وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۶۵۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۲۷ از ۲۳۳
آروان کلاد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

شرکتی نیست که بتونم به کسی پیشنهادش کنم مگر اینکه اولین تجربه کاری شما باشد

بیمه تکمیلی
همکاری با بهترین ها
ناهار رایگان
تیم جوان و با انگیزه
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
ساعت کاری بالا
عدم امکان استراحت بین کار
پرداخت اول کیش (جیرینگ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
Full Stack

متاسفانه تیم مدیریت قبلی که پنج سال در این شرکت بودن فاقد تجربه، بسیار باندباز، دائم مشکوک و عاشق کارمندهای پاچه خوار بودند. شرکت هیچ پیشرفتی که نداشت هیچ هیچگونه پیشرفت برای کارمندانش قائل نبود. پاداش ها به نحو تبعیض آمیزی تقسیم می شد و خدماتی ها و نگهبان ها از بیمه تکمیلی و مزایا برخوردار نبودند. منابع انسانی فقط واحدی برای کنترل کارمندها از دوربین، قطع کردن اضافه کاری ها و ندادن آنکال و حق ماموریت بود. در ابتدای ورود قول ها وعده هایی می دادند که به هیچ کودوم عمل نمی شد. همه چیز سلیقه ای و محفلی تعیین می شد. سطح حقوق و مزایا به طرز بی رحمانه ای پایین بود. از مرداد ۹۸ تیم جدید مدیریتی اومده که امیدوارم این جهنم رو یه ذره جای بهتری بکنه. متاسفانه جیرینگ فقط یه برند خوشگله و پشتش هیچ چیزی نیست.

بهسازان ملت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح رابط کاربری·۱ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
طراح رابط کاربری

هنوز بعد 10 سال اینجام

کادو تولد 2500000 و پرداخت به مناسبتهای ملی مذهبی
پاداش بیش از حد
بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
ناهار رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 5.0
داده کاوان هوشمند توسن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس بک اند

بهترین تجربه کاری را در این شرکت تجربه کردم. محیط بسیار صمیمی، همکاران دلسوز، مدیریت عالی. جّوِ شرکت واقعا جامعه دوستانه یی هست و امکانِ پیشرفت هم خیلی وجود داره. اگر بهترین شرکتِ ایرانی برای کار نباشه، کمتر از دومین بهترین هم نیست. همهٔ اینها هم نتیجه مدیریت بی‌نظیری هست که در این شرکت وجود داره و دقتی که در انتخاب بهترین گزینه‌ها انجام میدهند. من این شرکت را به بهترین‌ها پیشنهاد میدهم

اسنپ باکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

بدترین چیزی که توی اسنپ باکس وجود داره مدیریت بسیار ضعیف و ناکارآمد شرکت هست. تصمیم گیری های مدیریتی کاملا بی ثبات و باری به هر جهت هست، به عنوان مثال فقط در چند ماه گذشته مکان فیزیکی تیم فنی چندین دفعه عوض شده. آشوب در تمام زمینه ها وجود داره. افراد خبره رو با حقوق بالا استخدام میکنن و انتظار انجام هر کاری رو ازشون دارن. تصور مدیریت اینه که حقوق بالا میدیم و زندگی افراد رو می‌خریم. اغلب بچه های فنی تا ۷ و ۸ مجبورن شرکت باشن علاوه بر این در موارد زیادی مجبورن از خانه هم کار کنن. اگر قصد همکاری فنی با اسنپ باکس رو دارین حتما قبلش با بچه های فنی ش یه صحبت بکنید.

هفت گرگ و هفت آسمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

عمیقا امیدوارم که در زمان نوشتن این نظر این شرکت به کل منحل شده باشه، اما اگر دوست دارید دزدهای واقعی رو از نزدیک ببینید توصیه میکنم حتما وارد این شرکت بشید، چندماهی رایگان کار کنید و در نهایت با یک تهمت و کلی دعوا و اعصاب خوردی و البته حق و حقوقی که تماما پاایمال میشن از شرکت خارج بشید البته اگر خوش شانس باشید و از اموال شخصی خودتون چیزی گرو گرفته نشه :)

داده کاوان هوشمند توسن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

شرکت داده‌کاوان یکی از بهترین شرکت‌هایی هست که تجربه همکاری داشتم. مدیریت بسیار خوبه. شرکت همیشه کارمندان رو در اولویت اول قرار میده. استانداردهای کاری داده‌کاوان از نظر کاری یکی از بالاترین‌ها در کشور هست. به همین خاطر نرم‌افزارهایی که تولید می‌کنند هیچ رقیبی در کشور نداره و اخیراً صادرات هم می‌کنند. همیشه از فناوری‌های مدرن استفاده میشه و از شما انتظار میره در سطح کیفی بسیار بالایی کار تحویل بدید. در عین حال فرصت‌های آموزشی حین کار هم فراهم هست. در کل شرکت بسیار منظم و سازگار هست. با این حال فرهنگ کاری سنتی باقی مونده (شامل مدیریت منابع انسانی به سبک قدیمی و شناوری ساعت ناکافی). چند سال پیش کلی مشکلات مالی داشتند که از سال ۹۴ تکرار نشد. این مشکلات باعث دیرکرد پرداختی گاهی به مدت یک ماه شد. از نکات منفی دیگهٔ داده‌کاوان اینه که حقوق شروع به کار پایین هست. با این حال یک نکتهٔ مثبت اینه که حقوق و مزایا براساس ارزیابی فنی بالا میره.

شتابدهنده فارابی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس وب

رفت و امد کاملا در اختیار خود شخص، بنده رو به عنوان فرانت اند بر روی یک پروژه استارت اپی استخدام کردند و بعد از سه ماه فعالیت و امروز و فردا کردن جهت واریز حقوق در نهایت اعلام کردن پروژه ای که کار میکنین کنسل شده و پرداختی صورت نگرفت و در جواب گفتن شما باید از صاحب ایده استارت اپ حق و حقوقت رو دریافت کنی، کلا فقط برای کانال و باند بازی راه اندازی شده و بجز چای هیچی در اختیار نیرو ها نمیذارن.

اطلاعات فناوری جهانی پارس (اینفوتک)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

بیش از چهار سال اونجا بودم، خیلی چیزا یاد گرفتم. مدیریت به شدت ضعیف بود و مدام پروژه های بی سر و ته و بدون سرانجام رو شروع می کرد. بلندپروازی هایی که تماما با شکست مواجه می شد و عملا خروجی ملموسی در روزمه ات نمی دیدی (اگر چه در راستای این بلندپروازی های رنگارنگ تکنولوژی ها و چیزهای مختلفی یاد می گرفتی) دوستان خیلی خوبی اونجا داشتم. جو خیلی خوب بود (البته تیمهای مختلفی داشت و هر تیم جو خودش رو داشت) متاسفانه حقوق ها پرداخت نمی شد. بعضا تا 3-4 ماه تاخیر در پرداخت هم داشتیم. آخر هم حقوق یکی دو ماه را می دادند و یکی دو ماه طلبمان باقی می ماند تا چند ماه بعد. اکثر قدیمیهای شرکت یا به خاطر پرداخت نامنظم حقوق یا اختلاف با مدیریت از شرکت رفتند. امیدوارم اوضاعش بهتر بشه. خاطرات خوبی داشتم اونجا. برای همه بچه های اینفوتک آرزوی موفقیت دارم.

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

مدیریت بسیار با دانش و با انگیزه باعث شده که افراد در جایگاه‌های مختلف از کاری که روزانه انجام می‌دن لذت ببرن و در راستای شغل خودشون پیشرفت هم داشته باشن. تعداد پرسنل اشتباه درج شده. تا جایی که من می‌دونم الان شرکت حدود 350 نفر پرسنل داره.

زیبر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس وب

جهت اطلاع رسانی گزارش بی اخلاقی از همتون خواهش میکنم برای دیده شدن این پست بهم کمک کنید، ممنون میخوام از یک بی اخلاقی و رفتار غیر حرفه ای که برام در روند استخدام افتاد بگم و مشخصا اسم شرکت رو بیارم شرکت hashtag#زیبر ، آدرس فعلی میدان ولیعصر آدرس اصلی: گیشا حوزه فعالیت: طراحی و برنامه، بنویسی سایت های نوبت دهی آنلاین حدود ۲ ماه پس از ارسال رزومه از من دعوت شد برای مصاحبه، تو مصاحبه به من گفتن که اگر همه چیز اوکی بود و رزومه شما اوکی بود یه مصاحبه دیگه به صورت تلفنی با تیم فنی خواهید داشت و بعد از اون نتیجه گفته میشه! حدود چند هفته بعد از شرکت با من تماس گرفتن و گفتن برای ساعت ۳ هستید که مصاحبه تلفنی انجام بدید، با اینکه حال جسمیم خیلی بد بود و باید میرفتم دکتر، وقت دکتر رو کنسل کردم و خودم رو آماده مصاحبه کردم حتی وضعیت رزومه من به پذیرفته شده تغیر پیدا کرد... ساعت ۳ شد و تماسی گرفته نشد؛ ساعت ۴ شد و حقیقتا عصبی شدم چون به شدت مریض بودم و وقت دکترم رو کنسل کرده بودم با شرکت تماس گرفتم و گفتم مگه نگفتید ساعت ۳ تماس میگیریم؟ در کمال خونسردی منشی گفت کنسل شده و گوشی رو گذاشت!!!! آقا یا خانم شرکت زیبر، اوکی کنسل شده شده باشه شما شعور این رو ندارید که وقتی قراری که از ساعت ۱٠ صبح گذاشتید رو کنسل میکنید تماس بگیرید و بگید؟؟؟ یه معذرت خواهی چی؟ چون کارفرما هستید هرجور دوستدارید میتونید رفتار کنید؟ حرفه ای رفتار کنیم حتی تو بدترین مواقع

زیبالون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس وب

مدت کوتاهی به عنوان طراح وب توی این شرکت مشغول بودم. از لحاظ فضا و محیط کاری بسیار مدرن و لوکس هستش و شاید کمتر شرکتی رو به این شکل پیدا کنید مدیریت بسیار پیگیری داره و همه پروژه ها رو شخصا رصد میکنه یه مقدار جو خاله زنکی (!) توش برقراره. اگه کسی چیزی تو خلوت خودش راجب رئیس بگه و به گوشش برسه و خوشش نیاد بلافاصله فرداش اخراج میشید! کلا پروسه اخراج ثانیه ای هستش فرقی نمیکنه پروژه ای تو دست دارید یا نه صبح میرید شرکت، یک ساعت بعدش مدیر داخلی یه جلسه تو اناق جلسه باهاتون میذاره و باهاتون خداحافظی میکنه! ۵۰ میلیون هم سفته میگیرن من این مشکلات رو دیدم و فرار کردم!

سروش پرداز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس وب

مدت زمانی که اونجا بودم از لحاظ تجربه کاری، خیلی خوب بود. اما مدیریت کاملا هیئتی و خانوادگی بود. هیچ برنامه دقیق و مشخصی وجود نداشت و همه چی یک دفعه ای و یهویی تصمیم گیری میشد. یه دفعه تصمیم میگرفتن یه استارتاپ ران کنن. کلی وقت و انرژی میگرفتن از همه بدون برنامه. بعدم به هیچ جا نمی رسید! پروژه های بزرگ رو میدادن کارآموزا انجام بدن که قطعا پروژه خراب میشد. تحویل پروژه به تعویق می افتاد. متقابلا پولی از سمت کارفرما پرداخت نمیشد، پرداخت حقوق عقب می افتاد، کارآموز مورد نظر اخراج می شد و مجدد این سیکل با استخدام یک کارآموز جدید تکرار میشد! کلا پز عالی و جیب خالی! پرداخت حقوق حداقل ۴،۵ ماه عقب می افته. مدیریت شرکت دچار یه توهم عجیبه که فک میکنه قراره دنیا رو بگیره ولی پول چای شرکت رو توش موندن کلاهتون هم اونور افتاد سمتش نرید.

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس بک اند

جمعی از جوانان که از نظر فنی تیم خوبی بودن. محیطی دوستانه و خوش برخورد داشتن. از بروز ترین تکنولوژی ها استفاده میکردن ولی از نظر سخت افزاری سیستم های متوسطی داشتن. ساعات کاری بالا بود. تنها عیبی که من دیدم این بود که بیشتر از اون چیزی که بودن ادعا میکردن.

بهسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

من و دوستم حدود ۸ ماه تا یک سال باهاشون در حال کار بودیم ، بخش جذب نیروی انسانی بسیار عالی بود خیلی خوش برخورد بودن ، فرصت برای یادگیری و پیشرفت بهمون دادن ، اما خب قرارداد کاری به هیچ وجه بر خلاف اصرار ما بسته نشد ، ، بنده تو این ۸ ماه فقط ۱ میلیون دریافت کردم ازشون ، پروژه دسکتاپشون رو کامل زدم ، بعد سویچ کردن روی الکترون دسکتاپ رو ، چند تا خروجی از من گرفتن و مطمئن شدن که من کارم رو بلدم و قرار بود که api رو بزنن تا من ادامه کار رو بدم گفتن به دلیل مشغله کاری فعلا باید صبر کنی تا همون یک برنامه نویس وبی که داشت روی بهسا کار میکرد api رو آماده کنه ، بعد از سه ماه بلاتکلیف گذاشتن من برای api و گرفتن خروجی از من بدون هیچ توضیحی من رو از گروه تولید شرکت ریمو کردن . نجربه ای که من داشتم به هیچ وجه حرفه ای نبود.

راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

چند ماهی اینجا کار کردم. وقتی معرفیم کردن همه پوکر فیس یه نگاه ریز کردن به من. بعد ها فهمیدم به خاطر اینه که نرخ رفت و آمد آدمها اونجا خیلی بالاست و خیلی پیش اومده یه نفر اومده دو هفته دو روز دو ماه مونده رفته. و خیلی جالب بود که یکی از نیروهای با سابقشون رو هم خودشون انداختن بیرون بعد از چند ماه کلی کار ریخت سرم که نیاز به تغییرات کد نویسی زیاد داشت ولی کسی نبود که پشتیبانی لحظه ای رو انجام بده از طرفی همه چیز هم بسته بود برام و نمیتونستم راحت کدم رو تست کنم. اینطور شد که منم اومدم بیرون . روی هم رفته یکی دوتا دیکتاتور داره که قدرت دارن و حرف حالیشون نیست و مدیرعامل رو اصلا نمیتونی ببینی یعنی اصلا تو هیچ مراسمی نیست تو پروسه استخدام نمی بینیش و فقط گاهی تو پارکینگ دیده میشه. از خوبی هاش میشه به منابع انسانیش که خیلی پیگیری میکنه اشاره کرد.

طاقچه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

افراد با استعدادی داخل طاقچه کار می‌کنند ولی محیط کاری نامناسب (تعداد افراد زیاد در محیط کوچک، پراگندکی بخش‌های مختلف سازمان، عدم توجه به طراحی محیط کار، عدم توحه به آرامش در محیط کار، امکانات کم برای استراحت و تفریح افراد) و مدیریت بسیار ضعیف مجموعه باعث شده تا پتانسیل بالای این شرکت به درستی در جهت اهداف بزرگتر پیش نرود. در طاقچه همیشه از همه چیز صحبت به میون می‌آید ولی موقع عمل هیچ حرکتی صورت نمی‌گیرد. عدم برخورداری از فرهنگ سازمانی مناسب هم از دیگر مشکلات طاقچه هست. هر چند فعالیت‌های بسیار اندکی صورت میگیره (تجمع افراد شرکت در برخی مناسبت‌ها، قدردانی از افراد به خاطر کارهای خوبی که انجام داده‌اند) ولی کافی نیست. در محیط کار اینکه افراد در حوزه‌های دیگر هم فعالیت کنند باعث ناراحتی مدیر شما می‌شود! ارتباطات درون سازمان خیلی ضعیف هست طوری که اگر کسی به مجموعه اضافه یا کم بشه شما به سختی متوجه می‌شوید! (البته اخیرا بهتر شده و معارفه‌های سرپایی برگزار می‌شود) هیچ برنامه عملیاتی برای مشارکت شما در بهبود شرایط مجموعه وجود ندارد (جز یک بورد ترلو!) و تنها اگر رابطه‌ی فامیلی با یکی از اعضای مدیریت داشته باشید احتمالا شانس این رو دارید که در مورد موضوعی که ذهن شما رو مشغول کرده کار عملیاتی و موثر انجام دهید. از تخصص‌ها برای حل مشکلات استفاده نمی‌شود، بیشتر ترجیح داده می‌شود که از نظرات شخصی و غیر کارشناسی در پیشبرد امور بهره گرفته شود. (چون همیشه ادعا می‌شود که محدودیت بودجه وجود دارد) امیدوارم اگر همکاری من با طاقچه ادامه پیدا می‌کند شاهد شرایط کاری بهتری باشم :)

طاقچه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
Full Stack

فضای کاری دوستانه است و خسته کننده نیست. ولی باید معایبش رو هم گفت که مدیریت، محیط بسیار کوچک و شلوغ کاریست. من بشخصه پیشرفت خوبی تو این سازمان داشتم با توجه به تجربه کاری که قبلا داشتم این سازمان با افراد متخصص دست و دل بازی که داشت، باعث کمک به من شده است. ولی از لحاظ حقوق و موارد بالا ناراضی بودم.

تراشه سبز تهران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

سال های زیادی در این شرکت کار کردم و تنها چیزی که از دو سال پیش در این شرکت قابل پیشرفت بود سؤ مدیریت، افترا، بی اعتمادی بین افراد و تمام چیزهای بدی بوده که حتی با یه غریبه توی خیابون هم تجربش نمیکنید. وقتی حرف از سؤ میدیرت زده میشه اینجا فقط منظور مدیریت ارشد نیست، بلکه مدیران میانی و حتی سرپرستان هم به همین شکل از بالا و از فرهنگ بد سازمانی الگو میگیرند و این باعث میشه تا احساس صمیمت بین کارمندان روز به روز بدتر بشه و جاشو بی اعتمادی بگیره، و همه میدونیم که زندگی توی یه همچین محیطی چقدر میتونه روی مابقی ساعات روز که بیرون و در کنار خانواده هستی تاثیر گذار باشه.

آروان کلاد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

شرکتی نیست که بتونم به کسی پیشنهادش کنم مگر اینکه اولین تجربه کاری شما باشد

بیمه تکمیلی
همکاری با بهترین ها
ناهار رایگان
تیم جوان و با انگیزه
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
ساعت کاری بالا
عدم امکان استراحت بین کار
پرداخت اول کیش (جیرینگ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
Full Stack

متاسفانه تیم مدیریت قبلی که پنج سال در این شرکت بودن فاقد تجربه، بسیار باندباز، دائم مشکوک و عاشق کارمندهای پاچه خوار بودند. شرکت هیچ پیشرفتی که نداشت هیچ هیچگونه پیشرفت برای کارمندانش قائل نبود. پاداش ها به نحو تبعیض آمیزی تقسیم می شد و خدماتی ها و نگهبان ها از بیمه تکمیلی و مزایا برخوردار نبودند. منابع انسانی فقط واحدی برای کنترل کارمندها از دوربین، قطع کردن اضافه کاری ها و ندادن آنکال و حق ماموریت بود. در ابتدای ورود قول ها وعده هایی می دادند که به هیچ کودوم عمل نمی شد. همه چیز سلیقه ای و محفلی تعیین می شد. سطح حقوق و مزایا به طرز بی رحمانه ای پایین بود. از مرداد ۹۸ تیم جدید مدیریتی اومده که امیدوارم این جهنم رو یه ذره جای بهتری بکنه. متاسفانه جیرینگ فقط یه برند خوشگله و پشتش هیچ چیزی نیست.

بهسازان ملت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح رابط کاربری·۱ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
طراح رابط کاربری

هنوز بعد 10 سال اینجام

کادو تولد 2500000 و پرداخت به مناسبتهای ملی مذهبی
پاداش بیش از حد
بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
ناهار رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 5.0
داده کاوان هوشمند توسن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس بک اند

بهترین تجربه کاری را در این شرکت تجربه کردم. محیط بسیار صمیمی، همکاران دلسوز، مدیریت عالی. جّوِ شرکت واقعا جامعه دوستانه یی هست و امکانِ پیشرفت هم خیلی وجود داره. اگر بهترین شرکتِ ایرانی برای کار نباشه، کمتر از دومین بهترین هم نیست. همهٔ اینها هم نتیجه مدیریت بی‌نظیری هست که در این شرکت وجود داره و دقتی که در انتخاب بهترین گزینه‌ها انجام میدهند. من این شرکت را به بهترین‌ها پیشنهاد میدهم

اسنپ باکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

بدترین چیزی که توی اسنپ باکس وجود داره مدیریت بسیار ضعیف و ناکارآمد شرکت هست. تصمیم گیری های مدیریتی کاملا بی ثبات و باری به هر جهت هست، به عنوان مثال فقط در چند ماه گذشته مکان فیزیکی تیم فنی چندین دفعه عوض شده. آشوب در تمام زمینه ها وجود داره. افراد خبره رو با حقوق بالا استخدام میکنن و انتظار انجام هر کاری رو ازشون دارن. تصور مدیریت اینه که حقوق بالا میدیم و زندگی افراد رو می‌خریم. اغلب بچه های فنی تا ۷ و ۸ مجبورن شرکت باشن علاوه بر این در موارد زیادی مجبورن از خانه هم کار کنن. اگر قصد همکاری فنی با اسنپ باکس رو دارین حتما قبلش با بچه های فنی ش یه صحبت بکنید.

هفت گرگ و هفت آسمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

عمیقا امیدوارم که در زمان نوشتن این نظر این شرکت به کل منحل شده باشه، اما اگر دوست دارید دزدهای واقعی رو از نزدیک ببینید توصیه میکنم حتما وارد این شرکت بشید، چندماهی رایگان کار کنید و در نهایت با یک تهمت و کلی دعوا و اعصاب خوردی و البته حق و حقوقی که تماما پاایمال میشن از شرکت خارج بشید البته اگر خوش شانس باشید و از اموال شخصی خودتون چیزی گرو گرفته نشه :)

داده کاوان هوشمند توسن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

شرکت داده‌کاوان یکی از بهترین شرکت‌هایی هست که تجربه همکاری داشتم. مدیریت بسیار خوبه. شرکت همیشه کارمندان رو در اولویت اول قرار میده. استانداردهای کاری داده‌کاوان از نظر کاری یکی از بالاترین‌ها در کشور هست. به همین خاطر نرم‌افزارهایی که تولید می‌کنند هیچ رقیبی در کشور نداره و اخیراً صادرات هم می‌کنند. همیشه از فناوری‌های مدرن استفاده میشه و از شما انتظار میره در سطح کیفی بسیار بالایی کار تحویل بدید. در عین حال فرصت‌های آموزشی حین کار هم فراهم هست. در کل شرکت بسیار منظم و سازگار هست. با این حال فرهنگ کاری سنتی باقی مونده (شامل مدیریت منابع انسانی به سبک قدیمی و شناوری ساعت ناکافی). چند سال پیش کلی مشکلات مالی داشتند که از سال ۹۴ تکرار نشد. این مشکلات باعث دیرکرد پرداختی گاهی به مدت یک ماه شد. از نکات منفی دیگهٔ داده‌کاوان اینه که حقوق شروع به کار پایین هست. با این حال یک نکتهٔ مثبت اینه که حقوق و مزایا براساس ارزیابی فنی بالا میره.

شتابدهنده فارابی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس وب

رفت و امد کاملا در اختیار خود شخص، بنده رو به عنوان فرانت اند بر روی یک پروژه استارت اپی استخدام کردند و بعد از سه ماه فعالیت و امروز و فردا کردن جهت واریز حقوق در نهایت اعلام کردن پروژه ای که کار میکنین کنسل شده و پرداختی صورت نگرفت و در جواب گفتن شما باید از صاحب ایده استارت اپ حق و حقوقت رو دریافت کنی، کلا فقط برای کانال و باند بازی راه اندازی شده و بجز چای هیچی در اختیار نیرو ها نمیذارن.

اطلاعات فناوری جهانی پارس (اینفوتک)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

بیش از چهار سال اونجا بودم، خیلی چیزا یاد گرفتم. مدیریت به شدت ضعیف بود و مدام پروژه های بی سر و ته و بدون سرانجام رو شروع می کرد. بلندپروازی هایی که تماما با شکست مواجه می شد و عملا خروجی ملموسی در روزمه ات نمی دیدی (اگر چه در راستای این بلندپروازی های رنگارنگ تکنولوژی ها و چیزهای مختلفی یاد می گرفتی) دوستان خیلی خوبی اونجا داشتم. جو خیلی خوب بود (البته تیمهای مختلفی داشت و هر تیم جو خودش رو داشت) متاسفانه حقوق ها پرداخت نمی شد. بعضا تا 3-4 ماه تاخیر در پرداخت هم داشتیم. آخر هم حقوق یکی دو ماه را می دادند و یکی دو ماه طلبمان باقی می ماند تا چند ماه بعد. اکثر قدیمیهای شرکت یا به خاطر پرداخت نامنظم حقوق یا اختلاف با مدیریت از شرکت رفتند. امیدوارم اوضاعش بهتر بشه. خاطرات خوبی داشتم اونجا. برای همه بچه های اینفوتک آرزوی موفقیت دارم.

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

مدیریت بسیار با دانش و با انگیزه باعث شده که افراد در جایگاه‌های مختلف از کاری که روزانه انجام می‌دن لذت ببرن و در راستای شغل خودشون پیشرفت هم داشته باشن. تعداد پرسنل اشتباه درج شده. تا جایی که من می‌دونم الان شرکت حدود 350 نفر پرسنل داره.

زیبر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس وب

جهت اطلاع رسانی گزارش بی اخلاقی از همتون خواهش میکنم برای دیده شدن این پست بهم کمک کنید، ممنون میخوام از یک بی اخلاقی و رفتار غیر حرفه ای که برام در روند استخدام افتاد بگم و مشخصا اسم شرکت رو بیارم شرکت hashtag#زیبر ، آدرس فعلی میدان ولیعصر آدرس اصلی: گیشا حوزه فعالیت: طراحی و برنامه، بنویسی سایت های نوبت دهی آنلاین حدود ۲ ماه پس از ارسال رزومه از من دعوت شد برای مصاحبه، تو مصاحبه به من گفتن که اگر همه چیز اوکی بود و رزومه شما اوکی بود یه مصاحبه دیگه به صورت تلفنی با تیم فنی خواهید داشت و بعد از اون نتیجه گفته میشه! حدود چند هفته بعد از شرکت با من تماس گرفتن و گفتن برای ساعت ۳ هستید که مصاحبه تلفنی انجام بدید، با اینکه حال جسمیم خیلی بد بود و باید میرفتم دکتر، وقت دکتر رو کنسل کردم و خودم رو آماده مصاحبه کردم حتی وضعیت رزومه من به پذیرفته شده تغیر پیدا کرد... ساعت ۳ شد و تماسی گرفته نشد؛ ساعت ۴ شد و حقیقتا عصبی شدم چون به شدت مریض بودم و وقت دکترم رو کنسل کرده بودم با شرکت تماس گرفتم و گفتم مگه نگفتید ساعت ۳ تماس میگیریم؟ در کمال خونسردی منشی گفت کنسل شده و گوشی رو گذاشت!!!! آقا یا خانم شرکت زیبر، اوکی کنسل شده شده باشه شما شعور این رو ندارید که وقتی قراری که از ساعت ۱٠ صبح گذاشتید رو کنسل میکنید تماس بگیرید و بگید؟؟؟ یه معذرت خواهی چی؟ چون کارفرما هستید هرجور دوستدارید میتونید رفتار کنید؟ حرفه ای رفتار کنیم حتی تو بدترین مواقع

زیبالون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس وب

مدت کوتاهی به عنوان طراح وب توی این شرکت مشغول بودم. از لحاظ فضا و محیط کاری بسیار مدرن و لوکس هستش و شاید کمتر شرکتی رو به این شکل پیدا کنید مدیریت بسیار پیگیری داره و همه پروژه ها رو شخصا رصد میکنه یه مقدار جو خاله زنکی (!) توش برقراره. اگه کسی چیزی تو خلوت خودش راجب رئیس بگه و به گوشش برسه و خوشش نیاد بلافاصله فرداش اخراج میشید! کلا پروسه اخراج ثانیه ای هستش فرقی نمیکنه پروژه ای تو دست دارید یا نه صبح میرید شرکت، یک ساعت بعدش مدیر داخلی یه جلسه تو اناق جلسه باهاتون میذاره و باهاتون خداحافظی میکنه! ۵۰ میلیون هم سفته میگیرن من این مشکلات رو دیدم و فرار کردم!

سروش پرداز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس وب

مدت زمانی که اونجا بودم از لحاظ تجربه کاری، خیلی خوب بود. اما مدیریت کاملا هیئتی و خانوادگی بود. هیچ برنامه دقیق و مشخصی وجود نداشت و همه چی یک دفعه ای و یهویی تصمیم گیری میشد. یه دفعه تصمیم میگرفتن یه استارتاپ ران کنن. کلی وقت و انرژی میگرفتن از همه بدون برنامه. بعدم به هیچ جا نمی رسید! پروژه های بزرگ رو میدادن کارآموزا انجام بدن که قطعا پروژه خراب میشد. تحویل پروژه به تعویق می افتاد. متقابلا پولی از سمت کارفرما پرداخت نمیشد، پرداخت حقوق عقب می افتاد، کارآموز مورد نظر اخراج می شد و مجدد این سیکل با استخدام یک کارآموز جدید تکرار میشد! کلا پز عالی و جیب خالی! پرداخت حقوق حداقل ۴،۵ ماه عقب می افته. مدیریت شرکت دچار یه توهم عجیبه که فک میکنه قراره دنیا رو بگیره ولی پول چای شرکت رو توش موندن کلاهتون هم اونور افتاد سمتش نرید.

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس بک اند

جمعی از جوانان که از نظر فنی تیم خوبی بودن. محیطی دوستانه و خوش برخورد داشتن. از بروز ترین تکنولوژی ها استفاده میکردن ولی از نظر سخت افزاری سیستم های متوسطی داشتن. ساعات کاری بالا بود. تنها عیبی که من دیدم این بود که بیشتر از اون چیزی که بودن ادعا میکردن.

بهسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

من و دوستم حدود ۸ ماه تا یک سال باهاشون در حال کار بودیم ، بخش جذب نیروی انسانی بسیار عالی بود خیلی خوش برخورد بودن ، فرصت برای یادگیری و پیشرفت بهمون دادن ، اما خب قرارداد کاری به هیچ وجه بر خلاف اصرار ما بسته نشد ، ، بنده تو این ۸ ماه فقط ۱ میلیون دریافت کردم ازشون ، پروژه دسکتاپشون رو کامل زدم ، بعد سویچ کردن روی الکترون دسکتاپ رو ، چند تا خروجی از من گرفتن و مطمئن شدن که من کارم رو بلدم و قرار بود که api رو بزنن تا من ادامه کار رو بدم گفتن به دلیل مشغله کاری فعلا باید صبر کنی تا همون یک برنامه نویس وبی که داشت روی بهسا کار میکرد api رو آماده کنه ، بعد از سه ماه بلاتکلیف گذاشتن من برای api و گرفتن خروجی از من بدون هیچ توضیحی من رو از گروه تولید شرکت ریمو کردن . نجربه ای که من داشتم به هیچ وجه حرفه ای نبود.

راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

چند ماهی اینجا کار کردم. وقتی معرفیم کردن همه پوکر فیس یه نگاه ریز کردن به من. بعد ها فهمیدم به خاطر اینه که نرخ رفت و آمد آدمها اونجا خیلی بالاست و خیلی پیش اومده یه نفر اومده دو هفته دو روز دو ماه مونده رفته. و خیلی جالب بود که یکی از نیروهای با سابقشون رو هم خودشون انداختن بیرون بعد از چند ماه کلی کار ریخت سرم که نیاز به تغییرات کد نویسی زیاد داشت ولی کسی نبود که پشتیبانی لحظه ای رو انجام بده از طرفی همه چیز هم بسته بود برام و نمیتونستم راحت کدم رو تست کنم. اینطور شد که منم اومدم بیرون . روی هم رفته یکی دوتا دیکتاتور داره که قدرت دارن و حرف حالیشون نیست و مدیرعامل رو اصلا نمیتونی ببینی یعنی اصلا تو هیچ مراسمی نیست تو پروسه استخدام نمی بینیش و فقط گاهی تو پارکینگ دیده میشه. از خوبی هاش میشه به منابع انسانیش که خیلی پیگیری میکنه اشاره کرد.

طاقچه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

افراد با استعدادی داخل طاقچه کار می‌کنند ولی محیط کاری نامناسب (تعداد افراد زیاد در محیط کوچک، پراگندکی بخش‌های مختلف سازمان، عدم توجه به طراحی محیط کار، عدم توحه به آرامش در محیط کار، امکانات کم برای استراحت و تفریح افراد) و مدیریت بسیار ضعیف مجموعه باعث شده تا پتانسیل بالای این شرکت به درستی در جهت اهداف بزرگتر پیش نرود. در طاقچه همیشه از همه چیز صحبت به میون می‌آید ولی موقع عمل هیچ حرکتی صورت نمی‌گیرد. عدم برخورداری از فرهنگ سازمانی مناسب هم از دیگر مشکلات طاقچه هست. هر چند فعالیت‌های بسیار اندکی صورت میگیره (تجمع افراد شرکت در برخی مناسبت‌ها، قدردانی از افراد به خاطر کارهای خوبی که انجام داده‌اند) ولی کافی نیست. در محیط کار اینکه افراد در حوزه‌های دیگر هم فعالیت کنند باعث ناراحتی مدیر شما می‌شود! ارتباطات درون سازمان خیلی ضعیف هست طوری که اگر کسی به مجموعه اضافه یا کم بشه شما به سختی متوجه می‌شوید! (البته اخیرا بهتر شده و معارفه‌های سرپایی برگزار می‌شود) هیچ برنامه عملیاتی برای مشارکت شما در بهبود شرایط مجموعه وجود ندارد (جز یک بورد ترلو!) و تنها اگر رابطه‌ی فامیلی با یکی از اعضای مدیریت داشته باشید احتمالا شانس این رو دارید که در مورد موضوعی که ذهن شما رو مشغول کرده کار عملیاتی و موثر انجام دهید. از تخصص‌ها برای حل مشکلات استفاده نمی‌شود، بیشتر ترجیح داده می‌شود که از نظرات شخصی و غیر کارشناسی در پیشبرد امور بهره گرفته شود. (چون همیشه ادعا می‌شود که محدودیت بودجه وجود دارد) امیدوارم اگر همکاری من با طاقچه ادامه پیدا می‌کند شاهد شرایط کاری بهتری باشم :)

طاقچه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
Full Stack

فضای کاری دوستانه است و خسته کننده نیست. ولی باید معایبش رو هم گفت که مدیریت، محیط بسیار کوچک و شلوغ کاریست. من بشخصه پیشرفت خوبی تو این سازمان داشتم با توجه به تجربه کاری که قبلا داشتم این سازمان با افراد متخصص دست و دل بازی که داشت، باعث کمک به من شده است. ولی از لحاظ حقوق و موارد بالا ناراضی بودم.

تراشه سبز تهران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

سال های زیادی در این شرکت کار کردم و تنها چیزی که از دو سال پیش در این شرکت قابل پیشرفت بود سؤ مدیریت، افترا، بی اعتمادی بین افراد و تمام چیزهای بدی بوده که حتی با یه غریبه توی خیابون هم تجربش نمیکنید. وقتی حرف از سؤ میدیرت زده میشه اینجا فقط منظور مدیریت ارشد نیست، بلکه مدیران میانی و حتی سرپرستان هم به همین شکل از بالا و از فرهنگ بد سازمانی الگو میگیرند و این باعث میشه تا احساس صمیمت بین کارمندان روز به روز بدتر بشه و جاشو بی اعتمادی بگیره، و همه میدونیم که زندگی توی یه همچین محیطی چقدر میتونه روی مابقی ساعات روز که بیرون و در کنار خانواده هستی تاثیر گذار باشه.