فروتل شرکت خوب و قدیمیه سال پیش هم دانش بنیان شد ولی مشکلی که داره این هست که هدفی مشخص نداره و مدیریت شلوغ و نامنظم داره و از لحاظ فنی نیرو های خوبی و داره و نیروها همیشه درگیر چالش ها و مسایل جدید هستند
آخرین تجربهها
به نظرم توی هر مجموعه ای همه مثل مدیر یا مدیران اون مجموعه میشن! اگه توی مجموعه ای مدیر خوب باشه و به تیمش انگیزه بده، اون مجموعه مسیر پیشرفت رو طی میکنه. آقای سالاررضایی بهترین مدیری بودن که افتخار همکاری باهاشون رو داشتم.
۳ سال و ۶ ماه تجربه کار تو شرکت داده پرداز را داشتم، از نکات مثبت میتونم بگم جو خیلی خوبی داره، تو لایه های مدیریتی سعی میشه حتما همه چیز هدف دار و شفاف باشه. نحوه انجام دادن کارها، خورد کردن پروژه ها به طوری هست که طرز درست انجام دادن کار رو میتونید یاد بگیرید و طبق اون انجام بدید. ساعت کاری تقریبا منعطف نیست و پنجشنبه ها هم تا ظهر هست. تعداد پروژه ها و انواعشون بالاست و مدام پروژه های جدید و بزرگ اضافه میشد.
در طول همکاری با شرکت فراتک تجربه ها و فرصت های زیادی نصیب من شد،شاید اگر بخوام چند مورد نام ببرد ،با بر خورد با مشتریان صبر و بردباری که بیشترین ثمره این دوران بود نصیب به من شد،همکاران خوب و مدیریت فوق العاده که سرشار از حسن خلق هستند، امیدوارم انرژی مثبت و روحیه عالی تیم فراتک، اثر مثبتی در من داشته باشند و برای تیم فراتک فرد تاثیرگذار و مفیدی باشم.
از سال 89 در این مجموعه مشغول به فعالیت هستم. رضایتم از محل کارم، امنیت شغلی، حقوق و مزایایی که بسته به پیشرفتم توی کار افزایش پیدا کرده مهمترین دلایلیه که باعث شده این همه مدت در اینجا مشغول به کار باشم. انگیزه ای که در این محیط برای موفیقت و پیشرفت کسب کردم رو مدیون محیط دوستانه و صمیمی مجموعه هستم.
در یک کلام مزخرف محیط خاله زنکی و آدم های کوتوله اونجا هیچ وقت بزرگ نمی شید
تیم خوب و صمیمی بودیم منتهی سرمایه گذار ی آدم بازاری بود که فقط وعده وعید می داد. آخرم به خاطر اینکه دیر وارد بازار شدیم و هی فیچر اضافه می شد اسنپ و الو پیک اومدن و کلا شرکت منحل شد. تنها حسنی که داشت پیدا کردن دوست های جدید و حرفه ای
اگه دنبال جایی هستید که حقوق و مزایای خوبی در قبال کار الکی بده خوبه. کلا پیشرفت زیادی تو کارتون نمیکنید ولی عیدی، سنوات، پاداش، مناسبتها و ... پول خوبی میده. همه کاره هم مدیرعامل و رئیس هیئت مدیرست. مشتریش هم موسسه اعتباری نور هست. اگه خواستید برید فقط حقوق رو اولش خوب طی کنید چون تغییر زیادی نمیکنه در آینده. تعداد کارمندان حدودا 100 نفر هست. دو سه تا ساختمون هم دارن.
سال اول همکاریمون خیلی خوب بود، ولی مدیریت افتضاح بود، هر انتقادی رو با مسخره کردن و تیکه انداختن جواب میداد، همین شد بعد یه مدتی هیچکس دلش نمیخواست اونجا باشه، اگه مدیرارو فاکتور بگیری هیچ کارمندی ۲ سال نبود که مدام باهاشون کار کرده باشه بلکه شرکت سریع نیرو میگرفت ولی سریع هم میرفتن، خودمم به سختی استعغا دادم، ولی خب فعلا که دیگه نیستند. خلاصه کلی خاطرات خوب و بد با فرانش دارم، ولی درکل برام عزیزه.
رفتم مصاحبه، کلا سوالات فرانتاند پرسیدن ازم، درصورتی که بکاند دولوپرم، درآخر گفتند اگر اینارو بلد نیستی پس چرا تو رزومه نوشتی، منم گفتم ننوشتم، درآخر فهمیدم روزمه اشتباه باز کرده بودن :)) خلاصه کلی وقتم گرفتن و فهمیدم همهچی خیلی بیبرنامه و هیتی جلو میره، با این حال یه چالش فرانتاند دادن که قطعا انجام ندادم و به فریلنسری مشغول شدم. ولی دفترشون خیلی تمیز بود، رفتارشون خیلی محترمانه و خوب بود، ظاهرا همه خیلی خوشحال بودن که اونجا کار میکردن. ولی باید یه فکری به حال مدیریت هیتیش بکنند.
به مدت حدودا ۱سال مشغول کار بودم که به دلیل استک های مختلف کمک میکنه که با سرویس های مختلفی آشنا بشین و مسئله دیگه این که محیط دوستانه ای بین همکاران کارینا وجود داره ولی یکی از مشکلاتی که وجود داره اینه که شما هیچوقت مدیرعامل شرکت رو نمیبینین حتی تو جشن های داخل شرکت و مشکل دیگه مدیریت بعضی از تیم ها توسط افرادی با سطح کیفی پایین
تقریبا به مدت یکسال به عنوان system admin تو واحد زیرساخت مشغول به کار بودم. هر چیزی روال مشخص و شفاف خودش رو داشت مثل مرخصی، مزایا، ناهار، محاسبه حقوق و.. به مناسبت های مختلف مثل یلدا، شب عید و ۹ سالگی کارینا مراسم خوبی رو برگذار میکردند. در رابطه با عملکرد مدیر فنی کارهای خوب و مثبتی رو شاهد بودم اما متاسفانه ارتباط مدیر عامل به باقی کارکنان نزدیک به صفر بود تقریبا. اما در کل در مدتی که تو کارینا کار می کردم شاهد اتفاقات مثبت و رو به رشدی بودم.
افتضاح. از ساعت کاری گرفته تا هماهنگی و ... برخوردهای به شدت بد و زننده مدیریت غلط فشار کاری زیاد بروکراسی کاری زیاد شرکت کوچک ولی توقع کاری زیاد در حد گوگل عدم استفاده صحیح از اسکرام محیط کاری بسیار نامناسب
محیط شرکت بسیار خشک و مذهبی
متاسفانه حجم کار موجود با تعداد نیرو همخوانی ندارد و فشار کاری بسیار زیاد است. قول های زیادی داده میشود که معمولا هم به بدقولی سر و تهش هم میاد :) مثلا از سال گذشته قرار بر بیمه بود که از آبان بالاخره میسر شد و خسارت حاصل از اون روزها همینجوری رها شد :)
من دوران را دوست میدارم طیف وسیعی از پروژه های جذاب ، پرسنل همدل و مدیرانی دوست داشتنی
به نظرم در کل دیجیکالا جای بسیار خوبی برای کاره. تعادل خوبی بین کار و زندگی هست و حقوقش جزو بالاترینها در ایران ه. تجربهی کار در یک سازمان بسیار بزرگ با افراد مختلف میتونه خیلی در مسیر پیشرفت شغلیتون تاثیرگذار باشه. ایرادی که من میتونم بگیرم این است که دیجیکالا از اون جایی یه سازمان بزرگ هست، دست شما به عنوان یک متخصص آیتی خیلی باز نیست در نتیجه خلاقیت و نوآوری در دیجیکالا نسبت به استارتآپها کمتر به چشم میاد. ساعت کاری تا حد زیادی شناور هست و اگر دیر سر کار برسید میتونید بیشتر شرکت بمانید و کسری کار خود رو جبران کنید. محیط کاری جذاب و مدرن ه و در بدور استخدامتون یه لپتاپ و مانیتور (و در صورت موافقت مانیتور دوم و کیبورد) بهتون داده میشه. حقوقها سر موعد مقرر واریز میشه در طول یک سال تنها یک بار دیدم که با تاخیر چند روزه واریز شه نهار هم از طرف شرکت داده میشه
از هفته ی سوم دیگه فهمیدم اونجا جای من نیست، خساست تو تار و پود ( و نه فقط حقوق) شرکت موج میزنه
از لحاظ پرداخت حقوق و عیدی و پاداش، به موقع و بدون مشکل هست. ساعت کاری از ساعت 9 تا 16:20 هستش، اما میتونید زودتر هم شروع بکار کنید و به طبع زودتر هم از شرکت خارج بشید مدیریت بنظر من ضعیفه. شرکت داره در جا میزنه و جای پیشرفتی فعلا نداره. امکانات رفاهی در شرکت نیست و هیچ جذابیتی محیط اطرافش نداره. 2 روز مرخصی کامل میتونید استفاده کنید و حداکثر 3 بار درخواست مرخصی ساعتی میتونید داشته باشید.
هم دلی و گرم بودن فضای کاری در تیمها وجود دارد اما مجموعه مدیریت و منابع انسانی در تصمیمگیری و رشد نیرو ضعیف عمل میکند.
فروتل شرکت خوب و قدیمیه سال پیش هم دانش بنیان شد ولی مشکلی که داره این هست که هدفی مشخص نداره و مدیریت شلوغ و نامنظم داره و از لحاظ فنی نیرو های خوبی و داره و نیروها همیشه درگیر چالش ها و مسایل جدید هستند
به نظرم توی هر مجموعه ای همه مثل مدیر یا مدیران اون مجموعه میشن! اگه توی مجموعه ای مدیر خوب باشه و به تیمش انگیزه بده، اون مجموعه مسیر پیشرفت رو طی میکنه. آقای سالاررضایی بهترین مدیری بودن که افتخار همکاری باهاشون رو داشتم.
۳ سال و ۶ ماه تجربه کار تو شرکت داده پرداز را داشتم، از نکات مثبت میتونم بگم جو خیلی خوبی داره، تو لایه های مدیریتی سعی میشه حتما همه چیز هدف دار و شفاف باشه. نحوه انجام دادن کارها، خورد کردن پروژه ها به طوری هست که طرز درست انجام دادن کار رو میتونید یاد بگیرید و طبق اون انجام بدید. ساعت کاری تقریبا منعطف نیست و پنجشنبه ها هم تا ظهر هست. تعداد پروژه ها و انواعشون بالاست و مدام پروژه های جدید و بزرگ اضافه میشد.
در طول همکاری با شرکت فراتک تجربه ها و فرصت های زیادی نصیب من شد،شاید اگر بخوام چند مورد نام ببرد ،با بر خورد با مشتریان صبر و بردباری که بیشترین ثمره این دوران بود نصیب به من شد،همکاران خوب و مدیریت فوق العاده که سرشار از حسن خلق هستند، امیدوارم انرژی مثبت و روحیه عالی تیم فراتک، اثر مثبتی در من داشته باشند و برای تیم فراتک فرد تاثیرگذار و مفیدی باشم.
از سال 89 در این مجموعه مشغول به فعالیت هستم. رضایتم از محل کارم، امنیت شغلی، حقوق و مزایایی که بسته به پیشرفتم توی کار افزایش پیدا کرده مهمترین دلایلیه که باعث شده این همه مدت در اینجا مشغول به کار باشم. انگیزه ای که در این محیط برای موفیقت و پیشرفت کسب کردم رو مدیون محیط دوستانه و صمیمی مجموعه هستم.
در یک کلام مزخرف محیط خاله زنکی و آدم های کوتوله اونجا هیچ وقت بزرگ نمی شید
تیم خوب و صمیمی بودیم منتهی سرمایه گذار ی آدم بازاری بود که فقط وعده وعید می داد. آخرم به خاطر اینکه دیر وارد بازار شدیم و هی فیچر اضافه می شد اسنپ و الو پیک اومدن و کلا شرکت منحل شد. تنها حسنی که داشت پیدا کردن دوست های جدید و حرفه ای
اگه دنبال جایی هستید که حقوق و مزایای خوبی در قبال کار الکی بده خوبه. کلا پیشرفت زیادی تو کارتون نمیکنید ولی عیدی، سنوات، پاداش، مناسبتها و ... پول خوبی میده. همه کاره هم مدیرعامل و رئیس هیئت مدیرست. مشتریش هم موسسه اعتباری نور هست. اگه خواستید برید فقط حقوق رو اولش خوب طی کنید چون تغییر زیادی نمیکنه در آینده. تعداد کارمندان حدودا 100 نفر هست. دو سه تا ساختمون هم دارن.
سال اول همکاریمون خیلی خوب بود، ولی مدیریت افتضاح بود، هر انتقادی رو با مسخره کردن و تیکه انداختن جواب میداد، همین شد بعد یه مدتی هیچکس دلش نمیخواست اونجا باشه، اگه مدیرارو فاکتور بگیری هیچ کارمندی ۲ سال نبود که مدام باهاشون کار کرده باشه بلکه شرکت سریع نیرو میگرفت ولی سریع هم میرفتن، خودمم به سختی استعغا دادم، ولی خب فعلا که دیگه نیستند. خلاصه کلی خاطرات خوب و بد با فرانش دارم، ولی درکل برام عزیزه.
رفتم مصاحبه، کلا سوالات فرانتاند پرسیدن ازم، درصورتی که بکاند دولوپرم، درآخر گفتند اگر اینارو بلد نیستی پس چرا تو رزومه نوشتی، منم گفتم ننوشتم، درآخر فهمیدم روزمه اشتباه باز کرده بودن :)) خلاصه کلی وقتم گرفتن و فهمیدم همهچی خیلی بیبرنامه و هیتی جلو میره، با این حال یه چالش فرانتاند دادن که قطعا انجام ندادم و به فریلنسری مشغول شدم. ولی دفترشون خیلی تمیز بود، رفتارشون خیلی محترمانه و خوب بود، ظاهرا همه خیلی خوشحال بودن که اونجا کار میکردن. ولی باید یه فکری به حال مدیریت هیتیش بکنند.
به مدت حدودا ۱سال مشغول کار بودم که به دلیل استک های مختلف کمک میکنه که با سرویس های مختلفی آشنا بشین و مسئله دیگه این که محیط دوستانه ای بین همکاران کارینا وجود داره ولی یکی از مشکلاتی که وجود داره اینه که شما هیچوقت مدیرعامل شرکت رو نمیبینین حتی تو جشن های داخل شرکت و مشکل دیگه مدیریت بعضی از تیم ها توسط افرادی با سطح کیفی پایین
تقریبا به مدت یکسال به عنوان system admin تو واحد زیرساخت مشغول به کار بودم. هر چیزی روال مشخص و شفاف خودش رو داشت مثل مرخصی، مزایا، ناهار، محاسبه حقوق و.. به مناسبت های مختلف مثل یلدا، شب عید و ۹ سالگی کارینا مراسم خوبی رو برگذار میکردند. در رابطه با عملکرد مدیر فنی کارهای خوب و مثبتی رو شاهد بودم اما متاسفانه ارتباط مدیر عامل به باقی کارکنان نزدیک به صفر بود تقریبا. اما در کل در مدتی که تو کارینا کار می کردم شاهد اتفاقات مثبت و رو به رشدی بودم.
افتضاح. از ساعت کاری گرفته تا هماهنگی و ... برخوردهای به شدت بد و زننده مدیریت غلط فشار کاری زیاد بروکراسی کاری زیاد شرکت کوچک ولی توقع کاری زیاد در حد گوگل عدم استفاده صحیح از اسکرام محیط کاری بسیار نامناسب
محیط شرکت بسیار خشک و مذهبی
متاسفانه حجم کار موجود با تعداد نیرو همخوانی ندارد و فشار کاری بسیار زیاد است. قول های زیادی داده میشود که معمولا هم به بدقولی سر و تهش هم میاد :) مثلا از سال گذشته قرار بر بیمه بود که از آبان بالاخره میسر شد و خسارت حاصل از اون روزها همینجوری رها شد :)
من دوران را دوست میدارم طیف وسیعی از پروژه های جذاب ، پرسنل همدل و مدیرانی دوست داشتنی
به نظرم در کل دیجیکالا جای بسیار خوبی برای کاره. تعادل خوبی بین کار و زندگی هست و حقوقش جزو بالاترینها در ایران ه. تجربهی کار در یک سازمان بسیار بزرگ با افراد مختلف میتونه خیلی در مسیر پیشرفت شغلیتون تاثیرگذار باشه. ایرادی که من میتونم بگیرم این است که دیجیکالا از اون جایی یه سازمان بزرگ هست، دست شما به عنوان یک متخصص آیتی خیلی باز نیست در نتیجه خلاقیت و نوآوری در دیجیکالا نسبت به استارتآپها کمتر به چشم میاد. ساعت کاری تا حد زیادی شناور هست و اگر دیر سر کار برسید میتونید بیشتر شرکت بمانید و کسری کار خود رو جبران کنید. محیط کاری جذاب و مدرن ه و در بدور استخدامتون یه لپتاپ و مانیتور (و در صورت موافقت مانیتور دوم و کیبورد) بهتون داده میشه. حقوقها سر موعد مقرر واریز میشه در طول یک سال تنها یک بار دیدم که با تاخیر چند روزه واریز شه نهار هم از طرف شرکت داده میشه
از هفته ی سوم دیگه فهمیدم اونجا جای من نیست، خساست تو تار و پود ( و نه فقط حقوق) شرکت موج میزنه
از لحاظ پرداخت حقوق و عیدی و پاداش، به موقع و بدون مشکل هست. ساعت کاری از ساعت 9 تا 16:20 هستش، اما میتونید زودتر هم شروع بکار کنید و به طبع زودتر هم از شرکت خارج بشید مدیریت بنظر من ضعیفه. شرکت داره در جا میزنه و جای پیشرفتی فعلا نداره. امکانات رفاهی در شرکت نیست و هیچ جذابیتی محیط اطرافش نداره. 2 روز مرخصی کامل میتونید استفاده کنید و حداکثر 3 بار درخواست مرخصی ساعتی میتونید داشته باشید.
هم دلی و گرم بودن فضای کاری در تیمها وجود دارد اما مجموعه مدیریت و منابع انسانی در تصمیمگیری و رشد نیرو ضعیف عمل میکند.