ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۶۵۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۳۳ از ۲۳۳
هیچستان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

با توجه به ماهیت استارت‌آپی دارای ضعف هایی در راندمان نگه‌داری تیم و رشد نیرو است که به مدت یکسال فعالیتم رشد مجموعه به مرور قابل لمس بود.

بیمه تکمیلی
مدیریت بسیار منظم
زمان کاری شناور
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
بی نظمی کاری
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·System Admin·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
System Admin

در مدت کوتاهی که در این شرکت بودم شاهد این بود که بخش زیرساخت به ترتیب به خاطر عدم مدیریت و رفتارهای نامناسب نیروهای قوی خودش را از دست می دهد. در حدی که تعداد مدیر سیستم از ۳ نفر به ۱ نفر تقلیل یافته بود. به غیر از یک نفر هیچ sysadmin ای بیشتر از ۱۰ ماه در شرکت دوام نیاورده است!

پاک چرخ ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

قراردادی که با کارمندان بسته می شود کاملا یک طرفه است و متاسفانه شرکت در بسیاری از موارد به تعهدات خود نسبت به نیروی کار پایبند نیست، پرداخت حقوق منظم و به موقع نیست، جو حاکم دیکتاتوری محض است، هیچ گونه برنامه یا نقشه مشخصی وجود ندارد، انتقادات و درخواست های شما توسط لایه های میانی مدیریت در نطفه خفه می شود! مدیران ارشد هیچ گونه تحصیلات آکادمیک ندارند چه رسد به تحصیلات مرتبط! مدیریت مجموعه در تمامی سطوح فوق العاده ناکارآمد و بی کفایت بوده، ساعت کاری شناور ندارد، کسری حقوق 5 برابری!!! برای تاخیر ها لحاظ می شود. به جرات می توانم بگویم که بدترین تجربه کاری خود را در این شرکت داشتم.

داده پرداز پویای شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

ممکنه حقوق دریافتی نسبت به سایر شرکت ها کمتر باشه ولی به هر حال چیزی هستش که خودتون تو قرارداد پذیرفتین. از از لحاظ پرداخت به موقع و بدون مشکل هستش. تو انجام تسک ها تخمین ها و زمان ها باید دقیق ثبت بشن که اگه عادت نداشته باشین اذیت کننده هستش. ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 و پنج شنبه ها 9 تا 1.30 هستش شناوری رو میتونید یه ساعت زودتر ورود و خروج کنین یعنی از 8 تا 17. و یک ساعت در روز زمان نهار و ... دارید. تنوع پروژه ها زیاد هستش و هر ساله چندین پروژه مختلف انجام میشه. اگه مدیر پروژه و... نباشین احتمال اینکه تو زمان غیر کاری باهاتون برای انجام کاری تماس بگیرن خیلی کمه. امکان پیشرفت وجود داره. و گاهی اوقات برای بررسی و تست تکنولوژی های جدید تو پروژه ها میتونید زمان اضافه بگیرید. به طور کلی شرکت خوب هستش ولی به دلیل اینکه شرکت نرم افزاری هستش و درآمد به طور مستقیم از قرارداد ها تامین میشه زمان انجام پروژه ها محدود و مشخص هستش و سقف حقوق وجود داره و احتمالا بعد از یه مدت برای افزایش حقوق از یه حدی به بالاتر باید برید یه شرکت دیگه.

رایان طب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

من 5 سال در این شرکت کار کردم. در محل کار صحبت به کلی ممنوع است. رفت و آمد با همکاران ممنوع است. کلیه سیستم ها مانیتور می‌شوند و پشت سر هم نفر یک دوربین هم قرار دارد. زندگی شخصی شما را کنترل می ‌کنند و باید 24 ساعت در اختیار شرکت باشید. محدوده مسئولیت شما مشخص نیست. باید با تکنولوژی های قدیمی مثل دلفی 7 کار کنید. قرار داد کاری به شما داده نمی ‌شود و سفته گرفته می شود. حقوق یک ماه یا بیشتر دیر تر پرداخت می‌شود. مزایا و بیمه و ... انجام نمی‌شود.

اسنپ تریپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

محیط شلوغ و پویایی داره ولی باید بتونی خودتو بکشی بالا از نظر امکانات رفاهی نسبت به اسنپ پایین‌تره از نظر محیط کاری عین آکواریوم میمونه :)) هیچ جذابیتی محیط اطرافش نداره، دیوایس هایی که در اختیار میذارن ضعیف و سطح پایین هستن ولی در کل نسبت به خیلی از شرکت های دیگه که کار کردم بهتره در ضمن تعداد رو اینجا اشتباه زدن :))) تعداد کارکنان بالای ۲۰۰ نفر هست

مرکز طراحی اسپیرال
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

مدیریت نالایق و رفتار بسیار زننده با کارمندان ؛ پرداخت نکردن حقوق و در نهایت طلبکار بودن از کارمند ؛ سطح کاری خیلی پایین و نبود مدیریت بر کارها ؛ نداشتن مدیر پروژه با سطح دانش کافی (مدیر پروژه ساختمانی نمیتونه مدیر پروژه خوبی برای حوزه آی تی باشه) ؛ کسانی هم که چندین بار درخواست حقوق میکردند در آخر تهمت هایی بهشون زده میشد ؛ ضعف شدید در مدیریت مالی (تقریبا بخش مالی تعطیل بود) ؛ فضای کاری بسیار بد ؛ نبودن انگیزه کاری ؛ گرفتن هزینه بیمه و پرداخت نکردن بیمه کارمندان

مرکز طراحی اسپیرال
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

شرکتی که همایش در حمایت از طراحان اجرا میکند اما حقوق کارمندان خود را نمیدهد.

cons: مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
جلسات کاری بیش از اندازه
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
جلسات کاری بیش از اندازه
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
فریکادل
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

چندین بار تماس گرفتم ولی در نهایت حاضر به پرداخت تسویه حساب نشدند دوتا دیگه از همکاران هم همین مشکل رو باهاشون داشتند، بیمه رو هم فوق العاده بی نظم پرداخت کردند یک ماه رد میکردند دوماه نمیکردند. سیستم کاری فوق العاده بی نظم و با مدیریت ضعیف

ستیران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

اولین جایی که مشغول شدم این شرکت بود، شرکت خوبی برای شروع، همه چیز منظم و خوبه کلی چیز یاد گرفتم فقط جایی که برنامه نویس ها هستن دوربین هست، به نظرم جالب نیست

کار در محیط مطبوع و به روز
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
خوراکی رایگان
جلسات بی نتیجه
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
جلسات کاری بیش از اندازه
سانا گستر سبز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۲۷ اسفند ۱۳۹۷
۴.۰
مهندس نرم افزار

سانا گستر چندتا محصول داره. تجربه خیلی کوتاه من در تیم آچاره بود. محصولای دیگه اوبار بود و یه بخشی که من چندان سر درنیاوردم ولی بیشتر به پردازش داده و غیره مربوط بود کارشون. تیم خیلی صمیمی بودن. مدیر فنی شرکت حسام که از بنیانگذاری شرکت هم بود فوق العاده خوش برخورد و خوش رو بود. هر کس مسولیت خودش رو میدونست و به خوبی انجامش میداد و همه تیم برای رسیدن به هدف در حال تلاش بود. یکی از افسوس های من اینه که بخاطر مشکلات شخصی مجبور به ترک این شرکت شدم.

کامسرا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲۵ اسفند ۱۳۹۷
۴.۰
Full Stack

اولین روزی که آگهی استخدام دیدم با خودم گفتم استارت آپ جالبی روزمه فرستادم تماس گرفتن قرار مصاحبه گذاشتیم روز مصاحبه کلی سوال پرسیدن و در آخر گفتن ی تسک کوچیک برات میل می کنیم انجام بده بفرست، انجام دادم فرستادم دوباره تماس گرفتن گفتن بیا برای جلسه آخر ی امتحان عملی، تسکی که دادن ی بازی بود که باید ظرف یک ساعت پیاده سازی میشد قبلش هم حقوق ها رو گفته بودن که از 2.5 میلیون شروع می شد تا 12 میلیون، هر کسی که فلان امتیاز بیار اینقدر حقوقش، 8 نفر هم بودیم اون روز که هیچ کدوم نتونستیم کامل انجام بدیم که اینم فیلم خودشون بود برای پایین آوردنن مبلغ قرار داد.بنابراین گفتن همه حداقل حقوق می گیرن، هیچ کس قبول نکرد اون حقوق بعد از چند روز مجدد تماس گرفتن ماه اول 2.5 بعد از اینکه مطمئن شدیم از توانایی های شما میشه 3.5 میلیون گفتم باشه از شنبه رفتیم کار شروع کردیم. این مواردی که گفتم حدود 40 روز طول کشید. کار شروع کردیم اوایل که کار خاصی انجام نمی دادیم منتظر UI بودیم بعد هم که UI آماده شد شروع به کار کردیم سر بی برنامگی product owner دیدلاین گذشت کار به دعوا کشید. وکیل آورد تحدید کرد و... به وعده هایی که داده بود در مورد حقوق و درصد share عمل نکرد بچه های تیم هم فقط می خواستن تموم بشه بیان بیرون بدون دردسر و شکایت تنها خوبی که اینجا برای من داشت پیدا کردن دوست های خوب بود. برخوردهای به شدت بد و زننده

هیچستان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

با توجه به ماهیت استارت‌آپی دارای ضعف هایی در راندمان نگه‌داری تیم و رشد نیرو است که به مدت یکسال فعالیتم رشد مجموعه به مرور قابل لمس بود.

بیمه تکمیلی
مدیریت بسیار منظم
زمان کاری شناور
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
بی نظمی کاری
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·System Admin·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
System Admin

در مدت کوتاهی که در این شرکت بودم شاهد این بود که بخش زیرساخت به ترتیب به خاطر عدم مدیریت و رفتارهای نامناسب نیروهای قوی خودش را از دست می دهد. در حدی که تعداد مدیر سیستم از ۳ نفر به ۱ نفر تقلیل یافته بود. به غیر از یک نفر هیچ sysadmin ای بیشتر از ۱۰ ماه در شرکت دوام نیاورده است!

پاک چرخ ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

قراردادی که با کارمندان بسته می شود کاملا یک طرفه است و متاسفانه شرکت در بسیاری از موارد به تعهدات خود نسبت به نیروی کار پایبند نیست، پرداخت حقوق منظم و به موقع نیست، جو حاکم دیکتاتوری محض است، هیچ گونه برنامه یا نقشه مشخصی وجود ندارد، انتقادات و درخواست های شما توسط لایه های میانی مدیریت در نطفه خفه می شود! مدیران ارشد هیچ گونه تحصیلات آکادمیک ندارند چه رسد به تحصیلات مرتبط! مدیریت مجموعه در تمامی سطوح فوق العاده ناکارآمد و بی کفایت بوده، ساعت کاری شناور ندارد، کسری حقوق 5 برابری!!! برای تاخیر ها لحاظ می شود. به جرات می توانم بگویم که بدترین تجربه کاری خود را در این شرکت داشتم.

داده پرداز پویای شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

ممکنه حقوق دریافتی نسبت به سایر شرکت ها کمتر باشه ولی به هر حال چیزی هستش که خودتون تو قرارداد پذیرفتین. از از لحاظ پرداخت به موقع و بدون مشکل هستش. تو انجام تسک ها تخمین ها و زمان ها باید دقیق ثبت بشن که اگه عادت نداشته باشین اذیت کننده هستش. ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 و پنج شنبه ها 9 تا 1.30 هستش شناوری رو میتونید یه ساعت زودتر ورود و خروج کنین یعنی از 8 تا 17. و یک ساعت در روز زمان نهار و ... دارید. تنوع پروژه ها زیاد هستش و هر ساله چندین پروژه مختلف انجام میشه. اگه مدیر پروژه و... نباشین احتمال اینکه تو زمان غیر کاری باهاتون برای انجام کاری تماس بگیرن خیلی کمه. امکان پیشرفت وجود داره. و گاهی اوقات برای بررسی و تست تکنولوژی های جدید تو پروژه ها میتونید زمان اضافه بگیرید. به طور کلی شرکت خوب هستش ولی به دلیل اینکه شرکت نرم افزاری هستش و درآمد به طور مستقیم از قرارداد ها تامین میشه زمان انجام پروژه ها محدود و مشخص هستش و سقف حقوق وجود داره و احتمالا بعد از یه مدت برای افزایش حقوق از یه حدی به بالاتر باید برید یه شرکت دیگه.

رایان طب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

من 5 سال در این شرکت کار کردم. در محل کار صحبت به کلی ممنوع است. رفت و آمد با همکاران ممنوع است. کلیه سیستم ها مانیتور می‌شوند و پشت سر هم نفر یک دوربین هم قرار دارد. زندگی شخصی شما را کنترل می ‌کنند و باید 24 ساعت در اختیار شرکت باشید. محدوده مسئولیت شما مشخص نیست. باید با تکنولوژی های قدیمی مثل دلفی 7 کار کنید. قرار داد کاری به شما داده نمی ‌شود و سفته گرفته می شود. حقوق یک ماه یا بیشتر دیر تر پرداخت می‌شود. مزایا و بیمه و ... انجام نمی‌شود.

اسنپ تریپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

محیط شلوغ و پویایی داره ولی باید بتونی خودتو بکشی بالا از نظر امکانات رفاهی نسبت به اسنپ پایین‌تره از نظر محیط کاری عین آکواریوم میمونه :)) هیچ جذابیتی محیط اطرافش نداره، دیوایس هایی که در اختیار میذارن ضعیف و سطح پایین هستن ولی در کل نسبت به خیلی از شرکت های دیگه که کار کردم بهتره در ضمن تعداد رو اینجا اشتباه زدن :))) تعداد کارکنان بالای ۲۰۰ نفر هست

مرکز طراحی اسپیرال
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

مدیریت نالایق و رفتار بسیار زننده با کارمندان ؛ پرداخت نکردن حقوق و در نهایت طلبکار بودن از کارمند ؛ سطح کاری خیلی پایین و نبود مدیریت بر کارها ؛ نداشتن مدیر پروژه با سطح دانش کافی (مدیر پروژه ساختمانی نمیتونه مدیر پروژه خوبی برای حوزه آی تی باشه) ؛ کسانی هم که چندین بار درخواست حقوق میکردند در آخر تهمت هایی بهشون زده میشد ؛ ضعف شدید در مدیریت مالی (تقریبا بخش مالی تعطیل بود) ؛ فضای کاری بسیار بد ؛ نبودن انگیزه کاری ؛ گرفتن هزینه بیمه و پرداخت نکردن بیمه کارمندان

مرکز طراحی اسپیرال
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

شرکتی که همایش در حمایت از طراحان اجرا میکند اما حقوق کارمندان خود را نمیدهد.

cons: مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
جلسات کاری بیش از اندازه
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
جلسات کاری بیش از اندازه
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
فریکادل
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

چندین بار تماس گرفتم ولی در نهایت حاضر به پرداخت تسویه حساب نشدند دوتا دیگه از همکاران هم همین مشکل رو باهاشون داشتند، بیمه رو هم فوق العاده بی نظم پرداخت کردند یک ماه رد میکردند دوماه نمیکردند. سیستم کاری فوق العاده بی نظم و با مدیریت ضعیف

ستیران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

اولین جایی که مشغول شدم این شرکت بود، شرکت خوبی برای شروع، همه چیز منظم و خوبه کلی چیز یاد گرفتم فقط جایی که برنامه نویس ها هستن دوربین هست، به نظرم جالب نیست

کار در محیط مطبوع و به روز
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
خوراکی رایگان
جلسات بی نتیجه
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
جلسات کاری بیش از اندازه
سانا گستر سبز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۲۷ اسفند ۱۳۹۷
۴.۰
مهندس نرم افزار

سانا گستر چندتا محصول داره. تجربه خیلی کوتاه من در تیم آچاره بود. محصولای دیگه اوبار بود و یه بخشی که من چندان سر درنیاوردم ولی بیشتر به پردازش داده و غیره مربوط بود کارشون. تیم خیلی صمیمی بودن. مدیر فنی شرکت حسام که از بنیانگذاری شرکت هم بود فوق العاده خوش برخورد و خوش رو بود. هر کس مسولیت خودش رو میدونست و به خوبی انجامش میداد و همه تیم برای رسیدن به هدف در حال تلاش بود. یکی از افسوس های من اینه که بخاطر مشکلات شخصی مجبور به ترک این شرکت شدم.

کامسرا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲۵ اسفند ۱۳۹۷
۴.۰
Full Stack

اولین روزی که آگهی استخدام دیدم با خودم گفتم استارت آپ جالبی روزمه فرستادم تماس گرفتن قرار مصاحبه گذاشتیم روز مصاحبه کلی سوال پرسیدن و در آخر گفتن ی تسک کوچیک برات میل می کنیم انجام بده بفرست، انجام دادم فرستادم دوباره تماس گرفتن گفتن بیا برای جلسه آخر ی امتحان عملی، تسکی که دادن ی بازی بود که باید ظرف یک ساعت پیاده سازی میشد قبلش هم حقوق ها رو گفته بودن که از 2.5 میلیون شروع می شد تا 12 میلیون، هر کسی که فلان امتیاز بیار اینقدر حقوقش، 8 نفر هم بودیم اون روز که هیچ کدوم نتونستیم کامل انجام بدیم که اینم فیلم خودشون بود برای پایین آوردنن مبلغ قرار داد.بنابراین گفتن همه حداقل حقوق می گیرن، هیچ کس قبول نکرد اون حقوق بعد از چند روز مجدد تماس گرفتن ماه اول 2.5 بعد از اینکه مطمئن شدیم از توانایی های شما میشه 3.5 میلیون گفتم باشه از شنبه رفتیم کار شروع کردیم. این مواردی که گفتم حدود 40 روز طول کشید. کار شروع کردیم اوایل که کار خاصی انجام نمی دادیم منتظر UI بودیم بعد هم که UI آماده شد شروع به کار کردیم سر بی برنامگی product owner دیدلاین گذشت کار به دعوا کشید. وکیل آورد تحدید کرد و... به وعده هایی که داده بود در مورد حقوق و درصد share عمل نکرد بچه های تیم هم فقط می خواستن تموم بشه بیان بیرون بدون دردسر و شکایت تنها خوبی که اینجا برای من داشت پیدا کردن دوست های خوب بود. برخوردهای به شدت بد و زننده