لینووا جوان و پر انگیزه است،روی فناوری های جدید کار میکند،طبعا در ابتدای فعالیت یک استارتاپ ممکن است عدم هماهنگی هایی وجود داشته باشد، ولی در کل حضور در محیط این استارتاپ بسیار تجربه ی آموزنده ای بود،بنیانگذاران با تمام وجود تجربه های خود را به اشتراک میگذاشتند.
آخرین تجربهها
تجربه کاری من در سیمیا در 2 سال گذشته تجربه پر از احساس خوب، حس رشد و تیم ورک بوده و به نظرم استارتاپی هستش که هر نیرویی که دل بده به بهش رو عاشق خودش میکنه
همکاری با این گروه برای من مثل لیمو شیرین بود. ابتدای کار برخورد های بشدت حرفه ای و شیرینی رو دیدم. اما متاسافنه وقتی که پروژه رو تحویل دادم بهشون به تلخی انتهای لیمو ترش برخورد داشتند!!! حقوق رو ندادند. به تماس ها توجهی نداشتند و در آخر از دادن ادامه حقوق شونه خالی کردند!! به شدت توصیه می کنم ار به فکر درآد زایی هستید با این گروه همکاری نداشته باشید. چون افراد این گروه به دنبال کارگر رایگان برای کارای خودشون هستند. کلا همه رو به چشم کارگرشون میبینند و مهم نیست که چیکاره اید. میهم براشن اینه که کارشونو راه بندازید
بدترین تجربه کاریم تا به این روز بوده با گذشت یک سال حدود دو ماه از حقوق و مزایا و عیدیمو هم پرداخت نکرد رفتار مدیریت ساده لوحانه و سبک مغز بود حقوق هر دو سه ماه یه مبلغ ناچیز واریز می شد. هر روز صبح که می اومدیم بوی قلیون خفه مون میکرد
محیط بسیار حرفه ای و آرام فضایی بر اساس تجربه و دانش مدیرانی باتجربه و حرفه ای درکل که من خیلی راضی بودم و هستم وقتی اینجام درسته اول راهن ولی همین که برنامه دارن مهمه و ایندشون خوب خواهد بود
تنها مزیتی که برای این شرکت میشه در نظر گرفت دانش و سطح فنی است که جای پیشرفت زیاده اما در باقی موارد همه نکات ضعیف محسوب میشه حقوق به صورت ساعت کاری مفید محاسبه میشه و ماهی بوده که حقوق به 200 هزار تومن در ماه رسیده و اینکه اونجا سیستم در اختیار ندارن شما باید با خودت لپتاپ حمل کنی اون هم لپ تاپ شخصی خودت
مشغول به کار از سال 93 تا هم اکنون
خیلی جالب بود من با مسائل زیادی روبرو بودم. تا این که با مهندس افشاری اشنا شدم. با هم صحبت کردیم و از وضعیتم گفتم. او هم پیشنهاد داد که مدتی به صورت کاراموز در کنارشان باشم. پذیرفتم و هیچ وقت فکر نمی کردم که جایی شروع به فعالیت کنم که مدیرش تمام اعضا رو جزی از خانوادش ببینه و همون قدر انها رو دوست داشته باشه و از همه نظر کمکشون کنه.
من حدود دو سال با گروه فنی مهندسی فراشبکه نوین در ارتباط بودم، درسته که مقدار حقوق ثابتی که میگرفتم کم بود ولی مهمترین مقوله اخلاق فوق حرفه ای مدیریت و همچنین مهمتر از همه جوان بودن و دانشگاهی بودن مدیر عامل بود که علاوه بر اینکه کار میکردم، بدون کوچکترین مشکلی هر اطلاعاتی داشت را به اشتراک با ما میذاشت. (البته لازم به ذکره که درآمد فقط مختص به حقوق نبود و به صورت پورسانت در تمامی پروژه ها بنده هم سهم داشتم)
به پیشنهاد یکی از آشنایان در این شرکت مشغول به کار شدم. چند نفر دیگر هم همزمان استخدام شدند. شروع کردیم روی یک پروژه نرم افزاری و به خاطر تجربه کاری که داشتم نرم افزار به خوبی تحویل داده شد و رضایت مشتری جلب شد. اما شرکت و بالاخص مدیر آن از دادن حق الزحمه خودداری کردند و هر روز یک چیز جدیدی گفتند تا زمانی که بعد از دو ماه بدون هیچ پرداختی انگار منتظر بودند که بشنوند اینجوری کار نمی کنم و خودشان گفتند خوب نکن. کلا نه اخلاق کاری نه روش همکاری نه تخصص. فقط و فقط زرنگ بازی!
۶ سال در این شرکت کار کردم و تجربیات خیلی خوبی در این شرکت کسب کردم. در مجموع از تجربه کاریم در این شرکت راضی هستم.
تازه تاسیس با نگاهی به آینده
من به شخصه تبریک میگم به اروان با این تبلیغات در فضای مجازیش. اولا گفتن رزومه بفرستید ما در 24 ساعت بهتون خبر میدیم. ------> یک هفته بعد جواب دادن قرار مصاحبه رو خیلی شیک تمیز با کلی قر و فر گذاشتن =====> ایمیلی انجام شد سر ساعت مصاحبه نیومدن بدون هیچ اطلاع قبلی کلا جواب ندادن و دوساعت از وقت منو هدر دادن بعد از 12 ساعت پیام دادن ببخشید جلسه داشتیم یادمون رفت مصاحبه نوشته بودن دو عنوان شغلی داریم برای هرکدوم یک نیرو میخایم زمان مصاحبه از هردوپست شغلی سوال میپرسید و هرکدوم بلد نبودم رو میگفت ما همین رو میخایم. (همون مهارتهایی که نوشته بودن در حد آشنایی) خلاصه بهتون بگم بسیار شواف میکنن و همه چیز اونجا الله بختکی انجام میشه و بسیار بی نظم هستن.
لیمویی قطعا یکی از بهترین جاهایی بوده که من توش کار کردم. احساس خوب، همکاری، صمیمیت و پیشرفت هر روزه
شبکه های کامپیوتری سیستم های نظارت تصویر
بعضی از مدیرانی که به سبب بی سوادیشون مجموعه به این بزرگی رو برده زیر سوال . متاسفم واقعا بی کفایتی مدیرا رو باید کارشناسا جبران کنن ؟؟
یک محیط کاملا پویا با مدیریت عالی و استثنایی حقوق و مزایا رو بتدریج بالا بردند و انصافا تجربه کاری بسیار عالی بود برام. سایتش :https://paytakhtfanavari.com/
حدود یک سال هست جذب شدم واقعا محیطی سالم پر انرژی و انگزشی دارن و درحال پیشرفت هستن
بهترین لحظاتمو لااقل تا الان ،تو این شرکت گذروندم خیلی تشکر میکنم از همکارای محترم امیدوارم هممون روزای بهتر از اینی که هست رو پشت سر بزاریم آمین
بهترین دوران زندگی همکاری با افراد متخصص و کارکشته ممنونم از مدیریت مجموعه
لینووا جوان و پر انگیزه است،روی فناوری های جدید کار میکند،طبعا در ابتدای فعالیت یک استارتاپ ممکن است عدم هماهنگی هایی وجود داشته باشد، ولی در کل حضور در محیط این استارتاپ بسیار تجربه ی آموزنده ای بود،بنیانگذاران با تمام وجود تجربه های خود را به اشتراک میگذاشتند.
تجربه کاری من در سیمیا در 2 سال گذشته تجربه پر از احساس خوب، حس رشد و تیم ورک بوده و به نظرم استارتاپی هستش که هر نیرویی که دل بده به بهش رو عاشق خودش میکنه
همکاری با این گروه برای من مثل لیمو شیرین بود. ابتدای کار برخورد های بشدت حرفه ای و شیرینی رو دیدم. اما متاسافنه وقتی که پروژه رو تحویل دادم بهشون به تلخی انتهای لیمو ترش برخورد داشتند!!! حقوق رو ندادند. به تماس ها توجهی نداشتند و در آخر از دادن ادامه حقوق شونه خالی کردند!! به شدت توصیه می کنم ار به فکر درآد زایی هستید با این گروه همکاری نداشته باشید. چون افراد این گروه به دنبال کارگر رایگان برای کارای خودشون هستند. کلا همه رو به چشم کارگرشون میبینند و مهم نیست که چیکاره اید. میهم براشن اینه که کارشونو راه بندازید
بدترین تجربه کاریم تا به این روز بوده با گذشت یک سال حدود دو ماه از حقوق و مزایا و عیدیمو هم پرداخت نکرد رفتار مدیریت ساده لوحانه و سبک مغز بود حقوق هر دو سه ماه یه مبلغ ناچیز واریز می شد. هر روز صبح که می اومدیم بوی قلیون خفه مون میکرد
محیط بسیار حرفه ای و آرام فضایی بر اساس تجربه و دانش مدیرانی باتجربه و حرفه ای درکل که من خیلی راضی بودم و هستم وقتی اینجام درسته اول راهن ولی همین که برنامه دارن مهمه و ایندشون خوب خواهد بود
تنها مزیتی که برای این شرکت میشه در نظر گرفت دانش و سطح فنی است که جای پیشرفت زیاده اما در باقی موارد همه نکات ضعیف محسوب میشه حقوق به صورت ساعت کاری مفید محاسبه میشه و ماهی بوده که حقوق به 200 هزار تومن در ماه رسیده و اینکه اونجا سیستم در اختیار ندارن شما باید با خودت لپتاپ حمل کنی اون هم لپ تاپ شخصی خودت
مشغول به کار از سال 93 تا هم اکنون
خیلی جالب بود من با مسائل زیادی روبرو بودم. تا این که با مهندس افشاری اشنا شدم. با هم صحبت کردیم و از وضعیتم گفتم. او هم پیشنهاد داد که مدتی به صورت کاراموز در کنارشان باشم. پذیرفتم و هیچ وقت فکر نمی کردم که جایی شروع به فعالیت کنم که مدیرش تمام اعضا رو جزی از خانوادش ببینه و همون قدر انها رو دوست داشته باشه و از همه نظر کمکشون کنه.
من حدود دو سال با گروه فنی مهندسی فراشبکه نوین در ارتباط بودم، درسته که مقدار حقوق ثابتی که میگرفتم کم بود ولی مهمترین مقوله اخلاق فوق حرفه ای مدیریت و همچنین مهمتر از همه جوان بودن و دانشگاهی بودن مدیر عامل بود که علاوه بر اینکه کار میکردم، بدون کوچکترین مشکلی هر اطلاعاتی داشت را به اشتراک با ما میذاشت. (البته لازم به ذکره که درآمد فقط مختص به حقوق نبود و به صورت پورسانت در تمامی پروژه ها بنده هم سهم داشتم)
به پیشنهاد یکی از آشنایان در این شرکت مشغول به کار شدم. چند نفر دیگر هم همزمان استخدام شدند. شروع کردیم روی یک پروژه نرم افزاری و به خاطر تجربه کاری که داشتم نرم افزار به خوبی تحویل داده شد و رضایت مشتری جلب شد. اما شرکت و بالاخص مدیر آن از دادن حق الزحمه خودداری کردند و هر روز یک چیز جدیدی گفتند تا زمانی که بعد از دو ماه بدون هیچ پرداختی انگار منتظر بودند که بشنوند اینجوری کار نمی کنم و خودشان گفتند خوب نکن. کلا نه اخلاق کاری نه روش همکاری نه تخصص. فقط و فقط زرنگ بازی!
۶ سال در این شرکت کار کردم و تجربیات خیلی خوبی در این شرکت کسب کردم. در مجموع از تجربه کاریم در این شرکت راضی هستم.
تازه تاسیس با نگاهی به آینده
من به شخصه تبریک میگم به اروان با این تبلیغات در فضای مجازیش. اولا گفتن رزومه بفرستید ما در 24 ساعت بهتون خبر میدیم. ------> یک هفته بعد جواب دادن قرار مصاحبه رو خیلی شیک تمیز با کلی قر و فر گذاشتن =====> ایمیلی انجام شد سر ساعت مصاحبه نیومدن بدون هیچ اطلاع قبلی کلا جواب ندادن و دوساعت از وقت منو هدر دادن بعد از 12 ساعت پیام دادن ببخشید جلسه داشتیم یادمون رفت مصاحبه نوشته بودن دو عنوان شغلی داریم برای هرکدوم یک نیرو میخایم زمان مصاحبه از هردوپست شغلی سوال میپرسید و هرکدوم بلد نبودم رو میگفت ما همین رو میخایم. (همون مهارتهایی که نوشته بودن در حد آشنایی) خلاصه بهتون بگم بسیار شواف میکنن و همه چیز اونجا الله بختکی انجام میشه و بسیار بی نظم هستن.
لیمویی قطعا یکی از بهترین جاهایی بوده که من توش کار کردم. احساس خوب، همکاری، صمیمیت و پیشرفت هر روزه
شبکه های کامپیوتری سیستم های نظارت تصویر
بعضی از مدیرانی که به سبب بی سوادیشون مجموعه به این بزرگی رو برده زیر سوال . متاسفم واقعا بی کفایتی مدیرا رو باید کارشناسا جبران کنن ؟؟
یک محیط کاملا پویا با مدیریت عالی و استثنایی حقوق و مزایا رو بتدریج بالا بردند و انصافا تجربه کاری بسیار عالی بود برام. سایتش :https://paytakhtfanavari.com/
حدود یک سال هست جذب شدم واقعا محیطی سالم پر انرژی و انگزشی دارن و درحال پیشرفت هستن
بهترین لحظاتمو لااقل تا الان ،تو این شرکت گذروندم خیلی تشکر میکنم از همکارای محترم امیدوارم هممون روزای بهتر از اینی که هست رو پشت سر بزاریم آمین
بهترین دوران زندگی همکاری با افراد متخصص و کارکشته ممنونم از مدیریت مجموعه