وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۶۵۳ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۲۲ از ۲۳۳
حسابگر پرداز غرب (اینترنت تک نت)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۴ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

احمقانه ترين جايي كهرميتوني كار كني

مدیریت ضعیف
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
مدیریت بی ثبات
مدیریت ضعیف
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
چارچرخ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۳ فروردین ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

من به عنوان برنامه نویس اینجا کار کردم تو شرایط سخت که این استارت آپ پول نداشت و نیرو نداشت من رفتم باهاشون کار کردم و قرار شد هر موقع سرمایه گزار گرفتن به من حقوقم رو بدن. توی یک سالی که کار کردم کلا 6 ماه بهم حقوق دادن بعد از اینکه سرمایه گرفتن هم پول من رو ندادن و با یک پیامک تشکر گفتن که ما نمیتونیم بیشتر از این پرداخت کنیم ممنون که به ما کمک کردی!!!!!!!!! الان هم حتی پول بقیه نیروهاش رو ندادن به هیچ عنوان توصیه نمیکنم اونجا کار کنید محیط غیرحرفه ای، پر از حاشیه و مدیریت خیلی ضعیف که حتی بیزینس کارشون رو هم نمیدون!!!!

کیا کوشیار رایانه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · خراسان رضوي
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار·۱۸ فروردین ۱۳۹۹
۵.۰
حسابدار

بهترین تجربه کاریم هستش خیلییییییییییییییییییییییی ادمای خوبین مخصوصا مدیر عاملمون که واقعا من باعث افتخارم کنار اقای شریف و سخاوتمندی کار میکنم که اصلا شبیه کارفرما های دیگه نیست ازشون ممنونم

اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار در محیط مطبوع و به روز
همکاری با بهترین ها
صبحانه رایگان
تیم صمیمی
رایان هم افزا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ فروردین ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

محیط خوبیه. حقوق و مزایای خوبی داره و مدیران با سوادی در اون مشعول بکارن چیزای خوبی یاد گرفتم.

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس,DevOps, کانفیگ و مدیریت سرورها·۵ فروردین ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس,DevOps, کانفیگ و مدیریت سرورها

قدرت تصمیم گیری فردی در این شرکت خیلی بالاست بعنی هر کسی توی هر جایگاه شغلی که باشه آزادی عمل زیادی داره میتونه نظرات و پیشنهاداتش رو توی هر ضمینه ای با بقیه بچه ها و مدیریت درمیون بزاره هیچ رابطه مدیریت کارمندی توی این شرکت نیست و مدیریت و بقیه کارمندا پا به پای هم کد میزنن و شرکت رو میبرن جلو و روز به روز هم دارن پیشرفت میکنن به نیرو های جوان تازه وارد و.. کسایی که هیچ سابقه کاریی ندارن بها داده میشه میتونن بیان توی فرتک تجربه های زیادی کسب کنن

پردازش و ذخیره سازی سریع داده (پرسا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۴ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

با نظرات دوستان قبلی مبنی بر ضعیف بودن مدیریت موافقم. من هم سعی میکنم در مورد آیتمهای مختلف شرکت مختصری برای افرادی که قصد دارن به شرکت وارد بشن توضیح بدم: حقوق و مزایا: در هنگام استخدام از شما در فرم استخدام دو رقم برای حقوق میپرسند یک رقم حداقل حقوق مورد نظر شما و دومی حقوق ایده ال شما. بسته به رزومه و عملکردتون در مصاحبه حقوق شما بین این بازه قرار میگیره.در بعضی از شرکتها رقمی که درخواست میکنید به عنوان رقم خالص دریافتی در نظر گرفته میشه ولی در برخی رقم ناخالص در نظر میگرن که بعدا حق بیمه و مالیات از اون کم میشه شرکت پرسا جزء دسته دوم محسوب میشه پس حتما توی فرم استخدام ذکر کنید منظور از رقمی که نوشتید رقم خالص پس از کسر حق بیمه و مالیات میباشد. در شرکت خبری از کارانه، پاداش و اضافه کاری نیست(حداقل برای کارمندان). حقوق ها با تاخیر واریز میشن ولی اینطوری هم نیست که یک ماه عقب بیفته. تعادل کار/زندگی: در این شرکت تمام تلاش بر این است که شما لحظه ای بیکار نباشید و ممکن است حتی با دادن تسکهای بیهوده این کار صورت بگیرد (شاید باور مدیران شرکت بر این است که باید بابت هر ریال پرداختی حتما حداکثر استفاده را از شما ببرند.) مدیریت: میرسیم به بزرگترین مشکل شرکت. مدیران و کارمندان رده بالا در این شرکت همگی از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف میباشند و اکثرا با هم رابطه شاگرد و استادی دارند این دوستان اگرچه دارای دانش آکادمیک بالایی هستند اما تجربه محیط کاری را نداشته و در نهایت همگی دارای تحصیلات در رشته مهندسی هستند نه مدیریت، بنابراین هیچگونه توانایی در اداره درست تیمها و حل مشکلات ندارند. هر روز در شرکت جلسات مدیریتی برگذار میگردد که با توجه به تعداد پرسنل و حجم کاری شرکت کاملا بیهوده و باعث اتلاف وقت میباشد و هیچگونه خروجی ندارد. امنیت شغلی/پیشرفت: حوزه کاری شرکت پرسا بسیار بکر میباشد و با توجه به نداشتن رقیب داخلی و همچنین حمایتهایی که به واسطه دانش بنیان بودن از آن میشود آینده آن تقریبا تضمین شده است اگر شما هم بتوانید با محیط و شرایط شرکت کنار بیاید و با مدیران به مشکل نخورید امنیت شغلی شما تضمین است اما در مورد پیشرفت شغلی همانطور که در بخش مدیریت اشاره شد گرفتن رده های بالای شرکت فارغ ار توانایی های افراد میباشد و کاملا با ارتباط به دست می آید. فرهنگ کار: محیط کار چندان دوستانه نیست افراد تمایلی به همکاری با یکدیگر و تبادل اطلاعات ندارند، ضمن این که اکثر بچه ها به دنبال پیدا کردن شغل جدید هستند و تعهد در شرکت وجود ندارد. توصیه پایانی: اگر سابقه کار ندارید اینجا میتونه شروع خوبی باشه به هر حال یه ایده از شرایط کار به شما میده و تا حدودی به قول معروف پوست کلفت میشید اما اگر یک نیروی با سابقه و کار بلد هستید احتمالا فرصت های شغلی بسیار بهتری رو بتونید پیدا کنید.

تدبیر کیش ویرا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Front end·۴ فروردین ۱۳۹۹
۵.۰
Front end

من تازه از خدمت سربازی تمام شده بود و قبلا به مدت 4 سال در کار تعمیرات بردهای الکترونیکی و وسایل ااکترونیکی کار کرده بودم در طول خدمت تسلط خوبی بر روی CSS3 /HTML /Java script/Jquery/Git پیدا کردم بدنبال کار بودم که چیزی که برای من مهم بود این بود که بیمه داشته باشه الان وارد این شرکت شدم کلی تجربه خوبی پیدا کردم و ظرف یک ماه اول بیمه برای من رد شد و مدیر فوق العاده باسواد و ماهری دارد و از مشتری های بسیار خوبی و بزرگ دارد که نشون میده عملکرد شرکت مثبت هستش

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی فنی·۲۳ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
کارشناس پشتیبانی فنی

سلام و عرض ادب خدمت دوستان با توجه به اینکه چارگون مدت هاست مدیر منابع انسانی نداره و صندلی این پست خالی . تمام منابع انسانی افتاده دست کارشناس منابع انسانی که زودتر از بقیه اومده . و ایشون تجربه و سواد مدیریت منابع انسانی رو ندارن . متاسفانه از وقتی این کارشناس امور منابع انسانی شرکت چارگون رو به عهده دارن نیروهای شرکت بعد از یکی دو سال کار استعفا میدن و میرن . البته چارگون به مدیران میانی خودش خوب میرسه . ولی جای تاسف داره که باید بگم همواره کارشناس های شرکت در حقشون نا عدالتی میشه و حقشون خورده میشه . اگر برای سمت کارشناس میخواید وارد شرکت چارگون بشید بنده به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنم . در بدو ورود شما عاشق محیط و تیمتون تو این شرکت میشید و وقتی جلوتر میرید میبینید که چقدر در حقتون نسبت به دیگر همکاراتون اچحاف میشه . منابع انسانی قلب تپنده هر شرکت بزرگ و خوبی هست . استفاده بهینه از منابع سازمان به خصوص منابع انسانی، یکی از مهم ترین وظایف مدیران است که در موفقیت سازمان نقش اساسی بازی می کند. بی شک سازمان ها در محیط پرتلاطم و پرآشوب کسب و کارها و در شرایط ابهام محیطی نیازمند افرادی هستند که همگام با تغییرات، رشد کنند و با تکیه بر قدرت خلاقیت و نوآوریشان مجموعه را به سمت موفقیت و پیشرفت سوق دهند. ولی شرکت چارگون منابع انسانی ضعیفی داره.

پرشین تولز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۳ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس وب

خیلی وقته از زمان تاسیس این شرکت میگذره ولی هنوز تو 20 سال پیش گیر کردن و سیستم مدیریت یا مسائل فنی شرکت برای زمان غار نشینی هستش و اصلا مدیریت پروژه ها یا فرآیند کاری حرفه ای انجام نمیشه!مدیران شرکت ساکن خارج کشور هستن و مدیریت مجموعه به منشی شرکت و یکی از پرسنل قدیمی سپرده شده که اینها هم عشقی و رفاقتی موضوع رو با دوستان خودشون جلو میبرن. اصلا ذره ای به فکر بچه ها و پروژه ها نیستن و برای صحبت یا ایده هاتون احترام قائل نمیشن و چون سیستم برای خودشون نیست دل نمی سوزونن و مدیریت نداره کلا اینجوری بگم بهتون ... کلی پرسنل تو یک شرکت کوچیک جمع شدن اونور اپراتورهای هاستینگ و مشتریان مدام زنگ خور تلفن دارن یا با هم بحث و دعوا می کنن و اصلا شبیه ترمینال اتوبوس هستش تا شرکت. از نظر فنی هم هنوز کنترل نسخه کد مثلا git تو این شرکت وارد نشده و با یک cms نوشته شده با زبان php کار می کنن که حتی شی گرائی هم نداره و همه با توابع پیشفرض خود php هستش :-)))) اصلا یه چیزی بگم یه چیزی میشنوید! خیلی از وب سایت ها حتی Responsive نیستن و یک سیستمی میگم که باورتون نمیشه. رنج حقوقی هم بسیار پایین و برنامه نویس اینجا 3-4 تومن بگیره امپراطور بحساب میادش !!!!

اقامت 24
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · خراسان رضوي
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

اقامت 24 یک زمانی رهبر بازار هتل در ایران بود و بخاطر اشتباهات مدیریت بنظر دارن بدجوری بازی رو میبازن. من مدت نسبتا کوتاهی اینجا بودم و در این زمان آدم های بعضا بسیار خوب و توانمند (که همه شاکی بودن) و بعضا بسیار روی مخ رو دیدم. اینجا جنگ بزرگی بین استارتاپ هاش برای تصرف منابع هستش (که هیچکدومم موفق نیستند) روی فرهنگش هیچ کاری انجام نشده. امکانات در حد قرون وسطی هستش. یکسری کارهاشون کاملا هیئتی انجام میشه. من خودم مبلغ نسبتا قابل توجهی دارم که باهام هیچوقت تصفیه نشد و ارزششم نداشتن بیوفتم دنبالش. مدیریت در لایه های خیلی بالایی فوق العاده رو اعصاب هست. یعنی واقعا فوق العاده رو اعصاب. اگر نیرو تازه کاری هستین و میخواین خودتون رو ثابت کنید جای بدی نیست اما اصلا برای ادامه توصیه نمیشه.

رایانمهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۱۷ اسفند ۱۳۹۸
۴.۰
مهندس نرم افزار

فرهنگ غالب شرکت رو دوست دارم. کار تیمی خوبی دارند و تسک های هر کسی مشخصه، البته با کسی تعارف ندارند و برای اینکه نگهت دارند باید نتیجه ی خوب داشته باشی. ایونت های جذاب دارند. اینجا رو توصیه میکنم.

کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
صبحانه رایگان
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
میهن بلاکچین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

حقیقتا ارزشی نداشت بیام برای این شرکت کوچیک نظر بزارم ولی خب دیدم باز بعد 6 ماه دارن نیرو میگیرن تو جابینجا گفتم بگم چه خبره اونجا. این شرکت حرفای قشنگ زیادی به شما میزنه ولی عملا زیاد به حرفاشون توجه نکنید. مدیریتش دست دوتا آدمیه که به واسطه فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ها ایکس و ایگرگ از بالا به پایین به بقیه نگاه میکنن. این نکاه در سایر کارکنان هم هست چون اکثرا از شریف و علم صنعت هستن و... و قبلا باهم جاهای دیگه همکار بودن یه حالت باندی درست کردن که اگر با شما حال کنن راهتون میدن توی گروه و اگر نه زیرآب شما میخوره و چیزایی خواهید شنید بعد رفتن که درمورد شما گفتن که قشنگ متعجب میشید. یک ماه آزمایشی نگهتون میدارن بعدشم %90 رو رد میکنن علیرغم حرفای مدیرعامل که اینجا شما میتونین یاد بگیرین فرصت هست و ..... . یکی از مدیر عاملا به شدت مایکرو منجمنت داره در حدی که به راه رفتن شما هم تو شرکت گیر میده. الانم بعد از 4-5 ماه که نیرو گرفتن دیدم یکی از کسانی که همزمان با من اومده بود اون سال دیگه نیستن و دوباره دارن برنامه نویس میگیرن. خلاصه که با چشم باز برین و گول ظاهر باحال و صمیمیت کاذب این شرکتا رو نخورین. این شرکت فقط یک شوآفه راه به جای خاصی هم نداره ;) ( راستی یادم رفت لپ تاپ ببرین چون ندارن و بگین ندارم چپ چپ نگاتون میکنن)

شبیه سازان منطق
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۵ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس

شرکت خوبه با اینکه کوچیکه ولی فرصت یادگیری و پیشرفت خوبه - هم زمان و فرصت داده میشه برای یادگیری رفتار مدیریت محترمانه با اعضای شرکت کمبود دانش فنی بعضی از افراد باعث میشه ک اختلاف نظر بوجود بیاد(خیلی اختلاف نظر) برنامه نویس بیشتر نقش کسی رو داره ک باید کاری رو انجام بده - یعنی من میگم باید انجام بشه و نظر برنامه نویس زیاد اهمیت نداره برنامه نویس با یه کارمند عادی هیچ فرقی نداره!!! درخواست افزایش حقوق نداشته باشید برای غیبت - کسری کار و اضافه مرخصی , ضریب لحاظ میکنن ولی برای اضافه کار نه برای برنامه نویسانی ک حداقل 3 سال یا بیشتر سابقه کاری دارن مناسب نیس

اسنپ گروسری
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۵ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

من برای دوره آزمایشی اینجا بودم. با وجود تکمیل تسک ها بعد از ۲ ماه گفتن که ما از ادامه همکاری معذوریم و بهانه آوردن. البته چند باری بقیه اعضا که مدیر بودن بد صحبت کردن و جوابشونم گرفتن. در کل خیلی جو مسموم و بدی داره!!! اصطلاحا مدیران فکر می کنن خیلی خبریه. اگر دقت کنید آگهی برای Backed-End این شرکت همیشه فعاله!!!

چارتکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

ملاقات های بی مورد تیم فنی با مشتری ها / شرکت مریضی هستش به همه چیت گیر میدن تو همه چی دخالت میکنن حتی زندگی شخصی کافی مرخصی بخواهی باید برای مدیران توضیح بدی برای چی و چه کاری !!! / عدم تایید و پرداخت اضافه کارها به بهانه های مختلف. ( به عنوان مثال بسته نشدن کارها) / قوانین مسخره داخل سازمانی که هر وقت مدیریت تصمیم بگیره تغییر پیدا میکنه / تلفن ت زنگ بخوره حق جواب دادن نداری چون مدیر عامل پول میده و این تایم حرف میزنی از دید مدیر عامل حروم / قانوسخره بعدی توی ساعت کاری حق نداره برای خودت بری بیرون چیزی بخری باید التماس مدیر برنامه ریزی شرکت یا آبدارچی کنی برات بره خرید کنه / غذا داخل خود شرکت پخته میشه و اگه دلت نخواد یا باید گرسنه بمونی و یا باید از خونه غذا بیاری !!!! / در ماه یه روز حق خرید غذا از بیرون داری و اون اگر منشی مدیر عامل حال شو داشت پول شو از شرکت حساب میکنه و بعد از حقوق ت کم میشه اون حقوقی که با چند ماه تاخیر / ولی تنها امتیاز مثبت ش بودن در کنار آدم های فنی با دانش بالاست که توی هر زمینه کاری و غیر کاری راهنمایی ت میکنند

چارتکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

سلام فقط میتونم بگم اگر با این شرکت همکاری داشته باشید میتونید توی هر شرایطی کار کنید. حیف وقتی که برای بررسی این شرکت گذاشته بشه!

همکاران خوب
بی احترامی از مدیران بالایی
مدیریت بدون سازمان دهی
مدیریت ضعیف و خودخواه
مدیریت خود رای و استبدادی
پایه حقوق کم
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
مشکلات مالی شرکت
فراداده‭ ‬رايانه‭ ‬سورنا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۴ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

برای کسی که اولین جا می خواد مشغول به کار بشه بد نمی تونه باشه مدیریت خاصی وجود نداره برنامه ها تکنولوژی ها قدیمی هستند برای کسب تجربه در یک سال اول بد نمی تونه باشه ولی نه بیشتر

بازی رایانه ای
بیمه
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
پیمان پردازش نیام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۱۰ اسفند ۱۳۹۸
۵.۰
مهندس نرم افزار

7سال سابقه کاری دارم و شرکت پیمان پردازش نیام، دومین شرکتی هست که من در آن مشغول به کار شده ام و نسبت به شرکت قبلی که کار میکردم، کاملا از این شرکت راضی هستم . متناسب به مسئولیت و حجم کاریم حقوق میگیرم. استرس و فشار کاری ندارم. برخورد و رفتار مدیرعامل کاملا مودبانه هست و تا به الان هیچ بی ادبی و بی احترامی به من نشده است. شرکت تمام تلاشش را بابت پرداخت حقوق به موقع می کند و میتوانم بگویم دلسوز کارمندان خود هستند.

اسنپ فود
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من در زمانی وارد این شرکت شدم که زیرساخت نابودی داشت و فکر میکنم بهترین پرفرمنس دوران کاری خودم رو برای این شرکت گذاشتم، به طوریکه اگه یه نفر سومی قبل و بعد از حضور من در اسنپ فود رو بره بررسی کنه تفاوت های زیادی ببینه در مسائل فنی، خییلی زیاد من قصد جدا شدن از اسنپ فود رو نداشتم و در روز اخر سال ۲۸ اسفند به من گفتن که دیگه قرار نیست همکاری کنیم و زمانی که من اعتراض کردم به اینکه چرا زودتر نگفتین یک ماه فروردین رو اضافه کردن فقط ای کاش از اول اسنپ فود نرفته بودم، چون هیچ چیزی برای یادگیری وجود نداشت و نه تنها من درجا زدم، بلکه حتی یه مقدار پسرفت هم داشتم! دیسک گردن از جمله چیزهایی هست که وقتی من هر شب و هر روز درگیر دردش هستم بهش فکر میکنم که چرا برای اسنپ فود انقدر زیاد انرژی گذاشتم. ای کاش حداقل دل ادم نمیسوخت! قدر میدونستن! در کل من دوست دارم این تجربه رو درستش کنم و یکی از روش های شکست خوردن رو یادگرفتم، اما میدونم محیط این شکلی شانس خیلی کمی برای موفقیت فردی ایجاد میکنه. همه ی محیط های استفاده ابزاری از نیرو ها همین شکلی هستن. البته بنظرم موقعیت های شغلی ای هم توی این شرکت هست که انقدر فشار کار تیپ کاری من رو نداشتن و این دسته از خوش شانس های اسنپ فود هستن؛ کار خوب و خوشحال و کم فشار ارزوی دیرینه خیلی از ماهاست که برنامه نویس ها نسبتا توی اسنپ فود دارن.

حسابگر پرداز غرب (اینترنت تک نت)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۴ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

احمقانه ترين جايي كهرميتوني كار كني

مدیریت ضعیف
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
مدیریت بی ثبات
مدیریت ضعیف
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
چارچرخ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۳ فروردین ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

من به عنوان برنامه نویس اینجا کار کردم تو شرایط سخت که این استارت آپ پول نداشت و نیرو نداشت من رفتم باهاشون کار کردم و قرار شد هر موقع سرمایه گزار گرفتن به من حقوقم رو بدن. توی یک سالی که کار کردم کلا 6 ماه بهم حقوق دادن بعد از اینکه سرمایه گرفتن هم پول من رو ندادن و با یک پیامک تشکر گفتن که ما نمیتونیم بیشتر از این پرداخت کنیم ممنون که به ما کمک کردی!!!!!!!!! الان هم حتی پول بقیه نیروهاش رو ندادن به هیچ عنوان توصیه نمیکنم اونجا کار کنید محیط غیرحرفه ای، پر از حاشیه و مدیریت خیلی ضعیف که حتی بیزینس کارشون رو هم نمیدون!!!!

کیا کوشیار رایانه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · خراسان رضوي
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار·۱۸ فروردین ۱۳۹۹
۵.۰
حسابدار

بهترین تجربه کاریم هستش خیلییییییییییییییییییییییی ادمای خوبین مخصوصا مدیر عاملمون که واقعا من باعث افتخارم کنار اقای شریف و سخاوتمندی کار میکنم که اصلا شبیه کارفرما های دیگه نیست ازشون ممنونم

اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار در محیط مطبوع و به روز
همکاری با بهترین ها
صبحانه رایگان
تیم صمیمی
رایان هم افزا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ فروردین ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

محیط خوبیه. حقوق و مزایای خوبی داره و مدیران با سوادی در اون مشعول بکارن چیزای خوبی یاد گرفتم.

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس,DevOps, کانفیگ و مدیریت سرورها·۵ فروردین ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس,DevOps, کانفیگ و مدیریت سرورها

قدرت تصمیم گیری فردی در این شرکت خیلی بالاست بعنی هر کسی توی هر جایگاه شغلی که باشه آزادی عمل زیادی داره میتونه نظرات و پیشنهاداتش رو توی هر ضمینه ای با بقیه بچه ها و مدیریت درمیون بزاره هیچ رابطه مدیریت کارمندی توی این شرکت نیست و مدیریت و بقیه کارمندا پا به پای هم کد میزنن و شرکت رو میبرن جلو و روز به روز هم دارن پیشرفت میکنن به نیرو های جوان تازه وارد و.. کسایی که هیچ سابقه کاریی ندارن بها داده میشه میتونن بیان توی فرتک تجربه های زیادی کسب کنن

پردازش و ذخیره سازی سریع داده (پرسا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۴ فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

با نظرات دوستان قبلی مبنی بر ضعیف بودن مدیریت موافقم. من هم سعی میکنم در مورد آیتمهای مختلف شرکت مختصری برای افرادی که قصد دارن به شرکت وارد بشن توضیح بدم: حقوق و مزایا: در هنگام استخدام از شما در فرم استخدام دو رقم برای حقوق میپرسند یک رقم حداقل حقوق مورد نظر شما و دومی حقوق ایده ال شما. بسته به رزومه و عملکردتون در مصاحبه حقوق شما بین این بازه قرار میگیره.در بعضی از شرکتها رقمی که درخواست میکنید به عنوان رقم خالص دریافتی در نظر گرفته میشه ولی در برخی رقم ناخالص در نظر میگرن که بعدا حق بیمه و مالیات از اون کم میشه شرکت پرسا جزء دسته دوم محسوب میشه پس حتما توی فرم استخدام ذکر کنید منظور از رقمی که نوشتید رقم خالص پس از کسر حق بیمه و مالیات میباشد. در شرکت خبری از کارانه، پاداش و اضافه کاری نیست(حداقل برای کارمندان). حقوق ها با تاخیر واریز میشن ولی اینطوری هم نیست که یک ماه عقب بیفته. تعادل کار/زندگی: در این شرکت تمام تلاش بر این است که شما لحظه ای بیکار نباشید و ممکن است حتی با دادن تسکهای بیهوده این کار صورت بگیرد (شاید باور مدیران شرکت بر این است که باید بابت هر ریال پرداختی حتما حداکثر استفاده را از شما ببرند.) مدیریت: میرسیم به بزرگترین مشکل شرکت. مدیران و کارمندان رده بالا در این شرکت همگی از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف میباشند و اکثرا با هم رابطه شاگرد و استادی دارند این دوستان اگرچه دارای دانش آکادمیک بالایی هستند اما تجربه محیط کاری را نداشته و در نهایت همگی دارای تحصیلات در رشته مهندسی هستند نه مدیریت، بنابراین هیچگونه توانایی در اداره درست تیمها و حل مشکلات ندارند. هر روز در شرکت جلسات مدیریتی برگذار میگردد که با توجه به تعداد پرسنل و حجم کاری شرکت کاملا بیهوده و باعث اتلاف وقت میباشد و هیچگونه خروجی ندارد. امنیت شغلی/پیشرفت: حوزه کاری شرکت پرسا بسیار بکر میباشد و با توجه به نداشتن رقیب داخلی و همچنین حمایتهایی که به واسطه دانش بنیان بودن از آن میشود آینده آن تقریبا تضمین شده است اگر شما هم بتوانید با محیط و شرایط شرکت کنار بیاید و با مدیران به مشکل نخورید امنیت شغلی شما تضمین است اما در مورد پیشرفت شغلی همانطور که در بخش مدیریت اشاره شد گرفتن رده های بالای شرکت فارغ ار توانایی های افراد میباشد و کاملا با ارتباط به دست می آید. فرهنگ کار: محیط کار چندان دوستانه نیست افراد تمایلی به همکاری با یکدیگر و تبادل اطلاعات ندارند، ضمن این که اکثر بچه ها به دنبال پیدا کردن شغل جدید هستند و تعهد در شرکت وجود ندارد. توصیه پایانی: اگر سابقه کار ندارید اینجا میتونه شروع خوبی باشه به هر حال یه ایده از شرایط کار به شما میده و تا حدودی به قول معروف پوست کلفت میشید اما اگر یک نیروی با سابقه و کار بلد هستید احتمالا فرصت های شغلی بسیار بهتری رو بتونید پیدا کنید.

تدبیر کیش ویرا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Front end·۴ فروردین ۱۳۹۹
۵.۰
Front end

من تازه از خدمت سربازی تمام شده بود و قبلا به مدت 4 سال در کار تعمیرات بردهای الکترونیکی و وسایل ااکترونیکی کار کرده بودم در طول خدمت تسلط خوبی بر روی CSS3 /HTML /Java script/Jquery/Git پیدا کردم بدنبال کار بودم که چیزی که برای من مهم بود این بود که بیمه داشته باشه الان وارد این شرکت شدم کلی تجربه خوبی پیدا کردم و ظرف یک ماه اول بیمه برای من رد شد و مدیر فوق العاده باسواد و ماهری دارد و از مشتری های بسیار خوبی و بزرگ دارد که نشون میده عملکرد شرکت مثبت هستش

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی فنی·۲۳ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
کارشناس پشتیبانی فنی

سلام و عرض ادب خدمت دوستان با توجه به اینکه چارگون مدت هاست مدیر منابع انسانی نداره و صندلی این پست خالی . تمام منابع انسانی افتاده دست کارشناس منابع انسانی که زودتر از بقیه اومده . و ایشون تجربه و سواد مدیریت منابع انسانی رو ندارن . متاسفانه از وقتی این کارشناس امور منابع انسانی شرکت چارگون رو به عهده دارن نیروهای شرکت بعد از یکی دو سال کار استعفا میدن و میرن . البته چارگون به مدیران میانی خودش خوب میرسه . ولی جای تاسف داره که باید بگم همواره کارشناس های شرکت در حقشون نا عدالتی میشه و حقشون خورده میشه . اگر برای سمت کارشناس میخواید وارد شرکت چارگون بشید بنده به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنم . در بدو ورود شما عاشق محیط و تیمتون تو این شرکت میشید و وقتی جلوتر میرید میبینید که چقدر در حقتون نسبت به دیگر همکاراتون اچحاف میشه . منابع انسانی قلب تپنده هر شرکت بزرگ و خوبی هست . استفاده بهینه از منابع سازمان به خصوص منابع انسانی، یکی از مهم ترین وظایف مدیران است که در موفقیت سازمان نقش اساسی بازی می کند. بی شک سازمان ها در محیط پرتلاطم و پرآشوب کسب و کارها و در شرایط ابهام محیطی نیازمند افرادی هستند که همگام با تغییرات، رشد کنند و با تکیه بر قدرت خلاقیت و نوآوریشان مجموعه را به سمت موفقیت و پیشرفت سوق دهند. ولی شرکت چارگون منابع انسانی ضعیفی داره.

پرشین تولز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۳ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس وب

خیلی وقته از زمان تاسیس این شرکت میگذره ولی هنوز تو 20 سال پیش گیر کردن و سیستم مدیریت یا مسائل فنی شرکت برای زمان غار نشینی هستش و اصلا مدیریت پروژه ها یا فرآیند کاری حرفه ای انجام نمیشه!مدیران شرکت ساکن خارج کشور هستن و مدیریت مجموعه به منشی شرکت و یکی از پرسنل قدیمی سپرده شده که اینها هم عشقی و رفاقتی موضوع رو با دوستان خودشون جلو میبرن. اصلا ذره ای به فکر بچه ها و پروژه ها نیستن و برای صحبت یا ایده هاتون احترام قائل نمیشن و چون سیستم برای خودشون نیست دل نمی سوزونن و مدیریت نداره کلا اینجوری بگم بهتون ... کلی پرسنل تو یک شرکت کوچیک جمع شدن اونور اپراتورهای هاستینگ و مشتریان مدام زنگ خور تلفن دارن یا با هم بحث و دعوا می کنن و اصلا شبیه ترمینال اتوبوس هستش تا شرکت. از نظر فنی هم هنوز کنترل نسخه کد مثلا git تو این شرکت وارد نشده و با یک cms نوشته شده با زبان php کار می کنن که حتی شی گرائی هم نداره و همه با توابع پیشفرض خود php هستش :-)))) اصلا یه چیزی بگم یه چیزی میشنوید! خیلی از وب سایت ها حتی Responsive نیستن و یک سیستمی میگم که باورتون نمیشه. رنج حقوقی هم بسیار پایین و برنامه نویس اینجا 3-4 تومن بگیره امپراطور بحساب میادش !!!!

اقامت 24
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · خراسان رضوي
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

اقامت 24 یک زمانی رهبر بازار هتل در ایران بود و بخاطر اشتباهات مدیریت بنظر دارن بدجوری بازی رو میبازن. من مدت نسبتا کوتاهی اینجا بودم و در این زمان آدم های بعضا بسیار خوب و توانمند (که همه شاکی بودن) و بعضا بسیار روی مخ رو دیدم. اینجا جنگ بزرگی بین استارتاپ هاش برای تصرف منابع هستش (که هیچکدومم موفق نیستند) روی فرهنگش هیچ کاری انجام نشده. امکانات در حد قرون وسطی هستش. یکسری کارهاشون کاملا هیئتی انجام میشه. من خودم مبلغ نسبتا قابل توجهی دارم که باهام هیچوقت تصفیه نشد و ارزششم نداشتن بیوفتم دنبالش. مدیریت در لایه های خیلی بالایی فوق العاده رو اعصاب هست. یعنی واقعا فوق العاده رو اعصاب. اگر نیرو تازه کاری هستین و میخواین خودتون رو ثابت کنید جای بدی نیست اما اصلا برای ادامه توصیه نمیشه.

رایانمهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۱۷ اسفند ۱۳۹۸
۴.۰
مهندس نرم افزار

فرهنگ غالب شرکت رو دوست دارم. کار تیمی خوبی دارند و تسک های هر کسی مشخصه، البته با کسی تعارف ندارند و برای اینکه نگهت دارند باید نتیجه ی خوب داشته باشی. ایونت های جذاب دارند. اینجا رو توصیه میکنم.

کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
صبحانه رایگان
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
میهن بلاکچین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

حقیقتا ارزشی نداشت بیام برای این شرکت کوچیک نظر بزارم ولی خب دیدم باز بعد 6 ماه دارن نیرو میگیرن تو جابینجا گفتم بگم چه خبره اونجا. این شرکت حرفای قشنگ زیادی به شما میزنه ولی عملا زیاد به حرفاشون توجه نکنید. مدیریتش دست دوتا آدمیه که به واسطه فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ها ایکس و ایگرگ از بالا به پایین به بقیه نگاه میکنن. این نکاه در سایر کارکنان هم هست چون اکثرا از شریف و علم صنعت هستن و... و قبلا باهم جاهای دیگه همکار بودن یه حالت باندی درست کردن که اگر با شما حال کنن راهتون میدن توی گروه و اگر نه زیرآب شما میخوره و چیزایی خواهید شنید بعد رفتن که درمورد شما گفتن که قشنگ متعجب میشید. یک ماه آزمایشی نگهتون میدارن بعدشم %90 رو رد میکنن علیرغم حرفای مدیرعامل که اینجا شما میتونین یاد بگیرین فرصت هست و ..... . یکی از مدیر عاملا به شدت مایکرو منجمنت داره در حدی که به راه رفتن شما هم تو شرکت گیر میده. الانم بعد از 4-5 ماه که نیرو گرفتن دیدم یکی از کسانی که همزمان با من اومده بود اون سال دیگه نیستن و دوباره دارن برنامه نویس میگیرن. خلاصه که با چشم باز برین و گول ظاهر باحال و صمیمیت کاذب این شرکتا رو نخورین. این شرکت فقط یک شوآفه راه به جای خاصی هم نداره ;) ( راستی یادم رفت لپ تاپ ببرین چون ندارن و بگین ندارم چپ چپ نگاتون میکنن)

شبیه سازان منطق
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۵ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس

شرکت خوبه با اینکه کوچیکه ولی فرصت یادگیری و پیشرفت خوبه - هم زمان و فرصت داده میشه برای یادگیری رفتار مدیریت محترمانه با اعضای شرکت کمبود دانش فنی بعضی از افراد باعث میشه ک اختلاف نظر بوجود بیاد(خیلی اختلاف نظر) برنامه نویس بیشتر نقش کسی رو داره ک باید کاری رو انجام بده - یعنی من میگم باید انجام بشه و نظر برنامه نویس زیاد اهمیت نداره برنامه نویس با یه کارمند عادی هیچ فرقی نداره!!! درخواست افزایش حقوق نداشته باشید برای غیبت - کسری کار و اضافه مرخصی , ضریب لحاظ میکنن ولی برای اضافه کار نه برای برنامه نویسانی ک حداقل 3 سال یا بیشتر سابقه کاری دارن مناسب نیس

اسنپ گروسری
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۵ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

من برای دوره آزمایشی اینجا بودم. با وجود تکمیل تسک ها بعد از ۲ ماه گفتن که ما از ادامه همکاری معذوریم و بهانه آوردن. البته چند باری بقیه اعضا که مدیر بودن بد صحبت کردن و جوابشونم گرفتن. در کل خیلی جو مسموم و بدی داره!!! اصطلاحا مدیران فکر می کنن خیلی خبریه. اگر دقت کنید آگهی برای Backed-End این شرکت همیشه فعاله!!!

چارتکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

ملاقات های بی مورد تیم فنی با مشتری ها / شرکت مریضی هستش به همه چیت گیر میدن تو همه چی دخالت میکنن حتی زندگی شخصی کافی مرخصی بخواهی باید برای مدیران توضیح بدی برای چی و چه کاری !!! / عدم تایید و پرداخت اضافه کارها به بهانه های مختلف. ( به عنوان مثال بسته نشدن کارها) / قوانین مسخره داخل سازمانی که هر وقت مدیریت تصمیم بگیره تغییر پیدا میکنه / تلفن ت زنگ بخوره حق جواب دادن نداری چون مدیر عامل پول میده و این تایم حرف میزنی از دید مدیر عامل حروم / قانوسخره بعدی توی ساعت کاری حق نداره برای خودت بری بیرون چیزی بخری باید التماس مدیر برنامه ریزی شرکت یا آبدارچی کنی برات بره خرید کنه / غذا داخل خود شرکت پخته میشه و اگه دلت نخواد یا باید گرسنه بمونی و یا باید از خونه غذا بیاری !!!! / در ماه یه روز حق خرید غذا از بیرون داری و اون اگر منشی مدیر عامل حال شو داشت پول شو از شرکت حساب میکنه و بعد از حقوق ت کم میشه اون حقوقی که با چند ماه تاخیر / ولی تنها امتیاز مثبت ش بودن در کنار آدم های فنی با دانش بالاست که توی هر زمینه کاری و غیر کاری راهنمایی ت میکنند

چارتکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

سلام فقط میتونم بگم اگر با این شرکت همکاری داشته باشید میتونید توی هر شرایطی کار کنید. حیف وقتی که برای بررسی این شرکت گذاشته بشه!

همکاران خوب
بی احترامی از مدیران بالایی
مدیریت بدون سازمان دهی
مدیریت ضعیف و خودخواه
مدیریت خود رای و استبدادی
پایه حقوق کم
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
مشکلات مالی شرکت
فراداده‭ ‬رايانه‭ ‬سورنا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۴ اسفند ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

برای کسی که اولین جا می خواد مشغول به کار بشه بد نمی تونه باشه مدیریت خاصی وجود نداره برنامه ها تکنولوژی ها قدیمی هستند برای کسب تجربه در یک سال اول بد نمی تونه باشه ولی نه بیشتر

بازی رایانه ای
بیمه
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
پیمان پردازش نیام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۱۰ اسفند ۱۳۹۸
۵.۰
مهندس نرم افزار

7سال سابقه کاری دارم و شرکت پیمان پردازش نیام، دومین شرکتی هست که من در آن مشغول به کار شده ام و نسبت به شرکت قبلی که کار میکردم، کاملا از این شرکت راضی هستم . متناسب به مسئولیت و حجم کاریم حقوق میگیرم. استرس و فشار کاری ندارم. برخورد و رفتار مدیرعامل کاملا مودبانه هست و تا به الان هیچ بی ادبی و بی احترامی به من نشده است. شرکت تمام تلاشش را بابت پرداخت حقوق به موقع می کند و میتوانم بگویم دلسوز کارمندان خود هستند.

اسنپ فود
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من در زمانی وارد این شرکت شدم که زیرساخت نابودی داشت و فکر میکنم بهترین پرفرمنس دوران کاری خودم رو برای این شرکت گذاشتم، به طوریکه اگه یه نفر سومی قبل و بعد از حضور من در اسنپ فود رو بره بررسی کنه تفاوت های زیادی ببینه در مسائل فنی، خییلی زیاد من قصد جدا شدن از اسنپ فود رو نداشتم و در روز اخر سال ۲۸ اسفند به من گفتن که دیگه قرار نیست همکاری کنیم و زمانی که من اعتراض کردم به اینکه چرا زودتر نگفتین یک ماه فروردین رو اضافه کردن فقط ای کاش از اول اسنپ فود نرفته بودم، چون هیچ چیزی برای یادگیری وجود نداشت و نه تنها من درجا زدم، بلکه حتی یه مقدار پسرفت هم داشتم! دیسک گردن از جمله چیزهایی هست که وقتی من هر شب و هر روز درگیر دردش هستم بهش فکر میکنم که چرا برای اسنپ فود انقدر زیاد انرژی گذاشتم. ای کاش حداقل دل ادم نمیسوخت! قدر میدونستن! در کل من دوست دارم این تجربه رو درستش کنم و یکی از روش های شکست خوردن رو یادگرفتم، اما میدونم محیط این شکلی شانس خیلی کمی برای موفقیت فردی ایجاد میکنه. همه ی محیط های استفاده ابزاری از نیرو ها همین شکلی هستن. البته بنظرم موقعیت های شغلی ای هم توی این شرکت هست که انقدر فشار کار تیپ کاری من رو نداشتن و این دسته از خوش شانس های اسنپ فود هستن؛ کار خوب و خوشحال و کم فشار ارزوی دیرینه خیلی از ماهاست که برنامه نویس ها نسبتا توی اسنپ فود دارن.