سلام ممنون از اقای اسدی مدیریت محترم مجموعه و مدیران ارجمند مجموعه بزرگ بازدید ایده از سال 97 در حال فعالیت توی مجموعه هستم بیش از 6 بخش جهت فعالیت وجود داره هر بخش حداقل 10 زیرشاخه و حدودا در مجموع 50 خدمت ثبت شده و بیش از در کل 120 خدمت که توسط یک تیم حدودا 45 - 50نفره در حال مدیریت هست. بیش از 3000 تا مشتری از خدمات مجموعه در حال استفاده هستند و از این بین طی 13-14 ماه فعالیتم از 1396.12 تا 1398.02 21 قرارداد ( مشتری ) همچنین پانزده نفر رو جهت کار در مجموعه جذب کردم. کار کاملا غیرحضوری هست و فقط مدیران ارشد مجموعه حضوری فعالیت دارند بدون نیاز به حضور میتونم در هر ساعت و تایمو و شهری که میخوام فعالیت کنم هیچ کسی بهم خورده نمیگره و کاملا ازادم چرا که حقوق و مزایام بر اساس میزان فعالیت بهم انتهای هر ماه محاسبه میشه و منظم دریافتی هام در پنجم هر ماه بوده بدون یک ماه تاخیر تنها مشکل بزرگی که در مجموعه به چشم میاد افرادی هستند که بدون دانش و امکانات میخوان فعالیت کنن و بدتر از تمام این حرفا عدم اشنایی و وقفشون با نحوه فعالیت غیرحضوری هست که طی این مدت بیش از 100نفر رو خودم دیدم از ادامه همکاری پشیمون شدن در هفته اول اما خدا رو شکر بخاطر درامد عالی کار من و دوستم پدرام عزیز داریم یک سالی در این مجموعه کار میکنیم و خدا رو هزار مرتبه شکر بخاطرازادی هایی که وجود داره هیچ دغدغه ای نداریم. *غیرحضوری *تایم ازاد *حقوق بر اساس فعالیت *بیمه فقط مدیران *ارتقای شغلی *درامد متغییر بر اساس فعالیت بجز پرسنل ثابت بر اساس حقوق قانون کار *تیم 100%خاکی و صمیمی *اموزش رایگان و ارتقا سطح مهارتی و...
آخرین تجربهها
سلام و عرض ادب ؛ فرصت خوبی بود تا از این امکان استفاده کنم و به معرفی مجموعه ایده پرداز کسب و کارهای اینترنتی در شمال کشور بپردازم ، مجموعه ای بسیار فعال و حرفه ای در زمینه های مختلف با شرایط همکاری با کارفرمایان به صورت پروژه ای - قراردادی و... با پایین ترین نرخ ریالی در سطح استان و کشور که حدود 6 سال از فعالیت بنده رضا مرادی در این مجموعه میگذره و نحوه جذبم به این صورت بود که یک وب سایت اشتراک ویدئو رو از بیس تحویل این مجموعه دادم و به مرور و علاقمند شدنم به این حوزه اموزش توسط خودشون دیدم و سالهاست که باهاشون همکاری دارم. https://bit.ly/2P7HxQY
محیطی آرام و بی دغدغه.
بنده از سال 1394 در حال همکاری با مجموعه بازدید ایده هستم برادرم هم حدود 6 ماهی هست با این مجموعه شروع به همکاری کرده ، با توجه به اینکه فعالیتم رو به صورت معمولی استارت زدم اما با توجه به میزان حجم فروش و معرفی افراد به سایت از سال 95 مدیریت بازدید ایده با پیشنهاد کاری مناسب نظرم رو جلب کرد و با تمام توانم در مجموعه بازدید ایده در حال فعالیت هستم شروع همکاری من از بخش استخدام نبود بلکه بر خلاف چیزی که انتظارشو داشتم با فعالیت برای اشنایی با سایت در بخش کسب درامد از طریق معرفی افراد ( زیرمجموعه گیری ) به درامد رسیدم و بعد از حدود 14 ماه بدون اینکه انتظاری از این سایت داشته باشم دعوت به کار شد ازم و امروز شکر خدا درامد قابل قبولی دارم. عضو تیم بزرگ بازدید ایده { میترا نورانی }
این شرکت فرهنگ سازمانی بسیار بدی داره. کارمندا همدیگر رو آقا/خانم و با فامیلی صدا می کنن ولی شوخیای شخصی و زشت می کنن. این فرهنگ هم کاملا از خود مدیریت سرچشمه می گیره. کلا از اونجور جاهاییه که فکر می کنن کارمند تو خیابون ریخته و میتونن هرجوری دوست دارن با کارمند رفتار کنن و اصلا بین کارمند خوب و بی مسولیت هیچ تفاوتی نمی بینن. به طورکل فقط واسه کسایی خوبه که سابقه کار ندارن و میخوان تازه شروع کنن.
این شرکت یک زمانی یکی از بهترین و قوی ترین شرکت های IT ایران بود، بعد از گذشت سال ها و تصمیمات نادرست مدیران، اکنون زمین گیر شده است.
تجربه کاری من در شرکت وایرال شو محدود به سمت تعیین شده نبود و به راحتی می تونستم در بقیه موارد که به اشتراک و نظرسنجی گذاشته می شد شرکت کنم و توانایی خودم رو در نشون دادن استعدادهام اعلام کنم. مجموعه وایرال شو یک استارتاپ با هدفگذاری نتیجه بخشه و می تونه برای هر شخصی که دنبال بالابردن مهارت های شغلیش هست مفید باشه.
کار در این شرکت برای مهندسان جوان تجربه خوبی خواهد بود. در این شرکت تنوع حوزه های کاری بسیار زیاد است و فرصت یادگیری فراهم است. مدیران شرکت از پیشنهادهای خوب استقبال می کنند.
تقریبا هر روز پیشرفت توی زمینه کاریم رو احساس میکنم و همچنین یکی از اهداف فنی شرکت حرکت روی خط تکنولوژی هستش.
محیط انعطاف پذیر
شرکت مامان پز محیط بسیار مناسبی است جهت افزایش مهارت ها و دانش فردی... فضای کاملا صمیمی و استارت اپی که برای جوانان بسیار مناسب است مدیریت دلسوزانه و متعهد مجموعه کاملا مشهود می باشد. در کل کار کردن در این شرکت به نظرم تجربه مفید و جالبی میتونه باشه
راژمان تیمهای صمیمیای داره که خیلی از بچههاش از اول، از یک شرکت کوچیک کنار همدیگه بودن و الان دیگه با مسیریاب نشان کلی کاربر توی ایران دارن.ساعت کاری شرکت شناور هستش،از بوروکراسی و مدیربازی هم خبری نیست اما اگه میایی باید پابهپای بقیه مسئولیتت رو انجام بدی و تو زمینه علاقه و تخصص خودت هم بهروز باشی چون یکم درجا بزنی از بقیه عقب موندی و ...
فروتل شرکت خوب و قدیمیه سال پیش هم دانش بنیان شد ولی مشکلی که داره این هست که هدفی مشخص نداره و مدیریت شلوغ و نامنظم داره و از لحاظ فنی نیرو های خوبی و داره و نیروها همیشه درگیر چالش ها و مسایل جدید هستند
به نظرم توی هر مجموعه ای همه مثل مدیر یا مدیران اون مجموعه میشن! اگه توی مجموعه ای مدیر خوب باشه و به تیمش انگیزه بده، اون مجموعه مسیر پیشرفت رو طی میکنه. آقای سالاررضایی بهترین مدیری بودن که افتخار همکاری باهاشون رو داشتم.
۳ سال و ۶ ماه تجربه کار تو شرکت داده پرداز را داشتم، از نکات مثبت میتونم بگم جو خیلی خوبی داره، تو لایه های مدیریتی سعی میشه حتما همه چیز هدف دار و شفاف باشه. نحوه انجام دادن کارها، خورد کردن پروژه ها به طوری هست که طرز درست انجام دادن کار رو میتونید یاد بگیرید و طبق اون انجام بدید. ساعت کاری تقریبا منعطف نیست و پنجشنبه ها هم تا ظهر هست. تعداد پروژه ها و انواعشون بالاست و مدام پروژه های جدید و بزرگ اضافه میشد.
در طول همکاری با شرکت فراتک تجربه ها و فرصت های زیادی نصیب من شد،شاید اگر بخوام چند مورد نام ببرد ،با بر خورد با مشتریان صبر و بردباری که بیشترین ثمره این دوران بود نصیب به من شد،همکاران خوب و مدیریت فوق العاده که سرشار از حسن خلق هستند، امیدوارم انرژی مثبت و روحیه عالی تیم فراتک، اثر مثبتی در من داشته باشند و برای تیم فراتک فرد تاثیرگذار و مفیدی باشم.
از سال 89 در این مجموعه مشغول به فعالیت هستم. رضایتم از محل کارم، امنیت شغلی، حقوق و مزایایی که بسته به پیشرفتم توی کار افزایش پیدا کرده مهمترین دلایلیه که باعث شده این همه مدت در اینجا مشغول به کار باشم. انگیزه ای که در این محیط برای موفیقت و پیشرفت کسب کردم رو مدیون محیط دوستانه و صمیمی مجموعه هستم.
شرکت رویان دارو به صورت زنجیره ای در سراسر کشور دارای شعبه است و بالطبع شعبات موجود در استان های پیشرفته تر امکانات بهتر و سطح کاری و مزایای بالاتری دارند. بنابداین وضعیت یکی از شعبه ها در یکی از استان های ضعیف تر را نمیتوان به کل سیستم ارتباط داد. اما در کل کلاس کاری و مدیریت در رویان دارو بالاست و امکان پیشرفت برای کسی که خواهان آن باشد وجود دارد
در یک کلام مزخرف محیط خاله زنکی و آدم های کوتوله اونجا هیچ وقت بزرگ نمی شید
عدد تجربه خوبی بود
سلام ممنون از اقای اسدی مدیریت محترم مجموعه و مدیران ارجمند مجموعه بزرگ بازدید ایده از سال 97 در حال فعالیت توی مجموعه هستم بیش از 6 بخش جهت فعالیت وجود داره هر بخش حداقل 10 زیرشاخه و حدودا در مجموع 50 خدمت ثبت شده و بیش از در کل 120 خدمت که توسط یک تیم حدودا 45 - 50نفره در حال مدیریت هست. بیش از 3000 تا مشتری از خدمات مجموعه در حال استفاده هستند و از این بین طی 13-14 ماه فعالیتم از 1396.12 تا 1398.02 21 قرارداد ( مشتری ) همچنین پانزده نفر رو جهت کار در مجموعه جذب کردم. کار کاملا غیرحضوری هست و فقط مدیران ارشد مجموعه حضوری فعالیت دارند بدون نیاز به حضور میتونم در هر ساعت و تایمو و شهری که میخوام فعالیت کنم هیچ کسی بهم خورده نمیگره و کاملا ازادم چرا که حقوق و مزایام بر اساس میزان فعالیت بهم انتهای هر ماه محاسبه میشه و منظم دریافتی هام در پنجم هر ماه بوده بدون یک ماه تاخیر تنها مشکل بزرگی که در مجموعه به چشم میاد افرادی هستند که بدون دانش و امکانات میخوان فعالیت کنن و بدتر از تمام این حرفا عدم اشنایی و وقفشون با نحوه فعالیت غیرحضوری هست که طی این مدت بیش از 100نفر رو خودم دیدم از ادامه همکاری پشیمون شدن در هفته اول اما خدا رو شکر بخاطر درامد عالی کار من و دوستم پدرام عزیز داریم یک سالی در این مجموعه کار میکنیم و خدا رو هزار مرتبه شکر بخاطرازادی هایی که وجود داره هیچ دغدغه ای نداریم. *غیرحضوری *تایم ازاد *حقوق بر اساس فعالیت *بیمه فقط مدیران *ارتقای شغلی *درامد متغییر بر اساس فعالیت بجز پرسنل ثابت بر اساس حقوق قانون کار *تیم 100%خاکی و صمیمی *اموزش رایگان و ارتقا سطح مهارتی و...
سلام و عرض ادب ؛ فرصت خوبی بود تا از این امکان استفاده کنم و به معرفی مجموعه ایده پرداز کسب و کارهای اینترنتی در شمال کشور بپردازم ، مجموعه ای بسیار فعال و حرفه ای در زمینه های مختلف با شرایط همکاری با کارفرمایان به صورت پروژه ای - قراردادی و... با پایین ترین نرخ ریالی در سطح استان و کشور که حدود 6 سال از فعالیت بنده رضا مرادی در این مجموعه میگذره و نحوه جذبم به این صورت بود که یک وب سایت اشتراک ویدئو رو از بیس تحویل این مجموعه دادم و به مرور و علاقمند شدنم به این حوزه اموزش توسط خودشون دیدم و سالهاست که باهاشون همکاری دارم. https://bit.ly/2P7HxQY
محیطی آرام و بی دغدغه.
بنده از سال 1394 در حال همکاری با مجموعه بازدید ایده هستم برادرم هم حدود 6 ماهی هست با این مجموعه شروع به همکاری کرده ، با توجه به اینکه فعالیتم رو به صورت معمولی استارت زدم اما با توجه به میزان حجم فروش و معرفی افراد به سایت از سال 95 مدیریت بازدید ایده با پیشنهاد کاری مناسب نظرم رو جلب کرد و با تمام توانم در مجموعه بازدید ایده در حال فعالیت هستم شروع همکاری من از بخش استخدام نبود بلکه بر خلاف چیزی که انتظارشو داشتم با فعالیت برای اشنایی با سایت در بخش کسب درامد از طریق معرفی افراد ( زیرمجموعه گیری ) به درامد رسیدم و بعد از حدود 14 ماه بدون اینکه انتظاری از این سایت داشته باشم دعوت به کار شد ازم و امروز شکر خدا درامد قابل قبولی دارم. عضو تیم بزرگ بازدید ایده { میترا نورانی }
این شرکت فرهنگ سازمانی بسیار بدی داره. کارمندا همدیگر رو آقا/خانم و با فامیلی صدا می کنن ولی شوخیای شخصی و زشت می کنن. این فرهنگ هم کاملا از خود مدیریت سرچشمه می گیره. کلا از اونجور جاهاییه که فکر می کنن کارمند تو خیابون ریخته و میتونن هرجوری دوست دارن با کارمند رفتار کنن و اصلا بین کارمند خوب و بی مسولیت هیچ تفاوتی نمی بینن. به طورکل فقط واسه کسایی خوبه که سابقه کار ندارن و میخوان تازه شروع کنن.
این شرکت یک زمانی یکی از بهترین و قوی ترین شرکت های IT ایران بود، بعد از گذشت سال ها و تصمیمات نادرست مدیران، اکنون زمین گیر شده است.
تجربه کاری من در شرکت وایرال شو محدود به سمت تعیین شده نبود و به راحتی می تونستم در بقیه موارد که به اشتراک و نظرسنجی گذاشته می شد شرکت کنم و توانایی خودم رو در نشون دادن استعدادهام اعلام کنم. مجموعه وایرال شو یک استارتاپ با هدفگذاری نتیجه بخشه و می تونه برای هر شخصی که دنبال بالابردن مهارت های شغلیش هست مفید باشه.
کار در این شرکت برای مهندسان جوان تجربه خوبی خواهد بود. در این شرکت تنوع حوزه های کاری بسیار زیاد است و فرصت یادگیری فراهم است. مدیران شرکت از پیشنهادهای خوب استقبال می کنند.
تقریبا هر روز پیشرفت توی زمینه کاریم رو احساس میکنم و همچنین یکی از اهداف فنی شرکت حرکت روی خط تکنولوژی هستش.
محیط انعطاف پذیر
شرکت مامان پز محیط بسیار مناسبی است جهت افزایش مهارت ها و دانش فردی... فضای کاملا صمیمی و استارت اپی که برای جوانان بسیار مناسب است مدیریت دلسوزانه و متعهد مجموعه کاملا مشهود می باشد. در کل کار کردن در این شرکت به نظرم تجربه مفید و جالبی میتونه باشه
راژمان تیمهای صمیمیای داره که خیلی از بچههاش از اول، از یک شرکت کوچیک کنار همدیگه بودن و الان دیگه با مسیریاب نشان کلی کاربر توی ایران دارن.ساعت کاری شرکت شناور هستش،از بوروکراسی و مدیربازی هم خبری نیست اما اگه میایی باید پابهپای بقیه مسئولیتت رو انجام بدی و تو زمینه علاقه و تخصص خودت هم بهروز باشی چون یکم درجا بزنی از بقیه عقب موندی و ...
فروتل شرکت خوب و قدیمیه سال پیش هم دانش بنیان شد ولی مشکلی که داره این هست که هدفی مشخص نداره و مدیریت شلوغ و نامنظم داره و از لحاظ فنی نیرو های خوبی و داره و نیروها همیشه درگیر چالش ها و مسایل جدید هستند
به نظرم توی هر مجموعه ای همه مثل مدیر یا مدیران اون مجموعه میشن! اگه توی مجموعه ای مدیر خوب باشه و به تیمش انگیزه بده، اون مجموعه مسیر پیشرفت رو طی میکنه. آقای سالاررضایی بهترین مدیری بودن که افتخار همکاری باهاشون رو داشتم.
۳ سال و ۶ ماه تجربه کار تو شرکت داده پرداز را داشتم، از نکات مثبت میتونم بگم جو خیلی خوبی داره، تو لایه های مدیریتی سعی میشه حتما همه چیز هدف دار و شفاف باشه. نحوه انجام دادن کارها، خورد کردن پروژه ها به طوری هست که طرز درست انجام دادن کار رو میتونید یاد بگیرید و طبق اون انجام بدید. ساعت کاری تقریبا منعطف نیست و پنجشنبه ها هم تا ظهر هست. تعداد پروژه ها و انواعشون بالاست و مدام پروژه های جدید و بزرگ اضافه میشد.
در طول همکاری با شرکت فراتک تجربه ها و فرصت های زیادی نصیب من شد،شاید اگر بخوام چند مورد نام ببرد ،با بر خورد با مشتریان صبر و بردباری که بیشترین ثمره این دوران بود نصیب به من شد،همکاران خوب و مدیریت فوق العاده که سرشار از حسن خلق هستند، امیدوارم انرژی مثبت و روحیه عالی تیم فراتک، اثر مثبتی در من داشته باشند و برای تیم فراتک فرد تاثیرگذار و مفیدی باشم.
از سال 89 در این مجموعه مشغول به فعالیت هستم. رضایتم از محل کارم، امنیت شغلی، حقوق و مزایایی که بسته به پیشرفتم توی کار افزایش پیدا کرده مهمترین دلایلیه که باعث شده این همه مدت در اینجا مشغول به کار باشم. انگیزه ای که در این محیط برای موفیقت و پیشرفت کسب کردم رو مدیون محیط دوستانه و صمیمی مجموعه هستم.
شرکت رویان دارو به صورت زنجیره ای در سراسر کشور دارای شعبه است و بالطبع شعبات موجود در استان های پیشرفته تر امکانات بهتر و سطح کاری و مزایای بالاتری دارند. بنابداین وضعیت یکی از شعبه ها در یکی از استان های ضعیف تر را نمیتوان به کل سیستم ارتباط داد. اما در کل کلاس کاری و مدیریت در رویان دارو بالاست و امکان پیشرفت برای کسی که خواهان آن باشد وجود دارد
در یک کلام مزخرف محیط خاله زنکی و آدم های کوتوله اونجا هیچ وقت بزرگ نمی شید
عدد تجربه خوبی بود