منابع انسانی شرکت کاملا در لایه مدیریتی حل شده و میشه گفت منابع انسانی نداره. لایه مدیریتی سن بالا و راکد هست. این دو عامل کنار هم باعث شده که حتی اگر نیروی خوب و دغدغه مندی هم تو شرکت هست نتونه کاری از پیش ببره چون نه اختیاری داره و نه کسی به حرفش گوش میده. و نه امیدی به این هست که در آینده اختیاری داشته باشه یا کسی به حرفش گوش بده. زمانی واقعا شرکت خوبی بوده و صد حیف که دیگه نیست.
آخرین تجربهها
سلام تمام نکاتی که عنوان میکنم تجربه کاری و شخصی من در این مجموعه هست و از هجوگویی و اغراق پرهیز میکنم. نکته اول اینکه به طور قطع تمام نظرات مثبتی که مشاهده میشه و امتیاز بالا داده شده مستقیما توسط خود مدیر عامل شرکت (آقای م.ش) هست جهت تطهیر و بزک وجهه نامطلوب و فاسد مجموعه. نکته دوم اینکه اگه کارمند خانم باشید و مجرد و مضاف بر اون اگه خانواده تون در تهران نباشن، مدیر شرکت (با ذهنیت دختر شهرستانی بودن و بی کس و کار بودن) با ادعای علاقه و وعده خواستگاری و ازدواج سعی میکنه شمارو به یکی از خونه های خالی که در تهران برای سرمایه گذاری خریده هدایت کنه، البته جلسه اول خارج از شرکت و در یک کافه و مکان عمومی با هدف اعتمادسازی انجام میشه . نتیجاتا چه با پیشنهاد و تطمیع، چه با تهدید و زور سعی میکنه از خانم ها سواستفاده کنه. خلاصه که خانم ها خیلی مراقب باشین، لطفا. نکته سوم اینکه ایشون به اصطلاح آقازاده (حیف نون زاده) هست و تمام پروژه ها با رانت و فشار بر مدیران سایر شرکت ها گرفته میشه و اینو زمانی میفهمید که به عنوان کارشناس و پشتیبان سر پروژه ها رفته باشین. نکته چهارم اینکه پی سنوات و حق و حقوق پایان کارتون رو به تنتون بمالید و وارد این شرکت بشید. فعلا تا اینجا حوصله داشتم بگو، شاید در آینده بیشتر بگم
به شدت بد تمام روح و روان شما در این شرکت نابود میشه و استرس بیجا باعث نابودی شما میشه پرداختی به شدت نامنظم و دو تیکه بیمه اندازه پایه حقوق اداره کاری رد میشه حتی اگر ۱۰۰ میلیون حقوق داشته باشید پیشنهاد من اینه که به هیچ عنوان اونجا کار نکنید حتی اگر از گشنگی مردید و اینکه سفته سفید امضا بر خلاف قانون گرفته میشه به شدت مدیریت ضعیفی داره و تمام کامنتای مثبت غیر حقیقی هستش و اینکه مشکلات مالی شخص مدیرعامل ارجح به پرداختی پرسنل هستش
من مدتی است در پارمیس کار میکنم و تجربه کلی که دارم مثبت است. قطعا فضای کار همیشه بدون چالش نیست، اما در تییمی که من همکاری می کنم، یادگیری و پیگیری مسائل وجود دارد. چیزی که برای من ارزشمند بوده است این است که افراد باتجربه در کنار نیروهای جدیدتر همراهی میکنند و فرصت یادگیری در پروژههای واقعی فراهم است. محیط مناسب و مدرن، فضای کاری شیک، فرهنگ سازمانی خوب و مناسب، عدم تعدیل در دوران جنگ، دورکاری در دوران جنگ، حقوق به موقع، ککلاس های آموزشی توسعه فردی و ... بخشی از مزایایی است که به نظرم پارمیس دارد و برای من ارزشمند است.
صبر کردم 2 ماه بگذره و آروم بشم تا بتونم نظر درست بنویسم. تپسل در مجموع جای خوبی بود، اما مدیریت نادرست در برخی موارد و شنیده نشدن باعث شد تا کار رو ترک کنم. روابط غیراخلاقی بین افراد و حاشیه های غیراخلاقی تو تپسل زیاده. خانوم "ه خ" با عشوه و مواردی که حتی شرم آوره برای نوشتن، باعث رشد خودش و کنار گذاشته شدن بقیه شد. این فقط یک نمونه و شاید بدترین نمونه باشه. خلاصه ایشون جاش رو محکم کرد و زیرآب بقیه رو زد.
من برای مصاحبه در این شرکت رفتم اما بخواهم بگویم چیزهایی که در متن آگهی عنوان میکنند با واقعیت متفاوت است بحث ناهار و میان وعده مطرح شد که اصلا ناهار و میان وعده ای وجود ندارد بلکه حق ناهاری است که اصلا چیزی را شامل نمی شود ساعت کاری واحدی که به من اعلام کرده بودند وقتی به آن محل مراجعه کردم ساعت کاری با چیزی که منابع انسانی اعلام کرده بود متفاوت بود و اینکه پروسه چند هفته ای را باید طی کنید و در این حین وفقه هم بسیار می افتد به طور کلی اگر بخواهم بگویم چیزی که در متن آگهی اعلام کرده بودند با واقعیت تفاوت بسیار زیادی داشت و اینکه برداشت من این است شرکت یا سازمانی که از همان ابتدا با نیرو صداقت ندارد در موارد پس از آن هم مشکل ساز خواهد شد ...
منابع انسانی مزخرف که هیچ ایده ای برای سازوکار ارتقای شغلی بچه ها نداره ازون طرف مدیرای بی لیاقت کاملا دل به خواه ارتقا میدن به بچه ها و جالبه با پنهانکاری!!! هیچ آیتم مشخصی وجود نداره متاسفانه و هیچ کس پیگیرش نیست، معاون گروه که بچه ها براش اصلا اهمیتی نداره و فقط فکر منافع خودشه حقوقش از شرکتای رقیب کمتره نکته مثبت اینکه روابط همکارا خیلی خوبه باهم حقوق به موقع پرداخت میشه
بزرگترین مشکل من در سروشان عدم تناسب حجم کار با تعداد نیروها بود. شرکت مشتریان بزرگ و شناختهشده زیادی دارد اما به نظر میرسد تعداد نیروهای عملیاتی متناسب با این حجم مشتری نیست. در نتیجه فشار زیادی روی کارشناسان وجود دارد. حقوق همیشه بهصورت چند مرحلهای پرداخت میشد و تسویه حسابها معمولاً زمانبر بودند. مدیریت توجه زیادی به رضایت مشتری دارد اما بعضی مواقع احساس میکردم رفاه و فشار کاری پرسنل در اولویت پایینتری قرار گرفته است.
_data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml
من اواسط سال ۱۴۰۴ وارد هاست ایران شدم. اولش به خاطر کامنتهای اینجا و حرفهایی که شنیده بودم با ترس و لرز شروع به همکاری کردم اما به کار خیلی نیاز داشتم اون زمان چیزی که من متوجه شدم، قبلا انگار یه خانمی اینجا همه کاره بوده که همه ازش ناراضی بودن و شرکت هم یه مدتی دچار مشکلات زیادی بوده و تعدیل نیرو داشته این مدتی که من تو این شرکت هستم حالا شانس من بوده یا چی بنظر میرسه اون مشکلات قدیمیشون حل شده و اون خانم هم دیگه اینجا کار نمیکنه:) من تجربه کاری مثبتی دارم البته اینجا کار خیلی زیاده چون تعداد آدمها نسبت به کار کمه ولی محیط خوبی داره، آدمها همراهن و حس و حال دوستانهای داره حقوقها هم به موقعست و کلی آپشنهای متنوع تو پکیج دستمزدشون دارن امیدوارم اوضاع حداقل اینطوری بمونه من که فعلا خیلی راضی هستم
من تقریبا یکسال و کمی بیشتر با شرکت دفراز همکاری داشتم ، محیط بسیار صمیمی و همراه با احترام بود، افراد تحصیل کرده اونجا بودند ، مشتریان بزرگی داشتند و پرداخت حقوق هم تقریبا به موقع بود ، ولی من می خواستم برای سال 1405 درصد افزایش حقوق ام بیشتر از پیشنهاد خود شرکت باشد، که متاسفانه به توافق نرسیدیم و مجبور شدم از شرکت جدا شوم، به هر حال تجربه و دوره خوبی بود و برای شرکت در مسیر کاریش آرزوی موفقیت می کنم
جلسه اول مصاحبه، مدیر فنی، مدیر ای تی، کارشناس منابع انسانی همزمان حضور داشتند قبل از مصاحبه هیچ برگه ای برای پر کردن قرار ندادند و رزومه برایشان کافی بود گفتند که کار شما به صورت چرخشی در شهر پردیس و مرزداران و ونک است و یکجا ثابت نیستید. در آگهی استخدام ذکر شده که سرویس رفت و آمد وجود دارد در صورتی که در مصاحبه گفتند این مورد همیشگی نیست! مصاحبه در کل بسیار راحت بود ولی بیشتر شبیه به بازجویی و استخراج اطلاعات در مورد شرکت های قبلی ای که کار کردم بود! مدیر آی تی بیشتر سوالاتی که میپرسید که در مورد استخراج اطلاعات در مورد شرکت های قبلی بود تا سوال در مورد دانش و سواد کارجو. نظر شخصی: شخصیت مدیر آی تی: خنده های سرد، بازجو، استخراج کننده اطلاعات در مورد تجهیزات و اطلاعات و بودجه ها از شرکت های قبلی ای که کار کردید، و بسیار و بسیار سوالات فنی کمی پرسیدند و عملا شاید ۱۰ درصد از کل مصاحبه فنی صحبت کردند. شخصیت مدیرعامل: از اول تا اخر سرشون داخل گوشی بود و باز هم ایشان در مورد بودجه ی شرکت های قبلی ای که کار کردم سوال کردند! شخصیت نیرو انسانی: گرم و حرفه ای و مطابق به شغل کاریشان بود.
همکاری با این مجموعه یکی از بهترین تجربههای کاری من بوده است. مدیریت بسیار مسئولیتپذیر و پیگیر که همواره پشتیبان تیم هستند، باعث شده تا کار کردن در این فضا بسیار لذتبخش باشد. شرایط کاری، نظم مجموعه و جو دوستانه حاکم، همگی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. از حضور در این تیم واقعاً راضی هستم و آن را به افراد حرفهای پیشنهاد میکنم.
من چند سال هست در این شرکت مشغول به کار هستم ، نمیخوام بگم اینجا نیاید اما مشکلات شرکت رو که به چشمم اومده میگم تصمیم با خودتون ... اگه دوست دارید در یک شرکت که داره برای نهاد های بالا دستی پولشویی میکنه کار کنید بنظرم داتین از بهترین شرکت های پولشویی ایران هست . به جز ویپاد ، هیچ پروژه ای قرار نیست به نتیجه برسه . اما حقوق شما رو سر وقت پرداخت میکنند . این شرکت پر است از مدیران نالایق که فقط میخوان کمبود های خودشون رو در اینجا پر کنند بعد از هک شدن سپه و پاسارگاد ، اکثر شرکت ها همکاریشون رو متوقف کردن با اینجا و دیگه داتین نتونست کمر راست کنه و مشکلات مالی کم کم داره بروز میکنه از نظر فنی هم بسیار ضعیف هستند ( تمام نیرو های فنی که به حد خوب میرسند اینجا رو ترک میکنند) یه نکته ای هم بگم برای دوستانی که جاوا کار هستند اینجا اصلا از فریمورک های رایج استفاده نمیکنند ،با spring و hibernate خدافظی کنید و مطمئن باشید بعد از داتین اگه بخواید جایی برید باید دوباره وقت بزارید روی این فریمورک ها کار کنید
بعد از نوشتن ۱۰ هزار خط کد و حتی با اعتراف به اینکه کد من بهترین کدی بود که دریافت کردن و انجام ۳ مصاحبه من رو بدونه هیچ دلیلی رد کردن,مصاحبه کننده یه خانومی بود به عنوان تیم لید بکند اتوبازار که کاملا مشخص بود هیچ علمی تو زمینه کد نویسی نداره حتی موقع مصاحبه دستو پاهاش میلرزید و فقط و فقط دنبال این بود که ببینه تسکی که خودش داره چجوری زده میشه و استفاده ابزاری بکنه از کارجو...
تعداد اگهی های این شرکت خودش به تنهایی نشون دهنده میزان خروج نیرو هست. طبیعتا هیچکس دلش نمیخواد مدام محل کارشو عوض کنه اما هرکسی که در این شرکته عاقبتش فراره، شرکتی که عمر حضور قدیمی ترین نیروش به دو سال نرسه نشون میده که محیط کارغیر قابل تحمله، بی اغراق کاراشاب یکی از بدترین تجربه های کاری من بود. امیدوارم مدیران فکری به حال وضعیتش کنن هرچند بعید میدونم....
وظیفه هست که بصورت حرفه ای بگم وقتی در حوزه اجرا افراد بدون توانایی و فقط بدلیل ارتباطات در سازمان وارد شوند سقوط انسانیت و کار حرفه ای در آن سازمان وارد میشود آقای ش وقتی مدیرعامل در کوچکترین موارد مثلا محاسبه کارکرد وارد میشود یعنی آنقدر مهارت مدیریت نداشته که نگذارد عارضه سازمانی در سازمان رشد کند حتی اگر استاد دانشگاه باشی اینکه مجموعه حراست و حضور اتوبوسی اظهرمن الشمس هست و کلی نظرات اینجا هست بنظرشما بازرسی بانک چرا ورود نمیکند؟ وقتیکه یک نفر فکر کند سر از همه رشته ها در می آورد یعنی هیچی نمیداند ه و دوست عزیزش ش
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since 1966, when designers at Letraset and James Mosley, the librarian at St Bride Printing Library in London, took a 1914 Cicero translation and scrambled it to make dummy text for Letraset's Body Type sheets. It has survived not only many decades, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised thanks to these sheets and more recently with desktop publishing software including versions of Lorem Ipsum.
من فقط اومدم یه سلامی به وفایی چاه توالتی و بابای فسیل مغزش بکنم که انگار همین الان از گله خوکا با زن وا رفتش فرار کرده و شرکت زده، دیدی دنیا چقدر خوبه وفایی؟ یادته منو کشوندی تو دفترت و برای کامنتی که اینجا گذاشته بودم دست به یقه شدی باهام؟ اخی حالا هرگهی دوست داری تناول کن :))))) یه بادی اسپلش هم بخرید لطفا چون بوی سگ میدید خانوادتا. سپاس
به هیچ وجه حتی سمت این شرکت هم نرید شما نمیدونید چی در انتظارتونه و بهتره نرید همین که ساختمان شرکت یه تابلو هم نداره خودش گویای همه چیزه. یک سری مدیر احمق و پولپرست دیکتاتور که از تو جوب رسیدن به اینجا و حتی فرهنگ زندگی توی توالت رو هم ندارن قراره مداوم زندگیتون رو خراب کنن. این شرکت همون تایگره و بهتره برید نظرات اون رو هم بخونید. همین که ششصدتا اسم دارن خودش نشان دهنده همه چیزه.
منابع انسانی شرکت کاملا در لایه مدیریتی حل شده و میشه گفت منابع انسانی نداره. لایه مدیریتی سن بالا و راکد هست. این دو عامل کنار هم باعث شده که حتی اگر نیروی خوب و دغدغه مندی هم تو شرکت هست نتونه کاری از پیش ببره چون نه اختیاری داره و نه کسی به حرفش گوش میده. و نه امیدی به این هست که در آینده اختیاری داشته باشه یا کسی به حرفش گوش بده. زمانی واقعا شرکت خوبی بوده و صد حیف که دیگه نیست.
سلام تمام نکاتی که عنوان میکنم تجربه کاری و شخصی من در این مجموعه هست و از هجوگویی و اغراق پرهیز میکنم. نکته اول اینکه به طور قطع تمام نظرات مثبتی که مشاهده میشه و امتیاز بالا داده شده مستقیما توسط خود مدیر عامل شرکت (آقای م.ش) هست جهت تطهیر و بزک وجهه نامطلوب و فاسد مجموعه. نکته دوم اینکه اگه کارمند خانم باشید و مجرد و مضاف بر اون اگه خانواده تون در تهران نباشن، مدیر شرکت (با ذهنیت دختر شهرستانی بودن و بی کس و کار بودن) با ادعای علاقه و وعده خواستگاری و ازدواج سعی میکنه شمارو به یکی از خونه های خالی که در تهران برای سرمایه گذاری خریده هدایت کنه، البته جلسه اول خارج از شرکت و در یک کافه و مکان عمومی با هدف اعتمادسازی انجام میشه . نتیجاتا چه با پیشنهاد و تطمیع، چه با تهدید و زور سعی میکنه از خانم ها سواستفاده کنه. خلاصه که خانم ها خیلی مراقب باشین، لطفا. نکته سوم اینکه ایشون به اصطلاح آقازاده (حیف نون زاده) هست و تمام پروژه ها با رانت و فشار بر مدیران سایر شرکت ها گرفته میشه و اینو زمانی میفهمید که به عنوان کارشناس و پشتیبان سر پروژه ها رفته باشین. نکته چهارم اینکه پی سنوات و حق و حقوق پایان کارتون رو به تنتون بمالید و وارد این شرکت بشید. فعلا تا اینجا حوصله داشتم بگو، شاید در آینده بیشتر بگم
به شدت بد تمام روح و روان شما در این شرکت نابود میشه و استرس بیجا باعث نابودی شما میشه پرداختی به شدت نامنظم و دو تیکه بیمه اندازه پایه حقوق اداره کاری رد میشه حتی اگر ۱۰۰ میلیون حقوق داشته باشید پیشنهاد من اینه که به هیچ عنوان اونجا کار نکنید حتی اگر از گشنگی مردید و اینکه سفته سفید امضا بر خلاف قانون گرفته میشه به شدت مدیریت ضعیفی داره و تمام کامنتای مثبت غیر حقیقی هستش و اینکه مشکلات مالی شخص مدیرعامل ارجح به پرداختی پرسنل هستش
من مدتی است در پارمیس کار میکنم و تجربه کلی که دارم مثبت است. قطعا فضای کار همیشه بدون چالش نیست، اما در تییمی که من همکاری می کنم، یادگیری و پیگیری مسائل وجود دارد. چیزی که برای من ارزشمند بوده است این است که افراد باتجربه در کنار نیروهای جدیدتر همراهی میکنند و فرصت یادگیری در پروژههای واقعی فراهم است. محیط مناسب و مدرن، فضای کاری شیک، فرهنگ سازمانی خوب و مناسب، عدم تعدیل در دوران جنگ، دورکاری در دوران جنگ، حقوق به موقع، ککلاس های آموزشی توسعه فردی و ... بخشی از مزایایی است که به نظرم پارمیس دارد و برای من ارزشمند است.
صبر کردم 2 ماه بگذره و آروم بشم تا بتونم نظر درست بنویسم. تپسل در مجموع جای خوبی بود، اما مدیریت نادرست در برخی موارد و شنیده نشدن باعث شد تا کار رو ترک کنم. روابط غیراخلاقی بین افراد و حاشیه های غیراخلاقی تو تپسل زیاده. خانوم "ه خ" با عشوه و مواردی که حتی شرم آوره برای نوشتن، باعث رشد خودش و کنار گذاشته شدن بقیه شد. این فقط یک نمونه و شاید بدترین نمونه باشه. خلاصه ایشون جاش رو محکم کرد و زیرآب بقیه رو زد.
من برای مصاحبه در این شرکت رفتم اما بخواهم بگویم چیزهایی که در متن آگهی عنوان میکنند با واقعیت متفاوت است بحث ناهار و میان وعده مطرح شد که اصلا ناهار و میان وعده ای وجود ندارد بلکه حق ناهاری است که اصلا چیزی را شامل نمی شود ساعت کاری واحدی که به من اعلام کرده بودند وقتی به آن محل مراجعه کردم ساعت کاری با چیزی که منابع انسانی اعلام کرده بود متفاوت بود و اینکه پروسه چند هفته ای را باید طی کنید و در این حین وفقه هم بسیار می افتد به طور کلی اگر بخواهم بگویم چیزی که در متن آگهی اعلام کرده بودند با واقعیت تفاوت بسیار زیادی داشت و اینکه برداشت من این است شرکت یا سازمانی که از همان ابتدا با نیرو صداقت ندارد در موارد پس از آن هم مشکل ساز خواهد شد ...
منابع انسانی مزخرف که هیچ ایده ای برای سازوکار ارتقای شغلی بچه ها نداره ازون طرف مدیرای بی لیاقت کاملا دل به خواه ارتقا میدن به بچه ها و جالبه با پنهانکاری!!! هیچ آیتم مشخصی وجود نداره متاسفانه و هیچ کس پیگیرش نیست، معاون گروه که بچه ها براش اصلا اهمیتی نداره و فقط فکر منافع خودشه حقوقش از شرکتای رقیب کمتره نکته مثبت اینکه روابط همکارا خیلی خوبه باهم حقوق به موقع پرداخت میشه
بزرگترین مشکل من در سروشان عدم تناسب حجم کار با تعداد نیروها بود. شرکت مشتریان بزرگ و شناختهشده زیادی دارد اما به نظر میرسد تعداد نیروهای عملیاتی متناسب با این حجم مشتری نیست. در نتیجه فشار زیادی روی کارشناسان وجود دارد. حقوق همیشه بهصورت چند مرحلهای پرداخت میشد و تسویه حسابها معمولاً زمانبر بودند. مدیریت توجه زیادی به رضایت مشتری دارد اما بعضی مواقع احساس میکردم رفاه و فشار کاری پرسنل در اولویت پایینتری قرار گرفته است.
_data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml _data/review/sys-yaas/entry1781363329.yml
من اواسط سال ۱۴۰۴ وارد هاست ایران شدم. اولش به خاطر کامنتهای اینجا و حرفهایی که شنیده بودم با ترس و لرز شروع به همکاری کردم اما به کار خیلی نیاز داشتم اون زمان چیزی که من متوجه شدم، قبلا انگار یه خانمی اینجا همه کاره بوده که همه ازش ناراضی بودن و شرکت هم یه مدتی دچار مشکلات زیادی بوده و تعدیل نیرو داشته این مدتی که من تو این شرکت هستم حالا شانس من بوده یا چی بنظر میرسه اون مشکلات قدیمیشون حل شده و اون خانم هم دیگه اینجا کار نمیکنه:) من تجربه کاری مثبتی دارم البته اینجا کار خیلی زیاده چون تعداد آدمها نسبت به کار کمه ولی محیط خوبی داره، آدمها همراهن و حس و حال دوستانهای داره حقوقها هم به موقعست و کلی آپشنهای متنوع تو پکیج دستمزدشون دارن امیدوارم اوضاع حداقل اینطوری بمونه من که فعلا خیلی راضی هستم
من تقریبا یکسال و کمی بیشتر با شرکت دفراز همکاری داشتم ، محیط بسیار صمیمی و همراه با احترام بود، افراد تحصیل کرده اونجا بودند ، مشتریان بزرگی داشتند و پرداخت حقوق هم تقریبا به موقع بود ، ولی من می خواستم برای سال 1405 درصد افزایش حقوق ام بیشتر از پیشنهاد خود شرکت باشد، که متاسفانه به توافق نرسیدیم و مجبور شدم از شرکت جدا شوم، به هر حال تجربه و دوره خوبی بود و برای شرکت در مسیر کاریش آرزوی موفقیت می کنم
جلسه اول مصاحبه، مدیر فنی، مدیر ای تی، کارشناس منابع انسانی همزمان حضور داشتند قبل از مصاحبه هیچ برگه ای برای پر کردن قرار ندادند و رزومه برایشان کافی بود گفتند که کار شما به صورت چرخشی در شهر پردیس و مرزداران و ونک است و یکجا ثابت نیستید. در آگهی استخدام ذکر شده که سرویس رفت و آمد وجود دارد در صورتی که در مصاحبه گفتند این مورد همیشگی نیست! مصاحبه در کل بسیار راحت بود ولی بیشتر شبیه به بازجویی و استخراج اطلاعات در مورد شرکت های قبلی ای که کار کردم بود! مدیر آی تی بیشتر سوالاتی که میپرسید که در مورد استخراج اطلاعات در مورد شرکت های قبلی بود تا سوال در مورد دانش و سواد کارجو. نظر شخصی: شخصیت مدیر آی تی: خنده های سرد، بازجو، استخراج کننده اطلاعات در مورد تجهیزات و اطلاعات و بودجه ها از شرکت های قبلی ای که کار کردید، و بسیار و بسیار سوالات فنی کمی پرسیدند و عملا شاید ۱۰ درصد از کل مصاحبه فنی صحبت کردند. شخصیت مدیرعامل: از اول تا اخر سرشون داخل گوشی بود و باز هم ایشان در مورد بودجه ی شرکت های قبلی ای که کار کردم سوال کردند! شخصیت نیرو انسانی: گرم و حرفه ای و مطابق به شغل کاریشان بود.
همکاری با این مجموعه یکی از بهترین تجربههای کاری من بوده است. مدیریت بسیار مسئولیتپذیر و پیگیر که همواره پشتیبان تیم هستند، باعث شده تا کار کردن در این فضا بسیار لذتبخش باشد. شرایط کاری، نظم مجموعه و جو دوستانه حاکم، همگی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. از حضور در این تیم واقعاً راضی هستم و آن را به افراد حرفهای پیشنهاد میکنم.
من چند سال هست در این شرکت مشغول به کار هستم ، نمیخوام بگم اینجا نیاید اما مشکلات شرکت رو که به چشمم اومده میگم تصمیم با خودتون ... اگه دوست دارید در یک شرکت که داره برای نهاد های بالا دستی پولشویی میکنه کار کنید بنظرم داتین از بهترین شرکت های پولشویی ایران هست . به جز ویپاد ، هیچ پروژه ای قرار نیست به نتیجه برسه . اما حقوق شما رو سر وقت پرداخت میکنند . این شرکت پر است از مدیران نالایق که فقط میخوان کمبود های خودشون رو در اینجا پر کنند بعد از هک شدن سپه و پاسارگاد ، اکثر شرکت ها همکاریشون رو متوقف کردن با اینجا و دیگه داتین نتونست کمر راست کنه و مشکلات مالی کم کم داره بروز میکنه از نظر فنی هم بسیار ضعیف هستند ( تمام نیرو های فنی که به حد خوب میرسند اینجا رو ترک میکنند) یه نکته ای هم بگم برای دوستانی که جاوا کار هستند اینجا اصلا از فریمورک های رایج استفاده نمیکنند ،با spring و hibernate خدافظی کنید و مطمئن باشید بعد از داتین اگه بخواید جایی برید باید دوباره وقت بزارید روی این فریمورک ها کار کنید
بعد از نوشتن ۱۰ هزار خط کد و حتی با اعتراف به اینکه کد من بهترین کدی بود که دریافت کردن و انجام ۳ مصاحبه من رو بدونه هیچ دلیلی رد کردن,مصاحبه کننده یه خانومی بود به عنوان تیم لید بکند اتوبازار که کاملا مشخص بود هیچ علمی تو زمینه کد نویسی نداره حتی موقع مصاحبه دستو پاهاش میلرزید و فقط و فقط دنبال این بود که ببینه تسکی که خودش داره چجوری زده میشه و استفاده ابزاری بکنه از کارجو...
تعداد اگهی های این شرکت خودش به تنهایی نشون دهنده میزان خروج نیرو هست. طبیعتا هیچکس دلش نمیخواد مدام محل کارشو عوض کنه اما هرکسی که در این شرکته عاقبتش فراره، شرکتی که عمر حضور قدیمی ترین نیروش به دو سال نرسه نشون میده که محیط کارغیر قابل تحمله، بی اغراق کاراشاب یکی از بدترین تجربه های کاری من بود. امیدوارم مدیران فکری به حال وضعیتش کنن هرچند بعید میدونم....
وظیفه هست که بصورت حرفه ای بگم وقتی در حوزه اجرا افراد بدون توانایی و فقط بدلیل ارتباطات در سازمان وارد شوند سقوط انسانیت و کار حرفه ای در آن سازمان وارد میشود آقای ش وقتی مدیرعامل در کوچکترین موارد مثلا محاسبه کارکرد وارد میشود یعنی آنقدر مهارت مدیریت نداشته که نگذارد عارضه سازمانی در سازمان رشد کند حتی اگر استاد دانشگاه باشی اینکه مجموعه حراست و حضور اتوبوسی اظهرمن الشمس هست و کلی نظرات اینجا هست بنظرشما بازرسی بانک چرا ورود نمیکند؟ وقتیکه یک نفر فکر کند سر از همه رشته ها در می آورد یعنی هیچی نمیداند ه و دوست عزیزش ش
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since 1966, when designers at Letraset and James Mosley, the librarian at St Bride Printing Library in London, took a 1914 Cicero translation and scrambled it to make dummy text for Letraset's Body Type sheets. It has survived not only many decades, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised thanks to these sheets and more recently with desktop publishing software including versions of Lorem Ipsum.
من فقط اومدم یه سلامی به وفایی چاه توالتی و بابای فسیل مغزش بکنم که انگار همین الان از گله خوکا با زن وا رفتش فرار کرده و شرکت زده، دیدی دنیا چقدر خوبه وفایی؟ یادته منو کشوندی تو دفترت و برای کامنتی که اینجا گذاشته بودم دست به یقه شدی باهام؟ اخی حالا هرگهی دوست داری تناول کن :))))) یه بادی اسپلش هم بخرید لطفا چون بوی سگ میدید خانوادتا. سپاس
به هیچ وجه حتی سمت این شرکت هم نرید شما نمیدونید چی در انتظارتونه و بهتره نرید همین که ساختمان شرکت یه تابلو هم نداره خودش گویای همه چیزه. یک سری مدیر احمق و پولپرست دیکتاتور که از تو جوب رسیدن به اینجا و حتی فرهنگ زندگی توی توالت رو هم ندارن قراره مداوم زندگیتون رو خراب کنن. این شرکت همون تایگره و بهتره برید نظرات اون رو هم بخونید. همین که ششصدتا اسم دارن خودش نشان دهنده همه چیزه.