جلسه اول مصاحبه، مدیر فنی، مدیر ای تی، کارشناس منابع انسانی همزمان حضور داشتند قبل از مصاحبه هیچ برگه ای برای پر کردن قرار ندادند و رزومه برایشان کافی بود گفتند که کار شما به صورت چرخشی در شهر پردیس و مرزداران و ونک است و یکجا ثابت نیستید. در آگهی استخدام ذکر شده که سرویس رفت و آمد وجود دارد در صورتی که در مصاحبه گفتند این مورد همیشگی نیست! مصاحبه در کل بسیار راحت بود ولی بیشتر شبیه به بازجویی و استخراج اطلاعات در مورد شرکت های قبلی ای که کار کردم بود! مدیر آی تی بیشتر سوالاتی که میپرسید که در مورد استخراج اطلاعات در مورد شرکت های قبلی بود تا سوال در مورد دانش و سواد کارجو. نظر شخصی: شخصیت مدیر آی تی: خنده های سرد، بازجو، استخراج کننده اطلاعات در مورد تجهیزات و اطلاعات و بودجه ها از شرکت های قبلی ای که کار کردید، و بسیار و بسیار سوالات فنی کمی پرسیدند و عملا شاید ۱۰ درصد از کل مصاحبه فنی صحبت کردند. شخصیت مدیرعامل: از اول تا اخر سرشون داخل گوشی بود و باز هم ایشان در مورد بودجه ی شرکت های قبلی ای که کار کردم سوال کردند! شخصیت نیرو انسانی: گرم و حرفه ای و مطابق به شغل کاریشان بود.
آخرین تجربهها
همکاری با این مجموعه یکی از بهترین تجربههای کاری من بوده است. مدیریت بسیار مسئولیتپذیر و پیگیر که همواره پشتیبان تیم هستند، باعث شده تا کار کردن در این فضا بسیار لذتبخش باشد. شرایط کاری، نظم مجموعه و جو دوستانه حاکم، همگی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. از حضور در این تیم واقعاً راضی هستم و آن را به افراد حرفهای پیشنهاد میکنم.
من چند سال هست در این شرکت مشغول به کار هستم ، نمیخوام بگم اینجا نیاید اما مشکلات شرکت رو که به چشمم اومده میگم تصمیم با خودتون ... اگه دوست دارید در یک شرکت که داره برای نهاد های بالا دستی پولشویی میکنه کار کنید بنظرم داتین از بهترین شرکت های پولشویی ایران هست . به جز ویپاد ، هیچ پروژه ای قرار نیست به نتیجه برسه . اما حقوق شما رو سر وقت پرداخت میکنند . این شرکت پر است از مدیران نالایق که فقط میخوان کمبود های خودشون رو در اینجا پر کنند بعد از هک شدن سپه و پاسارگاد ، اکثر شرکت ها همکاریشون رو متوقف کردن با اینجا و دیگه داتین نتونست کمر راست کنه و مشکلات مالی کم کم داره بروز میکنه از نظر فنی هم بسیار ضعیف هستند ( تمام نیرو های فنی که به حد خوب میرسند اینجا رو ترک میکنند) یه نکته ای هم بگم برای دوستانی که جاوا کار هستند اینجا اصلا از فریمورک های رایج استفاده نمیکنند ،با spring و hibernate خدافظی کنید و مطمئن باشید بعد از داتین اگه بخواید جایی برید باید دوباره وقت بزارید روی این فریمورک ها کار کنید
بعد از نوشتن ۱۰ هزار خط کد و حتی با اعتراف به اینکه کد من بهترین کدی بود که دریافت کردن و انجام ۳ مصاحبه من رو بدونه هیچ دلیلی رد کردن,مصاحبه کننده یه خانومی بود به عنوان تیم لید بکند اتوبازار که کاملا مشخص بود هیچ علمی تو زمینه کد نویسی نداره حتی موقع مصاحبه دستو پاهاش میلرزید و فقط و فقط دنبال این بود که ببینه تسکی که خودش داره چجوری زده میشه و استفاده ابزاری بکنه از کارجو...
تعداد اگهی های این شرکت خودش به تنهایی نشون دهنده میزان خروج نیرو هست. طبیعتا هیچکس دلش نمیخواد مدام محل کارشو عوض کنه اما هرکسی که در این شرکته عاقبتش فراره، شرکتی که عمر حضور قدیمی ترین نیروش به دو سال نرسه نشون میده که محیط کارغیر قابل تحمله، بی اغراق کاراشاب یکی از بدترین تجربه های کاری من بود. امیدوارم مدیران فکری به حال وضعیتش کنن هرچند بعید میدونم....
وظیفه هست که بصورت حرفه ای بگم وقتی در حوزه اجرا افراد بدون توانایی و فقط بدلیل ارتباطات در سازمان وارد شوند سقوط انسانیت و کار حرفه ای در آن سازمان وارد میشود آقای ش وقتی مدیرعامل در کوچکترین موارد مثلا محاسبه کارکرد وارد میشود یعنی آنقدر مهارت مدیریت نداشته که نگذارد عارضه سازمانی در سازمان رشد کند حتی اگر استاد دانشگاه باشی اینکه مجموعه حراست و حضور اتوبوسی اظهرمن الشمس هست و کلی نظرات اینجا هست بنظرشما بازرسی بانک چرا ورود نمیکند؟ وقتیکه یک نفر فکر کند سر از همه رشته ها در می آورد یعنی هیچی نمیداند ه و دوست عزیزش ش
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since 1966, when designers at Letraset and James Mosley, the librarian at St Bride Printing Library in London, took a 1914 Cicero translation and scrambled it to make dummy text for Letraset's Body Type sheets. It has survived not only many decades, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised thanks to these sheets and more recently with desktop publishing software including versions of Lorem Ipsum.
سلام من یکی از کارمند های بیمه سامان در ساختمان برج سامان طبقه 8 معاونت اجرایی شرکت بیمه سامان هستم چندین ماه هست معاون اجرایی شرکت بیمه سامان عوض شده و یه آقای از بیمه بازار به اسم علیرضا بیات معاون اجرایی شده است این آدم نه تنها سواد نداره بلکه برای اینکه نشان بدهد آدم باسوادی هست به جز چندین اصطلاح انگلیسی هیچ چیز دیگه ای برای گفتن نداره زمانیکه میخواد باهات صحبت کنه آدمی به شدت چشم ناپاک و هیز هست توی این مدت جز اینکه از بیمه بازار و دیجی کالا و جاهایی که کارکرده نیرو بیاره و استخدام کنه هیچ کار دیگه ای انجام نده و یه خانمی به اسم وحیده بابایی با خودشون از همون ابتدا آوردن جدا از اینکه ارتباط غیر شرعی و کاری که باهم دیگه دارن خانم به شدت بی اخلاق و بی ادب و به شدت بوی بدی میدهند. از شرکت بیمه سامان با این همه سابقه و محیط کاری امنی که این همه سال حفظ کرده بودن برای پرسنلشون بعید بود محیط را خراب کردن به شدت محیط معاونت اجرایی نا سالم شده در این حد که مدیران و کارمندانی که آقای بیات استخدام کردن ویپ میکشند تو شرکت سیگار میکشند. معاون جدید در جدید برای اینکه نشان بدهد به روز هست و امروزی در بیشتر جلسات فوش میدهد و به شوخی از پایین تنه صحبت میکند این حال و روز واحد اجرایی شرکت بیمه سامان هست.
من فقط اومدم یه سلامی به وفایی چاه توالتی و بابای فسیل مغزش بکنم که انگار همین الان از گله خوکا با زن وا رفتش فرار کرده و شرکت زده، دیدی دنیا چقدر خوبه وفایی؟ یادته منو کشوندی تو دفترت و برای کامنتی که اینجا گذاشته بودم دست به یقه شدی باهام؟ اخی حالا هرگهی دوست داری تناول کن :))))) یه بادی اسپلش هم بخرید لطفا چون بوی سگ میدید خانوادتا. سپاس
به هیچ وجه حتی سمت این شرکت هم نرید شما نمیدونید چی در انتظارتونه و بهتره نرید همین که ساختمان شرکت یه تابلو هم نداره خودش گویای همه چیزه. یک سری مدیر احمق و پولپرست دیکتاتور که از تو جوب رسیدن به اینجا و حتی فرهنگ زندگی توی توالت رو هم ندارن قراره مداوم زندگیتون رو خراب کنن. این شرکت همون تایگره و بهتره برید نظرات اون رو هم بخونید. همین که ششصدتا اسم دارن خودش نشان دهنده همه چیزه.
بنظرم بیکار باشید بهتر از اینکه اینجا کار کنید محیط خشک مسخره مدیران بدرد نخور پارتی بازی زیراب زنی بیشتر شبیه پادگانه تا شرکت به پوشش خیلی گیر میدن کلا جای بدرد نخوریه وابسطه به وزارت اطلاعات در کل مسخره ترین شرکت دنیا تحویل پروژه هم براشون مهم نیست جاهای مختلف اطلاع رسانی کنید که تو این شرکت پا نزارن
میشه گفت یکی از بدترین شرکت هایی بوده که کار کردم. خانم میربابایی مدیر عامل شرکت و همسر رییس هیت مدیره فکر میکنن که هنوز در زمان مصر باستان زندگی میکنیم و کارمند هارو به چشم برده میبینه جالبی قضیه اینجاست که وقتی پرسنل طبق رسم همیشگی چندین ماه حقوق نگرفته ایشون جلوی چشم همه برای خودش چیز سفارش میده و اماده سفر به خارج از کشور میشه و تمامی مدت هم با دوربین در حال نظارت مجموعه هستش. شرکت فرقی با مهد کودک نداره و همیشه یکی اونجا استخدام میشه تا از دو تا بچه های ایشون مراقبت کنه و نازشون رو بکشه و هیچوقت تاکید میکنم هیچوقت از کارمند ها راضی نیستن حتی وقتی که روزهای تعطیل سرکار بیای و تا دیروقت کار کنی واقعا در زندگیم انسان هایی مثل اینا ندیده بودم امیدوارم هرکی تجربه من رو میبینه به هیچ وجه وارد دام آرمین اکسیر نشه چون هم زندگیش مختل میشه هم کارش چرا که شما با آدم های تازه به دوران رسیده و ظالمی طرف هستید که جز به خودشون و منافعشون به چیز دیگه ای فکر نمیکنن
تو سایت شما یه سری آگهی استخدام هست که به نظر میاد واقعی نیستن یا اطلاعاتشون درست و کامل نیست. این موضوع واقعاً باعث میشه وقت و انرژی آدمها الکی هدر بره و حتی بعضی وقتها هزینه هم روی دستشون بذاره. فکر میکنم اگه قبل از انتشار آگهیها یه بررسی دقیقتر انجام بشه، هم اعتماد کاربرا بیشتر میشه هم اعتبار سایتتون بالاتر میره، یه سری آگهی ها از برخی شرکت ها هی تکرار میشه که برای خودشون تبلیغات و برند سازی کنن تا سایتشون توی گوگل بالا بیاد توی سرچ ها و همیشه هم آگهی دارن ولی استخدام نه. ممنون میشم این موضوع رو جدی بگیرید و آگهیهای مشکوک رو بررسی یا حذف کنید.
10 سال اونجا کار کردم ، اویل خوببود ، ولی کم کم با حون گرفتن شرکت ، کارمند ونیروی انسانی بی ارزش شد و بیشتر سود بود که مهم بود ، ریزش نیروی بسیار زیادی رو در در این سالها داشته ، شرمت به صورت خانوادگی اداره میشه، پسر وخواهر و دختر و دختر عمو و دایی و غیره ، برای رفع کُتی خوبه ولی برای پیشرف نه ، چون نه حقوق مناسبی میدن و نه جتیپیشرفت خوبی داره، فقط باید مجیزبگی و نباید نقد کنی، زمانی که اونجا بودم یادمه نیذوعای منابع انسانی میومدن توی شقکه های محازی و ویکی تجربه و کامنت های مثبت میذاشتن مه الانم دیدم دوبارهکامنت هاشونو 😄😄😄.
از نگاه فردی که بیش از ۲۰ سال بهعنوان همکار در جایگاه کارفرما با شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همکاری داشته و در ۹ ماه اخیر نیز توفیق حضور و همکاری نزدیک در این مجموعه را یافته است، لازم میدانم برخی تجربیات و مشاهدات خود را ثبت نمایم. شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با بهرهمندی از بیش از ۱۸۰۰ نفر نیروی متخصص و متعهد در سراسر کشور، یکی از شرکتهای شناختهشده و اثرگذار در حوزه پشتیبانی ابزارهای پرداخت محسوب میشود. حضور کارشناسان خبره، پشتیبانان پرتلاش و مدیران جوان، متخصص، آگاه و دلسوز در کنار معاونتهای توانمند در حوزههای منابع انسانی، مالی، فناوری اطلاعات، طرح و برنامه و عملیات، زمینه شکلگیری سازمانی پویا، حرفهای و مبتنی بر تعامل و همافزایی را فراهم آورده است. این شرکت طی بیش از دو دهه فعالیت، همواره جایگاه قابل قبولی در صنعت پرداخت کشور داشته و توانسته است با اتکا به سرمایه انسانی خود، از چالشهای متعدد عبور کرده و مسیر رشد و توسعه را ادامه دهد. از منظر توسعه فردی نیز، این مجموعه بستری ارزشمند برای جوانان جویای کار، کسب تجربههای حرفهای، یادگیری فرآیندهای سازمانی و اجرای ایدهها و طرحهای نوآورانه فراهم کرده است. ای کاش افرادی که در فضای مجازی به بیان دیدگاهها و تجربیات خود میپردازند، بیش از هر چیز وجدان حرفهای و انصاف را ملاک قضاوت قرار دهند و در کنار بیان نقدها و دغدغهها، واقعیتها، دستاوردها و نقاط قوت سازمان را نیز منعکس کنند. همچنین شایسته است که نقدها و گلایهها، در زمان حضور و همکاری در فضایی تعاملی و سازنده مطرح شوند تا امکان بررسی و پاسخگویی نیز فراهم باشد. با وجود شرایط دشوار اقتصادی کشور و حتی در مقاطع بحرانی، این شرکت با اتکا به همدلی کارکنان و تدبیر تیم مدیریتی خود نهتنها مسیر تعدیل نیرو را در پیش نگرفته، بلکه موفق شده است مأموریتهای جدید و مسئولیتهای گستردهتری را در حوزه پشتیبانی تجهیزات سختافزاری شعب بانکها در سراسر کشور عهدهدار شود. امروز نیز با برخورداری از دفاتر و نمایندگیهای متعدد در سطح کشور، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همچنان میتواند محیطی مناسب برای رشد، یادگیری، کسب تجربه و شکوفایی استعدادهای فردی جوانان و علاقهمندان به فعالیت حرفهای در این حوزه باشد.
برای موقعیت شغلی با من تماس گرفتند، اما نحوه برخورد واحد منابع انسانی بسیار غیرحرفهای بود. و منابع انسانی واقعا درک درستی نداره ، در زمان تماس پشت فرمان بودم و چند بار اعلام کردم که شرایط مناسبی برای صحبت ندارم. با این حال بدون اینکه ابتدا هماهنگی کنند یا بپرسند آیا زمان مناسبی برای مصاحبه است، شروع به پرسیدن تعداد زیادی سؤال فنی کردند. وقتی پرسیدم آیا این مصاحبه فنی است، اعلام شد که مصاحبه فنی جداگانه برگزار خواهد شد. با وجود اینکه چندین بار توضیح دادم در حال رانندگی هستم و امکان تمرکز روی سؤالات فنی را ندارم، همچنان سؤالها ادامه پیدا کرد و هر بار گفته میشد «این آخرین سؤال است»، اما باز سؤالهای بیشتری مطرح میشد. و من احترام گذاشتم و جواب دادم به نظر من ارزیابی فنی باید با هماهنگی قبلی و در زمان مشخص انجام شود تا داوطلب بتواند در شرایط مناسب پاسخ دهد. انتظار میرود واحد منابع انسانی حداقل به شرایطی که داوطلب اعلام میکند احترام بگذارد، مخصوصاً زمانی که فرد در حال رانندگی است و ادامه مکالمه میتواند خطرآفرین باشد. نکته عجیبتر این بود که پس از این تماس طولانی نیز هیچ پیگیری یا دعوتی برای مصاحبه فنی انجام نشد. این تجربه برای من نشانهای از بینظمی در فرآیند جذب و استخدام این شرکت بود.
از نگاه فردی که بیش از ۲۰ سال بهعنوان همکار و پیمانکار با شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همکاری داشته و در ۹ ماه اخیر نیز توفیق حضور و همکاری نزدیک در این مجموعه را یافته است، لازم میدانم برخی تجربیات و مشاهدات خود را ثبت نمایم. شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با بهرهمندی از بیش از ۱۸۰۰ نفر نیروی متخصص و متعهد در سراسر کشور، یکی از شرکتهای شناختهشده و اثرگذار در حوزه پشتیبانی ابزارهای پرداخت محسوب میشود. حضور کارشناسان خبره، پشتیبانان پرتلاش و مدیران جوان، متخصص، آگاه و دلسوز در کنار معاونتهای توانمند در حوزههای منابع انسانی، مالی، فناوری اطلاعات، طرح و برنامه و عملیات، زمینه شکلگیری سازمانی پویا، حرفهای و مبتنی بر تعامل و همافزایی را فراهم آورده است. این شرکت طی بیش از دو دهه فعالیت، همواره جایگاه قابل قبولی در صنعت پرداخت کشور داشته و توانسته است با اتکا به سرمایه انسانی خود، از چالشهای متعدد عبور کرده و مسیر رشد و توسعه را ادامه دهد. از منظر توسعه فردی نیز، این مجموعه بستری ارزشمند برای جوانان جویای کار، کسب تجربههای حرفهای، یادگیری فرآیندهای سازمانی و اجرای ایدهها و طرحهای نوآورانه فراهم کرده است. ای کاش افرادی که در فضای مجازی به بیان دیدگاهها و تجربیات خود میپردازند، بیش از هر چیز وجدان حرفهای و انصاف را ملاک قضاوت قرار دهند و در کنار بیان نقدها و دغدغهها، واقعیتها، دستاوردها و نقاط قوت سازمان را نیز منعکس کنند. همچنین شایسته است که نقدها و گلایهها، در زمان حضور و همکاری در فضایی تعاملی و سازنده مطرح شوند تا امکان بررسی و پاسخگویی نیز فراهم باشد. با وجود شرایط دشوار اقتصادی کشور و حتی در مقاطع بحرانی، این شرکت با اتکا به همدلی کارکنان و تدبیر تیم مدیریتی خود نهتنها مسیر تعدیل نیرو را در پیش نگرفته، بلکه موفق شده است مأموریتهای جدید و مسئولیتهای گستردهتری را در حوزه پشتیبانی تجهیزات سختافزاری شعب بانکها در سراسر کشور عهدهدار شود. امروز نیز با برخورداری از دفاتر و نمایندگیهای متعدد در سطح کشور، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همچنان میتواند محیطی مناسب برای رشد، یادگیری، کسب تجربه و شکوفایی استعدادهای فردی جوانان و علاقهمندان به فعالیت حرفهای در این حوزه باشد.
من اصلا کاری به خوب و بد بودن شرکت ندارم ولی روی صحبتم با اون عزیزی که نوشتن من cto طبقه ۴ به کافور نیاز دارم، گلم کاری انجام دادی هزینه اش رو ندادم ناراحتی؟ تماس بگیر حتما پرداخت میکنم از دلت در میارم اگه اذیت شدی، همه هم خوب منو میشناسی، من مثل بقیه نیستم، شماره منم دارید تماس بگیر حتما با هم صحبت کنیم.
آشغالترین محل ممکن برای کار کردن.. حق خوری،توهین،بی احترامی به کارمند از اصول اولیه هلدینگ ملاصدراست. فساد اخلاقی و مالی بین مدیرای این هلدینگ جهنمی بیداد میکنه یکیشون آرش راشدی بود. سه ماه توی این جهنم کار کردم آخرش حقوق که ندادن هیچ بعدم امید، انگیزه اعتماد به نفس منو از بین بردن. کاری کردن که یه روزی کاراشونو تلافی بکنم.. آدم بره اسنپ بهتره تا توی جهنمی به اسم هلدینگ ملاصدرا کار بکنه
یکی از بدترین و بی لول ترین شرکت های تبریز همین شرکته تمامی افراد به شکل اجباری کار میکنن بعضی برای درامد چند ماهه، بعضا دانشجو ها و سرباز ها و همگی بعد از پایان تکلیف و نیاز از این شرکت فرار میکنن و میرن پی زندگیشون . اصلا و اصلا و اصلا اینجا رو برای کار کردن انتخاب نکنید حتی اگر مجبور بودین.تنها مزایای شرکت هم شیر آبه آشامیدنیه که تو مزایا تیک زدم :)))))
جلسه اول مصاحبه، مدیر فنی، مدیر ای تی، کارشناس منابع انسانی همزمان حضور داشتند قبل از مصاحبه هیچ برگه ای برای پر کردن قرار ندادند و رزومه برایشان کافی بود گفتند که کار شما به صورت چرخشی در شهر پردیس و مرزداران و ونک است و یکجا ثابت نیستید. در آگهی استخدام ذکر شده که سرویس رفت و آمد وجود دارد در صورتی که در مصاحبه گفتند این مورد همیشگی نیست! مصاحبه در کل بسیار راحت بود ولی بیشتر شبیه به بازجویی و استخراج اطلاعات در مورد شرکت های قبلی ای که کار کردم بود! مدیر آی تی بیشتر سوالاتی که میپرسید که در مورد استخراج اطلاعات در مورد شرکت های قبلی بود تا سوال در مورد دانش و سواد کارجو. نظر شخصی: شخصیت مدیر آی تی: خنده های سرد، بازجو، استخراج کننده اطلاعات در مورد تجهیزات و اطلاعات و بودجه ها از شرکت های قبلی ای که کار کردید، و بسیار و بسیار سوالات فنی کمی پرسیدند و عملا شاید ۱۰ درصد از کل مصاحبه فنی صحبت کردند. شخصیت مدیرعامل: از اول تا اخر سرشون داخل گوشی بود و باز هم ایشان در مورد بودجه ی شرکت های قبلی ای که کار کردم سوال کردند! شخصیت نیرو انسانی: گرم و حرفه ای و مطابق به شغل کاریشان بود.
همکاری با این مجموعه یکی از بهترین تجربههای کاری من بوده است. مدیریت بسیار مسئولیتپذیر و پیگیر که همواره پشتیبان تیم هستند، باعث شده تا کار کردن در این فضا بسیار لذتبخش باشد. شرایط کاری، نظم مجموعه و جو دوستانه حاکم، همگی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. از حضور در این تیم واقعاً راضی هستم و آن را به افراد حرفهای پیشنهاد میکنم.
من چند سال هست در این شرکت مشغول به کار هستم ، نمیخوام بگم اینجا نیاید اما مشکلات شرکت رو که به چشمم اومده میگم تصمیم با خودتون ... اگه دوست دارید در یک شرکت که داره برای نهاد های بالا دستی پولشویی میکنه کار کنید بنظرم داتین از بهترین شرکت های پولشویی ایران هست . به جز ویپاد ، هیچ پروژه ای قرار نیست به نتیجه برسه . اما حقوق شما رو سر وقت پرداخت میکنند . این شرکت پر است از مدیران نالایق که فقط میخوان کمبود های خودشون رو در اینجا پر کنند بعد از هک شدن سپه و پاسارگاد ، اکثر شرکت ها همکاریشون رو متوقف کردن با اینجا و دیگه داتین نتونست کمر راست کنه و مشکلات مالی کم کم داره بروز میکنه از نظر فنی هم بسیار ضعیف هستند ( تمام نیرو های فنی که به حد خوب میرسند اینجا رو ترک میکنند) یه نکته ای هم بگم برای دوستانی که جاوا کار هستند اینجا اصلا از فریمورک های رایج استفاده نمیکنند ،با spring و hibernate خدافظی کنید و مطمئن باشید بعد از داتین اگه بخواید جایی برید باید دوباره وقت بزارید روی این فریمورک ها کار کنید
بعد از نوشتن ۱۰ هزار خط کد و حتی با اعتراف به اینکه کد من بهترین کدی بود که دریافت کردن و انجام ۳ مصاحبه من رو بدونه هیچ دلیلی رد کردن,مصاحبه کننده یه خانومی بود به عنوان تیم لید بکند اتوبازار که کاملا مشخص بود هیچ علمی تو زمینه کد نویسی نداره حتی موقع مصاحبه دستو پاهاش میلرزید و فقط و فقط دنبال این بود که ببینه تسکی که خودش داره چجوری زده میشه و استفاده ابزاری بکنه از کارجو...
تعداد اگهی های این شرکت خودش به تنهایی نشون دهنده میزان خروج نیرو هست. طبیعتا هیچکس دلش نمیخواد مدام محل کارشو عوض کنه اما هرکسی که در این شرکته عاقبتش فراره، شرکتی که عمر حضور قدیمی ترین نیروش به دو سال نرسه نشون میده که محیط کارغیر قابل تحمله، بی اغراق کاراشاب یکی از بدترین تجربه های کاری من بود. امیدوارم مدیران فکری به حال وضعیتش کنن هرچند بعید میدونم....
وظیفه هست که بصورت حرفه ای بگم وقتی در حوزه اجرا افراد بدون توانایی و فقط بدلیل ارتباطات در سازمان وارد شوند سقوط انسانیت و کار حرفه ای در آن سازمان وارد میشود آقای ش وقتی مدیرعامل در کوچکترین موارد مثلا محاسبه کارکرد وارد میشود یعنی آنقدر مهارت مدیریت نداشته که نگذارد عارضه سازمانی در سازمان رشد کند حتی اگر استاد دانشگاه باشی اینکه مجموعه حراست و حضور اتوبوسی اظهرمن الشمس هست و کلی نظرات اینجا هست بنظرشما بازرسی بانک چرا ورود نمیکند؟ وقتیکه یک نفر فکر کند سر از همه رشته ها در می آورد یعنی هیچی نمیداند ه و دوست عزیزش ش
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since 1966, when designers at Letraset and James Mosley, the librarian at St Bride Printing Library in London, took a 1914 Cicero translation and scrambled it to make dummy text for Letraset's Body Type sheets. It has survived not only many decades, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised thanks to these sheets and more recently with desktop publishing software including versions of Lorem Ipsum.
سلام من یکی از کارمند های بیمه سامان در ساختمان برج سامان طبقه 8 معاونت اجرایی شرکت بیمه سامان هستم چندین ماه هست معاون اجرایی شرکت بیمه سامان عوض شده و یه آقای از بیمه بازار به اسم علیرضا بیات معاون اجرایی شده است این آدم نه تنها سواد نداره بلکه برای اینکه نشان بدهد آدم باسوادی هست به جز چندین اصطلاح انگلیسی هیچ چیز دیگه ای برای گفتن نداره زمانیکه میخواد باهات صحبت کنه آدمی به شدت چشم ناپاک و هیز هست توی این مدت جز اینکه از بیمه بازار و دیجی کالا و جاهایی که کارکرده نیرو بیاره و استخدام کنه هیچ کار دیگه ای انجام نده و یه خانمی به اسم وحیده بابایی با خودشون از همون ابتدا آوردن جدا از اینکه ارتباط غیر شرعی و کاری که باهم دیگه دارن خانم به شدت بی اخلاق و بی ادب و به شدت بوی بدی میدهند. از شرکت بیمه سامان با این همه سابقه و محیط کاری امنی که این همه سال حفظ کرده بودن برای پرسنلشون بعید بود محیط را خراب کردن به شدت محیط معاونت اجرایی نا سالم شده در این حد که مدیران و کارمندانی که آقای بیات استخدام کردن ویپ میکشند تو شرکت سیگار میکشند. معاون جدید در جدید برای اینکه نشان بدهد به روز هست و امروزی در بیشتر جلسات فوش میدهد و به شوخی از پایین تنه صحبت میکند این حال و روز واحد اجرایی شرکت بیمه سامان هست.
من فقط اومدم یه سلامی به وفایی چاه توالتی و بابای فسیل مغزش بکنم که انگار همین الان از گله خوکا با زن وا رفتش فرار کرده و شرکت زده، دیدی دنیا چقدر خوبه وفایی؟ یادته منو کشوندی تو دفترت و برای کامنتی که اینجا گذاشته بودم دست به یقه شدی باهام؟ اخی حالا هرگهی دوست داری تناول کن :))))) یه بادی اسپلش هم بخرید لطفا چون بوی سگ میدید خانوادتا. سپاس
به هیچ وجه حتی سمت این شرکت هم نرید شما نمیدونید چی در انتظارتونه و بهتره نرید همین که ساختمان شرکت یه تابلو هم نداره خودش گویای همه چیزه. یک سری مدیر احمق و پولپرست دیکتاتور که از تو جوب رسیدن به اینجا و حتی فرهنگ زندگی توی توالت رو هم ندارن قراره مداوم زندگیتون رو خراب کنن. این شرکت همون تایگره و بهتره برید نظرات اون رو هم بخونید. همین که ششصدتا اسم دارن خودش نشان دهنده همه چیزه.
بنظرم بیکار باشید بهتر از اینکه اینجا کار کنید محیط خشک مسخره مدیران بدرد نخور پارتی بازی زیراب زنی بیشتر شبیه پادگانه تا شرکت به پوشش خیلی گیر میدن کلا جای بدرد نخوریه وابسطه به وزارت اطلاعات در کل مسخره ترین شرکت دنیا تحویل پروژه هم براشون مهم نیست جاهای مختلف اطلاع رسانی کنید که تو این شرکت پا نزارن
میشه گفت یکی از بدترین شرکت هایی بوده که کار کردم. خانم میربابایی مدیر عامل شرکت و همسر رییس هیت مدیره فکر میکنن که هنوز در زمان مصر باستان زندگی میکنیم و کارمند هارو به چشم برده میبینه جالبی قضیه اینجاست که وقتی پرسنل طبق رسم همیشگی چندین ماه حقوق نگرفته ایشون جلوی چشم همه برای خودش چیز سفارش میده و اماده سفر به خارج از کشور میشه و تمامی مدت هم با دوربین در حال نظارت مجموعه هستش. شرکت فرقی با مهد کودک نداره و همیشه یکی اونجا استخدام میشه تا از دو تا بچه های ایشون مراقبت کنه و نازشون رو بکشه و هیچوقت تاکید میکنم هیچوقت از کارمند ها راضی نیستن حتی وقتی که روزهای تعطیل سرکار بیای و تا دیروقت کار کنی واقعا در زندگیم انسان هایی مثل اینا ندیده بودم امیدوارم هرکی تجربه من رو میبینه به هیچ وجه وارد دام آرمین اکسیر نشه چون هم زندگیش مختل میشه هم کارش چرا که شما با آدم های تازه به دوران رسیده و ظالمی طرف هستید که جز به خودشون و منافعشون به چیز دیگه ای فکر نمیکنن
تو سایت شما یه سری آگهی استخدام هست که به نظر میاد واقعی نیستن یا اطلاعاتشون درست و کامل نیست. این موضوع واقعاً باعث میشه وقت و انرژی آدمها الکی هدر بره و حتی بعضی وقتها هزینه هم روی دستشون بذاره. فکر میکنم اگه قبل از انتشار آگهیها یه بررسی دقیقتر انجام بشه، هم اعتماد کاربرا بیشتر میشه هم اعتبار سایتتون بالاتر میره، یه سری آگهی ها از برخی شرکت ها هی تکرار میشه که برای خودشون تبلیغات و برند سازی کنن تا سایتشون توی گوگل بالا بیاد توی سرچ ها و همیشه هم آگهی دارن ولی استخدام نه. ممنون میشم این موضوع رو جدی بگیرید و آگهیهای مشکوک رو بررسی یا حذف کنید.
10 سال اونجا کار کردم ، اویل خوببود ، ولی کم کم با حون گرفتن شرکت ، کارمند ونیروی انسانی بی ارزش شد و بیشتر سود بود که مهم بود ، ریزش نیروی بسیار زیادی رو در در این سالها داشته ، شرمت به صورت خانوادگی اداره میشه، پسر وخواهر و دختر و دختر عمو و دایی و غیره ، برای رفع کُتی خوبه ولی برای پیشرف نه ، چون نه حقوق مناسبی میدن و نه جتیپیشرفت خوبی داره، فقط باید مجیزبگی و نباید نقد کنی، زمانی که اونجا بودم یادمه نیذوعای منابع انسانی میومدن توی شقکه های محازی و ویکی تجربه و کامنت های مثبت میذاشتن مه الانم دیدم دوبارهکامنت هاشونو 😄😄😄.
از نگاه فردی که بیش از ۲۰ سال بهعنوان همکار در جایگاه کارفرما با شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همکاری داشته و در ۹ ماه اخیر نیز توفیق حضور و همکاری نزدیک در این مجموعه را یافته است، لازم میدانم برخی تجربیات و مشاهدات خود را ثبت نمایم. شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با بهرهمندی از بیش از ۱۸۰۰ نفر نیروی متخصص و متعهد در سراسر کشور، یکی از شرکتهای شناختهشده و اثرگذار در حوزه پشتیبانی ابزارهای پرداخت محسوب میشود. حضور کارشناسان خبره، پشتیبانان پرتلاش و مدیران جوان، متخصص، آگاه و دلسوز در کنار معاونتهای توانمند در حوزههای منابع انسانی، مالی، فناوری اطلاعات، طرح و برنامه و عملیات، زمینه شکلگیری سازمانی پویا، حرفهای و مبتنی بر تعامل و همافزایی را فراهم آورده است. این شرکت طی بیش از دو دهه فعالیت، همواره جایگاه قابل قبولی در صنعت پرداخت کشور داشته و توانسته است با اتکا به سرمایه انسانی خود، از چالشهای متعدد عبور کرده و مسیر رشد و توسعه را ادامه دهد. از منظر توسعه فردی نیز، این مجموعه بستری ارزشمند برای جوانان جویای کار، کسب تجربههای حرفهای، یادگیری فرآیندهای سازمانی و اجرای ایدهها و طرحهای نوآورانه فراهم کرده است. ای کاش افرادی که در فضای مجازی به بیان دیدگاهها و تجربیات خود میپردازند، بیش از هر چیز وجدان حرفهای و انصاف را ملاک قضاوت قرار دهند و در کنار بیان نقدها و دغدغهها، واقعیتها، دستاوردها و نقاط قوت سازمان را نیز منعکس کنند. همچنین شایسته است که نقدها و گلایهها، در زمان حضور و همکاری در فضایی تعاملی و سازنده مطرح شوند تا امکان بررسی و پاسخگویی نیز فراهم باشد. با وجود شرایط دشوار اقتصادی کشور و حتی در مقاطع بحرانی، این شرکت با اتکا به همدلی کارکنان و تدبیر تیم مدیریتی خود نهتنها مسیر تعدیل نیرو را در پیش نگرفته، بلکه موفق شده است مأموریتهای جدید و مسئولیتهای گستردهتری را در حوزه پشتیبانی تجهیزات سختافزاری شعب بانکها در سراسر کشور عهدهدار شود. امروز نیز با برخورداری از دفاتر و نمایندگیهای متعدد در سطح کشور، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همچنان میتواند محیطی مناسب برای رشد، یادگیری، کسب تجربه و شکوفایی استعدادهای فردی جوانان و علاقهمندان به فعالیت حرفهای در این حوزه باشد.
برای موقعیت شغلی با من تماس گرفتند، اما نحوه برخورد واحد منابع انسانی بسیار غیرحرفهای بود. و منابع انسانی واقعا درک درستی نداره ، در زمان تماس پشت فرمان بودم و چند بار اعلام کردم که شرایط مناسبی برای صحبت ندارم. با این حال بدون اینکه ابتدا هماهنگی کنند یا بپرسند آیا زمان مناسبی برای مصاحبه است، شروع به پرسیدن تعداد زیادی سؤال فنی کردند. وقتی پرسیدم آیا این مصاحبه فنی است، اعلام شد که مصاحبه فنی جداگانه برگزار خواهد شد. با وجود اینکه چندین بار توضیح دادم در حال رانندگی هستم و امکان تمرکز روی سؤالات فنی را ندارم، همچنان سؤالها ادامه پیدا کرد و هر بار گفته میشد «این آخرین سؤال است»، اما باز سؤالهای بیشتری مطرح میشد. و من احترام گذاشتم و جواب دادم به نظر من ارزیابی فنی باید با هماهنگی قبلی و در زمان مشخص انجام شود تا داوطلب بتواند در شرایط مناسب پاسخ دهد. انتظار میرود واحد منابع انسانی حداقل به شرایطی که داوطلب اعلام میکند احترام بگذارد، مخصوصاً زمانی که فرد در حال رانندگی است و ادامه مکالمه میتواند خطرآفرین باشد. نکته عجیبتر این بود که پس از این تماس طولانی نیز هیچ پیگیری یا دعوتی برای مصاحبه فنی انجام نشد. این تجربه برای من نشانهای از بینظمی در فرآیند جذب و استخدام این شرکت بود.
از نگاه فردی که بیش از ۲۰ سال بهعنوان همکار و پیمانکار با شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همکاری داشته و در ۹ ماه اخیر نیز توفیق حضور و همکاری نزدیک در این مجموعه را یافته است، لازم میدانم برخی تجربیات و مشاهدات خود را ثبت نمایم. شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با بهرهمندی از بیش از ۱۸۰۰ نفر نیروی متخصص و متعهد در سراسر کشور، یکی از شرکتهای شناختهشده و اثرگذار در حوزه پشتیبانی ابزارهای پرداخت محسوب میشود. حضور کارشناسان خبره، پشتیبانان پرتلاش و مدیران جوان، متخصص، آگاه و دلسوز در کنار معاونتهای توانمند در حوزههای منابع انسانی، مالی، فناوری اطلاعات، طرح و برنامه و عملیات، زمینه شکلگیری سازمانی پویا، حرفهای و مبتنی بر تعامل و همافزایی را فراهم آورده است. این شرکت طی بیش از دو دهه فعالیت، همواره جایگاه قابل قبولی در صنعت پرداخت کشور داشته و توانسته است با اتکا به سرمایه انسانی خود، از چالشهای متعدد عبور کرده و مسیر رشد و توسعه را ادامه دهد. از منظر توسعه فردی نیز، این مجموعه بستری ارزشمند برای جوانان جویای کار، کسب تجربههای حرفهای، یادگیری فرآیندهای سازمانی و اجرای ایدهها و طرحهای نوآورانه فراهم کرده است. ای کاش افرادی که در فضای مجازی به بیان دیدگاهها و تجربیات خود میپردازند، بیش از هر چیز وجدان حرفهای و انصاف را ملاک قضاوت قرار دهند و در کنار بیان نقدها و دغدغهها، واقعیتها، دستاوردها و نقاط قوت سازمان را نیز منعکس کنند. همچنین شایسته است که نقدها و گلایهها، در زمان حضور و همکاری در فضایی تعاملی و سازنده مطرح شوند تا امکان بررسی و پاسخگویی نیز فراهم باشد. با وجود شرایط دشوار اقتصادی کشور و حتی در مقاطع بحرانی، این شرکت با اتکا به همدلی کارکنان و تدبیر تیم مدیریتی خود نهتنها مسیر تعدیل نیرو را در پیش نگرفته، بلکه موفق شده است مأموریتهای جدید و مسئولیتهای گستردهتری را در حوزه پشتیبانی تجهیزات سختافزاری شعب بانکها در سراسر کشور عهدهدار شود. امروز نیز با برخورداری از دفاتر و نمایندگیهای متعدد در سطح کشور، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همچنان میتواند محیطی مناسب برای رشد، یادگیری، کسب تجربه و شکوفایی استعدادهای فردی جوانان و علاقهمندان به فعالیت حرفهای در این حوزه باشد.
من اصلا کاری به خوب و بد بودن شرکت ندارم ولی روی صحبتم با اون عزیزی که نوشتن من cto طبقه ۴ به کافور نیاز دارم، گلم کاری انجام دادی هزینه اش رو ندادم ناراحتی؟ تماس بگیر حتما پرداخت میکنم از دلت در میارم اگه اذیت شدی، همه هم خوب منو میشناسی، من مثل بقیه نیستم، شماره منم دارید تماس بگیر حتما با هم صحبت کنیم.
آشغالترین محل ممکن برای کار کردن.. حق خوری،توهین،بی احترامی به کارمند از اصول اولیه هلدینگ ملاصدراست. فساد اخلاقی و مالی بین مدیرای این هلدینگ جهنمی بیداد میکنه یکیشون آرش راشدی بود. سه ماه توی این جهنم کار کردم آخرش حقوق که ندادن هیچ بعدم امید، انگیزه اعتماد به نفس منو از بین بردن. کاری کردن که یه روزی کاراشونو تلافی بکنم.. آدم بره اسنپ بهتره تا توی جهنمی به اسم هلدینگ ملاصدرا کار بکنه
یکی از بدترین و بی لول ترین شرکت های تبریز همین شرکته تمامی افراد به شکل اجباری کار میکنن بعضی برای درامد چند ماهه، بعضا دانشجو ها و سرباز ها و همگی بعد از پایان تکلیف و نیاز از این شرکت فرار میکنن و میرن پی زندگیشون . اصلا و اصلا و اصلا اینجا رو برای کار کردن انتخاب نکنید حتی اگر مجبور بودین.تنها مزایای شرکت هم شیر آبه آشامیدنیه که تو مزایا تیک زدم :)))))