فضای کاری ای کاملا صمیمانه و مسطح داره به طوری که رئیس شرکت همونجایی که مینشست که من کارآموز. کلا فضا داخل شرکت خوب بود و همه میخواستن که تو تو یاد بگیری که چه کاری باید انجام بدی
آخرین تجربهها
در اینتن فرصت دارید برای آنکه پیشرفت کنید و از تجربیات همدیگر استفاده کنید. مانعی برای آنکه مطالب جدید یاد بگیریدنیست. اینتن جو صمیمی دارد چیزی که شاید در کمتر جایی به چشم میخورد.
اینتن با جو صمیمی و خوبی داشت خیلی چیزها به من یاد داد ما در اینتن بیشتر از اینکه به سودمان فکر کنیم به فکر مشتری هستیم عالی بود در هیچ شرکتی این رو تجربه نکردم من از همه دوستان خوبم در اینتن تشکر می کنم
کار با تیم آرتی ، با اینکه تو یه دوره چند ماهه و کوتاه بود ، ولی انرژی و تعهد بچه های تیم چیزیه که نمیتونم فراموش کنم . از اونجایی که تیم تازه شروع بکار کرده حقوق بالایی نداشتم ، ولی میشه گفت به صورت مداوم در حال رشد هستن و خوشحال میشم موقعتی باشه که دوباره باهاشون همکاری کنم .
اگه انسان رو دارای حق انتخاب می دونید توماکس جای شما نیست یک پست مفصل از تجربه خودم با توماکس در لینکدین نوشتم ؛ حتمن بخونید کلمه " توماکس " رو در قسمت Content لینکدین سرچ کنید
واقعا شرکت بزرگ و خوبی هست بیش از ۳۰۰ نفر نیرو داره و اینکه از وقتی به دفتر جدید رفته خیلی همه چیز بهتر شده و فضای کاری خوب شده .
یکم پیشرفته تر از حد فعلی برای کشور هستن. من فکر میکنم یه عده هستن که باید برن از ایران... اما خب. هستن. تا یا خیلی موفق بشن یا بقیه رو موفق کنن. برخورد محترمانه و تخصصی بود. میتونم بگم حرفه ای و با تجربه هستن توی منابع انسانی و گزینش نیرو
این شرکت در بازه های زمانی مختلف آگهی کارآموز میده و در آگهی قید می کنه که در صورت رضایت کارفرما جذب صورت می گیره. ولی هیچ وقت این اتفاق نمی افته. این شرکت به وسیله برنامه های کارآموزی کارهای خودش رو با کیفیت کم انجام میده و وقتی دوره کارآموزی در اون پوزیشن تموم میشه میگه شما به اندازه کافی خوب نبودی و مجددا کارآموز دیگه ای جذب میکنه. بدون اینکه بخواد هیچ تعهدی نسبت به کارآموزان داشته باشه. کلا تو جابینجا هم آگهی شغل تمام وقت ندارن.
محیطی صمیمی ودوستانه
من دو سال پیش در این شرکت با کلی وعده و قول و بزرگنمایی مشغول شدم و بعد دیدم مدیر عامل صبح میاد آهنگ اسکوتر میزاره و سیگار میکشه ،مدیر کل هم که یه بچه متولد دهه هفتاد که نه تجربه و نه توان مدیریت داره و من باید با چنین شخصی سر و کله بزنم.اینا همه به کنار!حتی یک سیستم جهت کار کردن نداشتن!!!اینترنت نداشتن!!!بعد میگن ما توی آمریکا طرفدار داریم و اصلا خارجی هستیم و ما وضعمون خوبه .... بچه ها اصلا سمتش نرید.
کاموا شرکتی که به شما امکان پیشرفت، دوستان خوب، محیط خوب میده ولی در عین حال مشکلاتی رو هم داره که من سعی میکنم اینجا بهشون اشاره کنم. اولین مورد اینه که خیلی زود متوجه میشید به عمد یا به شکل اتفاقی تو پروژه پرسونال برندینگ مدیریت قرار گرفتید و نه پروژه کاموا همه چیز در محوریت این ماجراست و مسائل دیگهای که ممکنه برای شمای کارمند مهم تلقی بشه تو اولویتهای بعدی قرار میگیره این موضع در کنار پرداختیهای کم و عدم مدیریت پویا و پیگیری نشدن مطالباتتون به عنوان کارمند، شما رو تبدیل به رباتی برای انجام کارها میکنه و بعد از مدت کوتاهی هیچ احساسی نسبت به کارتون ندارید و همچنین احساس تعلقی هم نسبت به برندی که براش کار میکنید ندارید. در آخر کاموا یک محیط خوب برای پیشرفت و در عین یک محیط خیلی بد برای ادامه همکاری
من دو روز در این شرکت کار کردم بعد از دو روز شخصی که با من مستقیم کار می کرد گفت سیستم های شرکت را می خواهند فردا ارتقا بدهند لطفا تشریف نیارید بعد که من تعجب کردم دروغ دیگری گفت که من یک هفته مرخصی هستم شما هم یک هفته نیا.در صورتی که من تماس گرفتم فردای اون روز و ایشون تشریف داشتند.به نظرم رفتارشان با کسی که ده سال سابقه کار داره خیلی بچگانه و غیر حرفه ای بود.البته از شرکتهای موروثی و خانوادگی بهتر از این نمیشه انتظار داشت. خوشحالم که فقط دو روز از وقت گرانبهایم هدر رفت. امیدوارم تجربه من برای دیگران مفید واقع شود
بیشترین احساسی که غالب هست و میتونم در موردش بگم این هست که فراتک مثل خانه ی دوم من هست!! همونقدر که هر کسی خونه ی خودش آرامش داره اینجا آرامش داریم ... محیط شرکت مثل خانه و همکاران مثل اعضای خانواده هستند . شاید این بهترین حس برای یک شغل باشه که من تجربه ش کردم ....
من خودم به شخصه حدود 2 سال تو نادلیکو کار کردم خیلی راضی بودم همه پرسنل عالی بودن ایرادی که داره میزان حقوق دریافتی م نسبت به زمان کار برام کافی نبود در کل از محیط و مدیریت و پرسنل شرکت راضی بودم
چرت ترین شرکتی که دیدم اصلا پیشنهاد نمیشه حقوق نمیدن
من یک سال در این شرکت مشغول بودم و اولین تجربه حرفه ای برنامه نویسی رو از این شرکت شروع کردم. اگر در خصوص قولهایی که روز اول بهم دادن مشکلاتی پیش نمیومد قطعا همکاری طولانی مدتی میتونستم داشته باشم و در مجموع با توجه به کوچیک و زیر مجموعه بودن یک شرکت پخش بودن و تاثیراتی که این دو مورد میتونه داشته باشه باز هم به نظر من یکی از شرکت های خوب برای برنامه نویس ها هست.
من به مدت حدود شش سال در این شرکت مشغول بوده ام که در دوسال اول پشتیان و چهار سال بعدی برنامه نویسی وب انجام میدادم.(یک سال در جای دیگری مشغول بودم) این شرکت بزرگ، با تعداد پرسنل و تیم های بالا و دارای حداقل امتیاز متوسط در همه پارامتر هایی است که در انتخاب شغل موثر اند. در مجموع تجربه کاری خوبی از هر نظر میتونه برای کسانی که جویای کار هستن باشه.
در این سازمان همه حتی افراد سطوح 4 و 5 مجموعه با فاندر مجموعه مستقیم در ارتباطند و هکه باید گزارش کاری در مورد این که با کی حرف زده اند( همکاران) و تایید ایشان برای صحبت کردن با انواع مشتریان را در لحظه بگیرند. همه ادعای احترام دارند اما هیچ احترامی برای شما قائل نیستند.ممکن است نظر من تند باشد و باور نکردنی اما این همان تجربه ایست که به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم
فقط در یک کلمه: واقعا افتضاح. مدیریت فله ای و اتوبوسی، بدون برنامه مشخص و هیچ آینده ای و چند صد میلیون تومان منفی.
من یک مدت شرکت دفراز بودم تقریبا 4 سال پیش.اون زمان تمام سیستم ها از رده خارج قدیمی و کند بود.شرکت یک فریم ورک اختصای داشت که مثل تمامی فریم ورک های اختصاصی بد بود کار کردن با اون سخت..یکی از بدی های فریم ورک اختصاصی اینکه برنامه نویس مجبور میشه یک سری اطلاعات بی ارزش یاد بگیره و وقتی از شرکت خارج بشه اکثر اون اطلاعات به درد برنامه نویس نمیخوره . همکا رهای خوبی بودن جوان و پر انگیزه میشه از مزایای شرکت نام برد. شرکت اون زمان درامد خوبی نداشت به همین دلیل حقوق ها کم و دیر پرداخت میشد.بعضی وقت ها یک ماه کامل پرداخت نمیشد.تسویه حساب هم فوق العاده بد بود از من اون زمان 500 هزارتومن انقدر امروز فردا کردن که من فراموش کردم نگرفتم. بعدها فهمیدم حقوق بعضی از بچه چندین ماه پرداخت نکردن بعد تسویه شدن. شاید الان شرایط شرکت تغییر کرده باشه ولی اون زمان واقعا بد بود.
فضای کاری ای کاملا صمیمانه و مسطح داره به طوری که رئیس شرکت همونجایی که مینشست که من کارآموز. کلا فضا داخل شرکت خوب بود و همه میخواستن که تو تو یاد بگیری که چه کاری باید انجام بدی
در اینتن فرصت دارید برای آنکه پیشرفت کنید و از تجربیات همدیگر استفاده کنید. مانعی برای آنکه مطالب جدید یاد بگیریدنیست. اینتن جو صمیمی دارد چیزی که شاید در کمتر جایی به چشم میخورد.
اینتن با جو صمیمی و خوبی داشت خیلی چیزها به من یاد داد ما در اینتن بیشتر از اینکه به سودمان فکر کنیم به فکر مشتری هستیم عالی بود در هیچ شرکتی این رو تجربه نکردم من از همه دوستان خوبم در اینتن تشکر می کنم
کار با تیم آرتی ، با اینکه تو یه دوره چند ماهه و کوتاه بود ، ولی انرژی و تعهد بچه های تیم چیزیه که نمیتونم فراموش کنم . از اونجایی که تیم تازه شروع بکار کرده حقوق بالایی نداشتم ، ولی میشه گفت به صورت مداوم در حال رشد هستن و خوشحال میشم موقعتی باشه که دوباره باهاشون همکاری کنم .
اگه انسان رو دارای حق انتخاب می دونید توماکس جای شما نیست یک پست مفصل از تجربه خودم با توماکس در لینکدین نوشتم ؛ حتمن بخونید کلمه " توماکس " رو در قسمت Content لینکدین سرچ کنید
واقعا شرکت بزرگ و خوبی هست بیش از ۳۰۰ نفر نیرو داره و اینکه از وقتی به دفتر جدید رفته خیلی همه چیز بهتر شده و فضای کاری خوب شده .
یکم پیشرفته تر از حد فعلی برای کشور هستن. من فکر میکنم یه عده هستن که باید برن از ایران... اما خب. هستن. تا یا خیلی موفق بشن یا بقیه رو موفق کنن. برخورد محترمانه و تخصصی بود. میتونم بگم حرفه ای و با تجربه هستن توی منابع انسانی و گزینش نیرو
این شرکت در بازه های زمانی مختلف آگهی کارآموز میده و در آگهی قید می کنه که در صورت رضایت کارفرما جذب صورت می گیره. ولی هیچ وقت این اتفاق نمی افته. این شرکت به وسیله برنامه های کارآموزی کارهای خودش رو با کیفیت کم انجام میده و وقتی دوره کارآموزی در اون پوزیشن تموم میشه میگه شما به اندازه کافی خوب نبودی و مجددا کارآموز دیگه ای جذب میکنه. بدون اینکه بخواد هیچ تعهدی نسبت به کارآموزان داشته باشه. کلا تو جابینجا هم آگهی شغل تمام وقت ندارن.
محیطی صمیمی ودوستانه
من دو سال پیش در این شرکت با کلی وعده و قول و بزرگنمایی مشغول شدم و بعد دیدم مدیر عامل صبح میاد آهنگ اسکوتر میزاره و سیگار میکشه ،مدیر کل هم که یه بچه متولد دهه هفتاد که نه تجربه و نه توان مدیریت داره و من باید با چنین شخصی سر و کله بزنم.اینا همه به کنار!حتی یک سیستم جهت کار کردن نداشتن!!!اینترنت نداشتن!!!بعد میگن ما توی آمریکا طرفدار داریم و اصلا خارجی هستیم و ما وضعمون خوبه .... بچه ها اصلا سمتش نرید.
کاموا شرکتی که به شما امکان پیشرفت، دوستان خوب، محیط خوب میده ولی در عین حال مشکلاتی رو هم داره که من سعی میکنم اینجا بهشون اشاره کنم. اولین مورد اینه که خیلی زود متوجه میشید به عمد یا به شکل اتفاقی تو پروژه پرسونال برندینگ مدیریت قرار گرفتید و نه پروژه کاموا همه چیز در محوریت این ماجراست و مسائل دیگهای که ممکنه برای شمای کارمند مهم تلقی بشه تو اولویتهای بعدی قرار میگیره این موضع در کنار پرداختیهای کم و عدم مدیریت پویا و پیگیری نشدن مطالباتتون به عنوان کارمند، شما رو تبدیل به رباتی برای انجام کارها میکنه و بعد از مدت کوتاهی هیچ احساسی نسبت به کارتون ندارید و همچنین احساس تعلقی هم نسبت به برندی که براش کار میکنید ندارید. در آخر کاموا یک محیط خوب برای پیشرفت و در عین یک محیط خیلی بد برای ادامه همکاری
من دو روز در این شرکت کار کردم بعد از دو روز شخصی که با من مستقیم کار می کرد گفت سیستم های شرکت را می خواهند فردا ارتقا بدهند لطفا تشریف نیارید بعد که من تعجب کردم دروغ دیگری گفت که من یک هفته مرخصی هستم شما هم یک هفته نیا.در صورتی که من تماس گرفتم فردای اون روز و ایشون تشریف داشتند.به نظرم رفتارشان با کسی که ده سال سابقه کار داره خیلی بچگانه و غیر حرفه ای بود.البته از شرکتهای موروثی و خانوادگی بهتر از این نمیشه انتظار داشت. خوشحالم که فقط دو روز از وقت گرانبهایم هدر رفت. امیدوارم تجربه من برای دیگران مفید واقع شود
بیشترین احساسی که غالب هست و میتونم در موردش بگم این هست که فراتک مثل خانه ی دوم من هست!! همونقدر که هر کسی خونه ی خودش آرامش داره اینجا آرامش داریم ... محیط شرکت مثل خانه و همکاران مثل اعضای خانواده هستند . شاید این بهترین حس برای یک شغل باشه که من تجربه ش کردم ....
من خودم به شخصه حدود 2 سال تو نادلیکو کار کردم خیلی راضی بودم همه پرسنل عالی بودن ایرادی که داره میزان حقوق دریافتی م نسبت به زمان کار برام کافی نبود در کل از محیط و مدیریت و پرسنل شرکت راضی بودم
چرت ترین شرکتی که دیدم اصلا پیشنهاد نمیشه حقوق نمیدن
من یک سال در این شرکت مشغول بودم و اولین تجربه حرفه ای برنامه نویسی رو از این شرکت شروع کردم. اگر در خصوص قولهایی که روز اول بهم دادن مشکلاتی پیش نمیومد قطعا همکاری طولانی مدتی میتونستم داشته باشم و در مجموع با توجه به کوچیک و زیر مجموعه بودن یک شرکت پخش بودن و تاثیراتی که این دو مورد میتونه داشته باشه باز هم به نظر من یکی از شرکت های خوب برای برنامه نویس ها هست.
من به مدت حدود شش سال در این شرکت مشغول بوده ام که در دوسال اول پشتیان و چهار سال بعدی برنامه نویسی وب انجام میدادم.(یک سال در جای دیگری مشغول بودم) این شرکت بزرگ، با تعداد پرسنل و تیم های بالا و دارای حداقل امتیاز متوسط در همه پارامتر هایی است که در انتخاب شغل موثر اند. در مجموع تجربه کاری خوبی از هر نظر میتونه برای کسانی که جویای کار هستن باشه.
در این سازمان همه حتی افراد سطوح 4 و 5 مجموعه با فاندر مجموعه مستقیم در ارتباطند و هکه باید گزارش کاری در مورد این که با کی حرف زده اند( همکاران) و تایید ایشان برای صحبت کردن با انواع مشتریان را در لحظه بگیرند. همه ادعای احترام دارند اما هیچ احترامی برای شما قائل نیستند.ممکن است نظر من تند باشد و باور نکردنی اما این همان تجربه ایست که به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم
فقط در یک کلمه: واقعا افتضاح. مدیریت فله ای و اتوبوسی، بدون برنامه مشخص و هیچ آینده ای و چند صد میلیون تومان منفی.
من یک مدت شرکت دفراز بودم تقریبا 4 سال پیش.اون زمان تمام سیستم ها از رده خارج قدیمی و کند بود.شرکت یک فریم ورک اختصای داشت که مثل تمامی فریم ورک های اختصاصی بد بود کار کردن با اون سخت..یکی از بدی های فریم ورک اختصاصی اینکه برنامه نویس مجبور میشه یک سری اطلاعات بی ارزش یاد بگیره و وقتی از شرکت خارج بشه اکثر اون اطلاعات به درد برنامه نویس نمیخوره . همکا رهای خوبی بودن جوان و پر انگیزه میشه از مزایای شرکت نام برد. شرکت اون زمان درامد خوبی نداشت به همین دلیل حقوق ها کم و دیر پرداخت میشد.بعضی وقت ها یک ماه کامل پرداخت نمیشد.تسویه حساب هم فوق العاده بد بود از من اون زمان 500 هزارتومن انقدر امروز فردا کردن که من فراموش کردم نگرفتم. بعدها فهمیدم حقوق بعضی از بچه چندین ماه پرداخت نکردن بعد تسویه شدن. شاید الان شرایط شرکت تغییر کرده باشه ولی اون زمان واقعا بد بود.