ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۹۹۷ تجربه منتشرشده · صفحه ۳۴۳ از ۳۵۰
سروش پرداز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس وب

مدت زمانی که اونجا بودم از لحاظ تجربه کاری، خیلی خوب بود. اما مدیریت کاملا هیئتی و خانوادگی بود. هیچ برنامه دقیق و مشخصی وجود نداشت و همه چی یک دفعه ای و یهویی تصمیم گیری میشد. یه دفعه تصمیم میگرفتن یه استارتاپ ران کنن. کلی وقت و انرژی میگرفتن از همه بدون برنامه. بعدم به هیچ جا نمی رسید! پروژه های بزرگ رو میدادن کارآموزا انجام بدن که قطعا پروژه خراب میشد. تحویل پروژه به تعویق می افتاد. متقابلا پولی از سمت کارفرما پرداخت نمیشد، پرداخت حقوق عقب می افتاد، کارآموز مورد نظر اخراج می شد و مجدد این سیکل با استخدام یک کارآموز جدید تکرار میشد! کلا پز عالی و جیب خالی! پرداخت حقوق حداقل ۴،۵ ماه عقب می افته. مدیریت شرکت دچار یه توهم عجیبه که فک میکنه قراره دنیا رو بگیره ولی پول چای شرکت رو توش موندن کلاهتون هم اونور افتاد سمتش نرید.

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس بک اند

جمعی از جوانان که از نظر فنی تیم خوبی بودن. محیطی دوستانه و خوش برخورد داشتن. از بروز ترین تکنولوژی ها استفاده میکردن ولی از نظر سخت افزاری سیستم های متوسطی داشتن. ساعات کاری بالا بود. تنها عیبی که من دیدم این بود که بیشتر از اون چیزی که بودن ادعا میکردن.

بهسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

من و دوستم حدود ۸ ماه تا یک سال باهاشون در حال کار بودیم ، بخش جذب نیروی انسانی بسیار عالی بود خیلی خوش برخورد بودن ، فرصت برای یادگیری و پیشرفت بهمون دادن ، اما خب قرارداد کاری به هیچ وجه بر خلاف اصرار ما بسته نشد ، ، بنده تو این ۸ ماه فقط ۱ میلیون دریافت کردم ازشون ، پروژه دسکتاپشون رو کامل زدم ، بعد سویچ کردن روی الکترون دسکتاپ رو ، چند تا خروجی از من گرفتن و مطمئن شدن که من کارم رو بلدم و قرار بود که api رو بزنن تا من ادامه کار رو بدم گفتن به دلیل مشغله کاری فعلا باید صبر کنی تا همون یک برنامه نویس وبی که داشت روی بهسا کار میکرد api رو آماده کنه ، بعد از سه ماه بلاتکلیف گذاشتن من برای api و گرفتن خروجی از من بدون هیچ توضیحی من رو از گروه تولید شرکت ریمو کردن . نجربه ای که من داشتم به هیچ وجه حرفه ای نبود.

راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

چند ماهی اینجا کار کردم. وقتی معرفیم کردن همه پوکر فیس یه نگاه ریز کردن به من. بعد ها فهمیدم به خاطر اینه که نرخ رفت و آمد آدمها اونجا خیلی بالاست و خیلی پیش اومده یه نفر اومده دو هفته دو روز دو ماه مونده رفته. و خیلی جالب بود که یکی از نیروهای با سابقشون رو هم خودشون انداختن بیرون بعد از چند ماه کلی کار ریخت سرم که نیاز به تغییرات کد نویسی زیاد داشت ولی کسی نبود که پشتیبانی لحظه ای رو انجام بده از طرفی همه چیز هم بسته بود برام و نمیتونستم راحت کدم رو تست کنم. اینطور شد که منم اومدم بیرون . روی هم رفته یکی دوتا دیکتاتور داره که قدرت دارن و حرف حالیشون نیست و مدیرعامل رو اصلا نمیتونی ببینی یعنی اصلا تو هیچ مراسمی نیست تو پروسه استخدام نمی بینیش و فقط گاهی تو پارکینگ دیده میشه. از خوبی هاش میشه به منابع انسانیش که خیلی پیگیری میکنه اشاره کرد.

طاقچه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

افراد با استعدادی داخل طاقچه کار می‌کنند ولی محیط کاری نامناسب (تعداد افراد زیاد در محیط کوچک، پراگندکی بخش‌های مختلف سازمان، عدم توجه به طراحی محیط کار، عدم توحه به آرامش در محیط کار، امکانات کم برای استراحت و تفریح افراد) و مدیریت بسیار ضعیف مجموعه باعث شده تا پتانسیل بالای این شرکت به درستی در جهت اهداف بزرگتر پیش نرود. در طاقچه همیشه از همه چیز صحبت به میون می‌آید ولی موقع عمل هیچ حرکتی صورت نمی‌گیرد. عدم برخورداری از فرهنگ سازمانی مناسب هم از دیگر مشکلات طاقچه هست. هر چند فعالیت‌های بسیار اندکی صورت میگیره (تجمع افراد شرکت در برخی مناسبت‌ها، قدردانی از افراد به خاطر کارهای خوبی که انجام داده‌اند) ولی کافی نیست. در محیط کار اینکه افراد در حوزه‌های دیگر هم فعالیت کنند باعث ناراحتی مدیر شما می‌شود! ارتباطات درون سازمان خیلی ضعیف هست طوری که اگر کسی به مجموعه اضافه یا کم بشه شما به سختی متوجه می‌شوید! (البته اخیرا بهتر شده و معارفه‌های سرپایی برگزار می‌شود) هیچ برنامه عملیاتی برای مشارکت شما در بهبود شرایط مجموعه وجود ندارد (جز یک بورد ترلو!) و تنها اگر رابطه‌ی فامیلی با یکی از اعضای مدیریت داشته باشید احتمالا شانس این رو دارید که در مورد موضوعی که ذهن شما رو مشغول کرده کار عملیاتی و موثر انجام دهید. از تخصص‌ها برای حل مشکلات استفاده نمی‌شود، بیشتر ترجیح داده می‌شود که از نظرات شخصی و غیر کارشناسی در پیشبرد امور بهره گرفته شود. (چون همیشه ادعا می‌شود که محدودیت بودجه وجود دارد) امیدوارم اگر همکاری من با طاقچه ادامه پیدا می‌کند شاهد شرایط کاری بهتری باشم :)

طاقچه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
Full Stack

فضای کاری دوستانه است و خسته کننده نیست. ولی باید معایبش رو هم گفت که مدیریت، محیط بسیار کوچک و شلوغ کاریست. من بشخصه پیشرفت خوبی تو این سازمان داشتم با توجه به تجربه کاری که قبلا داشتم این سازمان با افراد متخصص دست و دل بازی که داشت، باعث کمک به من شده است. ولی از لحاظ حقوق و موارد بالا ناراضی بودم.

تراشه سبز تهران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

سال های زیادی در این شرکت کار کردم و تنها چیزی که از دو سال پیش در این شرکت قابل پیشرفت بود سؤ مدیریت، افترا، بی اعتمادی بین افراد و تمام چیزهای بدی بوده که حتی با یه غریبه توی خیابون هم تجربش نمیکنید. وقتی حرف از سؤ میدیرت زده میشه اینجا فقط منظور مدیریت ارشد نیست، بلکه مدیران میانی و حتی سرپرستان هم به همین شکل از بالا و از فرهنگ بد سازمانی الگو میگیرند و این باعث میشه تا احساس صمیمت بین کارمندان روز به روز بدتر بشه و جاشو بی اعتمادی بگیره، و همه میدونیم که زندگی توی یه همچین محیطی چقدر میتونه روی مابقی ساعات روز که بیرون و در کنار خانواده هستی تاثیر گذار باشه.

دیجی کالا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس PHP·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس PHP

فضای کاری ای کاملا صمیمانه و مسطح داره به طوری که رئیس شرکت همونجایی که می‌نشست که من کارآموز. کلا فضا داخل شرکت خوب بود و همه میخواستن که تو تو یاد بگیری که چه کاری باید انجام بدی

cons:
rate: 4.4
کالاورزش
فروشگاهی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۵ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس وب

این مجموعه مدیریتی بسیار ضعیف، یک دنده،دنبال ایراد الکی، مغرور و بی اطلاع از مباحث برنامه نویسی داره. بنده برنامه نویس سایتشون بودم و به صورت پروژه ای باهاشون همکاری میکردم و در آخر که پروژه را کامل تحویل دادم بخاطر چندتا ایراد بسیار کوچک در ظاهر سایت حدود نصف مبلغ پروژه را به بنده را پرداخت نکرد.متاسفانه به دلیل عدم اطلاع از مسائل حقوقی و قرارداد (بیشتر) یکطرفه ای که با من بسته بود نتوانستم حق و حقوقم را بگیرم. اصن توصیه نمیکنم

اینتن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

در اینتن فرصت دارید برای آنکه پیشرفت کنید و از تجربیات همدیگر استفاده کنید. مانعی برای آنکه مطالب جدید یاد بگیریدنیست. اینتن جو صمیمی دارد چیزی که شاید در کمتر جایی به چشم میخورد.

تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 4.6
اینتن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۳ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

اینتن با جو صمیمی و خوبی داشت خیلی چیزها به من یاد داد ما در اینتن بیشتر از اینکه به سودمان فکر کنیم به فکر مشتری هستیم عالی بود در هیچ شرکتی این رو تجربه نکردم من از همه دوستان خوبم در اینتن تشکر می کنم

cons:
rate: 4.6
استودیو آرتی گیت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۲۲ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس اندروید

کار با تیم آرتی ، با اینکه تو یه دوره چند ماهه و کوتاه بود ، ولی انرژی و تعهد بچه های تیم چیزیه که نمیتونم فراموش کنم . از اونجایی که تیم تازه شروع بکار کرده حقوق بالایی نداشتم ، ولی میشه گفت به صورت مداوم در حال رشد هستن و خوشحال میشم موقعتی باشه که دوباره باهاشون همکاری کنم .

توماکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا·۲۱ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تولید محتوا

اگه انسان رو دارای حق انتخاب می دونید توماکس جای شما نیست یک پست مفصل از تجربه خودم با توماکس در لینکدین نوشتم ؛ حتمن بخونید کلمه " توماکس " رو در قسمت Content لینکدین سرچ کنید

cons: توهین و تحقیر
سفته گرفتن
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
توهین و تحقیر
سفته گرفتن
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
اسنپ تریپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۰ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس بک اند

واقعا شرکت بزرگ و خوبی هست بیش از ۳۰۰ نفر نیرو داره و اینکه از وقتی به دفتر جدید رفته خیلی همه چیز بهتر شده و فضای کاری خوب شده .

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
rate: 4.6
بهسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۹ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

یکم پیشرفته تر از حد فعلی برای کشور هستن. من فکر میکنم یه عده هستن که باید برن از ایران... اما خب. هستن. تا یا خیلی موفق بشن یا بقیه رو موفق کنن. برخورد محترمانه و تخصصی بود. میتونم بگم حرفه ای و با تجربه هستن توی منابع انسانی و گزینش نیرو

بهسون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
کارآموز

این شرکت در بازه های زمانی مختلف آگهی کارآموز میده و در آگهی قید می کنه که در صورت رضایت کارفرما جذب صورت می گیره. ولی هیچ وقت این اتفاق نمی افته. این شرکت به وسیله برنامه های کارآموزی کارهای خودش رو با کیفیت کم انجام میده و وقتی دوره کارآموزی در اون پوزیشن تموم میشه میگه شما به اندازه کافی خوب نبودی و مجددا کارآموز دیگه ای جذب میکنه. بدون اینکه بخواد هیچ تعهدی نسبت به کارآموزان داشته باشه. کلا تو جابینجا هم آگهی شغل تمام وقت ندارن.

بازرگانی تاوا
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

من مسعوللیت طراحی و پشتیبانی وبسایت ها و شبکه های اجتماعی شرکت رو دارم.از همکاری با این شرکت بسیار راضی هستم.

مدیریت بسیار منظم
همکاری با بهترین ها
تیم صمیمی
rate: 5.0
مطهر نت پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

من دو سال پیش در این شرکت با کلی وعده و قول و بزرگنمایی مشغول شدم و بعد دیدم مدیر عامل صبح میاد آهنگ اسکوتر میزاره و سیگار میکشه ،مدیر کل هم که یه بچه متولد دهه هفتاد که نه تجربه و نه توان مدیریت داره و من باید با چنین شخصی سر و کله بزنم.اینا همه به کنار!حتی یک سیستم جهت کار کردن نداشتن!!!اینترنت نداشتن!!!بعد میگن ما توی آمریکا طرفدار داریم و اصلا خارجی هستیم و ما وضعمون خوبه .... بچه ها اصلا سمتش نرید.

سروش پرداز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس وب

مدت زمانی که اونجا بودم از لحاظ تجربه کاری، خیلی خوب بود. اما مدیریت کاملا هیئتی و خانوادگی بود. هیچ برنامه دقیق و مشخصی وجود نداشت و همه چی یک دفعه ای و یهویی تصمیم گیری میشد. یه دفعه تصمیم میگرفتن یه استارتاپ ران کنن. کلی وقت و انرژی میگرفتن از همه بدون برنامه. بعدم به هیچ جا نمی رسید! پروژه های بزرگ رو میدادن کارآموزا انجام بدن که قطعا پروژه خراب میشد. تحویل پروژه به تعویق می افتاد. متقابلا پولی از سمت کارفرما پرداخت نمیشد، پرداخت حقوق عقب می افتاد، کارآموز مورد نظر اخراج می شد و مجدد این سیکل با استخدام یک کارآموز جدید تکرار میشد! کلا پز عالی و جیب خالی! پرداخت حقوق حداقل ۴،۵ ماه عقب می افته. مدیریت شرکت دچار یه توهم عجیبه که فک میکنه قراره دنیا رو بگیره ولی پول چای شرکت رو توش موندن کلاهتون هم اونور افتاد سمتش نرید.

یکتانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس بک اند

جمعی از جوانان که از نظر فنی تیم خوبی بودن. محیطی دوستانه و خوش برخورد داشتن. از بروز ترین تکنولوژی ها استفاده میکردن ولی از نظر سخت افزاری سیستم های متوسطی داشتن. ساعات کاری بالا بود. تنها عیبی که من دیدم این بود که بیشتر از اون چیزی که بودن ادعا میکردن.

بهسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

من و دوستم حدود ۸ ماه تا یک سال باهاشون در حال کار بودیم ، بخش جذب نیروی انسانی بسیار عالی بود خیلی خوش برخورد بودن ، فرصت برای یادگیری و پیشرفت بهمون دادن ، اما خب قرارداد کاری به هیچ وجه بر خلاف اصرار ما بسته نشد ، ، بنده تو این ۸ ماه فقط ۱ میلیون دریافت کردم ازشون ، پروژه دسکتاپشون رو کامل زدم ، بعد سویچ کردن روی الکترون دسکتاپ رو ، چند تا خروجی از من گرفتن و مطمئن شدن که من کارم رو بلدم و قرار بود که api رو بزنن تا من ادامه کار رو بدم گفتن به دلیل مشغله کاری فعلا باید صبر کنی تا همون یک برنامه نویس وبی که داشت روی بهسا کار میکرد api رو آماده کنه ، بعد از سه ماه بلاتکلیف گذاشتن من برای api و گرفتن خروجی از من بدون هیچ توضیحی من رو از گروه تولید شرکت ریمو کردن . نجربه ای که من داشتم به هیچ وجه حرفه ای نبود.

راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

چند ماهی اینجا کار کردم. وقتی معرفیم کردن همه پوکر فیس یه نگاه ریز کردن به من. بعد ها فهمیدم به خاطر اینه که نرخ رفت و آمد آدمها اونجا خیلی بالاست و خیلی پیش اومده یه نفر اومده دو هفته دو روز دو ماه مونده رفته. و خیلی جالب بود که یکی از نیروهای با سابقشون رو هم خودشون انداختن بیرون بعد از چند ماه کلی کار ریخت سرم که نیاز به تغییرات کد نویسی زیاد داشت ولی کسی نبود که پشتیبانی لحظه ای رو انجام بده از طرفی همه چیز هم بسته بود برام و نمیتونستم راحت کدم رو تست کنم. اینطور شد که منم اومدم بیرون . روی هم رفته یکی دوتا دیکتاتور داره که قدرت دارن و حرف حالیشون نیست و مدیرعامل رو اصلا نمیتونی ببینی یعنی اصلا تو هیچ مراسمی نیست تو پروسه استخدام نمی بینیش و فقط گاهی تو پارکینگ دیده میشه. از خوبی هاش میشه به منابع انسانیش که خیلی پیگیری میکنه اشاره کرد.

طاقچه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

افراد با استعدادی داخل طاقچه کار می‌کنند ولی محیط کاری نامناسب (تعداد افراد زیاد در محیط کوچک، پراگندکی بخش‌های مختلف سازمان، عدم توجه به طراحی محیط کار، عدم توحه به آرامش در محیط کار، امکانات کم برای استراحت و تفریح افراد) و مدیریت بسیار ضعیف مجموعه باعث شده تا پتانسیل بالای این شرکت به درستی در جهت اهداف بزرگتر پیش نرود. در طاقچه همیشه از همه چیز صحبت به میون می‌آید ولی موقع عمل هیچ حرکتی صورت نمی‌گیرد. عدم برخورداری از فرهنگ سازمانی مناسب هم از دیگر مشکلات طاقچه هست. هر چند فعالیت‌های بسیار اندکی صورت میگیره (تجمع افراد شرکت در برخی مناسبت‌ها، قدردانی از افراد به خاطر کارهای خوبی که انجام داده‌اند) ولی کافی نیست. در محیط کار اینکه افراد در حوزه‌های دیگر هم فعالیت کنند باعث ناراحتی مدیر شما می‌شود! ارتباطات درون سازمان خیلی ضعیف هست طوری که اگر کسی به مجموعه اضافه یا کم بشه شما به سختی متوجه می‌شوید! (البته اخیرا بهتر شده و معارفه‌های سرپایی برگزار می‌شود) هیچ برنامه عملیاتی برای مشارکت شما در بهبود شرایط مجموعه وجود ندارد (جز یک بورد ترلو!) و تنها اگر رابطه‌ی فامیلی با یکی از اعضای مدیریت داشته باشید احتمالا شانس این رو دارید که در مورد موضوعی که ذهن شما رو مشغول کرده کار عملیاتی و موثر انجام دهید. از تخصص‌ها برای حل مشکلات استفاده نمی‌شود، بیشتر ترجیح داده می‌شود که از نظرات شخصی و غیر کارشناسی در پیشبرد امور بهره گرفته شود. (چون همیشه ادعا می‌شود که محدودیت بودجه وجود دارد) امیدوارم اگر همکاری من با طاقچه ادامه پیدا می‌کند شاهد شرایط کاری بهتری باشم :)

طاقچه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
Full Stack

فضای کاری دوستانه است و خسته کننده نیست. ولی باید معایبش رو هم گفت که مدیریت، محیط بسیار کوچک و شلوغ کاریست. من بشخصه پیشرفت خوبی تو این سازمان داشتم با توجه به تجربه کاری که قبلا داشتم این سازمان با افراد متخصص دست و دل بازی که داشت، باعث کمک به من شده است. ولی از لحاظ حقوق و موارد بالا ناراضی بودم.

تراشه سبز تهران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

سال های زیادی در این شرکت کار کردم و تنها چیزی که از دو سال پیش در این شرکت قابل پیشرفت بود سؤ مدیریت، افترا، بی اعتمادی بین افراد و تمام چیزهای بدی بوده که حتی با یه غریبه توی خیابون هم تجربش نمیکنید. وقتی حرف از سؤ میدیرت زده میشه اینجا فقط منظور مدیریت ارشد نیست، بلکه مدیران میانی و حتی سرپرستان هم به همین شکل از بالا و از فرهنگ بد سازمانی الگو میگیرند و این باعث میشه تا احساس صمیمت بین کارمندان روز به روز بدتر بشه و جاشو بی اعتمادی بگیره، و همه میدونیم که زندگی توی یه همچین محیطی چقدر میتونه روی مابقی ساعات روز که بیرون و در کنار خانواده هستی تاثیر گذار باشه.

دیجی کالا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس PHP·۲۹ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس PHP

فضای کاری ای کاملا صمیمانه و مسطح داره به طوری که رئیس شرکت همونجایی که می‌نشست که من کارآموز. کلا فضا داخل شرکت خوب بود و همه میخواستن که تو تو یاد بگیری که چه کاری باید انجام بدی

cons:
rate: 4.4
کالاورزش
فروشگاهی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۵ مرداد ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس وب

این مجموعه مدیریتی بسیار ضعیف، یک دنده،دنبال ایراد الکی، مغرور و بی اطلاع از مباحث برنامه نویسی داره. بنده برنامه نویس سایتشون بودم و به صورت پروژه ای باهاشون همکاری میکردم و در آخر که پروژه را کامل تحویل دادم بخاطر چندتا ایراد بسیار کوچک در ظاهر سایت حدود نصف مبلغ پروژه را به بنده را پرداخت نکرد.متاسفانه به دلیل عدم اطلاع از مسائل حقوقی و قرارداد (بیشتر) یکطرفه ای که با من بسته بود نتوانستم حق و حقوقم را بگیرم. اصن توصیه نمیکنم

اینتن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

در اینتن فرصت دارید برای آنکه پیشرفت کنید و از تجربیات همدیگر استفاده کنید. مانعی برای آنکه مطالب جدید یاد بگیریدنیست. اینتن جو صمیمی دارد چیزی که شاید در کمتر جایی به چشم میخورد.

تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 4.6
اینتن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۳ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

اینتن با جو صمیمی و خوبی داشت خیلی چیزها به من یاد داد ما در اینتن بیشتر از اینکه به سودمان فکر کنیم به فکر مشتری هستیم عالی بود در هیچ شرکتی این رو تجربه نکردم من از همه دوستان خوبم در اینتن تشکر می کنم

cons:
rate: 4.6
استودیو آرتی گیت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید·۲۲ مرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس اندروید

کار با تیم آرتی ، با اینکه تو یه دوره چند ماهه و کوتاه بود ، ولی انرژی و تعهد بچه های تیم چیزیه که نمیتونم فراموش کنم . از اونجایی که تیم تازه شروع بکار کرده حقوق بالایی نداشتم ، ولی میشه گفت به صورت مداوم در حال رشد هستن و خوشحال میشم موقعتی باشه که دوباره باهاشون همکاری کنم .

توماکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا·۲۱ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تولید محتوا

اگه انسان رو دارای حق انتخاب می دونید توماکس جای شما نیست یک پست مفصل از تجربه خودم با توماکس در لینکدین نوشتم ؛ حتمن بخونید کلمه " توماکس " رو در قسمت Content لینکدین سرچ کنید

cons: توهین و تحقیر
سفته گرفتن
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
توهین و تحقیر
سفته گرفتن
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
اسنپ تریپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۰ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس بک اند

واقعا شرکت بزرگ و خوبی هست بیش از ۳۰۰ نفر نیرو داره و اینکه از وقتی به دفتر جدید رفته خیلی همه چیز بهتر شده و فضای کاری خوب شده .

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
rate: 4.6
بهسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۹ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

یکم پیشرفته تر از حد فعلی برای کشور هستن. من فکر میکنم یه عده هستن که باید برن از ایران... اما خب. هستن. تا یا خیلی موفق بشن یا بقیه رو موفق کنن. برخورد محترمانه و تخصصی بود. میتونم بگم حرفه ای و با تجربه هستن توی منابع انسانی و گزینش نیرو

بهسون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
کارآموز

این شرکت در بازه های زمانی مختلف آگهی کارآموز میده و در آگهی قید می کنه که در صورت رضایت کارفرما جذب صورت می گیره. ولی هیچ وقت این اتفاق نمی افته. این شرکت به وسیله برنامه های کارآموزی کارهای خودش رو با کیفیت کم انجام میده و وقتی دوره کارآموزی در اون پوزیشن تموم میشه میگه شما به اندازه کافی خوب نبودی و مجددا کارآموز دیگه ای جذب میکنه. بدون اینکه بخواد هیچ تعهدی نسبت به کارآموزان داشته باشه. کلا تو جابینجا هم آگهی شغل تمام وقت ندارن.

بازرگانی تاوا
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

من مسعوللیت طراحی و پشتیبانی وبسایت ها و شبکه های اجتماعی شرکت رو دارم.از همکاری با این شرکت بسیار راضی هستم.

مدیریت بسیار منظم
همکاری با بهترین ها
تیم صمیمی
rate: 5.0
مطهر نت پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

من دو سال پیش در این شرکت با کلی وعده و قول و بزرگنمایی مشغول شدم و بعد دیدم مدیر عامل صبح میاد آهنگ اسکوتر میزاره و سیگار میکشه ،مدیر کل هم که یه بچه متولد دهه هفتاد که نه تجربه و نه توان مدیریت داره و من باید با چنین شخصی سر و کله بزنم.اینا همه به کنار!حتی یک سیستم جهت کار کردن نداشتن!!!اینترنت نداشتن!!!بعد میگن ما توی آمریکا طرفدار داریم و اصلا خارجی هستیم و ما وضعمون خوبه .... بچه ها اصلا سمتش نرید.