وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۳۱۹ از ۳۳۲
تحفه
کالای مصرفی و خوراکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

در حوزه مدیریتی سازمان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و چالش های زیادی اونجا هست در چند سالی که اینجام متوجه شدم که بیشتر مشکلات به خطار طرز فکر و نگرش مدیرعامل مجموعه است البته مدیرعامل شرکت سابقه کاری مدیرعاملی نداشته و در طی سالیان به این پست رسیده. اطرافیان و مشاوران مدیرعامل هم از نزدیکان ایشان هستند و همیشه از ایشان تعریف می کنند و هیچ وقت متوجه اشتباهاتشان نمی شوند. در حال حاضرهم کلی تغییرات ایجاد کرده اند و تغییر ساختار های مکرر که مشکلات را حل کنند. غافل از اینکه مشکل خودشاننند. نرخ خروج از سازمان بسیار بالاست و میانگین سن ماندگاری کمتر 6 ماه است. در نحوه پرداخت حقوق منظم هستند و نسبت به شرکت های دیگر این زمینه خوب عمل می کنند غیر از حقوق مزایای حقوقی خاضی ندارد. بدنه سازمان جوان است و این مورد بسیار خوب است دسترسی مترو و اتوبوس شرکت خوب است. خارج از طرح است از لحاظ بروکراسی هم در وضعیت خوبی هستند و اکثرا فرآیندها با نرم افزار و ایمیل و .. انجام می شود در پایان هم من یکی از مدیران میانی سازمان بودم

پاک چرخ ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

رنج حقوق ها پایینه ... عمدتا حدود وزارت کار ... بی نظمی در حقوق دادن بسیار زیاده و همینطور بد قولی وقتی پیگیر میشید همیشه میگن حقوق همون روز یا نهایت تا 4-5 ماه واریز میشه اما این حالت ممکنه یک ماه طول بکشه ... بسیاری از نیروها در این شرکت یا تعدیل شدن یا خودشون رفتن... به نیروی خوب بها داده نمیشود و متاسفانه بی نظمی بیداد می کنه... این شرکت رو اصلا توصیه نمیکنم چون وقت و عمرتون هدر میره

فرهیختگان جوان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

من بعنوان نیروی فنی با این مجموعه همکاری داشتم که حقوق ماه آخرم رو ندادن و ازشون شکایت کردم. بعد اداره کار گفت باید حقوقت رو پرداخت کنن رای صادر شد ولی هنوز که هنوزه پولم رو نمیدن و باید برم باز قانونی اقدام کنم. شرکت جالبی نیست و اصلا بهتون پیشنهاد نمی کنم !!!! اخلاق حرفه ای ندارن که اگر داشتن حق و حقوق من رو قانونی پرداخت میکردن ...

مهراب گشت سبز
گردشگری و هتل ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس

اصلا شرکت به درد بخوری نیست، مدیریت داغونی داره، که اصلا از تکنولوژی سر در نمیاره. کلی براشون زحمت کشیدیم تو تیم برنامه نویسی اما حتی نمیتونستن کارایی که کردیم رو درک کنن. جای پیشرفت اصلا نداره، و محیط کاری کاملا خاله زنکی داره. همه دارن زیرآب همو میزنن، حالا فرقی نمیکنه طبقه 1 باشی 2 باشه یا اصلا تو به ساختمون دیگه. در کل مدیرای همه بخشای ادمای بیکاری ان که 24 دارن فقط میچرخن دنبال سوژه برای پر کردن روز.

گروه جی اس ام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

اونجا بدترین مشکلش باند بازی بود،و هر کس خوشگلتر بود نگه میداشتن حقوق هاشون رو بعد چهار تا پنج ماه دو ماهشو میدادن و همیشه ازشون طلب داشتی،چک تسویه هم که بعد شش ماه بیشتر بهت برای چهار ماه بعدشو میدن بعضی از مدیران به شدت بی سواد بودند و دلیلشم این هست که با زد و بند اومده بودن بالا زمینه کاری شرکت مشخص نیست و هر پروژه ای پیدا کنند میگیرن و توقع دارن شما هم تو هر پوزیشنی هستید همکاری کنید یه قرون اضافه کار نمیدن بهتون اوج فاجعه اونجاست که به یک سری افراد شرکت غذا میده و به یه سری نمیده مدرک دانشگاهی منو به بهانه بیمه کردن گرفته بودن و بیشتر از 3 ماه گرو نگه داشته بودن

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

شاید باورتون نشه که حتی ساعت کاری رو به شما دروغ میگن،وقتی مشغول به کار میشید بدون قرارداد نگهتون میدارن تا یه مدتی و بعدم یک ماه یک ماه قرار داد میبندن،یعنی مثلا تازه ماه سوم قرار داد ماه اول شمارو که یک ماهه هست میبندن و نسخه قرار داد شمارو بهتون تحویل نمیدن اصلا هیچ کس به شما در مورد وظایفتون کمکی نمیکنه هیچ کس براتون توضیح نمیده که چی به چیه و توجیهی وجود نداره و بچه های قدیمی تر احساس مالکیت میکنند و فکر میکنند نفرات جدید بی سواد و زیر دست اونها هستند امکان تماس با مدیریت وجود نداره فقط یه مدیر منابع انسانی دروغگو دارند که استاد پیچوندن هست و به خیلی از بچه ها زهرشو ریخته این مدیر منابع انسانی فکر میکنه که روانشناس خیلی خوبیه چون کلینیک کار میکنه ولی از آماتور ترین روانشناس ها هم کمتره و نمیتونه حتی شخصیت یک نفرو نسبتا تحلیل کنه مشخص نیست اضافه کارتون بر چه اساسی حساب میشه و اصلا قبول نمیکنند ساعت کاریتون شناور باشه با وجود اینکه ساعت کاری رو بهتون دروغ میگن، سابقه بیمه تون رو رد نمیکنند،به یکباره شمارو مجبور به استعفا میکنند و توقع دارند براشون استعفا نامه بنویسید،امکان پیشرفت اصلا ندارید،بدترین تجربه کاری من بوده و هست قسمت خوبش اینه که حقوق کاملا سر موقع پرداخت میشه،ناهار و صبحانه با شرکت هست و میان وعده هم میدن،مرخصی نیاز داشته باشید بهتون میدن

گروه صنایع غذایی سولیکو (کاله)
کالای مصرفی و خوراکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تحلیل‌گر کسب‌وکار / سیستم·۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تحلیل‌گر کسب‌وکار / سیستم

من به عنوان برنامه ریزی ستاد انجمادی کاله در تهران مشغول به کار هستم. به هیچ عنوان شرکت کاله را پیشنهاد نمی کنم. جوانی خودتان را به دلایل زیر حرام نکنید. 1. فرهنگ سازمانی بسیار پایین در کارمندان و مدیران: تنها راه پیشرفت در این شرکت شمالی بودن و پارتی داشتن یا زیراب زدن همکاران است. همه در ظاهر دوست هستند ولی مدیران شرکت زیراب زنی در سازمان را گسترش می دهند. مثلا مدیر فروش پورسانت فروشنده را کم می کند و به فروشنده می گوید من درخواست افزایش پورسانت دادم و قبول نکردند، در حالی که به مدیران ارشد می گوید این فروشنده سرپیچی از دستور کرده و باید پورسانتش کم شود. 2. مدیران عقده ای: سیستم مدیریتی کاملا ارباب رعیتی است. به عنوان مثال پورسانت 500 نفر به دست مریم سلیمانی، دختر ارباب، می رسد، چه اول ماه برسد چه دهم ماه، زودتر از 11 یا 12 دو ماه بعد امضا و تایید نمی کنند. تنها دلیلش هم به نقل از بچه های قدیمی این است که مشخص شود رییس کیست. تمام تصمیمات سلیقه ای و به گونه ای که هزینه های سازمان پایین بیاید، مثلا حتی در خرید چای هم ارزان ترین برند بازار را تهیه میکنند و یا برای 100 نفر یک ظرف نسکافه در ماه می گذارند که ساعت اول تمام می شود. 3. بی ارزش بودن مقام کارمند: در مساله کرونا هیچ تعطیلی و یا کاهش ساعتی نداشتیم، اول اردی بهشت برای زدن دکمه های آسانسور خلال دندان گذاشتند ولی بعد از سه روز دیدند مصرف خلال دندان رفته بالا، طرح حذف شد. روز اول ماه رمضان مدیر هندی شرکت آقای کومار دستور جمع آوری چایی و ناهار را دادند، ولی برای خودشان در رستوران پیتزا پختند؛ در حالی که کارمندان گرسنه هیچ غذایی نداشتند و نمی توانستند از رستوران خرید کنند، همان مدیری که دستور جمع آوری چایی و غذا را داد، چون مدیر بود جلوی چشم همه روی پیتزا سس ریخت و خورد. مورد دیگر اینکه پارکینگ ساختمان خودش را اجاره داده به پیمانکار، و پیمانکار ماهی 180 تومن از کارمندان شرکت بابت پارکینگ پول می گیرد. 5 اردی بهشت پکیج نوروزی کارمندان را دادند که فقط لبنیات بود، دریغ از یک پر کالباس یا غذای آماده؛ این در حالی است که پکیج مدیران بسیار حرفه ای و بهتر بود. وضعیت بیمه تکمیلی هم که در ضعیف ترین حالت ممکن قرار دارد. 4. بی اهمیتی نظر کارمندان: تمامی گزارش ها، هدف گذاری ها، پورسانت ها و سایر کارهایی که وظایف تحلیلگر است توسط یک نفر که دختر یا داماد آقای سلیمانی است پذیرش و رد می شود. یعنی هر مقدار که روی گزارش وقت بگذارید و یا تحلیلی ارائه دهید، بررسی بازار یا فروش انجام دهید، نهایتا حرف ارباب انجام می شود و تمامی تلاش های شما بی اثر است. به هیچ وجه این شرکت را توصیه نمیکنم، وقت خود را در شرکت تلف نکنید.

اسنپ تریپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

مدیرانی که حقوق های نجومی میگیرند و بی کیفایتی شان باعث شده هرج و مرج را در داخل واحدها مشاهده کنیم. متاسفانه پین تا پین از وقتی اسنپ تریپ شد، از وقتی مدیران ارشد و لایق با شرکت قطع همکاری کردند، فضای بسیار متشنج و خاله زنک بازی در واحدها باعث میشه نه تنها در کارتون تمرکز نداشته باشید بلکه پیشرفتی هم در راستای مسیر شغلی نداشته باشید. دوستانی که این متن را می خوانند لطفا قبل از ورود به این شرکت خوب تامل کنید بعد قراردادتون را امضا کنید.

خدمات مخابراتی ارگ جدید
مخابرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

قبل از هر چیزی نسبت به این شرکت تحقیق کنید. بدونید در کدوم واحد کار می کنید و مدیر مستقیم شما چه کسی است. مدیر ما نمی دونست چه کاری می خواد انجام بده، وظایف کاری اصلا مشخص نبود خط و مشی شرکت مشخص نبود. اگر متاهل هستید بدونید همیشه با یک ماه تاخیر حقوق خواهید گرفت. دروغ زیاد به گوشتون می خوره. در هنگام مصاحبه بشدت هوشیار باشید چند بار قرار دادتون رو بخونید از چیز هایی که امضا می کنید کپی بگیرید. بعد از اتمام همکاری هم انگار نه انگار که شما اونجا کار می کردید تبدیل می شید به آدمی که اصلا نمی شناسنتون و برخورد بشدت بدی می کنند.

گروه کشتیرانی لتکا
حمل و نقل، لاجستیک و انبارداری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

حدود 4 سال میشه که از تجربه همکاری با لتکا لذت میبرم محیط کاملاً دوستانه بر خلاف بسیاری از شرکت ها، اینجا زیر آب زدن و این چیزا معنی نداره. مدیریت های تمام بخش ها جوری باهاتون رفیق میشن که گاهی وقت ها یادتون میره دارین با مدیرتون صحبت میکنین، اما احترام همه حفظ میشه.

لتکا آبی کیش
حمل و نقل، لاجستیک و انبارداری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

حدود 4 سال میشه که از تجربه همکاری با لتکا لذت میبرم محیط کاملاً دوستانه بر خلاف بسیاری از شرکت ها، اینجا زیر آب زدن و این چیزا معنی نداره. مدیریت های تمام بخش ها جوری باهاتون رفیق میشن که گاهی وقت ها یادتون میره دارین با مدیرتون صحبت میکنین، اما احترام همه حفظ میشه.

موسسه ملاصدرا
وکالت و حقوقی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

خوب نکاتی که اینجا میگم خیلی نکات مهمی هست که اکثر شرکت های ثبتی اون رو انجام میدن.پس اگر قصد کار کردن با اون ها رو دارید حتما بخونید. مهمترین چیز برای این موسسات فقط پول هست و امنیت شغلی و محرمانه بودن اطلاعات مشتری شخصی شما اصلا براشون مهم نیست.پس اگر همکار بغلی شما هم به مشتریاتون زنگ زد ناراحت نشین. حقوق ثابتی که براتون تعیین کردن و روز اول وعده دادا بیشتررشبیه دروغ هست و اگر فروش نداشته باشین یا فروشتون کم باشه همونم نمیدن چه برسه به پورسانت و پاداش. مدیر قرارداد با مشاور های قبلی رفیق هست و اگر قراردادتون برای کسی دیگه شد شاکی نشین چون اونا حق دارن. یه برده باید به حرف اربابش گوش کنه پس ساعت ۹ صبح باید کارتون رو شروع کرده باشین.اگر تعداد تماس هاتون با تایم حداقل ۴۳ ثانیه زیر ۷۰ تا باشه باید بیشتر از ساعت توافقی توی شرکت بمونین.حتی اگر فروشتون ۱۰۰ میلیون باشه(زمان از لحظه وصل مکالمه حساب میشه) مسئول کارگزینی بعد از استخدام منکر حرف هایی میشه که توی اون جلسه زده پس پیگیر نباشید. نکته قابل ذکر دیگه اینه که با اسم مستعار اونجا کار کنید،چون بعدا شر میشه براتون و شمارتون رو به مشنریتون ندید چون خودم الان به مشکل خوردم. به مشتری برای جذب باید دروغ بگید.اینم وظیفتونه پس عذاب وجدان نداشته باشید. صداقت توی این کار به معنای مرگ و مجانی کار کردنه این رو از من داشته باشید. سفته هایی هم که روز امضای قرارداد دادید بعد از ۶ ماه میدن بهتون پس به دروغ های کارگزینی بیشتر عادت کنید. تایم نهار و سیگار هم نیم ساعته و اگریک دقیقه دیر کنید یا صبح دیرتر برسید جریمه میشید. و اینکه دائما با دوربین کنترل میشید حواستون باشه.

دنلکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ فروردین ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

صاحب و مدیر شرکت فردی بی تجربه و جوان که به پشتوانه پول پدر، یه بیزینس راه انداخته، بد قول و بد عهد، که اگر بتونه حتی شده هزار تومن از حقوقتون کم کنه، جانماز آبکش های حرفه ای! روز اول به شما وعده و وعیدهای زیادی می دن اما در آخر هیییچ. اصلا قابل اعتماد نیستند.

دوان
فروشگاهی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ فروردین ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

دوان یه مجموعه فروشگاه هست، که یه تعداد مدیر نالایق، ناکارآمد در حال ظاهرسازی هستن، از بیرون جلوه خوبی داره، ولی وقتی واردش می شین میبینین همش سراب بوده. حقوق و ارزش پرسنل به هیچ وجه درک نمیشه، حقوقتون رو در دو پارت پرداخت می کنن، پارت اول بازه ۵ تا ۱۰ هرماه که عملا همون ۱۰ یا ۱۱ هست(یادیرتر) که حقوق وزارت کار هست، و برای فرار مالیاتی، پارت دوم رو بین ۲۰ تا ۲۵ هرماه به حساب مدیر هر واحد می ریزن تا اون برای پرسنل زیر مجموعش واریز کنه! عملا هر ۴۵ روز یک بار حقوق می دن. همه این ها رو در کنار این قرار بدین که هیچ مزایایی برای پرسنل وجود نداره!

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
خرده فروشی، عمده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس منابع انسانی·۲۹ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
کارشناس منابع انسانی

من مدت یک سال و دو ماه تو منابع انسانی این شرکت کار کردم ، به نظرم خلاصه ش میشه ، بنگاه برده داری به شدت فرهنگ کاری بسیار بدی داره؛عدم همکاری واحدهای مختلف، ساختار ضعیف ، مدیریت بد ، حقوق بسیار پایین ( به جز کسانی که شدیدا بهشون نیاز دارند) ، شما در صورتی که اونجا باشید از صبح تا 12 شب احتمالا تلفن شما تماس گرفته می شه فقط دنبال راهی بودم که بتونم برم شرکت دیگه ای کار کنم و فرار کنم ازونجا، خدا رو شکر تونستم برم شرکت دیگه با حقوق تقریبا 1.5 برابر و محیط بسیار بهتر که فرصت آموزش و امنیت روانی بیشتر دارد.

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح محصول·۲۸ فروردین ۱۳۹۹
۲.۰
طراح محصول

نظرات همه دوستان رو تایید میکنم. چون واقعا چارگون جای بدیه ۲ تا نکته 1- اگر مجبورید و میخواید برین چارگون بدونید 100% از لحاظ علمی پیشرفت میکنید 2- اگر میخواید برین چارگون ترجیحا پسر باشید و ترجیحا مجرد، چون عملا شما اونجا تبدیل میشین به یک آدم برای مدیرتون . مدیراش به غیر از چند نفر همه بی سوادن - فقط بیان خوبی دارن و شیک پوشن -زبون بازن -با وعده وعید الکی خیلی از کارشناس ها کار میکشن و وقتی ازشون انتقاد میکنی به راحتی باهات لج میکنن و از رده خارجتون میکنن . به معنای واقعی یک آینده رویایی براتون متصور میشن .بعد چند وقت میفهمی همش الکی بوده . محیط خاله زنک بازی هم داره سعی کنید با نیرو قدیمی هاش وارد این داستان ها نشید .

حسابگر پرداز غرب (اینترنت تک نت)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۴ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

احمقانه ترين جايي كهرميتوني كار كني

مدیریت ضعیف
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
مدیریت بی ثبات
مدیریت ضعیف
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
گسترش ارتباطات مبنا
مخابرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۴ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

كلا سه ماه در اين مجموعه كار كردم مدير عامل حقوق رو توافق ميكنه و هر ماه بهانه اي براي عدم پرداخت داره و نهايتا پرداخت رو انجام نميده! ريزش و جابجايي بالاي نيرو رفتار توهين آميز با پرسنل عدم امنيت شغلي شركت خانوادگي بدون برنامه ريزي منافع مدير عامل هميشه ارجح به همه چيز نيرو ها عمدتا از نظر لول حرفه اي ضعيف استعفا نامه رو اول ميگرند كه هر وقت خواستن اخراجت كنند

چارچرخ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۳ فروردین ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

من به عنوان برنامه نویس اینجا کار کردم تو شرایط سخت که این استارت آپ پول نداشت و نیرو نداشت من رفتم باهاشون کار کردم و قرار شد هر موقع سرمایه گزار گرفتن به من حقوقم رو بدن. توی یک سالی که کار کردم کلا 6 ماه بهم حقوق دادن بعد از اینکه سرمایه گرفتن هم پول من رو ندادن و با یک پیامک تشکر گفتن که ما نمیتونیم بیشتر از این پرداخت کنیم ممنون که به ما کمک کردی!!!!!!!!! الان هم حتی پول بقیه نیروهاش رو ندادن به هیچ عنوان توصیه نمیکنم اونجا کار کنید محیط غیرحرفه ای، پر از حاشیه و مدیریت خیلی ضعیف که حتی بیزینس کارشون رو هم نمیدون!!!!

رایان هم افزا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ فروردین ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

محیط خوبیه. حقوق و مزایای خوبی داره و مدیران با سوادی در اون مشعول بکارن چیزای خوبی یاد گرفتم.

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
تحفه
کالای مصرفی و خوراکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

در حوزه مدیریتی سازمان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و چالش های زیادی اونجا هست در چند سالی که اینجام متوجه شدم که بیشتر مشکلات به خطار طرز فکر و نگرش مدیرعامل مجموعه است البته مدیرعامل شرکت سابقه کاری مدیرعاملی نداشته و در طی سالیان به این پست رسیده. اطرافیان و مشاوران مدیرعامل هم از نزدیکان ایشان هستند و همیشه از ایشان تعریف می کنند و هیچ وقت متوجه اشتباهاتشان نمی شوند. در حال حاضرهم کلی تغییرات ایجاد کرده اند و تغییر ساختار های مکرر که مشکلات را حل کنند. غافل از اینکه مشکل خودشاننند. نرخ خروج از سازمان بسیار بالاست و میانگین سن ماندگاری کمتر 6 ماه است. در نحوه پرداخت حقوق منظم هستند و نسبت به شرکت های دیگر این زمینه خوب عمل می کنند غیر از حقوق مزایای حقوقی خاضی ندارد. بدنه سازمان جوان است و این مورد بسیار خوب است دسترسی مترو و اتوبوس شرکت خوب است. خارج از طرح است از لحاظ بروکراسی هم در وضعیت خوبی هستند و اکثرا فرآیندها با نرم افزار و ایمیل و .. انجام می شود در پایان هم من یکی از مدیران میانی سازمان بودم

پاک چرخ ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

رنج حقوق ها پایینه ... عمدتا حدود وزارت کار ... بی نظمی در حقوق دادن بسیار زیاده و همینطور بد قولی وقتی پیگیر میشید همیشه میگن حقوق همون روز یا نهایت تا 4-5 ماه واریز میشه اما این حالت ممکنه یک ماه طول بکشه ... بسیاری از نیروها در این شرکت یا تعدیل شدن یا خودشون رفتن... به نیروی خوب بها داده نمیشود و متاسفانه بی نظمی بیداد می کنه... این شرکت رو اصلا توصیه نمیکنم چون وقت و عمرتون هدر میره

فرهیختگان جوان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

من بعنوان نیروی فنی با این مجموعه همکاری داشتم که حقوق ماه آخرم رو ندادن و ازشون شکایت کردم. بعد اداره کار گفت باید حقوقت رو پرداخت کنن رای صادر شد ولی هنوز که هنوزه پولم رو نمیدن و باید برم باز قانونی اقدام کنم. شرکت جالبی نیست و اصلا بهتون پیشنهاد نمی کنم !!!! اخلاق حرفه ای ندارن که اگر داشتن حق و حقوق من رو قانونی پرداخت میکردن ...

مهراب گشت سبز
گردشگری و هتل ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس

اصلا شرکت به درد بخوری نیست، مدیریت داغونی داره، که اصلا از تکنولوژی سر در نمیاره. کلی براشون زحمت کشیدیم تو تیم برنامه نویسی اما حتی نمیتونستن کارایی که کردیم رو درک کنن. جای پیشرفت اصلا نداره، و محیط کاری کاملا خاله زنکی داره. همه دارن زیرآب همو میزنن، حالا فرقی نمیکنه طبقه 1 باشی 2 باشه یا اصلا تو به ساختمون دیگه. در کل مدیرای همه بخشای ادمای بیکاری ان که 24 دارن فقط میچرخن دنبال سوژه برای پر کردن روز.

گروه جی اس ام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

اونجا بدترین مشکلش باند بازی بود،و هر کس خوشگلتر بود نگه میداشتن حقوق هاشون رو بعد چهار تا پنج ماه دو ماهشو میدادن و همیشه ازشون طلب داشتی،چک تسویه هم که بعد شش ماه بیشتر بهت برای چهار ماه بعدشو میدن بعضی از مدیران به شدت بی سواد بودند و دلیلشم این هست که با زد و بند اومده بودن بالا زمینه کاری شرکت مشخص نیست و هر پروژه ای پیدا کنند میگیرن و توقع دارن شما هم تو هر پوزیشنی هستید همکاری کنید یه قرون اضافه کار نمیدن بهتون اوج فاجعه اونجاست که به یک سری افراد شرکت غذا میده و به یه سری نمیده مدرک دانشگاهی منو به بهانه بیمه کردن گرفته بودن و بیشتر از 3 ماه گرو نگه داشته بودن

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

شاید باورتون نشه که حتی ساعت کاری رو به شما دروغ میگن،وقتی مشغول به کار میشید بدون قرارداد نگهتون میدارن تا یه مدتی و بعدم یک ماه یک ماه قرار داد میبندن،یعنی مثلا تازه ماه سوم قرار داد ماه اول شمارو که یک ماهه هست میبندن و نسخه قرار داد شمارو بهتون تحویل نمیدن اصلا هیچ کس به شما در مورد وظایفتون کمکی نمیکنه هیچ کس براتون توضیح نمیده که چی به چیه و توجیهی وجود نداره و بچه های قدیمی تر احساس مالکیت میکنند و فکر میکنند نفرات جدید بی سواد و زیر دست اونها هستند امکان تماس با مدیریت وجود نداره فقط یه مدیر منابع انسانی دروغگو دارند که استاد پیچوندن هست و به خیلی از بچه ها زهرشو ریخته این مدیر منابع انسانی فکر میکنه که روانشناس خیلی خوبیه چون کلینیک کار میکنه ولی از آماتور ترین روانشناس ها هم کمتره و نمیتونه حتی شخصیت یک نفرو نسبتا تحلیل کنه مشخص نیست اضافه کارتون بر چه اساسی حساب میشه و اصلا قبول نمیکنند ساعت کاریتون شناور باشه با وجود اینکه ساعت کاری رو بهتون دروغ میگن، سابقه بیمه تون رو رد نمیکنند،به یکباره شمارو مجبور به استعفا میکنند و توقع دارند براشون استعفا نامه بنویسید،امکان پیشرفت اصلا ندارید،بدترین تجربه کاری من بوده و هست قسمت خوبش اینه که حقوق کاملا سر موقع پرداخت میشه،ناهار و صبحانه با شرکت هست و میان وعده هم میدن،مرخصی نیاز داشته باشید بهتون میدن

گروه صنایع غذایی سولیکو (کاله)
کالای مصرفی و خوراکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تحلیل‌گر کسب‌وکار / سیستم·۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تحلیل‌گر کسب‌وکار / سیستم

من به عنوان برنامه ریزی ستاد انجمادی کاله در تهران مشغول به کار هستم. به هیچ عنوان شرکت کاله را پیشنهاد نمی کنم. جوانی خودتان را به دلایل زیر حرام نکنید. 1. فرهنگ سازمانی بسیار پایین در کارمندان و مدیران: تنها راه پیشرفت در این شرکت شمالی بودن و پارتی داشتن یا زیراب زدن همکاران است. همه در ظاهر دوست هستند ولی مدیران شرکت زیراب زنی در سازمان را گسترش می دهند. مثلا مدیر فروش پورسانت فروشنده را کم می کند و به فروشنده می گوید من درخواست افزایش پورسانت دادم و قبول نکردند، در حالی که به مدیران ارشد می گوید این فروشنده سرپیچی از دستور کرده و باید پورسانتش کم شود. 2. مدیران عقده ای: سیستم مدیریتی کاملا ارباب رعیتی است. به عنوان مثال پورسانت 500 نفر به دست مریم سلیمانی، دختر ارباب، می رسد، چه اول ماه برسد چه دهم ماه، زودتر از 11 یا 12 دو ماه بعد امضا و تایید نمی کنند. تنها دلیلش هم به نقل از بچه های قدیمی این است که مشخص شود رییس کیست. تمام تصمیمات سلیقه ای و به گونه ای که هزینه های سازمان پایین بیاید، مثلا حتی در خرید چای هم ارزان ترین برند بازار را تهیه میکنند و یا برای 100 نفر یک ظرف نسکافه در ماه می گذارند که ساعت اول تمام می شود. 3. بی ارزش بودن مقام کارمند: در مساله کرونا هیچ تعطیلی و یا کاهش ساعتی نداشتیم، اول اردی بهشت برای زدن دکمه های آسانسور خلال دندان گذاشتند ولی بعد از سه روز دیدند مصرف خلال دندان رفته بالا، طرح حذف شد. روز اول ماه رمضان مدیر هندی شرکت آقای کومار دستور جمع آوری چایی و ناهار را دادند، ولی برای خودشان در رستوران پیتزا پختند؛ در حالی که کارمندان گرسنه هیچ غذایی نداشتند و نمی توانستند از رستوران خرید کنند، همان مدیری که دستور جمع آوری چایی و غذا را داد، چون مدیر بود جلوی چشم همه روی پیتزا سس ریخت و خورد. مورد دیگر اینکه پارکینگ ساختمان خودش را اجاره داده به پیمانکار، و پیمانکار ماهی 180 تومن از کارمندان شرکت بابت پارکینگ پول می گیرد. 5 اردی بهشت پکیج نوروزی کارمندان را دادند که فقط لبنیات بود، دریغ از یک پر کالباس یا غذای آماده؛ این در حالی است که پکیج مدیران بسیار حرفه ای و بهتر بود. وضعیت بیمه تکمیلی هم که در ضعیف ترین حالت ممکن قرار دارد. 4. بی اهمیتی نظر کارمندان: تمامی گزارش ها، هدف گذاری ها، پورسانت ها و سایر کارهایی که وظایف تحلیلگر است توسط یک نفر که دختر یا داماد آقای سلیمانی است پذیرش و رد می شود. یعنی هر مقدار که روی گزارش وقت بگذارید و یا تحلیلی ارائه دهید، بررسی بازار یا فروش انجام دهید، نهایتا حرف ارباب انجام می شود و تمامی تلاش های شما بی اثر است. به هیچ وجه این شرکت را توصیه نمیکنم، وقت خود را در شرکت تلف نکنید.

اسنپ تریپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

مدیرانی که حقوق های نجومی میگیرند و بی کیفایتی شان باعث شده هرج و مرج را در داخل واحدها مشاهده کنیم. متاسفانه پین تا پین از وقتی اسنپ تریپ شد، از وقتی مدیران ارشد و لایق با شرکت قطع همکاری کردند، فضای بسیار متشنج و خاله زنک بازی در واحدها باعث میشه نه تنها در کارتون تمرکز نداشته باشید بلکه پیشرفتی هم در راستای مسیر شغلی نداشته باشید. دوستانی که این متن را می خوانند لطفا قبل از ورود به این شرکت خوب تامل کنید بعد قراردادتون را امضا کنید.

خدمات مخابراتی ارگ جدید
مخابرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

قبل از هر چیزی نسبت به این شرکت تحقیق کنید. بدونید در کدوم واحد کار می کنید و مدیر مستقیم شما چه کسی است. مدیر ما نمی دونست چه کاری می خواد انجام بده، وظایف کاری اصلا مشخص نبود خط و مشی شرکت مشخص نبود. اگر متاهل هستید بدونید همیشه با یک ماه تاخیر حقوق خواهید گرفت. دروغ زیاد به گوشتون می خوره. در هنگام مصاحبه بشدت هوشیار باشید چند بار قرار دادتون رو بخونید از چیز هایی که امضا می کنید کپی بگیرید. بعد از اتمام همکاری هم انگار نه انگار که شما اونجا کار می کردید تبدیل می شید به آدمی که اصلا نمی شناسنتون و برخورد بشدت بدی می کنند.

گروه کشتیرانی لتکا
حمل و نقل، لاجستیک و انبارداری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

حدود 4 سال میشه که از تجربه همکاری با لتکا لذت میبرم محیط کاملاً دوستانه بر خلاف بسیاری از شرکت ها، اینجا زیر آب زدن و این چیزا معنی نداره. مدیریت های تمام بخش ها جوری باهاتون رفیق میشن که گاهی وقت ها یادتون میره دارین با مدیرتون صحبت میکنین، اما احترام همه حفظ میشه.

لتکا آبی کیش
حمل و نقل، لاجستیک و انبارداری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

حدود 4 سال میشه که از تجربه همکاری با لتکا لذت میبرم محیط کاملاً دوستانه بر خلاف بسیاری از شرکت ها، اینجا زیر آب زدن و این چیزا معنی نداره. مدیریت های تمام بخش ها جوری باهاتون رفیق میشن که گاهی وقت ها یادتون میره دارین با مدیرتون صحبت میکنین، اما احترام همه حفظ میشه.

موسسه ملاصدرا
وکالت و حقوقی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

خوب نکاتی که اینجا میگم خیلی نکات مهمی هست که اکثر شرکت های ثبتی اون رو انجام میدن.پس اگر قصد کار کردن با اون ها رو دارید حتما بخونید. مهمترین چیز برای این موسسات فقط پول هست و امنیت شغلی و محرمانه بودن اطلاعات مشتری شخصی شما اصلا براشون مهم نیست.پس اگر همکار بغلی شما هم به مشتریاتون زنگ زد ناراحت نشین. حقوق ثابتی که براتون تعیین کردن و روز اول وعده دادا بیشتررشبیه دروغ هست و اگر فروش نداشته باشین یا فروشتون کم باشه همونم نمیدن چه برسه به پورسانت و پاداش. مدیر قرارداد با مشاور های قبلی رفیق هست و اگر قراردادتون برای کسی دیگه شد شاکی نشین چون اونا حق دارن. یه برده باید به حرف اربابش گوش کنه پس ساعت ۹ صبح باید کارتون رو شروع کرده باشین.اگر تعداد تماس هاتون با تایم حداقل ۴۳ ثانیه زیر ۷۰ تا باشه باید بیشتر از ساعت توافقی توی شرکت بمونین.حتی اگر فروشتون ۱۰۰ میلیون باشه(زمان از لحظه وصل مکالمه حساب میشه) مسئول کارگزینی بعد از استخدام منکر حرف هایی میشه که توی اون جلسه زده پس پیگیر نباشید. نکته قابل ذکر دیگه اینه که با اسم مستعار اونجا کار کنید،چون بعدا شر میشه براتون و شمارتون رو به مشنریتون ندید چون خودم الان به مشکل خوردم. به مشتری برای جذب باید دروغ بگید.اینم وظیفتونه پس عذاب وجدان نداشته باشید. صداقت توی این کار به معنای مرگ و مجانی کار کردنه این رو از من داشته باشید. سفته هایی هم که روز امضای قرارداد دادید بعد از ۶ ماه میدن بهتون پس به دروغ های کارگزینی بیشتر عادت کنید. تایم نهار و سیگار هم نیم ساعته و اگریک دقیقه دیر کنید یا صبح دیرتر برسید جریمه میشید. و اینکه دائما با دوربین کنترل میشید حواستون باشه.

دنلکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ فروردین ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

صاحب و مدیر شرکت فردی بی تجربه و جوان که به پشتوانه پول پدر، یه بیزینس راه انداخته، بد قول و بد عهد، که اگر بتونه حتی شده هزار تومن از حقوقتون کم کنه، جانماز آبکش های حرفه ای! روز اول به شما وعده و وعیدهای زیادی می دن اما در آخر هیییچ. اصلا قابل اعتماد نیستند.

دوان
فروشگاهی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ فروردین ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

دوان یه مجموعه فروشگاه هست، که یه تعداد مدیر نالایق، ناکارآمد در حال ظاهرسازی هستن، از بیرون جلوه خوبی داره، ولی وقتی واردش می شین میبینین همش سراب بوده. حقوق و ارزش پرسنل به هیچ وجه درک نمیشه، حقوقتون رو در دو پارت پرداخت می کنن، پارت اول بازه ۵ تا ۱۰ هرماه که عملا همون ۱۰ یا ۱۱ هست(یادیرتر) که حقوق وزارت کار هست، و برای فرار مالیاتی، پارت دوم رو بین ۲۰ تا ۲۵ هرماه به حساب مدیر هر واحد می ریزن تا اون برای پرسنل زیر مجموعش واریز کنه! عملا هر ۴۵ روز یک بار حقوق می دن. همه این ها رو در کنار این قرار بدین که هیچ مزایایی برای پرسنل وجود نداره!

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
خرده فروشی، عمده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس منابع انسانی·۲۹ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
کارشناس منابع انسانی

من مدت یک سال و دو ماه تو منابع انسانی این شرکت کار کردم ، به نظرم خلاصه ش میشه ، بنگاه برده داری به شدت فرهنگ کاری بسیار بدی داره؛عدم همکاری واحدهای مختلف، ساختار ضعیف ، مدیریت بد ، حقوق بسیار پایین ( به جز کسانی که شدیدا بهشون نیاز دارند) ، شما در صورتی که اونجا باشید از صبح تا 12 شب احتمالا تلفن شما تماس گرفته می شه فقط دنبال راهی بودم که بتونم برم شرکت دیگه ای کار کنم و فرار کنم ازونجا، خدا رو شکر تونستم برم شرکت دیگه با حقوق تقریبا 1.5 برابر و محیط بسیار بهتر که فرصت آموزش و امنیت روانی بیشتر دارد.

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح محصول·۲۸ فروردین ۱۳۹۹
۲.۰
طراح محصول

نظرات همه دوستان رو تایید میکنم. چون واقعا چارگون جای بدیه ۲ تا نکته 1- اگر مجبورید و میخواید برین چارگون بدونید 100% از لحاظ علمی پیشرفت میکنید 2- اگر میخواید برین چارگون ترجیحا پسر باشید و ترجیحا مجرد، چون عملا شما اونجا تبدیل میشین به یک آدم برای مدیرتون . مدیراش به غیر از چند نفر همه بی سوادن - فقط بیان خوبی دارن و شیک پوشن -زبون بازن -با وعده وعید الکی خیلی از کارشناس ها کار میکشن و وقتی ازشون انتقاد میکنی به راحتی باهات لج میکنن و از رده خارجتون میکنن . به معنای واقعی یک آینده رویایی براتون متصور میشن .بعد چند وقت میفهمی همش الکی بوده . محیط خاله زنک بازی هم داره سعی کنید با نیرو قدیمی هاش وارد این داستان ها نشید .

حسابگر پرداز غرب (اینترنت تک نت)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۴ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

احمقانه ترين جايي كهرميتوني كار كني

مدیریت ضعیف
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
مدیریت بی ثبات
مدیریت ضعیف
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
گسترش ارتباطات مبنا
مخابرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۴ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

كلا سه ماه در اين مجموعه كار كردم مدير عامل حقوق رو توافق ميكنه و هر ماه بهانه اي براي عدم پرداخت داره و نهايتا پرداخت رو انجام نميده! ريزش و جابجايي بالاي نيرو رفتار توهين آميز با پرسنل عدم امنيت شغلي شركت خانوادگي بدون برنامه ريزي منافع مدير عامل هميشه ارجح به همه چيز نيرو ها عمدتا از نظر لول حرفه اي ضعيف استعفا نامه رو اول ميگرند كه هر وقت خواستن اخراجت كنند

چارچرخ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۳ فروردین ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

من به عنوان برنامه نویس اینجا کار کردم تو شرایط سخت که این استارت آپ پول نداشت و نیرو نداشت من رفتم باهاشون کار کردم و قرار شد هر موقع سرمایه گزار گرفتن به من حقوقم رو بدن. توی یک سالی که کار کردم کلا 6 ماه بهم حقوق دادن بعد از اینکه سرمایه گرفتن هم پول من رو ندادن و با یک پیامک تشکر گفتن که ما نمیتونیم بیشتر از این پرداخت کنیم ممنون که به ما کمک کردی!!!!!!!!! الان هم حتی پول بقیه نیروهاش رو ندادن به هیچ عنوان توصیه نمیکنم اونجا کار کنید محیط غیرحرفه ای، پر از حاشیه و مدیریت خیلی ضعیف که حتی بیزینس کارشون رو هم نمیدون!!!!

رایان هم افزا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ فروردین ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

محیط خوبیه. حقوق و مزایای خوبی داره و مدیران با سوادی در اون مشعول بکارن چیزای خوبی یاد گرفتم.

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی