شرکت گلرنگ سیستم با حدود ۲۵۰ نفر پرسنل زیر مجموعه ای از گروه صنعتی گلرنگ هستش که به نوعی بزرگترین هلدینگ خصوصی توی ایران محسوب می شه ، برای اطلاع از حوزه های کاری هلدینگ می تونین به سایتش مراجعه کنین. این شرکت برای مدیریت مجموعه نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری هلدینگ تاسیس شده و فروش نرم افزار یا سرویس به بیرون از مجموعه نداره. امنیت شغلی بسیار بالایی داره و باید به دید بلند مدت بهش نگاه کرد. حقوق هاش نرمال هستش نه خیلی زیاد نه خیلی کم. ناهار رایگانه و تجهیزات هم اگر نیاز داشتین در اختیار شما می ذارن و مشکلی بایت تامین مالی اون نداره ُ، محل کارش بالای پارک ساعی برج گلرنگ طبقه دوم و سوم هستش که بسیار شیک و حرفه ایه. یکی از بزرگترین معایبش اینه که ساختار و چهارچوب یک شرکت آی تی رو نداره و ممکنه اوایل کمی براتون گیج کننده باشه. مثلا ممکنه هفته ای چندین جلسه داشته باشین . برای کسانی که تجربه بالایی توی شرکت های مختلف دارن و می خوان تجربه شون رو در اختیار دیگران بذارن جای خوبیه ولی برای افراد کم تجربه توصیه نمی کنم چون ممکنه توی کار پیدا کردن در شرکت های دیگه دچار مشکل بشین. اینجا الزاما با آخرین تکنولوژی ها در حوزه آی تی کار نمی کنن و فقط سراغ انتخاب هایی می رن که نیازشون رو جوابگو باشه فقط همین. قسمت های مختلفش مدیریت های مختلف با طرز فکرهای متفاوت داره و نمی شه یه اظهار نظر کلی در مورد کل شرکت انجام داد و قبل از انتخاب اون حتما حتما توصیه می شه توی لینکداین از افرادی که توی اون قسمتی که براش درخواست دادین پرس و جو کنید. در مجموع کار کردن توی هلدینگ گلرنگ به عنوان شرکتی که آرزوها و اهداف بلندی داره تجربه خوبیه ولی در مورد حوزه آی تی باید قبلش از شرایط کاری اون قسمت کسب اطلاعات کنید. کل هلدینگ زیر نظر دکتر مهدی فضلی مدیریت می شه که انسان فوق العاده ای هستن و هیچ وقت از کمک های مادی و معنوی به پرسنل زیر مجموعه شون دریغ نکردند و کار کردن برای ایشون واقعا ارزشمنده.
آخرین تجربهها
قبل از اینکه وارد شرکت داتین ساختمان ناهید شرقی بشم از چند نفر شنیده بودم که افراد اونجا به شدت مغرورن و فقط خودشونو قبول دارن ولی خب فکر نمیکردم که واحد پشتیبانی هم اینجوری باشه. به نظرم با تمام مزایا و بزرگی شرکت، متاسفانه اخلاق حرفه ای در واحد پشتیبانی ندیدم به نظرم مشکلات مالی نباشه اعصاب و روان خیلی مهمه که تو داتین چیزی ازش نمیمونه. به نظر میاد پترن خاصی برای حقوق ندارن. مذاکره ایه.
یکی از مزیت های شرکت خطی بودن اونه و محیط شرکت خیلی صمیم هست، علاوه بر این از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده میشه همچنین وجود افراد متخصص و دلسوز و همدل بودن مدیریت مجموعه با همکارانشون از مزیت های اصلی شرکته.
5 سال در این شرکت کار کردم و چون مدیر عامل از صاحب شرکت جدا می باشد خیلی تصمیم گیری ها طولانی میشد. در ضمن افرادی در شرکت بودند که با وجود سواد بسیار پایین و عدم توانایی فقط به خاطر پاچه خواری صاحب شرکت ئر این شرکت همه کاره بودند.
حقوق آنچنانی دریافت نخواهید کرد اما از نظر محیط کاری شرکت خوبی است، پروژه ها تحت فشار انجام نمیشه. وقت کافی برای مطالعه دارید، ساعت کاری شرکت شناور نیست اما برای مرخصی و انجام کار های شخصی با شما راه میان. برای افراد کارآموز و تازه کار جای مناسبی است.
اصلا شرکت خوبی برای کار نیست فقط به خودشون اهمیت میدن.
چند سال از بهترین دوران عمرم رو تو این شرکت بودم که واقعا تباه شد نه جای پیشرفتی هست و نه چیز جدیدی یاد گرفتم حقوقش هم فک کنم از جمله پایین ترین ها تو تهران باشه البته حقوق مدیرا بالاس و میانگین رو میکشه بالا ولی بقیه چیزی نمیگیرن این سالها رو رو هرچی وقت میذاشتم الان استادش شده بودم واقعا
مدیر کاملا بی سواد و نالایقی داره. کسی که نحوه برخورد با آدمها رو اصلا نمیدونه و هیچ ارزشی برای برنامه نویس جماعت قایل نیست. اعتقادش این هست که برنامه نویس مثل ... ریخته
در موقع مصاحبه کاری از شما می خواهند که تعهد بدهید تا ۳ سال با هیچ شرکت در حوزه گردشگری کار نکنید ولی بعد از چند ماه مجبورتون میکنند تعهد ۵ ساله امضا کنید. اصلا جای پیشرفت نداره به هیچ وجه. تنها نکته مثبت این مجموعه مدیر فنی آن می باشد که شخص توانمند و اهل تجربه تکنولوژی های بروز می باشد. حقوق بسیار پایین. اضافه کاری و مزایا با حداقل حقوق وزارت کار هیچ امکان آموزشی و یا تفریحی بری برنامه نویسان ندارند.
در کل شرکت نوپا و خوبی می باشد. جو بسیار دوستانه و صمیمی. برای برنامه نویس ها حتما پیشنهاد میکنم. بقیه شغل ها رو مطمعن نیستم!
واحد نیروی انسانی واحد سوهان روح به جای اینکه کار اصلیش که نگه داشتن سرمایه انسانی کنار هم باشه فقط دنبال این هستن اذیت کنن و کار به استعفا بکشه توی جامبد فضا بسیار صمیمی و دوستانه است و در اصل همکاران و تیمت به خانواده و دوست تبدیل میشن تنها مزیتی که داره به نظرم همین بچه های خوب. موقع قرار داد بستن خیلییی اذیت می کنن سر سفته من بعد از حدود 6-7 ماه قرار نداشتم ی عدد های عجیب غریبی هم می گن برای سفته بعد می گی چرا اینقدر، می گن اسنپ اینقدر می گیره ما هم اینقدر می گیره فقط خودشون با اسنپ مقایسه می کنن حالا اگر محیط کار بروز، حقوق و مزایای خوب داشت می تونستید مقایسه کنید امنیت شغلی به خاطر نداشتن قرار داد ندارید هر موقع دلشون خواستن می تونن بگن خدافظ تا قبل از کرونا حقوق ها 15 روز دیرتر واریز می شد بعضی اوقات تا 20 روز هم بوده اضافه کاری می گن حساب می کنیم ولی عملا حساب نمی کنن هر ماه سر کسری حقوق و اشتباه حساب کردن اعصاب خوردی دارید همش دنبال این هستن که ساعت کاری کمتر رد کنن سیستم ساعت زنیشون قابل انعطاف نیست مثلا صبح زود بیای عصر بخوای زود تر بری کسر کار می خوری حتی یک دقیقه جوری که منشی مدیر عامل بالای سر دستگاه ساعت زن ساعت 5 یک دقیقه زودتر بخوای بری میگه ننننن فرهنگ کاری عجیب داره جامبد به قول یکی از همکارا که می خواست برای منشی مدیریت استخدام بشه ی تست می گیرن که مثلا مدیریت تو اتاق، چطوری وانمود کنید که مدیریت کار داره و کارمند یا هر کسی نمی پذیره. به شدت خسیس هستن برای مثال دستمال کاغذی خود شرکت نمی خره غیر از حقوق مزایای حقوقی خاضی ندارد. بعد از کرونا هم که حقوق اسفند ندادن تا الان هر روز امروز فردا می کنن بعدم گفتن قرار داد امسال چون پول نداریم تا برج شش بیست درصد حقوق کامل هر ماه پرداخت می کنیم ما بقی برج پنج شش
متاسفانه از زمانی که شرکت از sister companyخودش gulf talent جرا شد کاملا بی ثبات و جهادی کار می کنه خود ایران تلنت استخدامهاس از لینکدین انجام میده جو پر حاشیه، نیروها به محض سابقه دار شدن اخراج میشن تا اطلاعات مخفی بمونه در این سالها فقط یک نفر قدیمی در شرکت وجود دارد حقوق افراد بالاست و سمتهای الکی که به افراد بی تجربه و چاپلوس داده میشه مدیری خود شیفته و متلک گو و عاشق مصاحبه جلسات طولانی تعریف و تمجید از مدیرعامل و نوچه هاش
من تجربه همکاری بلندمدتی رو در چارگون داشتم نظرات دیگه رو که خوندم دلم گرفت قبول میکنم که مثل هر شرکتی بدیهای خودش رو داره ولی انقدر هم سیاه و تاریک نیست و خوبیهاش هم کم نیستن. توی چارگون فضا بسیار صمیمی و دوستانه است و در اصل همکاران و تیمت به خانواده دومت تبدیل میشن. فضایی هست که اگر به دنبال رشد باشی، شاید نه خیلی راحت ولی اگر تلاش کنی میتونی فضای رشد خودت رو پیدا کنی و حمایت هم از همکاران و مدیرانت داشته باشی. رنج حقوقی به نسبت سایر شرکتهای هم صنف پایین هست اما مزایای خودش رو هم داره، مثل امنیت شغلی، مثل فضای رشد، مثل مزایای رفاهی، فضای دوستانه، ساعت کار شناور متناسب با شغلها مختلف. تعاونی کارکنان و وامهای مختلفی که میشه دریافت کرد. اونجا کار خیلی زیاده و تمومی نداره، گاهی تعادل کار و زندگی به اجبار با توجه به شرایط به هم میریزه، اما اینکه این شرایط همیشگی و دائم نباشه تا حد زیادیش دست خود افراد هست و میتونن توش تغییر ایجاد کنن. به رشد و آموزش و دانش کارشناسان حوزههای مختلف بها داده میشه، شاید برای برخی مشاغل کافی نباشه، ولی قطعا بیشتر از خیلی از شرکتهای دیگه هست. در حال تغییر تکنولوژی و به سمت استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا رفتن داره قدم برمیداره، با توجه به بزرگی شرکت، تیمها و نرمافزارها پیچیدگیهای خودش رو داره و زمان میبره، برای مثال همسو کردن مشتریان از نظر شرایط سختافزاری و نرمافزاری، همسو کردن دانش کارشناسانی که باید این تغییر و محقق کنن، و ... اما در کل داره قدمهای محکمی رو در این سمت برمیداره. نکته دیگه هم اینکه شرکت دانشبنیان هست و آقایونی که سربازی نرفتن میتونن از این مزیت برای امریه گرفتن یا پروژههای بنیاد ملی نخبگان استفاده کنن. در کل در کنار تمام نقاط ضعف و قوتی که داره با توجه به شرایط شما میتونه انتخاب خوبی برای شما باشه یا نباشه، بستگی داره به دنبال شغل بلندمدت و رشد هستین، یا دارین به درآمد مقطعی فکر میکنید، فضا و محیط کاری چقدر براتون اهمیت داره و ... مثل هر شرکت دیگهای میتونه برای خیلیها فصای مناسبی باشه و برای خیلیهای دیگه نه، مثل هر جامعه بزرگ دیگری افراد خوب و بد توش وجود دارن و ممکنه همکاران فوقالعاده خوبی رو در کنارتون داشته باشید، یا همکارانی که شما باهاشون مشکلاتی رو تجربه کنید. هیچ چیز سیاه و سفید نیست. پ.ن: سال تاسیس شرکت ذکر نشده بود که سال تاسیس ۱۳۷۷ هست.
با تأیید همه تجربههای بد که دوستان اشاره کردن، شرکت چارگون اول که میری مصاحبه و حقوق درخواستی اعلام میکنی، یکم چونه میزنن بعد دیگه چیزی نمیگن فکر میکنی حقوق الان حل شده. مرحله بعد دعوت میکنن چند روز بری تست بدی که سطح سواد و تشخیص بدن ، مرحله بعد کلی با مدیران مختلف و درنهایت مدیرعامل جلسه میذارن و همه که دونه دونه تایید کردن و حدود ۳ هفته وقتت و گرفتن، درنهایت مدیر منابع انسانی تماس میگیره و حقوق خیلی کمتر و پیشنهاد میده و میگه اگر موافقید یک جلسه دیگم بیاید با من . فضای کاری شرکت اکثرا شاده و بچهها میگن بلند بلند میخندن و تمرکز رو از دست میدی. اکثر مدیراشونم به یه عده پاچهخار خیلی بها میدن و عملا فقط اونا رو میبینن و حرف همونا رو قبول دارن. در کل هیچ بار علمی به کسی اضافه نمیشه و یه مشت کار پوچ تو شرکت انجام میشه با تکنولوژی و سیستم کاری قدیمی.
رنج حقوق ها پایینه ... عمدتا حدود وزارت کار ... بی نظمی در حقوق دادن بسیار زیاده و همینطور بد قولی وقتی پیگیر میشید همیشه میگن حقوق همون روز یا نهایت تا 4-5 ماه واریز میشه اما این حالت ممکنه یک ماه طول بکشه ... بسیاری از نیروها در این شرکت یا تعدیل شدن یا خودشون رفتن... به نیروی خوب بها داده نمیشود و متاسفانه بی نظمی بیداد می کنه... این شرکت رو اصلا توصیه نمیکنم چون وقت و عمرتون هدر میره
من بعنوان نیروی فنی با این مجموعه همکاری داشتم که حقوق ماه آخرم رو ندادن و ازشون شکایت کردم. بعد اداره کار گفت باید حقوقت رو پرداخت کنن رای صادر شد ولی هنوز که هنوزه پولم رو نمیدن و باید برم باز قانونی اقدام کنم. شرکت جالبی نیست و اصلا بهتون پیشنهاد نمی کنم !!!! اخلاق حرفه ای ندارن که اگر داشتن حق و حقوق من رو قانونی پرداخت میکردن ...
اونجا بدترین مشکلش باند بازی بود،و هر کس خوشگلتر بود نگه میداشتن حقوق هاشون رو بعد چهار تا پنج ماه دو ماهشو میدادن و همیشه ازشون طلب داشتی،چک تسویه هم که بعد شش ماه بیشتر بهت برای چهار ماه بعدشو میدن بعضی از مدیران به شدت بی سواد بودند و دلیلشم این هست که با زد و بند اومده بودن بالا زمینه کاری شرکت مشخص نیست و هر پروژه ای پیدا کنند میگیرن و توقع دارن شما هم تو هر پوزیشنی هستید همکاری کنید یه قرون اضافه کار نمیدن بهتون اوج فاجعه اونجاست که به یک سری افراد شرکت غذا میده و به یه سری نمیده مدرک دانشگاهی منو به بهانه بیمه کردن گرفته بودن و بیشتر از 3 ماه گرو نگه داشته بودن
شاید باورتون نشه که حتی ساعت کاری رو به شما دروغ میگن،وقتی مشغول به کار میشید بدون قرارداد نگهتون میدارن تا یه مدتی و بعدم یک ماه یک ماه قرار داد میبندن،یعنی مثلا تازه ماه سوم قرار داد ماه اول شمارو که یک ماهه هست میبندن و نسخه قرار داد شمارو بهتون تحویل نمیدن اصلا هیچ کس به شما در مورد وظایفتون کمکی نمیکنه هیچ کس براتون توضیح نمیده که چی به چیه و توجیهی وجود نداره و بچه های قدیمی تر احساس مالکیت میکنند و فکر میکنند نفرات جدید بی سواد و زیر دست اونها هستند امکان تماس با مدیریت وجود نداره فقط یه مدیر منابع انسانی دروغگو دارند که استاد پیچوندن هست و به خیلی از بچه ها زهرشو ریخته این مدیر منابع انسانی فکر میکنه که روانشناس خیلی خوبیه چون کلینیک کار میکنه ولی از آماتور ترین روانشناس ها هم کمتره و نمیتونه حتی شخصیت یک نفرو نسبتا تحلیل کنه مشخص نیست اضافه کارتون بر چه اساسی حساب میشه و اصلا قبول نمیکنند ساعت کاریتون شناور باشه با وجود اینکه ساعت کاری رو بهتون دروغ میگن، سابقه بیمه تون رو رد نمیکنند،به یکباره شمارو مجبور به استعفا میکنند و توقع دارند براشون استعفا نامه بنویسید،امکان پیشرفت اصلا ندارید،بدترین تجربه کاری من بوده و هست قسمت خوبش اینه که حقوق کاملا سر موقع پرداخت میشه،ناهار و صبحانه با شرکت هست و میان وعده هم میدن،مرخصی نیاز داشته باشید بهتون میدن
مدیرانی که حقوق های نجومی میگیرند و بی کیفایتی شان باعث شده هرج و مرج را در داخل واحدها مشاهده کنیم. متاسفانه پین تا پین از وقتی اسنپ تریپ شد، از وقتی مدیران ارشد و لایق با شرکت قطع همکاری کردند، فضای بسیار متشنج و خاله زنک بازی در واحدها باعث میشه نه تنها در کارتون تمرکز نداشته باشید بلکه پیشرفتی هم در راستای مسیر شغلی نداشته باشید. دوستانی که این متن را می خوانند لطفا قبل از ورود به این شرکت خوب تامل کنید بعد قراردادتون را امضا کنید.
نظرات همه دوستان رو تایید میکنم. چون واقعا چارگون جای بدیه ۲ تا نکته 1- اگر مجبورید و میخواید برین چارگون بدونید 100% از لحاظ علمی پیشرفت میکنید 2- اگر میخواید برین چارگون ترجیحا پسر باشید و ترجیحا مجرد، چون عملا شما اونجا تبدیل میشین به یک آدم برای مدیرتون . مدیراش به غیر از چند نفر همه بی سوادن - فقط بیان خوبی دارن و شیک پوشن -زبون بازن -با وعده وعید الکی خیلی از کارشناس ها کار میکشن و وقتی ازشون انتقاد میکنی به راحتی باهات لج میکنن و از رده خارجتون میکنن . به معنای واقعی یک آینده رویایی براتون متصور میشن .بعد چند وقت میفهمی همش الکی بوده . محیط خاله زنک بازی هم داره سعی کنید با نیرو قدیمی هاش وارد این داستان ها نشید .
شرکت گلرنگ سیستم با حدود ۲۵۰ نفر پرسنل زیر مجموعه ای از گروه صنعتی گلرنگ هستش که به نوعی بزرگترین هلدینگ خصوصی توی ایران محسوب می شه ، برای اطلاع از حوزه های کاری هلدینگ می تونین به سایتش مراجعه کنین. این شرکت برای مدیریت مجموعه نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری هلدینگ تاسیس شده و فروش نرم افزار یا سرویس به بیرون از مجموعه نداره. امنیت شغلی بسیار بالایی داره و باید به دید بلند مدت بهش نگاه کرد. حقوق هاش نرمال هستش نه خیلی زیاد نه خیلی کم. ناهار رایگانه و تجهیزات هم اگر نیاز داشتین در اختیار شما می ذارن و مشکلی بایت تامین مالی اون نداره ُ، محل کارش بالای پارک ساعی برج گلرنگ طبقه دوم و سوم هستش که بسیار شیک و حرفه ایه. یکی از بزرگترین معایبش اینه که ساختار و چهارچوب یک شرکت آی تی رو نداره و ممکنه اوایل کمی براتون گیج کننده باشه. مثلا ممکنه هفته ای چندین جلسه داشته باشین . برای کسانی که تجربه بالایی توی شرکت های مختلف دارن و می خوان تجربه شون رو در اختیار دیگران بذارن جای خوبیه ولی برای افراد کم تجربه توصیه نمی کنم چون ممکنه توی کار پیدا کردن در شرکت های دیگه دچار مشکل بشین. اینجا الزاما با آخرین تکنولوژی ها در حوزه آی تی کار نمی کنن و فقط سراغ انتخاب هایی می رن که نیازشون رو جوابگو باشه فقط همین. قسمت های مختلفش مدیریت های مختلف با طرز فکرهای متفاوت داره و نمی شه یه اظهار نظر کلی در مورد کل شرکت انجام داد و قبل از انتخاب اون حتما حتما توصیه می شه توی لینکداین از افرادی که توی اون قسمتی که براش درخواست دادین پرس و جو کنید. در مجموع کار کردن توی هلدینگ گلرنگ به عنوان شرکتی که آرزوها و اهداف بلندی داره تجربه خوبیه ولی در مورد حوزه آی تی باید قبلش از شرایط کاری اون قسمت کسب اطلاعات کنید. کل هلدینگ زیر نظر دکتر مهدی فضلی مدیریت می شه که انسان فوق العاده ای هستن و هیچ وقت از کمک های مادی و معنوی به پرسنل زیر مجموعه شون دریغ نکردند و کار کردن برای ایشون واقعا ارزشمنده.
قبل از اینکه وارد شرکت داتین ساختمان ناهید شرقی بشم از چند نفر شنیده بودم که افراد اونجا به شدت مغرورن و فقط خودشونو قبول دارن ولی خب فکر نمیکردم که واحد پشتیبانی هم اینجوری باشه. به نظرم با تمام مزایا و بزرگی شرکت، متاسفانه اخلاق حرفه ای در واحد پشتیبانی ندیدم به نظرم مشکلات مالی نباشه اعصاب و روان خیلی مهمه که تو داتین چیزی ازش نمیمونه. به نظر میاد پترن خاصی برای حقوق ندارن. مذاکره ایه.
یکی از مزیت های شرکت خطی بودن اونه و محیط شرکت خیلی صمیم هست، علاوه بر این از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده میشه همچنین وجود افراد متخصص و دلسوز و همدل بودن مدیریت مجموعه با همکارانشون از مزیت های اصلی شرکته.
5 سال در این شرکت کار کردم و چون مدیر عامل از صاحب شرکت جدا می باشد خیلی تصمیم گیری ها طولانی میشد. در ضمن افرادی در شرکت بودند که با وجود سواد بسیار پایین و عدم توانایی فقط به خاطر پاچه خواری صاحب شرکت ئر این شرکت همه کاره بودند.
حقوق آنچنانی دریافت نخواهید کرد اما از نظر محیط کاری شرکت خوبی است، پروژه ها تحت فشار انجام نمیشه. وقت کافی برای مطالعه دارید، ساعت کاری شرکت شناور نیست اما برای مرخصی و انجام کار های شخصی با شما راه میان. برای افراد کارآموز و تازه کار جای مناسبی است.
اصلا شرکت خوبی برای کار نیست فقط به خودشون اهمیت میدن.
چند سال از بهترین دوران عمرم رو تو این شرکت بودم که واقعا تباه شد نه جای پیشرفتی هست و نه چیز جدیدی یاد گرفتم حقوقش هم فک کنم از جمله پایین ترین ها تو تهران باشه البته حقوق مدیرا بالاس و میانگین رو میکشه بالا ولی بقیه چیزی نمیگیرن این سالها رو رو هرچی وقت میذاشتم الان استادش شده بودم واقعا
مدیر کاملا بی سواد و نالایقی داره. کسی که نحوه برخورد با آدمها رو اصلا نمیدونه و هیچ ارزشی برای برنامه نویس جماعت قایل نیست. اعتقادش این هست که برنامه نویس مثل ... ریخته
در موقع مصاحبه کاری از شما می خواهند که تعهد بدهید تا ۳ سال با هیچ شرکت در حوزه گردشگری کار نکنید ولی بعد از چند ماه مجبورتون میکنند تعهد ۵ ساله امضا کنید. اصلا جای پیشرفت نداره به هیچ وجه. تنها نکته مثبت این مجموعه مدیر فنی آن می باشد که شخص توانمند و اهل تجربه تکنولوژی های بروز می باشد. حقوق بسیار پایین. اضافه کاری و مزایا با حداقل حقوق وزارت کار هیچ امکان آموزشی و یا تفریحی بری برنامه نویسان ندارند.
در کل شرکت نوپا و خوبی می باشد. جو بسیار دوستانه و صمیمی. برای برنامه نویس ها حتما پیشنهاد میکنم. بقیه شغل ها رو مطمعن نیستم!
واحد نیروی انسانی واحد سوهان روح به جای اینکه کار اصلیش که نگه داشتن سرمایه انسانی کنار هم باشه فقط دنبال این هستن اذیت کنن و کار به استعفا بکشه توی جامبد فضا بسیار صمیمی و دوستانه است و در اصل همکاران و تیمت به خانواده و دوست تبدیل میشن تنها مزیتی که داره به نظرم همین بچه های خوب. موقع قرار داد بستن خیلییی اذیت می کنن سر سفته من بعد از حدود 6-7 ماه قرار نداشتم ی عدد های عجیب غریبی هم می گن برای سفته بعد می گی چرا اینقدر، می گن اسنپ اینقدر می گیره ما هم اینقدر می گیره فقط خودشون با اسنپ مقایسه می کنن حالا اگر محیط کار بروز، حقوق و مزایای خوب داشت می تونستید مقایسه کنید امنیت شغلی به خاطر نداشتن قرار داد ندارید هر موقع دلشون خواستن می تونن بگن خدافظ تا قبل از کرونا حقوق ها 15 روز دیرتر واریز می شد بعضی اوقات تا 20 روز هم بوده اضافه کاری می گن حساب می کنیم ولی عملا حساب نمی کنن هر ماه سر کسری حقوق و اشتباه حساب کردن اعصاب خوردی دارید همش دنبال این هستن که ساعت کاری کمتر رد کنن سیستم ساعت زنیشون قابل انعطاف نیست مثلا صبح زود بیای عصر بخوای زود تر بری کسر کار می خوری حتی یک دقیقه جوری که منشی مدیر عامل بالای سر دستگاه ساعت زن ساعت 5 یک دقیقه زودتر بخوای بری میگه ننننن فرهنگ کاری عجیب داره جامبد به قول یکی از همکارا که می خواست برای منشی مدیریت استخدام بشه ی تست می گیرن که مثلا مدیریت تو اتاق، چطوری وانمود کنید که مدیریت کار داره و کارمند یا هر کسی نمی پذیره. به شدت خسیس هستن برای مثال دستمال کاغذی خود شرکت نمی خره غیر از حقوق مزایای حقوقی خاضی ندارد. بعد از کرونا هم که حقوق اسفند ندادن تا الان هر روز امروز فردا می کنن بعدم گفتن قرار داد امسال چون پول نداریم تا برج شش بیست درصد حقوق کامل هر ماه پرداخت می کنیم ما بقی برج پنج شش
متاسفانه از زمانی که شرکت از sister companyخودش gulf talent جرا شد کاملا بی ثبات و جهادی کار می کنه خود ایران تلنت استخدامهاس از لینکدین انجام میده جو پر حاشیه، نیروها به محض سابقه دار شدن اخراج میشن تا اطلاعات مخفی بمونه در این سالها فقط یک نفر قدیمی در شرکت وجود دارد حقوق افراد بالاست و سمتهای الکی که به افراد بی تجربه و چاپلوس داده میشه مدیری خود شیفته و متلک گو و عاشق مصاحبه جلسات طولانی تعریف و تمجید از مدیرعامل و نوچه هاش
من تجربه همکاری بلندمدتی رو در چارگون داشتم نظرات دیگه رو که خوندم دلم گرفت قبول میکنم که مثل هر شرکتی بدیهای خودش رو داره ولی انقدر هم سیاه و تاریک نیست و خوبیهاش هم کم نیستن. توی چارگون فضا بسیار صمیمی و دوستانه است و در اصل همکاران و تیمت به خانواده دومت تبدیل میشن. فضایی هست که اگر به دنبال رشد باشی، شاید نه خیلی راحت ولی اگر تلاش کنی میتونی فضای رشد خودت رو پیدا کنی و حمایت هم از همکاران و مدیرانت داشته باشی. رنج حقوقی به نسبت سایر شرکتهای هم صنف پایین هست اما مزایای خودش رو هم داره، مثل امنیت شغلی، مثل فضای رشد، مثل مزایای رفاهی، فضای دوستانه، ساعت کار شناور متناسب با شغلها مختلف. تعاونی کارکنان و وامهای مختلفی که میشه دریافت کرد. اونجا کار خیلی زیاده و تمومی نداره، گاهی تعادل کار و زندگی به اجبار با توجه به شرایط به هم میریزه، اما اینکه این شرایط همیشگی و دائم نباشه تا حد زیادیش دست خود افراد هست و میتونن توش تغییر ایجاد کنن. به رشد و آموزش و دانش کارشناسان حوزههای مختلف بها داده میشه، شاید برای برخی مشاغل کافی نباشه، ولی قطعا بیشتر از خیلی از شرکتهای دیگه هست. در حال تغییر تکنولوژی و به سمت استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا رفتن داره قدم برمیداره، با توجه به بزرگی شرکت، تیمها و نرمافزارها پیچیدگیهای خودش رو داره و زمان میبره، برای مثال همسو کردن مشتریان از نظر شرایط سختافزاری و نرمافزاری، همسو کردن دانش کارشناسانی که باید این تغییر و محقق کنن، و ... اما در کل داره قدمهای محکمی رو در این سمت برمیداره. نکته دیگه هم اینکه شرکت دانشبنیان هست و آقایونی که سربازی نرفتن میتونن از این مزیت برای امریه گرفتن یا پروژههای بنیاد ملی نخبگان استفاده کنن. در کل در کنار تمام نقاط ضعف و قوتی که داره با توجه به شرایط شما میتونه انتخاب خوبی برای شما باشه یا نباشه، بستگی داره به دنبال شغل بلندمدت و رشد هستین، یا دارین به درآمد مقطعی فکر میکنید، فضا و محیط کاری چقدر براتون اهمیت داره و ... مثل هر شرکت دیگهای میتونه برای خیلیها فصای مناسبی باشه و برای خیلیهای دیگه نه، مثل هر جامعه بزرگ دیگری افراد خوب و بد توش وجود دارن و ممکنه همکاران فوقالعاده خوبی رو در کنارتون داشته باشید، یا همکارانی که شما باهاشون مشکلاتی رو تجربه کنید. هیچ چیز سیاه و سفید نیست. پ.ن: سال تاسیس شرکت ذکر نشده بود که سال تاسیس ۱۳۷۷ هست.
با تأیید همه تجربههای بد که دوستان اشاره کردن، شرکت چارگون اول که میری مصاحبه و حقوق درخواستی اعلام میکنی، یکم چونه میزنن بعد دیگه چیزی نمیگن فکر میکنی حقوق الان حل شده. مرحله بعد دعوت میکنن چند روز بری تست بدی که سطح سواد و تشخیص بدن ، مرحله بعد کلی با مدیران مختلف و درنهایت مدیرعامل جلسه میذارن و همه که دونه دونه تایید کردن و حدود ۳ هفته وقتت و گرفتن، درنهایت مدیر منابع انسانی تماس میگیره و حقوق خیلی کمتر و پیشنهاد میده و میگه اگر موافقید یک جلسه دیگم بیاید با من . فضای کاری شرکت اکثرا شاده و بچهها میگن بلند بلند میخندن و تمرکز رو از دست میدی. اکثر مدیراشونم به یه عده پاچهخار خیلی بها میدن و عملا فقط اونا رو میبینن و حرف همونا رو قبول دارن. در کل هیچ بار علمی به کسی اضافه نمیشه و یه مشت کار پوچ تو شرکت انجام میشه با تکنولوژی و سیستم کاری قدیمی.
رنج حقوق ها پایینه ... عمدتا حدود وزارت کار ... بی نظمی در حقوق دادن بسیار زیاده و همینطور بد قولی وقتی پیگیر میشید همیشه میگن حقوق همون روز یا نهایت تا 4-5 ماه واریز میشه اما این حالت ممکنه یک ماه طول بکشه ... بسیاری از نیروها در این شرکت یا تعدیل شدن یا خودشون رفتن... به نیروی خوب بها داده نمیشود و متاسفانه بی نظمی بیداد می کنه... این شرکت رو اصلا توصیه نمیکنم چون وقت و عمرتون هدر میره
من بعنوان نیروی فنی با این مجموعه همکاری داشتم که حقوق ماه آخرم رو ندادن و ازشون شکایت کردم. بعد اداره کار گفت باید حقوقت رو پرداخت کنن رای صادر شد ولی هنوز که هنوزه پولم رو نمیدن و باید برم باز قانونی اقدام کنم. شرکت جالبی نیست و اصلا بهتون پیشنهاد نمی کنم !!!! اخلاق حرفه ای ندارن که اگر داشتن حق و حقوق من رو قانونی پرداخت میکردن ...
اونجا بدترین مشکلش باند بازی بود،و هر کس خوشگلتر بود نگه میداشتن حقوق هاشون رو بعد چهار تا پنج ماه دو ماهشو میدادن و همیشه ازشون طلب داشتی،چک تسویه هم که بعد شش ماه بیشتر بهت برای چهار ماه بعدشو میدن بعضی از مدیران به شدت بی سواد بودند و دلیلشم این هست که با زد و بند اومده بودن بالا زمینه کاری شرکت مشخص نیست و هر پروژه ای پیدا کنند میگیرن و توقع دارن شما هم تو هر پوزیشنی هستید همکاری کنید یه قرون اضافه کار نمیدن بهتون اوج فاجعه اونجاست که به یک سری افراد شرکت غذا میده و به یه سری نمیده مدرک دانشگاهی منو به بهانه بیمه کردن گرفته بودن و بیشتر از 3 ماه گرو نگه داشته بودن
شاید باورتون نشه که حتی ساعت کاری رو به شما دروغ میگن،وقتی مشغول به کار میشید بدون قرارداد نگهتون میدارن تا یه مدتی و بعدم یک ماه یک ماه قرار داد میبندن،یعنی مثلا تازه ماه سوم قرار داد ماه اول شمارو که یک ماهه هست میبندن و نسخه قرار داد شمارو بهتون تحویل نمیدن اصلا هیچ کس به شما در مورد وظایفتون کمکی نمیکنه هیچ کس براتون توضیح نمیده که چی به چیه و توجیهی وجود نداره و بچه های قدیمی تر احساس مالکیت میکنند و فکر میکنند نفرات جدید بی سواد و زیر دست اونها هستند امکان تماس با مدیریت وجود نداره فقط یه مدیر منابع انسانی دروغگو دارند که استاد پیچوندن هست و به خیلی از بچه ها زهرشو ریخته این مدیر منابع انسانی فکر میکنه که روانشناس خیلی خوبیه چون کلینیک کار میکنه ولی از آماتور ترین روانشناس ها هم کمتره و نمیتونه حتی شخصیت یک نفرو نسبتا تحلیل کنه مشخص نیست اضافه کارتون بر چه اساسی حساب میشه و اصلا قبول نمیکنند ساعت کاریتون شناور باشه با وجود اینکه ساعت کاری رو بهتون دروغ میگن، سابقه بیمه تون رو رد نمیکنند،به یکباره شمارو مجبور به استعفا میکنند و توقع دارند براشون استعفا نامه بنویسید،امکان پیشرفت اصلا ندارید،بدترین تجربه کاری من بوده و هست قسمت خوبش اینه که حقوق کاملا سر موقع پرداخت میشه،ناهار و صبحانه با شرکت هست و میان وعده هم میدن،مرخصی نیاز داشته باشید بهتون میدن
مدیرانی که حقوق های نجومی میگیرند و بی کیفایتی شان باعث شده هرج و مرج را در داخل واحدها مشاهده کنیم. متاسفانه پین تا پین از وقتی اسنپ تریپ شد، از وقتی مدیران ارشد و لایق با شرکت قطع همکاری کردند، فضای بسیار متشنج و خاله زنک بازی در واحدها باعث میشه نه تنها در کارتون تمرکز نداشته باشید بلکه پیشرفتی هم در راستای مسیر شغلی نداشته باشید. دوستانی که این متن را می خوانند لطفا قبل از ورود به این شرکت خوب تامل کنید بعد قراردادتون را امضا کنید.
نظرات همه دوستان رو تایید میکنم. چون واقعا چارگون جای بدیه ۲ تا نکته 1- اگر مجبورید و میخواید برین چارگون بدونید 100% از لحاظ علمی پیشرفت میکنید 2- اگر میخواید برین چارگون ترجیحا پسر باشید و ترجیحا مجرد، چون عملا شما اونجا تبدیل میشین به یک آدم برای مدیرتون . مدیراش به غیر از چند نفر همه بی سوادن - فقط بیان خوبی دارن و شیک پوشن -زبون بازن -با وعده وعید الکی خیلی از کارشناس ها کار میکشن و وقتی ازشون انتقاد میکنی به راحتی باهات لج میکنن و از رده خارجتون میکنن . به معنای واقعی یک آینده رویایی براتون متصور میشن .بعد چند وقت میفهمی همش الکی بوده . محیط خاله زنک بازی هم داره سعی کنید با نیرو قدیمی هاش وارد این داستان ها نشید .