شما در این شرکت استرس شرکت های استارت آپی را احساس نخواهید کرد و در کمال آرامش کار خود را انجام خواهید داد. مدیر فنی بسیار با شعور و با معرفتی دارند. نه از ینا که فقط بالا سرت وایستادن و کار ازت میخوان. از اوناش که واسه حقوقت میرن با مدیر عامل میجنگن. محیط کاملا دوستانه با رعایت حرمت هاست و به هیچ وجه احساس بدی بهتون دست نمیده. حقوق هاشون رو یکم دیر پرداخت میکنن ولی هیچ وقت نشده که پرداخت نکنن یا کم بدن. 3 یا 4 تا پروژه خیلی خوب دارن که کسی که میخواد امنیت شغلی داشته باشه میتونه با خیال راحت 3 یا 4 سال سر خودشو گرم بکنه و اینو هم بگم که اکثر کارمندا سابقه بیشتر از 3 سال رو دارن یعنی محیطشون خوبه و امنیت شغلی دارن. اضافه کاری کلا ندارن و فقط 8 ساعت کاریست. روزهای پنج شنبه یک هفته در میان تعطیلن.
آخرین تجربهها
مدتی به صورت دورکاری در سایت ارز دیجیتال به عنوان مترجم اخبار و مقالات کار میکردم. همه چیزش برام عالی بود. برخورد محترمانهای باهام داشتن و مدیریت و نظمش داخل تیم خیلی برام جالب بود. حقوق و مزایاش خیلی خوب بود. به صورت کلمه ای کار میکردم باهاشون. پرداختیهاش خیلی بالاتر از حد معمول بود و راحت میشد با چند ساعت کار بالای 4 - 5 میلیون درآمد داشت. اول هر ماه حقوقمو پرداخت میکردن و حتی گاهی اوقات اضافه تر میدادن و گاهی برای ماه بعد رو هم میگرفتم. از نظر پیشرفت کاری چون کارش مربوط به رمزارزها و بلاک چین و اینا بود خیلی در یادگیری بهم کمک کرد و بعدش حتی خودم در رمزارزها سرمایهگذاری کردم. پربازدیدترین سایت مرتبط با رمزارزهاس و رزومه خوبی میسازه. متاسفانه بهم گفتن که به خاطر رکود بازار اخبار و مطالب برای نیروهای خارج از شرکت خیلی کم شده و باهام قطع همکاری کردم. کار در این شرکت فوق العاده رو پیشنهاد میکنم.
مشکلات انقدر زیاده که نمیدونم از کدوم قسمت شروع به توضیح بکنم. این شرکت اصلا گزینه ی خوبی برای کار نیست با توجه به تجربه ای که داشتم تو این شرکت و با نفرات قبلی که صحبت کردم واقعا نفرت دارم از این شرکت. کلن با دروغ و وعده های الکی شرکت رو جلو میبرن. هیچ منبع درآمدی ندارن و نیروی کار میگیرن یه مدت کار میکنه کار رو میبره جلو پولشو نمیدن میرن سراغ نفر بعدی. پرونده های دادگاهی دارن سر حقوق ندادن. مدیر شرمت کم سن و سال و بی تجربه هستش. زمان کافی برای مطالعه و پیشرفت وجود نداره و همش باید کار بکنی. صبحانه و ناهار نداره گرافیست کار و یو آی کار ندارن کار ها مشخص نیست چی قراره باشه و خود شخص باید فکر بکنه در کل بگم هیچ مزایایی نداره. در آخر سر هم یه مدیر فنی کم دانش.
چند روز اول بصورت آزمایشی کار میکنید تا هم عملکرد و رفتارتون توسط شرکت بررسی شود و هم اینکه شما با محیط و نحوه کار اشنا شوید. متاسفانه مدیریت مجموعه بقدری ضعیف هست که مسئولیت مدیریت واحد را به شخصی سپردن که هیچ دانشی از مدیریت ندارد و صرف نظر از دانش، رفتار بسیار نامناسب و غیر محترمانه ای با کارمندان شرکت دارد. ساعت کاری شرکت از ۹ تا ۵ بعداژ ظهر می باشد ولی از کارمندان انتظار می رود که بسیار بیش از این زمان را در شرکت به کار مشغول باشند و همچنین به این زمان شیفت اخر هفته و وسط هفته را هم اضافه کنید در کل از کارمندان انتظار می رود که اولویت زندگیشان کارشان باشد. ولی در ازا حقوق بسیار پایین است. در نهایت اصلا پیشنهاد نمیشه.
فرهنگ کاری عالی با مدیران فهیم و البته وقتی میگم مدیر من که مفهومی به اسم مدیر ندیدم اونجا، می شه گفت کاملا فلت هست فرهنگ سازمانی توی تیم های تولید.
حدود یک سال هست که به عنوان کارشناس پشتیبانی در یکی از پروژه های شرکت کار می کنم. حقوق نسبت به شرکت های دیگه بالاتر هست ولی به صورت مرتب واریز نمیشه و گاها تاخیر داره. از نظر فنی شرکت در سطح بالایی هست و همکارانی با سطح فنی بالایی دارم. مدیریت به کسب دانش کارمندانش خیلی اهمیت میده و اگر خودتون بخواهید پیشرفت خوبی توی کار خواهید داشت.
من برنامه نویس بودم اینجا و متاسفانه در شغلم هیچ پیشرفتی از نظر فنی نداشتم. در مورد حقوق هم سطح حقوق برخلاف تبلیغاتشون بسیار پایین هست و همون رو هم با تاخیر گاه تا یکماه بعد میدن. بیمه هم ندارن. روابط در شرکت خیلی صمیمیه اما اگه از اونجا بری دیگه تحویلت نمیگیرن که متوجه میشی همش فیلم بوده برای پیش بردن کارها! در مورد مدیریت باید بگم هیچ قاعده و قانون خاصی نیست و همه چی فله ای هست پس باید خودتون کارهاتون رو مدیریت کنین و حتی اگه کارتون به خاطر تاخیر یه نفر دیگه از تیم، دیر شد شما باید پاسخگو باشید که خیلی استرس کار رو زیاد میکنه. هر چند کار تیمی واقعی در اینجا وجود نداره و فقط مثلا طراحی گرافیکی رو یک نفر میزنه و میده به شما که باید پیاده کنید همین یعنی کار تیمی! پیشنهاد میکنم اگه به پیشرفت و آینده و امنیت شغلی اهمیت میدید یه شرکت خوب پیدا کنید.
شرکت بی اندازه شلوغ و بی نظم و بهم ریخته است. محیط افتضاحه آدم ها خیلی گستاخ و بی ادب هستند که یه خودشون اجازه می دن تو زندگی شخصی تو دخالت کنن. کارمندای آقا کاملا بی فرهنگ هستند و از هر فرصتی برای توهین و سو استفاده ، استفاده می کنن بخش حسابداری تنها بخشیه که منظمه و همه چیش دقیقه ولی غیر اون اصلا به قرار داد پایبند نبستند و هیچ تعهدی بهت نمی دن، مدیریت به شدت ضعیف امنیت شغلی پایین حتی امنیت برای وسالیتون هم ندارید یهو میاید می بینید یکی نشسته با سیستمن شما به اسم شما یه کاری رو انجام داده یا وسابلتون رو برداشته
لذت بودن در تیم های حرفه ای تحت نظارت مدیریت حرفه ای تر رو من در اسمارت آپ تجربه کردم. گرچه مدت کوتاهی به عنوان کارآموز در یکی از استارت آپ های موجود در این شرکت فعالیت داشتم اما از همون روز اول تفاوت فرهنگ سازمانی، ساختار فلت، رفتار شایسته و پرورش استعداد اعضا رو در همه بخش های شرکت احساس کردم.
من به عنوان برنامه نویس ارشد جاوا در این شرکت با تماسها و پیگیری های فروان استخدام شدم حتی قرار داد 2 ساله با من بستند و تاکید داشتند اگر می خواهید کمتر از 2 سال اینجا باشید قرارداد نبندید و بایت این قرارداد هم از من می خواستند 100 م سفته بگیرند و تا سفته ها را نمی دادم هیچ امکانی از قبیل کامپیوتر و دسترسی به سورس برنامه را به من نمی دادند و با گذشت یک هفته دیدم دیگر نمی توانم به کامپیوتر ورد کنم چون کلمه عبور عوض شده بود و به من گفتند شرکت توان پرداخت حقوق را نداره و یک متمم روی قرارداد من گذاشتند و قرارداد را کنسل کردند هنوز نتوانستم بابت یکی دو هفته ای که در کنار آنها بودم پولی دریافت کنم.
من چندین روز به صورت تستی رفتم و تجربه خودم رو صادقانه مطرح میکنم برای دوستان. نکته مثبت فرهنگ کاری اینجاست که تقریبا همه به هم کمک میکنن و محیط کاریه و مشتری رفت و آمدی نداره به شرکت. محل شرکت هم دسترسی بسیار خوبی ایجاد میکنه. از نکات منفی هم اینکه با توجه به عنوان شغلی همه جایگاه خودشون رو میدونن و چارت شرکت به صورت فلت هست تقریبا و احساس نمیکنید که رئیس دارید، اما ! به خاطر اینکه شرکت برنامه کاری درستی نداره شما سردرگم میشید. مثلا شما صبح برید سر کار هیچ نمیدونید که باید چیکار کنید! این برای من نبود و برای بقیه برنامه نویس ها هم صدق میکرد اما مثلا بقیه بخشها که کارهای خرید و حسابداری رو انجام میدن از این بحث مستثنا هستن. مدیریت در خارج مستقر هست که همین باعث این اتفاقات شده. اگه خود-مدیریتی نداشته باشید قطعا به مشکل میخورید. اگه این رو میپسندید که در طول روز یه کار سبک داشته باشید این شغل مناسب شماست اما از طرفی پیشرفتی در شغلتون نخواهید داشت چون چیزی برای یادگیری نیست. پس نکته منفی اصلی بی برنامه بودن شرکت و شغل شماست! من زمانی که اولین بار برای مصاحبه رفتم خودشون هم نمیدونستن که چه نیرویی میخوان! نکته منفی بعدی برخورد سرد بعضی از کارکنان هست که برای شرکتی با این جو و سبک کاری کمی غیر منطقی به نظرم رسید. هرچند بعضی دوستان هم واقعا با محبت بودن. نکته منفی بعدی وجود دوربین در اتاق برنامه نویس هاست! نکته منفی بعدی حضور کارمند غیربرنامه نویس در اتاق برنامه نویس هاست که با توجه به نوع کارش با بقیه کارمندها ارتباط کلامی داره و برای برنامه نویس ها مزاحمت ایجاد میشه. نکته منفی بعدی اینه که سیستم سرمایشی درستی نداشتن و پنجره باز بود که با توجه به مشرف بودن به خیابان شلوغ چهارباغ برای تمرکز مشکل ایجاد میکرد. اگه به گرما/سرما حساسید این رو در نظر داشته باشید. نکته آخر اینه که در اینجا هم رتبه افراد بر اساس مهارتشون نیست، مثلا مدیر تیم برنامه نویسی تقریبا کمترین دانش رو داره در حالی که کار مدیریتی خاصی هم انجام نمیده. من بعد از این دوره تصمیم گرفتم اینجا ادامه ندم چون پیشرفت در کار برام اهمیت داره و تجربه کار در شرکتهای مشابه و درجا زدن رو داشتم قبلا. سپاس.
من یه c++کار تو مهسان هستم ما تو مهسان دستاورد هایی که داریم رو جشن میگیریم و این خیلی جذابه
شرکت خیلی خوبیه تنها اشکالش لختی در انطباق با تکنولوژی های روز و همچنین به دلیل بالا بودن میانگین سنی مدیران ارشد تصمیمات با بی حوصلگی انجام میگیره ضمنا روش مدیریت شرکت رو در سطح کلان نپسندیدم
تجربه ی کاری من در شرکت اینترنت اشیا ویراافزار در کنار افراد با تجربه ی شرکت و نقش من به عنوان اندروید کار تجربه ی فوق العاده ای بود نه تنها برنامه ی کاری منعطف همچنین یادگیری چیز های جدید در مورد اینترنت اشیا و تعامل اینترنت و اشیا.
کارینا یک شرکت خوب با نیروهای کار پرانرژی و باانگیزه هست که من در اون شرکت بسیار رشد کردم و با آدمای فوقالعادهای آشنا شدم و بسیار از تجربه کاریم در اونجا راضی هستم. البته مدیریت ضعیف و تک بعدی شرکت باعث شد که مشکلات مالی زیادی برای اون پیش بیاد و نیروهای زیادی رو تعدیل کردن که امیدوارم مشکلات برطرف بشن و با ایدههای جدید و نوآوری به موفقیتهای بزرگ برسه.
اولین جایی هست که به طور واضح حرف کلام در مدیریت خیلی به هم نزدیکه. تعادل کار و زندگی بسیار خوب هست و وقتی کار تمام می شه، واقعا تمام می شه و می تونی با ذهن آزاد از بقیه زندگیت استفاده کنی.
سوییچ دائمی تسک، نداشتن زمان کاری (پنج شنبه جمعه، ساعت ۱۱ شب همش را مدیریت میاره تو زمان کاری) علاقه ای به پیشبرد بر مبنای برنامه ندارن چون وسواس در نیرو گرفتن دارن، کنار یک تیم عالی هستی. فکر کنم در کنار حقوق خوب این تنها مزیت دیگه ای باشه که داره
محیط آروم و حرفه ای داره و من از کار در این محیط راضی هستم
بهترین محیط کاری که میشه تجربه کرد
شرکتی نیست که بتونم به کسی پیشنهادش کنم مگر اینکه اولین تجربه کاری شما باشد
شما در این شرکت استرس شرکت های استارت آپی را احساس نخواهید کرد و در کمال آرامش کار خود را انجام خواهید داد. مدیر فنی بسیار با شعور و با معرفتی دارند. نه از ینا که فقط بالا سرت وایستادن و کار ازت میخوان. از اوناش که واسه حقوقت میرن با مدیر عامل میجنگن. محیط کاملا دوستانه با رعایت حرمت هاست و به هیچ وجه احساس بدی بهتون دست نمیده. حقوق هاشون رو یکم دیر پرداخت میکنن ولی هیچ وقت نشده که پرداخت نکنن یا کم بدن. 3 یا 4 تا پروژه خیلی خوب دارن که کسی که میخواد امنیت شغلی داشته باشه میتونه با خیال راحت 3 یا 4 سال سر خودشو گرم بکنه و اینو هم بگم که اکثر کارمندا سابقه بیشتر از 3 سال رو دارن یعنی محیطشون خوبه و امنیت شغلی دارن. اضافه کاری کلا ندارن و فقط 8 ساعت کاریست. روزهای پنج شنبه یک هفته در میان تعطیلن.
مدتی به صورت دورکاری در سایت ارز دیجیتال به عنوان مترجم اخبار و مقالات کار میکردم. همه چیزش برام عالی بود. برخورد محترمانهای باهام داشتن و مدیریت و نظمش داخل تیم خیلی برام جالب بود. حقوق و مزایاش خیلی خوب بود. به صورت کلمه ای کار میکردم باهاشون. پرداختیهاش خیلی بالاتر از حد معمول بود و راحت میشد با چند ساعت کار بالای 4 - 5 میلیون درآمد داشت. اول هر ماه حقوقمو پرداخت میکردن و حتی گاهی اوقات اضافه تر میدادن و گاهی برای ماه بعد رو هم میگرفتم. از نظر پیشرفت کاری چون کارش مربوط به رمزارزها و بلاک چین و اینا بود خیلی در یادگیری بهم کمک کرد و بعدش حتی خودم در رمزارزها سرمایهگذاری کردم. پربازدیدترین سایت مرتبط با رمزارزهاس و رزومه خوبی میسازه. متاسفانه بهم گفتن که به خاطر رکود بازار اخبار و مطالب برای نیروهای خارج از شرکت خیلی کم شده و باهام قطع همکاری کردم. کار در این شرکت فوق العاده رو پیشنهاد میکنم.
مشکلات انقدر زیاده که نمیدونم از کدوم قسمت شروع به توضیح بکنم. این شرکت اصلا گزینه ی خوبی برای کار نیست با توجه به تجربه ای که داشتم تو این شرکت و با نفرات قبلی که صحبت کردم واقعا نفرت دارم از این شرکت. کلن با دروغ و وعده های الکی شرکت رو جلو میبرن. هیچ منبع درآمدی ندارن و نیروی کار میگیرن یه مدت کار میکنه کار رو میبره جلو پولشو نمیدن میرن سراغ نفر بعدی. پرونده های دادگاهی دارن سر حقوق ندادن. مدیر شرمت کم سن و سال و بی تجربه هستش. زمان کافی برای مطالعه و پیشرفت وجود نداره و همش باید کار بکنی. صبحانه و ناهار نداره گرافیست کار و یو آی کار ندارن کار ها مشخص نیست چی قراره باشه و خود شخص باید فکر بکنه در کل بگم هیچ مزایایی نداره. در آخر سر هم یه مدیر فنی کم دانش.
چند روز اول بصورت آزمایشی کار میکنید تا هم عملکرد و رفتارتون توسط شرکت بررسی شود و هم اینکه شما با محیط و نحوه کار اشنا شوید. متاسفانه مدیریت مجموعه بقدری ضعیف هست که مسئولیت مدیریت واحد را به شخصی سپردن که هیچ دانشی از مدیریت ندارد و صرف نظر از دانش، رفتار بسیار نامناسب و غیر محترمانه ای با کارمندان شرکت دارد. ساعت کاری شرکت از ۹ تا ۵ بعداژ ظهر می باشد ولی از کارمندان انتظار می رود که بسیار بیش از این زمان را در شرکت به کار مشغول باشند و همچنین به این زمان شیفت اخر هفته و وسط هفته را هم اضافه کنید در کل از کارمندان انتظار می رود که اولویت زندگیشان کارشان باشد. ولی در ازا حقوق بسیار پایین است. در نهایت اصلا پیشنهاد نمیشه.
فرهنگ کاری عالی با مدیران فهیم و البته وقتی میگم مدیر من که مفهومی به اسم مدیر ندیدم اونجا، می شه گفت کاملا فلت هست فرهنگ سازمانی توی تیم های تولید.
حدود یک سال هست که به عنوان کارشناس پشتیبانی در یکی از پروژه های شرکت کار می کنم. حقوق نسبت به شرکت های دیگه بالاتر هست ولی به صورت مرتب واریز نمیشه و گاها تاخیر داره. از نظر فنی شرکت در سطح بالایی هست و همکارانی با سطح فنی بالایی دارم. مدیریت به کسب دانش کارمندانش خیلی اهمیت میده و اگر خودتون بخواهید پیشرفت خوبی توی کار خواهید داشت.
من برنامه نویس بودم اینجا و متاسفانه در شغلم هیچ پیشرفتی از نظر فنی نداشتم. در مورد حقوق هم سطح حقوق برخلاف تبلیغاتشون بسیار پایین هست و همون رو هم با تاخیر گاه تا یکماه بعد میدن. بیمه هم ندارن. روابط در شرکت خیلی صمیمیه اما اگه از اونجا بری دیگه تحویلت نمیگیرن که متوجه میشی همش فیلم بوده برای پیش بردن کارها! در مورد مدیریت باید بگم هیچ قاعده و قانون خاصی نیست و همه چی فله ای هست پس باید خودتون کارهاتون رو مدیریت کنین و حتی اگه کارتون به خاطر تاخیر یه نفر دیگه از تیم، دیر شد شما باید پاسخگو باشید که خیلی استرس کار رو زیاد میکنه. هر چند کار تیمی واقعی در اینجا وجود نداره و فقط مثلا طراحی گرافیکی رو یک نفر میزنه و میده به شما که باید پیاده کنید همین یعنی کار تیمی! پیشنهاد میکنم اگه به پیشرفت و آینده و امنیت شغلی اهمیت میدید یه شرکت خوب پیدا کنید.
شرکت بی اندازه شلوغ و بی نظم و بهم ریخته است. محیط افتضاحه آدم ها خیلی گستاخ و بی ادب هستند که یه خودشون اجازه می دن تو زندگی شخصی تو دخالت کنن. کارمندای آقا کاملا بی فرهنگ هستند و از هر فرصتی برای توهین و سو استفاده ، استفاده می کنن بخش حسابداری تنها بخشیه که منظمه و همه چیش دقیقه ولی غیر اون اصلا به قرار داد پایبند نبستند و هیچ تعهدی بهت نمی دن، مدیریت به شدت ضعیف امنیت شغلی پایین حتی امنیت برای وسالیتون هم ندارید یهو میاید می بینید یکی نشسته با سیستمن شما به اسم شما یه کاری رو انجام داده یا وسابلتون رو برداشته
لذت بودن در تیم های حرفه ای تحت نظارت مدیریت حرفه ای تر رو من در اسمارت آپ تجربه کردم. گرچه مدت کوتاهی به عنوان کارآموز در یکی از استارت آپ های موجود در این شرکت فعالیت داشتم اما از همون روز اول تفاوت فرهنگ سازمانی، ساختار فلت، رفتار شایسته و پرورش استعداد اعضا رو در همه بخش های شرکت احساس کردم.
من به عنوان برنامه نویس ارشد جاوا در این شرکت با تماسها و پیگیری های فروان استخدام شدم حتی قرار داد 2 ساله با من بستند و تاکید داشتند اگر می خواهید کمتر از 2 سال اینجا باشید قرارداد نبندید و بایت این قرارداد هم از من می خواستند 100 م سفته بگیرند و تا سفته ها را نمی دادم هیچ امکانی از قبیل کامپیوتر و دسترسی به سورس برنامه را به من نمی دادند و با گذشت یک هفته دیدم دیگر نمی توانم به کامپیوتر ورد کنم چون کلمه عبور عوض شده بود و به من گفتند شرکت توان پرداخت حقوق را نداره و یک متمم روی قرارداد من گذاشتند و قرارداد را کنسل کردند هنوز نتوانستم بابت یکی دو هفته ای که در کنار آنها بودم پولی دریافت کنم.
من چندین روز به صورت تستی رفتم و تجربه خودم رو صادقانه مطرح میکنم برای دوستان. نکته مثبت فرهنگ کاری اینجاست که تقریبا همه به هم کمک میکنن و محیط کاریه و مشتری رفت و آمدی نداره به شرکت. محل شرکت هم دسترسی بسیار خوبی ایجاد میکنه. از نکات منفی هم اینکه با توجه به عنوان شغلی همه جایگاه خودشون رو میدونن و چارت شرکت به صورت فلت هست تقریبا و احساس نمیکنید که رئیس دارید، اما ! به خاطر اینکه شرکت برنامه کاری درستی نداره شما سردرگم میشید. مثلا شما صبح برید سر کار هیچ نمیدونید که باید چیکار کنید! این برای من نبود و برای بقیه برنامه نویس ها هم صدق میکرد اما مثلا بقیه بخشها که کارهای خرید و حسابداری رو انجام میدن از این بحث مستثنا هستن. مدیریت در خارج مستقر هست که همین باعث این اتفاقات شده. اگه خود-مدیریتی نداشته باشید قطعا به مشکل میخورید. اگه این رو میپسندید که در طول روز یه کار سبک داشته باشید این شغل مناسب شماست اما از طرفی پیشرفتی در شغلتون نخواهید داشت چون چیزی برای یادگیری نیست. پس نکته منفی اصلی بی برنامه بودن شرکت و شغل شماست! من زمانی که اولین بار برای مصاحبه رفتم خودشون هم نمیدونستن که چه نیرویی میخوان! نکته منفی بعدی برخورد سرد بعضی از کارکنان هست که برای شرکتی با این جو و سبک کاری کمی غیر منطقی به نظرم رسید. هرچند بعضی دوستان هم واقعا با محبت بودن. نکته منفی بعدی وجود دوربین در اتاق برنامه نویس هاست! نکته منفی بعدی حضور کارمند غیربرنامه نویس در اتاق برنامه نویس هاست که با توجه به نوع کارش با بقیه کارمندها ارتباط کلامی داره و برای برنامه نویس ها مزاحمت ایجاد میشه. نکته منفی بعدی اینه که سیستم سرمایشی درستی نداشتن و پنجره باز بود که با توجه به مشرف بودن به خیابان شلوغ چهارباغ برای تمرکز مشکل ایجاد میکرد. اگه به گرما/سرما حساسید این رو در نظر داشته باشید. نکته آخر اینه که در اینجا هم رتبه افراد بر اساس مهارتشون نیست، مثلا مدیر تیم برنامه نویسی تقریبا کمترین دانش رو داره در حالی که کار مدیریتی خاصی هم انجام نمیده. من بعد از این دوره تصمیم گرفتم اینجا ادامه ندم چون پیشرفت در کار برام اهمیت داره و تجربه کار در شرکتهای مشابه و درجا زدن رو داشتم قبلا. سپاس.
من یه c++کار تو مهسان هستم ما تو مهسان دستاورد هایی که داریم رو جشن میگیریم و این خیلی جذابه
شرکت خیلی خوبیه تنها اشکالش لختی در انطباق با تکنولوژی های روز و همچنین به دلیل بالا بودن میانگین سنی مدیران ارشد تصمیمات با بی حوصلگی انجام میگیره ضمنا روش مدیریت شرکت رو در سطح کلان نپسندیدم
تجربه ی کاری من در شرکت اینترنت اشیا ویراافزار در کنار افراد با تجربه ی شرکت و نقش من به عنوان اندروید کار تجربه ی فوق العاده ای بود نه تنها برنامه ی کاری منعطف همچنین یادگیری چیز های جدید در مورد اینترنت اشیا و تعامل اینترنت و اشیا.
کارینا یک شرکت خوب با نیروهای کار پرانرژی و باانگیزه هست که من در اون شرکت بسیار رشد کردم و با آدمای فوقالعادهای آشنا شدم و بسیار از تجربه کاریم در اونجا راضی هستم. البته مدیریت ضعیف و تک بعدی شرکت باعث شد که مشکلات مالی زیادی برای اون پیش بیاد و نیروهای زیادی رو تعدیل کردن که امیدوارم مشکلات برطرف بشن و با ایدههای جدید و نوآوری به موفقیتهای بزرگ برسه.
اولین جایی هست که به طور واضح حرف کلام در مدیریت خیلی به هم نزدیکه. تعادل کار و زندگی بسیار خوب هست و وقتی کار تمام می شه، واقعا تمام می شه و می تونی با ذهن آزاد از بقیه زندگیت استفاده کنی.
سوییچ دائمی تسک، نداشتن زمان کاری (پنج شنبه جمعه، ساعت ۱۱ شب همش را مدیریت میاره تو زمان کاری) علاقه ای به پیشبرد بر مبنای برنامه ندارن چون وسواس در نیرو گرفتن دارن، کنار یک تیم عالی هستی. فکر کنم در کنار حقوق خوب این تنها مزیت دیگه ای باشه که داره
محیط آروم و حرفه ای داره و من از کار در این محیط راضی هستم
بهترین محیط کاری که میشه تجربه کرد
شرکتی نیست که بتونم به کسی پیشنهادش کنم مگر اینکه اولین تجربه کاری شما باشد