تمام اعضا رو جزی از خانوادش ببینه و همون قدر انها رو دوست داشته باشه و از همه نظر کمکشون کنه.
من حدود دو سال با گروه فنی مهندسی فراشبکه نوین در ارتباط بودم، درسته که مقدار حقوق ثابتی که میگرفتم کم بود ولی مهمترین مقوله اخلاق فوق حرفه ای مدیریت و همچنین مهمتر از همه جوان بودن و دانشگاهی بودن مدیر عامل بود که علاوه بر اینکه کار میکردم، بدون کوچکترین مشکلی هر اطلاعاتی داشت را به اشتراک با ما میذاشت. (البته لازم به ذکره که درآمد فقط مختص به حقوق نبود و به صورت پورسانت در تمامی پروژه ها بنده هم سهم داشتم)
به پیشنهاد یکی از آشنایان در این شرکت مشغول به کار شدم. چند نفر دیگر هم همزمان استخدام شدند. شروع کردیم روی یک پروژه نرم افزاری و به خاطر تجربه کاری که داشتم نرم افزار به خوبی تحویل داده شد و رضایت مشتری جلب شد. اما شرکت و بالاخص مدیر آن از دادن حق الزحمه خودداری کردند و هر روز یک چیز جدیدی گفتند تا زمانی که بعد از دو ماه بدون هیچ پرداختی انگار منتظر بودند که بشنوند اینجوری کار نمی کنم و خودشان گفتند خوب نکن. کلا نه اخلاق کاری نه روش همکاری نه تخصص. فقط و فقط زرنگ بازی!
۶ سال در این شرکت کار کردم و تجربیات خیلی خوبی در این شرکت کسب کردم. در مجموع از تجربه کاریم در این شرکت راضی هستم.
تازه تاسیس با نگاهی به آینده
من به شخصه تبریک میگم به اروان با این تبلیغات در فضای مجازیش. اولا گفتن رزومه بفرستید ما در 24 ساعت بهتون خبر میدیم. ------> یک هفته بعد جواب دادن قرار مصاحبه رو خیلی شیک تمیز با کلی قر و فر گذاشتن =====> ایمیلی انجام شد سر ساعت مصاحبه نیومدن بدون هیچ اطلاع قبلی کلا جواب ندادن و دوساعت از وقت منو هدر دادن بعد از 12 ساعت پیام دادن ببخشید جلسه داشتیم یادمون رفت مصاحبه نوشته بودن دو عنوان شغلی داریم برای هرکدوم یک نیرو میخایم زمان مصاحبه از هردوپست شغلی سوال میپرسید و هرکدوم بلد نبودم رو میگفت ما همین رو میخایم. (همون مهارتهایی که نوشته بودن در حد آشنایی) خلاصه بهتون بگم بسیار شواف میکنن و همه چیز اونجا الله بختکی انجام میشه و بسیار بی نظم هستن.
لیمویی قطعا یکی از بهترین جاهایی بوده که من توش کار کردم. احساس خوب، همکاری، صمیمیت و پیشرفت هر روزه
شبکه های کامپیوتری سیستم های نظارت تصویر
پروفایل از جمله شرکت های خوب مشهدیه که در حال حاضر آدمای مستعد زیادیو داخل خودش جذب کرده همون طور که میدونین توی ایران شبکه اجتماعی به معنی واقعی کلمه نداریم و پروفایل داره همه تلاششو میکنه که از این خلأ بزرگ فرصت ایجاد کنه و بشه یکی از بهترین شبکه های اجتماعی ایرانی توی پروفایل زندگی در جریانه و شاید بشه گفت هر روز با چالش های جدیدی روبرو میشیم و دوست داریم همیشه لبه تکنولوژی بمونیم تنها ایرادش از نظر من حقوق کمش نسبت به بقیه شرکت هاست امیدوارم با جذب سرمایه گذار این موضوع حل بشه
من حدود 2 سال در کارینا مشغول به کار بودم، تجربه بسیار خوبی بود. مشکلات خاص خودش را داشت. به نظرم منابع انسانی خیلی هوای نیروها را داشت. و مخصوصا جشنهایی که برگزار میکرد با دل و عشق کار میکرد. مدیر تیممون ضعف مدیریتی داشت. در کل بد نبود. در مجموع کارینا تجربه خیلی خوبی بود.
محیطی صمیمی و پویا که از کار در این شرکت خسته نمی شین . همه برای یک هدف تلاش میکنن و در این راه به همدیگه کمک میکنن . مدیریت راه رو برای استفاده از بهترین تکنولوژیها و متد ها باز گذاشته و به شما کمک میکنه تا درگیر مسائل متفرقه نشین .
پلتفرم هوشمند نیلسو ( شرکت روزنه هوشمند تجارت ) یک محیط عالی و بی نظیر ، چابک ، مملو از شادابی و نشاط ، تخصص گرا ، ایمن ، فاکتورهای انگیزشی ، خواستار پیشرفت عمومی
به شدت فاجعه بود... یک شرکت خصوصی کاملا بیسروته.... فضای شرکت به شدت مسموم بود، دروغ و پاچهخواری یه کار روتین بین خیلی از کارکنان بود. هرکس زیرآب بقیه رو میزد سریعتر مراحل پیشرفت رو طی میکرد. هرکسی که خوشگلتر بود زودتر پیشرفت مینمود...... مدیرعامل یه پسر حداکثر ۳۰ ساله بود که جز تیپ و قیافهاش هیچ کار دیگه ای را نمیتوانست درست انجام بده.... تمام مدیران زیردستی دروغگو و به شدت پاچه خار بودند... نیروهای زبده رو اخراج میکردند که دوستدختراشون یا پارنترهایشان ارتقای مقام پیدا کنند!!!! دورویی و دروغگویی بین تمام کارکنان اونجا به شدت رایج بود..... پرداخت حقوقها اصلا مرتب نبود و هر سه چهارماه یک بار حقوق دوسه ماه رو پرداخت میکردند و همیشه بدهکار بودند، اگه عملا پاچهخواری نمیکردیم هیچ جایی در اون شرکت نداشتی....... نلایقترینها با چاپلوسی شده بودند مدیر بخش خودشون و همین باعث شد که تمام نیروهای خوب رو از دست بدند.......! مدیر یکی از بخشهای آن جزو دروغگو ترینا و از چاپلوسترین های شرکت بود و همیشه توی گزارشهایش تمام کارهاش را بیش از ۱۰۰درصد گزارش میکرد و خوشحال بود که خیلی خفنه و هرکاری کرد که دوست دخترش جزو تعدیل نیروها نباشه و بهترینهای تولید محتوا رو اخراج کرد...... منابع انسانی فاجعه بود و هرکسی که بیشتر چاپلوسی میکرد، بیشتر هوایش را داشتند. تسویه حساب چندماه طول میکشید و نهایتا پس از حذف بخشی از حقوقت، بهت چک میدادند بین ۶ ماه تا یک سال دیگه! بیسروتهترین شرکت موجود در ایران که در زمینهی آیتی و با رانت آمده بالا ولی گاهی در زمینه ویلاسازی در شمال پروژه میگرفتند و گاهی در زمینه تولید غذای ارگانیک که همشان پس از هزینههای بسیار، پروژه نصفه و نیمه رها میشد...... یه شرکت خصوصی که بدتر تر از هر اداره و سازمان دولتی بود! تا فردا میتوانم از مشکلات موجود در اون شرکت حرف بزنم....... به هیچ وجه توی این شرکت کار نکنید........ به هیچ وجه!
خیلی خوب بود ولی حیف مدت همکاری مون کم بود
به نظرم جای مناسبی نیست و اصلا به کارکناش اهمیت نمیدن حقوق دادنشونم اصلا سر وقت نبوده و نیست
بهتره مدیریت از پست خود استعفا و به شغل معروف دلالی بپردازد چه بسا که بسیار آدمه خصیص ، پر توقع ، مدعی ، متوهم هستند حالا کاری با اینکه حقوق رو تا حدودی خوب میده ، چونه هم میزنه ، به هر حال کاسبه و بی انصاف نباشیم ولی موقع پرداخت کردن بی چاره میکنه آدمو مدعی ، یعنی اصن کاری نداره چی کار کردی ، فقط میخواد کار رو بی منت کنه به دوستان کاملاً توصیه میکنم که تو این شرکت کار نکنن چون قطع به یقین استعفا خواهند داد چه بسا که کارشناس ها در این سیستم حضور داشتند و فرار کردند
لینووا جوان و پر انگیزه است،روی فناوری های جدید کار میکند،طبعا در ابتدای فعالیت یک استارتاپ ممکن است عدم هماهنگی هایی وجود داشته باشد، ولی در کل حضور در محیط این استارتاپ بسیار تجربه ی آموزنده ای بود،بنیانگذاران با تمام وجود تجربه های خود را به اشتراک میگذاشتند.
تجربه کاری من در سیمیا در 2 سال گذشته تجربه پر از احساس خوب، حس رشد و تیم ورک بوده و به نظرم استارتاپی هستش که هر نیرویی که دل بده به بهش رو عاشق خودش میکنه
محیط بسیار حرفه ای و آرام فضایی بر اساس تجربه و دانش مدیرانی باتجربه و حرفه ای درکل که من خیلی راضی بودم و هستم وقتی اینجام درسته اول راهن ولی همین که برنامه دارن مهمه و ایندشون خوب خواهد بود
تنها مزیتی که برای این شرکت میشه در نظر گرفت دانش و سطح فنی است که جای پیشرفت زیاده اما در باقی موارد همه نکات ضعیف محسوب میشه حقوق به صورت ساعت کاری مفید محاسبه میشه و ماهی بوده که حقوق به 200 هزار تومن در ماه رسیده و اینکه اونجا سیستم در اختیار ندارن شما باید با خودت لپتاپ حمل کنی اون هم لپ تاپ شخصی خودت
خیلی جالب بود من با مسائل زیادی روبرو بودم. تا این که با مهندس افشاری اشنا شدم. با هم صحبت کردیم و از وضعیتم گفتم. او هم پیشنهاد داد که مدتی به صورت کاراموز در کنارشان باشم. پذیرفتم و هیچ وقت فکر نمی کردم که جایی شروع به فعالیت کنم که مدیرش تمام اعضا رو جزی از خانوادش ببینه و همون قدر انها رو دوست داشته باشه و از همه نظر کمکشون کنه.
من حدود دو سال با گروه فنی مهندسی فراشبکه نوین در ارتباط بودم، درسته که مقدار حقوق ثابتی که میگرفتم کم بود ولی مهمترین مقوله اخلاق فوق حرفه ای مدیریت و همچنین مهمتر از همه جوان بودن و دانشگاهی بودن مدیر عامل بود که علاوه بر اینکه کار میکردم، بدون کوچکترین مشکلی هر اطلاعاتی داشت را به اشتراک با ما میذاشت. (البته لازم به ذکره که درآمد فقط مختص به حقوق نبود و به صورت پورسانت در تمامی پروژه ها بنده هم سهم داشتم)
به پیشنهاد یکی از آشنایان در این شرکت مشغول به کار شدم. چند نفر دیگر هم همزمان استخدام شدند. شروع کردیم روی یک پروژه نرم افزاری و به خاطر تجربه کاری که داشتم نرم افزار به خوبی تحویل داده شد و رضایت مشتری جلب شد. اما شرکت و بالاخص مدیر آن از دادن حق الزحمه خودداری کردند و هر روز یک چیز جدیدی گفتند تا زمانی که بعد از دو ماه بدون هیچ پرداختی انگار منتظر بودند که بشنوند اینجوری کار نمی کنم و خودشان گفتند خوب نکن. کلا نه اخلاق کاری نه روش همکاری نه تخصص. فقط و فقط زرنگ بازی!
۶ سال در این شرکت کار کردم و تجربیات خیلی خوبی در این شرکت کسب کردم. در مجموع از تجربه کاریم در این شرکت راضی هستم.
تازه تاسیس با نگاهی به آینده
من به شخصه تبریک میگم به اروان با این تبلیغات در فضای مجازیش. اولا گفتن رزومه بفرستید ما در 24 ساعت بهتون خبر میدیم. ------> یک هفته بعد جواب دادن قرار مصاحبه رو خیلی شیک تمیز با کلی قر و فر گذاشتن =====> ایمیلی انجام شد سر ساعت مصاحبه نیومدن بدون هیچ اطلاع قبلی کلا جواب ندادن و دوساعت از وقت منو هدر دادن بعد از 12 ساعت پیام دادن ببخشید جلسه داشتیم یادمون رفت مصاحبه نوشته بودن دو عنوان شغلی داریم برای هرکدوم یک نیرو میخایم زمان مصاحبه از هردوپست شغلی سوال میپرسید و هرکدوم بلد نبودم رو میگفت ما همین رو میخایم. (همون مهارتهایی که نوشته بودن در حد آشنایی) خلاصه بهتون بگم بسیار شواف میکنن و همه چیز اونجا الله بختکی انجام میشه و بسیار بی نظم هستن.
لیمویی قطعا یکی از بهترین جاهایی بوده که من توش کار کردم. احساس خوب، همکاری، صمیمیت و پیشرفت هر روزه
شبکه های کامپیوتری سیستم های نظارت تصویر
پروفایل از جمله شرکت های خوب مشهدیه که در حال حاضر آدمای مستعد زیادیو داخل خودش جذب کرده همون طور که میدونین توی ایران شبکه اجتماعی به معنی واقعی کلمه نداریم و پروفایل داره همه تلاششو میکنه که از این خلأ بزرگ فرصت ایجاد کنه و بشه یکی از بهترین شبکه های اجتماعی ایرانی توی پروفایل زندگی در جریانه و شاید بشه گفت هر روز با چالش های جدیدی روبرو میشیم و دوست داریم همیشه لبه تکنولوژی بمونیم تنها ایرادش از نظر من حقوق کمش نسبت به بقیه شرکت هاست امیدوارم با جذب سرمایه گذار این موضوع حل بشه
من حدود 2 سال در کارینا مشغول به کار بودم، تجربه بسیار خوبی بود. مشکلات خاص خودش را داشت. به نظرم منابع انسانی خیلی هوای نیروها را داشت. و مخصوصا جشنهایی که برگزار میکرد با دل و عشق کار میکرد. مدیر تیممون ضعف مدیریتی داشت. در کل بد نبود. در مجموع کارینا تجربه خیلی خوبی بود.
محیطی صمیمی و پویا که از کار در این شرکت خسته نمی شین . همه برای یک هدف تلاش میکنن و در این راه به همدیگه کمک میکنن . مدیریت راه رو برای استفاده از بهترین تکنولوژیها و متد ها باز گذاشته و به شما کمک میکنه تا درگیر مسائل متفرقه نشین .
پلتفرم هوشمند نیلسو ( شرکت روزنه هوشمند تجارت ) یک محیط عالی و بی نظیر ، چابک ، مملو از شادابی و نشاط ، تخصص گرا ، ایمن ، فاکتورهای انگیزشی ، خواستار پیشرفت عمومی
به شدت فاجعه بود... یک شرکت خصوصی کاملا بیسروته.... فضای شرکت به شدت مسموم بود، دروغ و پاچهخواری یه کار روتین بین خیلی از کارکنان بود. هرکس زیرآب بقیه رو میزد سریعتر مراحل پیشرفت رو طی میکرد. هرکسی که خوشگلتر بود زودتر پیشرفت مینمود...... مدیرعامل یه پسر حداکثر ۳۰ ساله بود که جز تیپ و قیافهاش هیچ کار دیگه ای را نمیتوانست درست انجام بده.... تمام مدیران زیردستی دروغگو و به شدت پاچه خار بودند... نیروهای زبده رو اخراج میکردند که دوستدختراشون یا پارنترهایشان ارتقای مقام پیدا کنند!!!! دورویی و دروغگویی بین تمام کارکنان اونجا به شدت رایج بود..... پرداخت حقوقها اصلا مرتب نبود و هر سه چهارماه یک بار حقوق دوسه ماه رو پرداخت میکردند و همیشه بدهکار بودند، اگه عملا پاچهخواری نمیکردیم هیچ جایی در اون شرکت نداشتی....... نلایقترینها با چاپلوسی شده بودند مدیر بخش خودشون و همین باعث شد که تمام نیروهای خوب رو از دست بدند.......! مدیر یکی از بخشهای آن جزو دروغگو ترینا و از چاپلوسترین های شرکت بود و همیشه توی گزارشهایش تمام کارهاش را بیش از ۱۰۰درصد گزارش میکرد و خوشحال بود که خیلی خفنه و هرکاری کرد که دوست دخترش جزو تعدیل نیروها نباشه و بهترینهای تولید محتوا رو اخراج کرد...... منابع انسانی فاجعه بود و هرکسی که بیشتر چاپلوسی میکرد، بیشتر هوایش را داشتند. تسویه حساب چندماه طول میکشید و نهایتا پس از حذف بخشی از حقوقت، بهت چک میدادند بین ۶ ماه تا یک سال دیگه! بیسروتهترین شرکت موجود در ایران که در زمینهی آیتی و با رانت آمده بالا ولی گاهی در زمینه ویلاسازی در شمال پروژه میگرفتند و گاهی در زمینه تولید غذای ارگانیک که همشان پس از هزینههای بسیار، پروژه نصفه و نیمه رها میشد...... یه شرکت خصوصی که بدتر تر از هر اداره و سازمان دولتی بود! تا فردا میتوانم از مشکلات موجود در اون شرکت حرف بزنم....... به هیچ وجه توی این شرکت کار نکنید........ به هیچ وجه!
خیلی خوب بود ولی حیف مدت همکاری مون کم بود