باسلام بنده حدود 1سال و نیم براساس قراردادی که انجا بصورت تمام وقت داشتم کار کردم حقوق بسیار پائینی میدن مرخصی خیلی سخت داده میشه تایم کاری بالا فرهنگ سازمانی بسیار ضعیف هست کارمندا برای هم تا انجا که میشه میزنند مدیر بخش تولیدشونم فردی بی سواد و پرمدعاست متاسفانه تحصیلاتش علوم سیاسی هست ولی تو همه زمینه های فنی با اصرار زیاد اعمال نظر میکنه که بسیار خسته کننده هست
آخرین تجربهها
با سلام شرکت ضعیفی هست که مجموعه مدیریتی پرمدعایی داره با کار زیادی که از کارکنانش میخواد ولی حقوق کمی میده و اونم با تاخیر به هیچوجه برای کار به این شرکت مراجعه نکنید مخصوصا کارخونشون شعبه تهرانشون قدری بهتر هست
یکی از بهترین شرکت هایی که توش کار کردم.
من در کل شرکت های منطقه ویژه و آبادان و همچنین اهواز با شرکت کار کردم اما متسافانه هیچ پیشرفتی نداشتم چون مسئولیین هیچ توجهی نمیکنن تجربه کاریم در شرکت از هر نفر که الان تو شرکت هست بیشتر هست و از همه آنها یک قدم جلو هستم
با کار در تخفیفان زندگیتون رو از دست میدید استعفا مکرر بچه ها کمتر کسی رو میبیند بیشتر از ۱ ۲ سال تو شرکت بمونه
شرکت بسیار نو پا و مدیریت بسیار ضعیف و بی تجربه استفاده از نیرو های بسیار بی تجربه در سمت معاونت و مدیریت عدم پرداخت به موقع حقوق و عدم پرداخت اضافه کاری عدم پایبند بودن به تعهدات قرارداد
این شرکت در ابتدا جز بهترین شرکت ها از نظر حقوق و مزایا، خدمات رفاهی و سطح کیفی کار و دانش فنی بود، ولی از زمان تغییر مدیریت به یکباره تمام تمام تغییرات منفی سرایز شد، عدم توجه به نظرات پرسنل، پرداختی نامنظم، حذف پاداش و کارانه و صبحانه و میان وعده، باندبازی و استخدام کارشناسان با سطح دانش و تجربه بسیار پایین به دلیل آشنایی با مدیران، قرارگیری افراد بی تجربه در راس امور شرکت، تعدیل نیرو و محیط غیردوستانه ولی بزرگترین ایراد این شرکت عدم وجود امنیت شغلی و عدم توجه به پتانسیل افراد در تیم هاست تفاوت بسیار زیاد دریافتی افراد با یک سمت سازمانی و شرح وظایف یکسان مدیریت منابع انسانی بسیار ضعیف که تنها فکر منافع شرکت است و هیچ توجهی به نیاز پرسنل نمی کند
پرداختش حدودا 20 درصد بیشتر از موقعیت های مشابهه فضا و خصوصا سوپروایزر ها کاملا آماتور هستند یک دید منابع انسانی واحد حکمفرما نیست و هر سرپرستی حکومت خودش رو داره جمعه و تعطیلات اضافه کار اجباری داره مرخصی ها رو نمی تونی استفاده کنی شهریور امسال 60 و اندی نفر رو تعدیل کرد کلا در مسیر بامیلو قرار داره
سیکل بشدت معیوب ، ضعیف و دل بخواهی مدیریت که به طبع این ضعف رو از بالا تا پایین این شرکت انتقال میدهد.
نیروی کار به عنوان سرمایه شرکت حساب نمیشود/درخواست کار بیش از توان فردی/پرخاشگری و رفتار نامناسب مدیریت/تخریب شخصیت کارمندان توسط مدیریت/دخالت دادن کارمندان در انجام امور غیر محوله و امور شخصی مدیریت/ درخواست انجام امور غیر از چارچوب کاری تعریف شده/استفاده از نیروی کارمندی به عنوان نیروی کارگری/ضعف در تامین مایحتاج امور اداری و کارمندی/جلسات بدون نتیجه و یکطرفه/نبود امنیت شغلی/عدم ارتقا سمت در کار/عدم پیشرفت کاری/نسبت دادن و انتقال موجهای منفی در خصوص پایین آمدن بازدهی شرکت به کارمندان/ایجاد کار اقوامی در بخشهای عالی رتبه شرکت/فشار در تسریع انجام امور محوله بیش از حد توان/نتیجه گیری کارهای روزمره کارمندان از طریق مشاهده 2دقیقه از طریق دوربین مدار بسته نسبت به کل ساعت اداری روزانه/حداقل افزایش حقوق سالیانه/عدم موافقت با حقوق استحقاقی کارمندان اعم از دریافت مرخصی، وام شرکتی، تنخواه مورد نیازو../بی ثباتی و چندگانگی در مدیریت
تجربه کاری پر از موفقیت و یادگیری دارم
حقوق ها کاملا بی موقع و دیر داده می شود برخورد مدیران شرکت مناسب نیست تجربه دیگران را مجددا تجربه می کنند عدم آگاهی به شرایط کاری کارمندان و فشار کاری نامعقول عدم رسیدگی شرکت به پیشنهاد کارمندان برای ارتقا سطح کاری
اين شركت متاسفانه به حدي ضعف مدريت داره كه حالا حالاها قرار نيست اتفاق خوبيرو بشه ديد براي كاركنان شركت
من در ابتدا با کارآموزی شروع کردم و الان خیلی چیز ها یادگرفتم و به حقوقی مد نظرم بود رسیدم
محیط بسیار دوستانه و پویا، با کارمند جوان و پر انرژی، توی شرکت هیچ وقت یکنواختی و روزمرگی احساس نمیشد.
محیطش مثل خیلی شرکتهای متوسط ایرانیه. اگه حواست نباشه حاشیه هاش اذیتت میکنه. شرکت مال بچه های بانک صادراته بعضیا اونجا شاید معرف داشته باشن یا سفارش شده باشن. یه مقدار شاید شرایط کاری برای کسی که به اتکای رزومه و تخصصش وارد خوارزمی شده و آشنا نداره سخت باشه. البته بستگی به خودت داره. اگه آدم انعطاف پذیری هستی و اهل کنجکاوی در امور دیگران نیستی کار توی خوارزمی شاید تجربه جالبی باشه. بوده دورانی که حقوق معوقه هم داشته الان فکر نکنم. مدیر عاملش از مدیران بازنشسته بانک صادراته
اگه به شغلتون خیلی علاقه ندارید و یا دنبال کار راحت هستید، به دردتون نمیخوره. اگه میخواهید دو شغله باشید و در کنار کار روی پروژه های شخصی هم کار کنید، همکاران سیستم رو به شما توصیه نمیکنم. اما، اگه خودتون رو آدم متعهدی میدونید و مطمئنید که میتونید با علاقه ساعات قابل توجه و مفیدی رو به کار اختصاص بدید، مطمئنا محیط مناسبی در همکاران سیستم منتظر شماست و میتونید اونجا پیشرفت کنید. معمولا در همکاران سیستم با آدمهایی با انگیزه ، سالم و مدیرانی با ارزش و در محیطی کم حاشیه همکار خواهید بود. برای این افراد کار کردن توی همکاران سیستم خیلی سخته و بعیده: آدمهایی که اهل گلایه کردن هستن. آدمهایی که زود از کوره در میرن. آدمهایی که از همه لحاظ با تیمشون همراه نباشن. آدمهایی که نسبت به کارشون کم علاقه هستن
اگه میخوای وقتتو تلف کنی و حسرت بخوری که چرا وقت که با ارزش ترین داراییته رو انقد ساده حروم کردی برو این شرکت کار کن. انقدر کار کردن تو این شرکت مسخرست که هر ماه کلی نفر رو عوض میشه. فقط و فقط با دروغ و وعده و وعید میخوان کار پیش بره و کارمند براشون اهمیتی نداره فقط میخوان طرف یه مدت کار کنه و بعد که فهمید چه کلاهی رفته سرش و از این وضعیت داغون فرار کرد و رفت از شرکت، برن سراغ نفر بعدی. حقوقها هم که هر ماه با ترس و لرز میگرفتیم و زمان مشخصی نبود که کِی واریز بشه. سر حقوق پرداخت نکردنم که کلی پرونده دارن توی اداره کار. مدیریت هم که نگم براتون، به شدت جونیوره و همین باعث شده شرکت درجا بزنه هی. هیچ جای پیشرفتی وجود نداره و همش باید کار بکنی و اصلا وقتی برای آموزش و یادگیری وجود نداره. صبحانه و ناهار نداره، همین یه چایی هم به زور به ما میدادن. اتاق بازی نداره، تفریح نداره، حتی یه جشن سادم نمیگیرن. کلا جز کار کردن و پول نگرفتن هیچی نداره. همه تو شرکت حالشون بد بود و به زور تحما میکردن. در یک کلام دنبال کارمند مفتن که فقط کار رو ببره جلو.
در یک کلام دیوانه خانه ای که توسط دیوانه ها اداره می شود و حقوق ها چند ماه به چند ماه پرداخت میشه
بیش از یک سال تجربه ی کاری با همکاران محترم شرکت بالوین
باسلام بنده حدود 1سال و نیم براساس قراردادی که انجا بصورت تمام وقت داشتم کار کردم حقوق بسیار پائینی میدن مرخصی خیلی سخت داده میشه تایم کاری بالا فرهنگ سازمانی بسیار ضعیف هست کارمندا برای هم تا انجا که میشه میزنند مدیر بخش تولیدشونم فردی بی سواد و پرمدعاست متاسفانه تحصیلاتش علوم سیاسی هست ولی تو همه زمینه های فنی با اصرار زیاد اعمال نظر میکنه که بسیار خسته کننده هست
با سلام شرکت ضعیفی هست که مجموعه مدیریتی پرمدعایی داره با کار زیادی که از کارکنانش میخواد ولی حقوق کمی میده و اونم با تاخیر به هیچوجه برای کار به این شرکت مراجعه نکنید مخصوصا کارخونشون شعبه تهرانشون قدری بهتر هست
یکی از بهترین شرکت هایی که توش کار کردم.
من در کل شرکت های منطقه ویژه و آبادان و همچنین اهواز با شرکت کار کردم اما متسافانه هیچ پیشرفتی نداشتم چون مسئولیین هیچ توجهی نمیکنن تجربه کاریم در شرکت از هر نفر که الان تو شرکت هست بیشتر هست و از همه آنها یک قدم جلو هستم
با کار در تخفیفان زندگیتون رو از دست میدید استعفا مکرر بچه ها کمتر کسی رو میبیند بیشتر از ۱ ۲ سال تو شرکت بمونه
شرکت بسیار نو پا و مدیریت بسیار ضعیف و بی تجربه استفاده از نیرو های بسیار بی تجربه در سمت معاونت و مدیریت عدم پرداخت به موقع حقوق و عدم پرداخت اضافه کاری عدم پایبند بودن به تعهدات قرارداد
این شرکت در ابتدا جز بهترین شرکت ها از نظر حقوق و مزایا، خدمات رفاهی و سطح کیفی کار و دانش فنی بود، ولی از زمان تغییر مدیریت به یکباره تمام تمام تغییرات منفی سرایز شد، عدم توجه به نظرات پرسنل، پرداختی نامنظم، حذف پاداش و کارانه و صبحانه و میان وعده، باندبازی و استخدام کارشناسان با سطح دانش و تجربه بسیار پایین به دلیل آشنایی با مدیران، قرارگیری افراد بی تجربه در راس امور شرکت، تعدیل نیرو و محیط غیردوستانه ولی بزرگترین ایراد این شرکت عدم وجود امنیت شغلی و عدم توجه به پتانسیل افراد در تیم هاست تفاوت بسیار زیاد دریافتی افراد با یک سمت سازمانی و شرح وظایف یکسان مدیریت منابع انسانی بسیار ضعیف که تنها فکر منافع شرکت است و هیچ توجهی به نیاز پرسنل نمی کند
پرداختش حدودا 20 درصد بیشتر از موقعیت های مشابهه فضا و خصوصا سوپروایزر ها کاملا آماتور هستند یک دید منابع انسانی واحد حکمفرما نیست و هر سرپرستی حکومت خودش رو داره جمعه و تعطیلات اضافه کار اجباری داره مرخصی ها رو نمی تونی استفاده کنی شهریور امسال 60 و اندی نفر رو تعدیل کرد کلا در مسیر بامیلو قرار داره
سیکل بشدت معیوب ، ضعیف و دل بخواهی مدیریت که به طبع این ضعف رو از بالا تا پایین این شرکت انتقال میدهد.
نیروی کار به عنوان سرمایه شرکت حساب نمیشود/درخواست کار بیش از توان فردی/پرخاشگری و رفتار نامناسب مدیریت/تخریب شخصیت کارمندان توسط مدیریت/دخالت دادن کارمندان در انجام امور غیر محوله و امور شخصی مدیریت/ درخواست انجام امور غیر از چارچوب کاری تعریف شده/استفاده از نیروی کارمندی به عنوان نیروی کارگری/ضعف در تامین مایحتاج امور اداری و کارمندی/جلسات بدون نتیجه و یکطرفه/نبود امنیت شغلی/عدم ارتقا سمت در کار/عدم پیشرفت کاری/نسبت دادن و انتقال موجهای منفی در خصوص پایین آمدن بازدهی شرکت به کارمندان/ایجاد کار اقوامی در بخشهای عالی رتبه شرکت/فشار در تسریع انجام امور محوله بیش از حد توان/نتیجه گیری کارهای روزمره کارمندان از طریق مشاهده 2دقیقه از طریق دوربین مدار بسته نسبت به کل ساعت اداری روزانه/حداقل افزایش حقوق سالیانه/عدم موافقت با حقوق استحقاقی کارمندان اعم از دریافت مرخصی، وام شرکتی، تنخواه مورد نیازو../بی ثباتی و چندگانگی در مدیریت
تجربه کاری پر از موفقیت و یادگیری دارم
حقوق ها کاملا بی موقع و دیر داده می شود برخورد مدیران شرکت مناسب نیست تجربه دیگران را مجددا تجربه می کنند عدم آگاهی به شرایط کاری کارمندان و فشار کاری نامعقول عدم رسیدگی شرکت به پیشنهاد کارمندان برای ارتقا سطح کاری
اين شركت متاسفانه به حدي ضعف مدريت داره كه حالا حالاها قرار نيست اتفاق خوبيرو بشه ديد براي كاركنان شركت
من در ابتدا با کارآموزی شروع کردم و الان خیلی چیز ها یادگرفتم و به حقوقی مد نظرم بود رسیدم
محیط بسیار دوستانه و پویا، با کارمند جوان و پر انرژی، توی شرکت هیچ وقت یکنواختی و روزمرگی احساس نمیشد.
محیطش مثل خیلی شرکتهای متوسط ایرانیه. اگه حواست نباشه حاشیه هاش اذیتت میکنه. شرکت مال بچه های بانک صادراته بعضیا اونجا شاید معرف داشته باشن یا سفارش شده باشن. یه مقدار شاید شرایط کاری برای کسی که به اتکای رزومه و تخصصش وارد خوارزمی شده و آشنا نداره سخت باشه. البته بستگی به خودت داره. اگه آدم انعطاف پذیری هستی و اهل کنجکاوی در امور دیگران نیستی کار توی خوارزمی شاید تجربه جالبی باشه. بوده دورانی که حقوق معوقه هم داشته الان فکر نکنم. مدیر عاملش از مدیران بازنشسته بانک صادراته
اگه به شغلتون خیلی علاقه ندارید و یا دنبال کار راحت هستید، به دردتون نمیخوره. اگه میخواهید دو شغله باشید و در کنار کار روی پروژه های شخصی هم کار کنید، همکاران سیستم رو به شما توصیه نمیکنم. اما، اگه خودتون رو آدم متعهدی میدونید و مطمئنید که میتونید با علاقه ساعات قابل توجه و مفیدی رو به کار اختصاص بدید، مطمئنا محیط مناسبی در همکاران سیستم منتظر شماست و میتونید اونجا پیشرفت کنید. معمولا در همکاران سیستم با آدمهایی با انگیزه ، سالم و مدیرانی با ارزش و در محیطی کم حاشیه همکار خواهید بود. برای این افراد کار کردن توی همکاران سیستم خیلی سخته و بعیده: آدمهایی که اهل گلایه کردن هستن. آدمهایی که زود از کوره در میرن. آدمهایی که از همه لحاظ با تیمشون همراه نباشن. آدمهایی که نسبت به کارشون کم علاقه هستن
اگه میخوای وقتتو تلف کنی و حسرت بخوری که چرا وقت که با ارزش ترین داراییته رو انقد ساده حروم کردی برو این شرکت کار کن. انقدر کار کردن تو این شرکت مسخرست که هر ماه کلی نفر رو عوض میشه. فقط و فقط با دروغ و وعده و وعید میخوان کار پیش بره و کارمند براشون اهمیتی نداره فقط میخوان طرف یه مدت کار کنه و بعد که فهمید چه کلاهی رفته سرش و از این وضعیت داغون فرار کرد و رفت از شرکت، برن سراغ نفر بعدی. حقوقها هم که هر ماه با ترس و لرز میگرفتیم و زمان مشخصی نبود که کِی واریز بشه. سر حقوق پرداخت نکردنم که کلی پرونده دارن توی اداره کار. مدیریت هم که نگم براتون، به شدت جونیوره و همین باعث شده شرکت درجا بزنه هی. هیچ جای پیشرفتی وجود نداره و همش باید کار بکنی و اصلا وقتی برای آموزش و یادگیری وجود نداره. صبحانه و ناهار نداره، همین یه چایی هم به زور به ما میدادن. اتاق بازی نداره، تفریح نداره، حتی یه جشن سادم نمیگیرن. کلا جز کار کردن و پول نگرفتن هیچی نداره. همه تو شرکت حالشون بد بود و به زور تحما میکردن. در یک کلام دنبال کارمند مفتن که فقط کار رو ببره جلو.
در یک کلام دیوانه خانه ای که توسط دیوانه ها اداره می شود و حقوق ها چند ماه به چند ماه پرداخت میشه
بیش از یک سال تجربه ی کاری با همکاران محترم شرکت بالوین